Recenzija 2 Afrodita proizvoda iz Young&Pure linije: Gel za čišćenje+piling+maska 3 u 1 i Gel za isušivanje prištića Remove Spots

afrodita young and pure main picture

Hello, cheeri evo nas u novoj godini, još jedna prođe iza nas, sad možemo dalje nastaviti sa praznim novčanicima i pokojom kilom viška, pa eto…ugodno sam se smjestila za ekran i nastavljam sa tipkanjem mojih dojmova pomno spremljenih u glavi ( iako bih više cijenila da su već spremljeni na laptopu  smil42c642dbb72ef), želim malo nadoknaditi sa recenzijama budući da polako napredujemo sa blogom i dolazi nam sve više i više stvari pa jedva polovimo recenzije za proizvode koji nam dođu doma, a oni naši čekaju …i čekaju……..doći će na red…jednom. Eto, novu godinu otvaramo u stilu – sa Afroditom.

Nedavno su nam bila ustupljeni i dva proizvoda iz Afroditine Young&Pure linije, iskreno ne znam zašto uvijek potrošim toliko vremena na traženje proizvoda koji mi u tom trenu trebaju pa ih ne mogu naći, a većinom je odgovor ionako – Afrodita. Možda bih se probala utješiti da sa današnjim tržištem i svakodnevnim lansiranjem noviteta jednostavno ne stignete sve kupiti, a i financijski je nemoguće, stoga sam itekako zahvalna kada slučajno otkrijem poneki dragulj i  ovaj puta  ću vam obrazložiti  dokaze u prilogu oduševljenja ovim proizvodima.

Kozmetika Afrodita vodeća je slovenska kuća ljepote koja visokokvalitetnim kozmetičkim proizvodima i uslugama već više od 40 godina dosljedno zadovoljava želje, potrebe i očekivanja krajnjih i profesionalnih korisnika (kozmetički i frizerski saloni te wellness i spa centri).

afrodita young and pure kolekcija

Young & Pure je inovativna, koži ugodna linija, osmišljena posebno za čišćenje i njegu svih tipova mlade kože. Proizvodi Young & Pure nježno, a unatoč tome temeljito čiste kožu te joj osiguravaju odličnu svakodnevnu hidratantnu njegu. Također pomažu u sprječavanju nastanka eventualnih nečistoća – prištića i mitesera, a već nastale brzo i učinkovito otklanjaju.

Visokoučinkovite formule temelje se na prirodnim aktivnim sastojcima – vitamin B3, amazonski kompleks, alantoin, ulje jojobe, salicilna kiselina, ekstrakti hamamelisa, timijana i nevena te savršeno odgovaraju specifičnim potrebama različitih tipova mlade kože – kako normalne do miješane, tako i masne, nečiste.

Svi su proizvodi Young & Pure dermatološki testirani, parfimirani hipoalergenim parfemom koji smanjuje mogućnost pojave alergija te NE SADRŽE parabene, parafine i silikone.

Young & Pure – za besprijekorno čistu i njegovanu kožu. Brzo i jednostavno – po mjeri mladih!

Linija sadrži 7 proizvoda: Pjenu za čišćenje Clean, Gel za čišćenje + piling + maska 3 u 1, Osvježavajući tonik Refresh, hidratantnu kremu Make it beautiful, Njegujuću matirajuću kremu Make it matt, Gel za isušivanje prištića Remove spots i Osvježavajuću masku Make it perfect!

GDJE KUPITI: Dm, Kozmo, Bipa, Muller, Nama, Iris Harmica, neki trgovački centri

Više o proizvodima ih ove kolekcije možete saznati ovdje —> http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-lica/young-pure/

ili ih posjetite na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

AFRODITA YOUNG&PURE GEL ZA ČIŠĆENJE + PILING + MASKA 3 U 1

afrodita 3 u 1 gel, 1 fotka

Ovaj proizvod ima 3 učinka u jednom, služi za:

  1. ČIŠĆENJE – temeljito čisti kožu te pomaže u sprječavanju nastanka prištića i mitesera.
  2. PILING – nježno odstranjuje odumrle stanice kože.
  3. MASKA – vlaži kožu, uspostavlja ravnotežu masnoća i vlage te sužava raširene pore.
  • za normalnu i masnu kožu
  • bez parabena, parafina i silikona
  • non-comedogenic
  • deep cleansing
  • antibacterial effect

SASTOJCI:

SALICILNA KISELINA:

  • djeluje antiseptički, adstringentno (sužava raširene pore) i keratolitički (odstranjuje odumrle stanice na površinskom sloju kože). Čisti začepljene lojnice i regulira njihovo djelovanje;

ULJE JOJOBE:

  • poznato i kao zlatno obojan tekući vosak, vrlo je slično prirodnom kožnom sebumu te bogato vitaminima, mineralima i antioksidantima. Uspostavlja ravnotežu masnoća i vlage u koži te poboljšava njenu elastičnost. Vlaži i njeguje kožu. Ne zatvara pore;

GLICEROL:

  • vlaži kožu i štiti je od isušivanja;

VITAMIN B3:

  • smiruje reakcije te poboljšava navlaženost i ravnomjernost tona kože. Potiče protuupalnu obranu kože te kožu tako smiruje, smanjuje njenu iritabilnost i otklanja crvenilo.

KAKO KORISTITI: ujutro i navečer kružnim pokretima nježno utrljati na vlažno lice, isprati mlakom vodom. Ako ga se koristi kao maska (2 – 3 puta tjedno), gel u debljem sloju nanijeti na vlažno lice. Ostaviti djelovati 10 minuta te isprati mlakom vodom.

CIJENA: 150 ml – oko 32 kn

afrodita 3 u 1 gel, fotka 2

Sama ambalaža proizvoda je odjevena u ruho Young&Pure linije, zatvarač se nalazi na njezinom dnu te ova podeblja tubica ima 150 ml proizvoda. Što se bijelog zatvarača tiče dobro je napravljen, čvrsto zatvori proizvod, neće se strgati koliko god ga puta otvorili i zatvorili te također ga nije teško ni otvoriti – ponekad imam problema sa takvim stvarima jer jednostavno me zločesti zatvarač ne želi pustiti do proizvoda što obično završi sa trganjem sistema za zatvaranje i pokojom ogrebotinom na meni. ljut

Radi se o u 3 u 1 proizvodu za normalnu do masnu kožu- za čišćenje kože, kao piling i maska te ne sadrži štetne tvari. Moram reći da  miris možete osjetiti  izvan ambalaže i predivan je, kao lagani miris voćnih žvakaćih guma, jednostavno ga obožavam, a budući da mene nije teško nagovoriti da isprobam nešto što predivno miriši, krenula sam dalje u istraživanje sa povećanom znatiželjom. yay

Doziranje je prilično jednostavno i dosta precizno pa istisnete van onoliko proizvoda koliko želite, a ne pola tube – što svakako cijenim.  smil42c642dbb72efStruktura proizvoda je jako nježna – radi se o blagom gelu koji nije prevodenasti, lako je maziv i sa sitnim plavkastim zrncima koje skoro pa niti ne osjećate na licu.

Kao što sad velika većina vas zna, dosta sam lijeno stvorenje pa se jedva natjeram da koristim jedan proizvod – dok nađem nešto slobodnog vremena – očekivati od mene na dnevnoj bazi da koristim gelove za čišćenje lica, razne pilinge, maske, zatim dnevne kreme, noćne kreme, serume, tonike, sredstva za čišćenje lica, pudere plus hrpetina drugih stvari – je jednostavno nemoguća misija…vjerujte mi, prije ćete dobiti na lotu. lol

Ja preferiram naći  skoro pa savršene proizvode koji mi pomognu u održavanju ljepote kože tako da spriječim upotrebu desetke drugih proizvoda, naravno za isprobavanje sam uvijek, ali za dnevno korištenje jedno 30 proizvoda – teško, onda ne bih cijeli dan radila ništa drugo nego se mazuckala od glave do pete.

Moram reći da me ovaj Afrodita 3 u 1 proizvod dosta iznenadio i jako brzo oduševio, već skoro nakon prvog korištenja, ali htjela sam biti sigurna u njegovu efikasnost pa dopustite da vam predstavim par mojih zaključaka:

1. Predobra stvar je da zapravo objedinjuje 3 koraka u njezi kože u jednom proizvodu, pa ne samo da štedite na vremenu, novcu, svojim živcima, ne padnete u lijenost i zanemarite svoju dnevnu njegu kože nego ako vam se zapravo pokaže odličan u njezi kože – našli ste pravo malo blago koje vam vrijedi više od hrpa drugih proizvoda koje ste nagomilali pokraj sebe.

2. Prozirni gel za umivanje je jako nježan, jedva ga osjetite na koži, ne iritira ili pecka ako slučajno upadne u oči, djeluje dosta osvježujuće i ostavlja osjećaj ugodne, meke i čistije kože. Iako malo formula na koži djeluje masnije – ne brinite, lako se ispere, a nakon nekoliko minuta koža je meka, osvježena i nema masnog sjaja.

3. Ako ga koristite kao piling, ona sitna zrnca jedva ćete osjetiti – jako su nježna, ali efikasna, moj piling je dosad bio Collistarov, ali ako ga usporedim sa ovime, onda je Afroditin definitivno nježniji. Neće vam ostaviti crvenilo na licu, iritaciju ili još gore – stvoriti probleme sa prištićima – neke pilinge jednostavno počnem izbjegavati jer su zrca pregruba i rade više štete nego koristi.

4. Upotreba kao maska je definitivno moj favorit – budući da je prozirne formule i jako maziv, ne treba ga puno nanijeti kako biste pokrili cijelo lice, piše da ju trebate ostaviti na licu deset minuta, ali ako slučajno imam malo više vremena – ni 15 ne škodi. Inače nisam baš bila fan maski jer neke mirišu grozno, druge su jako masne, ili izgledate kao čudovište koje se kreće po kući i samo vam oči vire van lol – budući da je ova formula skoro nevidljiva i još odlično miriši, mogu mirne duše srediti par stvari po kući i imati masku na licu bez da poplašim sve koga sretnem. Također se ne cijedi niz lice pa neću ostaviti pola proizvoda po odjeći i kući.

5. Rezultat već nakon prve upotrebe: meka, osvježena koža – baš onako mladenačka, čista, odmorena -kao da ste isprali sav umor, nečistoće i šminku dolje……osjećaj je fantastičan i od tad se više ne odvajam od ovog proizvoda i već sad davim ljude naokolo da ga moraju probati – vjerojatno sam im itekako već dojadila s time.

6. Cijena za 150 ml proizvoda bi trebala biti oko 32 kn, ali budući da Afrodita ima stalno sniženja na njihove proizvode lako ga je uhvatiti i za manje od toga. Trebate li? Naravno, meni je proizvod fantastičan i uvelike u top 5 trenutnih favorita. love-onion-head-emoticon

Da ponovim za one koji su tek počeli čitati moje postove – što se moje kože tiče, ta ima um za sebe – većinom je suha do normalna, ali t-zona zna nekad poludit preko noći pa postane masna, a također i pore su mi dosta proširene, obično nemam nekih većih problema sa kožom ( neka tako i ostane), ali uvijek se nađe neki problemčić koji tek tolko da postoji samo da mi može ić’ na živce, bilo da je to luda t-zona i masni sjaj, proširene pore, masnija koža na jednom dijelu lica, itd.

Kao što rekoh, nakon jednog korištenja totalno sam pala na ovaj proizvod jer me oduševila jednostavna i nježna formula proizvoda koja predivno miriši i već nakon prvog korištenja ( krenula sam sa maskom) daje rezultate. Nakon više korištenja uspijete dovesti kožu pod neku kontrolu – npr. ako vam je koža trenutačno problematična i masna, uspijete suzbiti masni sjaj, koža se umiri, pročisti i neki od problemčića se povuku i to već možete vidjeti razliku ujutro – nemojte me krivo shvatiti da sve magično nestane, ali vidi se da je koža čistija, a problemčići postaju manje uočljiviji.

Također pore više nisu toliko vidljive, a koža nije ni jako suha – u mom slučaju našla sam stvarno fantastično rješenje za njegu koje mi niti ne oduzima puno vremena.

OCJENA 5/5 Hail

Ovaj proizvod me jednostavno oduševio, trenutno ga obožavam i ne odvajam se od njega, sva sreća da mi ga nema tko ukrasti iz ormara inače bih ga stavila pod ključ.lol

Bez zafrkancije, ovaj 3 u 1 proizvod mi je fantastičan, nježne je prozirne formule sa blagim zrncima za piling koja vas ne grebu, predivno miriši, opće nije skup i možete ga koristiti kao gel za umivanje, piling ili masku za lice. Već sa nekoliko korištenja možete vidjeti razliku – koža postane manje problematična, zdravija, masni sjaj je pod kontrolom, a pore se smanjuju i postaju puno manje vidljive. Ako ga koristite na problematičnoj koži, formula već za nekih 12-24  sati umiri kožu, pročisti i lagano ju vrati pod kontrolu.

Svakako preporučam da isprobate. starac

YOUNG&PURE GEL ZA ISUŠIVANJE PRIŠTIĆA REMOVE SPOTS

afrodita za prištiće, fotka 2

Za iznimno brzo i učinkovito isušivanje prištića! Nakon nanošenja upaljeno mjesto se smiri, crvenilo postupno nestane, a prištić se smanji i BRZO isuši. Zbog njegove lagane, brzoupijajuće teksture moguće je neposredno nanošenje pudera.

  • za sve tipove kože
  • bez parabena, parafina i silikona
  • non-comedogenic
  • fast effect
  • antibacterial effect

GLAVNI SASTOJCI:

EKSTRAKT TIMIJANA:

  • djeluje izrazito antiseptički, regulira djelovanje i iščišćavanje kožnih žlijezda te smanjuje kožne upale. Zato je idealan sastojak proizvoda za njegu masne, nečiste kože;

VITAMIN B3:

  • smiruje reakcije te poboljšava navlaženost i ravnomjernost tona kože. Potiče protuupalnu obranu kože te tako smiruje kožu, smanjuje njenu iritabilnost i otklanja crvenilo.

Za sve tipove kože.

KAKO KORISTITI: Gel nanijeti neposredno na prištić. Za brzo isušivanje upotrijebiti više puta tijekom dana.

CIJENA: 15 ml – oko 29 kn

afrodita za prištiće, fotka 3

Ovaj gel za isušivanje prištića dolazi upakiran u svoju zelenkastu Afrodita Young&Pure kutijicu i sadrži 15 ml proizvoda. Ako pogledate u kutijicu unutra se čak nalazi malo postolje koje drži tubicu gela, praktično ako se mene pita.

Sama ambalažica tubice sa gelom ima isti dizajn Young&Pure linije kao i na kutijici, kao što rekoh, tubica ima 15 ml proizvoda i zatvorena je čvrstim plastičnim čepom sa udubljenjem prema dizajnu dozatora samog gela, za jako precizno i kontrolirano doziranje – budući da se ionako radi o gelu za isušivanje prištića kojeg trebate samo mrvicu nanijeti, ovakvo doziranje je prilično super je nećete slučajno istisnuti previše proizvoda van sa kojim onda ne znate što dalje.

Gel je bezbojan i bez nekog specifičnog mirisa, lagane je i osvježavajuće formule, nije mastan, pregust niti se razlijeva. Lako se nanosi i osjeća se lagani cool hladni efekt na problematičnom mjestu.

afrodita za prištiće, fotka 1

Kao što sam već par puta spomenula, moja koža ima svakakvih mušica očito na pameti, gaahfigurativno opisano, pa ju je teško klasificirati pod bilo što, većinom je suha do normalna, ponekad preko noći mi tzona postane jako masna iako mi je i dalje drugi dio lica jako suh, a masnija koža donosi i više problema sa sobom tako da je ovaj gel uvelike pravo malo tajno oružje koje bi uvijek trebalo vrebati iz vaše ladice ili torbice, dovoljno je malen da ga možete  nositi sa sobom.

Iako sad njezi kože posvećujem više vremena nego sam to radila prije ( valjda dođe s godinama lol), većinom stres zna napraviti svoje pa mi ovaj gel izvrsno posluži čim osjetim bilu kakvu mogućnost problema i nastanka prištića….jest da ih, thank god, viđam sve manje i manje, ipak imam 25 godina i sa mojom suhom kožom te dobrom njegom, bilo bi vrijeme da i nestanu, nekad stvari jednostavno ne idu po planu i dobro je imati ovakvo nešto sa sobom kao pomoć. Pogotovo za ljude sa masnom kožom koji se stalno bore kako bi postigli lijepi ten kože, bez problema, a i masnog odsjaja.

Dakle, nakon što nanesete mrvicu gela na problematično mjesto, on djeluje osvježavajuće i na neki način lagano se upija u kožu te ublažava crvenilo dok antibakterijska formula radi na isušivanju prištića. Piše da se može nositi ispod pudera, ja osobno nisam probala, ipak ne volim miksati neke stvari, pogotovo dok želim da nešto čim prije nestane.

Nakon nekon vremena, i ovisno o problemu, crvenilo se lagano povuče tolko da već možete dobro zamaskirati problem, a kasnije dok ga se opće sjetite već je skoro i nestao. Možete ga nanositi više puta tijekom dana.

Jednu stvar koju sam primijetila jest da se ovaj gel na neki način stopi sa kožom…npr imala sam jedan prije dok sam još išla u srednju školu, već sam zaboravila što sam opće koristila, ali sjećam se da svaki put dok bih ga nanijela – gel bi se tijekom sušenja stvrdnuo i onda pretvorio u drugi sloj kože koji ste mogli “odljepiti” dolje…………….jezivo ako mene pitate, srećom toga ovdje nema. smug

OCJENA 5/5 hero

Ovaj gel za isušivanje prištića bi svakako trebali imati kod sebe doma, bar jedan da negdje vreba u ormaru, nikad ne znate kad će vam zatrebati. Nježne je formule, lagane, osvježavajuće, ne žari kožu i nije mastan, možete preko njega nanijeti puder i ne “odljepi” se sa vaše kože.

Njegova formula brzo radi na rješavanju problema i prilično je dobar u tome, dok mu je cijena za 15 ml i više nego pristupačna. S obzirom na minijaturnu količinu koju trebate za doziranje, teško da ćete da potrošiti do kraja.

Afrodita svakako uvijek misli na nas te me dosad nije iznevjerila ni sa jednim proizvodim kojeg sam kupila ili dobila na poklon, također imaju prilično dobro pokrivene sve kategorije – od dobre formule, učinkovitosti, dizajna te cijene, pa je nalaženje nedostataka kod njihovih proizvoda prava rijetkost.

I za kraj podsjećam vas  na naše veliko Sana Sorey Xmas Cheer darivanje  2ytoc4lkoje smo  pokrenule u prosincu, a tražili ste nas da još malo pričekamo kako bi još neki od vas mogli sudjelovati …. imate puno nagradica koje čak i možete birati, samo tražimo od vas da  budete kreativni i proslijedite malo blagdanskog veselja i do nas.

Sve detalje i info o nagradicama možete pronaći ovdje –> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/12/22/sana-sorey-xmas-cheer-veliko-blagdansko-darivanje-za-vas/.

Budući da je  velika većina blagdana prošla, a s time bi trebalo biti izbačeno i moje odmaranje, iako sam ja tipkala na blogu i na zadnji dan stare godine lol, vrijeme je da ubacim u brzo tiskanje postova inače će me ova hrpetina proizvoda kod mene potpuno zatrpati. Stay tuned, mislim da će Bioderma biti sljedeća. bye1-onion-head-emoticon

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega lica and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Recenzija 2 Afrodita proizvoda iz Young&Pure linije: Gel za čišćenje+piling+maska 3 u 1 i Gel za isušivanje prištića Remove Spots

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Afroditu sam probala puno puta, naravno u danima puberteta posebno i iskreno meni se jako svidjela. Mislim da nemože djelovati baš svima, ali meni je bila sasvim oke. Sada više nemam takvih problema, ali i dalje neke njihove proizvode koristim.

    • sanasorey says:

      super je da oni uvijek lansniraju nešto novo, pa tako i kroz dobre skupine, trenutno imaju novu 100 % SPA liniju koja će, opće ne sumnjam, postati pravi hit 😉

  3. Kupiću svojoj unuci , da probamo isušiti te dosadne prištiće, hvala Vam na obavjesti!! ❤

  4. Vedrana says:

    Probala sam ono za piling, nije mi nesto pomoglo. Ali ovo za isusivanje pristica bih mogla probati, ako kazes da stvarno tako djeluje 😀

    • sanasorey says:

      meni je super, a sad..tebi 😛 sto ljudi, sto ćudi 😛
      ima još onih koji su oduševljeni sa ovim proizvodima 😛
      možda mu samo nisi dala dovoljno šanse 😛

Leave a Reply

