Recenzija Garnier Intensive care repair linije

garnier theme

Hi smiley-wise. Evo malo sam u zaostatku sa svojim prvotnim planom, nadam se da mi možete oprostiti 😛 Imala sam dobru ideju napisati post za St. Patrick day, čak i napravila lijepu slikicu – i onda zaštekala na samom početku zahvaljujući dobroj staroj migreni gaahAli evo, slikica je baš slatka pa nema veze što je već sve prošlo 😛 Možda pomogne u tjeranju ovog snijega kojeg mi je već navrh glave. Moram reći da dok mislim *joj, već sam trebala napisati novi post, koja sam ja ljenčina* i dok se natjeram početi pisati da su to potpuno dva druga svijeta..nekako se odmah prebacim u *ozbiljan posao mode* i idemo dalje dok ne napišem cijeli roman od posta leap.

Već sam dugo htjela napisati nešto više o Garnier kremama, nekako se uvijek ko vjerni psić vratim ovoj liniji dok god zaključim da mi koža treba neku određenu njegu, a sve ostalo što imam jednostavno nije ono što hoću.

PROIZVOĐAČL-Oreal ADRIA d.o.o.

Garnier – svjetski poznata kozmetička marka L’Oréal-a

Iza proizvoda Garnier stoji 400 istraživača koji neprekidno rade na usavršavanju najboljih formula za zadovoljavanje vaših potreba.
Garnier vam želi ponuditi najbolju kvalitetu po najboljoj cijeni kako bi vam pomogli da se brinete o sebi. Od 1989. nisu provodili ispitivanja na životinjama.

NAMJENA I KARAKTERISTIKE:   – proizvodi su namijenjeni za izuzetno suhu, oštećenu i ispucanu kožu

– zacijeljujuća svojstva kanadske formule omogućuju trenutačno upijanje, smirivanje kože te uklanjaju hrapavost

PRIMJENA: nanijeti na čisto opranu kožu i nježno umasirati

SADRŽI:  ekstrakt javorovog soka poznat po svojim ljekovitim svojstvima  ; glicerin, mineralna ulja,  ulja iz jezgre marelice,itd. .

JAVOROV SIRUP – najviše ga se proizvodi u Kanadi; čisti javorov sirup sadrži mnoge ljekovite spojeve, a krase ih antikancerogena, antibakterijska i antidijabetička svojstva te antioksidativni učinak

CIJENA: univerzalna krema – 200 ml – oko  28,99 Kn  – 29.90; pakiranje od 50 ml – oko 10 kn

mlijeko za tijelo – 250 ml -26,99 Kn – 28.90 ( cijene – kozum – dm)

krema za ruke – 100 ml   – oko 16,89 Kn – 17, 90 kn ;  prilično sam iznenađena koliko je malo informacija o tim proizvodima na internetu shrug

GDJE KUPITI: u većini trgovina (prodavaonica, supermarketa itd.) ili na Web-stranicama tih trgovina.

Iako su proizvodi Garnier oblikovani i testirani s najvećom pažnjom, aktivni sastojci u određenim slučajevima mogu uzrokovati reakcije na koži.
Ako dođe do toga, trebate provjeriti odgovara li proizvod vašoj vrsti kože i upotrebljavate li ga u odgovarajućim uvjetima. Ako niste sigurni, prestanite upotrebljavati proizvod.
Može biti da je vaša koža prirodno osjetljiva ili vrlo osjetljiva, u tom slučaju trebate upotrebljavati proizvode koji su posebno oblikovani za osjetljivu i/ili hipoalergensku kožu.

Garnier je ove godine ponudio tržištu novu liniju mlijeka za njegu tijela Garnier Body Intensive 7 Days s L-Bifidusom (lizat Bifidusa), za dugotrajnu hidrataciju čak i do 7 dana, s ugodnim mirisom i teksturom koja pruža užitak pri nanošenju. Nadam se da ću se uskoro dokopati i tih proizvoda 😉

za više info posjetite –>  http://www.garnier.hr/

MOJA RECENZIJA

3402

MLIJEKO ZA TIJELO – Sa ovim proizvodima bila sam upoznata preko preporuke frendice i od tada sam njihov vjerni kupac loveeeeee već godinama. Moram reći da bez obzira na trenutna otkrića u svijetu kozmetike i njege koji završe na mom stolu, uvijek se nekako vratim na onu liniju baš kao i klasičnu Nivea kremu. Jednostavno kada ste nekim proizvodima zadovoljni uvijek ćete ih koristiti bez obzira sa koliko novih proizvoda nas današnje tržište zatrpa. Ova linija nalazi se crvenoj ambalaži od 250 ml i namijenjena je pretežito veoma suhoj, osjetljivoj  i oštećenoj koži, ali iako moja koža nije baš bila toliko katastrofalna i mislim da je nekako ovaj javorov sirup prevagnuo na stranu da ih počnem koristi. U to sam vrijeme mučila  se  sa osjetljivom kožom nakon depilacije miserable, iziritirana koža, one vražje male crvene točkice, horor za ženu 😛 Korištenjem ovog mlijeka za tijelo stanje se uveliko popravilo, ako se iritacija i pojavila nanošenjem ovog mlijeka su ubrzo i nestale, koža je postala puno mekanija i apsolutno svilenkasta plus da je super mirisala. Neki nisu zadovoljni time zbog preintezivnog mirisa, meni je baš super, ne smeta mi da mi koža miriši po nekom ugodnom sastojku, iako iskreno još ni sada nisam načistu na što točno me taj miris podjseća – neki mix javorovog sirupa i možda cvijeta? smil4093e95ebc67a

KREMA ZA RUKE

garnier-handrepair-cream

Ovaj proizvod, naravno, namijenjen je suhim i oštećenim rukama, pogotovo je idealan ako imate neke sitnije rane, opekline, žuljeve. Tuba sadrži 100 ml proizvoda, ali budući da ju stvarno malo treba nanijeti, dosta dugo i izdrži, osim ako se ne odvajate od nje cijeli dan 😛 Malena je i lako se ugura u torbicu, pakiranje je tradicionalno crveno sa zelenim listom i u kontrastu  bijelih slova, prilično slatko ako se mene pita 😉

Tekstura same kreme vuče mrvicu na neku gumenastu strukturu, puno bolje nego da je vodenasta pa se razlije ili ju jednostavno ne možete posušiti i još završi svuda oko zatvarača, osobno ne volim masne kreme pogotovo ako morate dalje nastaviti sa radom na poslu ili dođete u kontakt sa vodom pa se osjećate ko riba u ulju.

Lijepo se razmaže i brzo upija, nije instantno u sekundama, ali nekih prosječnih 7 min i više ju nećete ni osjetiti. Zbog same teksture kreme osjećate svilenkasti ugođaj na koži, nježniji i hidratiziraniji, neke će možda malo smetati taj svilenkasti osjećaj na prstima, meni osobno nije 😛 Još jedna dobra strana ove kreme je lijepi ugodni miris, ali se s vremenom intenzitet smanji.

Nakon nekoliko puta korištenja možete osjetiti oporavak vaše kože, pogotovo na ispucaloj i  hrapavoj koži ili možda na nekoj rani, inače nisam baš toliko sklona nezgodama, ali s vremenom imam svojih bisera napiknuti se na predmete, porezati ili opeći i moram reći da na neki način ova krema sa svojim svojstvima pomaže u zacjeljivanju, smanjuje onaj bolni intenzitet ili osjećaj topline i koža se brže oporavlja.

UNIVERZALNA KREMA

garnierI zadnja je univerzalna krema – jedan od mojih najdražih favorita svih vremena. Ova krema dolazi u malom slatkom pakiranju od 50 ml i prilično je jeftina za kupiti, idealna za ugurati u torbicu, ako procijenite da bi vam mogla zatrebati ili se jednostavno ne želite odvojiti od nje loveeeeeeNaravno imate i veće pakiranje od 200 ml 😛 Ova krema je idealna na suho područje oko očiju, meni je popravilo stanje nakon 5 dana, nekako sam baš uspjela srediti kožu do te mjere da mi je područje ispod očiju bilo totalno hrapavo smil42c642dbb72ef,nakon par nanošenja dnevno koža se oporavila, postala meka i glatka.

Krema je veoma lagana i jako brzo se upija pa može poslužiti kao i podloga za šminku, iako ju rađe koristim samostalno i totalno zaboravim na puder, nekako volim taj miris kreme i svilenkasti osjećaj na koži. Osim ako vam se ne dogodi da vas osoba s kojom ste se trebali naći počne ( i nastavi) šnjofati jer je miris baš ugodan 😛 A ako dobijete *kompliment* da tako lijepo mirišite da bi vas se moglo pojesti – bježite! njamilol

Moram priznati da je ovo jedna od krema koju usprkos svojoj lijenosti, često koristim, efekt se može odmah osjetiti da koža postane mekša, bolje nahranjena i hidratiziranija pa se ne osjećate da vas koža zateže, ima lijepu svilenkastu teksturu i na mene nekako djeluje sa opuštajućim efektom. Koristim ju kada se god sjetim tako da ne marim previše da li je krema dnevna ili noćna, a kao jedno prilično lijeno stvorenje, oduševljena sam ovom kremom upravo zbog univerzalne primjene – tako da usput nakon primjene na licu ili suhom području oko očiju ili možda čela, ostatak dobro razmrljam po rukama, suho područje lakta ili koljena, ma gdje god hoćete.

I da, skoro sam zaboravila, jedan od mojih češćih bisera je upiknuti se sa nečim u oko – redovito sa maskarom ili tušem, a povremeno i sa prstom dok nanosim kremu – bogme me ne pitajte kako mi to uspije….tako da vam ih osobnog iskustva mogu reći da je krema veoma blaga i ne pecka, ako ju već uspijete lansirati u oči uhhh.

Krema je također pogodna i za muškarce iako će se malo više žaliti na miris, ali neki koji su isprobali su veoma zadovoljni ovom kremom, pogotovo ako rade u uvjetima koji im isušuju kožu, ili nakon brijanja da spriječe iritaciju kože.

OCJENA 5/5

Osobno sam veoma zadovoljna ovom linijom za njegu kože i potrudit ću se da uvijek bude u mojoj sobi, ne samo kao zadnji spas za kožu već je i prikladna za svakodnevnu njegu, ne trebate čekati da vam koža šalje s.o.s signale. Cijena je prilično pristupačna, na pakiranje nemam baš primjedbi – ako vam se i čini da je militraža nekako mala, stvarno ne trebate puno proizvoda pa dosta dugo izdrži.

Možda jedino me malo nervira ona zaštitna folija na kremi, ali tako je sa većinom brandova, nisam baš neki fan tih folija jer ne znam što bi s njima, ako ju maknem nije dobro, ako ju ostavim onda ju svaki put moram micati pa se cijela zamrljam s kremom, ako ju prepolovim na pola onda me opet nervira jer imam osjećaj da stotine malih sitnih čestica prašine jure prema mojoj kremi lol.

Jedna je od najboljih krema koje imam jer se veoma brzo upija i pogodna je za korištenje osobama koje su u žurbi ( ili jednostavno prospavaju ko neki pa onda dođu u škripac s vremenom 😛 ) Budući da je jedan od L’orealovih brandova, Garnier nikada vas neće razočarati, mnogi su oduševljeni ovom linijom te nisam našla negativna iskustva. Definitivno ju preporučam kao, ako već ne dnevnog, onda barem tajnog saveznika u slučaju iznenadnog problema sa kožom ili ako joj je potrebna hranjiva i njegujuća pažnja, vjerujte mi, bit će vam zahvalna 😉

GARNIER-Intesive-Care-EXTRA-DRY-SKIN  Garnier_bodycare_hydralock_summerbody-1-e1337062931124

edited: 1.4 2013.

genie-01DRUGO BLOG DARIVANJEgenie-01

Evo, u sklopu ovog posta odlučila sam vas malo nagraditi, možda dijelom jer obožavam iznenađivati ljude pa bilo to i neka malena sitnica, od srca je kitty. Kako sam prošli put naučila lekciju*ne vjeruj Facebooku* novo   darivanje  će se održati na blogu.

Ovaj puta vam darujem 2 malena predmeta, nije nešto famozno, ali su meni osobno dragi proizvodi, a vama ću ostaviti da pogađate koji – DAKLE 2 PREDMETA,  prilično laki odgovor  ako imalo ste vidjeli samo moje obavijesti. Jedan je već recenziran, a drugi treba biti ( u drugom pogađate samo kozmetički brand – pa ću možda i kupiti prema pobjednikovu ukusu). Ne brinite, svi ulazite u izvlačenje ako i ne pogodite…željela bih samo postaviti malo drugačiji pristup da razbijem monotonost.

PRAVILA:

1. Like na stranicu bloga   —> https://www.facebook.com/SanaSorey ili ako nemate Facebook možete  se *Subscribe /Follow*ili  pratite me Twitteru ili Pinterestu – što god vam paše

2. OBAVEZNO mi ostavite neki komentar – potpišite se +  vaše *prognoziranje  nagrade* jer ću prema tome podijeliti brojeve i random će izvući pobjednika

3. share-ti post darivanja – ovog posta sa natpisom * Sana Sorey  drugo blog darivanje *

AKO ŽELITE: nagradit ću dodatnim unosom ako share-ate nešto sa bloga na drugim društvenim mrežama, ali mi to onda morate napomenuti i staviti ime profila kojeg koristite, kao i svaki konstruktivan komentar o blogu, prijedlog ili kritiku + prve osobe koje pogode pravu nagradu em1%20(12)

Darivanje je samo za Hrvatsku i susjedne zemlje te će trajati do 7.4 .Sretno leap

ps. moj zadnji post je još uvijek na eng, ali ako imate vremena – provjerite- 10 pričica kako sam se uspješno izblamirala – i to prvi dio kaw kaw…recite ako želite da ga prevedem 😛

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/29/all-the-good-ways-to-make-yourself-look-like-a-total-idiot-part-1/

edit. –> nagrada je Garnier i Bipa proizvod 😉 potpišite mi se samo da znam tko sudjeluje .

pobjednik 2 darivanja I pobjednik je pod brojem 60, a to je Marina Fulir 😉 Čestitke 😉

2 winner

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - njega lica, Recenzije - njega tijela, Recenzije - ruke i nokti and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

61 Responses to Recenzija Garnier Intensive care repair linije

  1. Mirela says:

    Nešto od Garniera…
    Pratim te na FB pod Mirela Pavić

  2. Marie says:

    Garnierova krema za ruke i nesto od Bipe:-)

  3. Mirjana says:


    Mirjana Ivanišević
    Serum za lice

  4. slavica says:

    slavica smiljanic
    Podijeljeno na fb-u!!
    Prognoza krema za ruke!

  5. Marina F says:

    Garnier i BIPA proizvod biti će nagrade, to već znamo 🙂
    Follow i G+1, Marina Fulir

  6. Antonija Jeger says:

    Antonija Jeger – nešto od Garniera i Bipe 😉

  7. GordanaM. says:

    Hvala za recenziju 🙂 u sljedećem darivanju bi mogao biti Labello i možda nešto niveino 🙂 Twitt, Follow i G+1 🙂

  8. arwen69 says:

    pratim te na fejsu kao Kristina Kolarić. post je podijeljen. 😉 prva stvar će biti onda divna kremica…a druga..ne znam…možda nešto od essence-a 🙂

  9. Martina Š.. says:

    Mlijeko za tijelo Garnierovo, naravno, i olovka za oči.

  10. DANIJEL says:

    Losion za tjelo Garnierov i lak za nokte.

  11. Maja says:

    Željela bih dobiti kao poklon Garnier handrepair……….Ah što volim ovaj Garnier ❤

  12. Nikolina says:

    Garnier univerzalna krema i neka maskara 😉

    FB: Nikolina Sukalić ( shared)

  13. ginger tea says:

    labello? hmmm, a drugo… neka krema za ruke?
    fb: ginger tea

  14. Ivana Z. says:

    Mislim da bi nagrada mogla biti Garnierova univerzalna krema!
    Ivana Zorić (i na FB)

  15. sanasorey says:

    Evo……….da malo otkrijem misteriju…Recenzirani predmet je nešto od Garniera,,,budući da je u sklopu posta…a drugi brand još nije bio..u pripravi je………:P

  16. Laura says:

    Labello Lip Butter i Garnier BB krema

  17. Slađana S. says:

    Mislim da je poklon neka krema.
    FB: Slađana Sušilović

  18. Mirna says:

    Mislim da će nagrada biti losion i još neka manja kremica 🙂

  19. Anita says:

    Mislim da je kremica i možda maska za lice 🙂
    *

  20. Mislim da se radi o maskari i kremici 🙂

  21. aida says:

    možda maskara i neka krema
    Ime: Aida Adilovic
    fb: Aida Adilovic

  22. Tina says:

    Mislim da je poklon neka kremica
    Ime: Tina Ivanišević
    Facebook: Tina Ivanisevic


    http://tinaivanisevic.tumblr.com/post/46859624380/via-recenzija-garnier-intensive-care-repair

  23. Ana Nežić says:

    Mislim da bi nagrada mogla biti neka kremica… 🙂

  24. almina hrvic says:

    svaka cast zbilja sma odusevljena vasim blogom 😉

  25. Zana says:

    Zana Zolota

    Željela bih dobiti kao poklon Garnier handrepair.

    Lp

  26. Žana says:

    Zana Vlado

    Zeliiiim garnier body milk. 🙂 Svim srcem.

  27. Armin says:

    Armin Arko

    Garnier body milk za moju suprugu…

  28. Mislim da će dar biti neka kremica, moguće i bb krema jer su sve djevojke lude za njom, a drugi dar je maskara.

    Marina Paradžik
    marina90zg@yahoo.com

  29. nedžad says:

    Garnier krema bi mojoj djevojci dobro došla. :)))

  30. Ana Matija Cagalj says:

    mislim da se radi o Batiste samponu i drugo je nesto od Garniera

  31. Sabiha says:

    Sabiha Duhović – Hvala što mislite na nas žene i šta nam je sve potrebno.

    Pozdrav

  32. Zana says:

    Zana Zolota

    Želiiiim svim srcem ovu nagradu jer mi je baš neophodna. 🙂

  33. ana p says:

    odlična recenzija obožavam Garnier ali kremu još nisam probala,a ruke su mi malo za rec katastrofa malo šta pomaže baš cu isprobati…hvala na darivanju..pozdrav
    Ana Pavelić i na faceu isto…

  34. Marica says:

    FB: Marica Opačak
    Zanima me ta krema voljela bih je probati.

  35. Ljiljana says:

    FB: Ljiljana Stanić (shared)
    Labelo lip butter , a kao drugo neko sjajilo

  36. Ljiljana says:

    FB:Ljiljana Stanić (shared)

  37. Sanja Šegović says:

    pod istim imenom te pratim na fb-u.
    Prijevod bi bio poželjan 🙂
    Prognoza: pretpostavljam da je prvi – recenziran poklon Labello lip butter
    a drugi nešto od garniera 5/5 su 🙂

  38. Melita Kozul says:

    Odlićna ti je recenzija Garniera, navela si me da je sama odem ponovno kupiti.Obožavam tu crvenu limiju s javorovim sirupom .:)

  39. Gordana says:

    FB: Gordana Mandić Čotra ( shared)
    Prvi recenzirani proizvod Labello Lip butter, a drugi neko sjenilo ili sjajilo, ili neka mazalica za tijelo.
    Budući da ova zima nikako da prođe, nikad dosta kremica i mazalica.

  40. Mia š. says:

    Mia Štiks
    Podijeljeno na fb-u!!
    Hmmm prognoza, mislim da se radi o Labello Lip Butter, a drugo možda neki dezić ili mazalica za tijelo (ili si ja to samo priželjkujem ) 🙂

  41. chelsea says:

    Ines Obradović (pod tim imenom te pratim na fejsu i podjelila sam post)
    pretpostavljam da je prvi – recenziran poklon Labello lip butter a drugi nešto od Essencea 🙂

    blog mi se sviđa,samo bi ti preporučila uz odlične postove o preparativnoj kozmetici da napišeš tu i tamo pokoji o dekorativi 🙂

    i da čekamo 2.dio priča o tome kako si se izblamirala 😛

    • sanasorey says:

      Hvala 😉 😉
      Bit će, bit će, radim na tome, dekorativi…trebalo bi bit za tjedan dok ja to sve poštimam temeljem cjepidlačenja da sve mora biti savršeno 😛
      A bit će i hrvatska verzija, samo da nađem vremena…Možda počnem danas….možda..ahahahaha

  42. vesna piljic says:

    Vesna Piljic

    Savrseno darivanje nekog preparata za pripremu stopala za proljece/ljeto…Neki set proizvoda ..peeling za stopala i umirujuca,hranjiva krema……….:-)

    http://www.facebook.com/vgrabovicapiljic

  43. Snežana Tomić says:

    trenutno sam u fazi mazalica za tijelo.Ova zima mi isuši kožu tako da sam se baš posvetila losionima.Trenutno koristim Balea losion za tijelo od crnog ribizla i super mi je.Lijepo se razmaže,brzo se upije i odlično miriše.Tako da se nadam nekom losionu ili labelo lip butter koji koristim i ljeti i zimi.

    • sanasorey says:

      Nisam imala taj od Balea, dal ima jaki miris po ribizlu? Nisam baš fan tog voća, više nečeg što miriši po slatkoj noti. 😛 Trebaš me samo vidjeti dok mi to netko ponudi za jesti, ahahahaha

      • Snežana Tomić says:

        je ima malo jači miris,ukućanima sam na početku čudno mirisala al sad su se navikli :D,meni se sviđa.Ja nisam ljubitelj mirisa vanilije u kozmetici,malo mi loše bude 🙂

    • sanasorey says:

      Hahahaha, ja preferiram slatke mirise, ribizl je malo opori, sad da si još zamislim da mirišim po tome…valjda bi me trebali oživljavati 😛

Leave a Reply

