Recenzija novog Nuxe-ovog Nuxellence Jeuness Anti-age Fluida ;)

 

nuxe fluid kolaž

Hello, danas sam ulovila malo slobodnog vremena i odlučila natipkati recenziju novog NUXE Nuxellence Jeuness Anti – age Fluida, , a i sunce opće ne pomaže. hmm( mislim da sam ja to nekako doslovno shvatila “napunite kožu energijom” pa sam ga stavila da prikuplja malo solarne energije lol).

Budući da se već par vas počelo igrati pogađanja što će vaš mali “hrčak” izvući iz svog ormara, držim se svoje misteriozne strane ( ili bolje reći, često remetim sama sebi plan kojeg sam napravila) pa je bilo vrijeme da izvučem na svjetlo dana  ovaj inovativni Nuxe-ov proizvod na recenziranje, koji je u zadnje vrijeme često prisutan u svim razgovorima.

Nuxe je naravno veoma visoko i na mojoj wish listi proizvoda za kupovanje, kao i mnogi drugi zapela sam za suho ulje, balzam za usne, kremu protiv prvih mimičkih bora oko očiju i onda kad jednom počnete gledati te proizvode nastavite sliniti po njima dok vam se popis samo proširuje. clueless

Laboratorij NUXE ( Francuska) – proglašen je nacionalnim dobitnikom INPI Inovation Trophy 2007. koju dodjeljuje INPI (Francuski institut za industrijsko vlasništvo).

Nuxe proizvodi: sadrže prirodne aktivne sastojke, bez mineralnih ulja,umjetnih boja i sastojaka životinjskog porijetla, nekomedogeni proizvodi. Nude nam jedinstveno stručno znanje o prirodi te na poseban način ujedinjuje prirodu, učinkovitost i senzualnost. Uspjeh se krije u biranim prirodnim sastojcima i nepocjenjivoj moći biljaka. 

Posebnost Laboratorija Nuxe je nevjerojatna raskoš nježnih senzulanih tekstura i opojnih mirisa povezanih s očaravajućim imenima: Reve de Miel – medeni snovi, Huile Prodigieuse – čudesno ulje, Creme Nirvanesque – nirvana, posebno stanje duha, Creme Merveillance – čudotvorna krema….

nuxellence_jeunesse

Revolucionarni Nuxellence Jeunesse Fluid namijenjen je svim ženama, bez obzira na dob i tip kože, puni kožu energijom i vraća joj mladenači izgled. “Punjenje” kože energijom novi je osnovni korak u svakodnevnoj beauty rutini, samostalno ili prije nanošenja uobičajene njege za lice.

Dodatna vrijednost ovog inovativnog proizvoda čini pojačavanje učinkovitosti uobičajene anti- age kreme za lice kada se kombinira s NUXE Nuxellence Jeunesse. Testiranje je provedeno pod nadzorom dermatologa i dokazalo je da Nuxellence Jeunesse u kombinaciji s drugim anti -age proizvodima pruža čak 2 x više učinkovitosti u pomlađivanju kože nakon samo 14 dana.

Nuxellence Jeunesse Fluid koji punu kožu mladošću i sjajem, 50 ml, za sve tipove kože i sve dobne skupine, dnevnu ili noćnu njegu.

SASTOJCI: Inovacija Laboratorija Nuxe s čak 10 patenata, Nuxellence Jeunesse Fluid crpi snagu iz čudesnih cvjetova pasiflore, anchuse i maka koji popavljanjem oštećenja na mitohondrijalnoj DNA u stanicama potiču stvaranje energije i pomlađivanje kože.

Latice nevena, sjemenke araukarije, hijaluronska kiselina prirodnog porijetla i lišće galange umanjuju i zaglađuju bore i fine linije te vraća koži volumen. Korijen biljke Maca aktivira mikrocirkulaciju, dok stanice kakaa i lišće masline ujednačavaju ten. Na kraju, optički korektivni pigmenti trenutno naglašavaju ljepotu kože.

Rezultat: koža je pomlađena i vraćen joj je mladenački sjaj. loveeeeee

KAKO KORISTITI:  Svaki dan ujutro i/ili navečer nanesite na temeljito očišćenu kožu lica i vrata. Kod normalne i mješovite kože može se koristiti samostalno, a kod suhe kože nanesite ga ispod uobičajene njege. U kombinaciji s anti-age proizvodima postiže se dvostruko veća učinkovitost.

GDJE KUPITI: u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama, ovdje se nalazi lista prodajnih mjesta ——–>  http://www.nuxe.hr/Nuxe/Prodajnamjesta.aspx

CIJENA: mislim da je oko 339 kn za 50 ml

Za više info o Nuxe proizvodima molim vas da posjetite nihovu web stranicu  —> http://www.nuxe.hr/

ili ako imate kakvih pitanja možete ih kontaktirati i preko Facebook stranice —> https://www.facebook.com/NuxeHrvatska

NUXELLENCE JEUNESS ANTI – AGE FLUID 

nuxe fluid main

Bila sam i više nego oduševljena kada me ovaj proizvod dočekao u koverti ( usput sam dobila i jedan lijepi katalog Nuxe proizvoda koji mi samo odvlače pozornost) tako da evo i mene napokon da imam ovu inovativnu eleganciju u rukama budući da sam vjerojatno već postala dosadna sa bacanjem oka na kolegičin primjerak. lol

Sam dizajn je prilično cool, nježne je neke bež  boje sa zelenim slovima i malim drvom iznad Nuxe loga dok je sama pumpica baš zakon, morate okrenuti zatvarač ulijevo i onda vam iskoči van, a nadesno se opet povuče natrag, što ne samo da je baš cool nego i prilično higijenski što se mene tiče, neće negdje zapeti i strgati se ili pritisnuti i izliti vam sadržaj po stvarima. Sadrži 50 ml, prilično je lagan i bez problema ga možete staviti u torbice za van ( ne mislim pritom na one večernje torbice u koje jedva ugurate novčanik).

Prvu stvar koju ćete odmah uočiti je miris, kao što već znate ja uvelike padam na stvari koje lijepo mirišu, a ovaj proizvod možete šnjofati cijeli dan i još ne budete na čistu na što vas točno podsjeća, miris je jako ugodan, malo podsjeća na cvijeće voća ( bar meni), nježan je i nije prenapadan, a opet vam miriši toliko lijepo da se teško odvojite od njega, nakon što nanesete proizvod na kožu još uvijek ćete ga moći osjetiti, ali će se intenzitet izgubiti za nekih 30 min. oh my

Tekstura ovog Anti-age Fluida je lagana i kao mix gela i lagane kreme, nježne (ili isprane) bež boje i svilenkastog osjećaja na koži nakon što ga nanesete. Proizvod se nanosi nakon što obavite svoju njegu čišćenja kože, iako je moja koža ponekad malo suha koristila sam ovaj fluid samostalno i bez miješanja sa drugim kremama pa makar bila i izloženu suncu, pretpostavljala sam da se neću pretvoriti u prah ako me malo sunce obasja sa kojom zrakom leap pa nisam odmah kvarila djelovanje ovog fluida, ipak ako zaključite da vam koža treba još hidratacije možete koristiti neku laganu kremu ( nakon nekih sat ili dva, onda bih nanijela neku kremu na prirodnoj bazi, tek toliko da mi malo osvježi kožu), a što se tiče masnije kože ( što mogu vidjeti kod svoje kolegice) tj masnije t zone, ona izbjegava korištenje dodatne kreme i jednostavno nanese malo pudera da spriječi masni odsjaj, pogotovo na ovom suncu.

Nakon nanošenja, na koži ćete imati ugodan i pomalo osvježavajuć osjećaj, ne zateže ili pecka  kao se može dogoditi sa nekim drugim proizvodima, brzo se upija u kožu i tijekom nanošenja tekstura se ne razlijeva, posebno me oduševilo što se prilikom doziranja sa pumpicom može u potpunosti kontrolirati koliko proizvoda želite da vam istisne, ponekad stvarno ne volim kada mi iskoči van previše proizvoda  i onda ne znam kud s njime nego mažite ga po sebi i jednostavno osjećate što je previše, previše je. Kao što sam već spomenula, miris će s vremenom izblijediti, a vaša koža će postati fino svilenkasta na dodir dok se na koži ne primijeti nikakva boja samog proizvoda.

nuxe fluid 5

 

Imajte na umu da je ovo Anti-age Fluid koji obnavlja stanice vaše kože, puni ju energijom i pomlađuje ju, te koža izgleda zdravija i blistavija umjesto umorne i suhe kože ili sivkastog tena ( rekla bih bljedolikog, ali ruku na srce, još uvijek sam bijela ko sir – jednostavno prirodna boja tena  lol). Dakle ovaj proizvod bi trebao osvježiti vašu kožu, popraviti ten i učiniti ju zdravijom, a samim time i mlađom, ovo nije magično rješenje za rješavanje bora preko noći. Nakon što se koža oporavi, postane mekša, zdravija i prirodno lijepa, sitne borice koje ste imali se jednostavno povuku, tj na neki način ispune jer se koži vrati njena elastičnost.

Ako ga koristite u kombinaciji sa drugim anti-age proizvodom rezultati će biti puno brže vidljivi, dakako, trebate strpljenja i ustrajnosti u korištenju svaki dan jer bi mi svi htjeli vidjeti  magične rezultate već idući dan, ali tako to ne fukcionira. Ako vam pomogne, probajte slikati svoje lice /kožu dan kada ste počeli koristiti ovaj fluid i nakon par tjedana korištenja pa ćete tako najbolje vidjeti i neku razliku.

S obzirom na malo doziranje, 50 ml će dugo trajati, jedino što bih mogla prigovoriti ovom proizvodu jest da je preskup, 340 kn nije baš za svačiji budžet i nećemo olako dati novce za jedan proizvod, ali dobra je vijest da uvijek možete zatražiti tester ili ako imate sreće pa naletite na njih u ljekarnama ( ja bogme s time nemam sreće jer svaki put dok pitam za tester neke kozmetičke linije tete me tamo gledaju kao da sam im rekla da mi daju nešto besplatno sigh). Na temelju testera možete sami prosuditi o ovom proizvodu, ali moramo uzeti u obzir sve prirodne sastojke, učinkovitost i relativno nov proizvod na tržištu, pa bi cijena ovog proizvoda mogla biti i puno gora. Tu i tamo možda naletite na neku promociju ili akciju, pa pripazite na njih.

Ja sam ovaj fluid koristila samo za lice pa mi je jedno pošteno doziranje pumpicom bilo dovoljno, nisam baš jedna od osoba koja se namažu od glave do pete s nečime, ali neki ga nanose na vrat ili dekolte. Nakon nekog vremena korištenja ujutro i navečer zasad sam veoma zadovoljna sa rezultatom, koža izgleda zdravije i prirodno lijepa te par sitnih borica je nestalo ( znam, samo ih ja vidim, ali tako je to sa ženskim rodom :P).

OCJENA 5/5 I ZAKLJUČAK  cheer

Novi Nuxe-ov Nuxellence Jeuness Anti-age Fluid je svakako osvježavajući proizvod na tržištu, možda vas cijena malo obeshrabri i još jedna stvar je da ne možete vidjeti koliko vam ga je ostalo za koristiti osim po težini, ali inače je prilično dobar proizvod za osvježavanje umorne kože i sivkastog tena, svojim djelovanjem koža postane mekša, svježeg i blistavijeg izgleda i smanjenih borica.

Pravi užitak ga je koristiti i baš se veselite kada ga idete nanijeti na svoju kožu, lijepo miriši, precizno se dozira i dugo traje pa se barem nećete trebati brinuti da ćete ga brzo potrošiti s obzirom na njegovu trenutnu cijenu. Osjećate se samopouzdanije, možete ga koristiti samostalno ili uz dodatnu njegu za lice, ili podlogu za kozmetiku jer joj ne smeta.

Ako ste u mogućnosti, svakako ga probajte, barem s testerom i ocijeniti sami, jest da se puni učinci vide tek nakon nekoliko tjedana korištenja, ali već i sa prvim korištenjem možete donijeti neke zaključke o samom proizvodu.

Toliko o ovoj recenziji, trudila sam se kontrolirati da ne padnem u napast i opet otipkam roman, mislim da vam je lakše ako vas ne oborim sa stolice sa predugim postom i previše informacija…….odjednom. lol

nuxe-nuxellence

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - anti age, Recenzije - njega lica and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Recenzija novog Nuxe-ovog Nuxellence Jeuness Anti-age Fluida ;)

  1. Gordana Brezovečki says:

    volim te tvoje likiće….smajliće… 🙂 Čitala o Nuxu dosta, no kako velim, nikako da kupim….. vjerujem da su im proizvodi dobri…. ❤ baš bi mi dobro došlo za osvježavanje kože, kako si napisala…. bokić….

    • sanasorey says:

      smajlići su tu da malo razbiju monotoniju s tekstom, zaspite mi na skrolanju do kraja :P, a i smiješni su.
      Nuxe je svakako dobar za probati, probaj se dokopati kojeg testera pa isprobaš i uvjeriš se sama 😉

  2. Pingback: Naši dojmovi Nuxe Nirvanesque Light emulzije – recenzija ;) | SANA SOREY

Leave a Reply

