Naš drugi gost na blogu, Rukotvorine MegiS.Le, ima darivanje za vas ;)

megi.s logo

Hello.  Neki već znaju da sam pokrenula svoj projekt prezentiranja vaših hobija, unikatnih radova, slika, itd.  pa u sklopu svojeg projekta željela bih proširiti glas o takvim ljudima i nedavno smo imali našeg prvog gosta, Nives nakit .  rockMalo sam zadnje vrijeme kiksnula jer imam problema sa laptopom i napajanjem, ko da mi cijela strka oko interenta i nezaposlenja nije bila dovoljna. Grozim se kraja mjeseca kad bi moj jadni net mogo otići *pooooof*. little kitten

Veoma mi je drago bilo vidjeti da je moj mali projektić bio zapažen i sa velikim uzbuđenjem predstavljam vam našeg novog gosta, Rukotvorine MegiS.Le!   heklaOva suradnja me iskreno iznenadila i oduševila jer volim raditi sa ljudima i otkrivati nove čari svega što drugi mogu napraviti ( iako sam ja prilično antitalenat za to  lol), pogotovo dok je osoba sa kojom surađujete topla, cool i  fleksibilna  sa kojom se sve možete dogovoriti, ovakva suradnja je čista uživancija (ja izgleda imam naviku u pola noći se sjetiti da sam nešto zaboravila pitati misli)

rukotvorine 1

duge naušnice- PLAVE PAHULJICE
izrađene od svile
cijena 60kn +troškovi slanja

1. Dobrodošla na naš  blog i za početak reci nam nešto malo o sebi : smiley-wise

” 1. Moje ime je Slavica Smolić Ex Dukić i diplomirani sam ekonomist, smjera turističkog menadžmenta no kao i velika većina mladih “sretno” nezaposlena te se bavim  svojom dječicom i kućanskim poslovima. Inače sam veliki poklonik alternative u svim pogledima i naravno recikliranja tako da se bavim alternativnom medicinom, jogom, volontiranjem, recikliranjem te naravno ručnim radovima”. 

2. Kako si došla na ideju da se počneš aktivnije baviti ovim hobijem?

“Od malih nogu mi se igle, konci i krpice vuku po rukama jer sam oduvijek šivala i plela za svoje mediće i bebice i znam da mi je mama često šizila zbog toga jer bi joj uvijek uzela neku njenu iglu, konac, vunu koja joj je naravno trebala,  a onako ozbiljno sam počela negdje na faksu jer mi je to nakon posla i predavanja bio ispušni ventil i još uvijek mi je prvi pravi rad sačuvan u ormaru moje ponosne mame. Učila sam naravno od mame i bake koje su vrsne u tom poslu, onako kao mala sam gledala što to one vrte po prstima i onda skrivajući se pokušavala i ja. Najviše sam radila kad sam bila trudna sa prvim djetetom jer sam htjela nešto posebno, najbolje za moju mezimicu, a to može biti samo što mama stvori i tako na nagovor frendova počela objavljivati slike i paralelno s tim počeli su dostizati pojedni upiti za narudžbe.”  (awwwwww to je tako slatko cute)

(Ja osobno nemam djece, ali tko ne bih poželio ih obući u ovakve male slatke stvarčice?)

rukotvorine 7

japankice, sandalice – do broja 20 – 70 kn(75kn ukoliko se stavlja i dodatni protuklizajući džon)
od broja  20 do broja 26-  80kn
od broja 27 do broja 33-  100kn
od broja 34 nadalje – 120kn

papučice – do broja 20-  40kn+ troškovi slanja
(45kn ukoliko se stavlja i dodatni protuklizajući džon)
od broja 20 do broja 26-  50 kn + troškovi slanja
od broja 27 do broja 33 – 60 kn + troškovi slanja
od broja 34 nadalje – 70kn + troškovi slanja

3. Koji je materijal zaslužan za ove lijepe radove?

” Zasad sam jako sretna jer si uspijevam nabaviti domaći hrvatski 100% pamučni konac tako da mogu reći da sam 100% hrvatski proizvod.”

4. Što se sve može pronaći u tvojoj ponudi? 

“Ponuda je šarolika, od odjevnih predmeta za odrasle, djecu, kape, šalovi, papučice u svim veličinama, igračke, mali poklončići…”

5. Imaš li neki određeni favorit kojeg potajno uživaš izrađivati?

” Ono u čemu najviše uživam su stvarčice za djecu, naročito kako sam je ja nazvala Cartoon kolekcija kapa, šalova, rukavica za djecu inspirirani Disney likovima potom igračkice i papučice…jednostavno obožavam taj dječji svijet iz kojeg ne želim izaći. “

Moram dodati ja nemam pojma o tim crtićima, uvijek dobim čudne poglede kada netko nešto spomene, a nemam apsolutno pojma o čemu se radi, ukljućujući i Disney likove kaw kaw…. jednostavno ih nisam gledala, odrasla sam na Bubimiru (Beetlejuice) i japanskim animama, a mislim da sam veliku većinu djetinjstva i preskočila zbog načina na kojeg sam odrasla…..071onion tako da bih vam bila zahvalna kada bi se prestali smijati na moje neznanje   o tim crtićima……facepalm

rukotvorine 6

Wow, dal je to opće moguće napraviti doma? gaspJa sigurno ne bih uspjela. Izgledaju toliko realni i puni detalja. 

set TIGAR – kapa, šal i rukavice
izrađen od vune
140kn+ troškovi slanja
dvodjelni set (kapa i šal) 110kn + troškovi slanja

Kapa MAGARAC iz Winnie the Pooh-a
izrađen od vune
cijena 70kn + troškovi slanja

trodijelni set MICKEY
izrađen od vune
cijena 140kn + troškovi dostave
cijena dvodjelnog seta ( kapa i šal) 110 kn + troškovi dostave

rukotvorine 5

KAPA SA ŠILTOM- Izrađena od 100% pamučnog konca
cijena: do 54cm 80kn
od 55cm 100kn

Šeširić i šal za djevojčice –Izrađen od konca-100% pamuk
cijena: 100kn + troškovi slanja

6. Ovo je doista šarena kolekcija radova, pa da li izrađuješ nešto i po narudžbama?

“Sve što radim radim po narudžbama.”

(yay, tko želi ovakve stvarčice kod sebe doma? )

7. Kakve su cijene u odnosu na talenat i vrijeme koje provedeš nad ovim unikatima? 

” Cijene ovise od proizvoda do proizvoda od nekih po nekoliko desetaka kn pa nadalje, a i sama izrada i vrijeme potrebno za to varira i utječe na cijenu istih…

Moj rad može se pratiti na Facebooku Rukotvorine MegiS.Le,

blloger Rukotvorine MegiS.Le http://rukotvorinemegisle.blogspot.com/

ili kontakt na rukotvorinemegis.le@gmail.com.”

Ovdje možete pogledati njene radove ili pogledati predloške što sve možete naručiti –>

https://www.facebook.com/pages/Rukotvorine-MegiSLe/118400024948143?sk=photos_albums
rukotvorine 3

Tunika CVIJET, izrađena od konca ( moguća varijanta i od vune)
cijena 320kn ( od vune 270kn ) – poštarina uključena u cijenu
moguća izrada u svim bojama i veličinama od dječjeg do odraslog modela 🙂

Suknjica – 330 kn, za djevojčice od 8 do 10 god,napravljena od 100% pamučnog konca

8. Kako je tvoja obitelj, frendovi i okolina reagirala kada si im počela prezentirati ovakve radove? Većina njih izgleda kao da su profesionalno napravljeni i kupljeni u veoma skupoj trgovini. 

“Bez podrške prijatelja i obitelji ne bih niti bilo Rukotvorina MegiS.Le jer su me oni nagovarali da objavim slikice, napravim stranicu… bili prvi i ostali i dan danas vjerni kupci, a naročito mi jako puno znači podrška mog supruga jer kako mi to volimo reći u dvoje je sve lakše.”

9. Neko vrijeme me to već kopka pa da riješimo misteriju, zašto naziv Rukotvorine MegiS.Le? Malo je neobično i upada u oči.  sherlock

“Nastalo je iz par imena – kćer Magdalena, sin Leopold prezime, Smolić”. 

rukotvorine 2

Igračke su u rasponu od 45 – do 60 kn.

10. Imaš li nekakve planove  za budućnost?

” Pa teško je reći, ali svakako nastaviti razvijati svoj brend i ostati jednostavan, pristupačan čovjek koji se krije iza ove strane ekrana sa iglom u ruci.”
11. Neka poruka za kraj : 

“Ono što bih poručila svim mojim sadašnjim, budućim fanovima, ali i onima koji to nisu da svakako podrže rad svakog našeg kreativca… jer iza svakog jedinstvenog brenda stoji jedan težak i trnovit put pun zalaganja, truda, suza i smjeha i Vaša nam podrška jako puno znači. To ne znači da  svi samo čekamo da nešto kupite ( naravno to je poželjno  ) već s nestrpljenjem čekamo svaki vaš lajk, komentar, uključenje na našu stranicu, svaki naš i najmanji razgovor nas kreativce čini veselim i ponosnim na naš rad.”

(veoma dobro sročeno Fox Wowoh my)

rukotvorine 8

Privjesci su oko 20 kn, set za šalicu oko 45.

Pa, to bi bilo sve zasad, hvala ti puno od srca što si se odlučila na suradnju sa blogom i mojom malom malenkosti, stvarno me razveselilo, i hvala ti što si odvojila vremena da nas malo upoznaš sa svojim radovima. Želim ti puno uspjeha u budućnosti i nadam se da će i drugi ljudi prepoznati kvalitetu u ovim hrvatskim unikatima.

NOVO DARIVANJE  smile onion

U sklopu naše male suradnje i intervjua, Rukotvorine MegiS.Le ima maleno, ali prilično velikodušno darivanje za vas. yayyyyyyy… Tko kaže da ovaj blog nema stalno neko iznenađenje za vas? Već sam se počela osjećati ko Santa Claus. christmas (..dashing through the snow…………thank god da ga više nema  lol)

Ovaj puta pobjednik će sam birati nagradicu, a moguće se i dogovoriti, ako želi nešto napravljeno prema svojem ukusu. Nagradice su stvarno prekrasne pa sretno 😉

rukotvorine 4

Pobjednika će birati naš gost pomoću random.org, mislim da je tako fer prema svima i da ne bude nikavog prigovora.

PRAVILA :

1. Biti fan stranica Rukotvorine MegiS.Le  —> https://www.facebook.com/pages/Rukotvorine-MegiSLe/118400024948143?fref=ts

Sana Sorey –> ( https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts   ipak je ovo darivanje za fanove)

Ako nemate Facebook,  možete baciti oko na ovu stranicu –>http://megisle.webs.com/

http://rukotvorinemegisle.blogspot.com/

a mene – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila :P , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;)

3OBAVEZNO – nam se potpišite jer ja ne znam tko je sudjelovao inače –  i odgovorite na malo pitanje: Koji vam je najdraži predmet iz Rukotvorina MegiS.Le?  :P

Sudjelovati možete i  na Facebook verziji ako vam je tako lakše.

AKO ŽELITE: Nagradit ćemo dodatnim unosom u izvlačenje ako share-ate post na više društvenih mreža, onda nam to napomenite………ili dvostrukim unosom za svaki komad njezinih radova koje share-ate.

Darivanje je za Hrvatsku i susjedne zemlje, a trajati će oko dva tjedna – do 8.5. Želim vam puno sreće i nadam se da ćemo malo proširiti glas o ovim unikatnim radovima 😉

ps. svakako provjerite njezinu stranicu jer ima puno korisnih i zanimljivih stvarčica o recikliranju, ja osobno nisam imala pojma da se ovo može napraviti, a izgleda fenomenalno.

wow reuse

 

update. imamo pobjednika ovog darivanja kojeg sponzoriraju Rukotvorine MegiS.Le, a sretna dobitnica je – Goranka Hajdin Pribanić! Čestitamo i javi se našem gostu u vezi nagrade. Svima ostalima više sreće idući puta, a za sad sudjelujte u našem aktivnom darivanju do novog iznenađenja za vas. 😉

rukotovorine winner

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Naš drugi gost na blogu, Rukotvorine MegiS.Le, ima darivanje za vas ;)

  1. INES S. says:

    sve je preslatko i predivno…dječje stvarčice su mi ipak naj naj 🙂
    Ines Santovac

  2. Anna P. says:

    Ana Pavelić
    super ideja za ove narukvice,,,
    podjelila na faceu i twitru…

  3. Ivana Ivanović says:

    Ivana Ivanović
    Sve je jako lijepo, ali oduševili su me privjesci i igračke 🙂 😉

  4. Marija Badanjak Šegan says:

    Najdraži mi je Micky trodjelni komplet. Super je.

  5. Gordana says:

    Prekrasne su mi sve stvarčice za djecu, a i ona končana vestica bijelo-plava je prekrasna

Leave a Reply

