Recenzija 3 Essence i 3 Catrice kozmetičkih stvarčica + malo darivanje ;)

essence main picture

Hello,  165408xwn4kwj4gd, ove vrućine me vani ubijaju, kako se vi nosite sa njima? Meni toliko crpe energiju da bih trebala nekog da mi konstantno maše s nečime u sobi i nosi hladne napitke da mi ne bi bilo toliko vruće, plus da sam stalno u stisci s vremenom, pa ovaj puta malo kasnim sa svojim planom “produktivnosti” na blogu.  gaah

Kada ste već završili u tim “blog” vodama, sretni ste kada dobijete bilo kakvu pomoć, pa ste hiperaktivni ako budete dobili i mali tester, obično očekujete nešto mini – mini, 1.5 ml nečega, od kozmetike možda jednu stvarčicu, stoga ste jako sretni kada vas dočeka nešto ovakvog u koverti. Hvala Essence Teamu na ovako lijepom iznenađenju! Fox Wow

Dočekala me svijetlo ljubičasto -prozirna torbica sa Essence logom koju apsolutno obožavam jer sam već neko vrijeme cvilila da mi treba nešto takvog, lakše je dok vidite gdje se što nalazi unutra jer ja i malu torbicu uspijem pretrpati do te razine da ništa u njoj ne mogu naći.

Dovoljno je velika da unutra stane i mala bilježnica, kao što možete i vidjeti, stoga će dobro poslužiti za pokoju drugu stvarčicu, a ne samo kozmetiku. Sa njome je došlo par malih prospektića o novitetima i lijepa bilježnica – notes sa Essence curkama, moram reći da je baš slatka i baš sam happy da sam ju imala priliku dobiti, sad mogu lijepo piskarati svoje dojmove o kozmetici na jednom mjestu (a ne deset mjesta okolo i tražiti) i to sa stilom. a015

Osim toga, dobila sam na recenziranje 2 testera sjenila za oči Catrice Absolute Eye Color 070, Essence Eyeshadow 36 Knock Out Matt Effect, Essence Souffle Touch Blush 020 Frozen Strawberry, Essence Make Up To Match 10 Light, Catrice Color Infusion Longlasting Lipstain 030 Meet Mrs Rosevelt i Catrice Ultimate Color 060 ruž za usne, puno cool stvarčica, zar ne?

essence 1

Da se opet ne lansiram u “veliki roman mode” budući da imam dosta toga za pisati, inače mi budete zaspali tijekom čitanja, ako imate kakve znatiželje saznati više o Essence i Catrice kozmetici, novitetima i cijenama, molim vas da posjetite ove stranice :

Essence kozmetika —-> http://www.essence.eu/hr    ili

Facebook page —-> https://www.facebook.com/essence.cosmetics.hrvatska

Catrice kozmetika —> http://www.catrice.eu/hr

ili Facebook page —-> https://www.facebook.com/Catrice.cosmetics.hrvatska

GDJE KUPITI: Essence je većinom u – Dm-u i Kozmu, Catrice je u Mulleru i Kozmu

swatchevi

Eh, ja i moje fotke, ali tome nema zasad pomoći……sorry-te…….kasnije ću vam probati staviti jedan look sa mojom kombinacijom tih proizvoda na sebi. sigh

Budući da mi je dojadilo malo sve crtati u istoj liniji, imate i čudna slova po mojoj ruci, znate mene, nikad se ne držim nekih pravila, pa ne samo da mi sad ruka miriši sa jedno 4 različita mirisa, još sam se po običaju i cijela išarala lol……pa ovako:

1. Essence Eyeshadow Knock Out Matt Effect 36                                                                           2. Catrice Absolute Eye Color 070 sjenilo za oči                                                                             3. Essence Make Up To Match – 10 light – puder – na 3.5 vam izgleda razmrljani na koži       4. Essence Souffle Touch Blush 020 Frozen Strawberry – na 4.5 vam je razmrljani na koži   5. Catrice Ultimate Color 060 ruž za usne                                                                                       6. Catrice Color Infusion Longlasting Lipstain 030 Meet Ms Rosevelt

essence3

Ne pitajte me što taj pas radi u pozadini, došo je na pola puta i dalje ne ide od vrućine.

1. Essence Eyeshadow Knock Out Matt Effect 36 – sjenilo za oči

Essence eye shadow 0411

( pronašla jednu fotkicu sjenila, ali nisam sigurna da li su sva dostupna, piše da su kod nas 24 nijanse)

Radi se o 2.5 grama mono  sjenila neke zelenkasto tirkizne boje – mrvicu me podsjeća na Coolistarovo koje sam recenzirala i unutra ima  lijepi motiv na samom sjenilu. Kutijica je plastična i moram reći da sam prvi puta bila u mode ” what sorcery is this?”  jer ga nisam mogla otvoriti, poklopac škljocne kada se zatvori, ali malo ga je teže otvoriti.what sorcery is this

Mirisa nema dok je boja dosta lagana i baš vuče na Collistarov Silk Effect tirkizno sjenilo, pa ako vam je ono preskupo, evo vam jeftinije verzije. Što se trusenja tiče, mrvicu nisam sigurna, koristila sam dva aplikatora, s jednim mi se činilo da se malo trusi, dok s drugim nisam to primijetila, tako da još debatiram sama sa sobom, vidjet ćemo kako će se ponašati nakon poduljeg korištenja.

Tekstura sjenila je glatka i lagana, malo vuče na praškastu i sa dosta sitnim i jedva primjetnim šljokicama,  lako se nanosi i boja je dosta pigmentirana, ima ih u matt i shimmer verzijama, pa malo pronjuškajte što vam više paše, dobro se kombiniraju sa drugima, mislim da trenutno ima oko 24 boje. Gore na fotkici sa swatchevima je pod brojem 1.

Cijena je oko 15 kn, što moram reći da je Essence prilično jedna od najeftinijih marki sa prihvatljivom kvalitetom i dosta dugo koristim njihove proizvode pa me uvijek teško spriječiti da ne švrljam po novitetima, ima dosta nijansi za izabrati pa uz jefitnu cijenu lako možete uloviti više njih i kombinirati si look.

Jedino bih malo više naglasila da obavezno stavite neku podlogu prvo, pogotovo na ovim vrućinama, inače tijekom znojenja ( pa koliko to malo ili puno bilo) sjenilo će otići bye – bye ili da se spriječi nakupljanje na kapcima. Postojanost je solidna, bar kod mene, iako sam došla do zaključka da će vjerojatno biti kod svake osobe drugačije s obzirom na tip kože, uvjete kud se krećete, bazu, itd. Izdržalo je par solidnih sati na ovim paklenim vrućinama, naravno s bazom.

Moram reći da su baš jako jeftina, a dosta ima proizvoda i sporo se troši, moguće trusenje sam minimalizirala sa laganim potezima maloga kista, obični bijeli aplikatori mi nekako djeluju nezgrapno pa mi se čini da više “ronim” po proizvodu i sama si ga trusim nego imam kakve koristi od toga, pogotovo izbjegavam korištenje istih i zatvaranje natrag u kutijicu, inače samo nered napravim. kava

OCJENA 4.3/5

Jedno od najjeftinijih i dobrih sjenila za oči, jako su pristupačni, ima veliki izbor nijansi, kao i matt, shimmer verzije, lako se nanose i kombiniraju, preporučam bazu prvo da se proizvod lijepo zadrži kako ste ga i nanijeli ( iako ne znam što bi nam moglo spasiti šminku na ovim vrućinama). Možda ga još malo više treba testirati u par drugih uvjeta što se postojanosti tiče, ali mislim da je prilično dobro sjenilo za tako jeftinu cijenu.

2. Catrice Absolute Eye Color 070 sjenilo za oči

Catrice-2013-Discontinued-Products

Boja, trajnost, pokrivenost, efekti – Mono su apsolutno nevjerojatni na svaki pojedini način! Inspiracija modnih pista je pretočena u nove stilove za vaše oči – u mat, sjajni, biserni ili  satenski.

Dobila sam na recenziranje 2 testera, ista nijansa, kao što vidite ovo nije pravi proizvod, ali praktički fali mu samo ambalaža, koja je inače dosta jednostavna, pa bi ionako izvadila samo sjenilo van, mislim da se moja nijansa zove 70, Mr. Copper’s Fields i ima je 2 grama, dok je boja prilično lijepa, ima lagani zlatni odsjaj i sitne šljokice koje su taman. Nažalost, mislim da od kolovoza nekoliko nijansi, uključujući i ovu, povlače s prodaje i predstavljaju nove, tako da sam osobno veoma happy što sam dobila dva primjerka ovog sjenila, ali više ih se neće moći nabaviti, osim ako nije koje zalutalo još gdje u trgovini.

Cijena mu je oko 24 kn s obzirom da je dosta kvalitetno i dugotrajno, rekla bih jako i jeftina cijena za njega. Na fotkici se nalazi pod brojem 2, kasnije ću ga ukombinirati u jedan look.

Sjenilo nema mirisa i lagane je, svilenkaste teksture sa bojom koja puno bolje izgleda na koži nego u samoj kutijici, tamo vuče malo više obično, dok je na koži u boljoj zlatnijoj nijansi sa mrvicu šljokica koje su taman – meni nekako vuče na spoj brončane boje i egipatsko zlatne,  neki lijepi miks i moram reći da mi se ova boja baš sviđa.

Druga stvar koja me oduševila oko ovog sjenila bila je postojanost. Ponekad sam baš jako u stisci s vremenom i ne stignem puno vremena posvećivati nekim stvarima, pa sam nanijela ovo sjenilo na oči, bez ikakve podloge i istrčala van iz kuće za svojim poslom, prekuhala se cijeli dan i skoro rastopila na onim vrućinama, a kad sam  se par sati poslije dokopala ogledala – sjenilo je još uvijek bilo tamo! Skoro pa se opće nije ni obrisalo, što me veoma pozitivno iznenadilo i brzo ga lansiralo u favorite. no way

Lako se nanosi, pigmentiranost je dobra i jako lijepo stoji na očima, može proći kao dnevni ili noćni look, što meni izuzetno paše, ponekad vuče na jako prirodan look, lijepo istakne vaše oči, a ne izgleda kao da se previše trudite ili imate 5 kg šminke na licu. Postojanost je odlična, a zabavni nazivi ovih sjenila će me definitivno natjerati da se idući put posvetim odabiru još koje nijanse, nažalost ova nijansa se povlači sa tržišta, ali uvijek ima drugih ;).

OCJENA 5/5 wow1-onion-head-emoticon

Ovo Catrice sjenilo za oči me definitivno oduševilo, pogotovo njegova postojanost i to bez podloge, inače moja koža više vuče na suhu, tako da se ne masti previše, pa imam i manje problema sa brisanjem šminke ( a i većinom sam lijena stavljati još i neku bazu ispod), tako da definitivno obožavam postojanost i boju sa meni nekim daškom egipatske zlatne – za one koji me bolje znaju, svjesni su kako je egipatska kultura jako slaba moja točka, tako da odmah dobi moju pozornost.

Cijena je jeftina i pristupačna, sjenilo je kvalitetno, ima različitih lijepih nijansa za sve lookove i kombinacije, jako je postojano, nema nakupljanja na kapcima i definitivno preporučam da ulovite koju nijansu ako imate priliku.

Dosta dugo izdrži jer nakon par mjeseci korištenja još ga uvijek ima i trusenje proizvoda je na jako malom minimumu.

essence2

3. Essence make up to match – 10 light – puder

ESSE

Prirodno lagan i dugotrajan puder za svaki ten, inovativna tekstura s mikro-encapsuleted pigmentima daje trenutnu pokrivenost za sjajan završetak, za sve tipove kože, bez mirisa i ulja, dostupan u 3 nijanse.  10 light, 20 light to medium

Ja sam dobila tester ovog pudera u tubici od 9 ml, da bar više toga ima, poštedilo bi nas bacanja novaca u vjetar svaki put kad kupimo neki puder i skužimo da nam ne odgovara. I napokon sam dobila neku nijansu koja nije toliko tamna kao da živim u Africi. Dakle, originalna količina pudera je 27 ml te mu je cijena 34, 90 kn, možda malo premala količina? Ovaj proizvod se dosta brzo troši, ako ga koristite bar jednom dnevno.

Tekstura je lagana, više vuče na tonirane kreme jer se lako razmazuje i takve je formule, moja nijansa je 10 light, ili kako bih ja rekla, puder za duhove, mislim da ljudi koji rade na  kozmetici ne obraćaju dovoljno pažnje koliko je teško naći dobru nijansu za ljude blijede puti – stvarno, pa nismo svi preplanuli, niti je ovo Amerika, ima nas dobra većina bijela ko sir ovdje ( sad se osjećam ko da pokrećem revoluciju). haha

Dakle, moja nijansa pudera praktički je kao boja moje kože, puder se totalno stopi sa njome, izgleda prirodno i skoro pa nemate nikakvi feeling da imate puder na sebi, niti se primijeti da odstupa od vaše nijanse tena. Označen vam je na fotkici brojkom 3, dok vam je na 3.5 kako izgleda kad se razmrlja na koži, iako ga nisam u potpunosti pustila da se stopi inače se razlika uopće ne bi ni vidjela. Moram stvarno reći da je ovo prvi puder kojeg sam našla da mu je nijansa ista kao i moj ten kože. Miris mu je možda malo ..hm…nije jak, nego težak, ne osjeća se jako, ali je nekako umjetni, osjeti se   ako ga baš šnjofate izbliza ( ali, ajde, budimo iskreni, tko će drugi šnjofati puder za lice, osim mene). so what

Što se tiče samog pudera, nije za prekrivanja – barem ne moja blijeda nijansa, više je za ujednačavanje sitnih nepravilnosti, eventualno crvenila, proširenih pora – toliko da dobijete baš onaj prirodan ten u vašoj nijansi. Na dodir je lagano mekana koža, ne skida se tijekom velikih vrućina, nisam primijetila da izaziva ikakve probleme, bar ne na mojoj koži, čak se niti ne sjaji – iako, da napomenem, moja koža je više normalna do suha, trenutno ne znam kako bi se ponašao na masnoj koži iz prve ruke, iako iz nekih informacija, dosta se dobro ponaša i na masnoj koži, dugotrajan je solidno i još je jedna dobra stvar, ako ga okrznete po licu, neće vam zamrljati odjeću, pogotovo po ovim vrućinama.

OCJENA 4.2/5 

Već smo se naučili da nam Essence uvijek se trudi priuštiti dati kvalitetu i jeftinu cijenu, ovaj puta bi bilo dobro da je ambalaža pudera malo veća, s obzirom na njegovu potrošnju, za malo više od mjesec dana bi morali po novog, ali opet ako usporedimo cijene nekih drugih pudera, onda i nije tako loša pogodba – dobit ćete dobar puder za jeftinu cijenu, a sad…par ml više ili manje, ionako vam ih nisu uračunali u cijenu.

Moram reći pohvale za nijanse, napokon je nešto i za ljude bijele puti, puder je dosta postojan, lijepo se razmazuje i stopi sa kožom, ne masti kožu ili izaziva neke nepravilnosti, ali imajte na umu da nije za prekrivanja nego više za ujednačavanje i postizanje lijepog tena, ovo je više za ljude koji nemaju problematičnu kožu ( ili jednostavno riješe par nepravilnosti pomoću drugih stvarčica).

Malo mi umjetno miriši i ne sviđa mi se to baš te je ambalaža jedna od onih sa kojima se mučite da istisnete zadnje kapi proizvoda van iz tube.

4. Essence souffle touch blush 020 frozen strawberry – kremasto rumenilo

essence-sortimentsumstellung-herbstwinter-sep-L-DC5zHO

 Nježno rumenilo na bazi vode, prilagođava se koži za prirodan i svjež ten, prozračne i lagane formule, lako se nanosi vhovima prstiju na lice, dostupno u tri nijanse ( treća je Fresh Apricot).

  • preporučena cijena: 24,90 kn

U zadnje vrijeme prilično lovim sve što mi potječe od souffle vrste, pa eto dodala i souffle rumenilo u tu kolekciju. Sama kutijica je baš slatka, sadrži 8 ml proizvoda, nijansa je 20, Frozen Strawberry, rekla bih da je i boja kutijice u toj nijansi. Rumenilo se nalazi u maloj “staklenki”, mala profinjena za kreme, osim što je od plastike, prilično slatko. Zatvarač lijepo prione i dosta čvsto. Dok otvorite ovu malu slatku dozu rumenila, prvo osjetite lijepi i ugodan miris, nježan, a opet voćni – mene nekako podsjeća na jogurt od jagode, možda sa kapljicom parfema?

Samo rumenilo je souffle, ali čvrsto, ne razlijeva se niti pretvori u tekuće stanje ako je izloženo malo jačoj toplini, ima neku kremastu strukturu, ali srednje tešku, u kutijici rumenilo izgleda dosta pigmentirano i prejake boje, ali nakon što se nanese na kožu više nije toliko jako.

Treba ga jako malo, a sad..ovisi na koji način ga želite nanijeti. Budući da nekako baš volim pipkati souffle stvarčice prstima, ja ga nanosim sa prstima – lagano razmažem i dobi se neki lagani, prirodni, rumeni efekt na koži, možda bih rekla da mrvicu više izgleda prirodnije nego rumenila u prahu koja mi nekako vuku na doll effect. Nakon što se nanese na kožu, miris će s vremenom ispariti, dok je postojanost ok, bar meni, jer ne zahtijevam previše od samog rumenila. Zbog moje jake blijede puti, mala mrvica rumenila ponekad me može spasiti ispitivanja zašto sam toliko blijeda, koja mi iskreno već idu pošteno na jetra, možda jedan level ispod pitanja – “a što ti znači ta tetovaža?” scold

Ne znam koliko ste naučeni na souffle stvarčice, ali meni su nekako baš zakon – može se nanositi i kistom, ali nekako prstima mi je lakše, iako trebate pripaziti da ipak ne završite sa rozom mrljom na licu – pa sad, kako god vam paše, kistom možda možete više definirati ono što očekujete od samog rumenila.

Brzo se upija i suši, na suhoj koži dosta dugo traje, tj nisam baš primijetila da se skine jer se s vremenom nekako uklopi u kožu, a bogme nisam ni ja porculansko bijela cijeli dan. Ako imate masniju kožu, koliko sam skužila, možda će vam malo manje biti postojano, ali to onda trebate riješiti nekom podlogom ili ga probati možda kombinirati sa rumenilom u prahu.

Ima neke sitne šljokice u sebi, nisu previše vidljive pa ne brinite, možete ga probati kombinirati i sa bronzerom, na fotkici je pod brojem 4, dok je pod 4.5 razmrljani na koži.

OCJENA 4/5

Što se mene tiče, ja ne očekujem previše od rumenila -tj. nije mi ga potrebno puno, trebam ga mrvicu i u posebnim prilikama stoga nisam ni zahtjevna oko njega, meni je ovo rumenilo čist ok, dizajn mi je baš sladak, 8 ml je i više nego previše za mene, sviđa mi se souffle verzija, lijepo miriše.

Boja u kutijici izgleda dosta intenzivna, ali se tijekom nanošenja intenzitet jako smanji pa možda neki nećete biti zadovoljni što toliko gubi na boji, meni je ok, jedino nisam baš fan šljokica u njemu, ali dobro, ne primijete se baš toliko. Mislim da je čist solidno, jeftino, i više nego dobro za početnike – ili nekoga tko jako rijetko koristi rumenila uopće, kao što sam već rekla, ako pak imate volje ili želje, možete ga kombinirati sa rumenilom u prahu.

catrice

5. Catrice ultimate color 060 ruž za usne 

product_1091_thumb

Visoko-pigmentirane, bogate nijanse sa savršenom prekrivenošću i sjajem, plus glatka, kremasta i dugotrajna tekstura: boja u svim svojim ljepotama – traje satima.

visokopigmentiran ruž za usne

    • kremaste teksture
    • visoke pokrivne moći
    • postojan
    • količina: 3.8 g
    • dostupan u 16 nijansi
    • preporučena cijena: 33,90 kn

Evo još jednog ruža za usne u mojoj kolekciji, a ovaj je Catrice Ultimate color 60, i također se povlači sa tržišta pa više neće biti dostupan, sam ruž ima 3.8 grama i dolazi u crnom malom pakiranju i plastičnim čepom ( barem moj tester). Čep je malo nepraktičan jer će se sam skinuti dolje, ako ne budete pažljivi pa možete oštetiti ruž, što se njega tiče dolazi u  nijansi 60, nekako mi se čini mala količina, ali ajde….također ima Catrice ime otisnuto na samom ružu. Na fotkici vam je pod brojem 5.

Tekstura je baš kremasta i dosta se razmazuje, moram reći da jako lijepo miriši, ugodno i voćno, pigmentiranost je dobra, a sama boja mi malo vuče na kričavo crvenu sa daškom naranđaste u njoj – baš je dosta svijetla, pa meni baš ne stoji s obzirom na kombinaciju smeđa kosa, tamne zelene oči i blijeda put – kričave boje mi vizualno smanje usne i daju neki strogi izgled ( mislim da sam ponekad scary i bez tog efekta lol).

Kao što sam već rekla, jako lako se razmazuje pa možda bi olovka za usne trebala ga malo držati na mjestu, barem što se rubova tiče, ove vrućine nikako nam ne pomažu sa ruževima za usne, barem meni, uvijek imam dojam da će se to sve početi topiti dolje. Imaju lijepi izbor nijansi i svakako ću upecati neki nježnu rozu nijansu koja može uskočiti u svakodnevni look.

Nisam primijetila da isušuje usne, naprotiv, čini mi se dosta kvalitetan, hidratantan i baš ugodan za nositi, ne ljepi se,  stvarno lijepo miriši i nekako je neutralnog okusa, postojanost mu je ok – malo ga ta kremasta struktura briše, koliko god pluseva dobijemo na njoj, pogotovo na ovoj vrućini se briše, vidljivo ako nešto pijete/jedete .Također ovisno o boji koju ste izabrali, možda će mrvicu naglasiti ispucale usne ( više vidljivo na jako kričavim bojama – i ako je to nešto na što baš obraćate pažnju.)

Usne su meke i njegovane, prilično dobar efekt, cijena je pristupačna i s obzirom na kvalitetu ruža prilično ok, jedino mislim da će se malo brže trošiti, upravo zbog te kremaste strukture i malog pakiranja.

OCJENA 4/5

Svakako dobar izbor ruža sa privlačnim nijansama za sve lookove, ima lijepu, bogatu kremastu strukturu koja njeguje usne i održava ih mekanima, nijanse su lijepo pigmentirane, lako se nanosi, super miriše po nečem voćnom i cijena je dosta pristupačna.

Mali minus bi bio postojanost – ako nešto radite, počet će se skidati – tj. preslikavati na što god taknete, ako imate ispucale usne određene nijanse bi to mogle naglasiti i sama gramaža mi se nekako čini mala – mi bi još. lol( pogotovo ako vam se dogodi da tek nađete neku nijansu i onda niste ni svjesni da će vam se uskoro povući sa tržišta). Ali definitivno je jedan od vrsta ruževa koje je vrijedno imati u svojoj torbici.

6. Catrice Color Infusion Longlasting Lipstain 030 Meet Ms Rosevelt – ruž za usne u olovci

catrice lipstainJoš jedan od proizvoda koji od kolovoza više nisu dostupni, osim ako još uvijek imate sreće i ulovite ih negdje. Gore na fotkici vam je pod brojem 6, kasnije sam ga ukombinirala u jedan look pa ću staviti.

 S olovkom koja daje usnama pigmentiranu definiciju i njeguje ih s hidratizirajućim sastojcima

  • lipstain/ruž u olovci
  • visokopigmentiran, izrazito lagane formule
  • njeguje usne
  • zahvaljujući mekanom i preciznom aplikatoru, lako se nanosi, po potrebi i u više slojeva
  • obogaćen voćnom aromom
  • uklanja se vodootpornim odstranjivačem make upa
  • dostupan u 5 nijansi

Ovo je proizvod koji me dosta oduševio, barem što se same funkcije tiče, ja imam nijansu 30, Meet Mrs Rosevelt, malo vuče na boju zrelih trešanja, nalazi se u 2.6 ml proizvoda, tubice boje jako zrelih trešnji i prozirnog čepa, koji se ponekad zna odljepiti pa završite sa dva dijela – jedan štiti sam ruž, dok je drugi baš zatvarač, ali lako se spoji nazad.

Miris je jako lijepi, lagani, voćni i slatki, čak je i slatkog okusa pa se trebate spriječiti da ga ne “testirate” non stop, što se same teksture tiče – lagana je i vodenasta te se dosta brzo suši, poput neke vrste flomastera s kojim lijepo crtate po usnama i obojite usne u željenu boju, upravo zbog toga me to dosta oduševilo jer mi klasični ruževi za usne djeluju malo preteško i puno je više muke s njima.

Ovako se boja lijepo upije u usnice, pogotovo ako još stavite neko sjajilo preko, nema straha od razlijevanja, mrljanja svega i svačega što taknete, neće se izbrisati odmah, a ako se i izbriše prvi sloj boje, svejedno će vam ostati na usnama pa se nekako stopiti u vaš prirodan izgled. Upravo zbog toga mi je ovaj proizvod fantastičan, boja je lijepo pigmentirana, lagana, samo “obojite” usne i nema više muke da li će se nešto maknuti, razmrljati i kako će to izgledati nakon nekog vremena.

Mislim da trenutno imaju 5 nijansi, od čega me nježna roza jako privlači, trebalo bi mi nešto za svakodnevni look, pogotovo kad se lijepo stopi kao da je prirodno. Nijansa koju trenutno imam je više za posebne varijante kod mene, ili večernji make-up, sa mojim blijedim tenom malo je prejak za dnevni look, pogotovo na ovom suncu – stvori preveliki kontrast, ja inače preferiram prirodne lookove.

Ako želite intenzivniju boju, nanesite na više slojeva, ja dodam još i malo sjajila i super je, cijena mu je nekih 34 kn, s obzirom da sam oduševljena s tim proizvodom, preživjet ćemo, većih prigovora nemam…..osim……..čini mi se da se jako brzo suši u toj tubici. Tj. ovako, piše da se treba protresti prije korištenja, ok…….sam taj mali aplikator je mekan, ali nekako mi se čini suh…nakon jedno 3 il 4 nanošenja skoro pa ostanete bez boje, pa sad….da li sam ga ostavila na malo pretoplom mjestu, ali ne bi smjelo previše utjecati…….

Nekako mi se više čini da boja koja se nalazi u toj tubici nije adekvatno raspoređena dok se treba dozirati u aplikator tijekom korištenja i tako izgleda suho i onda nastanu muke po korištenju. To je jedina moja zamjerka na ovaj proizvod, inače sama ideja, miris, pa čak i okus, boja, sve je baš super………ne znam, možda nisam imala sreće sa ovom verzijom.

Proizvod se jako lako nanosi i nema opće komplikacija s njime, nisam primijetila da se aplikator počeo cufati. Na fotkici je pod brojem 6.

Što se postojanosti tiče, traje dulje od klasičnih ruževa za usne, ako se prvi sloj boje i obriše, drugi dio boje je još uvijek vidljiv na usnama i stopio se u prirodan look, nisam primjetila da ističe neke manje nepravilnosti na usnama, niti sam imala problem sa isušivanjem usnica. Baš se opće niti ne osjeća da ga imate na sebi, što mi je  fantastično.

Mislim da ga neki vole kombinirati sa drugim ružem za usne, meni je to nepotrebno, nekako bi mi djelovalo preteško , izgledom, efektom, a i osjećajem na sebi. Dosta je pogodan za ljenčine kao ja, kojima se stvarno neda gledati svakih 15 min u ogledalo kako im stoji neka šminka i da li se počelo cijediti dolje.

OCJENA 4/5

Ovaj proizvod je postao jedan od mojih favorita jako brzo, lagan je i brzo se suši, precizno se nanosi i ostavlja lijepu nijansu na usnama koja više izgleda prirodno i nema opće efekta da se nanijeli neki kremasti ruž na usne, ne mrlja se i ne razlijeva, traje dulje od nekih klasičnih ruževa za usne…….meni osobno veoma super i zanimljiv proizvod, osobito što se ne trebam bojati da će se rastaliti u mojoj torbi ili prepoloviti.

Ne ostavlja tragove na sve što god taknete, lijepog je voćnog i slatkog mirisa i okusa, ako se izbriše nestaje nekako jednako pa neće ostavljati neke nakupljene mrlje od ruža na jednom mjestu, a isprani efekt na drugome.

Jedino što me nervira je isušivanje proizvoda, moram se dočepati druge nijanse ( nadam se da budem), da malo više procijenim da li je to opći efekt ili samo moja loša sreća, nekako mi se čini da aplikator postane presuh nakon par korištenja pa počnu muke sa nanošenjem proizvoda, inače proizvod sam po sebi mi je jako zanimljiv i praktičan.

 MY LOOK BY ESSENCE AND CATRICE

collage essence for blog

Kao što sam bila istaknula na početku, ne dijelim nikakve savjete o lookovima niti kako se šminkati, niti iskreno ne znam zašto bi me ljudi opće trebali slušati, lolovo je samo moj vrckasti prikaz moje verzije korištenja šminke, većinom da prikažem kako neke nijanse stoje na osobi.

Mislim da ste se već dosad naučili da se ne držim pola pravila kako bi se nešto trebalo koristiti, npr. ako koristim malo uočljivije boje kod usana, preskočit ću crtanje rubova jer nekako to izgleda mi onda preoštro i preozbiljno, također ne želim ni dobiti efekt “umjetnih” usni, ne kužim zašto bih crtala neke obrise i stvarala veći dojam, ako sam zadovoljna sa onime što imam, ne volim konturiranje, itd. moja filozofija. misli

Dakle, kao što moja dobra stara lijenost povremeno uskoči, ako sam već uložila nešto truda za make up, neda mi se ništa s kosom. Ovaj puta sam prešla malo na drugačiju boju sjenila jer sam napravila već par fotkica sa zelenkastim verzijama sjenila.

Koristila sam Essence Make Up To Match puder, nijansu 10 light, malo Essence Souffle Touch Blush nijansa 20 Frozen Strawberry rumenila iako se vjerojatno na previše svjetla niti ne skuži ( morala sam raspaliti sva svjetla da ne dobijem mutne fotkice, eh), Catrice Color Infusion Longlasting Lipstain nijasna 30, Meet Mrs Rosevelt sa mrvicom Bipinog Iq Cosmetics sjajila za usne, Catrice sjenilo za oči Absolute Eye Color nijansa 70, mrvicu Collistar Satin Eyeshadow sa bazom, lava boja ( crna – koristim umjesto eyelinera, jako je postojan i vodootporan) te malo Essence Big Lashes Volume Boost Waterproof maskare.

Kad to ovako pogledam nabrojeno, malo previše, ali ovo je jedna od mojih verzija make – upa. Stvarno obožavam Catrice boju sjenila, iako još debatiram sa sobom da moram probati kombinirati sa drugom bojom Catrice Lipstain-a, malo mi vuče previše na doll effect…….opet će me ljudi zafrkavati na taj račun. sigh

NOVO DARIVANJE geckguga

Čini se već kao neko dulje vrijeme bez darivanja, pa odlučih napraviti jedno malo kada ste već glasali za njega, mislila sam da vas je dobra većina već zbrisala na more ili bar pošteni odmor, vidim da nije toliko ljudi tu koliko inače. Nagradica je mala i mislim da ću ju ovaj puta slati Tiskom, bogme mi nema smisla plaćati poštarinu preko Pošte, 20 kn ili i više ako šaljem nešto mrvicu teže od zraka i preporučeno, jer naravno dobro se trude pola toga i “izgubiti”, bolje da te pare uložim u nešto korisnije.

Dakle, odlučila sam dati Catrice Ultimate color ruž za usne, nijansu 60, koju eto, više nemate priliku upecati u dućanima, i jedne slatke naušnice, srebrne boje sa listićima, viseće,  koje nadam se, će vam se sviđati. Uvijek me rastuži kad vidim koliko zakon naušnica ima vani, a ja nemam probušene uši.crying2-onion-head-emoticon

nova nagradna igra

PRAVILA :

1. Biti fan stranica https://www.facebook.com/Catrice.cosmetics.hrvatska

https://www.facebook.com/essence.cosmetics.hrvatska

Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila :P , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;)

3OBAVEZNO – nam se potpišite inače ne znam tko je sudjelovao pa tako nećete ni ući u izbor za nagradu – pa molim vas, po stoti put, obratite pozornost na to!

AKO ŽELITE: Nagradit ćemo dodatnim unosom u izvlačenje ako share-ate post na više društvenih mreža, onda nam to napomenite.

Darivanje je za Hrvatsku i susjedne zemlje, a trajati će od 13.8 – do 26.8 .  Sretno.leap

 

catrice pobjednik

ps. Hello,  ovaj puta mi je malo dulje trebalo, ali morala sam prvo naći nešto vremena da vas popišem i odgovorim na neke poruke, uglavnom, za početak, velika hvala svima što pratite moj mali blogić, svaki komentar je dobro došao i hvala za sudjelovanje u darivanju. greenstars

Drugo, recite mi da li je bolje ako ostavim darivanje samo na blogu ili da ga radim i na fejsu, znam da nemate svi fejs, a meni je lakše sve pratiti na jednom mjestu, dok opet ponekad fejs se debelo truditi sakriti sve postove ili označavati linkove koji nisu njihovi kao spam, pa eto , muku mučim sa svima…hajde, malo feedbacka, na koji način vam darivanja više pašu?

Treće, ovaj puta sam se namučila sa izvlačenjem dobitnika jer sam gađala u fake profile, cat_blinkcome on, naravno da ću vas skužiti, fakat ne kužim vrijeme koje utrošite na stvaranje fake profila samo da bi igrali sve živo, mi zasad imamo mala darivanja, ali su za fanove koji se bar trude bacit oko povremeno prema bilo čemu što ja objavim…ne da nekome pojačavam ego i listu dobitaka.

I da dalje ne duljim, dobitnica ovog darivanja Catrice ruža za usne koji se više ne može nabaviti u prodaji i slatke viseće naušnice je…………………….broj 4, Petra Mrkoci! Čestitamo našoj pobjednici i molimo te da nam se javiš čim prije  ( na fejs ili na mail) tako da u četvrtak to mogu srediti, također bih te molila da mi kažeš ako bi ti odgovaralo da ti nagradicu pošaljem Tiskom. Javi nam adresu, a ostalima više sreće drugi puta ( coming soon……very soon …….stay tuned people). lets boogie

 

catrice official pobjednik

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

92 Responses to Recenzija 3 Essence i 3 Catrice kozmetičkih stvarčica + malo darivanje ;)

  1. Ileana says:

    Great products! Love nº3 in ur arm 🙂
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

  2. Ivana Zorić says:

    Ivana Zorić

  3. Lijepa nagrada ❤ – Sanja Mitric

  4. Anita says:

    Anita Baćurin

  5. Nina says:

    Fb:Nina Cindrić

  6. Rosemarie says:

    Ruszmira Tomasović

  7. Katarina says:

    Katarina Brekalo

  8. Mara says:

    Mara Brekalo 🙂

  9. Valentina says:

    Lijepo od tebe 🙂

  10. amleb says:

    podjeljeno na google+
    https://plus.google.com/u/0/?tab=XX
    Belma Begatovic 🙂

  11. odličan post i preslatko darivanje 🙂

    fb. Ksenija Cajzek

  12. Evo jesam podjelila na Fb,
    Google+
    i Twiteru

  13. ana bojčić says:

    slatki poklončić! ana

  14. katarina a. says:

    jesammm…. fb Katarina Arlavi… odlicno i darivanje i sve ,, bravoooo

  15. Marica says:

    Lipi proizvodi.
    FB Marica Opačak

  16. Magdica Duvnjak says:

    Fantastičan blog i lijepe nagrade!

  17. yaya says:

    prekrasan poklon 😀

  18. zejka83 says:

    odličan poklon 😀

  19. Petra Vida says:

    podijelila 😉
    na fejsu- Petra Vida
    i na twitteru- petravida7

  20. Petra Tomecak says:

    Ruz za usne u olovci me jako zainteresirao….
    FB: Petra Tomecak

  21. Snežana Tomić says:

    odlično darivanje,imaš jako lijepe oči
    fb.Snežana Tomić

Leave a Reply

