Recenzija nove L’Oreal Paris Revitalift Laser Renew dnevne kreme

loreal za blog

cheer

Hi. Moja sljedeća recenzija je nova revolucionarna L’Oréal Paris dnevna krema protiv bora, dobila sam samu kremu – ostali proizvodići se uključe nešto kasnije, ali kako imam lošu kameru – odlučila sam da kolegičina fotka je zakon za ovaj postić, ionako obje imamo iste stvari.

Najprije moram absolutno pohvaliti brzinu kojom je krema bila isporučena kao i preslatko pakiranje, krema je stigla u ukrasnoj bijeloj L’Oréal Paris vrećici i zavezana sa bijelom mašnicom, već sam odmah bila oduševljena.

PROIZVOĐAČ: L’Oréal Paris Francuska

L’Oréal Paris je francuska marka koja zauzima prvo mjesto među svjetskim markama proizvoda za ljepotu čiji predstavnici su nadaleko poznati: Claudia Schiffer, Eva Longoria, Gwen Stefani, Jennifer Lopez, Milla Jovovich, i mnogi drugi.

Luksuzna pakiranja njihovih proizvoda, visoki standardi kvalitete u  tvornicama i inovativni koncepti  prodajnih mjesta izražavaju  L’Oréal Paris viziju ljepote i izvrsnosti koja je svima dostupna.

NAMJENA I KARAKTERISTIKE :

Revitalift Laser Renew intenzivno djeluje protiv bora i poboljšava čvrstoću i teksturu kože. Djeluje trostruko:
1. popunjava bore,
2. učvršćuje i
3. zaglađuje.
Rezultati: trenutačno, kvaliteta kože je poboljšana.
Potvrđeno kod 87% žena.

Nakon tjedan dana, klinički test pokazuje smanjenje bora na području oko očiju (-16%).
Nakon 4 tjedna, koža je popunjenija te djeluje čvršće.
*samoprocjena 52 žene

PRIMJENA: nanositi svakodnevno na čistu kožu licu i umasirati kružnim pokretima

Dermatološki testirano i prikladno je za sve tipove kože, namijenjeno je dobnoj granici od 30-60 godina.

SADRŽI:  2 iznimno učinkovita sastojka:  Pro-Xylane i fragmentiranu hijaluronsku kiselinu. Pro-Xylane stimulira proizvodnju kolagenskih vlakana. Zahvaljujući njegovoj najvišoj koncentraciji u L’Oréal Paris njezi kože ikada (3%), ova formula djeluje snažno i popunjava kožu te ona izgleda čvršće. Luksuzna tekstura dnevne kreme ostavlja nevjerojatno baršunast osjećaj na koži.

Hijaluronska kiselina, inače prirodno prisutna u koži, snažan je magnet za zadržavanje hidratacije. Revitalift Laser Renew sadrži fragmentiranu hijaluronsku kiselinu koja brzo prodire u kožu te korigira bore precizno i učinkovito.

th3_revitalift-laser-renew-1

Ova krema dolazi iz nove inovativne linije (dnevna krema, serum i krema za područje oko očiju) te je  snažan saveznik  u borbi protiv bora, a blaga prema koži. Uz nju su :

Super serum
Intenzivno djeluje, popunjava bore, smanjuje vidljivost pora te poboljšava izgled teksture kože. Koristi se samostalno ili prije dnevne kreme.

Precizna krema za područje oko očiju
Formula obogaćena kofeinom nanosi se aplikatorom koji daje osjećaj hlađenja te ostavlja kožu hidratiziranom i osvježenom. Popunjava bore, smanjuje podbuhlost oko očiju i učvršćuje kožu.

CIJENA: svaki proizvod oko 119,90 kn.

GDJE KUPITI: u drogerijama, većim marketima

Za više informacija posjetite —> http://www.lorealparis.hr/proizvodi-za-njegu-koze/proizvodi-za-njegu-lica/revitalift/dnevna_krema.aspx

MOJA RECENZIJA

loreal 2 lorealKao što sam već spomenula pakiranje me oduševilo i to se nastavilo kada sam otvorila kremu u pakiranoj kutijici sa logom na vrhu kao i  same staklene bočice, 50 ml punjeno do vrha ( što nije baš česti slučaj kod nekih krema) sa dizajnom koji vas više podsjeća na skupe parfeme. Što se samog poklopca u stilu rubikove kocke tiče imam same riječi pohvale, tu vam se neće dogoditi da se nešto polomi ili slučajno  otvori, dok umjesto obične folije koja štiti kremu kod većine brandova to je ovdje zamijenjeno malim slatkim plastičnim čepićem – ne moram ni posebno naglašavati koliko je to praktičnije i profinjenije.

loveeeeeeNešto što moram odmah naglasiti je apsolutno predivan božanstveni miris same kreme, ne mogu se odvojiti od nje koliko prekrasno miriši, čak puno ljepše nego pojedini parfemi i koliko god dugo ju šnjofala ne mogu sa sigurnošću procijeniti po čemu točno miriši. Sigurna sam da će vas nježni i profinjeni miris apsolutno oduševiti kao što je i mene i već sad mi je tad bilo jasno da je ovo jedna od najboljih krema koje sam ikad imala priliku isprobati. ( Nakon pažljivog ispitivanja kutijice u potrazi za nekim tajnim hintom koji je glavni sastojak tog mirisa uspjela sam jedino pronaći oznaku da ima parfem u sebi).

Tekstura kreme je veoma lagana i baršunasta, nježne krem boje i prilično se brzo upija i daje osvježenje koži. Iako nije namjenjena mojoj dobnoj skupini svejedno sam ju isprobala na koži i moram reći da se ovaj miris još jako dugo osjeća nakon nanošenja, efekt same kreme je stvarno trenutačan jer vaša koža ne samo da prekrasno miriši nego i ima veoma baršunastu i glatku put, a moram napomenuti i da nakon 12 sati još uvijek osjećate tu glatkoću.

Nimalo ne sumnjam u potpuni efekt ove kreme  u djelovanju protiv bora i moja krema, iako ću se  teško rastati od nje,  biti će proslijeđena u dobre ruke i nadam se, veoma usrećiti svoju novu vlasnicu. 🙂 Također moram spomenuti da se pore vidljivo smanjuju, a budući da je tekstura kreme veoma lagana i brzo se upija, lako se može kombinirati kao podloga za šminku.

loreal revitalift sastojciŠto se tiče učinkovitosti, malo sam gnjavila ljude koji ju koriste i zadovoljni su, koža postane glatkija i zategnuta dok se bore malo izbrišu, naravno da ne nestanu magično, ali polako se radi na efektu kako bi se koža ponovno oporavila i ispeglala.

*imajte samo na umu da dobro proučite sastojke prije kupovanja jer ima slučajeva da neki tipovi osjetljive kože ne reagiraju dobro na sastojke u njoj.

OCJENA  5/5

Moram priznati da dosad ni sa jednom kremom nisam bila toliko oduševljena koliko sa ovom novom dnevnom kremom, a nije čak ni trenutno za moju dobnu skupinu. Pakiranje, sam dizajn bočice i zatvarača, prekrasan miris i profinjena tekstura kreme sa odmah osjetljivim efektom na koži je jednostavno savršen, nisam uspjela naći niti jednu jedinu manu i ova L’Oréal Paris dnevna krema definitivno spada u kraljevsku liniju ne samo krema protiv bora nego i krema općenito.

Luksuzno pakiranje i sama tekstura kreme će svaku ženu učiniti da se osjeća posebnom i definitivno ju preporučam, pogotovo jer je cijena i više nego pristupačna za takvu kvalitetu ( aaaah……..još uvijek ju mogu namirisati loveeeeee)

loreal logo

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - anti age, Recenzije - njega lica and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Recenzija nove L’Oreal Paris Revitalift Laser Renew dnevne kreme

  1. jelena says:

    krema mi je ‘pojela’ cjelo lice,UŽŽŽŽASSSS!
    Tužit ču nekoga

  2. Melita Kozul says:

    Ooodličan ti je engleski! Samo nastavi tako! Ti si mlada i u điru, dopusti da se napajam na tvom zdencu ideja,hehehe.Vi škorpioni ste ionako nepotrošivi.;))))

  3. Melita Kozul says:

    Hvala ti na recenziji.Ja kremu nisam niti vidjela,ali si me uvjerila da je vrijedna pažnje.Nadam se da ćeš postati i na hrvatskom.

    • sanasorey says:

      Draga Melita, puno ti hvala na komentarima, veoma mi je drago to čuti…inače recenzije su ti na oba jezika, eng i hrv , tako da imaš i puni roman na hrvatskome za čitati 😛

      • sanasorey says:

        mislim ono što sam htela reći je da će sve važno biti prevedeno na oba jezika, a neka moja razmišljanja ili slične teme, bit će većinom na eng…osim ako netko ne zatraži prevod ..lol

      • Melita Kozul says:

        He,he, čitat ću te na oba jezika, na hrvatskom kad žurim, a na engleskom kad imam vremena da i ja malo obnovim svoja znanja iz čitanog engleskog, kad već sve manje imam priliku vježbati govorni jezik. Jako mi se sviđa grafika tvog bloga, ako sam dobro skontala,ona korelira s tvojim zodijačkim znakom?! 🙂

      • sanasorey says:

        ahahaha, thanks 😉 iako mislim da ti ja nisam baš ni zdenac mudrosti a ni uzor za učiti eng 😛
        ali eng mi je nekako draži, neke fraze zvuče puno bolje nego na hrv. ja sam inače škorpion po horoskopu, ali nije mi se baš sviđala sama fotka škorpije za otvoranje bloga pa sam upotrijebila ove koje simboliziraju frendice 😛

Leave a Reply

