Pravila bloga, prezentiranje tema i budućnost ;)

dreamcatcher

Hello…….Inspirirana ovim kasnim proljećem i toplim vremenom, od čega pola vremena izbjegavam svaku zraku sunca jer doslovno iscrpi svu moju energiju lol ( ili uzrokuje migrenu)  083_v2 htjela sam  napisati mali post o nekim stvarima na blogu općenito ( ali budemo iskreni, vjerojatno će se pretvoriti u roman).

Moj blog je sada online nekih mjesec i pol i budući da sam malo polovila princip u kojem smjeru želim da ide……i imam više od mojih prognoziranih 5 subscribera,  lolbilo bi dobro da napišem neke stvari ovdje kao *službenu izjavu*………ili samo zato jer sam prelijena svaki put nešto objašnjavati pa je lakše samo kopirati link. smil42c642dbb72ef

PRAVILA BLOGA Pink_Panther_5

Nema ih puno, moj blog je prilično  tipa *otvorenog uma* tako da slobodno smijete iznositi svoja mišljenja, pa bila to i negativna ili neka tema o kojoj nitko ne želi raspravljati. ALI: Zadržite poštovanje prema ostalima – nema diskriminacije bilo koje vrste ili vrijeđanja. Isto tako bih preferirala da ako neke fotke označim kao svoje vlasništvo, da tako i ostanu. Možete ih share-ati, ali ne skidati moj potpis ili izrezivati ih. To će možda malo više biti izraženije u budućnosti bloga, nadam se. sigh

OSOBLJE

Ovo je moj blog prvenstveno te teme i postovi koje objavljujem su moj iskreni tekst bez nečijeg utjecaja ili pokoravanju tisuće pravila, da sam to imala namjeru raditi, pisala bih za nekog drugog.  shrug  Druga persona ovdje je moja moderatorica koju ćemo, nadam se,  izvući iz sjena uskoro pa će se već sama predstaviti kada smanji svoje trenutne obveze. Ne trebam moderatoricu iz razloga “eh, pa meni se to neda raditi ili tako sam jako popularna da već netko drugi radi za mene”………….jednostavno mi je lakše – ako slučajno ja imam previše obaveza, možda se ne osjećam dobro ili kako mi se trenutno čini, moj internet zbog nezaposlenosti visi o jako tankom koncu……tako da netko može uskočiti, održavati blog, objaviti koji post, odgovarati na pitanja, isporučiti vam nagrade, ect. Mislim da ona ima isto neke svoje ideje koje bi htjela prezentirati na blogu pa ćete vjerojatno čitati njene postove, recenzije, ect. starac

I treća je naša moralna potpora koja se samo verbalno drži uz nas, ponekad da koji prijedlog, ideju, nešto vezano uz darivanje, informaciju ili će biti dio žirija. Dobro je imati malo više ljudi, više info ili recenzija proizvoda – ipak nismo svi isti niti koristimo sve isto. smil42c642dbb72ef

74404_427494597345160_1595392245_n

BLOG TEME arhitekt

Kada sam započela sa idejom bloga prvenstveno je bila samo jedna ideja koja se ubrzo rascvjetala na više grana i još uvijek istražujem više mogućnosti ili načina.

1. RECENZIJE –  kozmetičkih proizvoda u prvom planu, preferiram opširniji post iako nekima se valjda digne kosa na glavi jer moraju čitati roman, smil42c642dbb72ef ali ja osobno ne volim kada želim pogledati neku info o proizvodu i onda provedem sate i sate tražeći nešto i čitajući članke koji imaju 5 rečenica u totali – “dobila sam taj proizvod, još nije ili je tek sad stigao kod nas, koristila sam ga jednom i relativno miriše lijepo, mene se osobno nije dojmio ili svakako ga kupite.” Ja bogme od takve recenzije nisam saznala apsolutno ništa. smil4093e95ebc67a

Još da napomenem da ako vam stavim fotkice nekog make -upa, to je moja recenzija, moj stil nošenja ili nekog oko mene…ja ne dajem nikakve tutoriale niti baš previše marim za pravila kako nešto se mora stavljati ili nositi.

Mislim da ću s vremenom proširiti temu na recenzije pokoje dobre knjige, igre ( već vidim da sam dobila pozornost moderatorice što se te teme tiče  cute), kojeg predmeta ili bilo čega vrijednog recenziranja, pa bila to i čokolada. Trenutno sam malo tužna što je mobitel prestari da fotka dobre fotkice inače bi vas zasipala sa stotine fotkica jer volim fotkati životinje, prirodu, neke funny situacije ili nešto unikatnog što vidim, frendove, tako dugo dok ja nisam u tim fotkama.  lolI mislim da mogu pisati što god mi padne na pamet – koji dobar savjet o migrenama, hrani, biljnim načinima liječenja nekih stvari..ili jednostavno kakvi tulipani negdje cvjetaju.  misli

Pratiti me sad možete tu, preko emaila, Facebooka, Twittera ili Pinteresta ( linkići su vam nadesno)…imam i druge accounte, ali mislim da je to trenutno dovoljno.

483426_437541793007107_1986257478_n

2. RAZGOVOR/PODRŠKA/SAVJET svima kojima treba – posebno zlostavljanim tinejđerima i depresivnim ljudima. Ovo je projekt koji je nekako nastao spontano, možda zbog velike većine sranja kojeg sam prošla u životu i prilično jako malo ljudi do nikoga uz mene kad sam to trebala. Tako da je nekako uz doticaj sa drugim ljudima prešlo mi u naviku razgovarati sa svakom osobom koja to želi i treba pomoć pa se nekako i ukomponiralo u blog. Naravno da neću napraviti popis tih ljudi ili objaviti na Facebooku, Twitteru ili negdje, ali jedan dio bloga bazira se na postovima koji upravo pokrivaju neke načine kako pobijediti depresiju, fokusirati se na nešto, moje anegdote o blamiranju ili hrpi životnih propalih stvari na koje se možete smijati. sigh

Željela sam završiti neku višu školu što se tiče smjera psihologije, ali fakultet je bio predaleko od mene, preskup i sa malim brojem koje primaju u godini. Na kraju da sam i uspjela to završiti, šanse su vam skoro pa nikakve da vas zaposle bez dobrog iskustva na tom poslu, a i budimo iskreni…….ljudi, pogotovo u ovoj državi, neće plaćati nekoga da sluša njihove probleme, a još manje će htjeti razgovarati sa njima. Tako da je ideja sa blogom puno bolja, ja ne znam vas niti velika većina vi mene, moj blog je i na engleskom jeziku pa je dostupan svima. Jednostavno je lakše izjadati se nekom strancu koji vas niti ne poznaje i može reći svoje mišljenje ili savjet nego nekome koga znate.

Još je jedna stvar da sam veoma žalosna kada vidim da su djeca/tinejđeri još uvijek diskriminirani radi svog stila oblačenja, glazbe koju slušaju, izbora ili bilo čega drugoga i na kraju nitko ne poduzme ništa dok ne završi 3 minutna reportaža na vijestima o još jednom tragičnom mladom životu koji je nestao, a svi se čude pa kako, pa to je bila tako dobra, mirna osoba bez ikakvih problema ili isticanja. Možda ne možemo magično riješiti problem koji vas muči, ali bar vas možemo nasmijati dok sami ne pronađete nešto na što ćete se fokusirati, bilo da je to hobi, vaša budućnost, glazba, ljubimac, ……Možete me kontaktirati ili možete jednostavno pratiti blog iz sjena……vaš izbor.  Homer_simpson

485111_425151944246092_303363024_n

3. PREZENTIRANJE HOBIJA/TALENATA/POSLA – Ovo je jedan od projekata koji je nastao slučajno budući da imam dosta poznanika koji se bave različitim hobijima, izradom nakita, heklanih stvari, fotkanjem, slikama, čak i tetoviranjem, itd. pa sam odlučila da s vremenom imam pokojeg gosta kojem će, nadajmo se, ovo malo pomoći.

Bez obzira da li ste poznati već ili tek počeli, ako ste zainteresirani za suradnju, možemo vam napraviti mali članak o vašem hobiju, poslu ili čime se već bavite, a ovo je i kako to otprilike izgleda :

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/06/nas-prvi-gost-suradnja-sa-nives-nakitom-i-malo-darivanje/

Dakle, ako vas zanima nešto takvog, možete me kontaktirati za suradnju, napravimo mali intervju o vama, koji kolaž sa fotkicama vaših radova, info o cijenama, materijalu, kako vas kontaktirati i napravimo malo darivanje za vaše stare ( i nove) fanove da se malo upoznaju sa vašim radovima. Mogu reći iz svog iskustva da ponekad pogledam nečija darivanja i umjesto da sudjelujem u tome rađe pogledam kompletnu ponudu te možda i nešto kupim. Treba samo malo proširiti glas da ljudi vide i saznaju za vas.

Moram napomenuti kako je ovo moj projekt i besplatan, tako da ne tražim apsolutno ništa za uzvrat, volim pomagati ljudima i ne vidim zašto ne bih ako imam slobodnog vremena? Ali ja sam jednostavno takva osoba, iako mi se i u dosta slučajeva dobra volja ipak obije o glavu.

Još ću jednom istaknuti da ako gost napravi darivanje, to ne ide kroz moje ruke, nagradu bira sam, pobjednika bira sam i sve što se toga tiče kontrolira ta osoba. Mislim da je tako fer.

Ako vam napravim kolaž sa vašim radovima ja ih neću potpisivati i možete si ih uzeti i upotrijebiti kad vam paše, isto tako ako vam treba upotrijebite si link sa suradnjom sa nama ako vam treba za nešto, meni ne smeta. rock

65524_491815284209276_2106570167_n

DARIVANJA  genie-01

Možda trenutno vam ne možemo ponuditi 300 kn skupu kremu ili 1000 kn luksuzan parfem, ali ako nešto dajemo onda je to od srca i isključivo od nas. Poštujte pravila koja napišem za darivanja jer ja ne mogu sa bloga vidjeti tko je što share-ao, ako mi se ne potpišete, ali budimo iskreni….trudim da se su pravila što jednostavnija. Zasad sam progledala kroz prste i tražila vas koliko sam mogla koji niste ispunili sve uvjete jer mi je stvarno glupo reći – “ne, ne dam ti ulaz za darivanje jedne kreme ili gela za tuširanje čija je vrijednost nekih 20-30 kn, ali nadam se da će se to u budućnosti malo više razviti i nagrade biti skupocjenije, tad ću se držati striktno pravila koje odredim i ja vas tražiti neću. smiley-wise Isto tako trudit ćemo se da objave budu na vrijeme, ako slučajno zbog nekog razloga nisu, objasnit ćemo i zašto pa budite strpljivi. Ja sam osoba koja uvijek drži svoju riječ i većinom ću čak ,da se iskupim ako nešto nije napravljeno na vrijeme, dodati neku sitnicu.

Isto tako ne želim slušati da ću namjestiti nagrade i to će otići mojim prijateljima – ako nešto želim njima pokloniti, to ću učiniti nevezano za blog i držim se svojih pravila, uz objave pobjednika stavit ću vam dokaz sa random.org stranice i možete zatražiti listu – popis sudionika i brojeve ako želite jer je sve spremljeno u posebni folder. Ako sam rekla da će izvlačenje biti random, onda je meni stvarno svejedno kome ide jer vas veliku većinu još ne poznajem. hmm

Ako je darivanje na kreativnost tada ćemo odlučiti kao žiri – ja, moja moderatorica i naš mali dobri *duh* koji više preferira komunikaciju sa ljudima nego internet ……dakle, to su 3 ženske osobe koje će glasati…….ako će se raditi o nečem kompliciranijem, objasnit ćemo detalje. Nas 3 smo prilično različite osobnosti tako da odluka će teško ikad biti jednostrana.

Isto tako imajte na umu da te osobe sudjeluju, na koji god ili mali način, u opstanku ovog bloga, bilo da se radi o informacijama, fotkama, idejama, prijedlozima ili pak kupuju stvari upravo za vaša darivanja, tako da stvarno ne bih željela čuti da su nagrade namještene. Kao još jedno maleno pravilo, one ne sudjeluju u blog darivanjima….ako se radi o darivanju gosta ovisi o njima, ali ja tad nemam ništa s time.

Darivanja koja vam pripreme gosti sponzoriraju oni sami /ili uz moju pomoć – pobjednike biraju oni na način koji oni odrede i ja osobno nemam veze sa njihovim nagradama, izborom pobjednika  niti to ide kroz moje ruke. amazed kitten

Još jedan način koji ćemo nadam se provesti je nagrađivanje naših vjernih fanova/osoba koja  nas podržavaju i aktivno sudjeluju u blogu – tad ćemo odabrati nekoga i nagraditi sa malenim paketićem, možda čak i nešto prema osobnom izboru. a015

Naša darivanja nisu u svrhu da skupimo što više lajkova jer sam bogme uspjela već čuti i tu verziju, meni osobno ne znači ništa ako kliknete *like* na stranicu i sa završetkom igre *unlike*, ali kako su pravila da je darivanje za fanove bloga – valjda ima logike da ste jedan od njih? Ponekad volim iznenađivati ljude i dati im nešto, iako je sitnica, od srca je.

stalk list

PITANJA!!!!!!!!!

Baš  je fora ova *stalk list* forma, zar ne? Dakle, kako vam se zasad blog sviđa? Što bi htjeli čitati, imate neke primjedbe, prijedloge, ideje?

Da li da smanjim romane od postova? Manje emoticona? Više fotkica?  ( molim vas nemojte mi samo reći više fotkica sa mnom u kadru  lol)

Kako vam se sviđaju darivanja? Treba li ih više, manje? Što da dijelimo ili kad? Nemam pojma što blogeri obično obilježavaju.

Dotad mi držite fige da nađem posao ili nešto ČIM PRIJE ili ćemo i ja i ovaj blog otprhati skupa sa darivanjima jer će moj internet otići *pooooooooooooof*  zoom 2 ( ps..rekla sam vam, opet sam napisala roman facepalm )

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/, Random (ili smiješni)postovi and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Pravila bloga, prezentiranje tema i budućnost ;)

  1. Tinakris says:

    Hello! Mislim da su tvoji postovi što se tiče opširnosti zapravo ok. Osobu koju stvarno neka određena tema zanima, pročitati će post bez obzira na veličinu teksta. Emoticonsi su što se mene tiče uvijek dobrodošli 🙂 Post o nekoj dobroj knjizi je super ideja!

    • sanasorey says:

      Hvala ti 😉 Iako mislim da se mene bogme ne može natjerati da napišem nešto kratkog, jednostavno ne ide…lol…..Obožavam emoticone, dodaju dodatni štih na postu, ali može biti da malo pretjeram…bilo je vremena kad sam ih imala toliko da sam jednostavno mogla skoro sve napisati samo sa njima….ahahahahaha…

  2. Melita Kozul says:

    Ne brine mene tvoja migrena uopće ne brine, naprotiv,još si kreativnija. 🙂

Leave a Reply

