Kako me se dojmila Nivea Stress Protect linija za žene – recenzija

nivea stress protect2

Hello,stalker  ( osjećam se ko papiga jer svaki put pozdravim na isti način, ali sama sebi bih bila prečudna da jednostavno bubnem……dobar dan????), ali…….budući da sam u zadnje vrijeme bila jako vrijedna i napisala par recenzija od dekorative, njege za lice te kosu, odlučila sam da je došlo vrijeme da napišem malo i o dezodoransima, tek toliko da ne pišem stalno o istime ( …. smiley-wiseizmeđu nas u povjerenju, kao što ste neki već i mogli pogoditi, iza termina “bila sam vrijedna” – zapravo stoji da se toliko toga nakupilo da je bilo krajnje vrijeme da počnem pisati o tome, pogotovo jer sam neke stvari već i potrošila uhhh).

Što se samih dezodoransa tiče kroz njih isto letim kao i kroz šampone, jednom u životu sam bila našla roll on sa kojim sam bila prilično zadovoljna i dok sam se  sjetila da bih ga  trebala opet kupiti  – na svoju veliku mizeriju sam shvatila da više nigdje ne mogu naći u svojoj okolici.

Ako se tko sjećao, bila je to Rexona for Teen, ljubičastog poklopca i jednostavnog dizajna, ali prije nekih 6 godina, najmanje …….stvarno sam bila oduševljena s njime jer što ste se više znojili to ste više mirisali po roll on mirisu. Probala sam par drugih dezića od Rexone, ali niti jedan me više nije oduševio kao taj, imao je stvarno super miris, osvježavajući, a tek mrvicu po nečem cvjetnom – mogla sam biti totalno bezbrižna i još sam mirisala super pa su me često pitali koji parfem koristim, iako ga naravno nisam imala.

Od tad, mučim muku sa raznim dezićima, tu i tamo nađem nekog koji može proći, ali baš ne očarava previše, glavno da se osjećate sigurno i miris im je većinom neutralan ili se jako brzo izgubi, ali kada ste se u jednom dijelu svojeg života naučili na sasvim drugi osjećaj, još uvijek patite za njime, trenutno su kod mene aktivni Fa Sport roll on, Rexona aloe vera i sadašnja Nivea Stress Protect linija.

NIVEA STRESS PROTECT LINIJA ZA ŽENE

nivea stress 1

 

PROIZVOĐAČ: Beiersdorf, Njemačka

Budući da sva tri proizvoda imaju iste sastojke i djelovanje, napisati ću to sve na jednom mjestu da ne ponavljam kod svakoga.

NIVEA STRESS PROTECT LINIJA: dokazano štiti od znojenja pod stresom.  Jedinstvena antibakterijska formula kombinira dva sastojka – aktivne Stress Protect tvari i cink kompleks – koji vam pružaju pouzdanu zaštitu od znojenja i neugodnih tjelesnih mirisa.

  • Dodatna zaštita od znojenja pod stresom
  • 48h anti-perspirant zaštite i blage NIVEA njege
  • Dermatološki dokazana podnošljivost na koži
  • Bez alkohola i mirisa

GDJE KUPITI: skoro pa u svakom trgovačkom lancu, dućanu, Dm-u,Bipi, Kozmu, itd.

CIJENE: Nivea Stress Protect sprej24 kn.

Nivea Stress Protect stick24 kn

Nivea Stress Protect roll on24 kn

Ako želite više informacija o njima, posjetite Nivea web stranicu —> http://www.nivea.hr/Proizvodi/Dezodoransi/stress-protect

ili možete ih i kontaktirati putem njihove Facebook stranice —> https://www.facebook.com/NIVEAHrvatska

Što se tiče Nivea brenda, mogla bih reći da smo prilično vrijedni i svaki “hrčak” bi bio ponosan  koliko se njihovih proizvoda nagomila kod nas, a da opće niste toga niti svjesni. Svojevremeno mislim da mogu reći da sam isprobala skoro pa sve njihove deziće, ali moram reći da me najviše puta razočaralo što ostavljaju tragove na crnoj odjeći, koliko god oni tvrdili da neće, budući da nosim puno crne odjeće stvarno ne volim ribati to dolje, pogotovo jer se to toliko zavuče u tkaninu da se više niti ne može oprati  i boja na tom mjestu počinje izgledati sivo. hmm

NIVEA STRESS PROTECT SPREJ

KAKO KORISTITI: Dobro protresti prije uporabe. Držati na udaljenosti 15cm od kože prilikom nanošenja. Ne nanositi na ozlijeđenu ili iritiranu kožu.  Pustite da se proizvod osuši prije oblačenja.

Sprej sadrži 150 ml proizvoda, spremnik je pod tlakom, zaštiti od sunčevog zračenja i ne izlagati temperaturi većoj od 50 celzijusa.

nivea stress 2Iako imam i previše sprejeva protiv znojenja doma, nisam mogla odoljeti, a da i ova kolekcija nije završila kod mene, iako sam iskreno bila malo i skeptična, što se Nivea sprejeva protiv znojenja tiče rekla bih da su solidni, ali zbog mrljanja odjeće, nekog neutralnog mirisa koji se ubrzo izgubi pa niste ni sigurni djeluje li ili ne, još uvijek tražim nešto drugo što će zadovoljiti sva moja cjepidlačenja. Moram priznati da me ova Stress Protect kolekcija prilično iznenadila i to pozitivno, zapravo do te mjere da je ubrzo skočila u moje favorite. Inače imaju i posebnu kolekciju za muškarce, trenutno ne znam kakvi su dojmovi sa te strane.

Sprej je bijelog dizajna i poznatim Nivea logom, dosta je lagan za 150 ml, jedino mi bijeli čep malo izgleda …krhko…dosta je savitljiv, što se samog raspršivača tiče rekla bih da je srednje ok – nije ga teško za pritisnuti (  kod nekih samo što ne morate cijeli skočiti na njega da napokon pusti proizvod van gaah) niti se opet lako stisne pa spriječava aktiviranje proizvoda ( ako vam se dogodi da se negdje u torbi zatvarač skine dolje).

Miris bih opisala dosta intenzivan i mrvicu težak, ima onaj prepoznatljivi Nivea potpis što se mirisa tiče, a opet vuče na nježan, ali kako rekoh dosta intenzivan miris. Ne treba ga puno našpricati i treba pričekati da se malo osuši, iako je to nekad koliko smo svi u stisci s vremenom,  teško i ostvariti.

Što se mrljanja odjeće tiče,  uvijek patim s time jer skoro sva moja odjeća je crne boje, još dok nosim nešto bez rukava ili relativno neki širi kroj, onda se neće vidjeti mrlje, ali na užim majicama bude. Mislim da mogu reći kako ova linija malo manje ostavlja tragove na odjeći, ali opet se bude dogodilo da zamrlja….ne znam da li da to na kraju pripišem jednostavno takvoj formuli ili zato što se ne osuši kako bi trebalo.

Učinkovitost je prilično dobra, neutralizira miris znoja i zamijeni ga sa blagim mirisom Nivea spreja i meni koža djeluje bolje suha tijekom znojenja, ali moram reći da navedenih 48 sati koje bi trebao izdržati stvarno ne bude, dat će vam u najboljem slučaju solidnu zaštitu cijeli dan dok ne dođete doma.

150 ml je čisto dosta i s obzirom kako ga se malo spreja svaki puta, dosta dugo će i potrajati, ja osobno mislim da sam rijetko kad opće došla do kraja nekog spreja, ali mislim da to mogu i pripisati svojom “hrčku” sindromu i konstantnom isprobavanju nečeg novog pa je previše toga otvoreno kod mene u ormaru. Osobno sam više tip roll on-a ili sticka pa je sprej malo zapostavljeni kod mene.

OCJENA 4.5/5

Jedan od razloga zašto nekako općenito sam smanjila korištenje sprejeva jest njihov intenzivan miris i neka kombinacija sastojaka koji mogu pokrenuti migrenu, a to je nešto što definitivno želim izbjeći. Inače nekih primjedbi na sam sprej nemam, meni malo preintezivno miriši i čep je presavitljiv,  sasvim je dobar i pouzdan proizvod kao i ostatak ove linije protiv znojenja.

NIVEA STRESS PROTECT  STICK

 

KAKO KORISTITI: Nanesite ravnomjerno i pustite da se proizvod upije (ošuši koža) prije oblačenja.

nivea stress 3Stickove najčešće koristim kada nosim užu majicu na sebi jer se nekako nadam da se će prije posušiti i ne zamrljati mi odjeću.

Ovaj stick dolazi u 40 ml i dizajn mi je baš sladak, ambalaža je prozirna i sužava se prema kraju, možete kroz nju vidjeti “tubu” sa stickom, a sam zatvarač je zaobljeni i također proziran pa se vidi onaj zaštitni čepić na sticku koji sasvim solidno prione na proizvod i dobro ga štiti od vanjskih štetnih faktora. Na dnu se nalazi mali bijeli kotačić kojim podižete ili spuštate sam sadržaj sticka.

Sama tekstura sticka nije premokra niti presuha, mislim da je taman i prilično sam zadovoljna s njime, na koži ima neki blagi baršunasto – suhi osjećaj i lijepo miriše, ali ovdje se ne osjeti toliko intenzivno već dosta nježno. Ne treba ga puno nanositi, osjetite da ste ga stavili i nekako se adaptira na kožu pa ga ne osjetite sve dok se ne treba aktivirati, onda počne mirisati. Čak ostavlja kožu jako mekanom i baršunastom na dodir i čisto sam zadovoljna sa njegovim efektom, naravno kako sam spomenula, neće trajati 2 dana, ali pružit će čisto solidnu zaštitu tijekom cijelog dana, a to je ono što možemo već prihvatiti.

Sa njim sam primjetila da je mrljanje jedva primjetno, pa je  to svakako još jedan plus i troši se jakooo sporo, tako da će mu iskreno trebati cijela vječnost da ga potrošite.

OCJENA 5/5

Osobno sam zadovoljna ovim stickom, lijepo miriši, efikasan je, ostavlja baršunast osjećaj na koži, zaštita je solidna i koliko sam primijetila jako malo maže odjeću. Dizajn je isto ugodan, količina će dosta dugo potrajati i ima mali čepić unutra za zaštitu proizvoda koji sa oštrim rubovima lijepo prione i zatvori sam proizvod.

NIVEA STRESS PROTECT ROLL ON

nivea stress roll on

 

KAKO KORISTITI:

  • Nanesite ravnomjerno i pustite da se proizvod upije (ošuši koža) prije oblačenja.

Jedan od mojih svakako najdražih stvarčica su postali roll on-i pogotovo po ljeti, iako si u većini slučajeva napravim medvjeđu uslugu jer se ne posuše do kraja pa si  zamrljam odjeću s njima i onda se opet žalim na to, ali već sam se kroz dugi niz godina naviknula na razne roll- on-e, nekako mi se sviđa taj osvježavajući osjećaj na koži i blagi miris kojeg imitira.

Ovaj roll on ima svoju blagu težinu jer se nalazi u staklenom dizajnu sa plastičnim čepom kojeg morate odšrafati da bi došli do proizvoda – svakako podržavam da se spriječi otpadanje poklopca i mrljanja roll – ona i sve ostalog što imate u torbi. Roll -on kuglica se lijepo okreće i dosad nije zapela ( ne znam ako se nekome drugome dogodi da vam kuglica jednostavno zapne i onda ju gurate i gurate i gurate da se napokon okrene i opće imate pristup proizvodu). gaah

Miris je također ovdje malo bolje intenzivan nego kod sticka, ali u usporedbi sa sprejom, ovdje nekako djeluje lakši i osvježavajući. Ono što me posebno obadovalo jest da s vremenom možete vidjeti koliko ste ga potrošili i koliko ga je još uvijek ostalo.  Sadržaj se nanosi bez problema i tekstura mi djeluje dosta vodenasta, ne suši se instantno, ali ne treba mu ni puno vremena da se posuši. Na koži možete osjetiti baš osvježavajuć efekt, blagi miris i baršunastu kožu na dodir.

Budući da su roll-oni kod mene najčešće korišteni, ovaj je prošao malo šire testiranje i ubrzo došao u moje favorite, jednostavno obožavam ovaj miris, osjećaj zaštite i držat će cijeli dan bez obzira što radili i gdje bili – sa mnom je prošao 8 km pješačenja, prženje na suncu i lagano uživanje u hladu te sam  veoma  zadovoljna s njime.

Roll on sadrži 50 ml proizvoda, ne treba ga puno, ali pretpostavljam da s obzirom koliko ga često koristim mogao bi se brže potrošiti, ipak potrajati će par mjeseci, bar moja pretpostavka jer nisam jedna od osoba koja se cijela zamota u njih ili nanosi ih 5 puta dnevno. dunno

OCJENA 5/5

Definitivno sam oduševljena ovim roll-onom i došao je u prvi plan korištenja, daje sigurnu zaštitu kroz cijeli dan što god radili, nježan, ali primjetan miris kojeg šnjofam cijelo vrijeme, dizajn mi je baš sladak i odobravam uvelike – pogotovo što još mogu vidjeti koliko ga je ostalo, a i staklena ambalaža ga malo čini posebnim.

Ostavlja meku i baršunastu kožu, mrljanje odjeće je prisutno, ali ne jako i svakako je moj favorit, stoga ga definitivno preporučam za isprobati, ako ste u potrazi za novom zaštitom protiv znojenja.

ZAKLJUČAK

Nova linija koju su lansirali na tržište je svakako jedna od boljih i napokon su uspjeli malo odskočiti od drugih uobičajenih sredstva protiv znojenja koje imaju. S obzirom da je Stress Protect sam naziv, dosta sam smatrala da je ovo ironičan izbor za mene s obzirom na količinu stresa i živciranja kojem sam izložena svaki dan.

Prije nisam spominjala cijenu kod svakog proizvoda, ali ne brinite nisam zaboravila, kako sam već navela , dosta ovih karakteristika se ponavlja za sva 3 proizvoda pa mi nema smisla sve ponavljati. Da to nekako zaokružimo, mislim da je cijena sasvim solidna i pristupačna za ovu liniju, oko 24 kn nije puno za nešto kvalitetnog sa čime budete zadovoljni, a trajati će dosta dugo i uz intenzivno korištenje. satisfy

Svakako mi se sviđa dizajn Nivea Stress Protect linije i pritom ne mislim samo kako vizualno igzleda, nakon pažljivog pregledavanja i ispitivanja lol, zadovoljna sam, miris je ovaj puta meni pun pogodak i definitivno bolje nego recimo u usporedbi sa Pearl&Beauty.

Dosta dugo drže, iako nije 48 sati kako piše na njima, ali budimo iskreni, mi trebamo nešto što nam može pružiti zaštitu bar cijeli dan bez obzira kuda se krećemo, u kakvim uvjetima i što radimo, ako se osjećamo sigurno, osvježavajuće i pritom još lijepo mirišimo, to je i više nego dovoljno, ionako kad se vratite doma bacit ćete se pod tuš ili u kadu.

Ova linija me ugodno iznenadila i oduševila i preporučam je svakome pa svakako probajte, nisu skupi i dosta vam je i jedan proizvod, ovisno koja od ova tri više preferirate. loveeeeee

nivea-stress

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije dezića and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

