Recenzija 4 Collistar proizvoda ;)

collistar 5

Hello,  congratna Facebooku sam vas neki dan pitala što bi htjele da prvo recenziram i pobjednik je na kraju bio Collistar, pa eto, slušam vaše želje i ovaj puta ću se potruditi nešto više napisati o 4 njihove stvarčice iz dekorative. Samo da odmah napomenem u početku, ovaj post će imati mix fotkica, neke s neta i neke moje, koje naravno imaju potpis bloga.

Moram priznati da mi je Collistar malo uletio iznenada pa sam dosta to neroganizirano izvela ( shame on me suffer). Inače dok se dočepam neke nove stvarčice, odmah ju idem isprobati i nositi, zapisati si par detalja ili nešto opaski prije nego zaboravim, pa mi tako velika većina postova je razdijeljena sve po svuda. Osim toga kao što već znate, moj sindrom hrčka tu i tamo uleti gdje jednostavno moram skupljati stvarčice koje se na kraju nagomilaju pokraj mene pa se uvijek netko nađe tko mi “ukrade” par predmeta.

A budući da nemam ni s čime baš fotkati pa najčešće davim svoju moderatoricu da uskoči, poanta ovog dugog romana jest da sam malo neorganizirano sve izvela ovaj put, dok su mi bilješke i opaske ostale kod mene, dvije stvari  su otplovile dalje, a nisam ih ni fotkala, a ove koje sam fotkala na sebi su bile fakat u najgorem trenu dok nisam bila baš u najboljem izdanju što se zdravlja tiče, tako da je to sve ispalo …ne ovako perfektno kako bih ja htjela…pa eto, moje isprike ovaj puta, trudit ću se da ne napravim takvu glupost u budućnost, ali eto, ne mogu baš obećati. Bez brige, načitat ćete se zato mojih dojmova. uhhh

collistar 1

Dakle, ovaj puta ću napisati nešto više o Collistar kozmetici koja nije toliko poznata još kod nas jer mi naravno zaostajemo sa svime pa se često dogodi da nešto što je novitet vani kod nas dođe za mjesec ili dulje, ako opće dođe, itd.

COLLISTAR  je multinacionalni talijanski brend kozmetike čije proizvode danas možemo pronaći u više od 40 zemalja, a nadamo se uskoro i u više njih.

Za više info o njima posjetite ove stranice —>

http://www.everet-group.com/cr/Collistar/ – hrvatski jezik

http://www.collistar.com/home – engleski jezik

https://www.facebook.com/pages/Collistar-Hrvatska/217234341626001 – i naravno Facebook stranica ako imate kakvih pitanja 😉

Kolekciju koju sam ja dobila na poklon je iz njihove proljetne Capri kolekcije, iako nam je proljeće već skoro pa gotovo, ove lagane boje se i dalje lijepo uklapaju u našu svakodnevnicu. Citirat ću : “Capri kolekcija oda je naizgled opuštenom, no pomno izgrađenom stilu žene koja je prirodno elegantna u bilo kojem okruženju .”

collistar-capri-kolekcija

Kao što  možete vidjeti na fotkicama profića , a ne mojih na kojima se igrate pogađanja što je to mutnog na slici ,lol ovako bi to trebalo izgledati sa Capri kolekcijom.

Capri kolekciju čine : 

  • Silk Effect Blusher Eyeshadow, teksturom i bojama inspiriran karakterističnim slamnatim košarama otoka Capri. Raznovrsne boje čine neograničene kombinacije, bilo da se koriste kao sjenilo ili rumenilo. Dostupne su dvije varijante: Amber Weave i Rosy Weave
  • Silk Effect sjenilo u tri nove nijanse: Satin TurquoiseSatin Ivory i Satin Dove-Grey
    • Professional Eyeliner u morski plavoj Sea Blue i Ivy Green nijansi
    • Mascara Infinito High Precision u novoj plavoj nijansi
    • Silk Effect Bronzing Powder u nijansama Coffee i Tabacco
    • Topgloss stick u novim varijantama CherryNudeMandarin i Grenadine
    • Smoothing Filler make up base
      • Perfect nails lak na nokte u zaigranim nijansama MintMilkMarc, Ivy i Papaya.

GDJE KUPITI: Kolekcija je dostupna samo u Iris i Douglas parfumerijama dok se Collistar proizvodi mogu kupiti još u Kozmu, Muelleru, itd.

CIJENE : 1. Silk Effect Bronzing powder 10 g,nijansa broj 12,Coffee  –oko 232 kn

2. Silk Effect Eyeshadownijansa 58, Satin Turquoise  – oko 114 – 129 kn

3. Perfect nails lak za noktenijansa  76 Papaya Lacca– oko 80 kn – 100 kn 10 ml

4. Professional Eyelinernijansa Sea blue – oko 155 – 160 kn

MOJA RECENZIJA

collistar 2  collistar 4

Na fotkici možete vidjeti kako to izgleda na mojoj koži, broj 1. Silk Effect Eyeshadow – nijansa 58, Satin Turquoise

                                                                                                broj 2. Silk Effect Bronzing powder -10 g,  nijansa broj 12, Coffee

                                                                                                broj 3. Avon Glazewear lip gloss, nijansa  Lavender – ali o tome možda neki drugi puta, pokušavala sam uloviti te šljokice, ali ne ide…ako se netko sjeća onih tubica sa čistim šljokicama što su znale biti popularne oko Božićnog vremena, e..na to me ovo sjajilo podsjeća..čiste šljokice. kaw kaw

Dakle, krenimo sa Silk Effect Bronzing powder -10 g,  nijansa broj 12, Coffee

Daje sjaj licu i prirodno preplanuli ten te u isto vrijeme  hidratizira i štiti kožu, dostupan je u mat i sjajnim nijansama i pogodan je za sve tipove kože.

Sastojke neću pisati jer mi eto baš i nema smisla prepisivati pola sata riječi koje niti ne mogu izgovoriti niti mi što previše znače / rasvjetljavaju cijelu misteriju proizvodnje kozmetike.

Kao što možete vidjeti po mojoj koži, ova nijansa bronzera nije za mene, tj niti jedan bronzer nije za mene, osim ako ne počnu proizvoditi one za duhove, moja koža je baš čista aristokratska bijela pa nema opće smisla stavljati ni rumenila ni bronzere jer to nekako izgleda preumjetno ili dobim nekakav doll effect. Jako šteta jer kao osoba za koju trenutno bronzeri nisu, bila sam apsolutno oduševljena ovim od Collistara.  yay

Svi njihovi proizvodi nalaze se u malim slatkim bijelim kutijicama sa zlatnim žigom, jedino imam malu primjedbu što se tiče naših koji stave naljepnicu i pola info naravno nema gore, pa tako se često i pitate gdi opće piše cijeli naziv proizvoda i nijanse, a talijanski ne kužite, bar ja ne. Sama ambalažica je zgodna, elegantna, nekako se baš osjećate razmaženo dok otvarate te proizvode , vidi se što je kvaliteta koja nam je većinom izvan dohvata ruke. Kad ga otvorite, unutra se nalazi zaštitna plastična folija i veliko ogledalo, dobra ideja što se tiče nanošenja i provjere make- upa.

Moram reći da mi cijela soba počne mirisati po Collistarovim proizvodima kad ih otvorim, stvarno mirišu toliko prekrasno da sam ih neko vrijeme samo šnjofala, uključujući i bronzer. U njemu se nalazi 10 grama nijanse 12, Coffee, sa naravno otisnutim logom u sredini bronzera. Cijena je jedino što baš upada u oči i većini je to malo preskupo, ali ako razmišljate da preferirate kvalitetu, pogodite nijansu koja vam odgovara, količina bronzera će vam naravno trajati jako dugo vremena i dobijete i ogledalo unutra – isplati se.

Sama tekstura je jako lagana i neprimjetna, ima svilenkasti prah koji se lako nanosi i ne trusi se nakon nanošenja, postojan je i lako se skida poslije što je isto veliki plus. Sigurna sam da obožavate kada morate ribati šminku sa sebe, a toliko ste umorni da jedva stojite na nogama. Lako se prilagodi vašem tenu i imate svilenkasti dodir na koži te naravno i dalje lijepo miriši, ali ne napadno, nježno, nekako me podsjeća na onaj miris čiste oprane odjeće sa omekšivačem? Hahaha, ali ja sam ionako čudno stvorenje. smil42c642dbb72ef

OCJENA 5/5

Iz razgovora sa nekim korisnicima ovog bronzera svi su imali riječi pohvale, većinom što se tiče ambalaže, duge postojanosti i velikog trajanja koje nekima traje više od godinu i pol i još ga nisu potrošili. Nažalost, ja sam presvijetla za ovu nijansu, ali isprobala sam ga toliko da ga mogu ocijeniti i nemam nikakvih pritužbi, sretnici jedni koji to mogu nositi. Pakiranje će stvarno dugo trajati, lijepo miriše, lagane je teksture, postojano, lijepo se stopi sa kožom i dizajn je veoma elegantan i primamljiv ženama koje se vole osjećati posebno. Definitivno preporučam ako ste u mogućnosti ga se dočepati u svoje ruke .

Silk Effect Eyeshadow – nijansa 58, Satin Turquoise

collistar 7

Na moju poveću mizeriju i da vam se malo iskupim za zeznute fotkice ovaj puta, fotkala sam Silk Effect Eyeshadow – nijansa 58, Satin Turquoise na sebi, moram napomenuti da se nisam baš najbolje osjećala u tom trenu pa eto, imajte milosti ( i na moju blurry kameru..). Vjerovali ili ne, na meni se nalaze samo Avonovo sjajilo i ovo Collistar sjenilo na očima, ništa više, ni puder, ni maskara, niti išta deseto. Možda sam imala Organic surge dnevnu kremu na sebi, ali o tome, možda jednom drugom prilikom.

Iz znatiželje, za vas koji ne znate koliko godina imam, koliko godina bi mi dali? Jer to pogađanje me uspije svaki puta pošteno nasmijati, pa..pucajte lol.

collistar 3

Pakiranje je prilično isto za sve Collistarove proizvode, dok je samo Silk Effect sjenilo mini verzija pakiranja bronzera sa istim dizajnom, ali manjom količinom. Kad ga otvorite unutra se nalazi maleno ogledalo i bijeli aplikator za nanošenje. Moja nijansa je broj 58, Satin Turquoise i boja me podsjeća na laganu i nježnu tirkiznu boju egzotičnog oceana.

Radi se malom mono sjenilu kojeg je lako ugurati u torbicu i nositi sa sobom, sadrži hijaluronsku kiselinu, vitamin E i UV filtere koji jamče blistav i postojani make up. Dostupno je u oko 18 nijansi i lagane je i svilenkaste teksture koja se ne nakuplja na kapcima. Testirala sam ga bez podloge i moram reći da je prilično dugo izdržalo, čak sam i zaboravila da sam ga stavila i poslije petljala po oku i nije se izbrisalo.

Lako se nanosi i ne treba ga puno, boja je nježnija tirkizna i dobro je pigmentirana, ali dosta postojana, ovaj puta nema mirisa, ali oprostit ćemo to. Obožavam ovo malo elegantno sjenilo sa škljocajem dok ga zatvorite i daje lagani i prirodni, a opet svjež izgled za nadolazeće ljetne dane ( sad kad sam to rekla, upravo se sprema nevrijeme vani  shrug).

OCJENA 4.9/5

Savršeno malo sjenilo za oči, veoma kvalitetno i malo slatko elegantno pakiranje ćete ubrzo zavoljeti dok uvijek možete pogledati kakvo je stanje vašeg make up-a u malom ogledalu, jedino je cijena malo preskupa za mono sjenilo, ali opet…ako želite kvalitetu neće vam smetati. Ne trusi se uopće, nije lako lomljivo, čak niti sam aplikator, ne znam da li se već nekome dogodilo da vam se jednostavno slomi i onda sami sebi govorite zašto ste kupili nešto tako jeftinog, ima puno nijansi za birati i dugo će vam trajati pa makar ga trošili svaki dan. Pravo malo osvježenje za nadolazeće dane.

Professional Eyeliner – nijansa Sea blue

collistar 11

collistar eyeliner professionare mareOvaj tuš za oči dolazi u nekoliko intenzivnih i sjajnih nijansi čija posebna forumula štiti i hidratizira osjetljivo područje oko očiju. Bila sam veoma iznenađena kada sam ga dobila jer dosad nisam imala baš puno tuševa u oči u bojama, Collistar je već dokazao mi da je veoma kvalitetan pa nisam ništa manje očekivala ni od ovog tuša za oči.

Ima veoma precizan aplikator za nanošenje, a nije pretvrd da se bockate u oči ( kao jedna specifična osoba   smil42c642dbb72ef). Treba se malo naučiti na njega, ali nakon toga lako se nanese i veoma je postojan, boja je dobro pigmentirana, a sad koliko od tih intenzivnih boja budete imali hrabrosti nositi i koliko će vam dobro pristajati, to je već pitanje vrijedno debatiranja. Za ovaj predmet mi fali kako bi to izgledalo na meni, ali eto, stavila sam vam gore fotkice pa možete pogledati kako to izgleda na profićima. Radi se o Eyelineru nijanse Sea blue, jedna prava, nježna i prozračna proljetno – ljetna boja koja  će uvijek osvježiti vaš izgled i donijeti malu dozu optimizma vama i drugima oko vas.

OCJENA 4.9/5

Kao što sam već spomenula, cijena je malo preskupa, ali kvaliteta ju opravdava, tako da ako  želite malo intenzivnije boje i osvježiti izgled, dobro će vam doći. 5 ml će dugo trajati jer se ti tuševi općenito sporo troše ma koliko često ga nosili, veoma je postojan i neće se rastopiti odmah ili obrisati.

 Perfect nails lak za nokte – nijansa  76 Papaya Lacca

collistar 4 DSC01691

I posljednji predmet za recenziranje je lak za nokte koji eto, odlučila sam rađe staviti profi fotku iako imam svoju, ali rađe se ne bih sramotila jer sam fotkala svoje nokte dok su taman svi demonstrativno popucali i još sam provela neko vrijeme čeprkajući po biljkicama u vrtu, tako da se ne sramotim. miser

Moja nijansa je broj 76, Papaya Lacca, iako ima jako puno nijansi , mislim da ih je više od trideset. Ovo je lak za nokte sa učvrščivaćem, vitaminima A i E,  i moram reći da drži stvarno dugo, toliko dugo da ne možete dočekati da se počne ljuštiti kako bi ga mogli skinuti jer vam je žao upropastiti dobru manikuru. Jako je dugotrajan i postojan što je jedan od veoma rijetkih lakova na koje sam dosad naišla, stvarno nakon tjedan dana još je bio i više nego super, a jadan je prošao kroz veća testiranja rada po kući, vrtu, pranja suđa, itd.

Četkica je dobra i lak se dobro nanosi, možda vam se malo čini da je boja prozirna, ali ne brinite, pigmentiranost je dobra i ne trebate ga nanositi dvaput, jedino što me malo nerviralo je užasno mu dugo treba da se posuši, iako piše da bi se trebao brže posušiti.  Možda je to samo s mojom nijansom ili jer sam se naučila na super brze lakove koji se suše u par sekundi, ali eto, jednom kad se posuši jako dugo traje. Količina je 10 ml i neće se tako brzo potrošiti, iako se ne sjećam baš u životu da sam ijedan lak potrošila do kraja, prije se posuše. lol

Boja je malo presvijetla za mene pa ga volim kombinirati sa nekim drugim lakom iako je cijena ovaj puta definitivno malo previše, jest da je velika kvaliteta i to, ali dati oko sto kuna za jedan lak na nokte je puno, pogotovo kad danas imate ove male lakiće za nekih 10 – 15 kn, a ionako nikad ih ne potrošite do kraja. Jedino što sam još primijetila da miris nije toliko intenzivan kao kod ostalih lakova za nokte, što je još jedan veliki plus, jer kao osoba koja redovno pati od migrena, stvarno nisam oduševljena kad namirišem neki jaki lak za nokte i onda me počne boljeti glava od toga.

OCJENA 4.5/5

Što se samih Collistar lakova tiče, obožavam ih, stvarno su me oduševili koliko dugo drže i kroz što sve mogu proći bez da se počnu ljuštiti, ima veliki raspon nijansi, ali cijena je malo previše za jedan lak. Jest da su jako kvalitetni, ne oštećuju nokte i naprotiv njeguju ih, ali stvarno bih željela da su malo pristupačniji.

Eto, to bi bilo to od ove velike recenzije, ovaj puta sam stvarno natipkala cijeli roman i zatrpala vas sa fotkicama, pa mi recite koja su vaša mišljenja o Collistar kozmetici, a i ovom romanu od recenzije, još jednom isprike zbog mutnih fotkica, ali eto, radim s onime što imam, tak dugo dok mi očito iz neba ne bude pao u krilo bolji mobitel, a za to ćemo se bogme svi dugooooooo načekati. smil42c642dbb72ef

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika, Recenzije - ruke i nokti and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Recenzija 4 Collistar proizvoda ;)

  1. Pingback: Recenzija čak 8 Collistar stvarčica + 1 Iceberg i sa malim darivanjem ;) | SANA SOREY

Leave a Reply

