Pročitajte naše dojmove i recenziju Deborah Milano CC kreme 8 in 1 :)

deborah cc krema main picture

Hello, greenstarsevo još jednog rođendana iza mene, bogme moram reći da se osjećam staro sa 25 godina ( iako hajde, ne izgledam tako budući da se još uvijek povremeno nađe neki biser u trgovini koji će me pitati za osobnu iskaznicu  smil4093e95ebc67a ), ali nekako dođete do razmišljanja o vašim ciljevima u životu,budućnosti, kako bi bilo vrijeme da ste napokon nešto i postigli ……..pa ćemo kao rezultat još više se baciti na razvijanje našeg bloga. a015

Budući da nam suradnje sa raznim brendovima, stranicama, a i privatnim osobama rastu iz dana u dan ( i veoma smo zahvalni na tome), svojevremeno smo dobile i paketić proizvoda koji je sadržavao novu Deborah CC kremu 8 in 1 i Smart girls novitete – sjenila i lakove za nokte koje sam odlučila odvojiti u poseban post budući da ću vjerojatno ubaciti i malo darivanje za vas ( naravno ako ćete se slagati da trebamo još jedno darivanje  satisfy).

DEBORAH KOZMETIKA

Deborah nastaje u ranim 60-tima u Italiji, sa željom da udahne malo, toliko željene demokracije na tržište kozmetike i omogući svim ženama užitak ugode make-upa.

Predstavlja ju:

  • kvaliteta i vrhunski talijanski dizajn
  • usklađenost s posljednjim svjetskim make-up trendovima
  • razumna cijena za visoku kvalitetu proizvoda.

http://www.adda.com.hr/  – distributer za Deborah, Smart Girls i Biopha Organic

Briga za ljepotu i njegovanu ženu od najmlađe do zrele dobi odlikuje se u nizu brandova i proizvoda pod zajedničkim nazivom Deborah group:

+ Debbie – teenage make-up koji uvodi mlade djevojke u kvalitetan make-up
+ Deborah – od mladenačkog make-upa do niza proizvoda za zreliju dob
+ Hydracolor – za lijepe i njegovane usne
+ Dermolab – njega lica prema najnovijim svjetskim istraživačkim dostignućima
+ Deborah Nailspace – svijeta lijepih i njegovanih noktiju.

Budući da uz njegovanu ženu, uvijek mora stajati i njegovan muškarac Deborah group u svoj portfolio kompletne njege uvrštava i visokokvalitetnu kozmetiku za njegu modernog muškarca – Byoetic Uomo.

GDJE KUPITI: u DM-u, Muller, nekim ljekarnama , detaljan popis prodajnih mjesta imate ovdje —> http://www.adda.com.hr/prodajna-mjesta.php?q=deborah-milano

Ako vas zanima više info o ovom brendu skoknite do ove stranice —> http://www.deborahmilano.com/en/

ili ih posjetite na Facebook stranici –> https://www.facebook.com/Deborah.Hrvatska

DEBORAH CC KREMA 8 IN 1

deborah cc krema– suština “manje je više” teorije

– savršeni rezultat u jednom potezu

zaglađuje, prekriva, ujednačuje ton kože, hidratizira, štiti, njeguje, ima lifting efect i  antioksidativni učinak

– baza, puder i korektor u jednom, na tržištu postoji u 9 nijansi

CIJENA: oko 110 kn

– kremaste teksture koja se nanošenjem na kožu pretvara u svilenkasti prah, matira i izjednačuje ten

CC krema ima  formulu sljedeće generacije koja ostavlja ten sa besprijekorno prirodnim izgledom. Proizvod je obogaćen sa hijaluronskom kiselinom, mješavinom vitamina A, C i E, kao i omega-6 3/Omega bogatog ulja od šipka, njeguje kožu i štiti od utjecaja štetnih tvari.

Biljni vosak jojobe, suncokreta i mimoze  pružaju savršenu zaštitu dok  SPF 20 pruža svakodnevnu zaštitu od starenja kože zbog UV zračenja.

Sa nježnim mirisom ljubičica .Nema parabena i sa formulom koja minimalizira rizak od alergija.

Što su zapravo CC kreme? study

CC kreme su novi trend proizvoda – “kontrola boje” tj. Color Control. One su naprednija verzija BB krema kod kojih je naglašena upravo njihova njegujuća uloga. CC kreme imaju sve njegujuće karakteristike BB kreme, ali i jaču prikrivnu moć. 

Jače prikrivanje čini ih odličnom zamjenom za puder i idealnom kombinacijom između njega i BB kreme. 

deborah cc krema 1

Kada sam otvorila paketić koji mi je stigao doma, prvo što sam primijetila je bila upravo ova krema i mislim da je moja faca nekako bila – no wayyyyy! smil42c642dbb72ef

Iiiiii……..nakon par sekundi procesiranja podataka što zapravo držim u ruci, prošla sam na njuškanje po proizvodu. Sama kutijica je smeđkaste boje i nekako me lagano podsjeća na morsku školjku sa biserom kad ju otvorite ( opet sam očito danas se prejela slatkiša budući da imam aktivniju maštu nego inače lol), mrvicu je teža nešto što sam očekivala da će biti, ali to je zato jer je bogato opremljena ogledalom, proizvodom i spužvicom za nanošenje u posebnom odjeljku – sadrži 8.5 grama.

Sama ambalaža je čvrsto zatvorena i otvarate ju pritiskom na mali “dugmić” na vrhu kutijice koji inače škljocne kad ga zatvorite i sprječava od isušivanja proizvoda, trganja poklopca i ostalih veselih peripetija. starac

Unutra se nalazi veliko ogledalo za koje ja uvijek navijam jer je izuzetno praktično i elegantno, stvarno se nadam da su više prošla vremena kopanja po torbici u potrazi za nekim sitnim ogledalom kojeg ste jedva izvukle iz prastarog ormara ( a povremeno se još i uspijete ogrebsti na njega  sigh), ovako izgledate profinjeno i elegantno dok provjeravate stanje vašeg make-upa ( ili škicate zgodnog tipa u odrazu  lol).

 Potom se nalazi postolje sa CC kremom koje se lagano pomakne i ispod se nalazi još jedno udubljenje sa bijelom spužvicom Deborah Milano loga, također sam primijetila sitne rupice za zrak na donjem postolju. Već sad se osjećam razmaženo!

Nijansa CC kreme koju sam ja dobila je broj 4, tekstura je dosta tvrda na dodir, ali se ubrzo počne lagano topiti – budući da je nježne, lagane i kremaste formule, imate gore fotkicu sa mojom rukom ( ne možete fulati vrh tetovaže) na kojoj sam vam htjela prikazati nijansu pa sam dosta podebljala da bih ulovila boju, inače moram reći da su super pogodili moju nijansu što znači da je ova prilično dobra za Snjeguljice poput mene. smil42c642dbb72ef

Spužvica koju dobijete uz ovu CC kremu je dosta gumena, ali mi ju je  nekako  bilo žao upropastiti pa koristim svoju dok će ova ostati za šminkersko popravljanje make up-a negdje vani. Proizvod možete dakle nanijeti sa njome ili prstima, ja osobno nekako kombiniram oboje.

Možda će vam trebati nekoliko trenutaka da se priviknete na upotrebu CC kreme iz kutijice, ali ništa strašno. Jedna stvar koju sam skoro zaboravila spomenuti ( shame on me) jest da ima srednje intenzivan miris, što opet potkrepljuje moju teoriju da će nas Deborah totalno razmaziti, malo podsjeća na ljubičice pa prođe na neki umjetni miris i blago se osjeća kad nanosite CC kremu, ali ubrzo nestane, meni osobno nije previše smetao jer sam naučena da stvarčice koje koristim  mirišu po nečemu.

Spužvica, koja je dosta gumenasta, bez problema pokupi kremu, ali je dobra stvar da ju ne upija puno pa nećete završiti sa pola proizvoda u spužvi, krema se dobro razmazuje i opće ju na licu ne osjećate kao kremu, više imate feeling kao blagi puder u kamenu? Na koži ostavlja mekani i zaglađeni efekt, jedva se primijeti, nema osjećaja teške maske na licu, nečeg masnog ili teškog pudera dok  joj je prekrivanje solidno – ova nijansa je otprilike za ljude koji nemaju puno problema sa kožom i žele eventualno prikriti samo neke sitne nedostatke da bi izvukli ljepši i zdraviji ten.

Ipak bih vas upozorila da ju ne stavljate preko mjesta gdje imate jako suhu kožu ili jako izražene bore – npr bore smijalice ( ili moje mrštilice), one ispod oka, pogotovo ako se nalazite negdje gdje je vruće, primijetila sam da se tad tekstura kreme malo nakupi na tim mjestima i istakne te borice – poanta je , nemojte probati zakamuflirati takva mjesta sa više slojeva i bit će ok.

Sadrži SPF 20 pa je eto još jedan faktor uključen u moju Snjeguljičinu teoriju, a sama postojanost je prilično dobra – čak matira pa se ne sjajite toliko, koža je normalna i ne definirate ju kao masnu tijekog dana, ali kao što rekoh, ova nijansa nije za veća prekrivanja.

Zasad nisam primijetila nikakve probleme na koži što se tiče zatvaranja pora ili isušivanja kože, a ova CC krema ima 8 efekata u sebi, prije nego i to zaboravim spomenuti. Može poslužiti kao baza za make up, korektor i puder pa ako pronađete odgovarajuću nijansu svakako možete uštediti na vremenu ( a i novcima).

Ako nemate previše problema sa kožom, nije ju potrebno stavljati u više slojeva jer bi mogli postići kontra efekt, previše umjetan ili bi počeo lagano  odskakati od vaše boje tena (  na gornjoj fotkici vam je to lijepo prikazano – u jednom sloju se lijepo kamuflira uz moju kožu, uz više njih postane žućkasta).

Kao što možete vidjeti dosta sam proučila ovaj proizvod u detalje, isproban je i sa nekoliko make – upa, kao podloga i za sjenila, čak sam ga testirala i sa par kapljica vode i CC krema se nije počela skidati ili topiti. Možda bih uz ovu CC kremu preporučila da stavite i malo rumenila, tek toliko da uz ujednačen ten dobijete i malo zdravog sjaja koji će vam osvježiti lice.

Što se cijene tiče – malo sam u nedoumici oko odluke, mrvicu je preskupa, ali opet s druge strane nabrojala sam dosta toga što ova CC krema  sadržava plus ovaj 8 in 1 faktor, mislim da bih na kraju rekla da je cijena tu negdje – za ovakav proizvod ipak ne možemo očekivati da bude na jako jeftinoj razini.

Trenutno ne mogu procijeniti koliko dugo će trebati da se ovaj proizvod potroši do kraja, ovisi koliko često i u kojoj količini ću ga stavljati te za koju funkciju koristiti.

OCJENA 4.4/5 scorpion

Nova Deborah CC krema 8 in 1 je svakako inovativan proizvod koji polako plijeni pažnju, dolazi u elegantnom pakiranju sa ogledalom, spužvicom i nekoliko nijansi proizvoda što je svakako pohvalno.

Jedino što me malo muči jest da mi se čini kako nije baš za jako suhu kožu ili onoj sa pokojom borom jer ih nakon nekog vremena vizualno naglasi pa je to dosta utjecalo i na moju ocjenu, ali budući da sam proizvod je namijenjen matiranju – više mi vuče na nešto što bi pasalo ljudima masnije kože ili onima koji čupaju kosu kad primijete da se sjaje pod svjetlom.071onion

Postojanost CC kreme je prilično dobra, neće se rastopiti ni u doticaju sa vodom ( bar ne u malim količinama), proizvod vam nudi 8 karakteristika – zaglađuje, prekriva, ujednačuje ton kože, hidratizira, štiti, njeguje, ima lifting efect i  antioksidativni učinak, možete ga koristiti kao puder, korektor ili bazu, a na koži daje meki i glatki efekt.

Isprobajte i javite mi svoje dojmove ;).

Evo, to bi bilo sve o ovoj CC kremi, bogme sam nadrobila cijeli roman za jedan proizvod stoga je bila pametna ideja odvojiti ostale za drugi post, ovo je mali “preview” što je još došlo u paketiću, kad objavimo drugu recenziju biti će valjda i darivanje, a dotad idem dalje patiti kako recenzirati lakove za nokte ( kad su mi nokti trenutno katastrofa, a nail wheels nikako da negdje uspijem nabaviti),  uhhh stay tuned!

smart girls plus deborah

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Pročitajte naše dojmove i recenziju Deborah Milano CC kreme 8 in 1 :)

  1. Jelena says:

    Lijep pozdrav, jedno pitanje; gdje su nestali Deborah lakovi za nokte s kalciumom?? Vec ih par godina nema tržištu, najednom su ih povukli iz dm-a. Zadnji put sam ih kupila u Lemon parfumeriji u Trstu. Ne mogu ih ni online naručiti jer ih nitko ne želi poslati u Švedsku (jedina stranica di se mogu kupit online je u engleskoj i ne šalju van države).
    To su bili najbolji lakovi u 4-5 varijante, ja sam koristila ljubičasti (svi su prozirni s laganom nijansom). Nokti su uvijek bili dugi i čvrsti.
    Ako mi netko moze pomoći, hvala.

    • sanasorey says:

      jeste ih probali pitati na aktivnoj Facebook stranici? https://www.facebook.com/deborahmilanohrvatska/?fref=ts
      o tim lakovima iskreno ne znam, ja se držim OPI, Collistara, a najjeftinija kvaliteta je sa onima iz Wet n Wilda….
      primijetila sam da je par brendova istog zastupnika u Hrvatskoj postalo dosta neaktivno, a i s vremenom neke stvari se povuku s tržišta da bi imali mjesta za novitete….ako ih je toliko teško nabaviti, možda da nađete jednostavnije nešto drugo 🙂
      ja koristim Merz spezial dražeje, vitamini, ali su ko mali bonbončeki, daju odlične rezultate na noktima…pa mi je baš svejedno koji lak onda koristim 🙂

  2. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  3. Pingback: Blagdansko testiranje Deborah Milano Glossissimo sjajila – recenzija | SANA SOREY

  4. Pingback: Pročitajte naše dojmove Smart Girls Get More noviteta – Rollipop sjenila za oči i lakova za nokte – recenzija + malo darivanje za vas | SANA SOREY

  5. marijana šimić says:

    Ja sam ljetos kupila bb deborah kremu i ugodno sam se iznenadila kako dobro prekriva i kako se dobro razmazuje.A za ovu cc kremu nisam sigurna da bi mi odgovarala ,ako kažeš da ulazi u sitne borice da se tu skuplja ,jer nisam više u cvitu mladosti.ali ko zna treba isprobat.inače deborah je jako dobra ,kvalitetna kozmetika. Upravo sam danas kupila njihovo rumenilo koje je fantazija ,prekrasno.:-):-*

    • sanasorey says:

      I nama je bila na wishlisti, ali toliko toga imamo doma kad objedinimo nekoliko kolegica i svoje ormare da imamo što bez pretjerivanja recenzirati do idućeg božića, a ne ovog 😛 , da, to sam ja primijetila u kombinaciji sa suhom kožom – ako inače imate neke sitne, sitne borice tolko da se jedva vide, na suhoj koži u nekoj okolini ih jako istakne, to je praktički jedina mala mana koju sam našla na ovom proizvodu iako mu se može doskočiti i izbjegavati onda nanošenje na tim područjima.
      Moja kolegica je luda za rumenilima, može malo više info što si to upecala? 🙂

      • marijana šimić says:

        Sana sorey to je ono okruglasto:-) rumenilo od deborah ,nijansa 46 rosa pesca ,baš mi extra:-*

  6. Svega ovdje ima natipkanoga 🙂 Iako ga nisam probala nikada, ostavila si na mene priličan dojam. Mislim da nemam dvojbe ako ga budem kupovala. Bit će to ovaj 🙂

    • sanasorey says:

      Svega ima, 😛 Svakako isprobaj ako imaju tester da vidiš ako je to ono što će ti odgovarati za kožu, ne samo nijansa nego i tekstura, inače je dobar proizvod, iako mrvicu možda nije za suhu kožu…eh..

Leave a Reply

