Upoznajte Malinu Aplle sa slatkim iznenađenjem za vas ;)

malina5

igračkice – 50 do 60 kn, torbica za mobitel – 40-50 kn, ovisno o veličini mobitela

Hello MusicNotesAni…..Kako se vi nosite sa ovim vrućim danima? Meni sunce iscrpi energiju na maximum.  083_v2  Iako je lijepo vidjeti vani toplo vrijeme, procvale voćke i cvijeće, dosta nam je bilo zime, zar ne?

Ovaj puta imam novog gosta ( ako se pitate da li ih kidnapiram negdje  haha…ne…..uvjeravam vas da dođu dobrovoljno lol).   Još uvijek situacija se doma nije nimalo promijenila na bolje samo čekam svaki dan koji novi problem će iskrsnuti pa i budućnost bloga uvijek visi o paukovoj niti stoga mi je nadasve  drago vidjeti da su mi se počeli ljudi javljati sami u vezi suradnje……..uuuuu, uskoro ću imati zatrpan raspored

…Još jednom ponavljam da je naša suradnja obuhvaćena sa svime što god radite – heklane stvari, nakit od bilo čega, škrinjice, reciklirane stvari, slike, pa čak i tetoviranje ili body painting, mislim da će se to možda još malo razgranati o možda nekom dobrom kafiću, sajmu radova, eventa ili nešto……tako da, ukoliko želite ovakvog nešto, javite nam se za suradnju, it’s free ( i dijelimo virtualne kekse ) lol

Ovaj put vam predstavljam novo proljetno osvježenje, Malina Apple iz Prodaje heklanih rukotvorina Makadizajn!!!!!!

malina 2

traka bez cvijeta 30 kn, sa cvijetom 50 kn, patike – 90 kn

Hello i dobrodošla na naš mali blog . hi

1. Možeš nam se malo predstaviti za početak? 

“Ovako…moje pravo ime je Malinka, od tud Malina, a Aplle je samo dio iz moje email adrese, ..ali ok…MakaDizajn je recimo pseudonim koji bih željela progurati kroz moj hobi.  40  lipih se skupilo, profesorica po struci , ali radim u jednoj maloj firmi. Hobi mi je heklanje, izrada suvenira, biciklizam. “

2. Možeš nam malo pojasniti kako si se počela baviti izradom unikata?

“Heklanjem se bavim dugo godina. U nekoliko navrata sam učila od mame, tada uglavnom radeći „tabletiće“, ali kako nisu bili u modi, to sam malo zanemarila. Tada sam na internetu ugledala preslatke male pepice i poželjela to naučiti i potražila video uratke na kojima sam mogla viditi kako se rade. Prve takve pepice bile su crvene i na njih sam i danas ponosna, iako sam kasnije izradila puno ljepših . Pomisao na prodaju je došla spontano nakon što sam dobila pozitivne kritike na svoj rad i naučila nekoliko novih tehnika.”

3. Koji materijali prevladavaju u tvojim radovima? hekla

“Koristim ponajviše konac, vunu, a za suvenire uglavnom drvo koje u suradnji s mojim dragim skupa pilamo , brusimo , uređujemo u njegovoj radioni.”

malina 3

4. Što se sve može pronaći kod tebe? smiley-wise

“U ponudi imamo drvene magnetiće, oslikane dekupaž tehnikom ili sitotiskom, sličice ukrašene dekupaž tehnikom, pijeskom , akrilnim bojama, heklane igračkice ( amigurumi), koje se po potrebi mogu pretvoriti i u suškalice, u zgodne ukrase za auto, kao privjesci za ključeve, kao broševi,  heklane kompletiće za bebe, kapice, šešire, trake, pepice, torbice za mobitele, tablete , sve isheklano s preslatkim detaljima, po vašoj želji …..”

5. Kakve su cijene tih unikata? 

“Cijene su raznorazne, možete ih viditi na mojim stranicama Prodaja heklanih rukotvorina-Makadizajn ili na Facebook profilu Malina Aplle …”

https://www.facebook.com/pages/Prodaja-heklanih-rukotvorina-Makadizajn/315067668588540    ili

https://www.facebook.com/malina.aplle

ukoliko nemate Facebook, možete ju kontaktirati preko email adrese –>

malina35@gmail.com

za veći uvid u sve njene radove i predloške posjetite ovaj albumčić —>

https://www.facebook.com/pages/Prodaja-heklanih-rukotvorina-Makadizajn/315067668588540?id=315067668588540&sk=photos_stream

malina 4

6. Imaš li neki favorit kojeg je užitak izrađivati?

“Najviše uživam u izradi Amiguruma, i to pogotovo kad mi stigne spisak „….”želim vilu, anđelića, Petar Pana, Zvončicu…..“ ,, tada ja dobijem poseban izazov da iskreiram i pokušam što vjernije dočarati likove pomoću konca i kukice.

“Uglavnom sve radim po narudžbi, ali i za poklone, uživam kad vidim koliko se ljudi razvesele kad dobiju nešto za što znaju da je unikat.” 🙂

7. Koliko dugo treba da se nešto izradi? Izgleda da je to moje često pitanje jer znam koliko su unikati teški za izraditi i koliko strpljenja i truda treba uložiti u njih. 

“Ovisno što radim, o tome mi ovisi i duljina izrade…. igračkice napravim za 2 sata, a ponekad traje 2 dana, ovisno kakva je narudžba, da li nešto po predlošku ili moram sama osmišljavati… haljinice dva dana, a ponekad 5 , ovisno koliko ukrasa i tako redom ….”

malina apple

20 kn za heklane bookmarke, 35 kn heklana ogrlica

8. Pretpostavljam da su ljudi oko tebe veoma sretni zbog tvojeg hobija?

“Prijatelji i rodbina su oduševljeni, ponekad s nestrpljenjem očekuju da im pokažem svoje najnovije uratke , a za Božić je sve prštalo i od njihovih narudžbi za poklone prijateljima … Pomažu mi u promociji dijeleći fotografije mojih radova po Facebooku među svojim prijateljima.”

9. Dakle, što je u budućnosti prognozirano za ovaj hobi? 

“Volila bi da mi ovo ostane hobi od kojega ću ponekad nešto zaraditi i nagradit se nekom sitnicom, a mene najviše veseli kad si mogu naručiti novu pošiljku materijala.”

10. Ima li nešto da ti je ostalo u sjećanju od malih anegdotica tijekom vremena? kitty

“Pa zgodan mi je bio moj uradak Petar Pan koji je u konačnici više ličio na nekog vojnika nego na Petra, ali je stranka svejedno bila oduševljena.” 🙂

malina8

Magnetići- suveniri – idealan poklon  …., može bez magneta samo na špagić, i natpis po želji… 15 kn/kom.

11. I za one koji nisu baš upoznati sa time, to  je dekupaž (ili salvetna) tehnika? 

” Da, salvetna tehnika…dakle, potrebna je salvetica ,odvojite joj dva sloja i ostavite treći s motivom koji vam je drag , malo ljepila za drvo koji razrijedite s vodom i par njeznih pokreta kistom po salvetici i voala , motiv je apliciran.
Što se samih salveta tiče, tu postoji mala pričica…kao curica sam skupljala salvete i dvije prepune kutije ostavila da dočeka moju kćer. Ona je nastavila mojim stopama, pa smo skupile preko 200 različitih salveta. “

Joj, i ja isto, mislim da smo svi u neko doba bili opsjednuti skupljanjem tih salveta, znam da su me ljudi uvijek čudno gledali dok bi inzistirala da ulovim jednu salvetu od njih, ako nisam imala taj motiv. Na kraju sam ih skupila punu kutiju …i s vremenom prerasla….mislim da neki ste već itekako svjesni mojeg “sindroma” hrčka – i moraš skupit sve. Dok se samo sjetim što sam sve skupljala….ne znam ni gdi je pola toga danas završilo, možda u nekoj najudaljenijoj prašnoj kutiji ili sam već bacila…..amazed kitten

Moram dodati da je ovaj ukras za ruke i noge apsolutno predivan i pretpostavljam da bi sa dolaskom proljeća i ljetom iza ugla mogao postati pravi hit. Dovoljno je lagan, privlačan, misteriozan i jednostavno elegantan da plijeni pozornost svih oko vas. Zar se ne slažete sa mnom? rock

malina7

ukras za ruke ili noge – oko 40 kn 

Pa, hvala ti puno što si se odlučila na suradnju na nama i veoma me razveselilo što je još netko odlučio sudjelovati u mojem malom projektiću.  Želim ti puno uspjeha u daljnem radu  i nadam se da će i turisti znati prepoznati kvalitetu tvojih radova. I očekujemo i dalje puno cool stvarčica u tvojoj ponudi. cute

“Ovaj hobi mi je donio jako puno radosti, upoznala sam mnogo kreativki koje dijele moju strast za izradom nakita, suvenira, heklanjem…puno puta zatražim od njih da mi pomognu oko kreiranja cijena jer mi je to najteži dio, ponekad tražim savjet što i kako učiniti  i sve je to ljepota ovog kreativnog svijeta u koji sam uplovila ….”

NOVO DARIVANJEYoru-1 

Evo mene opet u ulozi Santa Clausa….ili možda više kao elf – posrednika pa eto i ovog puta naš gost Malina Aplle ima malo iznenađenje za vas. Danas naš darežljivi gost vam ostavlja na izbor koju nagradicu želite ili čak i mogućnost da vam se nešto napravi prema želji. Samo da napomenem, pobjednika bira Malina Aplle putem random.org

malina9 darivanje

Dakle, nagradica je traka za kosu/ovaj prekrasan magnetić po izboru/torbica za mobitel ili ukras za ruke/noge………….prema želji 😉 Sretno.

PRAVILA :

1. Biti fan stranica Malina Aplle   —> https://www.facebook.com/pages/Prodaja-heklanih-rukotvorina-Makadizajn/315067668588540

Sana Sorey –> ( https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts   ipak je ovo darivanje za fanove)

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

a mene – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila :P , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;)

3OBAVEZNO – nam se potpišite jer ja ne znam tko je sudjelovao inače –  i odgovorite na malo pitanje: Mislite li da su ukrasi za ruke i noge super ili nisu?  :P

Imate i Facebook verziju nagradne igre, ako vam je tamo lakše sudjelovati.

AKO ŽELITE: Nagradit ćemo dodatnim unosom u izvlačenje ako share-ate post na više društvenih mreža, onda nam to napomenite………ili dvostrukim unosom za svaki komad njezinih radova koje share-ate.

Darivanje je za Hrvatsku i susjedne zemlje, a trajati će oko dva tjedna – do 16.5.  Nadam se da će vam se ovo darivanje sviđati, kao i ostali radovi našeg cijenjenog gosta. leap

 

ps. edit

Još jedno darivanje je završilo, a ovaj puta najviše sreće imala je Ivana Spudić 😉

Molimo Ivanu da se javi našem sponzoru, Prodaji heklanih rukotvorina Makadizajn, čestitamo ……………stay tuned jer uskoro vam pripremam novo iznenađenje 😉

 

makadizajn winner

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Upoznajte Malinu Aplle sa slatkim iznenađenjem za vas ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013. | SANA SOREY

  2. Nikolina says:

    Naravno da su super, svaki ukras na tijelu je pozeljan 🙂

    Nikolina Sukalić

  3. Ljubica says:

    ljubica kemenović
    Ovakvi ukrasi odlični su detalj na plaži i tijekom cijelog ljeta! Jako mi se sviđaju!

  4. Ljiljana S. says:

    Ukrasi su neobični i baš mi se zato sviđaju.

    Ljiljana Stanić

  5. Leeloo says:

    Odlične su stvarčice. Pogotovo magnetići :). A i obožavam ovakav stil pisanja i smajliće 🙂

  6. Ivana Ivanović says:

    Ivana Ivanović
    Mislim da su ukrasi super i baš za ljeto 🙂

Leave a Reply

