Recenzija Merz Spezial dražeja i Labello- lip butter

merz picture

Hi, evo mene u prvoj pisanoj recenziji  cheer… baš me zanima kako će postić na kraju ispasti, imajte milosti prema meni kad sam tek početnik :), prvo ću napisati na hrvatskom jeziku, a onda prevesti na engleski.

1. MERZ SPEZIAL DRAŽEJE- za kožu, kosu i nokte

PROIZVOĐAČ : Merz Pharmaceuticals GmbH, D-60048 Frankfurt/Mahn, Njemačka

Merz Spezial dražeje meni su osobno postale veoma dobar dodatak prehrani, ako ste primijetili da vam je organizam počeo davati sos signale za nedostatak vitamina. Neko vrijeme sam dulje vremena tražila koji proizvod kupiti, a da dobro prođete financijski i budete zadovoljni rezultatima, tako da nakon mojeg opisa problema dobila sam kao preporuku upravo ovaj proizvod.

merz vitaminiNAMJENA I KARAKTERISTIKE:

Merz Spezial dražeje namijenjene su kao dodatak prehrani s vitaminima. Umorna koža, lomljivi nokti i kosa bez prirodnog sjaja, obično su znakovi nedovoljnog unosa nužnih prehrambenih tvari. Sastav Merz Spezial dražeja prilagođen je opskrbi organizma, sukladno dnevnim potrebama tijela i kože, djelotvornim vitalnim tvarima, npr. vitaminima i željezom. Osiguravaju :

  • zdravu i svježu kosu – zbog opskrbe vitaminima B kompleksa i cinkom od kojih je koža meka, glatka i svježeg izleda
  • čvrstu i blistavu kosu – vitamin A, kalcij pantotenat, folna kiselina i biotin u Merz Spezial dražejama podupiru biološke putove za održavanje čvrste i blistave kose
  • lijepe i nelomljive nokte – željezo, kalcij-pantotenat i proteini soje s prisutnim aminokiselinama u Merz Spezial dražejama pomažu, djelujući iznutra, ljepoti i čvrstoći noktiju.

merz sastojciSadrže: vitamin C, B3, E, B6, B2, A, B12, B1, folnu kiselinu, biotin, pantotensku kiselinu, željezo, cink i proteine soje u prahu (osim da su soja i mlijeko mogući alergeni, drugih upozorenja nema)

Primjena : ove dražeje su namijenjene kao dodatak prehrani, ali ne i njena zamjena, konzumiraju se 1 do 2 dražeje dnevno s malo vode nakon jela i tu dozu nije preporučeno za prekoračiti.

Pakiranje sadrži 60 dražeja za 30 dana uporabe.

Gdje kupiti: u ljekarnama i biljnim drogerijama

Cijena: trenutno to jedino nisam sigurna jer sam svoju bočicu dobila na poklon, ali mislim da sam vidjela da je oko 120-130  kn, ovisi gdje kupujete

Kako su biološki procesi rasta kose i noktiju kao i obnove površinskog sloja kože prilično spori, prvi  rezultati upotrebe Merz Spezial Dražeja vidljivi su nakon 3 tjedna. Preporuča se provesti dvije „kure godišnje, prva u proljeće s ciljem pripreme kose, kože i noktiju za izlaganje suncu te druga u jesen kada je potrebno pomoći im u oporavku od štetnog utjecaja morske soli i sunčeva zračenja te kao zaštitu za nadolazeće hladno, zimsko razdoblje.

Za više informacija posjetite –> http://www.merz-spezial.com/products/merz_spezial_dragees/

merz dražeje

DAKLE, MOJA RECENZIJA JE…………………………..

Koristim ih oko mjesec dana i moram reći da sam prilično zadovoljna rezultatima iako sam početno bila veoma skeptična oko uzimanja bilo kakvih tabletica-vitamina. Samo pakiranje sadrži 60 tabletica koje su srednje veličine, roze boje i imaju voćni miris tako da tijekom konzumiranja više vuku na bonbončiće nego tabletice ( što je veoma dobro za one koji nisu baš ljubitelji gutanja tableta).

Zatvarač na bočici je prilično jednostavan i praktičan, što moram napomenuti je meni osobno dodatan plus jer stvarno ne volim kada su zatvarači takvi da ih niti ne možete otvoriti ili se veoma lako polome i ako se nespretni ko neke osobe smil42c642dbb72ef, možete provesti određenu dozu vremena skupljajući ih po torbici ili stolu.

Iako je sama doza do 2 dražeje na dan, ja sam se odlučila za konzumiranje samo jedne na dan uz jelo, ako već mi nedostaju vitamini onda je ionako bolje ne pretjerati i postupno naviknuti organizam na novi unos (većinom zato jer nakon konzumiranja puno slatkiša bilo me strah da mi cijeli sustav se ne šokira sa muzejskim primjerkom unosa vitamina hahaha….i onda se čudim zašto mi nedostaju određeni vitamini  ).

merz 2

1. Veći utjecaj stresa i loša prehrana su prilično uništili ravnotežu u mom organizmu tako da je bilo krajnje vrijeme da počnem uzimati neke dodatke prehrani. Nakon mjesec dana primijetila sam da su se moji nokti prilično popravili. Prije su bili krhki i lomljivi, ne baš toliko krhki da ne bi preživjeli ni leptira na njima, ali nerijetko se događalo da slučajnim udarcem o stol ili neki predmet su jednostavno pucali, sporije rasli i najveći pokazatelj da im nešto nedostaje su bila pojava onih groznih bijelih mrljica koje se samo pojave preko noći i onda ih sljedećih mjesec dana gledate kako vas živciraju i kad ih se napokon riješite, pojave se nove. Tako da trenutno najveću razliku koju sada vidim – moji nokti su zdravi, jako čvrsti i brže rastu…i niti jedne jedine mrljice finnaly…….kao jednom malenom primjerku ženskog roda, to je veoma važno 😉

2. Što se tiče kože nisam baš primijetila puno razlike većinom što je moja koža prilično normalna ( iako malo preblijeda) 😛 , ali prema drugim informacijama prikupljenim od nekoliko drugih osoba, dodatan unos vitamina sa vremenom pročisti kožu i koža izgleda zdravije i sjajnije te sa manje problema, naravno, i dalje joj je potrebna svakodnevna njega, ali mislim da su vitamini uvelike važni kako bi se to i postiglo.

3. Moja kosa je veoma duga i još uvijek prirodne smeđe boje, ali ju je veoma teško održavati zdravom tako da uz pokoju pojavu sijedih vlasi help me i lomljive kose bilo je i više nego jasno da nešto nedostaje. Objektivno koliko sam primijetila kosa je postala čvršća i manje ispada tijekom češljanja, vlasi djeluju deblje i bolje nego prije, te primjećujem pojavu nove mlade kose, koja ne propušta priliku me povremeno ubosti u oči i stalno gunđam od kud pa si ti došla.

Proizvod nema posebnih nuspojava, neki su primjetili da im povećana količina vitamina otvara apetit dok je kod nekih primjećeno brži rast dlačica, što valjda i ima smisla, ako vitamini potiču rast noktiju i kose – ja kod sebe nisam primjetila ništa.

OCJENA 5/5

Moja osobna ocjena proizvoda je prilično zadovoljavajuća.Kod mene su trajale 2 mjeseca, nisu velike tablete koje zaudaraju nego mali, rozi, voćni bonbončići.  Cijena je dosta pristupačna i rezultati su stvarno vidljivi, najviše sam oduševljena rezultatima na noktima te  osobno nemam nikakvih prigovora. Vidim da imam nešto mlade kose koja me sad pika u oči, a nokti su lijepi, zdravi, bez mrljica i čvrsti.

Ove dražeje su prilično popularne zbog dobrih rezultata  i definitivno bi ga preporučila kao dodatak prehrani svakome tko se bacio u potragu za dozom vitamina 😉

update 24. veljača 2017. love-onion-head-emoticon

Ove dražeje su postale meni najdraži vitaminčeki, koristim ih sad već godinama i nikad nisam primijetila nikakve  nuspojave, bilo da uzimate 1 ili 2 dražeje na dan – samo dobre rezultate. Iako i dalje na koži ne vidim neke pomake – ali za nokte ovo je nedvojbeno malo čudo u bočici. 

Preko zime, zbog raznih okolnosti, imala sam čak 8 bijelih mrlja na noktima…..prilično grozno, a i alarmatni pokazatelj nedostataka vitamina, ove dražejice su taj problem kasnije riješile – čvrsti, zdravi nokti sa blagim sjajem, niti jedne točkice, a kamoli mrlje te brži rast noktiju. Prezadovoljna sam na njima i već ih godinama redovito kupujem………..naravno, imajte na umu, ako nemate dobru prehranu i  kad se zaliha vitamina potroši iz organizma nakon prestanka korištenja ovih dražeja – postoji mogućnost da vam se stanje vrati na isto.

Također na području rasta kose isto djeluje – uvijek imam sitnu kosu koja me na kraju bocka u oči – a najbolji rezultat se vidi tijekom češljanja – inače iščupam puno kose i trebam razna ulja, maske, četke za raščešljavanje i ceremonije da se uspijem počešljati, ali tijekom korištenja ovih dražeja jedva iščupam pet vlasi – što je fascinantno.

Obožavam ove dražeje, jedinu zamjerku koju imam je što svaku godinu postaju sve skuplje.crying2-onion-head-emoticon

2. LABELLO LIP BUTTER – MALINA I VANILIJA

Neues-Bild-751LAB-quarterteaser-vanilla.ashx

Da se poštedim muke sa mobitelom, a vjerojatno i vama skratim muke pogađanja što bi to trebalo biti na slici, uzela sam ove dvije slikice sa neta, prilično lijepo dočaravaju šarm ovih malenih labella, nadam se da ću u nekoj skoroj budućnosti moći koristiti bolju kameru i bolje fotke 😉  Osobno sam uzela Labello Lip Butter  sa okusom vanilije dok se moja frendica odlučila za maline, sigurna sam da su jednako dobri, ali ja trenutno nisam baš neki fan maline, pogotovo jer mi rastu na dvorištu pa svako ljeto patim sa njima i radimo sirup, marmeladu i  sladoled, inače bih bila oduševljena samo što maline nikad nisu bile moji favoriti, prekiselkaste su. Mislim da je ovo prilično točna moja reakcija ako moram pojesti nešto sa malinama –>  ghost.

PROIZVOĐAČ: Beiersdorf , Germany

Beiersdorf ima preko 125 godina iskustva u njezi kože, a  proizvodi se smatraju inovativnima i visoko kvalitetnima, te ako smijem dodati, veoma popularni i kvalitetni. cheer

Kako biste saznali više o tvrtci posjetite www.beiersdorf.com.hr

KRATKA POVIJEST:  1909 godine. Dvije godine nakon što je Dr.Oscar Troplowitz osmislio veliku inovaciju u njezi usana, Labello brand je bio poznat u Njemačkoj, Švicarskoj i Austro-Ugarskoj. Riječ Labello dobivena je kombinacijom latinskih riječi ”labium” (usne) i ”bellus” (lijepo), što najbolje prikazuje cilj Labella – čini vaše usne lijepima!

PRIMJENA: kako bi se nahranile, obnovile i hidratizirale usne te  održava vlažnost usana i štiti od vanjskih utjecaja …………………..balzam se nanosi prstima (ili ako imate  naviku ko neki smil42c642dbb72efi dok vas nitko ne gleda, jednostavno ga nanosite direktno sa kutijicom, jednostavnije je i izbjegnete masnu teksturu nakon nanošenja.)…mislim da ta tehnika samo pali dok je Labello još relativno novo :P…………..formula se topi na usnama , vraća podatnost i daje im svilenkasti sjaj

vanilaLabello Lip Butter Vanilla & Macadamia

Hidratantna formula Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia sadrži shea maslac, bogat vitaminima, koji štiti osjetljivu kožu usana. Blago bademovo ulje s vitaminom E intenzivno hidratizira i njeguje čak i vrlo suhu kožu usana pružajući senzacionalnu i dugotrajnu mekoću. Lip Butter topi se u dodiru s usnama, daje im lagani sjaj i opušta osjetila aromama vanilije i makadamije.

labelo malinaLabello Lip Butter Raspberry Rose

Zavodljiva aroma maline obavija usne senzacionalnom mekoćom te im daje lagani sjaj. Labello Lip Butter Raspberry Rose obogaćen je hidratantnom formulom koja sadrži shea maslac za zaštitu osjetljive kože usana i blago bademovo ulje s vitaminom E za intenzivnu hidrataciju i dugotrajnu njegu.

Cijena: 17,80 kn…..dostupni u prodavaonicama Dm-a

Više informacija o Labello proizvodima potražite na www.labello.com.hr

labello lip butter

MOJA RECENZIJA

Moja osobna recenzija odnosi se na okus vanilije i makadamije, iako moram priznati da sam očekivala nešto više koliko se taj proizvod bio reklamirao i bilo je veoma teško ga kupiti zbog prvotne popularnosti. Kutijica je veoma malena sa 19 ml proizvoda  i malo nepraktična za otvaranje, možda bi bila idealna  za dječje ruke, ali inače ju je malo teže otvoriti, a ponekad se može dogoditi da sklizne i odleti, pogotovo nakon što ju zatvarate i prsti su vam još uvijek masni od Labella… ( naravno da to kažem iz iskustva 😛 ) Iako je sama ideja pakiranja prilično slatka, cure imaju tu naviku padati na malene kozmetičke stvarčice.

Moram pohvaliti sam miris, stvarno ima opuštajući i nježni miris vanilije, dok sam ga prvi puta koristila neko vrijeme sam samo šnjofala kutijicu i pokušavala se sjetiti na što me asocira 😉  Tekstura je prilično bogata i osjeća se udio bademovog ulja koja lijepo omekša i hidratizira usne iako nema okusa, iskreno sam očekivala da će barem imati mali okus po vaniliji ( inače imam lošu naviku svoja Labella jednostavno *pojesti* sa usnica ). Ovisno o tome što radite ili kuda se krećete, solidno drži i po dva sata prije nego ga treba popraviti, barem meni. Jedino vam prođe u naviku stalno posezati za tom malom kutijicom :P.

Moja frendica dobrovoljno je pristala biti recezent za Lip butter od maline smug. Složila se sa mojim mišljenjem o pakiranju i nepraktičnosti otvaranja, ali Labello u kutijici je  dobra ideja i moram svakako spomenuti, teže se zagubi, koliko puta samo mi se nekuda obično Labello zarolalo ispod kreveta ili u najuži kut do kojega ne možete dosegnuti, a mislim da sam na jednoj stranici čak i vidjela šaljivi kratki video cure koja trči za svojim Labellom 😛

Miris maline je više intenzivniji, laganiji i voćni, podsjeća na bonbončiće i za razliku od vanilije miris se još uvijek osjeti i nakon nanošenja .Dok je vanilija malo gušća, malina ima laganiju i kremastiju teksturu koja se brže topi na usnama i prstima. Ostavlja blagi roskasti trag na usnama i pruža osvježavajuću njegu i hidrataciju. Zbog kremaste teksture vanilijino možda mrvicu dulje izdrži, ali opet, sve ovisi o tome što radite, vašim usnama kao i okolini.

OCJENA  3.8/5

Samu ideju Labella u kutijici podržavam, ali mogli bi poraditi na praktičnosti, a i veličini. Za nekog tko ima duže nokte ili recimo za  muške ruke, malena kutijica prestavlja veći problem sa otvaranjem.  Nadam se da ću uskoro moći usporediti koje se brže potroši – Lip butter ili obično Labello, ali nekako mislim da će se Lip butter brže potrošiti zbog ovisnosti da stalno posežete za kutijicom.

Sasvim je solidno za hidrataciju i zaštitu normalnih usana, o jako suhima ili oštećenima će vjerojatno ovisiti o samoj osobi, ja ponekad imam osjećaj kao da nije dovoljno hidratantno.  Prema informacijama koje sam prikupila okolo, jednoj osobi je bilo dovoljno za popraviti suhe usne dok se druga ipak odlučila za drugačiju vrstu balzama. Labello je prilično popularan brand koji opravdano sa kvalitetom drži poziciju među najboljima za njegu usana ipak kad sam sve zbrojila dajem nekih 3.8 ovom proizvodu, kasnije kako ga trošite, sve ga je teže vaditi van iz kutijice.

Nadam se da moja prva recenzija nije bila toliko loša 😉 sweet

lips-5collage

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dodatak prehrani, Recenzije -njega usana and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Recenzija Merz Spezial dražeja i Labello- lip butter

  1. bods21232 says:

    Evo da ja prvi stavim negativan komentar, razlog tome je što sam primjetio da mi izmet bude crvene boje ( tj: krv ) za svaki put kad to govno od tablete uzmem, katastrofa, promjena nije bilo nikakvih što se tiće kose, kože. Primjetio sam isto da tablete u bocici imaju odvratan miris po alkoholu. Nakon prestanka uzimanja tih tableta osjetio sam depresiju i pritisak na lijevoj strani glave tipa migrene. Katastrofa. Mozda je do mene, neznam.

    • sanasorey says:

      ja ih koristim godinama sad i meni su dobre…također nisam čula za nikakve nuspojave, pogotovo štetne za zdravlje….također, imam dojam da su ovakve vrste vitamina više za žene, …..sad, moj ozbiljniji odgovor bi bio – ne zafrkavaj, depresija, pritisak? ja itekako znam što je migrena, a depresivna je ionako cijela populacije države.

      • bods21332 says:

        Više za žene? Kakve to veze ima izmedu muškarca i žene? Možda sam alergican na neki sastav vitamina, biotin sl. Nikad nisam pio tablete redovito, nit sam imo kakvih problema što se tiće probave. Al et probo sam ali nažalost ništa.

  2. Gordana B says:

    Ja nažalost nemam dobro iskustvo s tim dražejama, točnije, koristila sam ih za nokte, kosa mi je gusta, ali nije bilo pomaka u tom smislu. Lip buttere nisam isprobala, trenutno sam na prirodnim balzamima za usne,…..

    • sanasorey says:

      a šteta, meni su sredile nokte, imala sam bijele mrlje na par njih i nokti su mi poslije bili čvrsti i rasli ko ludi 😛
      već dugo cvilim da ih hoću kupiti opet ali ništ od toga…eh..preskupo…dok na drugoj strani kupujem gluposti za druge…tipično ja 😛

    • sanasorey says:

      a što se lip buttera ovih tiče, drž se ti prirodnih balzama 😛

  3. Melita Kozul says:

    Mene je uvijek strah mojih (ne)čistih ruku kad je riječ o balzamima u kutijicama, a baš da furam štapiće za uši s njima,teško…hehe…Merz su divan proizvod,posve neopterećujući za želudac,efikasne i za kosu i kožu i nokte, a “porculansko” pakiranje daje svoju “retro” draž .:)

    • sanasorey says:

      Slažem se, pogotovo kud sve se krećemo i onda je malo nepraktično kopati po kutijici, ali sam zato navela da ih je lakše nanijeti sa kutijcom – ko da joj daješ pusu :P, bar se ne zamastiš i poštediš se razmišljanja koliko bakterija si pokupila usput,,,a kutijica je ionako samo tvoja 😉
      Merz dražeje su moje iznenađujuće otkriće, bila sam dosta skeptična da to neće imati nikakvog efekta i ne volim se baš toviti sa tabletama, al stvarno su super, i po rezultatima i onoj maloj bočici 😉

      • Melita Kozul says:

        Da, vidiš, sad se sjetim svojih frendica koje su na faksu redovito ljubile balzame u kutijicama….Merz radi ugledna firma,njemačka dobra proizvođačka praksa ih čini posve pouzdanima, meni je jedino žao što neprestano poskupljuju, po par kuna pa su od 50ak došli do oko 100 u zadnjih par godina.

      • sanasorey says:

        E to sam i ja gledala, našla sam na neke stare cijene i sad gledam dupla je cijena, mislim kad ih bogme usporedim Lorealova krema dođe pa skoro isto il možda i manje…koma…mislim da Merz baš ne razmišlja da za razliku od njih, naša država samo tone…previše nam je to para za dati 😛

  4. Tinakris says:

    Iako mi je prvo Labello zapeo za oko, na kraju sam se totalno zainteresirala za dražeje… hm, da… mojoj kosi bi stvarno nešto takvo dobro došlo… Odlična recenzija, svaka čast… Thumbs up!

    • sanasorey says:

      Hvala ti 😉 Dražeje su prilično dobre i ja sam se iznenadila, tako da..testirala sam na sebi 😛
      Za sad vidim rezultate i to mi se sviđa, samo se pitam što će se dogoditi kad ostanem bez njih 😛

Leave a Reply

