Blagdansko testiranje Deborah Milano Glossissimo sjajila – recenzija

deborah sjajila main picture

Hello, 2yla4jouhvatila sam malo slobodnog vremena da brzo natipkam jedan post o dva lijepa sjajila koja su se našla kod nas zahvaljujući Deborah zastupnicima Adda kozmetike. Vjerojatno sam došla do zaključka kako bih mogla malo upregnuti moždane vijuge i prstiće te potrošiti bar malo kalorija koje samo skupljam preko ovih blagdanskih dana. Ne znam kako vi, ali ja i kolači, slatkiši, keksi ili čokolada nikako ne bi smjeli biti zajedno u istoj prostoriji …….jednostavno si ne mogu pomoći. 2romafd

Već sam vam pisala o Deborah kozmetici, mali članak o njihovoj CC kremi 8 u 1, ako ste ga propustili, možete škicnuti na ovaj linkić —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/11/12/procitajte-nase-dojmove-i-recenziju-deborah-milano-cc-kreme-8-in-1/

Deborah je talijanski brend kozmetike kojeg predstavlja kvaliteta, vrhunski dizajn, praćenje trendova i pristupačne cijene.

GDJE KUPITI: u DM-u, Muller, nekim ljekarnama , detaljan popis prodajnih mjesta imate ovdje —> http://www.adda.com.hr/prodajna-mjesta.php?q=deborah-milano

CIJENA: oko 62 kn

Ako vas zanima više info o ovom brendu skoknite do ove stranice —> http://www.deborahmilano.com/en/

ili ih posjetite na Facebook stranici –> https://www.facebook.com/Deborah.Hrvatska

Deborah-Glossissimo

DEBORAH MILANO GLOSSISSIMO SJAJILA ZA USNE

Najnovije Deborah sjajilo za usnice sadrži specijalne polimere za sjaj i hidratizaciju te na usnama ostavlja  3D sjaj koji vaše usne čini savršenima, baršunasto mekanima i glatkima.

Sadrži DH kompleks šumskog voća te ima:

  • – antioksidativna svojstva
  • – djelovanje protiv slobodnih radikala
  • – iznimna hidratantna svojstva

Dermatološki su testirana i hipoalergijska s blagim voćnim mirisom.

Ima ih u   18 nijansi – intenzivnih boja, sa šljokicama, prozirnih ili hladnijih tonova, prikazana su vam gore na fotkici ili možete ih detaljnije  pogledati na ovoj stranici —> http://www.deborahmilano.co.uk/p_glossissimo-lipgloss_181 , mislim da kod nas ima samo nekih od nijansi.

Glossissimo od Deborah Milano brenda je odgovor na pitanje svake žene koja je ikad željela sjajne usne koje su također duboko i dugotrajno hidratizirane! Nježna gelasta struktura obuhvaća polimere za sjaj koji osiguravaju superiorni sjaj i dugotrajnost dok koktel posebnih ulja daju usnama bogati 3D efekt.

Formula je također obogaćena sa DH kompleksom šumskog voća koji stvara zaštitni sloj preko usana i tako ih štiti od štetnog djelovanja UV zraka te ih ostavlja mekanima, uvećanima i baršunasto glatkima. 

Sjajilo dolazi u prozirnom pakiranju koje vam olakšava biranje prave nijanse za vas dok aplikator pokupi točno onoliko proizvoda koliko vam je potrebno za idealno nanošenje sjajila na vaše usne.

deborah sjajila 2

Kao što sam rekla, stiglo nam je još iznenađenja, a ovaj puta doplovila su do nas i 2 prekrasna Glossissimo Deborah Milano sjajila intezivnih boja u blagdanskom stilu. Dobile smo na testiranje 2 nijanse, broj 6 – pink nijansa Shocking fuchsia i broj 11 Lovely Red– intenzivna crvena.

Sjajila su u lijepoj ambalažici sa prozirnom tubicom i srebrnkastim zatvaračom u kojem se nalazi bijeli aplikator. Jedna cool mala stvarčica u vezi ovoga jest da je ambalažica sjajila sužena prema vrhu i kad lagano odvrnete zatvarač, aplikator vam sam iskoči, tj podigne se gore……baš nekako cool, vjerojatno nitko drugi ne obraća pozornost na takve stvarčice osim mene.  smil42c642dbb72efInače je sjajilo dobro zatvoreno pa neće slučajno samo iskočiti van.

Isto tako još jedan plus je da nisu ogromna niti nezgrapna da ih ne možete ugurati niti u torbicu pa se dogodi da vam vire iz jakne, džepova…a nerijetko ih i skupljate po podu….itko? ili sam to opet samo ja misli, a i srećom pa je dizajn malo “elegantniji” pa ne izgledate kao Barbie fan kad ga izvučete van na svjetlo.

Kad ga otvorite možete osjetiti predivan slatkasti voćni miris koji me podsjeća na bonbone koje sam često jela kao mala, one tvrde sa slatkim punjenjem trešnje, jagode ili višnje. Već sam odmah počela favorizirati ovo sjajilo. Okus je također blago voćni dok su nijanse koje smo dobile stvarno predivne, pogotovo crvena boja. Intenzivne, sadrže jako sitni blagi shimerasti sjaj, dobro pigmentirane i ne trebati ih puno stavljati kako bi postale zapažene.

Shimmer u sjajilu je blagi i nema onih velikih šljokica kojih se poslije ne možete riješiti, ostavlja lijepi i ženstveni sjaj na usnama bez da se svjetlucate ko Edward iz Twilighta (btw. inače totalni fan zgodnih vampir tipova…….ovaj definitivno nije jedan od njih, *sparkle, sparkle*  shrug)

deborah swatchevi sjajila

Nijansa broj 6, Shocking Fuchsia je malo hladnije pink nijanse i kod mene se to pretvori na blagu boju na usnama, mrvicu shimmera i dosta je dobra za dnevni look kada želite izgledati šarmantnije, a opet ne prenapadno, pogotovo na nekom ozbiljnijem radnom mjestu.

Nijansa broj 11, Lovely Red je predivna, crvena, intenzivna i trenutno idealna blagdanska boja koja će dovesti u napast i one koji nisu baš obožavatelji crvene, svakako izgleda predivno na usnama pogotovo jer se kod ove nijanse može vidjeti koliko stvara privid povećanog obujma mekanih, sjajnih i zamamnih usana.

Aplikator je prilično solidan i prilagodi se obliku usana tijekom nanošenja sjajila. Što se same teksture  tiče – mrvicu je ljepljiva u tubici, ali ne i na usnama nakon nanošenja, usne su lijepo meke, dosta dugo hidratizirane i osjeti se još uvijek blagi voćni miris. Boja se ne zavlači u sitne porice usana pa tako mislim da neće istaknuti niti ispucale usnice, ne “zaljepi” usnice, ne stvara se ona “korica” niti se prelijeva, kako ga stavite tako će i biti, osim naravno ako nešto ne pijete/jedete, itd.

Jedino na što mrvicu malo više pažnje trebate obratiti je npr dok stavljanja crvene nijanse pripazite da ste ujednačeno nanijeli sjajilo kako na nekim dijelovima ne bi bilo više boje, a nekim manje jer se to kod intezivnih nijansi malo jače primijeti, ja npr. nanesem sjajilo na donju usnu i onda ga razmrljam sa drugom, a zatim stavim još jedan lagani sloj za završni efekt kako bih dobila na intezivnoj boji, sjaju i lijepo ocrtanim, punim usnama. Inače nisam baš fan čiste crvene jer mi ne stoji baš, ili jer nisam naučena na jako izražajne boje pa se ne osjećam ugodno sa time – većinom zbog fobije  postojanosti ili mrljanja boje, ali ova nijansa je apsolutno prekrasna i stvarno me dovodi u napast.

Naravno, ostavit će trag na stvarima koje taknete usnama – čaše, maramice……ili neka jadna muška žrtva u blizini ( meni je baš slatko vidjeti onu zbunjenost i šlampavost kad skuže da imaju otisak sjajila ili ruža na licu, a sad ne znaju što bi s time – ako idu mahnito to skidati dolje – možda ćete se uvrijediti, s druge strane im godi egu ili treće ako su u društvu pa ih frendovi zafrkavaju ……uglavnom ono migoljenje što bi, kud bi…………………….so fun!!!!!! 2s14r3n)

deborah sjajila 3

Ali, vratimo se mi na ovu temu. Postojanost je jako dobra, s obzirom da ja stalno nešto žvačem, pijem, grickam kekse ili imam neki napad na čokoladu – moram reći da je sjajilo dobre postojanosti, lagano se počne brisati, ali ne nestane odmah kao što je to slučaj sa nekim drugim sjajilima, jednostavno sam oduševljenja njime i jako rijetko baš skačem od hiperaktivnosti oko nekog proizvoda….više sam realni skeptik da sve ima dobre i loše stvari, ali ovo sjajilo je super, pogotovo jer je dosta hidratantno, nakon skidanja dolje usne su još uvijek mekane i ni traga onoj isušenosti ili neugodnom zatezanju koje neke formule nažalost znaju izazvati. starac

Cijena je možda malo mrvicu skuplja nego inače koliko sam voljna odvojiti za sjajila, pogotovo jer me većina formula razočara, ali budući da sam dosta oduševljenja ovim proizvodom mislim da vrijedi svake kune pa ću ga tako i puno češće koristiti. Možda uspijem jednom u životu doći do dna potrošenog sjajila.

OCJENA 5/5 Fox Wow

Rijetko se nađe neko sjajilo za usne koje sa ovakvom lakoćom prođe testiranje kod mene, inače sam dosta kritična prema njima jer nisam fan velikih šljokica koje se preslikaju na sve što taknete pa izgledate ko da ste u upali u košaru sa dekoracijama i šljokicama ili radite konkurenciju božićnom boru.

Deborah Milano Glossissimo sjajila su pravo voćno osvježenje koje je uspješno riješilo nedostatke većine sjajila. Ima puno nijansa od prozirnih boja, hladnijih tonova, intenzivnih boja ili sa blagim shimmerom, ali mislim da nisu sve nijanse dostupne kod nas.

Ambalaža je svakako elegantnija i praktična sa dovoljnom militražom sjajila da vam traje dugo vremena.

Boje su lijepo pigmentirane, sjajilo je prilično dobre formule koja ne ljepi usne i stvarno ih ostavlja hidratantnima, punijima, sjajnima i uspješno kamuflira neke manje nedostatke.Ima nježni voćni miris i na kraju kvalitetom opravdava cijenu, tako da ako ste u potrazi za dobrim sjajilom, svakako zapamtite ovu kolekciju.

I za kraj, što ću vjerojatno raditi na svakom postu tako dugo ovo ne završi, podsjećam vas  na naše veliko Sana Sorey Xmas Cheer darivanje  2ytoc4lkoje smo  pokrenule prije par dana, imate puno nagradica koje čak i možete birati, samo tražimo od vas da  budete kreativni i proslijedite malo blagdanskog veselja i do nas.

Sve detalje i info o nagradicama možete pronaći ovdje –> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/12/22/sana-sorey-xmas-cheer-veliko-blagdansko-darivanje-za-vas/.

Stay tuned, bacila sam se robotsko tipkanje recenzija iako je ovo puno realniji prikaz trenutne situacije sa svim recenzijama koje sam imala na umu napisati PRIJE nove godine. –> lolPirates_of_the_caribbean(2)

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika, Recenzije -njega usana and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Blagdansko testiranje Deborah Milano Glossissimo sjajila – recenzija

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Gordana B says:

    mada, stvarno volim širok spektar boja (ruževe, sjajila), osim nekih smeđih npr…. to mi ne stoji…plavuša sam….. 🙂

    • sanasorey says:

      ja imam brončani ruž, iako ću jadnika prije cijelog potrošit nego napisat o njemu nešto, ali nisam ni ja mislila da će mi stajat, a sad mi je favorit..samo hrabro u nove pohode 😛

  3. Gordana B says:

    dobro mi izgledaju sjajila…kad potrošim postojeće….kupujem…..;) boje su baš moje…..

  4. Snežana .T. says:

    inače ne koristim ruževe al zato sjajila su mi zakon,mada je 6 više moja priča nego 11-tica,(možda bi mogla proći za ove Novogodišnje praznike,ali inače ne)

    • sanasorey says:

      ma i vrijeme je da se malo raskomotimo za ovih još par dana od blagdana, doći će siječanj i odmah ćemo uskočiti u uobičajeni zaposleni ritam, još k tome je i mjesec jako dugiiiiiiiii…

  5. sabina says:

    bas je fino sve ❤

Leave a Reply

