Kako se uspješno izblamirati – prvi dio

66849_434866113274675_584259195_n

Evo, dugo sam debatirala sa sobom da li se isplati prevoditi ovaj post sa engleskog jezika  pa budući da su neki rekli da prevedem, evo hrvatske verzije ovog posta iako i dalje mislim da puno bolje zvuči na engleskom. Ovaj post je već bio napisan u travnju, ali nikako da ga objavim pa reko sad da obilježim tisuću fanova na Facebooku i danas je sv. Nikola objavit ću vam ovaj post da mi se imate čemu smijati. Fox-Nah

U zadnje vrijeme sam dosta razmišljala da napišem post sa ovom temom te sam uvijek imala neku ispriku zašto ne bih, ali sad izgleda moram reći da je došlo vrijeme za to……………………………inače nisam tip osobe koja se u nečemu previše ističe , rijetko se ozlijedim ( thank god), ne zaboravljam stvari ili ih ne gubim usput ( neka tako i ostane), a moja komunikacija sa ljudima bi se mogla opisati kao ..zanimljiva…lol…većinom rezervirana…. ljudi koji me osobno poznaju će imati bolji uvid u moju osobnost…ali…kada imam svojih bisera trebali bi biti snimljeni sa kamerom i to vjerojatno bi bio jedan od efektivnijih načina kako utjerati nešto boje u moje blijede obraze .071onion

Sad, prije nego mi se počnete smijati  ( iako će vjerojatno biti i zasluženo) moram vas upozoriti da se sljedeće pričice mogu dogoditi bilo kome od vas. 9121294

1.EPIC FAIL 

Pa krenimo sa najnovijom . yayyyyyyyyy…………ne. Budući da sad imam blog koji je zasad podijeljen na 2 dijela, jedan dio ide na svijet kozmetike, a drugi je namijenjen upravo vama tako da mi se možete smijati i osjećati bolje kasnije,  shrug i blog je jedva star mjesec dana tako da još uvijek tražim sponzore i krčim svoj put kroz preživljanje u svijetu kozmetike.Moram reći da nije lako, ali zasad je ok, ili dobim neke testere novih proizvoda ili negdje nešto osvojim na kreativnost, itd. Jedan od toga je bio paketić kozmetike koji sam osvojila upravo na temelju kreativnosti  i trebali bi napisati recenziju za njih. Jedva čekam isto kao i moja moderatorica  ( pročitajte kao “žrtva na vidiku”  smug ) tako da sam ju obavještavala o svim novim informacijama kada ćemo početi raditi na tom projektu i isto tako sam čekala još par sitnica i testera koji bi nam uvelike pomogli za blog……..i što sam točno napravila? Zakopala se toliko duboko da sam u tom trenutku željela da se zemlja otvori te  proguta i mene i laptop .help me Budući da sam bila u kontaktu sa sponzorima gdje sam osvojila tu nagradicu i za koje trebam napisati recenziju – slučajno sam poslala poruku njima jer sam mislila da šaljem svojoj frendici/moderatorici.  Yeah……….i ne samo to, sa samo par rečenica uspjela sam se prilično dobro zakopati – upravo onako kako sam ja to mogu.ghost Poslala sam poruku da sam dobila 2 proizvoda doma za koje sam se natezala prilično dugo vremena jer su sponzori za to koji su bili zaduženi jednostavno “izgubili” ili *pojeli” moju nagradu. I dobila sam tester za još jedan proizvod iako je trebao stići cijeli pa sam bila prilično razočarana...tako da sam napisala nešto u stilu dosta neprofesionalnog smijanja kao što ste naviknuti na razgovor sa osobom koju znate jednu trećinu svog života, uključila dosta internet emotikona, koristila moj najdraži trenutno  *facepalm* da se sakrijete kada je nešto baš glupo ili neugodno i još dodala suptilan komentar o svemu tome u kojem sam uspjela i spomenuti novosti vezane upravo za tog sponzora kome sam poslala slučajno tu poruku miser…………mislim da ovo zaslužuje par momenata u kojem me možete sažalijevati…..i onda se početi smijati. …smil42c642dbb72efsmil42c3e6741add0 ……………….mislim da sad mogu sa potpunim pravom upotrijebiti ovaj emotikon  –   *facepalm* facepalm Vjerujem da je moja frendica skoro pala sa stolice od smijeha nakon toga. Osjećala sam se kao totalni idiot koji niti ne zna koristiti internet ( totalno optužujem Facebook za to – stalno mijenja raspored poruka u mojem inboxu, a moja moderatorica je obično uvijek na samom vrhu ), veoma neprofesionalno i jednostavno kao….pravi idiot.
I, što bi normalna osoba napravila u takvoj situaciji? Vjerojatno se samo ispričala i nestala na neko vrijeme…ali ja?  neeeeeeee…..ja moram još malo iskopati rupu ispod sebe jer očito nije dovoljno duboka…peek

Dakle ovo je što sam poslala njima nakon što sam pokupila sa poda svoju čeljust od šoka.

*upsssssssssssssssssss…i’m so sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!! poslala sam krivoj osobi!

trebala sam svoju moderatoricu!!! ……..i’m so sorry…………..*baš neugodno*

mislim da ću se jednostavno negdje zakopati i držati dalje od interneta neko vrijeme………………

Tako da….dobar posao…..odlična isprika…..i još spamanja osoba koje sad vjerojatno misle kakav si ti to čudak, a još su prisiljeni razgovarati sa tobom…..yep, zaslužujem veliki pljesak za taj potez. closet banned

wah(i’m still very sorry )

funny-pictures-bravo-bunny

2. KRIVI GENI

Budući da je ovo bio inspirirajući tjedan, jučer sam također uspješno napravila kompletnog idiota od sebe……..razgovarala sam sa ljudima koji su bili toliko dobri da pogledaju gdje je moja nagrada nestala  i još su uvijek imali problema sa rješavanjem tog misterija….te su mi poslali maleni dar kao ispriku…a015…to je stiglo prije nego moja prava nagrada  od stranice, koja se ni nakon i mjesec i pola i dalje nije udostojila niti odgovoriti na upit niti poslati nagradu  tako da sam mislila da su napokon nešto poslali i da je to kriva stvar……..tako da sam, ja najveći idiot od svih njih, napisala tim sponzorima u nekako razočaranom efektu da niti ne koristim taj proizvod koji mi je sad stigao, a kojeg su mi oni poslali od srca kao dar isprike raining cloud……..katastrofa……….da sam mogla, bila bih se ošamarila da se malo skockam. Ono što sam htjela reći je da ne koristim trenutno taj proizvod jer sam imala loše iskustvo sa prijašnjim i to različitim brandom, umjesto toga zvučala sam kao totalni nezahvalni idiot …..yep……mogu to reći……i’m so sorry što sam takav idiot koji tipka brže nego razmišlja. stop breathing Mislim da bi Facebook trebao imati instalirano posebnu opciju koja bi vas bar 3 puta pitala ” Da li ste sto posto sigurni da to želite poslati? ” Ne treba ni isticati da sam se osjećala grozno i obećala sam da ću kupiti 2 njihova proizvoda u budućnosti kako bih se iskupila…….i budem jer me jako zanimaju …..ali…….stvarno imam posebni talenat kako se zakopati negdje. I danas sam dobila nagradu , napokon, poslali su je odvojeno tako da sam se osjećala još gore. ……………..suffer I’m so sorry..mislim da  najvjerojatnije nešto nije u redu sa mojim genima.  misli.

3. BLOGERI

Kako putujem natrag u prošlost, mislim da je bilo prije dva dana, uspješno sam upala u konflikt sa par blogera. Dakle, problem je bio što sam na toj stranici objavila 2 moja posta i oni su ih trebali objaviti jer je praktički to ono što i rade budući da pokušavaju ujediniti sve blogere na jedno mjesto , lakše je za blogere i fanove. Kako  se to dogodilo već dvaput  htjela sam saznati gdje je točno problem i poslala sam jednostavnu poruku jer stvarno mi nema smisla tamo objavljivati svoje postove, ako iz nekog razloga nitko ih neće objaviti. I moram reći da nisam poslala poruku sa “zmajevim gnjevom” u njoj niti sam mislila “omg, moj svijet je srušen u komadiće, ignoriraju me, mrze me, itd. …….dajte, stvarno? satisfy Mislim da bi svaka normalna osoba htjela raščistiti što se dogodilo, da li su zaboravili ili možda žele provjeriti kvalitetu bloga prije nego objave moj post. Dakle, nekako se to sve uspjelo obiti mi o glavu gdje mi je na kraju bilo odbrušeno  par stvari, dobila previše poruka od par osoba u isti inbox i naravno zmajev gnjev koji se obio natrag prema meni jer je očito netko imao loš dan i moj najdraži dio je bio – curse   *U potpunosti je tvoja krivica” ……….sad, za boga miloga, kak je moja krivica da objave svaki post koji je tamo bio stavljen osim mojeg, a drugi je nestao? Da, provjerila sam vražji post, bio je tamo kad sam ga objavila, bio je tamo i kad sam ga refreshala, bio je tamo i nakon pola sata jer sam čekala kad će moj post biti objavljen i bio je tamo tako dugo da ga je i moja frendica vidjela još kasnije…………I gdje je onda završio? gaahOno što me se stvarno nije dojmilo je da sam dobila bukvicu od osoba koje bi trebale biti u tim blog vodama već godinama i valjda bi trebali imati veću dozu profesionalnosti, strpljenja i riješiti to na drugačiji način od podcjenjivanja i cinizma. …ali ne, umjesto toga nastala je velika drama gdje su me zasipale sa porukama koje niste stigli ni pročitati – mogle su jednostavno reći da nisu vidjele ili je slučajno bio izbrisan ( ps. moj prvi post je dalje bio tamo….) ili da su jednostavno morale provjeriti  blog prije nego stave moj link budući da sam nova u tome……prihvatila bih sve mirne duše….znam da sam nova i praktički nitko…Ali kako je to završilo? voodoo   Yep, poslat ćemo puno ciničkih poruka prema tebi i natjerati te da se osjećaš krivom i opće požališ što si se ikad zapetljao u to i naravno da te podsjetimo da si nitko u usporedbi prema njima………….tako da sam lijepo maknula svoje idiotsko dupe sa te stranice……..na neki ironični način, vjerojatno bi se moglo dogoditi da se sretnemo uživo…..indian I koja bi bila vaša presuda na sve ovo?

6018_362792323825093_998486125_n

4. POŠTAR

Budući da u zadnje vrijeme dobivam više pošte nego inače, ako opće uspije doći do mene i ne negdje nestati ( čudno kako računi nikad ne nestanu) ….ponekad dobimo drugačijeg poštara nego našeg uobičajenog. Dakle ovo je bilo nekoliko dana prije i taj dan mi je doma trebalo stići nešto od kozmetike, u veoma slatkoj bijeloj ukrasnoj vrećici i bijeloj vrpci , tako da sam prvo dobila poziv od tog poštara  da me uopće može pronaći i moj stari se javio na to. Recimo samo da su to dvoje  bili komični jer niti jedan očito pojma nema o kozmetici pa sam dobila neku napola točnu informaciju što je opće taj paket i od koga. rašpica Rekao je da će doći kada mu završe sa popravkom motora. Kada se napokon pojavio par sati kasnije i vani je još uvijek bila hrpa snijega, prvo sam se ja skoro popiknula preko lijenog mačka tako da mogu se požuriti do poštara koji je zapravo još i bio relativno mladi tip. Nastavljajući cijeli  taj cirkus, prvo je on skoro pao skupa s motorom, a zatim se opet poskliznuo na snijeg, a ja sam se toliko neugodno osjećala samo tamo stajajući pa sam probala započeti neki normalan razgovor kako bih smanjila efekt čudne situacije.  gaah   Naravno da nisam imala ništa pametnog za reći i da sam još bila pospana tako da sam bubnula nešto općenito o vremenu. Nastavljajući i dalje taj cirkus, prvo sam skoro promašila mjesto gdje sam se trebala potpisati, zatim sam pokušavala nekako žonglirati sa svojim paketom dok je on uspio još i izgubiti kemijsku u snijegu što je na kraju opet rezultiralo u nekoordiniranom vraćanju liste . uhhhTrudila sam se ne smijati ili nešto komentirati bilo što od mojih ili njegovih bisera, ali sam se osjećala toliko neugodno u toj tišini da sam pokušavala  održavati  nepostojeći razgovor , i opet sam bubnula onu istu rečenicu o vremenu koju sam već rekla. kaw kaw Budući da sam se sad osjećala kao totalni idiot iz nekog komičnog stripa okrenula sam se i počela vraćati u kuću kada sam na pola puta shvatila da on još uvijek nešto priča, i to o vremenu, , lol, tako da sam stala i razmišljala da bih sad trebala nešto reći da ne ispadnem nepristojna…………….naravno da sam rekla, opet o vremenu…………dok napokon nisam se maknula od tog cirkusa, zahvalila na isporuci  i pobjegla čim prije u sigurnost svoje kuće. poor……..wow…………Nadam se da se neću tako brzo uvaliti u sličnu situaciju, ali vjerojatno će se dogoditi opet budući da je moj život pun ironije i ne bih se čudila da nastavimo drugi dio tog razgovora……..ali yeah……vrijeme……..je bilo hladno.

5. KRIVA OSOBA

Nedavno sam čistila svoj inbox na Facebooku i uspjela poslati poruku potpuno pogrešnoj osobi …yep…….to je bio početak ……..čudno koliko takvih nezgoda mi se dese upravo na Facebooku…………trebam početi više izlaziti. sigh Srećom da nije bilo ništa povjerljivog i bilo je puno manje grozno nego moj nedavni idiotski potez…….naravno da mi je bilo toliko neugodno da bih propala do zemljine jezgre, poslala sam nešto totalno glupo i iz vedra neba osobi koju niti ne znam, nije na mojoj frend listi i pričale smo jednom u životu čisto informativno u vezi neke teme………………..ja sam genije.  smil42c642dbb72ef

402598_546678045377656_193602567_n

6. KAKO PASTI U KRILO NEPOZNATOM TIPU

Većinu vremena provedem u autobusima jer nemam auto pa sam jednostavno osuđena na njihov prijevoz i mogla bih vjerojatno napisati cijeli jedan roman žaleći se na sve živo u vezi toga. Taj posebni dan osjećala sam se grozno, bila sam bolesna i toliko se sve vrtjelo oko mene da sam jedva stajala na nogama i jedva se dovukla do autobusa te bila veoma zahvalna što sam uspjela upecati slobodno mjesto i sad se mogu mirne duše onesvijestiti sljedećih pola sata.  fever Obično je autobus pun tinejđera ( koj iskreno odaju vibru ko da su odgajani u prašumi i onda pušteni iz kaveza na slobodu) i nekih poslovnih ljudi. Dok sam ja pokušavala stvarno se ne onesvijestiti na sjedalu koliko mi se vrtjelo u bus su došle dvije starije gospođe, onakva vrsta koju viđate sa skupim krznenim kaputima i dizajnerskim torbama, usput se žaleći na svaku stvar koju su vidjele, pogotovo na današnje mlade ljude  koji su nepristojni i bez manira, te su stajale baš kod mene. shrug Posljednja je u bus ušla neka stara bakica koja je isto morala stajati jer više nije slobodnog mjesta i ove dvije starije gospođe nastavile su mrmljati cijelo vrijeme o vremenu kada su mladi ljudi opće poštivali starije. starac Dakle, u ovakvoj situaciji, svako normalno ljudsko biće koje je trenutno toliko bolesno da ne može ni stajati bi jednostavno ignoriralo tu situaciju …..što možete opće napraviti ? Ili jednostavno nekome reći da oslobodi sjedalo za staru bakicu…Ali ja? Osjećala sam se toliko grozno zbog te stare bakice i previše neugodno da nekoga drugoga dignem sa sjedala kako bi si bakica mogla sjesti tako da sam se na kraju ja digla i izričito naglasila da je ovo sjedalo za staru bakicu i krajem oka sam vidjela kako su me one dvije starije gospođe strijeljale pogledima…………ja sigurno svoje bolesno dupe neću dizati kako bi se one mogle odmah utaboriti tu.  miser Trebalo je neko vrijeme da opće zamijenimo mjesta i nakon što sam privukla pozornost cijelog autobusa na sebe nekako sam se odvukla na sredinu busa i počela moliti u sebi da ne padnem na sljedećem zavoju……..ili nekih sto sljedećih…….. Hahahahahahaha……..lookZašto bi to bilo tako jednostavno? Neko vrijeme sam mislila da sam se izvukla sve dok nismo došli na zadnji zavoj prije nego dođemo na stanicu gdje sam ja morala izaći van, i zahvaljujući mojoj vrtoglavici i ludom vozaču koji si je umislio da je prvak  Formule 1 , izgubila sam stisak na sjedalu za koje sam se držala i odletjela unatrag……….u nekog totalnog stranca koji me promatrao kao da sam pala upravo iz vedra neba i sam krov.  shockMislim da je tip bio stariji par godina od mene i nakon nekoliko neugodnih trenutaka mojeg života gdje su se neki ljudi pošteno valjali od smijeha ( uključujući i te dvije stare gospođe), a neki su čak i pljeskali, jedva sam uspjela izmrmljati ispriku te naravno, još se i zviznuti dok sam izlazila van, ali ne prije nego je taj tip uspio reći – “Da sam znao da ti  tu ženske padaju u krilo , prije bi došao ovamo”. ……i onda me pitao za broj mobitela dok sam ja odjurila niz stepenice u čekaonicu i ravno u javni wc i zaključila vrata cijele prostorije i pokušala propasti kroz zemlju scared…….izašla sam van kada sam se uvjerila da je autobus sa tim ljudima otišao. Yeah, to mi je nagrada što sam opće bila ljubazna……..neke dane se bogme ne isplati ni dići iz kreveta. Mislim da nije ni potrebno reći kako sam izbjegavala tu autobusnu liniju mjesecima.

7. PIJANAC I HRKANJE

Da nastavimo sa mojim lošim iskustvima iz autobusnih linija, mislim da imam neku auru koja jednostavno privlači čudne ljude…….jedan dan sam putovala nekud i slušala mjuzu kada je na jednoj od stanica u autobus ušao stariji tip koji je užasno vonjao po cigaretama i baš je morao sjesti pokraj mene. Nije baš bila ugodna situacija, ali pokušavala sam nekako preživjeti…….hell, mislim da sam više izgledala kao skamenjeni zec koji je naišao na gladnog vuka…. uh oh Zašto? Pa to je samo stranac, malo vonja, ali ništa više? Pa da……..osim što je zaspao u sljedećih 5 minuta……To je obično znak kada počnem paničariti ..većinom…”Omg, ja trebam ubrzo izaći van sa autobusa…kako ću sad proći pokraj njega? “…………i da moja mizerija bude još veća.svaki put kada se autobus  našao na nekom zavoju on se počeo njihati lijevo – desno na sjedalu, a ja sam bila – ” Daj molim te nemoj pasti dolje sa sjedala…………..hell………..nemoj se niti na mene prevaliti……. *lol Nakon nekoliko minuta duge agonije jer nisam imala pojma što bih napravila da padne na pod …ili da se skotrlja na mene…počeo je hrkati…….i to ne bilo kakvo hrkanje, već ono najglasnijeg tipa kojeg može biti tako da su se svi okrenuli u busu da lociraju taj izvor buke ili se smijali ko ludi, mislim da su ga neki i fotkali.  facepalm  Savršeno. Dok sam ja već bila u sedmom levelu paničarenja kako ću ga dovraga probuditi jer je očito bio i pijan i zaudarao po alkoholu ili da jednostavno nekako preskočim preko njega…………najgori mogući scenarij se dogodio…….na sljedećem zavoju sletio je ravno u moje krilo……. miserable Vjerujte mi, nisam  znala da li da se smijem ili da molim za neku kozmičku milost i da bus zapne u nekoj crvotočini koja će usisati pola autobusa tako da ja mogu pobjeći na drugi kraj. Sada sam zapela sa pijancem koji je hrkao na sav glas ( i vjerojatno slinio po meni ) ,  ignored i koji se još uvijek nije budio iako sam ja uskoro trebala izaći van iz autobusa. U tom momentu sam već razmišljala da ga jednostavno tresem tako dugo dok se njegovo pijano dupe ne bi maknulo ili da probam se nekako izvući i preskočiti ga iako bi me ljudi vjerojatno nazvali nepristojnom jer ne možeš hodati po sjedalima….Osim toga, ovo je bilo riječ o živoj osobi….mogla sam to zaključiti po ovom hrkanju….. On se možda dobro provodio,  ali ja sigurno nisam. I što sam napravila? Poslala zadnje s.o.s signale kondukteru koji je došao provjeriti što se događa i objasnila da uskoro moram van iz autobusa tako da su on i još jedna herojska osoba pokušavali ga podići ,što  je bilo puno teže u praksi nego u teoriji, i kada se napokon probudio samo je tiho zurio u nas kao da smo ga pokušavali opljačkati. . heroDok su svi ostali objašnjavali situaciju ja sam valjda bila crvena ko rak, a on je samo sjedio u tišini dok smo čekali koja će biti njegova reakcija i onda je mudro rekao – “Baš sam se dobro naspavo”. …………….sighMislim da vam niti ne moram opisivati koliko su se ljudi počeli smijati, a ja sam pobjegla najbrže što sam mogla i pokušavala se izgubiti u obližnjim ulicama………oh bože, zašto ja?

554982_429916750436278_878964954_n

8. SPAŠAVAJUĆI……STAKLENKE

Moje sljedeće fascinantno iskustvo je iz vremena kada sam radila u jednoj tvornici hrane i taj dan je sve krenulo po zlu…….nedostajalo nam je ljudi i radila sam u noćnoj smjeni i od kad smo došli sve je bilo puno problema. Moj posao je bio kontrola staklenki sa proizvodima tako da ne idu otvorene, napola zatvorene, slomljeno staklo, točna težina u njima, držati na oku cijelu liniju da se nešto ne zacvika jer onda sve počne letjeti na sve strane , pripaziti na par strojeva, riješti se stakla, oprati liniju, itd. i bila sam sama tamo, inače i nije tako loše, ali samo kada sve radi više manje normalno…….ali znate da dok nešto pođe po zlu, tada je to u pravom stilu?  stress Da. Sljedeći stroj koji treba stavljati naljepnice na staklenke je prestao raditi, a naša linija ne smije stati jer je to masovna proizvodnja i uzrokujete cijelu lančanu reakciju tako da smo ubrzo popunili ono malo slobodnog prostora kojeg smo imali i zatim ih počeli slagati na drvenu paletu sve dok nije bila puna najmanjih staklenki koje su tada bile na planu proizvodnje. Cijelo sam se vrijeme molila u sebi da preživim tu noć, neka to poprave ili neka me sljedeća smjena spasi, ali ne…….naravno……kad jednom se otvore vrata pakla više ih ništa ne može zatvoriti…..staklenke pune proizvoda su doslovno iskakale iz linije kao ribe iz vode, jedna za drugom, i da stvar bude još gora, probile su liniju na još bar 3 mjesta tako da je sve ispadalo van. waterU samo nekoliko sekundi je sve počelo ispadati van i lomiti se i vi morate trčati gore dolje i probati skupljati te staklenke doslovno u zraku da se ne polome dok na kraju sve oko mene nije bilo puno tih staklenki, pa čak i moji džepovi radne kute. Neki ljudi su došli pomoći, ali su me opet ostavili samu što se nije smjelo dogoditi budući da je jedna od šefica trebala biti tamo i nadgledati to ili jednostavno zaustaviti vražji stroj koji je nama slao sve više tih staklenki. …ali ne…….ne smijemo ga zaustaviti…..neko vrijeme sam balansirala to sve skupa dok nisam izgubila tlo pod nogama, doslovno…..bila sam na visokim stepenicama koje su vodile preko proizvodnih linija i promatrala proboje koji su se događali na cijeloj liniji kako bih mogla što brže probati ih spriječiti, a budući da su stepenice bile mokre od polijevanja s vodom i pod je bio pun prljave vode, slomljenog stakla i proizvoda rasutog sve po podu – promašila sam stepenicu, poskliznula se i pala. ….U toj smrznutoj sekundi vremena još sam uspjela odvagnuti svoje opcije, ako se jednostavno uspijem uhvatiti za nešto ne bih pala, zar ne? I tamo je bila ta drvena paleta sa sumnjivom ravnotežom punom tisuće staklenki sa proizvodima i izgledala je kao da će se svakog trena sve srušiti …bilo me strah opće puhnuti u nju…uhhhI opet, što bi bio logični izbor svakog pametnog stvorenja kojemu je ostalo imalo mozga u glavi? Sigurno ne bi bio moj ……ja sam odlučila da ću pasti………Da…….divite se mojoj logici i gluposti. Mislila sam da ću dobiti otkaz ako povučem tu paletu dolje i razbijem samo neke od njih ( iako sa mojom srećom vjerojatno bih srušila veliku većinu njih) tako da sam odlučila rađe pasti na pod. ….mogla sam mirne duše razbiti glavu na metalne linije, ozlijediti oči ili pasti na slomljeno staklo i još uvijek srušiti tu vražju paletu…ali da…krenula sam herojskim putem doslovnog spašavanja mojeg posla ( i sebe) bez obzira na posljedice.heroPrvo sam skočila natrag na noge i provjerila da li sam se zamazala što bi ukazivalo da sam pala i zatim ko indijanska izvidnica promatrala po ostatku tvornice da li je to netko vidio . Uspjela sam srušiti samo jednu jedinu staklenku proizvoda…ako  uzmete u obzir da smo taj dan više razbili nego proizveli, mislim da je to bilo i više nego uspješno slijetanje…tako da se vratila brzo na posao i nadala se da neću dobiti srčani udar dok sam kalkulirala sve opcije koje su se mogle dogoditi i još pokušavala kontrolirati štetu na proizvodnoj liniji. To se dogodilo oko 5 sati ujutro što je značilo da će za 45 minuta doći glavne šefice na posao i svi su bili veoma živčani zbog toga i loše volje tako da smo morali još više ubrzati da bi se to donekle saniralo i držalo pod kontrolom. Kasnije je netko došao provjeriti što se događa i onda sam tek shvatila da me ruka jako boljela te je povratak na posao i teški fizički tretman bila i više nego loša ideja….kaw kaw…………jedva sam rekla da sam pala i da sam ok i nastavila dalje raditi, čak i dulje nego sve druge dane, skoro propustila autobus za doma i nikad službeno prijavila tu nezgodu na radu iako se vijest ubrzo pronijela tvornicom, ali nije bilo to ništa novog jer se u tvornicama takve stvari događaju svaki dan tako da s obzirom na okolnosti još sam imala više sreće nego pameti. I, idiot kakav jesam, još sam sljedeće dane nastavila raditi i to stavljena na poslove koji su zahtijevali teško dizanje dok me ruka užasno jako boljela. …….shrug  To je priča o mojoj gluposti sa posla jer nisam htjela biti traljava ili napraviti još više štete iako ja za to nisam ni bila odgovorna niti je to bila moja krivnja………i na kraju sam ionako dobila otkaz jer je sezona završavala ………i još jedna smiješna činjenica je kada su glavne šefice došle na posao prvo što su napravile je jednostavno isključile taj stroj koji je slao staklenke prema nama…i više se nisu  igrale lansiranih raketa.  smil42c642dbb72ef

reunion

9. PERVERT

Druženje sa frendovima zvuči tako jednostavno, zar je? Pa, trebala sam se naći sa jednim frendom kojeg nisam vidjela već dugo vremena i odlučili smo se naći u jednom supermarketu jer smo oboje imali nekih stvari za obaviti prije toga. Stvarno ne volim kasniti pa sam se požurila da dođem na dogovorenu lokaciju i pričekam ga. Moram reći da je bilo to vrijeme kada je dućan pretrpan ljudima, mislim da je bio neki nadolazeći praznik na vidiku.  yay Moj frend je malo kasnio i došao je sa kavom u plastičnoj čaši i još uvijek mrmljao da nije stigao niti imati pristojan doručak. Pokušavali smo se micati ljudima koji su gurali kolica po tom supermarketu kao da je smak svijeta i u jednom trenu izbjegavali osobu koja je nenadano stala ko magare uspred puta – moj frend se naglo okrenuo  da ju zaobiđe i lijepo zalijao moju majicu sa svom kavom koju je imao. . shrug soakedOsobno mrzim kavu i nikad ju ne pijem , mislim da je to bila osveta plemena kave protiv mene. To još i ne bi bilo toliko loše da sam ja jednostavno držala jezik za zubima. ….Na temelju prijašnjeg razgovora kojeg sam imala s tim frendom , i moram reći da je on stvarno veoma dobra i nježna dušica, ali ponekad voli zafrkavati, on je rekao – “Yayks, daj da to skinem s tebe…….” a ja sam odgovorila “To i planiraš cijelo vrijeme, totalni perveznjaku! *………….ne znam kako svijet povremeno utone u duboku tišinu sa vremena na vrijeme…ali veoma zaposlen i pun supermarket sa desetke ljudi koji pričaju, djeca vrište i plaču u tom trenu ( i zašto dovraga) su jednostavno utihnuli i svi su zurili u nas. uh oh……On, jadno stvorenje, stajao je ukamenjen i totalno blijed ko duh ( da i ne spominjem da je imao curu i bio prilično slatko stvorenje koje ne bi ozlijedilo ni muhu) i ja koja sam stajala ko kip dok se topla kava slijevala niz moju majicu  i namočila me do kože. suffer ………..i onda je počelo šaputanje, smijanje i upiranje prstima, ko da ste u tom trenu postali sam centar svijeta…….sjećam se da me netko pitao da li sam ok i da li me moj frend smeta? Jadno stvorenje je bilo toliko blijedo da sam mislila da će dobiti srčani udar i samo je stajao ukamenjen bez ijedne riječi ko da ću ga baciti lavovima. . stop breathing Nakon što smo se malo oporavili od šoka otišla sam u najbliži dućan i kupila drugu majicu i otišla oprati tu smrdljivu kavu koja se zavukla u sve pore na mom tijelu, a on se  skrivao u javnom wc-u i morala sam kucati na vrata i pitati da li će izaći van.  ( Naravno da stvari nikad nisu toliko jednostavne pa je vrata otvorio neki stariji tip i samo zurio u mene dok ja sam brzo pokušavala napraviti poštenu rečenicu kako provjeravam da li je moj frend ok jer se ne osjeća dobro……..bila je to ionako napola istina…so what….)Onda je taj tip otišao do kabine u kojoj se moj frend zaključao i počeo lupati i zvati ga da li mu treba hitna.  facepalm  Kad je moj frend napokon uspio isteturati van, već je poprimio zelenu boju. a ja sam se smijala ko luda . Odlučili smo najkraćim putem zbrisati van i zatim naletjeli na naše frendove koji su nam odmah počeli prepričavati priču o nekom tipu kojeg je cura odbila, a on je izlijao kavu po njoj jer se nadao da će ju na taj način odvući u svoju sobu.   lolKad smo opće uspjeli doći do riječi i objasnili da smo to dvoje zapravo nas dva, morali smo se nositi sa još više smijeha i moj jadni frend je dugo vremena bio nazivan “pervert”……mislim da je sigurno za zaključiti kako su ljudi sigurniji ako se drže dalje od mene. Ali on još uvijek razgovara sa mnom, tako da, to je valjda ok? misli  Mislim da je malo pomoglo što sam se osjećala loše u vezi cijele te situacije i kupila sam mu igru koju je želio igrati kako bih se probala iskupiti za cijelu tu blamažu. Izgleda da je upalilo…….ili je to bilo zato što je on bio baš dobrica od osobe.  cute kitten

10.THE EVIL ONE

Što me podsjeća na jednu veoma zlu osobu s kojom sam se taj dan trebala naći na piću. Već sam kasnila sa svojim rasporedom  i mentalno sam radila cijelu listu stvari koje još trebam napraviti , kada i kako ih ugurati u cijeli raspored i tiho gunđala kako neću sve stići napraviti na vrijeme.  black defeat Moj frend je nekoliko puta istaknuo da ga uopće ne slušam i onda me pitao nešto na što sam ja naravno odgovorila….osim što sam ga nazvala krivim imenom. cold Sad, razjasnimo odmah da to nisam mogla napraviti goroj osobi na cijelom planetu jer bilo tko drugi bi se samo nasmijao i prešao preko toga….yeah, ali ne i ovaj. Budući da sam ga nazvala drugim muškim imenom, odmah je počela inkvizicija s pitanjima tko je taj tip i da je to razlog zašto ga opće ne slušam cijelo vrijeme, kada se trebam naći s njime, itd. Preskočimo sva ta pitanja koja je ta zla duša uspjela izvući od nekud. . curse Nemam pojma kako sam uspjela bubnuti drugo ime, mislim da sam jednostavno bila previše zaposlena razmišljajući što još taj dan moram napraviti i trenutno sam bila na tome da trebam nešto vratiti tom frendu i slučajno sam rekla njegovo ime naglas. Ali, kako katastrofa nikad sa mnom ne završi na početku, odlučio je ostati dok taj frend s kojim sam se kasnije trebala naći nije došao, budući da su ionako bili frendovi, naravno da su bili .shrug  Mislim da sam duboko u sebi se nadala da će držati jezik za zubima…ali..yeah…nije se dogodilo…………Uspio je biti tiho punih 5 minuta dok nije stigla nova runda pića i onda je onako nonšalantno izjavio smireno ispijajući njegovo piće da “sam se zagrijala” za tog frenda i maštam  o njemu čak i po danu “ghost ……Mislim da mi je čeljust valjda ispala do stola, a frend me samo gledao i onda također nonšalantno pitao “Od kada…i da je veoma polaskan, ali nije baš sad siguran u to jer je njegova cura negdje blizu, ali kad ona ode doma, možemo “popričati” o tome.  facepalm Želi li netko pogađati gdje je točno bila njegova cura?  bat Yep….naravno, upravo se pojavila iza njega i čula je jedino ono najgore. Nadala sam se da će u tom trenu pasti meteor ili ogromni dinosaur će se pojaviti iz ničega tako da mogu pobjeći u toj panici, spakirati stvari i preseliti se u drugu državu. Trebala sam znati da će ovo zlo stvorenje  napraviti nešto u tom stilu, a ovaj drugi je to samo prihvatio kao igru dok sam se ja jadna vrpoljila na stolici, mijenjala boje i pokušala se natjerati da počnem opet disati. Da stvar bude još gora i prije nisam baš bila u dobrim odnosima sa njegovom curom i sada sam se osjećala ko da su me prostrijelile veoma gnjevne laserske oči koje me žele pretvoriti u novu vrstu sira, onog sa puno rupa u njemu. fighting47 Nekako sam uspjela objasniti cijelu situaciju iako budimo iskreni ni ja ne bih u to povjerovala – iako sam ja bila totalna žrtva u svemu ovome i poslije toga me još gore tretirala i držala na oku ko da ću se baciti na njenog dečka svake sekunde, iako sam ga ja znala puno dulje nego ona……….i ubrzo ju je ostavio jer je našao drugu.  zoom 2 Budući da se to dogodilo poslije incidenta sa kavom, mislim da je to bila karmička osveta.

Vidim da se ovaj post pretvorio u prilično dugi roman pa ću se zasad prestati javno sramotiti  i uvjeravam vas da je ovo samo početak sa moje liste…….recite mi da li sam vas uspjela malo nasmijati….ili da li se sad osjećate bolje ako imate slična iskustva u svom životu? Ili jednostavno mislite da sam novo čudo prirode koje treba staviti u laboratorij i proučavati? miser

164412_454692207932942_1535077128_n

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Random (ili smiješni)postovi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Kako se uspješno izblamirati – prvi dio

  1. Pingback: Svi smiješni postovi i recenzije koje ste mogli čitati na početku bloga – veljača i ožujak 2013. | SANA SOREY

  2. stella žuvela says:

    Sa tobom je sve u priličnom redu, samo se trebaš prestat uzrujavat oko sitnica 🙂 Pretpostavljam da si prilično mlada, jer većinom su ovo situacije na koje bih sada, na pragu 40-ih, nonšalantno odmahnula rukom i još se doooooobro ismijala 🙂 A ovaj blam sa sponzorima – bila si iskrena, zašto ne? To si ti, i budi ono šta jesi, uvijek ❤

  3. Gordana B says:

    ja sam pročitala sve točke DNEVNOG REDA. 😀 TO DO list ti je dobar finish…. 🙂 A čuj, iskreno, defintivno ne mislim da si novo čudo prirode koje treba proučavati u laboratoriju…..LOL i meni su se događale slične stvari, u biti dvije samo. Prva -što se tiče poruke, poslala sam tak davno “frendici 1” koju sam popljuvala drugoj “frendici2”, a poslala krivoj, jer mi je nešto ukrala (??), ali za razliku od tebe, nisam se ispričavala jer nisam imala potrebu. Prvi tren, ono, blam, sram, no kratko me trajalo. Pustilo me, kraj poznanstva. Nije niti bilo prijateljstvo. Što se ostalog tiče, mogu samo reći da ti zaista nije dosadno u životu 😀 . Staklenke i to, hahaha, ne bih ti bila u koži. Hvala Bogu, ne idem često busom, pa nemam neka iskustva, osim, smrdljivih ljudi par puta na dužim putovanjima, I na mene je netko prolio kavu, pardon vino 😀 , i htio da skinem majicu. Eto, no, nije imao curu….drugačija situacija. UGL, da skratim, nasmijala si me ovim postom, 😀 ljudi smo…..svašta prolazimo kroz život……a, kao što sam već ranije rekla….tebi zaista nije dosadno? Šta kaže poštar za vrijeme ovih dana? LOL 😀

    • sanasorey says:

      ali to je onako u trenu, bed ti da bi propao u zemlju :P, sad se već mogu smijati na to kad je većina ljudi zaboravila već 😛
      ahaha, najgore je što je to prvi dio, ima još pričica 😛 ili izblamiram sebe ili nekog drugog 😛 živi cirkus 😛
      hvala na čitanju cijelog romana 😛

      a gle, vrijeme je…..pa danas očito u pms-u..svakih sat vremena je drugačija prognoza 😛

  4. hahahaha priznajem nisam uspjela do kraja pročitati ali jesam do 9. točke izdržala…Aaah da ti ja krenem prepričavati svoje gluposti, vidjela bi ko je smotan i tko ne zna držati jezik za zubima… A dogodovštine u busevima..Ufff ima ih dosta. Nikad dobre. I kako ne možeš kavu voliti aaaaa 😀

    • sanasorey says:

      preferiram slatke stvari, kava mi je previše gorka….par puta sam nadrobila toliko šećera unutra da se više niti promiješati nije dalo :P, da si tek vidla facu konobaru dok je to pokupio ahahahahahahahaha
      nadam se da nije išao testirati inače bi bio gotov 😛

      ps. teško, ja imam neki talenat ako već ne za blamiranje sebe onda bar ljudi oko sebe 😛

  5. Ljiljana Benčić says:

    Ljiljana Benčić. Svi koraci ispunjeni.

Leave a Reply

