Nova recenzija Manhattan High Shine sjajila za usne i Manhattan Clearface Perfect Mat tekućeg pudera

manhattan for blog

Hello, hypno  neki dan sam dobila na poklon ovaj slatki paketić od Manhattan kozmetike stoga ćete u nastavku pročitati moje dojmove ove 2 stvarčice, inače sam planirala prikupiti svoju kozmetiku koju imam od njih i napisati jedan malo veći post, ali jednostavno ne stignem jer uz sve balansiranje stvari doma, 90 postotno svakodnevno živciranje što tonem sve više u minus, a nemam posao i plus stvarčice koje stignu doma pa imaju prioritet za recenziranje, …i hrpu onog što me čeka u ormaru, jednostavno će morati malo pričekati. Vidite da puno vremena uložim u ove moje “romanske” recenzije, pa me ne možete optužiti da sam lijena. lol ( btw. u debelom sam zaostatku i sa prevođenjem na engleski  sigh….)

Inače Manhattan je bio jedan od prvih brendova koje sam počela koristiti od dekorative, još uvijek se sjećam maskare koju sam prvu kupila, šteta da nisam sačuvala ambalažu, ali eto bilo je do davnooooo…već se i ja osjećam staro.

PROIZVOĐAČ: Manhattan Cosmetics, , zemlja porijetla Njemačka

manhattan linija clearface

Manhattan Clearface linija je u prosincu imala redizajn. Njihovi antibakterijski proizvodi za prekrivanje smatraju se jednima od najboljih na tržištu, a slogan im je ‘Čista koža – tako jednostavno!’.

Clearface liniju čine:

  • Perfect make-up Mat, 77 Natural i 75 Beige.
  • Natural Mat Make up, 70 Vanilla i 75 Beige – za suhu kožu sa spf 15, lagano do srednje prekrivanje, ne zatvara pore, lagano matiranje, prirodan i zdrav izgled kože, hidratizira
  • 2 in 1 Powder&Make-up – nijanse 76 Sand, 77 Natural, 78 Rose Beige i 79 Sun Beige……….2u1 kompaktni puder za jače prekrivanje nečiste,mješovite i masne kože. Suho nanesen matira ten, a nanesen mokrom spužvicom dugotrajno i učinkovito prekriva nečistoće i prištiće te sprječava njihov nastanak.
  • Cover Stick – u nijansama – Beige 75, Vanilla 70, 76 Sand, 77 Natural –  antibakterijsko i protiv nastanka prištića, prekriva problematična mjesta i crvenilo, vodootporan je i ne zatvara pore
  • Compact powdernijanse Vanilla 70, 75 Beige, 76 Sand, 77 Natural – prekriva prištiće, crvenilo i smanjuje masni odsjaj na koži

GDJE KUPITI: Dm, Kozmo

Za više info posjetite ovu stranicu —> https://www.facebook.com/manhattan.hr

ili ovu stranicu iako je na njemačkom jeziku – http://www.manhattan-clearface.com/index.php?id=27

Manhattan Clearface Perfect Mat make up- tekući puder  za jače prekrivanje 

perfect_mat

Antibakterijski tekući puder za jače prekrivanje nečiste, mješovite i masne kože. Prilikom nanošenja pretvara se u baršunasti puder i dugotrajno prekriva nečistoće i prištiće te sprječava njihov nastanak, matira te sprječava masni sjaj kože.

Dermatološki testirano, za srednje do jako prekrivanje.

Dostupan je u dvije nijanse 75 Beige  i 77 Natural.

CIJENA: oko  41 kn

Manhattan Clearface Perfect Mat Make up je malo slatko pakiranje 25 ml tekućeg pudera u bijelo-bež kombinaciji dizajna sa poznatim Manhattan logom na vrhu, čep je bež boje, dosta tvrdi i čvrsto prione uz ambalažu pa se neće razliti ili sam slučajno odšrafati, što je jako dobro s obzirom da sve žene uvijek vuku neki puder sa sobom gdje god išle, ovaj je manje veličine i svakako ga je lako ugurati u neku manju torbicu, u slučaju da vam zatreba. Jedino trebate malo pripaziti da ga puno te istisnete van ( a tko bi drugi to prvi izveo nego ja uhhh).

Moram reći da nije baš za moju kožu koja vuče na suhu pa do normalnu te relativno bez problema ( neka tako i ostane), ali sam ga probala i mogao bi čak i kod mene proći, ionako se ponekad žalim da mi je T zona masna dok je ostatak lica baš suh……koma………ne znam što ja imam za kožu.

Na prvi pogled izgleda dosta taman, naravno namijenjen je za srednje i jako prekrivanje nepravilnosti te matiranje pa je i tamnije boje, ali se ubrzo prilagodi na koži što me dosta iznenadilo i u nekim večernjim look – ovima može proći na i mom licu bez da se skuži – kao što možete vidjeti na donjoj fotkici, još uvijek sam bijela ko sir, iako počinjem misliti da i sir ima više boje nego ja. sigh

Fotkica je slikana na suncu da vidim efekt kako to izgleda u realnosti jer u prostorijama meni sve izgleda super, stavila sam prvo veću dozu pudera na jednom, a na drugog mjestu  malo ga razmazala pa čak i na mojim koma fotkama možete vidjeti razliku u nijansama i da se prilagodi koži.

Tekstura je dosta gusta, ali lagana i baršunasta, lijepo miriši iako nakon cijelog dana još uvijek nisam skužila na što točno me asocira, podsjeća me na neku kremu koju sam imala….miriši ugodno, nije prenapadno, e sad, ovisi o vašim ukusima da li volite da vam stvari od kozmetike miriše, ili ne…ja osobno padam na sve što lijepo miriši iako se miris  s vremenom izgubi.

Budući da je ovo prvenstveno namijenjeno za masnu kožu i onu sa nepravilnostima, malo je teža nijansa nego što sam se ja naučila, dok će moja moderatorica LeeLoo vjerojatno biti sretna s njime jer se ionako uvijek žali na matiranje. Ja sam ga malo stavila, što je isto plus, ne treba ga puno da pokrije cijelo lice, solidno prekriva neke nepravilnosti, crvenilo i proširene pore, nije masno i dobro matira, isprobala doticaj sa vodom i ne briše se, masti ili presijava.

manhattan swatcheviUsprkos što je za teže prekrivanje, nisam imala dojam teške šminke za licu, ako vam paše možete ga još upotpuniti sa puderom u kamenu, ali prilično je dobar i sam. Na koži ima baršunasti efekt.

Ima antibakterijsko djelovanje, što vam ja  sama ne mogu potvrditi jer trenutno nemam baš takvih problema sa kožom, iako sam prvo mislila da je baš mala količina pudera, sudeći prema onome koliko ga trebate, dosta dugo će izdržati.

Postojanost je solidna, traje dobrih nekoliko sati prije nego počnete primijećivati da polako nestaje, matiranje je svakako dobro, nema presijavanja na suncu ( čak i ako ste, opet, osuđeni na 4 km pješačenja po suncu). Što se cijene tiče, rekla bih s obzirom da se radi o poznatom brendu, kvalitetnom proizvodu te efektu, još je dosta pristupačan. Obično su cijene pudera uvijek previsoke za naš jadni budžet.

OCJENA 4.5/5

Dok je sama ambalaža baš slatka, ujedno je i malo nepraktična – ako niste pažljivi, istisnuti ćete previše proizvoda, a budući da se radi o puderu, ne znate kamo bi onda s njime i s mojim iskustvom što se takvih ambalaža tiče, teško ga je iscijediti do zadnje kapi jer ih nikako ne možete istjerati van. Cijena je dosta prihvatljiva, puder je kvalitetan, lako se razmazuje, čak lijepo miriši, dosta dugo drži i dobro prekriva, matiranje je super, ima antibakterijsko djelovanje i dobro se kombinira sa puderom u kamenu.

Dolazi u dvije nijanse pa s obzirom na funkciju srednjeg i teškog prekrivanja, još je relativno dobar i za ljude blijede puti ( ili se morate moliti da nemate puno problema s kožom što bi zahtijevalo teško prekrivanje). lol, bilo bi bolje kada bi imao više nijansi i veću militažu pudera u sebi.

MANHATTAN HIGH SHINE LIPGLOSS – sjajilo intenzivnog sjaja

Manhattan-High-Shine-Lipgloss-Tasty-Lips

High Shine sjajila s mikro kristalnim pigmentima za visok sjaj s “wet-look” efektom pružaju usnama visoki sjaj i puniji izgled. Dermatološki je testirano, raspoloživo u više modernih boja – moguće sezonske izmjene  ( na službenoj website stranici navedeno je 13 nijansi, dok se kod nas spominje samo 6 njih. ) Aplikator je u obliku četkice za precizno nanošenje koje savršeno prati oblik usne te se  sjajilo  ne ljepi na usnama.

http://www.manhattan.de/en/products/lips/product/Productline/details/high-shine-lipgloss/3607340820229/

CIJENA:  većinom oko 45 kn, manja cijena ovisi o mjestu prodaje

Kada sam prvi put otvorila ovo sjajilo podsjetilo me na doba kad sam bila mlađa, tada sam puno vremena provodila sama kod kuće pa kud ćeš drugdje nego slagati nešto slatko za jesti, upravo me miris ovog sjajila podsjeća na pudinge koje sam znala slagati – jagode ili maline. loveeeeee

Pakiranje dosta izgleda slatko i nježno, radi se o 6 ml proizvoda nježne breskvaste boje nijanse 35T koja  se nalazi u zaobljenoj staklenoj ambalaži i crnim zatvaračem. Aplikator je ravan, nije lagano zaobljen, sjajilo se lako  nanosi i razmazuje. Ono što ćete definitivno uočiti je predivan miris, dosta intenzivan i voćni, miriši po malinama i jagodama, kao što rekoh, podsjeća me na  pudinge.

Tekstura je  lagana, ali gušća, nije uljasta niti kremasta, sadrži jako puno šljokica, a boja nije preintenzivna, barem ne moja nijansa, daje nježnu boju usnama koja se primijeti, ali nije prejaka, osobno preferiram takav način. Jedino što bih prigovorila jest da uz onaj predivan miris bilo bi bolje da ima i dobar okus, ovako okusa opće nema, lako bih se priučila na neki lagani voćni okus uz ovo sjajilo. lol

Kao što ime i govori, ovo je High Shine, pa stvarno ima puno šljokica koje, ako niste pažljivi, ( kao ja), možete preslikati po ostatku lica pa ćete se pitati od kud šljokice i na trepavicama. Preporučila bih da prije usne lagano obrubite olovkom da bolje istaknete linije, punoću i sjaj, a i malo ukrotite te šljokice. Još bolji efekt daje ako nanosite na ruž za usne jer postiže maksimalan sjaj i baš se onda usne jako ističu.

Ne treba ga puno nanijeti, ja osobno volim ga nanijeti na donju usnicu i zatim razmrljati sa drugom, eventualno popraviti ako vidim da još treba, toliko da dobim na sjaju usnica, a nije prenapadno.

Postojanost je ok, ali ovisi što radite, moglo bi malo i dulje trajati, ako ste ga nanijeli na ruž onda će se dulje držati…jedino što me malo nervira su šljokice koje se preslikavaju na sve što taknete, npr. u kafiću pijete pa makar i čašu vode, ostat će stotine šljokica na prozirnoj čaši pa vam je malo  neugodno gledati cijelo vrijeme otisak usna na čaši.

Nisam primijetila da se ljepi ili nakuplja na usnama, ali opet, meni vrag neda mira, pa svako malo nešto žvačem, ako ništa drugo onda bar neki bonbon ili žvakaću. Jedno od mojih navika je staviti lagani balzam za usne ili neku drugu prozirnu mazalicu, a tek onda sjajilo, tako da se onda poslije ne mogu žaliti da mi usne djeluju suho. smil42c642dbb72ef

Cijena je solidna s obzirom da se radi o poznatom brendu, ponekad ga možete i upecati na akciji, imam još 2 nijanse koje ću kasnije recenzirati.

OCJENA 4/5

Sjajilo odlično miriši, definitivno jedno od najboljih u kategoriji što se mirisa tiče, stvarno me oduševilo s mirisom, lako se nanosi, boja je lijepa, nježna, inače imaju intenzivne nijanse, moja je bila taman, nekako sumnjam da bi mi ljubičasto dobro stajala.

Postojanost je ok, ovisi o tome što radite, kud se krećete i da li ste ga nanijeli na neki balzam ili ruž, sam će možda manje izdržati, iako obično sa tim sjajilima se dogodi da ih uvijek preturate po rukama, ako baš ne iz potrebe, a ono iz navike da nešto popravljate na sebi.

Jedino što bih voljela je da se te šljokice malo zauzdaju, pažljivi ili ne, završit ćete sa pokojom šljokicom i po licu, ako okrznete rukav majice, ili ako nešto pijete te bih voljela da ima bar blagi okus po nečemu. Inače je prilično dobro sjajilo sa solidnom cijenom, osvježavajućim mirisom, bojom i naglašenim sjajem na vašim usnama za ove ljetne vruće dane. starac

manhattan_high_shine_lipgloss

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Nova recenzija Manhattan High Shine sjajila za usne i Manhattan Clearface Perfect Mat tekućeg pudera

  1. Jako mi se svidjela recenzija pudera! Upravo sam ga kupila, a imam masnu pomalo problematicnu kozu pa me zanimalo i drugo misljenje. Hvala 🙂

    • sanasorey says:

      moja je suha – ali mislim da bi trebala odgovarati i na masnoj koži, kako rekoh, ja ga kombiniram sa kremom za lice i nema problema :p, jedino ti neće biti baš za prekrivanje, inače je prilično dobar…..vidiš da ga ja gomilam ko hrčak , moraš skupit sve…hvala na čitanju 🙂

      • sanasorey says:

        uff, mislim da sam malo pobrkala pudere, sorry, mislila sam da si komentirala na ono što sam sad objavila – o wet n wild…..”blamaža :p”
        manhattan mi je bio solidan puder, više nisam na njemu, iako je formula dobra što se tiče kože,meni je pretamna, koristila sam dok sam baš imala dane u kojima mi je koža poludila………frendica ga jako dugo koristi, njoj paše.

  2. Melita Kozul says:

    Ovaj puder me zanima, jer ja imam mješovitu kožu sklonu infekcijama. Za sjajila se nadam da su dobro podnošljiva jer ja na većinu loše reagiram(dobijem ragade).

    • sanasorey says:

      Frendica je uzela taj puder i kaže da joj je odličan što se matiranja tiče, a što se tiče antibakterijskog dijela – koža je normalna, pa valjda onda i djeluje 😛

      sjajilo ko sjajilo, mene malo muči postojanost, trenutno imam ono Bipino IQ cosmetics, struktura mu je dosta uljasta, meka i lagana pa ga jedva osjetim, a ne djeluje mi umjetno ili se nakuplja na usnicama.

Leave a Reply

