Recenzija čak 8 Collistar stvarčica + 1 Iceberg i sa malim darivanjem ;)

collistar main picture

Hello,  hi evo dobit ćete još jednu recenziju punuuuuuu proizvoda, a prijevod dvaju prijašnjih postova na engleski jezik će mrvicu morati pričekati jer se dogodilo da sam dobila ovaj prekrasan paketić od Collistara i toliko sam sretna radi toga da ćete morati čitati cijeli roman sa  novim recenzijama….tko zna, možda se nađe i neka sitnica za pokloniti. smug

Dakle, bilo je to jedno jutro, kao i svako drugo, malo prevruće, kad je mobitel zazvonio sa porukom od stričeka da ima neki paketić za mene …..koji je na kraju ispao cijela kutija puna proizvoda, vjerujte mi, jedina asocijacija koja mi pada na pamet kada se toga sjetim jest ko malo štene koje maše s repom od sreće – tako sam djelovala dok sam otvarala ovaj paketić…i usput se probala ne onesvijestiti, mislim da je vjerojatno i moj mačak pomislio u sebi – “ti luda žensko, daj odi natrag spavati”….lol

Kao što možete vidjeti, radi se o puno proizvoda talijanskog brenda Collistar kojima zahvaljujem od srca na ovakvom prekrasnom iznenađenju koje me totalno razbudilo to jutro. Hvala 😉 cute

Nedavno sam bila napisala post o 4 Collistarova proizvoda Silk Effect Bronzing powder 10 g,nijansa broj 12,Coffee , Silk Effect Eyeshadow – nijansa 58, Satin Turquoise, Perfect nails lak za nokte – nijansa  76 Papaya Lacca i Professional Eyeliner – nijansa Sea blue (pa ako ste propustili možete skoknuti na ovaj linkić – u daljnem postu spomenuti ću opet te proizvode radi usporedbe, ali detaljne recenzije i fotkice možete pronaći ovdje —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/06/11/recenzija-4-collistar-proizvoda/  )

COLLISTAR  je multinacionalni talijanski brend kozmetike čije proizvode danas možemo pronaći u više od 40 zemalja, a nadamo se uskoro i u više njih. Slavi 30 godina svojeg postojanja i već je deset godina broj jedan u svijetu talijanske kozmetike. 

Rezultat najnaprednijih kozmetičko-dermatoloških ispitivanja • Formulirani na strogoj znanstvenoj bazi • Testirani i podvrgnuti na nekoliko kontrola kvalitete i učinkovitosti • Inovativni i po svojim formulama i po pakiranju – Proizvodi nisu testirani na životinjama.

Za više info o njima posjetite ove stranice —>

http://www.everet-group.com/cr/Collistar/ – hrvatski jezik

http://www.collistar.com/home – engleski jezik

https://www.facebook.com/pages/Collistar-Hrvatska/217234341626001 – i naravno Facebook stranica ako imate kakvih pitanja ;)

http://www.douglas.hr/collistar.aspx – cijene i ponuda proizvoda

Collistar proizvodi mogu se nabaviti u Mueller trgovinama, Iris, Limoni, Douglas, online shop, Kozmo.

Pa, krenimo na moj paketić koji je stvarno bio prekrasno upakiran i jedini opis koji sam mogla pronaći u tome trenutku bilo je – osjećam se tako …razmaženo…Ne samo da je kutija sadržavala neke proizvode nego je i mala neseser torbica koju sam dobila bila prepuna. Hail

ruževi

1. NESESER TORBICA

Napisat ću nekoliko redaka prvo o jednostavnijim stvarčicama pa je prva na redu preslatka bijela neseser torbica za žutim zatvaračem, otprilike je veličine cijelog mojeg dlana i jako sam sretna što sam je dobila jer već duže vrijeme se žalim da stalno gubim stvari po torbici kad nekud idem. Moje torbice koje nosim obično imaju dugi remen tako da vise sa strane boka jer nisam ja za torbice za nositi u rukama – ma koje god one vrste bile, ali uvijek se na kraju žalim kako pola toga ne mogu naći. Vjerojatno veći dio ženskog roda ima taj problem – kad jednom nešto upadne u vašu torbu na kraju morate istresti sve van da bi pronašli ono što tražite, a najbolje je što vam 3/4 tih stvari koje vučete sa sobom opće nisu potrebne. Stoga će ova torbica biti idealna za spasiti me od gubljenja stvari po torbi – već sam probala utrpati unutra mali roll on, mini parfem i par osnovnih stvari od kozmetike te mi Collistari proizvode skrate muke jer svaki sadrži i mini ogledalo i aplikator …. i sve stane unutra ..iako budimo realni, vjerojatno ću ju opet pretrpati svime i svačime i na kraju morati istresti cijelu van da nađem ono što će mi trebati…eh mi žene…gaah

Budući da je došla kao poklon trenutno ne znam nikakve info niti cijenu pa ću eto citirati jedan karakter iz filma Lord of the rings – “Mine, it’s mine…my precious “….

2. NARUKVICA SA COLLISTAR LOGOM

Ovo je predmet koji me totalno raznježio, mala limited edition narukvica zlaćane boje i sa Collistar logom i privjeskom 30 – za 30 godina koliko dugo nas uljepšavaju. Pretpostavljam da bi ju mogla koristiti i kao privjesak na nešto, ali moje ruke su toliko nježne da lako stane na zglob..bez otkopčavanja…a015Došla je u žutoj ukrasnoj kesici sa žutom mašnicom i jednostavno ju obožavam, označena je brojem 10. na fotkici sa swatchevima, ali mislim da ćete ju često viđati u mojim postovima.

3. Collistar Topgloss stick broj 12, Azalea i 4. Collistar Topgloss stick 4, Corallo Perlato – sjajilo za usne u stiku

Što se samih ruževa za usne tiče, još prije nekoliko godina bila sam dosta skeptična oko njihove upotrebe – većinom što nisam mogla pronaći baš  ono sa čime bih bila sretna, a budući da se danas tržište konstatno širi novim proizvodima svaki dan, danas ih je previše za izabrati. Nekako mi se nije sviđao onaj tvrdi ruž za usne koji se na kraju ili izlije ili zamrlja i usne, zube, što god taknete, a nekako mi uvijek , barem na meni, su djelovali prestrogo. Ali, čim idete stariji dođete do zaključka da vam društvo samo nameće neka pravila tako da ili se možete nekako uklopiti ili biti totalni outcast, što naravno, ako radite negdje gdje je kontakt sa ljudima stalan, nije preporučljivo. Ako koristite samo sjajilo, brzo se makne, boja je jako nepostojana ili neki su prepuni šljokica i još isuše usne. I tako sam ja krenula u potragu za nečime što bi me spasilo muke, a opet da bude nježniji look  i nekako moj stil. thief

ruževi kolaž

Collistar Topgloss stickovi su mi došli kao odgovor na duge borbe sa ruževima za usne i sjajilima dok se ne možete odlučiti za niti jedno, nešto su između sjajila i ruža za usne sa hranjivom formulom koja neće ih na kraju isušiti. Nisu tvrdi tipični ruževi niti razliveno sjajilo, uljastije i kremaste su strukture, ne mrljaju zube ili rubove usana nakon nekog vremena i sadrže jako sitne čestice koje svjetlucaju, ali imajte na umu da su ovo Topgloss stickovi, ako želite nešto što će izdržati nekoliko sati i ekstremnije uvjete, za to trebate čisti ruž za usne. Kao što možete vidjeti imaju lijepi izbor boja od kojih me još jedino privlači nešto veoma lagane roze nježne boje jer, ironično, na moju bijelu put, smeđu kosu i zelene oči, veoma svijetla roza boja na usnama je ono što najviše paše, eventualno malo tamnije varijante koje onda se maskiraju u življim verzijama ostatka make – upa. Zanima me koliko boje ostavlja Supernourishing SPF 15 i broj 10, Rosa baby, pa ako je netko isprobao, napišite mi 😉

Ova sjajila za usne su veoma ugodna za nositi, lagane su teksture, uljaste i malo kremastije, lako se nanose jednim potezom, ne zahtijevaju puno boje da bi ostavili trag i sadrže sitne čestice koje su nekako pun pogodak na kraju te vizualno čine usne lijepima, mekima, nahranjenima, punijima i sa tim malim daškom sjaja dok opće nemate neki osjećaj ikakve težine ili brige da provjeravate kakvo je stanje na vašim usnama ( mislim da se sa time mogu složiti oni koje ne nose često ruževe za usne ili teška sjajila – jedino što imate onda je paranoja za ogledalom i konstantno provjeravanje make – upa).

Ja sam malo prelijena stalno koristiti olovku za usne, ali ako želite ljepše i punije usne možete ih lagano obrubiti sa olovkom za usne i zatim nanijeti ovo sjajilo koje će dati usnama potrebnu boju, njegu i sjaj, a da na kraju izgleda kao jednostavno i elegantno, a ne previše napadno. Što se postojanosti tiče i ako uzmemo u obzir da je to ipak sjajilo u stiku, postojanost je dobra i ne lijepi se na usnama, iako će boja s vremenom izblijediti ipak će trajati puno dulje nego obična sjajila za usne koja jednostavno nestanu, pogotovo ako nešto idete pojesti ili popiti.

Ja osobno obožavam samu strukturu sjajila pa se toliko ne zamaram da li su usne savršeno prekrivene bojom i koliko će dugo trajati jer mi se teško odvojiti od same kutijice, moj trenutni favorit je broj 4, Corallo Perlato.

Sam dizajn, kao i kod svih Collistar proizvoda je – raskoš i elegancija. Svi njihovi proizvodi dolaze u elegantnim bijelo – zlatnim kutijicama sa zlatnim logom na njima, kao i na samom proizvodu, i kao što sam već spomenula puno puta, vjerojatno i veoma opojnim mirisom. Jednostavno se osjećate posebnim i razmaženim sa dozom ženstvenosti za svakoga po izboru. Sjajilo se nalazi u zlatnoj tubici od 3 ml sa rozim poklopcem koji mene osobno asocira na latice cvijeta…ne pitajte zašto. Miris je jedva primjetan i ugodan, ali nekako neutralan.

AZALEAbroj 12, bojom me trenutno podsjeća na zrele trešnje, zbog moje ghostly puti više će poslužiti za svečaniji ili elegantniji look – neka okupljanja ili večere kada bi se mogao lijepo ukomponirati sa nekom elegantnijom odjećom, boljom frizurom i pomnijim make – up-om –  od uobičajenog..“omg, zakasnit ću..opet…..pretvorimo se u 5 min u neko prihvatljivo žensko stvorenje i otrčimo na bus.” Ali opet, ovo je moj plan, netko  druge građe može bez problema ponosno nositi ovu boju tijekom cijelog dana.

CORALLO PERLATObroj 4, meni nekako vuče na laganu nježniju boju pa prema boji mojih usana što nekako ispadne neutralno kod mene i doda im malo sjaja – trenutno mi to najviše paše po ljeti – usne su mi mekane, definitivno neće ispucati, a imaju i određenu boja koja najbolje odgovara mojem uobičajenom make – up – u. Swatchevi ovih sjajila nalaze se na mojoj prefarbanoj ruci na donjoj fotkici. lol

SASTOJCI: odlučila sam u budućim recenzijama spomenuti važnije sastojke ( koje opće možemo izgovoriti tako da neću pisati hrpu kemijskih naziva koje , budimo iskreni, ionako preskočite) …………..ova sjajila sadrže mix prirodnih ulja i ekstrakata koji hrane i njeguju usne te postaju meke i ugodne na dodir

CIJENA: oko 169 kn

OCJENA 5/5

Definitivno mi se sviđaju i preporučam, možda vas cijena malo obeshrabri i ako ga ne ispuštate iz ruke brzo ćete ga i potrošiti,  ali ako ih možete uloviti na nekoj promociji ili popustu..još bolje. Kvalitetni su, postojani, zamjene teške ruževe za usne ili nepostojana i prešljokičasta sjajila, njeguju ih, daju im sjaj i obožavam onaj mekani i nahranjen osjećaj na usnama. Plus da sam dizajn jednostavno će vas razmaziti iako bi trebali staviti natpis – oprez, uzrokuje ovisnost korištenja.

swatchevi signature

Proizvodi pod brojevima:

1. Collistar Topgloss stick broj 12, Azalea                                                                                         2. Collistar Topgloss stick broj 4, Corallo Perlato                                                                             3. Collistar Silk Effect Bronzing Powder broj 12, Coffee                                                                 4. Collistar Silk Effect Bronzing Powder 1.1 Maldive mat                                                               5. Collistar Extra Light Bronzing Powder – Blush – 4 Bronzo                                                         6. Collistar Satin Eye shadow Primer + Color 9 Lava                                                                      7. Collistar Silk Effect Eye shadow, 58, Satin Turquoise                                                               8. Collistar Exfoliating Body Scrub with maracuja powder                                                              9. Iceberg Effusion woman bath and shower gel                                                                               10. Collistar limited edition narukvica

bronzeri

(ova fotkica je baš super ispala, sadrži tri bronzera i četkicu za nanošenje)

5. Deluxe Kabuki Brush Natural Bristles 

Kao što možete vidjeti na fotkici skupila sam zavidnu kolekciju bronzera i još jedan predmet koji se skrivao u neseser torbici bila je četkica za nanošenje bronzera, pa pretpostavljam da se radi o Deluxe Kabuki Brush Natural Bristles jer se upravo ta vrsta davala na poklon tijekom limitirane akcije sa bronzerom.

1f48f15ee5095088b5511649538650b0Četkica je došla u svojoj plastičnoj zaštiti i prvo što sam primjetila je da miriše fenomenalno -toliko ugodno da ju vam je žao opće koristiti jer ćete ju prije ili poslije morate oprati. Kao što vidite, radi se o maloj četkici gljiva strukture sa zlatnim postoljem i Collistar logom na dnu, veoma je gusta i sadrži tisuće nježnih i kvalitetnih vlakana koje je prava milina osjetiti na svom licu. Opće nemate osjećaj da koristite četkicu – više kao da ste prislonili neku baršunastu tkaninu na lice. Što se same upotrebe tiče, vlakna ravnomjerno zahvate bronzer i rasporede ga po licu, nema nakupljanja na nekim dijelovima četkice niti ona uništava strukturu bronzera i počne ga trusiti. Lagano zahvati sitne čestice bronzera i isto tako ih prenese na vašu kožu..naravno, korištenje bronzera opet traži malo više iskustva, pogotovo ako ste bijeli ko duh pa trebate biti veoma pažljivi sa upotrebom kako ne bi izgledali kao da ste upali u sam bronzer i prevaljali se preko na drugu stranu. lolBudući da je četkica potpuno nova, ne znam kako se ponaša nakon što se opere, sa obzirom na kvalitetu, sumnjam da će se uništiti ili stvrdnuti.

CIJENA: trenutno ne znam pa mi javite ako netko ima tu info

OCJENA 5/5

Znate da je proizvod odličan kada vas natjera da počnete malo više razmišljati o korištenju nekih stvari koje dosad niste toliko često upotrebljavali, veoma je slatka, elegantna, podsjeća me na luksuzne stoliće sa šminkom i dame, lijepo miriši što definitivno nisam očekivala što se četke za nanošenje bronzera tiče, obično vonjaju po nečem mehaničkom ili vlaknima, mekana je i baršunasta.

6.Collistar Silk Effect Bronzing Powder 1.1 Maldive mat       

bronzernewU mojem prijašnjem postu mogli ste pročitati recenziju Collistar Silk Effect Bronzing Powder broj 12, Coffee, koji je zapravo nijasa tamnije verzije ovog bronzera, za usporedbu sam vam ga stavila na fotkicu sa swatchevima. Ovakvih bronzera ima oko 8 vrsta, od kojeg čak i Bora Bora, Bali i Hawai mat pa svakako poželite ten kao da ste bili na tim egzotičnim područjima.

Daje sjaj licu i prirodno preplanuli ten te u isto vrijeme  hidratizira i štiti kožu, dostupan je u mat i sjajnim nijansama i pogodan je za sve tipove kože. Naravno, služi kao završni dodir na izgled, ako ga se pravilno nanese na lice, vrat i dekolte.

Dosad ste se već naviknuli na luksuzna pakiranja Collistarovih proizvoda tako da dok izvadite bronzer iz svoje kutijice, u rukama vam se nalazi elegantna kutijica sa logom na vrhu, 10 gramsko pakiranje 1.1 Maldive mat nijanse, sa prilično velikim ogledalom unutra i plastičnom zaštitnom folija koja prekriva bronzer sa utisnutim logom u sredini.

Moram napomenuti da sam bronzer predivno miriši i cijela soba ili neseser torbica će vam mirisati po njemu, lagane je i fine svilenkaste teksture koja se lako nanosi, ne trusi se tijekom duljeg korištenja, zbog male količine koju trebate vjerojatno će proći više od godine, godine i pol dok ga opće ne potrošite, sva sreća da mu je rok korištenja 18 mjeseci od otvaranja proizvoda. Brzo se prilagodi vašem tenu pa iako djeluje na početku malo tamnije, kasnije se lijepo stopi sa kožom i daje lagani svilenkasti osjećaj na koži. Koliko vam ja mogu reći, dosta je postojan i neće se lako izbrisati, a kasnije ga nije teško opet skinuti dolje.

SADRŽI: aminokiselinu koja štiti i hidratizira lice

CIJENA : oko 249 kn

OCJENA 5/5

Možda jedina zamjerka ovdje je cijena koju si ne može priuštiti svatko – ili barem neće ići eksperimentirati sa kupnjom u slučaju da mu nijasna neće odgovarati, inače je veoma kvalitetan i postojan bronzer koji daje prividan efekt osunčanog tena, dolazi sa velikim ogledalom, predivno miriše, nanosi se bez ikakvog problema i čak moram reći da uz veoma pažljivo nanošenje mogao bi odgovarati i mojoj bljedolikoj puti. Na swatchevima sam morala malo više toga nanijeti na ruku da bih pokazala razliku između nijansi, naravno dok ga koristite u realnosti, zahvatite par finih zrnaca boje se kasnije lijepo stope sa vašim tenom. Ako ste ikako u mogućnosti, isplati ga se kupiti, a bogme će vam vjerojatno i isteći rok trajanja prije nego ga potrošite, pa makar ga koristili svaki dan.

7. Collistar Extra Light Bronzing Powder – Blush – 4 Bronzo 144200904161711048756Ovaj kompaktni, pečeni bronzer uvelike je sličan ostalima pa ću izbjeći ovaj puta ponavljanje o dizajnu i ambalaži budući da su u istome postu. Sadrži 9 grama veoma lagane teksture brončanog praha koji sadrži svjetlucave pigmente te se tako može koristiti i kao iluminator. Na koži daje efekt preplanulog tena i blagog osvjetljenja koje će stvoriti neki efekt zdrave i blistave kože sa daškom blago preplanule boje. Ima ih u nekoliko varijanti.

Ako ga koristite kao bronzer – treba ga nanijeti na lice, vrat i dekolte za ujednačen i lijepi efekt, a ako kao rumenilo – onda samo na lice, nekako efektnije za korištenje zimi.

Miris je malo manje intenzivan nego kod Silk effect normalnih bronzera i ovaj umjesto čistog udubljenja sa logom to nema nego je samo ispupčeno malo brdo proizvoda koje vas mami da ga krenete trošiti. Naravno, vjerojatno nikad ga niti nećete uspjeti potrošiti do kraja koliko god često ga koristili, dolazi sa velikim ogledalom koje itekako dobro posluži za nanošenje make -upa ili provjeru, a i uštedi vam prostor u torbici da ne nosite sve sa sobom. Tekstura je i dalje svilenkasta, lagana za nanošenje te korištenje sa finim svjetlucavim česticama koja se lijepo prilagodi na ten kože i dugo traje.

SADRŽI: ulje jojobe, vitamin E i UV filtere koji njeguju i štite kožu te sprečavaju isušivanje

CIJENA:  oko 240 – 250 kn

OCJENA 5/5

Kao i svi bronzeri ovog branda nadasve je kvalitetan, postojan, elegantan, ali mrvicu preskup, s druge strane dugo će vam trajati, a ako je korištenje bronzera vaša svakodnevna navika tada već i sami zahtijevate kvalitetu jer se ne isplati trošiti novac za nekoliko bronzera koje ćete odbaciti na kraju jer niste u potpunosti zadovoljni efektom i na kraju će vas koštati više nego da ste kupili jedan pravi. Njegova primjena proteže se kroz cijelu godinu i nadasve dugo izdrži bez potrebe popravljanja make – upa.

Collistar_Satin_eyeshadows

8. Collistar Satin Eye shadow Primer + Color 9 Lava  

U ovoj liniji kao što možete vidjeti na fotkicama nalaze se mono sjenila za oči sa satenskim efektom koja kombiniraju svojstva zaglađivanja s jedinstvenom i intenzivnom bojom. Različite nijanse mogu se primijeniti same ili kao efekt sa drugima. Formula obećava jake, skladne boje. Ima jedinstvenu formulu koja kombinira bazu + boju koja kombinira mekano sjenilo i bazu za kapke za dulju postojanost.

Meni osobno bijela, zelena i ljubičasta djeluju super, a moj favorit crnu već imam, iako moram reći da još nekoliko nijansi u ponudi ne bi škodilo.

lava sjeniloFormula primer + boja vam jamči dugu postojanu boju, savršenu glatku teksturu na kapcima koja se ne nakuplja ili preslikava.

Kao što već znate, još uvijek vučem korijene osobe koja je začarana goth modom, ali elegancijom, stoga dok sam pronašla ovo malo sjenilo u torbici samo što nisam doslovno počela skakati od sreće. Već sam jako dugo vremena željela nabaviti crno sjenilo, ali naravno, uvijek bi se našle osobe koje bi uspjele prigovarati da mi je dosta one šminke koju koristim tako da sad……..take that. lol Možda će neki više preferirati koristiti ovu boju kao možda neki posebniji ili svečaniji look, kombinirati sa bojama, napraviti kontrast sa bijelom ili dodati nešto sa šljokicama, naravno, ima puno mogućnosti, meni će se dobro uklopiti u svakodnevnicu. Zahvaljujući svojoj lijenosti već vidim potencijal korištenja solidno da može zamjeniti crni tuš ili olovku za oči ( vjerojatno će biti i postojanije od onoga što trenutno imam kaw kaw), a mogu komotno ponekad i preskočiti maskaru ili ako imam dobro i postojano sjenilo koristiti ga umjesto i eyelinera na gornjem kapku – naravno sve ovisi i o ukusu pojedinca. Neki više vole da im eyeliner na gornjem kapku traje veoma dugo, meni osobno, pogotovo ako koristim neku drugu boju osim crne više paše da se s vremenom sam makne.

Sam dizajn je jako sladak, mala kutijica koja je i dalje bogato opremljena ogledalom i malim bijelim aplikatorom za kojeg bih ja rekla da je za upotrebu ako ste negdje vani, naravno, onda vam je mali aplikator za popraviti make – up dovoljan. Ako pak preferirate slobodu tijekom nanošenja, koristit ćete svoje omiljene predmete. Isto tako može se koristiti i kao neki smoky efekt pa sam i više nego oduševljena ovim proizvodom. Jedino bih spomenula da možda ipak izbjegavate često korištenje ovog aplikatora jer će vam se on sam trusiti i zamrljati kutijicu, ništa posebno, ali dok imate nešto tako elegantno i skupo, bogme se i naučite paziti na to.

Moram reći da je dosta postojano, kad sam ga prvi puta nanijela, nisam baš se obazirala da to sve nanesem kako treba – stavila sam tek toliko da vidim mogućnosti, efekt i karakteristike, i preživjelo je dosta dugo čak i sa mojom navikom petljanja po očima.

Samo sjenilo nema mirisa, iako sam se dosad već naučila da skoro pa sve lijepo miriši, nalazi se u pakiranju od 3 grama sa urezanim motivima u samoj teksturi sjenila. Pigmentiranost je dobra, postojanost je jako duga, tekstura je nježna i svilenkasta, lako se nanosi, nije teško ga ukloniti ako ste nešto zabrljali i malo ga treba za nanošenje kako bi stvorili željeni efekt na svojim očima.

SADRŽI: elastomere i ekstrakte iz biljaka koji izglađuju teksturu te ulja i silikone koji garantiraju dugotrajnost te hijaluronsku kiselinu za elastičnost ; ne sadrži parabene

CIJENA: oko 129 kn

OCJENA 5/5

Prilično sam zadovoljna efektom i mogućnostima koje mi ovo sjenilo pruža, a posebno sa postojanosti, čak se niti ne razmrlja ako dođe u dodir sa vodom, imala sam već neke vrste gdje ih je samo par kapi vode taknulo jer poželite osvježiti lice na ovim vrućinama i na kraju si napravite više štete nego koristi jer se sve počne topiti. miser. Jako je slatko pakirano, dugo će trajati i dosad sam se već priučila na visoke standarde Collistar kozmetike pa niti ne očekujem manje.

sjenila

(na fotkici možete vidjeti opet Collistar narukvicu, dva sjenila za oči, piling i Iceberg gel za tuširanje)

collistar piling

9. Collistar Exfoliating Body Scrub with maracuja powder – piling za tijelo

Ovo je nešto što me odmah privuklo i oduševilo kada sam probala, radi se o nježnom pilingu za tijelo, iako ću ga ja koristiti većinom za lice ili možda neko kritično mjesto na koži, ipak je malo preskupi za brzu potrošnju. Ja trenutno imam 75 ml verziju dok je najveća 250 ml, u bijeloj tubici sa zelenim zatvaračem koji čvrsto prione  i ono što me posebno oduševilo – mala sitnica, ali veoma pažljivo ukomponirana – mala sitna zaštitna folija oko samo vrha, tako da kad dobite ili kupite proizvod, znate 100 posto da vam nitko ga nije otvarao, koristio, isprobavao ili opet ukamuflirao na policu. no way

Ono što moram istaknuti – it smells so damn good!!!!!! – miriši tako dobro, bolje nego polovica parfema koje sam imala, tekstura je neka lagana, malo podsjeća na kremu sa crnim sitnim kuglicama unutra. Ono što je svakako plus da ga trebate jako malo, nježno čisti kožu, ne pjeni se niti je masno, lako se ispire i poslije vam je koža mekana, nekako baš lagana i svježija te ove sitne kuglice u pilingu ne ogrebu kožu niti iziritiraju što je svakako još jedan plus.

Ovaj piling također pomoću svojih sastojaka obnavlja kožu, njeguje ju i hrani, može se nanijeti na mokru ili suhu kožu ( ja sam ga lijepo ukomponirala da izribam sve što sam nagurala na svoju ruku – lolna gornjoj fotkici sa swatchevima). Nakon malo duljeg korištenja koža postane mekanija i njegovanija, zdravija i riješite se suhe i hrapave kože, pogotovo oko područja lakta sa kojim stalno ratujem. shower

Pogodan je za sve tipove kože čak i za onu jako delikatnu i osjetljivu, idealan je za rješavanje starih stanica sa kože, pogotovo na području oko lakta, pete ili koljena, nježno čisti kožu i ostavlja ju mekanom, blistavom, zdravom, hrani ju i hidratizira i svakako ga je veoma ugodno za koristiti.

CIJENA: 250 ml dođe oko 269 kn , ima i manja verzija od 75 ml

OCJENA 5/5

Piling je super, miriše jako lijepo i osvježavajuće, ostavlja svjež i njegovan efekt, nekako lagan osjećaj na vašoj koži i ne iritira ju, neki pilingi su više neugodni za koristiti jer grebu, svakako bih ga preporučila, ako si ga možete priuštiti. Onaj nježni miris zadrži se još neko vrijeme na koži iako jedinu lošu stranu koju bih mogla reći jest da ako koristite sve Collistar proizvode koji sami po sebi svaki miriši fenomenalno – moglo bi se dogoditi da vas i stranci u busu počnu mirisati. lol

10. ICEBERG EFFUSION WOMAN BATH AND SHOWER GEL

Ovo je nešto što se ušuljalo u paketić sa Collistarom i obično dolazi kao poklon te mislim da se ne može nabaviti kod nas, ali kad je već tu da napišem i koju riječ o njemu. Inače nisam ni bila svjesna da Iceberg ima i gel za tuširanje ( shame on me), 100 ml u blago naranđastoj boji tube sa zatvaračom koji savršeno prione pa ništa neće curiti van, malom zaštitnom folijom unutra, a sam miris mogu osjetiti i izvan tube.

Ovo je parfeminizirani gel za tuširanje, neutralne prozirne boje sa tekućom gelastom strukturom i stvarno prekrasno miriši što možete osjetiti još i neko vrijeme nakon tuširanja. Pjeni se jako malo, pa skoro da ne, ima nježnu formulu koja osvježi vašu kožu i bar na neko vrijeme zamijeni korištenje nekog parfema, spreja, mlijeka za tijelo, ili što god već koristite. Mislim da će meni poslužiti kao opuštajuće sredstvo prije nego se prevalim u krevet nakon cijelog dana ili za početak novog radnog dana, što god mi puhne na pamet, ionako se rijetko držim pravila što i kako bi se nešto trebalo koristiti.

Nažalost, više info o njemu nemam, a za vas koji ne znate – Iceberg je talijanska modna kuća, proizvođač muških, ženskih i dječijih kolekcija garderobe, naočala i satova, te je predstavila  i nekoliko parfema od kojih su najpoznatiji Iceberg Twice, Iceberg Fluid, Iceberg Effusion i Eau de Iceberg.

OCJENA 5/5

Moje tumačenje ovog gela za tuširanje bi bilo – definitivno se osjećate kao elegantna žena, ne kao djevojka. Nekako vas uvuče u svoj mirisni svijet i pravo je malo otkriće vašeg osobnog mira i uživanja, bar na nekoliko minuta.

MOJA VERZIJA MAKE UP – A 

collistar make up

Dakle……fotkala sam vam jednu moju verziju make up -a koja se uklapa u svakodnevnicu, na sebi imam Collistar Satin Eye shadow Primer + Color 9 Lava  kojeg sam nanijela na gornji i donji kapak i kod mene sad ima više ulogu zamjene eyelinera nego tipično sjenilo, te Collistar Topgloss stick broj 4, Corallo Perlato  + dodala sam malo maskare, ostalo ništa, ni puder, tek sam oprala kosu pa možete vidjeti da je i na pola mokra pa mi ostatak šminke nekako nije bio potreban.

Vjerujte i ja sam šokirana da je ovaj put moj mobitel imao milosti pa imate jednu fotkicu s kojom sam čak i ja zadovoljna. Postojanost je super, čak ni nakon par sati sjenilo se još uvijek nije počelo brisati i stoji onako kako sam ga i stavila tako da sam i više nego zadovoljna, već sam ga testirala sa par kapljica vode i moram reći da se ne rastopi, jedino još moram vidjeti kako će se ponašati izloženo malo većoj temperaturi dok ga vani opet zaprži na nenormalu.

ZaključakCollistar proizvodi su veoma pomno i detaljno isplanirani i dizajnirani, pršte elegancijom, dozom ženstvenosti i jednostavno se osjećate posebno i razmaženo, ako ste u mogućnosti, sve što vam mogu reći je da ih isprobajte sami i uvjerite se u kvalitetu ( i miris)loveeeeee

MALO DARIVANJE ZA VAS haha

bronzeri

Ovaj puta odlučila sam vam darovati jednog ljepotana sa slike, Collistar bronzing powder, ali kako je ovo puno vrijednija stvar nego  koje sam do sad darovala pravila će biti malo oštrija: Poštujte pravila koja vam napišem, u protivnom neću ni razmatrati vašu prijavu za igru niti uvažavati prigovore zašto vas nema, itd. , ja bogme nemam toliko vremena da provedem cijeli dan tražeći tko je sve sudjelovao u igri. I druga stvar, profi igrači sa namjerom preprodaje – nisu dobrodošli!

Dakle, evo što trebate napraviti:

1. Biti fan našeg sponzora Collistar – https://www.facebook.com/pages/Collistar-Hrvatska/217234341626001

i moj fan – https://www.facebook.com/SanaSorey?ref=stream&hc_location=stream

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

možete me pratiti i preko –> Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila :P , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share-ati fotkicu (public)

3. OBAVEZNO – Potpišite mi se i odgovorite mi na pitanje: Da li ste nešto koristili od Collistara i što //// ili ako niste….što biste voljeli probatišto znači da morate bar malo pogledati recenziju!!!………..ipak provedem jako puno sati radeći na ovome i ako već niste upoznati sa ovim brendom bilo bi lijepo da bar malo pogledate za što se opće natječate od našeg sponzora.

Darivanje je za Hrvatsku i okolne zemlje, trajati će od 28. 6 do 12.7 kada ćemo izabrati pobjednika. Sretno i javite mi vaše dojmove na moj veliki roman od recenzije, baš sam nekako ponosna na njega. hypno

edit.

Hvala vam na čitanju naše kilometarske recenzije, lijepim komentarima i feedbacku u vezi proizvoda, ostanite i dalje sa nama, nikad ne znate kad će nešto se naći za razveseliti nekoga…….trenutno imam već u planu sljedeće iznenađenje koje bi trebalo biti aktivno za koji dan.

A sada, pobjednik još jednog našeg darivanja je……………………broj 5Antonija Jeger! Čestitamo dobitnici i molimo ju da nam se javi u vezi nagrade – također – budući da nam je ovaj puta pobjednica vjerni fan, odlučila sam joj dati izbor – da li želi Collistar bronzing powder ili Collistar Silk Effect Satin Turquoise sjenilo za oči za koje je izrazila prije želju da bi voljela probati…pa , javi nam svoju odluku maggie-01. Čestitke od nas 😉

collistar winner

pobjednik collistar darivanja pobjednik collistar , second part

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - dekorativna kozmetika, Recenzije - njega lica, Recenzije - njega tijela and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

54 Responses to Recenzija čak 8 Collistar stvarčica + 1 Iceberg i sa malim darivanjem ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013. | SANA SOREY

  2. sanasorey says:

    Hvala svima na sudjelovanju i lijepim odgovorima, malo mi je dalo uvid u što ste dosad isprobali, kao i što bi voljeli dobiti, pa ćemo to uzeti u obzir…u budućnosti 😉
    Pratite nas i dalje, nikad se ne zna kad će nešto iskočiti za darivanje, a ja sada idem izabrati dobitnika ovog darivanja 🙂
    ps. Hvala vam na čitanju i moje kilometarske recenzije, probat ću u budućnosti malo smanjiti to 😛 …..probat ću je ključna riječ 😛

  3. Dijana J. says:

    Sve je super i to si tak divno napisala, Topgloss stick i bronzer su mi favoriti, ali mislim da bi i piling odgovarao mojoj koži, jednom davno sam imala njihovo sjenilo i lak za nokte, eh to su bila dobra vremena

    Dijana J.

    • sanasorey says:

      Hvala 😉 Topgloss stickovi i piling su definitivno i moji favoriti, i Lava sjenilo, divota koliko je dugo postojano, sve prođe, i sunce, i ako zadrijemate…baš je fenomenalno.

  4. Dana says:

    Roman pročitan u jednom dahu, stvari su fenomenalne i malo ti zavidim na njima, imala sam sreću pa sam koristila neke njihove proizvode al najviše sam bila oduševljena njihovom maskarom, sjenilima i sjajilima za usta, imala sam i par testera od nekih kremica al obzirom na malu količinu nisam vidjela neki učinak. Iz tvog romana mi se sviđa piling a i bronzer bi bio sretno udomljen 🙂

    Dana

    • sanasorey says:

      Ahahahah, hvala 😛 valjda, idem postaviti nekoga da mi čuva moje Collistar blago :P, šalim se, ma kolko smo mi darežljive, bit će još toga, u zadnje vrijeme smo shvatile da se ne isplati sve gomilati doma i onda će stajati, ovako ne stignete potrošiti, a dok se mi sjetimo nekih stvari nažalost već će im i rok isteći…jer dok sve sve udružimo, to je malo previše šminke za sve nas, pa će se uvijek naći neka sitnica i za naše vjerne fanove, ono, mala nagradica za čitanja romana 😛

  5. Patricia says:

    Recenzija ti je kilometarska,ali sam uživala čitajući i upijajući svaku tvoju riječ, iskreno voljela bi sve probati s tog popisa ali mi je ona zadnja riječ: cijena jako velika za moje današnje prilike, koristila sam davno njihova sjenila i bila su savršena.

    • sanasorey says:

      Bogme jest, dobro si rekla, kolometarska je, moram ubuduće smanjiti na entuzijazmu 😛 , lakše mi je pisati o jednom brandu pa onda utrpam što trenutno imam za recenzirati, a to ispadne predugo. 😛 Samo nas prati i dalje, uvijek će se nešto naći za usrećiti nekoga, nije fer da samo mi uživamo u tim proizvodima….jelda ? 😉

  6. ana says:

    Probala sam samo njihove lakove, a voljela bih probati ovaj bronzing powder.:)

  7. Slavica says:

    ajme bronzer je nešto što dugo želim imati i to još tak kvalitetan, al bi rado uživala onak jednu nedjelju u kvalitetnom pilingu, do sada sam probala samo njihovo sjejilo i bilo je mljac za poljupce

  8. Jelena says:

    Koristila sam u “bolja” vremena njiova sjajila i sjenila, sad mi je ostao samo njihov lak za nokte koji se lakia samo u posbne prilike. Voljela bi probati i njihov bronzer ali od svega toga nekako mi je ta slatka mala narukvica nr.1

  9. Milena D. says:

    Sve su stvari predivne ali na žalost nisam imala priliku nešto probati od Collistara, zanimljiv mi je piling to bi definitivno voljela probati a i bronzer bi se dobro uklopio na moje lice 🙂

    Milena D.

  10. slavica says:

    Imam njihov lak za nokte i odlican je.Prije par godina imala sam kremu za lice od Collistara.Zapamtila sam da je to bila jedna od najboljih krema koje sam imala!Collistar je kvalitetna kozmetika tako da dobiti tako lijep poklon je pravo zadovoljstvo za nas zene!

  11. Dolores says:

    Nisam još ništa do sad probala, ali svakako bi htjela probati Collistar Extra Light Bronzing Powder – Blush – 4 Bronzo jer obožavam bronzere, a ovaj mi se čini odličan. 🙂

  12. Maria C. says:

    isprobala sam njihov lak za nokte, maskaru i sjajilo, hvala ti na recenziji ovak mogu samo zamišljati kak su te stvari dobre, zanima me piling za tijelo a i bronzer bi rado probala

  13. Đurđica D. says:

    probala sam par njihovih sjenila i sjajila al na žalost više ih si ne mogu priuštiti, bronzer me jako zanima i voljela bi ga isprobati

  14. Danica Š. says:

    Imala sam priliku probati sjenilo i koristila sam ga samo za specijalne prilike, sad ga mogu samo sanjati, ova nova sjajila mi izgledaju super a i broner bi probala

    Danica Š.

  15. Marinka D. says:

    Ajoj, hvala ti na ovoj predivnoj recenziji, davno sam koristila njihov lak za nokte i sjenilo s kojim sam bila jednostavno oduševljena, bilo je savršeno za nanošenje i nije se trusilo kao neka, a obzirom da nosim kontaktne leće to mi je bito. OVa sjenila za koja su napisala recenziju su san snova za mene

    Marinka D.

    • sanasorey says:

      Hvala 😉 Jest, sjenila, pogotovo ova sa primerom su predivna, ja sam apsolutno oduševljena koliko dugo je postojano, čak sam zamijenila eyeliner sa Lava sjenilom jer sam skužila da bar 5 puta dulje drži nego moj “vodootporni” eyeliner.

  16. Danijela says:

    Do sada sam probala njihovo sjajilo Supergloss – wet effect a voljela bi isprobati puno njigovih proizvoda ali financije nisu u plusu, ali ovaj piling za tijelo je kao stvoren za mene 🙂

    Danijela Duić

  17. Adela Pleskina says:

    nisam ništa koristila do sada jer si ne mogu baš priuštit skuplju kozmetiku, ali htjela bih probati neko rumenilo 🙂

  18. ANICA MIROSAVLJEVIĆ says:

    od collistar kozmetike koristila sam maskaru Extension Ultra Nero koja je ukratko savršena maskara koja ispunjava sve moje zahtjeve, ne lijepi trepavice, ne preslikava se niti sklizne na donji kapak nakon nekog vremena, dosta je postojana, pigmentirana i ono što mi je još jako bitno je da ne morate jako trljati pa čak i iritirati oči da bi ju skinule. Fino produžava trepavice i daje im umjereni volumen a ne stvara grudice čak ni kada nanosite dva+ sloja.
    Bronzer kojeg darujete bih zaista jako voljela osvojiti jer volim brončane i zemljane tonove na svom licu jer stvaraju jedan lijepi prirodan look i savršeno se uklapa za ove ljetne mjesece kada u prvom planu treba istaknuti preplanulu put.

  19. Iva Malarić says:

    Nisam još koristila Collistar proizvode jer su mi uvijek bili malo preskupi za isprobavanje. Vrlo rado bih isprobala Collistar Extra Light Bronzing Powder – Blush. Obožavam rumenila koja ostavljaju dojam preplanulog tena, a super stvar i da ga mogu koristiti kao bronzer i kao rumenilo, ovisno o godišnjem dobu, odnosno nijansi mojeg tena.

  20. Melita Rundek says:

    bok. koristila sam dugo vremena collistarov ruž – rossetto puro br. 2-bronzo. savršeno nešto uz moju kosu, ista boja. onda je nestao s našeg tržišta. kontaktirala sam na fejsu collistar i rekli da ga više nema u hrvatskoj, nažalost. tako da sam sad bez ruža. nikad nisam našla dostojnu zamjenu.to je brončana boja sa zlatnim sjajem, nešto sjajno, ali – nema 😦 bronzere koristim redovito umjesto rumenila, jer samo naglase reljef lica. za ružem žalim beskrajno 😦

  21. RUŽA M says:

    Probala sam puder i sjajilo i odlični su mi. Voljela bih probati maskaru.
    Ruža Matika

  22. Josipa says:

    Nisam sigurna trebam li ovdje ili na Facebooku (Josipa Broz) komentirati za nagradnu igru… Uglavnom, prije nekoliko godina osvojila sam u jednoj igri paketić Collistar kozmetike i zaljubila se u nju. Bit ću iskrena, ne kupujem ju jer mi je preskupa za moju prvostupničku plaću. Nadam se boljim vremenima! 🙂 Među tim proizvodima bila mi je najbolja maskara Supermascara estremo (sačuvala sam si ambalažu) i najbolji puder kojeg sam ikad imala – Silk effect mat finish foundation, baš su mi pogodili i nijansu! Imam i njihova 2 sjajila – rozo Supergloss volume immediato i narančasto Fluid lipstick mirror effect, boje su mi lijepe ali preferiram ruževe. Voljela bih još isprobati njihove ruževe i sjenila za oči, ali naravno i bronzer koji se ovdje dijeli! 😉

    • sanasorey says:

      Priznam komentar bilo na blogu ili fejsu tako da ne brini 😉 Ljepše je vidjeti na blogu, bar izgleda ko da je netko i pročitao što sam napisala,lol
      Sretno u darivanju 😉

  23. Melita Kozul says:

    Moram ti se i ovdje uvaliti sa svojim komentarom.Neka si upravo ti ostvarila suradnju s Collistarom Hrvatska! Zašto? Zato što te poznam toliko da mogu reći da si (brutalno) iskrena kad je u pitanju: sve. Dakle, reći da je nešto kvalitetno i iznimno poželjno imati u kozmetičkoj torbici ali preskupo da bi se “odokativno” kupilo je hvalevrijedna informacija. Collistar ima iznimno kvalitetne i postojane formule komprimiranih praškastih proizvoda i kad imaš sreću ubosti pravu nijansu,mirna si par godina. Obzirom da u parfumeriji teško možeš “oprobati” proizvod bez sugestija sa strane(znamo čijih),meni je jako drago da tvoje recenzije pomažu lakše odabrati proizvod. Namamila si meTopgloss sjajilima da si popravim svoju Collistar zalihu. Na fejsu sam trubila što već sve imam i koristim,pa se neću ponavljati. U svakom slučaju, neka smo konačno i mi,ljubiteljice Collistara i muškadije iz Milana,zadovoljene. 😉

    • sanasorey says:

      Awwwww hvala ti puno 😉 Ja sam uvijek brutalno iskrena, nekad se to nekima ne sviđa previše :P, ali što ćeš idemo dalje. Kad sam pokrenula blog obećala sam sebi da ću pisati iskreno i bez pretjerivanja, a o Collistaru kao brendu je teško nešto za naći loše jer su jako kvalitetni, možda malo skupi, ali kako kažeš, ako si možeš naći ono što si baš paše, rađe ćeš kupiti to sa čime si sto posto zadovoljan nego gomilati hrpu stvari doma, a nećeš ih ni koristiti. Hahaahaha, sama sebi isto radim medvjeđu uslugu kad idem gledat cijeli asortiman i onda samo slinim nad time, od sjajila, sjenila, pudera, lakova…taman se maknem i onda stave novitete ahahahaha..Jadne mi 😛

  24. stella žuvela says:

    btw, ne bi se ni ja bunila pisat (odličnu) kilometarsku recenziju, i ja bi mahala repićem na takav dar :-*

  25. stella žuvela says:

    ajmeeeeee,collistar ❤ probala sam puno toga, ne zato šta imam puno para nego imam puno godina 😀 freak sam od preparative, pa sam imala gel za tuširanje, kremu za samotamnjenje lica, srebrni liner za oči – koji više nigdje ne mogu pronać 😦 ali ono, ono bez čega ne mogu živit je collistarovo suho ulje za sunčanje. to je nešto, mmmmmm…. ne znam bi li ga radije pojela ili se njime mazala. ponekad zimi, kad me uhvati nostalgija za ljetom, namažem podlaktice njime, uvalim se u krevet i njuškam do iznemoglosti 🙂 bočica je u spreju, 150 ml – pazite da vam ne ispadne na pločice u kupatilu 🙂 i košta cca 240 kuna, ali meni traje 2 ljeta. imam i dvofazno ulje za njegu nakon sunčanja – ono mi je mrvicu "preteško", više bi voljela da sam kupila hidratantno mlijeko. imala sam još par stvari, da… sjajilo za usne (više se ne mogu ni sjetit šta sam sve imala, skleroza 😀 ali znam da sam svime bila full zadovoljna. collistar go! zavidim ti ko psu na tom paketu 🙂

    • sanasorey says:

      Hahahaha, pošteno si me nasmijala ovim postom, dobrodošla u naš klub koje patimo od sindroma hrčka – moraš skupit sve, i onda gomilaš i gomilaš i ne stigneš ni sve potrošiti, ili ti netko nešto povremeno odnese, ahaha, ali poanta je skupljanja i slinjenja nad novitetima i bankrotirati. Suha ulja nisam nikad probala jer su preskupa za moj budžet, možda u budućnosti 😛
      Hvala ti na čitanju kilometarske recenzije, mogla sam ja to još duže, dobro da sam stala na vrijeme 😛

      • stella žuvela says:

        jooooooj, suha ulja moraš probat ❤ imaš na http://www.strawberry.net od stile suho zlatno ulje, inače je cca 20 eura ali ja sam ih čopila na akciji 2 za 7,5 eura 😀 i sad ima yves rocher neko od 60 kuna, vidila sam negdi na netu 🙂

  26. Gordana Brezovečki says:

    I btw, roman od recenzije je odličan…Collistar i zaslužuje 5/5, barem po mom skromnom dosadašnjem druženju s tim brendom…..Ima zapravo još hrpa stvarčica koje bih voljela isprobati, posebice ovaj peeling za tijelo što si recenzirala….:) LP

    • sanasorey says:

      Hvala, bit će još romana u budućnosti, nadajmo se i od Collistara 😉 Peeling je odličan, jako lijepo miriše, efektivan, morat ću malo prošnjofati koliko točno dođe mala verzija od 75 ml.
      Moram reći da imaš prezakon ime, ja sam odrasla na knjigama Marije Jurić Zagorke, puno njih :P, od tud kreativnost za romane jer su njezine knjge ultradebele, ali ona je imala jedan glavni lik Gordanu, i mislim da se i Brezovečki negdje spominje, nešto s tadašnjim dvorcem tamo :P, i da ne zaboravim, i kraljevske krvi je imala…tako da dok sam vidla tvoje ime na svom blogu – ono, royality je došla na moj blog 😛 sorry….opet sam hiperaktivna 😛
      joj…sad sam poželjela ići to čitati iz početka…

  27. Gordana Brezovečki says:

    isprobah ruževe (2 kom), neku maskaru (ne sjećam se točno naziva), Art pen olovku, onu vodicu za hidrataciju i preplanulost, a voljela bih isprobati onu novu MAGICA BB kremu za tijelo…. Gordana Brezovečki

  28. Ja sam od collistara koristila samo lak za nokte, a volila bih probati i topgloss stick i naravno bronzer :). Danijela Maloca

  29. nicole korpar says:

    predivne stvarčice, nisam nikada probala njihove proizvode ali sjećam se da je mama koristila neki njihov puder,koji je obožavala dok sam ja još bila klinka, pa me odmah njihovo ime asocira na nju.voljela bih probati sve ali izdvajam Collistar Topgloss stick, idealan za ljetne dane. sretno svima! 🙂

    • nicole korpar says:

      eh, da…ne koristim fejs :/ obrisala sam profil

      • sanasorey says:

        Sve je ok, svaka čast na hrabrosti, mene još fejs drži u šaci, svaki put kažem ma ne isplati se više gubiti tamo vrijeme..i opet odjurim tamo ko pesek 😛
        Sretno u darivanju 😉

  30. Antonija Jeger says:

    Antonija Jeger – nisam ništa dosad probala od njih (nažalost), ali totalno sam poludila za Collistar Silk Effect Eye Shadow, 58, Satin Turquoise kojeg sam vidjela kod tebe na fejsu i na blogu kao recenziju. Super mi je boja i sviđa mi se sve u vezi njega. I htjela bih probati i Collistar Silk Effect Bronzing Powder 1.1. Maldive Mat jer mi se isto čini odličan i nikad tak šta nisam imala jer mi je uvijek preskupo :(.

    • sanasorey says:

      Hahaha, moje recenzije će natjerat ljude na bankrot 😛
      To tirkizno sjenilo baš podsjeća na one egzotične otoke i ocean, iako si to mogu zamisliti ako si nalijem vode doma u dvorište i pretvarat ću se da sam na nekom egzotičnom otoku 😛
      Sretno u darivanju i hvala ti puno što uvijek pratiš moje postove 😉

  31. ana says:

    Iskreno nisam nista jos probala a voljela bih bronzing powder probati jer ga nemam uopce nikakve marke.
    Divan dar si dobila cestitke.

    • sanasorey says:

      Hvala na posjeti mojem malom blogiću 😉
      nadam se da ću zadržati suradnju pa će biti još veselih novosti za vas, a dotad sretno u ovom darivanju 😉

  32. Leelo0 says:

    aaaaaa.. odlično.. za ovo se isplati igrati tako da navalite 😀

  33. Kristina Pesut says:

    Joooj sve je super. Od Collistara sam koristila sjenila i maskare i odlični su:-) a ovaj bronzer bih jako voljela probati:-)

    • sanasorey says:

      ja još nisam probala maskaru, iako već imam u vidu, Collistar je dosta kvalitetan i postojan, a to je ono što mi najbolje paše, fakat ne volim dok se sve rastopi a nisam ni još izašla pravo na sunce.
      sretno u igri 😉

Leave a Reply

