Nekoliko riječi o Grundig 2 in 1 Profi Hairstyler “Straight&Curls” HS 7830

grundig thanks

Hello, racoon u ovom postu htjela sam napisati par riječi o ovoj ljepotici koju sam nedavno dobila sasvim – pa skoro iz vedra neba. Radilo se o jednom kvizu kod Grundig Facebook stranice u kojem isprva nisam ni sudjelovala jer, budimo realni, šanse da opće nešto dobim na tome su valjda bile cijeli 1 posto …….nakon što su objavili da im nedostaje još jedan dobitnik, ajde, idem i ja probati…….i nakon nekoliko dana me dočekao veoma ugodan mail da sam dobila nagradu kod njih – prilično tip vijesti koja vas skoro obori sa stolice.a015

Budući da mi je ova ljepotica brzo stigla doma odlučila sam napisati par riječi o njoj, naravno, velika hvala Grundig teamu što sam ju dobila na dar. loveeeeee

GRUNDIG  –  osnovani su 1945. godine i od tada nam predstavljaju bogati asortiman raznih uređaja – TV, Audio, Hifi, Osobna njega, Usisavači, Wellness i Male kućanske aparate.

Njihove proizvode možete kupiti ovdjeAlles, Brodomerkur, Robot commerce, Elipso, Bitechnique, Metro, Emmezeta, Mercator – H, M Tehnika, Getro, Konzum, Bukal elektronika, Elgo, Harvey Norman, HG Spot, Pevec, Merkur, Svijet Medija, Izi Prom, Kapra, Paun Trgovina, Radioton.

Ako želite više saznati o njima i pogledati što vam sve nude posjetite ovu stranicu —> http://www.grundig-intermedia.hr/index.php/content/view/naslovnica

ili njihovu Facebook stranicu —> https://www.facebook.com/GrundigHrvatska

Grundig 2 in 1 Profi Hairstyler “Straight&Curls” HS 7830

grundig 1

POSEBNA OBILJEŽJA:   Dodatak za oblikovanje kose vašeg uređaja posebno je nježan za kosu zbog keramičke prevlake kojom je prevučen. Uređaj možete primijeniti na suhoj, vlažnoj ili ručnikom osušenoj kosi. Ovisno o odabiru, uređaj može postići temperaturu od 110 – 190 celzijusa (10 celzijusa + ili -. ), 100 celzijusa postiže za 60 sekundi, a konstantnu temperaturu za 2 minute, ovisno o postavci.

Uređaj je opremljen automatskim prebacivanjem napona tako da se može koristiti bilo gdje u svijetu pri naponu između 120 V i 240 V. Kao zaštita od pregrijavanja, uređaj se sam isključuje nakon  otprilike 60 min. Dolazi sa 4 godine garancije proizvoda i 3 metra kabela, crne boje i Lcd prikaza podešavanja temperature.

TEHNIČKI PODACI:

Napajanje: 120-240 V, 50/60 Hz

Snaga: 46 W

CIJENA: na netu piše oko 35 – 45 eura, budući da sam svoju dobila na dar nisam baš sigurna oko točne cijene pa se svakako raspitajte ako vas zanima

grundig 2

Prilično sam oduševljena jednostavnošću sa kojom možete koristiti ovaj uređaj, moje prijašnje iskustvo sa različitim stvarčicama za oblikovanja kose bilo je prilično skeptično – ili se obavezno opečete, nemate pojma kako to ispravno koristiti, neki su bogme nezgrapni i teški za držati, neki imaju previše tipki i na kraju jednostavno odustanete jer nije vrijedno muke. banned

Moja kosa je jako duga, prvo sam mislila da je do kraja kralježnice, ali jučer sam bolje pogledala i zaključila da je to već odavno i prerasla,  lolmožda se jednog dana budem pretvorila u lutku sa kosom do koljena – ahaha, šalim se, i za mene je ok dužina do kraja kralježnice, s mojom visinom od oko 175 cm to je i više nego dosta.

Iako moram reći da bježim od frizera ko vrag od tamjana, figurativno opisano, možda zato jer još nisam našla bar normalnog frizera gdje me neće ispitivati cijelo vrijeme nešto i izvlačiti što sam pojela za doručak taj dan, otračati pola ljudi iz grada, opet mi prati kosu iako sam ju ja oprala taj dan ( i to sa šamponima koji sadrže više kemikalija nego bi ih ja mogla sve skupa smućkati doma), odrezati mi uvijek previše jer neki očito ne kuže razliku između vrhova….i 5-6 ili više cm  moje kose!!!!! I još na kraju me pošteno oderati za traljavu uslugu. Tako da, ne hvala, sređivanje vrhova mogu i sama srediti doma ( ili natjerati obližnju žrtvu na vidiku). phsyco onion

Najvećim dijelom me se može čuti kako gunđam kako apsolutno ništa ne mogu napraviti sa dugom kosom, iako budimo realni, nije da ne mogu napraviti, većinom nemam vremena, živaca ili strpljenja…ili budimo jednostavno iskreni, prelijena sam provesti više od 30 min na svojoj kosi.  cozy

Mislim da svi koji imaju  imalo dugu kosu znaju koliko to ponekad može biti pravo mučenje za održavati, ali da ne skrenem opet s teme, što se tiče mojih frizura – prilično su jednostavne – pokoji rep, rijetko pletenica, toliko da nešto izvedem  da ju maknem sa očiju ili da me ne guši po ljetu – pa većinom i zbog toga od tuda moje – “opet ništa ne mogu napraviti sa svojom kosom”. sigh

Moja kosa je jako duga, ali većinom ravna, dok je mokra onda je blago kovrčava i bilo bi lijepo da tako i ostane kad je suha, ali naravno, kod mene ništa nema logike, tako da jedna od mojih želja što se tiče oblikovanja kose je imati blago valovitu kosu i tek onda ju podići u neku jednostavnu frizuru ( …………ili zato jer je to najjednostavnija frizura, prirodna ..a ja mogu prospavati par minuta duže   sleep), tako da mi je ovaj Profi Hairstyler i više nego dobrodošao.

Izgleda veoma kvalitetno i baš profesionalno, osjećate se sigurno prilikom korištenja uređaja, a ne da počnete paničariti kad ćete si uništiti kosu sa toplinom. Ovaj puta moram reći da sam napokon pronašla svrhu Pantene Heat Defense Gloss Sprey-a koji neko vrijeme već viri iz ormara, pa ću možda uskoro napisati recenziju i za njega. Inače štiti kosu od oštećenja uzrokovanih visokim temperaturama pa će se lijepo tu uklopiti, ali vratimo se mi na ovaj uređaj za oblikovanje kose. Jako ga je jednostavno koristiti, uključite ga, odaberete koju opciju i temperaturu želite i to je to, ostalo vam je samo da odaberete koju vam se frizuru taj dan nosi. satisfy

Možete birati između peglanja kose ili kovrčanja, možda mi sa dugom kosom imamo malo više muke s time jer ipak treba vremena da nakovrčate svaki pramen  koji je ionako jako dugi, ali gledajte s pozitivne strane…bar neće visjeti ko suha slama. smil42c642dbb72ef

Malo sam bila nervozna oko korištenja visoke temperature i izlaganja moje kose tome jer ne želim ju više oštetiti nego što jadna jest, ali  sam shvatila da je ovaj uređaj dosta kvalitetan pa vam ne prži kosu, a i da budemo na sigurnoj strani, ne morate ju izlagati visokim temperaturama, ja sam se malo igrala sa par vrsta temperatura i držala par sekundi da isprobam koliko se brzo vide neki rezultati i moram reći da sam zadovoljna, brzo se nakovrča ili ispegla kosa, ali još moram naći neki bolji “recept” kako te kovrče i malo dulje zadržati. Čim izađem na ovo vrijeme vani gdje malo puše vjetar, pa počne padati kiša i sjati sunce, opet ode moja friska….doslovno u vjetar. miser

Sviđa mi se sam dizajn, nije ništa komplicirano, izgleda baš profesionalno i elegantno, uređaj nije opće težak, nije predug ili nezgrapan i lako ga je koristiti ili baratati s njime, pogotovo što se tiče vremena kada se zagrije, nisam se opekla ni na pločice niti na sam uređaj, dosta se brzo čak i ohladi da ga možete pospremiti.

ZAKLJUČAK

Mislim da je idealno rješenje ako želite promijeniti malo vašu frizuru, a nemate puno vremena, daje brz i efikasan rezultat, lako ga je koristiti, ne opečete se na njega ( kao na Figaro uvijač), nježan je prema vašoj kosi i svakako opravdava kvalitetu Grundigovih proizvoda.

Naravno, ne bih preporučila da svaki dan peglate kosu jer će te ju s vremenom isušiti i uništiti te joj  obavezno  priuštite malo više pažnje i njege kada ulovite nešto slobodnog vremena, ali dotad možete uživati u novim stilovima vaše kose ( i nadati se pokojem komplimentu na račun vaše frizure ). no way

484x350-GRU_3D-Verp_HS7830Small

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Recenzije beauty predmeta and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Nekoliko riječi o Grundig 2 in 1 Profi Hairstyler “Straight&Curls” HS 7830

  1. stella žuvela says:

    110 – 190 stupnjeva?! uh, nikad nisam koristila to, mislim da sad kad sam ovo pročitala pogotovo neću :-/
    ajde probaj nešto za svaki dan – imam i ja toliko dugu kosu, samo šta imam sreće pa je prirodno kovrčava. fen ne smijem koristit jer mi nakon njega kosa strši pola metra oko glave. u dm-u imaš kupiti kapicu za sušenje kose od mikrofibre, nekih 60-ak kn.
    zamisli, ne koristim ni regenerator za raščešljavanje, skontala sam da mi od njega kosa ispucava. kosu prije pranja počešljam velikom četkom “na suho”, onda nakon pranja pod mlazom vode lagano raščešljavam od vrhova prema krajevima. pored ovoliko kosetine uspijem je pod vodom raščešljat baby češljem za tjemenicu – a gušćeg češlja od toga nema 🙂
    nakon svega toga kosu zamotam u ručnik i pustim da upije višak vode. kad je to odrađeno, stavim syoss ulje za kosu ❤ na vrhove i utrpam sve pod kapu. tako idem spavat.
    ujutro je tako prekrasna, uh 🙂 fino kovrčava, definirane kovrče, prekrasno. onda to fiksiram keune žutim voskom da je nahrani i da potraje.
    usput, ako su ti vrhovi bolesno suhi kao meni, svaki drugi dan u vrhove utrljam šaku nivea kreme, one plave, obične. ne bi vjerovala kako je vrhovi gladno i žedno upiju 🙂

    • sanasorey says:

      Za tu kapicu još nisam čula, možda ako ću ikad doć do nešto viška para ( smijmo se na to), thanks za recept, to još nisam čula ili probala, samo što je moja kosa nakon sušenja ravna toliko ko da sam ju speglala ( ako nema jedan od dana kad skuplja struju :/), meni je raščešljavanje bio užasan problem, ali onda sam promijenila šampon i dodala drugu masku za kosu pa se malo popravilo…užas, provela sam pol sata čupajući svoju kosu tolko da bi se čovjek rasplakao – onda sam probala Spezial Merz dražeje, Palmolive od maslina i Nivea masku za kosu, plus kad bih imala vremena malo maslinovog ulja na kosu i bilo je super, mogla sam se počešljati i na suho i jedva sam 3 vlasa iščupala – a to je bilo prije – čista utopija. Ali, ti vitamini su se potrošili i vidim da opet kosi to fali. eh
      hahahaha, daaaaaaa nivea krema i baby puder obično, rješenje pa skoro za sve 😛

      • stella žuvela says:

        spezial merz dražeje bi rado isprobala, ali se bojim da su mi u ovom trenutku preskupe. a šta se tiče ovih industrijskih regeneratora, maski i ostalih čudesa, tu sam mišljenja da je sve to papilova kozmetičke industrije. ludo sam uvjerena da baš od njih kosa ispucava, i onda moramo kupovat sve skuplje i skuplje proizvode i tako se vrtimo u krug. a oni trljaju ruke. brijem na teorije zavjere, jbga 😀
        sušenje pod ovom kapom… upravo u tome i je point da se kosa osuši zgužvana, sad je na tebi čime ćeš je fiksirat da kovrče duže potraju 🙂
        da, sad se sjetih… kupila sam u mullera isto jednu mrežastu kapicu, mislim da nije koštala više od cca 10kn 🙂

  2. melita kozul says:

    Drago mi je da si ti taj famozni 4.dobitnik i hvala ti na lijepoj recenziji. Ja takodjer dijelim tvoje mišljenje da ne treba kosu uvijati niti peglati svakodnevno,već povremeno a za pomoć imati ovakav praktični aparat. Ja imam sličan i valjda ću ga probati prije nego moja kosa preraste moju kralježnicu na moja 173 cm visine,jer sam malo demotivirana,obzirom da još pamtim opekotine na rukama i spržotine kose uzrokovane figarom.:O Tješi me ako ovaj uredjaj pomaže i smotankama poput mene.;-)

    • sanasorey says:

      thanks 😉 , ja zbog svoje kose nekad moram baš isplesti pletenicu inače će se to toliko zapetljati da bi idući dan htjela nekog servirati za doručak i bockati ga s vilicom :P, onda mi je i malo kovrčava kosa dok to raspletem. E da, gdje god Figaro dođe u razgovor svi odmah kažu koliko puta su se opekli na njega :/, ne znam zašto onda nabiju toliko cijenu na njega.
      Ma trebaš mene vidjet, ja dok sam u svom elementu sve počne ispadati iz ruku, popiknem se na nevidljive stvari očito i obavezno upiknem u oko s nečim…a zasad mi je rekord da sam se porezala na list papira romana kojeg sam čitala, i na jedan jedini vlas svoje kose…..yep…..još me uvijek ljudi pitaju kako sam to uspjela. 😛 to ti je biti genije 😛

Leave a Reply

