Kakvo se to iznenađenje krije za vas kod našeg novog gosta – Ivkin kutak ?

ivkin kutak 3

(Bobomb privjesak – 70 kn, Gljiva privjesak – 70 kn, Hello Kitty – 170 kn, Mini torbica 70 kn, Privjesak Pokemon 70 kn, Yoda – 70 kn, Ukras za teglicu 100 kn, Privjesak lopta 30 kn, Privjesak srce 40 kn

Hello,  hi kao što ste mogli primijetiti ima me manje online zbog navedenih razloga od prije, pa eto neću nam kvariti dan sa svojim jadikovkama, poželite mi sreće da se stvari riješe, i krenimo na stvarčice za blog.  horseNekako se uvijek iznova podsjetim koliko volim piskarati po blogu i baviti se ovime, iako nisam tu često kao prije, nekako mi nedostaje moj maleni blog.

Ovaj puta također, dok je drugi post o recenziji koju ste naručili u pripremi, predstavljam vam dugo očekivanog našeg gosta – Ivkin kutak! Moram napomenuti da mi je bilo baš zabavno raditi na ovom postu ( i gnjaviti gosta sa sto pitanja lol).

1. Dobrodošla nam na naš mali blog pa eto, pozornica je tvoja, reci nam nešto o sebi: racoon

“Zovem se Ivana, imam 31 godinu i diplomirala sam na građevinskom fakultetu. Trenutno najviše heklam u slobodno vrijeme i družim se sa svojim mopsićem. 🙂 “

2. Kako dugo se baviš ovim hobijem i možeš li nam malo opisati svoj put do današnjeg uspjeha?  smiley-wise

“Ručnim radovima se bavim već duže vrijeme. Počela sam još u osnovnoj školi izrađivanjem narukvica od konca. Zatim u srednjoj školi hit je postala fimo masa i perlice od kojih smo doma imali bezbroj narukvica, ogrlica i naušnica svih oblika i boja. Mama je plela pa me i to naučila. Neko kratko vrijeme sam čak i slikala.

Pred kraj srednje i na fakultetu sam se bacila u šivačke vode. Izrađivala sam torbice od umjetnog krzna koje su se kvačile oko bokova. Sve sam ručno šila jer nisam imala šivaću mašinu niti sam ikad rukovala njome. Ali najviše od svega što sam radila me opčinilo heklanje.

Naučila sam se sama, točnije, tete s youtube-a su me naučile 😀 prije godinu i pol. Prvo što sam radila bila je probna krpica koja je bila toliko izdeformirana da sam mislila da neću nikad naučiti! Ali već sljedeći komad je izgledao dobro. Počela sam s amigurumijima (likovima iz igre Super Mario Bros, kaktusima, cvijećem..), da bi sada došla do deka, jastučnica i obuće za djecu. Tko god je vidio moje radove bio je oduševljen, a komentar je uvijek bio: „Ti to moraš prodavati!“,  i tako je počelo… Najponosnija sam na deku koju sam radila oko 4 mjeseca, svaki dan po malo nakon posla. “

ivkin kutak 2

(Jastuk 200 kn, Mini kapice 50 kn, Komplet 200 kn, Kompletić ( rozi) 120 kn, Kompletić (sandalice) 160 kn)

3. Od čega su izrađeni tvoji radovi? smiley-write

“Najčešće koristim vuneni i pamučni konac. Vunica za zimu, pamuk za ljeto 😉 “

4. Što sve možemo pronaći kod tebe?

“U ponudi imam ono čega se kupac sjeti 🙂 jer je heklanje toliko raznoliko i moguće je izraditi pa praktički sve! Ono što je trenutno najupečatljivije su male tenisice za dječicu koja ne hodaju,  isheklane u stilu Converse tenisica. Radim ih u bojama koje god se poželi, odnosno koje su dostupne u našim dućanima. Osim toga, najviše sam radila dječje čizmice za zimu, kapice, futrole za mobitel i tablet te Yodu :)” hekla

Yoda je definitivno cool, nalazi se na prvoj fotkici.

ivkin kutak 1

(Vunene tenisice 100 kn, Pamučne tenisice 120 kn, Cipelice 80 kn)

5. Možeš nam malo predočiti cijene tvojih radova i kako bi te se moglo kontaktirati?

“Sve informacije o cijenama mogu se dobiti preko Facebooka na stranici —> www.facebook.com/Ivkinkutak, gdje se mogu vidjeti svi moji radovi.

Ukoliko nekoga zanima cijena bilo kojeg rada, može me kontaktirati na e-mail —> ivkin.kutak@yahoo.com, ili preko Facebooka.

Također imam online dućančić na Woohoo internet dućanu: http://www.woohoo.hr/profili/ivkin-kutak-129870. “

ivkin kutak 4

(Cipelice 80 kn, Japankice 80 kn, Deka 900 kn, Jastuk 200 kn, Šlapice 120 kn)

6. Od svih tih prekrasnih radova, imaš li koji favorit među njima? 

“Već sam spomenula čime sve sam se bavila, i volim sve to raditi. Želja mi je naučiti šiti, opremila sam se šivaćom mašinom, tako da je samo pitanje vremena kad ću i to zavoljeti 🙂 “

7. Radiš li dosta toga po željama kupaca?  Fox Wow

“Sve radim po narudžbi. Kupac se javi, kaže što želi, koje boje, ja predložim neke ideje, slike… Sve se radi prema dogovoru, komunikacija je najbitnija :). Na primjer, prema narudžbi sam radila deku. Sve je odabrala cura koja ju je naručila, od boja, izgleda kvadrata, veličine… Ispala je fenomenalno i cura je oduševljena! “

ivkin kutak 6

(Futrole za mobitel 50 kn, Futrola sovica 60 kn, Futrola pčelica 70 kn, Futrola za tablet 100 kn, Štucne 80 kn, Traka za kosu 40 kn, Podlošci 6 komada – 60 kn)

8. Kako je tvoja okolina reagirala na količinu i kvalitetu radova koje sada radiš? 

“Moram reći da su svi oduševljeni! 🙂 Prijatelji i obitelj su me i potakli na to da uđem u biznis s heklanjem i naravno da me podržavaju. Kad god pričamo o tome čime se bavim, mnogi kažu kako bi poludili kad bi samo 5 minuta heklali, a meni to dođe kao vrijeme uživanja i opuštanja. 

Trenutno je najbolji način promocije Facebook, gdje prijatelji podijele moju stranicu sa svojim prijateljima i tako se širi glas 🙂 Osim toga vijest se širi usmenom predajom ;)”

9. Koji su tvoji planovi u budućnosti? 

“Heklati što više :), proširiti ponudu na predmete kombinirane šivanjem,  naučiti neke nove bodove i tehnike, raditi predmete koje  nikad do sad nisam i uživati u tome kao i do sad.”

I eto polako smo stigle na kraj našeg malog intervjua pa neću više daviti sa svojim pitanjima, bilo mi je veliko zadovoljstvo raditi na ovoj maloj suradnji i hvala što si nas se sjetila 😉 Želiš li nešto poručiti za kraj? 

“Najljepše od svega vidjeti mi je zadovoljnog kupca, ono kad se na licu vidi zadovoljstvo i sreća. Time mi daju do znanja da poštuju moj rad i uloženo vrijeme. Neke mlade mame su bile toliko zadovoljne da su me reklamirale na pojedinim stranicama na Facebooku što je urodilo novim narudžbama. Ovim putem im se ponovno zahvaljujem. Ako čitaju, znaju koje su :).

Htjela bi jos poručiti ljudima da kupuju ručno izrađene predmete, jer je u takve komade uloženo puno truda i ljubavi, a to je ono što svaki taj predmet čini unikatnim i posebnim.”

Želimo ti puno  uspjeha i dalje u tvojem radu i zatrpani raspored sa heklanjem.  Fox Happy

ivkin kutak 7

(Cvijet – 50 kn, Jastučić za igle – 40 kn, Kuglice za bor 25 kn, Traka za kosu 40 kn)

A IZNENAĐENJE ZA VAS JE…………………? gasp

Kao što je već prešlo u malu naviku, ili su svi pokupili Santa Claus sindom od mene kroz cijelu godinu, i ovaj puta naš gost Ivkin kutak ima velikodušan darak za vas. Moram reći da su nagradice apsolutno primamljive i želim puno sreće svima vama koji ćete sudjelovati.

Nagradica je do vrijednosti od 80 kn, pobjednika će izabrati naš gost, a ove fotkice su vam mali putokaz što bi mogli dobiti ili ako želite neku sitnicu da vam se izradi 😉

Molim vas da malo pogledate kroz njene radove i ostavite koji komentar, svakoga veseli čuti nešto o svojem radu u kojeg je uloženo toliko truda, strpljenja i ljubavi.

Znam da svi jedva čekate da dođete do nagradice, pa eto, gledajte i divite se. loveeeeee

ivkin kutak darivanje

A evo što trebate napraviti: ( molim vas da se pridržavate tih pravila u protivnom vaš ulazak u igru neće biti važeć, stvarno nisu teška pravila )

PRAVILA : cool

1.Biti fan stranica Ivkin kutak  —> https://www.facebook.com/IvkinKutak

i   Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts   (ipak je ovo darivanje za fanove)

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

možete me pratiti i preko –> Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila :P , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;)

3OBAVEZNO – nam se potpišite jer ja ne znam tko je sudjelovao inače –  i odgovorite ŠTO BISTE VOLJELI VIDJETI U NJEZINOJ PONUDI? 

Ovaj puta trebate biti malo kreativni i maštoviti, a naš dragi gost će to znati nagraditi 😉

Ako vam je lakše, možete sudjelovati i na Facebook verziji nagradne igre.

AKO ŽELITE: Nagradit ćemo dodatnim unosom u izvlačenje ako share-ate post na više društvenih mreža, onda nam to napomenite.

Darivanje je za Hrvatsku i okolne zemlje, a trajati će od 10.6  do – 24. 6.  Sretno 😉

edit.

Imamo pobjednicu još jednog darivanja kojeg je sponzorirao naš gost Ivkin kutak, svakako pogledajte njezin asortiman čuda koja stvara svaki dan………a sad……..sudbonosni trenutak……………pobjednica je izabrana i to je Žana Vlado, molimo te da se javiš našem gostu u vezi svoje nagradice  Što god izabereš, sigurno nećeš pogriješiti … A vi ostali, strpljivo čekajte da napišem sljedeću recenziju moglo bi biti nešto zanimljivog tamo :). 

pobjednica ivkin kutak

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Kakvo se to iznenađenje krije za vas kod našeg novog gosta – Ivkin kutak ?

  1. Pingback: Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013. | SANA SOREY

  2. INES S. says:

    također..haljinice za curice bi mogle biti zanimljive 🙂

  3. Gordana Mandić Čotra says:

    Radovi su zbilja orginalni i zanimljivi. Super su mi ove dječje starke, balerinke za po kući, hello kitty stvarčice, ma sve je jako zgodno i fora. Sve pohvale

  4. Ana says:

    Bravo za Ivkin kutak!! Odlična priča 🙂
    A ja predlažem da Ivana napravi /ishekla /sašije slova. Npr. ja za svojeg sina imam sastavljeno njegovo ime od drvenih slova, stavila sam na krevetić. Isto se može staviti/zalijepiti na vrata dječje sobe.
    Ana Sabo

  5. Štefica says:

    obožavam mace pa me zanima dali i njih heklate…radovi su prekrasni

Leave a Reply

