Ulovile smo božićnog gosta – SAM collection ima preslatko darivanje za vas ;)

božić kolaž bolja fotka

(čestitke 10 kn, snjegović čestitka i kuglica – 25 kn, čestitka i kuglica Djed Mraz – 20 kn, set Djed Mraz – 35 kn)

Hello, greenstarsprošlo je već neko vrijeme od kad sam vam predstavila novog gosta, ali znala sam da će polako uvijek netko iskočiti pa nisam ni forsirala taj projektić.

Za one koji ne znaju, jedan od mojih projektića na blogu je predstavljanje i mala pomoć osobama koje su započele sa nekim poslom, hobijem, izradom nečega – od nakita, heklanih stvarčica, slika, kutijica, torbica, itd. Svima s vremenom dobro dođe malo promocije pa eto ponekad napravim mali intervjuić sa takvim osobama koje većinom uvijek imaju malo iznenađenje za vas. Naravno, moj projektić je free pa vas tako ništa neću tražiti zauzvrat, osim živaca dok ne napišem članak. lol

Ovaj puta predstavljam vam jednu mladu i ambicioznu osobu koja se u slobodno vrijeme bavi zanimljivim hobijem te smo vam ga odlučile predstaviti i budući da je vrijeme blagdana sve bliže, zakoračite s nama u malu božićnu avanturu. christmas

kutija 9

  1. Za početak da te predstavimo našim čitateljima:

“Zovem se Ana Marija Somođi, imam  24 godine i studentica sam.  Hobi mi je izrada ručnih radova, fotografija, čitanje, pisanje i sve ostalo vezano uz povijest.

2. Gdje je bila inspiracija za naziv stranice? 

“Stranica SAM collection je nastala slučajno. Budući da sam prije objavljivala radove na svojem Facebook profilu, ljudi su mi predložili da napravim posebnu stranicu kako bih predstavila svoje radove, a samo ime dobila je po mojim inicijalima. Htjela sam da bude nešto osobno, a opet posebno na neki način.

kutija 8

(kutija – 30 kn)

3. Možeš nam malo opisati kako je počelo zanimanje za ručne radove?

Bavim se nekoliko godina ručnim radovima. Budući da sam predsjednica jedne udruge djece i mladih, organizirala sam radionice i time je počelo. Kasnije sam počela i u svoje slobodno vrijeme izrađivati i eto. Ideja je potekla od moje prijateljice koja je bila, ajmo reći, zaluđena takvim stvarima i uvijek mi je pokazivala nešto novo i meni se jako svidjelo. A onda je došla, kao šta sam napisala, i udruga i sve malo po malo dovelo do ovog.”

4. Koji su materijali važni za ove lijepe radove? 

“Prvenstveno radim salvetnom tehnikom, ponekad i tapetnom. Materijal je različit, ovisno o proizvodu. Npr. Kutijice mogu biti od drva ili kartona, a onda im ja dajem taj posebni izgled. Medaljoni su metalni s motivima koje izabrem. Volim isprobavat svašta pa šta ispadne. Salvetna tehnika je stvarno jako jednostavna, a ima toliko mogućnosti jer sve ovisi o motivima kojima ukrašavamo.” a015

medaljoni kolaž

(obostrani medaljon – 60 kn, medaljon – 50 kn)

5. U kojoj prostoriji najčešće radiš na novim stvarima?

“Većinom je to u studentskoj sobi i kad se izrađuje onda vlada kreativni nered. Nemam neki određeni dio dana za dozu kreativnosti, kad god uhvatim vremena ili inspiracije.”

6. Što se sve zasad nalazi u tvojoj ponudi? 

“Počela sam s drvenim i kartonskim kutijama, kasnije se to povećalo na medaljone, a sada evo, budući da dolazi Božić, na kuglice, čestike i bilo šta mi padne na pamet.”

kutija 6

(kutija uspomena – 30 kn)

7. Kakve su cijene i kako te kontaktirati za više info ili dogovor oko narudžbi? 

“Kontaktirati me možete preko Facebook profila moje SAM collection stranice —https://www.facebook.com/anasomodji

ili na email –> anasomodji@gmail.com

“Mislim da su cijene jako pristupačne s obzirom na vrijeme utrošeno na izradu predmeta ili sam materijal koji mi je potreban. “

Kutije su većinom oko 30 kn, medaljoni oko 50 kn, mislim da kad pogledate same fotke možete se složiti sa mnom kako je i više nego cjenovno pristupačno i koliko je truda uloženo u male detalje.

8. Imaš li neki favorit kojeg voliš izrađivati? 

“Nemam neki poseban favorit, ovisi o proizvodu, vremenu i mašti jer svaki predmet je unikatan i na svoj način zabavan za raditi.  Apsolutni hit bio je medaljon s francuskim motivom madamme.”

9. Radiš li što po narudžbama? 

“Naravno. Sve ideje i želje su dobro došle, uvijek se možemo dogovoriti kako pretvoriti vaše želje u realnost.” congrat 

kutija 10

(kutija – 30 kn)

10. Kako su tvoji znalci reagirali na sadašnji hobi? 

“Pa iznenađeni su svakim novim radom. Ali moram reći da mi neki i pomažu (hvala cimerici). Facebook danas čini pola svijeta pa tako mi uvelike pomažu što shearaju moju stranicu.”

11. Neki planovi za budućnost?

“Što se ovog trena tiče, definitivno se više promovirati. U planu su neki sajmovi. Ali, naravno i novi proizvodi.”

kutije kolaž bolja fotka

( komplet medaljon, kutija, čestitka – 80 kn)

Interesantna činjenica jest da smo nas dvije davno, davno ( ok, ne baš tako davno smil42c642dbb72ef) išle skupa u srednju školu, moram reći da niti ja nisam očekivala kako ćemo se u budućnosti  naći svaka na svojoj Facebook fan stranici i radeći na hobiju koji nam svakodnevno bar jednom izmami smiješak na lice. Pričice o mojoj osobnosti u srednoj školi nažalost morat ćete čuti jednom drugom prilikom. lol

Bolje da se vratim na naš mali intervju i dam završnu riječ našem gostu.

“Svaki čovjek je kreativan na svoj način. Kada probudimo tu kreativnost, nema nam kraja. Najvažnije je pronaći sebe u nečemu. A onda to razvijamo jer ipak dio nas može nekome uljepšati dan.

Eto, ovim putem se zahvaljujem svojoj školskoj kolegici na izdvojenom vremenu, ali i prepoznavanju mog talenta, a prije svega što je odlučila moj rad predstaviti vama… iznimna mi je čast surađivati s tobom. Tko bi rekao u ono vrijeme kad smo dijelile školske klupe da ćemo jednog dana surađivati. Hvala ti od srca.”

Nema na čemu, uvijek uživam tipkati po blogu, editirati fotkice i raditi na nečemu, za meni je svaki post unikat za sebe. A vi naši dragi čitatelji svakako bacite okice na njene radove, ima stvarno lijepih i slatkih stvarčica………a kad smo već kod slatkog. …………………

SAM Collection ima darivanje za vas 626gdau

Ne, nisam kidnapirala našeg gosta niti se skriva u vreći ( još  lol), ali nas je zato podmitila sa malim darivanjem za vas, budući da vrijeme blagdana ide sve bliže, svi se osjećamo nekako darežljivo, pa je tako i ona izradila mali token zahvalnosti za svoje fanove, nadam se da će vam se sviđati, mi smo oduševljene detaljima.

darivanje

Nagrada je ovaj božićni set sa slike koji se sastoji od čestitke, kuglice i kutijice koja može sadržavati i slatko iznenađenje, a svemoćni random će izvući jednog dobitnika/dobitnicu. Ovo darivanje će trajati malo kraće kako bi nagradica doputovala svojem vlasniku taman kao božićni darak ispod bora pa svakako požurite i prošnjofajte što sve ima na stranici našeg gosta, nikad ne znate što bi vas moglo očarati na prvi pogled.

ps. Pobjednika bira naš gost tako da nagrada ne ide kroz naše ruke.

PRAVILA:

Biti fan stranice SAM Collection –>https://www.facebook.com/anasomodji

i  Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno, imam i Google Plus, ali ga baš ne koristim.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju  – više podjela na drugim mrežama, veći unos u nagradnu igru ;)

3OBAVEZNO – nam se potpišite inače ne znam tko je sudjelovao pa tako nećete ni ući u izbor za nagradu – pa molim vas, po stoti put, obratite pozornost na to! I napišite nam što vam se posebno sviđa od njezinih radova.

Darivanje je za Hrvatsku i susjedne zemlje, a trajati će od 15.12 – 20.12. Sretno ;).

sudjelovati ste mogli i ovdje —> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=233077003528796&set=a.139714946198336.1073741825.135740679929096&type=1&theater

edit. Da vidimo tko je budan ovako kasno?  Naš gost, SAM collection, odabrala je pobjednika, a to je……….Ivana Zorić koja osvaja prekrasan božićni poklon, molimo te da se javiš našem gostu u vezi nagradice. Čestitamo 😉

Malo smo se požurile kako bi nagradica stigla taman prije Božića, a vi ostali pričekajte još malo, već danas ili sutra počinje naše veliko božićno darivanje 😉

winner sam collection

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Ulovile smo božićnog gosta – SAM collection ima preslatko darivanje za vas ;)

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Lijepe kutije, jako mi se sviđaju… i ja sam se okušala u dekoraciji nekih svojih i uvijek mi je drago vidjeti ovako lijepe radove. Ruža Matika a na FB Hanna Ruža Matich

  3. Štefica Šakanović
    preljepo

  4. Marica says:

    Kutije su prekrasne.

  5. SUZANA says:

    Suzana Sainovic
    Kutije su bas divne.Posebne su i one mi se najvise svidaju makar je i sve ostalo jako lijepo 🙂

  6. danijela says:

    podelila,divne su,Danijela Vukanac Rakic

  7. Kutije su divne, ali i sve ostalo. Mnogo kreativnosti i ljubavi isijava iz svakog predmeta. 🙂
    Podijelila sam na FB i nadam se da ćete me obradovati!

  8. Marica says:

    Kutije su preljepe.
    Podjeljeno na FB: Marica Opačak

  9. Gordana says:

    Gordana Mandić Čotra
    Podjeljeno na FB pod istim imenom
    Kutije su zbilja fora i lijepe, idealne za poklon……

  10. Ljiljana Benčić says:

    Ljiljana Benčić

  11. Magdica Duvnjak says:

    Kutije su lijepo dizajnirane i osmišljene, idealne za ovo blagdansko vrijeme!
    Magdica Duvnjak

  12. Hristijana Mitic says:

    Hristijana Mitic Svidjaju mi se kutije,prelepe su,svaka cast.

Leave a Reply

