Sana Sorey Xmas Cheer – veliko blagdansko darivanje za vas ;)

Leeloo advent cheer

Ho-ho-ho! 2romafdMislim da je ovo nekako i moja reakcija dok se dočepam čokolade, ali to nije ono što vas zanima zar ne? Pretpostavljate o čemu je riječ……..o našem prvom blagdanskom darivanju za vas , yey. 2ytoc4l

Kao što sam već najavila na našoj Facebook stranci, ovaj puta odlučile smo se za drugačiju verziju darivanja, budući da nam se bliže blagdani i na neki način bih to željela iskoristiti, a malo i upoznati naše fanove, izmudrila sam novi način kako vas mučiti preko praznika. lol

Ja osobno dolazim iz “obitelji” koja je rijetko bila skupa za blagdanskim stolom i rijetko se itko zamarao tradicijom, božićnim veseljem, ukrasima i darovima, ……a tako je i sa našim rođendanima, imendanima, svakakvim godišnjicama, pa evo sa svojih 25 godina otvaram vrata Xmas cheer-u, samo malo da provirim i pogledam kako vi provodite ovo blagdansko razdoblje.

Btw. fotkica gore je od naše LeeLoo, baš lijepi umirujući, blagdanski i nježni ugođaj, zar ne? wow1-onion-head-emoticon

Malo da se odmorimo od tradicionalnog like, share, comment principa, ovaj puta ćete imati slobodne ruke očarati nas svojom kreativnošću. Da se mene pita ja vih vas sve nagradila, ali imamo puno darivanja kroz godinu i svi možete okušati sreću, prvo sam imala ideju da i mi imamo adventsko odbrojavanje, ali trenutno zbog obaveza, mojeg nezaposlenja ( opet) nemamo toliko vremena organizirati sve, pa ću tu ideju ostaviti za neki drugi puta, možda uključiti druge sponzore itd……ostanite  dalje sa nama i sigurna sam da ćete s vremenom vidjeti svakakvih bisera od mojih ideja ( svaki dan izlegne se neki novi lol ).

Molim vas da ovaj put dobro pročitate pravila jer ćemo ih jako provjeravati, budući da fond nagradica za vas dolazi ne samo od nas nego i naših sponzora pa je itekako bitno da ih bar podržite kao malu zahvalu za njihov trud. Naravno, dat ćemo vam opciju sudjelovanja i koji niste na Facebooku, pa čujte i počujte kako sam ja to uspješno zakomplicirala. smil42c642dbb72ef

sana sorey xmas photo

A ovo je moj maleni Xmas corner, jako mršavo….ipak ovo su bile naše fotkice, a sad je na vama red.

 626gdauSANA SOREY VELIKO BLAGDANSKO DARIVANJE  8vria9

TEME:

1. Kako rekoh, željele smo vama, a i sebi ostaviti dosta slobodne ruke budući da testiramo kako će ovaj princip darivanja funkcionirati, a opet vas malo zabaviti, iskoristiti blagdane, a da vam ipak ne oduzme puno vremena, pa evo što sam izmudrila: starac

a) šaljite nam fotke vaših božićnih ukrasa, borova, božićnog ugođaja u vašem domu, fotke kolača, možda crtanje po prozorima, ljubimci, itd…..samo bih ipak vas molila da izostavite djecu i ne morate fotkati sebe niti članove obitelji

b) fotkajte nam svoj make-up, možda koju manikuru nosite sad ako ste se prilagodili blagdanima, ne trebate nam fotkati sebe ako vam je neugodno, možete nam poslati fotku  jedne strane lica, make-up očiju ako imate neki posebnu ideju, ili samo nokte….

OBAVEZNO uz fotku koju nam šaljete MORA negdje u kadru biti papirić da je to za Sana Sorey blog – čisto da znamo da je za nas i da je vaša fotka, možete poslati koliko god fotkica želite.

Uz fotke nam možete kratko napisati od kud ste, što je bila tema, malo da vas upoznamo, pogotovo ime i prezime da znamo tko sudjeluje.

Share-ajte članak ili fotkicu/bit će verzija i na Facebooku.

2. Svoje radove možete nam slati na Facebook zid ili na email : shadowdaleraven@gmail.com  – tada mi stavite naslov Sana Sorey Xmas cheer

Ako nam šaljete na mail nadam se da se slažete da ih objavimo na Facebook stranici, ukoliko vas izaberemo za pobjednika da ne bude kasnije kako je nevidljivi rad dobio nagradu.

3. Naravno, budući da je ovo naša zahvala svima koji nas podržavate tijekom ovih nekoliko mjeseci koliko smo sa vama, darivanje je samo za fanove, stare ili nove, u tom slučaju možete nas pratiti preko Emaila, Facebooka, Twittera, Pinteresta, svi linkići su vam nadesno.

4. Neke nagrade su naše, a neke su od sponzora stoga molim vas klik kod njih( ako već niste njihovi fanovi), mislim da ipak toliko zaslužuju za ove nagradice -posebno hvala Smart Girls Get More (https://www.facebook.com/SmartGirls.Hrvatska ) i  Deborah (https://www.facebook.com/Deborah.Hrvatska ) koji su spasili stvar budući da su nam pošta/i neisporuka dosta toga malo pokvarili planove.

TRAJANJE I OBJAVA

Darivanje će se rastegnuti do kraja mjeseca, a možda i par dana nove godine da vam dademo maksimalno vremena i možete obuhvatiti elemente Božića i Nove godine, a o pobjednicima će ovaj puta odlučiti naš mali žiri, a ne random, pa nas oduševite sa svojim radovima.

I NARAVNO, ZANIMAJU VAS NAGRADE JELDA? Fox Wow

sana sorey xmas cheer

Nagrade će(većinom) biti poslane Tiskom, inače bez njega ne bi mogle fiancirati ogromnu poštarinu Pošte koja mi je opet pokupila par paketa za sebe,a time i vas skratila za par nagrada, valjda su shvatili da je vrijeme darivanja i za njih.

Imamo 2 fonda  nagrada, drugi fond je pomoćni kojeg sam mislila ostaviti za darivanja u sljedećoj godini…….ali, ovisno o vašem odazivu na ovo darivanje, lako povučemo nagradice ako nas neki vaši radovi oduševe..teško mi procijeniti tko će sve sudjelovati…možda će vas jedva biti deset budući da se radi o kreativi. lol

Jedna super stvar jest da si nagradice možete birati, napišite nam 2-3 vaša favorita, a mi ćemo to imati na umu. Može li bolje od toga? Dale smo vam potpunu slobodu. Ako sam ja to dobro izbrojala radi se o 24 -30 nagradica za vas. wew-onion-head-emoticon

1. FOND NAGRADA – GLAVNI – Garnier Olia boja za kosu – 4.6 Deep Red, Garnier Moisture Match krema – zelena, 2 Fitoval šampona protiv peruti, okrugle naušnice, Essence Souffle Touch blush -20 – frozen strawberry, 4 Smart Girls Get More lakića za nokte sa šljokicama, Vollare Flash ljubičasti lak za nokte, Bipa tuš za oči, Smart Girls 3 predivna Rollipop sjenila za oči, testeri Bioderma micelarne za osjetljivu kožu -2×10 ml i Bioderma tester Sensibio light kreme za osjetljivu kožu – 5 ml, tester Nivea In shower Body Milk 10 ml, Afrodita Young and Pure 3 u 1 – gel+piling+maska tester 2ml, 2 testera Dr. Renaud po 5ml, Rimmel Nail Nurse -Nail Base&top coat za njegu noktiju. 

2. FOND NAGRADA – POMOĆNIGarnier Moisture Match krema – zelena, 3 slatka para naušnica, Boulevard de Beuate paletica, Deborah Milano CC krema ( kao što sam objasnila, ova je korištena jednom-imamo 2 trenutno i ne stignemo sve trošiti). Medo je ukras, on regulira nagradice. greenstarsps. dosad ste nam poslali stvarno lijepe fotkice, morat ćemo dodati još nagradica..pa zasad dodajemo još Catrice  Blush Tint i Catrice Mat Mousse make up-natural beige.

Fotkice koje nam pošaljete možete vidjeti ovdje —> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.235681166601713.1073741827.135740679929096&type=1

Evo, nadam se da vam se sviđa darivanje i da ćete sudjelovati, ostavile smo vam slobodne ruke, maštovitost, pa čak i biranje nagradica, a ujedno da vas i malo bolje upoznamo, a ja odoh pisati brzo recenzije prije nego me sponzori odluče staviti na tanjur umjesto blagdanske purice. uhhh

Ho Ho Ho, Merry Christmas and happy New year  rum gone……………ups, ne taj ho ho ho………….ovaj nam treba –> garfield xmas( iako bi se neki složili i sa ovim prvim, pogotovo za vrijeme određenih “rodbinskih” okupljanja, zar ne? lol) Sretno and stay tuned, očekuje vas puno recenzija dobrih proizvoda ( a i mojih favorita).

ODABIR POBJEDNIKA

edit. I tako je došlo vrijeme da i objavimo dobitnike našeg velikog prvog Xmas Cheer darivanja, vjerujem da je sad već 99 posto od vas skrolala ravno dolje na objavu imena, ali svejedno ću napisati ono što imam za reći budući da bi trebalo sadržavati par korisnih informacija.

Prvo moram reći da ste nas uvelike iznenadili odazivom i ništa nas nije moglo pripremiti na lijepe radove koje ste nam poslali, smiješne dogodovštine, opise ili unikatni pristup zadatku kojeg smo vam postavile, trudila sam si uzeti vremena svakome odgovoriti iako mi se već iz inboxa počelo pariti od zatrpanosti i korištenja work-onion-head-emoticon, dale smo vam još više vremena i čekale sve da možete sudjelovati. Ukupno nam je pristiglo oko 200 fotkica od 53 prijavljena natjecatelja i nikako nam niste olakšali izbor pobjednika.

Cilj nam je bio proslijediti malo Xmas Cheer-a, malo veselja, topline, kreativnosti, upoznati vas  i svakako zabilježiti kako bi vam mogle u budućnosti pomoći sa člancima, testerima i  proizvodima jer nam je komunikacija sa vama bitna – trebamo vaša mišljenja, ne broj koji predstavljate na našoj stranici.2yla4jo

Dosad ste mogli vidjeti da vas puštamo i dajemo vam puno slobode u donošenju raznih odluka – od onih što bi željeli vidjeti u darivanju pa čak i  što želite za nagradu ako ju osvojite.  I hvala vam na tome, it was fun, nadam se kako ste se i vi zabavali i ako ćete htjeti, možemo ovakvno nešto ponoviti opet, ne moramo čekati sljedeći Božić, možemo uključiti same sponzore i napraviti još veće veselje, o tome ću pustiti vas da odlučite.

O radovima je odlučivalo indijansko vijeće različitih osobnosti pa je tako sam izabir dobitnika bio pravo mučenje, nikako se nismo mogle dogovoriti gdje je granica da nešto proglasimo “dobitnom” kad su nam svi radovi bili prekrasni na svoj način i cijenimo vrijeme koje ste uložili u to. Ovi su neki od kriterija koje smo na kraju najviše gledale: 2zfmv7r

1. pravila – bilo je očito da neki od vas nisu ni pročitali skraćenu verziju pravila, a kamoli otvorili ovaj post i pročitali naš zadatak, upute ili ono malo pravila koje se očekivalo od vas – naravno da u moru radova koje smo dobile gdje su se neki potrudili na svim mogućim poljima ovo je bio prvi korak u filtriranju

2. osobni pristup zadatku – također dosta vas nije ispunilo da stavite papirić sa našim imenom kako bi potvrdili da su vaše fotke, priznale smo čak i jednu fotkicu sa papirićem u kolažu, ili link na svoj profil gdje nam možete dokazati da je slika vaša. Također smo uzele u obzir i sam pristup prema nama – koliko nas poznajete ( neki su to dobro iskorištavali i proganjali me sa kolačima i u snu lol), neki nas pošteno nasmijali upadom, originalnošću, slanjem kolaža svih motiva, radili make-up i komunicirali sa nama preko maila – nekima je bilo teško odgovoriti nam natrag kada smo u mailu zatražile da nam bar napišite nagrade za koje se natječete.

3. drugi faktori -sve drugo što smo primijetile, aktivnost, komunikaciju, neki detalji ,također smo odlučile da ovaj puta damo šansu onima koji nisu sretne ruke sa random izvlačenjem, pa smo ovaj puta odlučile da osobe koje su bar zadnja 3 mjeseca nešto osvojile kod nas će malo pričekati, i u tu svrhu sam kreirala HIDDEN LIST.

Što je sad HIDDEN LIST  i jel ova skroz prolupala od toliko šećera za blagdane? sighVAŽNO!!!

Početni plan darivanja bio je nagraditi 3 do 5 osoba maksimalno i nisam očekivala ni iskoristiti cijeli fond nagrada te sam imala planove već za ovu godinu kako ću to rasporediti i uklopiti u dolazeće recenzije…………

Gledajući pristigle radove postalo je jasno kako je to nemoguća misija – budući da sam ionako idiot darežljive ruke koja svima želi bar malo nekom sitnicom uljepšati dan iako je moj u 99 posto bio totalno sranje, odlučila sam rastegnuti fond nagrada, nešto smo još i dodale te nagraditi vas 10, dok će još više vas završiti na našoj Hidden list – nećemo vam otkriti imena, ali ako ostanite aktivni toliko da vidimo kako ste još uvijek kod nas, kontaktirat ćemo vas i ponuditi vam neku nagradicu koja će tad trenutno biti aktualna –  kako nam suradnje rastu svaki tjedan – bit će svega. Ovo u potpunosti ovisi o vašoj aktivnosti – jer neću kontaktirati nekog tko je došao ovdje samo zbog jednog darivanja i više ga opće ne vidimo sljedećih par mjeseci. starac

Bilo je stvarno preslatkih radova maca, ljubimaca, make-upa, noktiju, ručnih radova te jestivih kućica i bilo mi  je previše žao jednostavno prekrižiti te radove, a nažalost nisam u mogućnosti nagraditi sve  sada – što zbog poštarine, mogućnosti slanja jer živim u zabiti, a i većinom jer nije imalo smisla na kraju svakome slati po jedan lak za nokte – pa će fond nagrada biti raspoređen na vas desetoro i čak sam se trudila da dobijete nešto prema svojim željama te da održim vrijednost darova za sve na istoj razini.

Sve radove pogledati možete ovdje —> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.235681166601713.1073741827.135740679929096&type=1

2ytoc4lPOBJEDNICI NAŠEG PRVOG XMAS CHEERA

winner of xmas cheer

I sad bi napokon bio red da objavimo imena oko kojih se žiri mogao složiti, iako ste vjerojatno prvo pogledali ovo i proglasili me ludom za tipkanje romana gore te molim uzmite u obzir da ovo nije rang lista nego popis kako smo vas tumbale kroz  datum prijava, fotkica i mailova:

1. Antonija Jeger -za predivne kolaže hrpe božićnih motiva, make-up, manikuru ( te brojanje slatkiša na slici 2romafd) i također jedan on naših najvjernijih čitatetlja koja zna sve naše slabe točke —> Garnier Moisture Match zelena krema, Essence Souffle rumenilo + tester Bioderma micelarne

2. Vedrana Mak – za konstantno debljanje nas sa slatkišima i kolačima svaki put kad smo prolazile kroz fotke, nekoliko prekrasnih kolaža u raznim motivima —>Catrice Matt Mousse make up i 1 Smart Girls Rollipop sjenilo  + tester Docteur Renaud

3. Vesna Piljić – za prekrasne božićne motive i pričicu koja je išla uz njih, a najviše nas je oborila fotka mace sa manikurom, slatkišima i trakicama našeg bloga —-> Garnier Moisture Match zelena, Bipa tuš i Nivea tester

4. Sanja Srdić – za unikatno upoznavanje ove osobe i teksta gdje smo se smijale još pola sata kasnije, sa par lijepih fotkica božićnih motiva i make up dostojan dive —> Deborah CC krema ( podsjećam na ono što sam rekla prije – krema je swatchana i nije dalje korištena) i 1 Smart Girls Rollipop sjenilo

5. Mirjana Plećaš – da ne ispadne kako nagrađujemo samo kolače i savršene fotke, radovi od tijesta su predivni……ali ono što nas je oborilo sa stolca od smijeha ( doslovno) je bio upad – predstavljanje u inbox……dijelom sam ga htjela kopirati, ali budući da nisam pitala za dopuštenje nisam se petljala u taj dio privatnosti…..uvjeravam vas, sam mail i moj odgovor na to – legendarno! Hail—–> Fitoval šampon protiv peruti + 2 testera

6. Martina Živković – na prekrasnim fotkicama posebnog make-upa u candy land verziji, a najviše mali origami Santa koji je jednostavno presladak —> Garnier Olia boja + 1 Smart Girls lakić za nokte + tester Bioderma micelarne

7. Tina Mihaljević – predivna božićna manikura i ujedno jedna od najboljih koju smo vidjele ovih blagdana —> Rimmel Nail Nurse nail base&top coat i 1 Smart Girls lakić za  nokte

8. Tina Marin Levačić -za predivne elegantne fotkice snježnih kugla, kolača, košare punih slatkiša ( znale ste, jelda?smil42c642dbb72ef ), božićnih motiva i fotkica svih proizvoda za doček Nove godine te sretnu bubamaru–ho ho ho  —> set od 3 naušnica, 1 Smart Girls lakić i  Afrodita Young & Pure 3 u 1 tester

9. Samanta Barukčić – za par kolaža predivnih fotkica koje su nas raspekmezile i nasmijale, make -up, manikuru i oblak vedrine —> okrugle naušnice, Catrice Blush Tint i 1 Smart Girls Rollipop sjenilo

10. Antonia Pivac -za nekoliko slatkih fotkica, a pogotovo blagdanske manikure noktiju i malog pingvina —> Fitoval šampon protiv peruti i 1 Smart Girls lakić za nokte

Eto, uhhhto je naša lista prvih dobitnika, ne zaboravite da se još vas dosta nalazi na Hidden listi, čestitamo i molimo deset naših dobitnica da nam jave svoje podatke, broj najbližeg Tisak kioska i mail/ili broj mobitela jer me to traže na onoj formi. 

VAŽNO: Molim vas za strpljenje oko isporuke nagrada ovaj puta, ja sam nezaposlena i trenutno nitko nema nikakvi prihod, najbliži Tisak kiosk mi je 4 km pješačenja ( naravno niti auta nemam) i budući da vas je sad deset ne mogu niti doći onoj tetici sa 2 vrećice paketa jer će me jednostavno otjerati proć banned, vidim da nije sretna ni dok dođem sa jednim…tako da ću ovo morati slati na više navrata pa vas molim za strpljenje ..nadam se da ću do kraja mjeseca to sve riješiti….išla sam na vam ruku sa više dobitnika, sad je na vama red.

Wow, opet sam natipkala roman, ali željela sam sve predočiti i objasniti da znate kako je sve bilo fer i imate dokaze, bilo je ovo zanimljivo iskustvo, recite mi vaša mišljenja o ovom i mogućem sljedećem takvom darivanju……ostanite i dalje aktivni te ćemo vas svakako nagraditi, sve je tu zapisano, bilo je ovo dosta stresno odlučivati kako  nekog razveseliti, a druge u isto vrijeme rastužiti, također je vrijeme da pospremim blagdanske smajliće i krenemo dalje sa radom…….Sana has spoken, haug! indian

rum gone —> definitivno moja reakcija na proces izabir pobjednika lol

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/, Nagradne igre i darivanja ;), Random (ili smiješni)postovi and tagged , . Bookmark the permalink.

15 Responses to Sana Sorey Xmas Cheer – veliko blagdansko darivanje za vas ;)

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Vedrana says:

    hvala ti draga naša :* :* bome si se natipkala 🙂

  3. Čestitam curama 🙂

  4. Anamarija says:

    čestitam curama 🙂
    da, da i ja sam bila jedan od onih koje su odmah skrolale do dna 😀 ali sam se vratila gore i pročitala do kraja 🙂 mislim da je ovo od tvoje strane bilo i više nego fer, ni na jednom blogu koji pratim, nema ovakvog čega, neke se čak ni ne potrude nagraditi svoje fanove, mislim da to sve govori… ugl, ja sam uvijek za darivanja i kreativu, tako da se veselim bilo kojem od sljedećih nagradnih zadataka, a i postova… 🙂

    • sanasorey says:

      hvala ti 😉
      this is how we roll :P, nije nam teško nagraditi nekoga, samo se treba malo potruditi 😉
      ne bi bilo fer da zadržimo sva ova blaga za sebe, zar ne? 😛

      • Anamarija says:

        pa ne znam, da sam na tvojem mjestu, sigurno bi mi bilo teško odvojiti se od nekih stvarčica 😀 očito nisam toliko darežljiva, pogotovo ljudima koje ne poznajem… 🙂 ali mi je super ovaj tvoj način, veselim se ko malo djete nagradnim igrama, a vjerujem da je tako i većini cura koje prate blogove.

  5. Pingback: Recenzija 2 Afrodita proizvoda iz Young&Pure linije: Gel za čišćenje+piling+maska 3 u 1 i Gel za isušivanje prištića Remove Spots | SANA SOREY

  6. Pingback: Smart Girls Get more lakovi za nokte i Rollipop sjenila za oči, 2. dio – recenzija | SANA SOREY

  7. Pingback: Blagdansko testiranje Deborah Milano Glossissimo sjajila – recenzija | SANA SOREY

  8. Pingback: Recenzija male slatke Misslyn Champagne Deluxe palete ;) | SANA SOREY

  9. Extra 🙂 Poslala fotke na mail 🙂 podelila na FB- Zoka Miki Djurdjevic, na Twitter- ZokaMiki83
    , na Google- Zorica Djurdjevic

  10. sabina says:

    FINO FINO

Leave a Reply

