Naš prvi gost – suradnja sa Nives nakitom i malo darivanje ;)

logo

 oh myVeoma sam hiperaktivna i sa velikim uzbuđenjem predstavljam vam prvog gosta ovog malog bloga – Nives nakit    yayyyyy cheer. Kako sam već istaknula zasad se moj blog dijeli na tri veće teme, od čega je jedna upravo suradnja sa talentiranim ljudima, bez obzira da li su veoma poznati ili tek počeli tako da očekujte ovakvih postova još u budućnosti,  kad god će netko biti zainteresiran za suradnju yay. Svrha ovog projekta je upravo predstaviti vam mnoge talente, hobije ili posao ….i bez daljneg duljenja, čast mi je predstaviti vam našeg prvog gosta, veoma simpatičnu, mladu i cool curu.

NIVES NAKIT kitty

1. Prvo nam reci nešto o sebi:

“Moje ime je Nives Čolić. Imam 20 godina, ubrzo  ću biti 21. na ljeto, rođena  1992.godine. Dolazim iz malog mjesta Đurđenovac, kod Našica, završila sam srednju školu – zanimanje trgovac , nemam posao iako ga tražim, ali bezuspješno.”

2. (yay, sad se osjećam ko pravi novinar 😛 ) Kako to da si se počela baviti heklanjem? Od koga si naučila i da li se sjećaš svojeg ponosnog prvog predmeta kojeg si izradila?  smiley-wise

“Heklati sam počela prije tri godine , kad me jedno popodne susjeda pitala da li bih htjela probati i ja sam naravno pristala.
Prvi komad je bio heklani tabletić koji je na sebi imao leptira , bila sam jako ponosna i odmah sam započela drugi, tako mi je to ubrzo i dosadilo pa sam napravila torbu – heklanu crnu. Kad su to neki ljudi vidjeli počela sam dobivati narudžbe, a uskoro sam se posvetila i izradi nakita. Tako malo po malo te sam odlučila napraviti  i službenu Facebook stranicu nakita na nagovor moje obitelji.”

(Nakit je stvarno prekrasan, zar ne, moji dragi čitatelji ? Uživajmo u ovom trenutku i nastavimo sliniti po ovim fotkama cute)

nives nakit 1

3. Koji su materijali ključni u izradi ovih divnih predmeta? 

“Najviše koristim pamučni konac i vunu –  zavisno od onoga što izrađujem, naravno i recikliram . Najviše volim kada mi se kupci sami obrate i naruče nešto po želji jer mi je najbitnije da su oni zadovoljni  😉

4. Što sve možemo pronaći u tvojoj ponudi? cool

“U mojoj ponudi možete naći heklane kape, šalove, rukavice, trake za kosu, ogrlice, naušnice,prstenje, torbe,  ukosnice, dječje rukotvorine, torbice za mobitel i ostale stvarčice jer radim prema vašoj narudžbi.”

(smile onionomg…ja to ne bih mogla napraviti da mi život ovisi o tome lolSjećam se da me baka pokušavala naučiti štrikati, ali moja koncentracija je bila…legendarna…i bila sam ko Trnoružica…tko bi reko da se i na igle za vunu možete ubosti lolMoj pothvat je završio tako da sam na kraju maci poklonila klupko vune – recimo samo da bi lako mogao biti maskota za Limp Bizkit pjesmu – Rollin’  – stavila video na Facebook, nisam mogla odoljeti 😛 )

nives nakit 2

(možete li vjerovati da ova kapa dođe 45 kn, a šal samo 40 kn ? )

5. Budući da ovaj rad zahtijeva puno vremena, koncetracije i strpljenja, kakve su cijene tvojih rukotvorina?

“Budući da mi je najvažnije da su moji kupci zadovoljni ,naravno prema tome sam odredila i cijene. Želim da budu pristupačne svima iako znam da se taj hobi jako cijeni i da je skup . Ja sam smanjila cijene tako da mladi ,koji kao i ja, nemaju velike prihode mogu si priuštiti nešto lijepo.”

Npr. vunene heklane trake za uši samo 30 kn, heklani šal 40 kn, vunene rukavice 30 kn, heklana rupičasta kapa sa bojom po želji – 45 kn, torbica za mobitel – 20 kn,prstenje 25 kn,naušnice 20 do 30 kn, shockmorate priznati za ove unikatne radove da je to stvarno povoljna i niska cijena.

ovdje možete pogledati cijelu kolekciju njezinih rukotvorina —> https://www.facebook.com/NivesRucniRadovi/photos_albums

ili ovdje gdje je još veća galerija fotkica —> http://nivescolicradovi.blogspot.com/p/heklani-nakit.html

Kontaktirati ju možete na Facebooku u vezi svih pitanja ili narudžbi, ili na email adresu

nivescolic0@gmail.com 

Osobno moram dodati da veoma patim na ovakve vrste rukavica bez prstiju, tijekom srednje škole bile su kao moj potpis ili trend, nisam se jednostavno odvajala od njih. Poslije se to malo promijenilo ako već uspijete naći posao, ali ovakve rukavice i dalje su jedan od mojih predmeta na koje baš patim – nosit ću ih skoro kroz sva godišnja doba, ili u kafiću, nema veze ako sam naručila neko piće, ne smetaju 😛 U školi ih nisam skidala ni za vrijeme nastave, jednostavno su precool za odoljeti.  loveeeeee

rukavice 3

Tako da možete zamisliti moju žalost kada sam zaključila da moj najdraži par rukavica polako ide u prošlost jer godine nošenja, bez obzira koliko ih ja pazila, ipak su učinile svoje. miserable I tako jednog dana našla sam se upravo na stranici Nives nakita i totalno se zaljubila u ove rukavice da sam ih jednostavno morala imati.  smil42c642dbb72efBila sam oduševljena njezinim radovima, ugodno iznenađena koliko je Nives topla, vedra i simpatična osoba sa kojom se apsolutno sve može dogovoriti, a još više šokirana veoma niskim cijenama, iako budimo iskreni, unikatni heklani radovi dođu puno više.

rukavice mojeloveeeeeemoja kolekcija 😉

7. Imaš li neki favorit kojeg baš uživaš izrađivati?

”  Pa nekako najviše volim izrađivati nakit – naušnice i prstenje,  ima dosta posla sa time, ali nakraju nekako blista i budem zadovoljna.”

nives nakit 3

8. Imaš li neke planove za budućnost u vezi Nives nakita?

“Nadam se da ću i dalje se baviti ovim hobijem, ali u malim mjerama tako da se mogu potpuno posvetiti svojim kupcima i što kvalitetnije izaditi njihove narudžbe.”

9. Kako su ljudi  reagirali na tvoj početak bavljenja ovim rukotvorinama?

“Najveća podrška su mi bili  obitelj i prijatelji za koje sam u početku najviše ispunjavala narudžbe i jako sam im zahvalna na tome te su vrlo  pozitivno reagirali na moj hobi.”

nives nakit 4

10. Koliko ti vremena treba da napraviš određeni predmet?

“Pa… za manje stvari mi treba do pol sata, a najviše za rukavice,  kape i trake do tri sata i više, a za veće stvari kao torbe par dana te za neke čak i tjedan dana. “

lolJa mislim da za pola sata ne bi napravila apsolutno ništa osim zapetljala se u vunu kao i mačak. 😛

“Hehe, a uvježbala sam se te s vremenom sve brže ide. 😉 ”

Nives, hvala ti puno od srca što si pristala biti naš prvi gost na blogu i počastila nas svojim prekrasnim fotkicama radova. Želim ti puno uspjeha u radu i prodaji te da nas i dalje nastaviš uveseljavati novitetima iz svoje ponude. hi

“Jako sam sretna i počašćena i naravno ponosna što sam prvi gost ovdje i što si se odlučila baš mene intervjuirati.  Nadam se da će se čitateljima svidjeti moji radovi 😉 “

NOVO BLOG DARIVANJE gasp

U skopu suradnje Sana Sorey bloga i Nives nakita, odlučile smo vam pripremiti malo iznenađenje. Jeste li znatiželjni? ……..*drum roll please*…………Nives vam je odlučila pokloniti ovu prekrasnu ogrlicu! phsyco onionStvarno je prelijepa, na neki način misteriozna i ova nježna lila boja je idealna za proljeće koje tako željno iščekujemo. A ja sam vam odlučila dati Palmolive gel za tuširanje Pampering touch, i Essence lak na nokte, neka tamnoplava boja sa šljokicama, meni je tako lijepi da bih si ga najrađe uzela 😛 Iz par drugih razloga, trenutno će mi biti lakše da spojim ovo darivanje u jedno, pa će jedan dobitnik dobiti ogrlicu, a drugi moju nagradu.

nives i sana

Prije svega moram napomenuti da će Nives birati sama pobjednika pomoću random.org, mislim da će tako biti fer. Dakle, tko želi ovu prekrasnu ogrlicu i moj mali doprinos? hypno

PRAVILA :

1. Biti fan stranica Nives nakit —> https://www.facebook.com/NivesRucniRadovi

i Sana Sorey –>https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts ( ipak je ovo darivanje za fanove)

Ako nemate Facebook, Nives možete pratiti ovdje –> http://nivescolicradovi.blogspot.com/,

a mene što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila 😛 , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju 😉

3. OBAVEZNO nam se potpišite i odgovorite na malo pitanje: Koji je vama najdraži predmet iz kolekcije Nives nakita? Kako rekoh, ja osobno patim na rukavice 😛

AKO ŽELITE: Nagradit ćemo dodatnim unosom u izvlačenje ako share-ate post na više društvenih mreža, onda nam to napomenite………ili dvostrukim unosom za svaki komad njezinih radova koje share-ate.

Darivanje je za Hrvatsku i susjedne zemlje, a trajati će oko dva tjedna – do 23.4. Sretno sa izvlačenjem i pomognite nam malo proširiti glas o ovim zakon rukotvorinama. Nadam se da vam se sviđaju, kao i naša prva suradnja sa gostima 😉

edited.

winners 3 giveaway + guest

Pobjednici ovog darivanju su pod brojem 41. Nataša Radić – ogrlica Nives nakita

i broj 69 – Tina Ivanišević – Sana Sorey nagradica ! Čestitamo 😉

Molimo da nam se javite kako bi vam poslale nagrade, a ostali budite strpljivi dok ne nađem novo iznenađenje za vas…..možda čak i veoma uskoro 😉

ps. sorry što mi mi na fotkici font kvari imena, neda mi pisati “č, ć”

winner 3 giveaway - sana blog

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

18 Responses to Naš prvi gost – suradnja sa Nives nakitom i malo darivanje ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013. | SANA SOREY

  2. Pingback: Pravila bloga, prezentiranje tema i budućnost ;) | SANA SOREY

  3. Dušanka Lacković says:

    Nives pratim preko GFC: sladana.s2910, a tebe preko emaila: sladana.s2910@gmail.com.
    Najviše mi se sviđaju prsteni jer su divni, lijepih boja. Obožavam prestenje 🙂

  4. Tina says:

    Tina Ivanišević
    Najviše mi se sviđa prstenje

  5. Gordana says:

    Sve što je rukom radeno je neprocjenjivo i unikatno… Teško se odlučiti što je naj naj al evo po meni su kape i rukavice super… I ostalo je zanimljivo….

  6. Ika says:

    Sve je lijepo i prekrasno. Meni su one crne rukavice naj..naj…
    Lijep pozdrav…

  7. slavica says:

    Jako mi se svidaju one male torbice toliko su slatke,a i lijepih su boja!jako pohvalno da tako mlada osoba se bavi rucnim radom.Svaka cast i puno uspjeha ti zelim!

  8. Martina Š.. says:

    Prsteni su mi prekrasni. 🙂

  9. Mia š. says:

    Nakit je super, posebno mi se sviđaju prsteni, prekrani su 🙂

  10. Ljiljana says:

    Rukavice su moj favorit.
    ma sve je krasno.
    Ljiljana S.

  11. RUŽA M says:

    Sve je jako lijepo al ja sam jako slaba na sve vrste nakita tako da mi je to posebno u oko upalo, svaka čast 🙂

  12. dea says:

    wow..gledam i slinim heheh predivno a teško pitanje ..sve je na svoj način lijepo i napravljeno sa puno ljubavi šta se i vidi . Ali ja obožavam prstene i rukavice i zaljubila sam se ali ono zaista . Svaka čast Nives samo tako nastavi i želim ti puuuuuuuuuuuno uspjeha 😉

  13. Leeloo says:

    Odličan post i baš mi je drago za suradnju. Nakit, kape, rukavice i svi ostali proizvodi izgledaju odlično i vidi se da je u njih uloženo puno vremena i ljubavi. Pošto sam ja isto luda za rukavicama bez prstiju možda ćemo jedan dan imati slične 🙂
    Samo tako naprijed i ne odustajte od svojih snova 🙂
    Pozzek

  14. Nives nakit ti je predivan 🙂

    Najviše mi se sviđaju prsteni, predivni su, lijepi, elegantni i posebni.
    Samo dalje tako nastavi 🙂
    Lp, Marina

Leave a Reply

