Recenzija Afrodita Mineral Water piling gela za tuširanje i Afrodita Badem mlijeka za tijelo

 

afrodita piling i mlijeko bolja fotka.jpg

Hello, sve moje najbolje frendice su zbrisale na more ( how dare they  starac……come back), samo sam ja jadnica, po dobrom starom običaju doma, pa eto u znak protesta izvukla sam neki prašnjavi muzejski primjerak broda napravljenog od školjki i malo ukrasila fotkicu tako da se pretvaram kako sam i ja okružena morskim elementima. hmm

Budući da sam već recenzirala oko 50 proizvoda, malo sam sebi već dosadna sa pisanjem istih kategorija pa pokušavam skakati kroz razne kategorije preparata i stvarčica kao i brendova, nikako ne želim da mi zadrijemate na početku posta. ( iako budimo iskreni, sa mojim pisanjem vjerojatno i budete lol).

Danas sam odlučila nešto napisati o Afroditinom Mineral water piling gelu za tuširanje budući da se lijepo uklopio kao osvježenje za još uvijek ove vruće dane te sam dodala i tester od 50 ml Afroditinog mlijeka za tijelo od badema iz Mandelj linije.

Kao što možete vidjeti, imam još nekoliko testerića, nekih 7 njih, ali mislim da ću to kasnije pretvoriti u post za sebe pa malo više napisati o njima – trenutno bi previše toga ispalo natrpano u post pogotovo sa mojim opširnim piskaranjem, a dotad se možda i dokopam kojeg pravog proizvoda, budući da već neko vrijeme pikiram na par njih. misli

PROIZVOĐAČ: KOZMETIKA AFRODITA – Rogaška Slatina, Slovenija

  • Više od 600 kozmetičkih proizvoda razvijenih na osnovi vlastitog znanja visoke i konstantne kvalitete.
  • Sa četiri Beauty centra Afrodita i Dermatološkom ambulantom Afrodita, sinonim za visokokvalitetne kozmetičke usluge te usluge medicinske i estetske dermatologije.
  • Poduzeće međunarodnog opsega, postoje od 1970. godine.
  • U sklopu trgovačkih sustava i drogerija na izabranim tržištima ukupno opskrbljuje više od 15.000 trgovina, a kvaliteti robne marke povjerenje ukazuje već više od 6.000 kozmetičkih i frizerskih salona te wellness i spa centara u zemlji i svijetu

GDJE KUPITI: Dm, Muller,Iris, Kozmo, Kaufland, Mercator, Spar i Interspar, Bipa, Billa, Konzum, Plodine, Tommy i pokoja manja trgovina

SASTOJCI: proizvodi sadrže do 96,5% sastojaka prirodnog podrijetla, a izbacuju se svi neprirodni sastojci poput parabena, silikona, parafina, vazelina, umjetnih bojila i sintetičkih mirisa

Ovdje možete baciti oko ako vas zanima više info o nihovim proizvodima —>

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/

ili posjetite njihovu Facebook stranicu —>

https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

a ovdje imate nekoliko zanimljivih katalogića sa njihovim proizvodima —>

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/katalozi/

afrodita piling i mlijeko

 

Moram reći da je Afrodita također meni jedan od favorita što se brendova tiče, uvijek nađem nešto korisnog, kvalitetnog, po povoljnoj cijeni, a ubrzo i svaki proizvod mi brzo skoči u favorite plus da oni uvijek imaju nešto najbolje od onog što mi trenutno puhne u glavu.

Npr. dugo vremena me napadala želja da bih ja htjela nešto s bademom doma, mlijeko za tijelo, ( kao da nemam dosta mazalica za tijelo, ne znam kad će se to sve potrošiti), zatim da bih ja nešto s kamilicom, pa aloe verom, itd. kao što vidite, već sam se naučila zaletiti kod Afrodite svako malo kad zaključim da bih mogla povećati svoju hrpu proizvoda doma, sva sreća da su jako pristupačni pa nemate 3 dana jahanja do najbliže poslovnice sa njihovim proizvodima. horse

Mene ovaj brend nekako uvijek opušta, proizvodi im uvijek lijepo mirišu i bogme su jako kvalitetni, iako nisam baš sto postotni prirodni freak koji će napraviti paniku ako ugleda neki hi -tech proizvod, nekako uvijek posegnem za prirodnim sastojcima, većinom što obožavam taj miris ili efekt na mojoj koži, plus da ima nekoliko sastojaka na koje sam jednostavno slaba jer su meni apsolutni favoriti – kamilica, aloe vera, javorov sirup, med, badem, maslina……mislim da kužite kamo to vodi ( bankrotu svaki put dok vidite neki novi  proizvod sa ovim sastojcima gaah).

afrodita piling

AFRODITA MINERAL WATER piling gel za tuširanje sa aloe verom

Za izniman osjećaj svježine koja stimulira tijelo i dušu!

Abrazivnim zrncima jojobe nježno uklanja sloj odumrlih površinskih stanica kože, a prirodnom mineralnom vodom, ekstraktom aloe vere i krastavca hidratizira kožu. Svjež miris eteričnog ulja limuna budi osjetila i osigurava potpuno osvježenje.

  • piling gel za tuširanje
  • extra fresh
  • BEZ parabena & parafina & silikona

250 ml

CIJENA: oko 15 kn

Nakon tuširanja kožu njegujte sa Mineral water sa aloe vera hidratantnim mlijekom za njegu tijela – zajedno su najbolji par.

Osim Mineral water sa aloe verom, u svojoj ponudi gelova za tuširanje od 250 ml imaju i Acai Berries sa vitaminom C,  Jojoba Oil sa shea maslacom i Green Tea sa provitaminom B5. Osim ovih gelova za tuširanje imate i mlijeka za tijelo iz iste kolekcije, cijena im je oko 24 kn za 250 mlshower

 

Dakle, ovo je gel za tuširanje i piling u jednome, ambalaža je zaobljena i  zelenkaste boje te sadrži 250 ml proizvoda, zatvarač je dosta čvrst i dobro prione tijekom zatvaranja pa tako proizvod neće iscuriti van ( to se obično zna sad dogoditi tijekom putovanja pa vam se sva kosa na glavi digne kad skužite kako se nešto u vašoj torbi razlijalo). Dizajn mi je baš sladak, možda zbog te misteriozne zelenkaste boje i prozirne ambalaže u kojoj možete vidjeti sitne kuglice pilinga.

sastojci afrodita piling gelDok ga otvorite zapuhne vas nježni miris, dosta osvježavajući, baš miriše po miksu aloe vere i krastavaca, ali jako ugodno miriši. Piling je prozirne boje sa sitnim zelenkastim zrncima, struktura je gelasta, ali dosta maziva i tekuća, što se ovih zrnaca tiče – ima ih taman, ni previše ni premalo, sitna su, toliko da rade svoj posao, a ne osjetite ih da vas grebu – neke pilinge sam nažalost morala jednostavno prestati koristiti jer su toliko grebli da bi mi iziritirali kožu ( ili sam to samo ja čudo prirode opet… smil42c642dbb72ef). Na početku se malo pjeni tijekom korištenja i lako se ispire pa vam koža ne ostane masna i ne treba ga puno dozirati.

Na koži daje baš osvježavajući i čist efekt te ga  jednostavno  obožavam, pogotovo dok je sad vani jako vruće, baš onako rashladi kožu, a i dobar je ako imate problema sa uraslim dlačicama poslije depilacije ili iritacije – ako ga koristite svaki dan ( dovoljno je nježan za to), spriječit će urastanje dlačica dok aloe vera djeluje nježno i ublažava iritaciju na koži.

OCJENA 5/5

Jako dobar proizvod i definitivno preporučujem da isprobate, barem nešto iz nihove linije ovih gelova za tuširanje i mlijeka za tijela ( koje me naravno privlači, ali prvo moram nešto potrošiti doma). Dizajn im je baš zgodan, cijena prihvatljiva, proizvod je kvalitetan, ugodno i nježno miriši, daje nadasve osvježavajući efekt na koži, ne grebe kožu i lako se ispire plus da zahvaljujući svojim sastojcima djeluje umirućuje na kožu ( a bogme i na mene sleep).

AFRODITA BADEM mlijeko za tijelo

afrodita mlijeko za tijelo

BADEM mlijeko za njegu tijela s bademovim proteinima i matičnom mliječi puni kožu s vlagom i energijom, štiti je od prekomjernoga gubitka vlage i ugodno je omekšava.

Povećava gipkost i zdravi sjaj te kožu više nego vidno pomlađuje. Unatoč svome bogatom i hranjivom sadržaju, brzo se upija u kožu i ne ostavlja mastan i ljepljiv osjećaj.

  • hrani & revitalizira
  • nutri effect
  • 400 ml – oko 38 kn

Osim bademovog mlijeka za tijelo od 400 ml, Afrodita ima i mlijeka za tijelo od grožđa, kamilice i aloe vere, pa koje god vam se više sviđa.

Linija Mandelj obuhvaća prirodno bademovo ulje, multiaktivnu hidratantnu kremu, multiaktivnu hranjivu kremu, uljni gel za tuširanje i njegujuće mlijeko za tijelo – proizvodi su namijenjeni za njegu svih vrsta kože bez obzira na dob.

Ja sam dobila tester od 50 ml i više sam nego zadovoljna sa njime pa ću svakako skočiti po njega kad malo potrošim stvarčice koje su već otvorene, moram reći da je ovo mlijeko za tijelo izvrsno, osvoji vas u prvom korištenju. loveeeeee

Ambalaža je većinom bijela sa nježnim natpisom o Afrodita Mandelj mlijeku za tijelo od badema, ima ga 400 ml, što će i više nego dugo trajati dok mu je cijena još povoljna s obzirom na militražu i kvalitetu.

afrodita mlijeko za tijelo bademMoj testerčić ima mali poklopac i usko doziranje kada ga otvorite, podsjeća na baby stvarčice, mlijeko za tijelo je bijele boje i mrvicu vodenastije  strukture nego npr. Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo,  jako lako se nanosi i razmazuje, nije masno i brzo se upija u kožu. Ne treba ga puno dozirati.

Miris je baš nježan i ugodan, nekako slatkasti – po medu i bademu, dosta blag i osjetit će se na koži još nekoliko sati nakon nanošenja.

Osjećaj na koži je lagano osvježavajuć i ugodan, meka i baršunasta koža sa nježnim mirisom koja će vas natjerati da se šnjofate neko vrijeme ili stalno posežete za ovim mlijekom, inače imate osjećaj da vam je koža hidratizirana i omekšana pa je jedno nanošenje i više nego dovoljno satima, čak i za jako suhu kožu.

Mislim da će vas osvojiti na prvom korištenju, ja sam se probudila u noći, nekako refleksno pošnjofala ruku na kojoj sam prije spavanja nanijela ovo mlijeko za tijelo i još je uvijek imalo onaj profinjeni ugodan miris i  koža je bila jako meka – kao da ste se okupali u kupki od meda i mlijeka, mislim da mi je to nekako najbliža usporedba. Prirodno je i ima sastojke koji  hrane vašu kožu i čine ju mekom i glatkijom, pogodno za sve životne skupine te koža s vremenom izgleda mlađa, elastičnija i puna energije.  no way

OCJENA 5/5

Ovo mlijeko za tijelo također je jedno od mojih favorita, jako ugodno miriši i baš vas mami da ga koristite, ima ga 400 ml u pakiranju, ne treba ga puno, lako se razmazuje, brzo upija, ostavlja ugodan slatkasti miris ( na koje ja očito redovno padam lol), nije masno i ne ostavlja mrlje na odjeći, daje mek i nahranjen osjećaj na koži dok badem i med kao njegovi sastojci svakako će pomoći u obnavljanju suhe pa i umorne kože.

Svakako bih preporučila da isprobate, ako imate priliku ili prošnjofajte po ostalim porizvodima iz Mandelj linije, svi mi želimo imati lijepu i njegovanu kožu, a samim time i efekt mlađe kože, umjesto suhe, iscrpljene i hrapave, zar ne? starac

Eto, toliko o ovom postu, idem si složiti neki hladni sok i pretvarati se da sam na tropskim otocima.

17781_468142486585331_609170942_nproizvodi 2984

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Recenzija Afrodita Mineral Water piling gela za tuširanje i Afrodita Badem mlijeka za tijelo

  1. Afroditu koristim jako dugo, zadovoljna sam njihovim kremama za lice, gelovima za tuširanje (posebice ovaj uljni–mmmmmm mrak). Super kvaliteta za tu cijenu. 🙂

  2. Koristila sam mnogo proizvoda iz kozmeticke linije “Afrodita” i takodje sam odusevljena … proizvodi imaju pristupacnu cijenu, a za uzvrat dobijete kvalitet! Ovih dana idem po mlijeko za tijelo, moram ga isprobati …

    • sanasorey says:

      Nadam se da će ti se sviđati proizvod, Afrodita uvijek ima dobre proizvode za pristupačnu cijenu, a sad imaju i popust 50 posto na jednu cijelu liniju proizvoda pa svakako vrijedi istražiti, hvala što nas pratiš 😉

  3. Melita Kozul says:

    Ja trenutno guštam žuti uljni gel za tuširanje s jojobom.Oduševio me kako čisti, a ništa ne isušuje. Koristila sam bademovo mlijeko za tijelo i dobro si me podsjetila da bih ga u zimskom periodu treba la razmotriti kao pametnu njegu. 🙂

    • sanasorey says:

      Ja sama sebi nisam dobar frend za budžet, a kamoli nekome drugome 😛 Stalno se sjetim nečeg što mi je bilo super, pa onda ajde idemo kupiti i tako…katastrofa.
      Baš im je dobra linija koju su lansirali, a bogme su i jeftini.

Leave a Reply

