Recenzija L’oreal Elseve Huile Extraordinaire ulja za sve tipove kose

loreal ulje main picture

Hello,hi znam da sam rekla kako ću pospremiti blagdanske fotkice i emotikone, ali budući da nisam sve stigla otipkati za vrijeme blagdana, još ću vas  gnjaviti  sa njima. Malo da razbijem monotoniju pisanja o stvarima iz iste kategorije, ovaj puta ću se više posvetiti njezi kose, čini se da sam taj dio malo zapostavila….bar što se tipkanja tiče, iako je nekako kod mene čak više prisutna nego ostalo.

Budući da koncept koji imam na umu za ovaj post će biti još jedan šaljivi “roman”, složite si šalicu toplog napitka, pokrijte dekicom i udobno zavalite u stolicu ili naslonjač te krenimo sa pričom o jednom malom vrckavom škorpionu koji je krenuo hrabro u svijet kako bi pronašao princa u pakiranju za svoju kosu. scorpion

Jednom davno …….ok, ne baš tako davno, ipak nisam toliko stara, lolodrastalo je jedno mrzovoljno stvorenje kojeg su stalno šišali na kratke frizure, svaki put kad bih mogla slučajno zavezati rep već bi me najurili frizeru – tko će se brinuti o dugoj kosi, od kud ti vremena za to, “duga kosa, kratka pamet”, blabla……sve dok se nisam zainatila i danas sa 25 godina imam dugu kosu do kraja kralježnice, manje živaca, više sijeda i nostalgičnih razmatranja tih “bisera” kojeg sam slušala kao manja.

Bilo je vremena kad ne samo da sam htjela odrezati sve nego se još dočepati škara i srediti ju sama, jedan od mojih najvećih problema je da se jednostavno ne mogu raščešljati bez da si počupam toliko kose van da bi i ptice mogle gnijezdo napraviti na njoj. gaah

Iskreno, više ni sama ne znam gdi je problem – jest da mi fale vitamini (što se i vidjelo kad sam uzimala vitamine koji su jednostavno napravili čuda na mojoj kosi i noktima) i stvarno mrzim ići kod frizera dijelom što u zabiti gdje ja živim ima jedan ok, ali izvuče sve info o vašem životu, pa i što ste  jeli za doručak – i ta je  šišala moju baku, mojeg tatu……a bogme i mene……..vidite, kamo idem s tim  kaw kaw…..možda će se sad nekome dići sva kosa na glavi, ali ja stvarno ne volim frizere i vrhove rađe sredim doma………lijenosti moje obično je to jednom na godinu i kakva mi je kosa na kraju —->   još uvijek prirodne smeđe boje, ravna, nije tanka, nije suha, nije žilava ili oštra, tu i tamo koji rascvjetali vrh – ništa strašno – vjerojatno imam više sijeda , ali sredit ću ja njih sa farbanjem…jednom….banned

I gdje onda nastane problem? Ne znam, mogu se ja raščešljati, zavezati kosu, otić spavati i ujutro će mi kosa biti toliko zapetljana kao da se nisam počešljala 3 dana, probala sam razne šampone, regeneratore, maske, mijenjala četke, radila pletenice da se ne zapetlja, ovako ju ne izlažem sprejevima, gelovima ili peglanju…..nezahvalnica jedna ljut. Toliko sam mrzila  češljanje da su to bile prave psihičke pripreme da se raščešljam i zaključavala škare u ladicu da ih slučajno ne vidim blizu sebe, trebalo bi mi po pol sata, iščupala bih ( a i slomila) dosta kose , pošteno se naživcirala i u sebi svaki put obećala da idem prvom prilikom kod frizera.

Jedna od mojih teorija je da mi je kosa postala oštećena skoro na sredini, tj prije na prvoj četvrtini moje dužine jer ju stalno vežem na isti način i veliku većinu vremena je jednostavno svezana – čim dulju kosu imam to više cendram kako baš ništa ne mogu napraviti sa njome. Probala sam se raščešljavati na par načina, ali svaki put bi problem bio upravo na tom mjestu, sve se zapetlja i izgleda kao da mi se jato šišmiša tamo ugnijezdilo…..ili sam u nekom castingu za hororce smil42c642dbb72ef…….vjerujte da je i prava misterija za mene zašto je toliko muka s tom jednostavnom, ravnom, dugom kosom koja  nije gusta, kovrčava niti ima problema sa elektriziranjem.

I kakve veze na kraju ima ovo Lorealovo ulje s time?

Moram priznati da skeptik kakav jesam jednostavno nisam opće obraćala pozornost na ovakve preparate ….ulje za kosu? Pa da onda imam špagete na glavi za jedan dan? I’ll pass. Još do prije nekih 5  godina prala sam kosu svaki dan ( yep, što ćeš…….) sam koncept šampona, četke i eventualno regeneratora me dovoljno izluđivala…….sva sreća da danas ne radim više takve gluposti i kosa mi može izdržati čak 3 dana bez da se opće počne mastiti.

Ali sila natjera čovjeka na svašta pa sam tako poslušala savjet kolegice i kupila ovo Loreal Elseve ulje za kosu i jedan Lorealov šampon koji će malo kasnije doći na recenziranje. Za  sljedećeg repriziranja horora tijekom češljanja tek nakon 15 min muke  sinulo mi je da imam to ulje….pa ono, idemo probati…koliko gore od ovoga može biti? miser

Prvi put sam istisnula jedno doziranje pumpicom na prste i prošla po kritičnom mjestu te se vratila  mučenju sa češljanjem…….ono što me zapravo iznenadilo je koliko lako sam se uspjela raščešljati, u potpunosti sam raspetljala svu kosu za par minuta…..ali skeptik kakav jesam također sam uzela u obzir da sam koristila i dobru masku za kosu te sam već propatila dobar dio vremena čupajući si kosu van.

L’OREAL ELSEVE HUILE EXTRAORDINAIRE ULJE ZA KOSU 

loreal ulje 2

Sad da vas malo  odmah zagnjavim i tehničkim podacima:

Ovo ulje je izvanredan proizvod za isticanje prirodne ljepote kose, obogaćen mješavinom 6 dragocjenih cvjetnih ulja. To je univerzalna njega koja će vašu kosu učiniti očaravajuće lijepom.
*Njeguje i štiti kosu
*Pruža blistav sjaj
*Daruje svilenkastu mekoću

U samo jednom koraku pružite svojoj kosi dodatnu njegu i sjaj, koristite:

1.  prije pranja kose za zaštitu vlasi
2.  za završno stiliziranje
3.  za oblikovanje frizure i  dodatni sjaj
4. ili kao zaštitu prije sušenja sušilom

Ima ga u dvije verzije – zlatna pumpica za sve tipove kose te crvena pumpica za obojanu kosu.

Gdje kupiti: Dm, Bipa

Cijena: oko 77 kn

Sadrži: silikone i 6 cvjetnih ulja

loreal ulje 3

L’oreal Elseve Huile Extraordinaire ulje dolazi u elegantnom staklenom, prozirnom dizajnu sa zlatno-bež pumpicom i sadrži 100 ml proizvoda koji originalno dođe oko 77 kn, ali ja sam svoje ulovila na cijelih 50 posto manje. L’oreal uvijek ima pakiranja proizvoda koji jednostavno nas razmaze do kraja.

Pumpica se može odšrafiti, a na vrhu ima mali sistem kako ju otključati, prilično jednostavno – zarotirate ju za nekih cm i pol, jedino što me malo živcira da svaki put dok stisnete pumpicom nekako se sama zarotira u onu “locked” poziciju pa ako ga nekud nosite pazite kako ga stavljate u torbicu da se sama ne otvori i razlije.

Samo ulje je prozirno, bez boje, dosta tekuće, nemasno i brzo se upija – tj. ako ga dozirate na prste i zatim nanesete na kosu, prsti vam neće biti masni, ostat će samo lagani mek i baršunasti osjećaj gdje je to ulje bilo.

Jedna stvar koju obožavam je miris – ne miriši jako intenzivno, ali jako profinjeno, bogati miris one mješavine ulja. Miris je lagan, osjeti se neko vrijeme na kosi, ali ispari nakon par sati, nekako bih željela da ostane duže.

Što se doziranja tiče, jedno do dva doziranja pumpicom je meni dosta na dugu kosu, osim toga previše također nije dobro jer će se kosa ipak početi mastiti, ali doći ću i do tog dijela. Drugi put kad sam koristila ovo ulje ( a sada stalno) ne idem prstima po kosi jer je meni sad primarna funkcija raščešljavanje, nego sa doziranim uljem prođem po vršcima zubaca svoje četke i tako lijepo više-manje distribuiram ulje kroz cijelu kosu ili bar 3/4, pokušavam izbjegavati samo tjeme, što zbog sloja silikona, a što zbog činjenice da mi se tjeme počne najbrže mastiti pa mu svakako ne trebam još i ja u tome pomagati. lol

 

loreal ulje 1

A vjerojatno se sad neki od vas pitaju….počela je s onakvim uvodom, a sad dalje šuti da li ulje pomaže ili ne………..Recimo to ovako: treba mi cijelih 5 minuta da se raščešljam, iščupam par vlasi umjesto cijelog gnijezda, a kosa je lijepo meka i mirišljava, kao da sam bila na nekom skupom tretmanu. Na neki način ulje zagladi kosu, ne da ju zaliže nego baš zagladi strukturu vlasi pa kosa postane manje “žilava” i sa par bezbolnih poteza možete raščešljati sve zapetljance, ako je baš negdje problematično mjesto nanesite malo ulja direktno, inače za mene sistem sa četkom je prilično dobar, i sama sam se toga sjetila….baš sam ponosna. smil42c642dbb72ef

Ono što je za mene bila apsolutna nemoguća misija je raščešljavanje na suhoj kosi – to sam jednostavno počela izbjegavati jer koliko god ja pazila na kosu ona se zapetljala po starom dobrom običaju i to  nije bilo šanse da počešljate – ne bez dobre muke, boli, čupanja kose i lomljenja ne samo vlasi nego i zubaca četke. Ne dao meni vrag mira ko i obično pa nakon što sam posušila kosu probala sam se odmah raščešljati još jednom na suho – budući da mi je na četki ostalo još tragova ulja nije opće bilo problema – nešto što u nekoliko godina nisam uspjela postići. Hail

Ovo ulje koristim već oko mjesec dana, postalo je nezaobilazno sredstvo za tretiranje moje kose, jednostavno ne gubim više toliko vremena niti moram posebno napraviti raspored kad ću ići prati kosu jer ću izgubit pol sata na češljanje, posebne maske za kosu, zatim na sušenje, …….katastrofa…  Čak sam napravila test i nakon posušene kose više ju nisam češljala nekih 24 sata, sa uljem sam to lijepo sredila za 5-7 minuta, stvarno predivno iskustvo.

Ne sljepi kosu, ne oteža vlasi,ne  ostavlja masni trag, zagladi sve neposlušne vlasi koji svaki strši na svoju stranu, a silikoni u njemu će zaštiti kosu od topline, ako koristite sredstva za oblikovanje kose.

loreal ulje

Kako rekoh, meni je 1 doziranje do 2 max dosta, ako je jako zapetljana kosa i to samo na mokroj kosi, ako ga koristite više kosa će se početi mastiti. Isto tako nakon duljeg korištenja kosa se nekako zagladi pa se i manje počne zapetljavati, lakše se raščešljava čak i na suho – ali na drugoj strani to ćete primijetiti dok perete kosu kako nekako djeluje -hm…zaštićeno sa tim uljem, masnije, kao da šampon kojeg sad imam nije dovoljno jak da to sve ispere dolje te se  onda  kosa počne i brže mastiti. Ali ako pogledam da sam bar zasad riješila noćnu moru sa raspetljavanjem, prezadovoljna sam……take that, you Tangle Teezer…….inače živim za dan kad ću oboriti kolegičinu teoriju sa ovom četkom – nema magične četke koje će vas počešljati bez da čupa, pogotovo ne dugu i zapetljanu kosu.

Kolegica ima drugačiji način jer njena kosa nije toliko zapetljana pa ona ne stavlja ulje na cijelu kosu nego samo na vrhove, kosa postane mekana, lijepo miriši, malo zagladi te zločeste oštećene vrhove, kosa postane poletnija i laganija.

Također je kosa puno podatnija za neko oblikovanje frizure, nema onaj teški svilenkasti Pantene osjećaj, ali ima lijepi meki, na neki način zaštićeni sloj na sebi koji vam pomogne da radite sa kosom što želite -iliti ga dobre stare silikone koji taj sloj stvore, samo pazite da ne pretjerate sa njima i mislim da ću sad malo prošnjofati kroz šampone koji mogu s vremena na vrijeme sve to isprati dolje kako bih ju nahranila i bila sigurna da su ti sastojci prošli kroz zaštitni sloj silikona – ipak kosa treba i biti zdrava, a ne samo tako izgledati, zar ne? starac

Budući da i ja dosta škrtarim na ulju jer mi je doslovno svaka kap dragocjena, svejedno imate 100 ml čiste čarolije koju nećete tako brzo potrošiti, cijena je još čak i opravdana, a budući da ga tu i tamo možete uloviti na vrtoglavom sniženju, ovo je bilo najpametnije ulaganje od 38 kuna koje sam napravila već jako dugo.

 loveeeeeeOCJENA 5/5 

Proizvod mi je stvarno odličan, kupila sam ga sama pa eto nemam razloga ga uzdizati u nebo da nije dobar, super je za raščešljavanje i mogla bih samu sebe istući gdi sam bila cijelo to vrijeme da ga nisam kupila prije ( a tek dok se sjetim da sam koristila Avon šampon i regenerator  miserable…………) 100 ml ulja za 77 kn ovog čuda je više i nego povoljno, predivno miriši, ono što je super da je više tekuće nego samo teško ulje i nije masno, trebate sami skužiti kako vam najviše odgovara pa ćete izbjegnuti i da vam se kosa počne jače mastiti, a osobito je dobar efekt što s nekim vremenom korištenja kosa postane bolja i treba vam sve manje vremena za raščešljavanje, manje muke i manje kose iščupate van. Skratio mi je muke sa češljanjem na 5 minuta, a kosa lijepo miriši.

Jedino što pripazite da povremeno jačim šamponom dobro  isperete taj “zaštitni” sloj dolje i kosu dobro nahranite da bi i bila zdrava, a ne samo tako  izgledala. Ja sam prezadovoljna i definitivno ga kupujem opet iako sam sad u napasti kakvo je L’oreal Mythic Oil Souffle.

I tako je ovaj mrzovljni mali škorpion pronašao ako ne princa, a onda bar poštenog grofa u “staklenki” za njegu kose…….take that frizerski saloni..nećete vi mene vidjet još neko vrijeme. lol

THE END ( of this chapter)….

to be continued………..

Huiles-extraordinaire

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Random (ili smiješni)postovi, Recenzije - njega kose and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Recenzija L’oreal Elseve Huile Extraordinaire ulja za sve tipove kose

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Jasmina says:

    Al si se raspisala! 😉 moram da ga probam kad sam sve ovo procitala! 🙂

  3. Imam ga i prezadovoljna sam sa njim:)

  4. sabina says:

    SUPER STVAR ISPROBANO ❤

  5. E ja imam L’oreal Mythic Oil Souffle.. i skrneo mogu ti reći da mi je super. Isto sam ga kupila kad sam imala duuuguu kosu, sad je ipak malo kraća, ali problem petljanja je tu i dalje, pa ja svoje ulje koristim i dalje.. Meni je odlično..vrijedi probati.

  6. Anamarija says:

    I ja sam nedavno škicala to ulje, al sam bila kratka s parama, tak da ga nisam kupila, a i bila sam skeptična oko mašćenja kose. Probat ću uloviti na popustu pa da i ja isprobam, inače mi se ne zapetljava jako kosa, ali mi je dosta oštećena na vrhovima pa nakon šišanca da ju imam čime tetošiti. Moja je kosa sad malo dulja od polovice leđa i jedva čekam da ju skratim, oduvijek sam se divila curama koje imaju stvarno dugu kosu, tak da imaš moj respect. 🙂 🙂

Leave a Reply

