Pročitajte moje dojmove Nivea Smooth Sensation linije – recenzija

nivea smooth for blog

Hello, Yoru i došla nam je polako jesen, brzo se okrenulo sa jakih vrućina na kišne dane i hladnije vrijeme te ispijanje vrućeg kapućina u ugodnoj atmosferi pa mogu mirne duše napraviti  nešto produktivno i napisati vam par riječi svojih dojmova o još jednoj liniji koja je u zadnje vrijeme dosta aktualna. Radi se o Nivea Smooth Sensation liniji za njegu kože i mislim da je velika većina vas već odavno pala u napast da ju isproba baš kao i ja, stoga nakon testiranja 2 proizvoda iz ove linije odlučila sam napisati malu recenziju. Nemam ih sve jer kao što vidite, nedostaju mi ulje za tijelo i krema za ruke, ali zato sam to nadoknadila sa duplim souffle-om i mlijekom za tijelo . smil42c642dbb72ef

PROIZVOĐAČ: Beiersdorf, Njemačka

Osim što se uvijek trudi unositi inovacije i lansirati nove linije proizvoda, NIVEA je ove godine svojim bočicama podarila i potpuno novi izgled za koji je zaslužan višestruko nagrađivani industrijski dizajner Yves Béhar.

Njegov zadatak bio je redizajnirati svih 1.600 NIVEA proizvoda od kojih je prva na red došla linija za njegu tijela koja od sada izgledom neodoljivo podsjeća na boce u kojima se nekad prodavalo mlijeko. Yves Behar poznat je kao veliki ljubitelj prirode i zaštite okoliše što je primijenio i na novu ambalažu čijom se proizvodnjom želi zaštititi priroda i smanjiti količina otpada te koja se od sada može reciklirati.

NOVA SMOOTH SENSATION LINIJA: phsyco onion

Prvenstveno je namijenjena za njegu suhe kože i ovu liniju čine: souffle, mlijeko za tijelo, ulje za tijelo i krema za ruke. Kao što sam već spomenula, trenutno kod sebe imam Nivea Smooth Sensation Souffle x2 i Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo, obje militraže.

Budući da veoma rijetko koristim kreme za ruke iz razloga što imam previše drugih vrsta mazalica pa onda jednostavno ih koristim i za ruke, dok ulje za tijelo također isto rijetko dođe do izražaja kod mene jer jednostavno ne dođe na red, a možete i vidjeti da sam se zato opskrbila x2 sa drugim proizvodima. Napisat ću par riječi i o ostalima proizvodima koji meni trenutno fale, ali budući da dolaze iz iste linije, sastojcima, efektom  pa i dizajnom su veoma slični proizvodima koje imam.

1. NIVEA Smooth Sensation ulje za tijelo

ulje za tijelo
– posebno je formulirano za izrazito suhu kožu, pruža intenzivnu hidrataciju jedinstvenom, brzoupijajućom formulom.

Obogaćeno prirodnim uljem avokada pruža hranjivu njegu za kožu ostavljajući je mirisnom i mekanom cijeli dan.

Preporučena maloprodajna cijena (250 ml): 29,90 kn

KAKO KORISTITI:  svaki dan, nježno ga nanoseći na cijelo tijelo.

  • NIVEA Smooth Sensation ulje za tijelo pruža čistu, intenzivnu njegu koja olakšava i umiruje zategnutu kožu.
  • Ulje avokada omekšava i čini mekanom kožu koja se ljušti te je čini trajno svilenkastom na dodir.
  • Zadržava vlažnost u koži
  • Stvara zaštitni sloj na koži
  • Pomaže u spriječavanju pojave strija tako što pojačava elastičnost kože

2. NIVEA Smooth Sensation krema za ruke

krema za ruke

– čini vlastitu zaštitnu barijeru kože jačom, a istovremeno održava ruke mekima i podatnima. Inovativna formula s HYDRA IQ aktivira hidratacijski sustav kože čineći ruke intenzivno hidratiziranima čak i nakon čestog pranja. NIVEA Smooth Sensation krema za ruke sadrži ulje makadamije i vitamine, a samo jednom aplikacijom dnevno, štiti i njeguje suhu kožu.

Podnošljivost na koži je dermatološki dokazana.
Preporučena maloprodajna cijena (100 ml): 21 kn

  •  Koristite kremu samo jednom dnevno kako biste zaštitili i nahranili kožu svojih ruku za čitav dan. 24-satna zaštita za svilenkasto meke ruke. Bogata, brzo upijajuća krema sadrži jedinstvenu kombinaciju prirodnih sastojaka: ulje makadamije se topi duboko u kožu i vraća mekoću suhoj koži. Zajedno s vitaminima ojačava prirodni zaštitni sloj kože.
  • Dragocjena formula s:
    • Prirodnim mineralim i taurinom stimulira prirodnu hidrataciju kože.
    • Vitamini (B5 & F) intenzivno hrane vaše ruke i dugotrajno njeguju.
    • Ulje makadamije regenerira i umiruje suhu kožu.

    GDJE KUPITI: skoro u svakom trgovačkom centru i specijaliziranim trgovinama

Za više info posjetite njihovu web stranicu —>http://www.nivea.hr/Proizvodi/Njega-tijela/Kremasto-mlijeko

nivea smooth

MOJ DOŽIVLJAJ NIVEA SMOOTH SENSATION PROIZVODA:

nivea souffle

3. NIVEA Smooth Sensation Body Soufflé– sadrži laganu formulu obogaćenu shea maslacem, Hydra IQ aktivnim sastojkom koji se može pronaći u plavim algamai hranjivim lipidima koji se upijaju u kožu, jačajući njezinu prirodnu barijeru.

Redovitom uporabom NIVEA Smooth Sensation Body Souffléai jako suha koža postaje glatka. Preporučena maloprodajna cijena (300 ml): 44,00 kn

  • Lagana tekstura novog Smooth Sensation soufflea za tijelo posebno je formulirana za suhu kožu. Njegova iznimno lagana konzistencija nježno se upija u kožu i trenuto kožu čini mekanom poput bebine. Formula Smooth Sensation soufflea za tijelo sa shea maslacem djeluje kao zaštitni sloj na koži. Souffle hrani kožu, topi se na njoj i ostavlja je mekanom poput bebine tijekom čitavog dana.

Nova ambalaža je baš zgodna, iako mene boja podsjeća na neki mix ljubičaste i plave, ali svakako je uočljiva na policama pa morate pogledati o čemu se radi. Ono šte me jako iznenadilo, i to na pozitivno, je količina proizvoda, 300 ml, prilično velika kutijica, iskreno dok sam čitala o njima mislila sam da će biti manji. Ambalaža souffle-a je baš slatka, lagano zaobljena i “zašrafa” se poklopac, unutra je zaštitna folija koja štiti proizvod, nisam baš neki fan tih folija, ali opet ne vidim kako bi izgledalo da stave plastični čep kao zamjenu.

Definitivno su poboljšali dizajn, a 300 ml body souflle- a punjenog do samog vrha me doslovno oduševilo. Stvarno je veliko pakiranje i dugo će se trošiti. Miris je ugodan, nježan, nije prenapadan, podsjeća na Niveine proizvode, ali ovaj puta miriši malo intenzivnije, osjetit će se  još  dugo nakon korištenja  iako će  s vremenom izblijediti. oh my

Tekstura je prilično lagana, kremasta i nekako baršunasta, ali ju treba dobro razmazati da se upije u kožu, nije masna i nakon što se upije u kožu više ju ne osjećate, u doticaju sa vodom se ne masti ili ostavlja onaj sklizavi efekt. Isto tako ga ne treba puno nanositi što je isto dobro, lijepo se razmaže i upije za nekoliko sekundi. Koža odmah postane jako mekana, glatka i lijepo miriši pa dolazite u napast da stalno mirišite svoju kožu, što može malo čudno izgledati, pogotovo ako se nalazite negdje vani. lol

Osjećaj na koži bih opisala kao nježan, opuštajući, mekani, njegovani i hidratizirani, ako vam je koža jako suha na nekim mjestima ili imate osjećaj da vas zateže, ovaj souffle će odmah ublažiti efekt…mislim da je najbolje reći baršunasta i baš meka koža koju je pravi užitak pipkati.

nivea souffle sastojci

Nakon par nanošenja vidi se promjena na koži, postane mekša, nahranjena, lijepo miriši…pogotovo volim dok ustanem iz kreveta i prođem prstima po rukama gdje sam nanijela ovaj souffle, miris se dotad izgubi, ali osjećaj na koži je baš meki i jednostavno se neda opisati nego ga morate sami probati. Otprilike kao da ste ga tek nanijeli na kožu, baš ju lijepo hidrazitira, ionako se ponekad mučim sa suhom kožom pa mi je ova nova linija baš lijepo sjela. 

Mislim da se možete složiti sa mnom da tijekom isprobavanja različitih mazalica za tijelo opet mučite muku sa njima jer uvijek postoji neka caka, ili su premasni pa se osjećate kao riba u ulju, zamrlja vam odjeću, rastopite se na suncu i na kraju se još gore osjećate nego prije, ili ne djeluju opće pa niti ne vidite neku razliku, ili opet mirišu grozno pa na kraju i mačak pobjegne od vas. misli Ova linija nema takvih problema, na moju sreću.

Cijena jest malo visoka, ali s obzirom da se radi o dosta kvalitetnom proizvodu i 300 ml  ambalaže punjene do samog vrha, oprostit ćemo im, pogotovo jer nam svako malo pripreme neku akciju na njih. lol

OCJENA 5/5

Osobno sam prilično zadovoljna sa novom linijom, nakon što isprobate previše proizvoda više ste se naučili na skoro pa sve stoga kod novih proizvoda treba ono baš nešto što će vas privući. Mislim da je ova Nivea linija za njegu kože dosta dobro iskombinirala dizajn, kvalitetu, učinkovitost, dugotrajnost i miris ( kako ja ne bih pala na lijepi nježni miris lol ).

Souffle je dosta lagan, brzo se upija, ne masti kožu niti odjeću, daje trenutnu hidrataciju i njegu sa efektom meke i baršunaste kože što se može još bolje vidjeti nakon duljeg korištenja. Sad, nemojte me shvatiti da prodajem magični recept kako riješiti problem suhe kože u 5 sekundi, jest da se poboljšani efekt može vidjeti odmah – tj razlika dosad i nakon nanošenja proizvoda, ipak morate nastaviti koristiti ovaj proizvod da se koža uspije oporaviti i dobiti na dugotrajnoj ljepoti i mekoći.

nivea mlijeko

4. NIVEA Smooth Sensation mlijeko za tijelo

– intenzivno hrani kožu te sa shea maslacem pruža dugotrajnu hidrataciju. Formula s Hydra IQ aktivnim sastojkom stimulira prirodni protok vode u specifičnim slojevima kože. Redovitom uporabom suha koža postaje osjetno mekša i glatka.
Preporučena maloprodajna cijena (250 ml/400 ml): 29,90 kn, 44,00 kn

KAKO KORISTITI: Koristiti ga svaki dan, nježno ga nanoseći na cijelo tijelo.

  • Smooth Sensation je idealni jutarnji ritual njege jer se lako nanosi, brzo upija i pruža trajnu hidrataciju. Redovitom uporabom koža je optimalno hidratizirana i meka na dodir.Smooth Sensation mlijeko za tijelo s dvostrukom količinom shea maslaca djeluje kao zaštitni sloj na koži. Ovo mlijeko hrani kožu, topi se na njoj, čini kožu mekom poput bebine i glatkom tijekom čitavog dana.

Kao što možete vidjeti ja imam obje verzije Nivea Smooth Sensation mlijeka za tijelo, ambalaža sa 250 ml je laganija, dizajnom nekako podsjeća na one stare boce za mlijeko ili sokove, ali sa modernim redizajnom. Zatvarač je jednostavan čep tamnoplave boje sa Nivea natpisom, jednostavno ga otvorite prema gore i imate pristup proizvodu od čega vam opet miris odvlači pažnju.

nivea mlijeko sastojci

400m l ambalaža je malo drugačija i sa čepom u boji ambalaže, miris je dosta nježan, ugodan i opuštajući, tekstura mlijeka za tijelo je lagana, glatka i malo vodenastija nego što sam inače navikla na druge proizvode, i opet sam se zaribala, po običaju, pa sam malo previše stavila na kožu, ali ništa zato…..razmazala sam po cijeloj ruci.  smil42c642dbb72ef

U doticaju sa kožom ostavlja blagi osvježavajući dojam, treba ga jako malo ( što sam naučila na svom pothvatu), prvotno sam mislila staviti tek toliko da se podsjetim teksture, ali sam na kraju premazala cijelu ruku s time. Iako tekstura djeluje malo vodenasto, nakon što ga razmažete po koži brzo se upija i ne ostavlja masni trag niti imate osjećaj da ste nanijeli nešto teškog na kožu.

Koža je hidratizirana, meka i lijepo miriši, stavila sam malo i vode nakon nanošenja mlijeka za tijelo da testiram kako će se ponašati, moram reći da se mlijeko već dotad apsorbiralo u kožu stoga iako dođe u doticaj sa vodom ne ostavlja masni ili uljasti dojam.

OCJENA 5/5

Nivea Smooth Sensation mlijeko za tijelo također me nije razočaralo, daje jako ugodan, osvježavajuć i nahranjen osjećaj na koži, jako ugodno miriši, malo ga se treba dozirati i s obzirom na kvalitetu i efektivnost cijena je još i prihvatljiva, pogotovo ako ga ulovite na nekom popustu.

nivea mlijeko i soufle

ZAKLJUČAK

Nivea Smooth Sensation linija me ugodno iznenadila i jako sam zadovoljna s njome, miris koji su ukomponiriali u ovu liniju stvarno je predivan, ugodan, nježan i baš nekako djeluje opuštajuće i antistresno, definitivno jedan od meni favorita što se mazalica za tijelo tiče.

Ambalaža svakako privlači pažnju, zatim ga morate pomirisati, ako naiđete na testere u trgovima i isprobati……a dotad ste već  gotovi, pogotovo ako se uočili i popust na te proizvode. sighTekstura mi se posebno sviđa, jako je lagana, brzo se upija – za par sekundi, ne masti kožu niti odjeću, a koža već nakon prvog nanošenja postaje meka, hidratizirana i baršunasta.

Probala sam mali eksperiment i na lijevu ruku  stavila mlijeko za tijelo ( do polovice ruke), na drugu polovicu souffle, a na desnu ništa, htjela sam vidjeti razliku nakon prospavane noći. Miris se većinom izgubio iako ste ga još mogli jako , jako slabo osjetiti, koža je i dalje bila mekana i nahranjena kao da sam ih tek stavila dok je moja desna ruka u usporedbi sa lijevom ( i onim baršunastim efektom) djelovala mi jako suho ( pa sam ju odmah morala spasiti sa mlijekom za tijelo).

Osobno sam veoma zadovoljna, kao što vidite, prikupila sam dosta mazalica za tijelo iz ove linije da potraje neko vrijeme i jednostavno obožavam onaj efekt na koži kada se dignite iz kreveta, a koža vam je baš mekana i nježna, jednostavno morate probati sami da shvatite o čemu ovaj pisac govori.  Budući da moja koža pripada suhom tipu  nakon korištenja ove linije baš mogu predahnuti ( ali me povremeno i uspava) .cozy

NIVEA-smooth-sensation-ripple

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Pročitajte moje dojmove Nivea Smooth Sensation linije – recenzija

  1. Kristina K says:

    Isprobala sam body souflle i odličan moi je, baš fino nahrani kožu a i miris mu je super! 🙂

Leave a Reply

