Mirisno putovanje kroz mogućnosti Nuxe Reve de Miel kreme za ruke i nokte – recenzija

nuxe krema za ruke 3

Hello, crying2-onion-head-emoticonzadnjih tjedan dana mučim se sa laptopom koji je odlučio upasti u neki sindrom zujanja i fantomske simptome koji se pojavljuju i nestaju po želji, tek toliko da me natjeraju u paniku i smanje mi pristup laptopu, a i internetu te po dobrom starom običaju kasnim sa tipkanjem stvarčica, puno lakše je isprobavati proizvode.

Mislim da ću ovaj puta klišejizirano napisati evo vam gore fotkice, mogu reći da je Nuxe krema za ruke super i idite ju kupiti……ionako ne trebate više detalja, to je Nuxe……zar ne da ponekad naletite na ovakve recenzije pa zašto ne bih i ja jednom? lolVeć sam odavno došla do zaljučka kako tražiti nedostatke u Nuxe proizvodima je traženje igle u plastu  sijena..eventualno ponekad je malo skupa cijena taj nedostatak, ali općenito je prava uživancija zamotati se u miris njihovih proizvoda.

Već ste mogli pročitati kod nas par recenzija o Nuxe proizvodima i kad bi nas pitali koji su naši favoriti jednostavno ne možemo vam odgovoriti na to pitanje jer ćemo na kraju nabrojati bar 70 posto njih, a ovaj puta predstavljamo vam – Nuxe Reve de Miel kremu za ruke i nokte.

reve_de_miel_ruke_cijela                                                                                PROIZVOĐAČ: Nuxe Pariz Francuska

Zastupnik i uvoznik: Sabex d.o.o Zagreb

Nema puno proizvoda koji izazivaju takvu vjernost i užitak korištenja poput ove legendarne kreme za ruke i nokte na bazi meda. Svojom slasnom teksturom i neodoljivim mirisom pravi je užitak za vaše ruke koje nakon ove zaštitne, hranjive i obnavljajuće kreme, postaju ugodno meke i nahranjene, a nokti ojačani.

Krema je namijenjena svim tipovima kože i svima koji žele očuvati ljepotu svojih ruku.

KAKO KORISTITI: Masirajte svoje ruke i prste s ovom bogatom kremom, počevši od vrhova prstiju, kako biste omekšali kožicu oko noktiju, pa sve do zapešća. Masaža ruku će vas opustiti i učiniti da se osjećate bolje.

Nanesite kremu svakodnevno koliko god je puta potrebno, a posebno prije spavanja kako bi se koža vaših ruku preko noći što bolje nahranila i obnovila.

SASTOJCI: Nova, poboljšana formula bogata uljem suncokreta, avokada i nevena, intenzivno obnavlja lipide u koži. Med bagrema obnavlja hidrolipidni sloj kože, dok vitamin E djeluje antioksidativno protiv starenja kože. Shea maslac, arganovo ulje, ulje slatkog badema te ekstrakt ječma štite kožu od iritacija. Sadrži 89,9 % sastojaka prirodnog porijekla.

GDJE KUPITI: u svim bolje opskrbljenim ljekarnama, prodajna mjesta možete pogledati ovdje —>   http://www.nuxe.hr/Nuxe/Prodajnamjesta.aspx

CIJENA: oko 95 kn

Mislim da sam vidjela negdje i putna pakiranja od 15 ml, ali nisam sigurna da li ih ima svuda za kupiti.

Ako želite više doznati o Reve de Miel liniji skoknite na ovaj link —>  http://www.nuxe.hr/Linije/RevedeMiel.aspx

ili posjetite ih na Facebook stranici —>   https://www.facebook.com/NuxeHrvatska

Ako želite isprobati neke testere, pišite im na ovaj link —>   http://www.nuxe.hr/Nuxe/Prijavitese.aspx

nuxe krema za ruke 1

NUXE REVE DE MIEL KREMA ZA RUKE I NOKTE

Krema dolazi u 75 ml proizvoda koji se nalaze u nježnoj kremastoj boji ambalaže, kontrastnih crvenih i zelenih slova te neizostavnim Nuxe Paris logom na vrhu. Zatvarač je čvrsti i zasad ga , šlampavo stvorenje koje ponekad jesam smil42c642dbb72ef, još nisam stigla strgati koliko god često posegnem za ovom kremicom. Više preferiram zatvarač sa malim doziranjem kojeg možete lako zatvoriti ili otvoriti, dok mi ne pašu baš oni koje morate odšrafiti pa na kraju završim sa trčanjem za njime dok se on zločesto kotrlja po podu i bježi na najteže dostupna mjesta, pogotovo ako je krema za ruke još i premasna.

Moram priznati da je područje opsesije sa kremama za ruke više u stilu kolegice nego mojem budući da jednostavno upadnem u period lijenosti i ako proizvod nije nešto što će vas oboriti sa stolice i natjeravati vas da ga uvrstite u svoje favorite koje koristite, jednostavno će čamiti u ormaru dok ga u prolazu tu i tamo ne koristim, tek toliko jer mi bed da to sve stoji.

Kreme za ruke su nešto čemu osobno nisam puno obraćala pažnje što je jednostavno dizalo sve vlasi na glavi moje kolegice – kada stalno letite kroz neke kreme, serume, ulja, balzame, maslace, itd. jednostavno mi je prošlo u naviku koristiti nešto drugo što mi se već taj dan nađe pri ruci.

Mislim da je ovo bila dijelom karma na djelu jer kako me drugačije natjerati da krenem koristiti nešto specifičnog nego me baciti na kušnju sa proizvodom kojeg jednostavno ne mogu odoljeti? Prilično isti efekt kao da mi stavite pred nos bijelu Lino Ladu koja je moj favorit i kažete da ju ne smijem taknuti……..mission impossible. a015

nuxe krema za ruke 4Ono što Nuxeovi proizvodi imaju zajedničko jer predivan miris svakog proizvoda koji vas jednostavno opusti, oraspoloži i osjećate se mrvicu razmaženo, a miris ove kreme možete osjetiti još par sati kasnije, nije jako intezivan, ali je prisutan…..pa ćete svakako izgledati ko čudak koji stoji u redu u Konzumu i počne mirisati svoje ruke…najrađe bi tad izvukla ovu kremu iz torbe i pokazala krivca za to….ali mislim da bih izgledala ko jeftina osoba iz Tv rasprodaja. lol

Ono što me neko vrijeme mučilo oko mirisa ove kreme je jedan miris kojeg nisam mogla identificirati dok se nisam sjetila – cvijet nevena. Moja baka je uvijek uzgajala taj cvijet i kasnije ga sušila tako da je cijela kuća konstantno vonjala po njemu – sad nekih bar 15 godina kasnije još uvijek ga se sjećam, isprva je to sve što sam mogla namirisati, ali sad više ne obraćam pažnju na njega i krema mi i dalje miriši – božanstveno, nekima možda neće pasati ako ne vole takve proizvode.

Tekstura je lagana, nemasna i krema je bijele boje koja se jako brzo upija u kožu – recimo na suhoj koži poput moje treba joj 10 sekundi da se upije i ostavi lagani, hidratantni zaštitni sloj nježnog mirisa, meke ruke i nula masnog sjaja ili osjećaja ribe u ulju. Ono što me većinom zna nevirati kod krema za ruke je upravo ta masnoća koja se onda preslika na sve što god taknem, a ako još dođete u doticaj sa vodom – ko da ribate ulje sa sebe. gaah

Iako mi je svakako žao potapati se u vodu nakon što stavim ovu kremu, probala sam kakva je u efektu sa vodom – ruke vam postanu malo skliske, ali bar nije ona teška masnoća. Ako ne ribate ruke u potpunosti nego samo lagano isperete, možete osjetiti još uvijek lagani zaštitni sloj na rukama od kreme, nije mastan, ali osjećate ga.

Što se količine koju dozirate tiče – rekla bih da je veličina graška dovoljna – bar meni i ne samo da škrtarim na kremi nego je stvarno ne trebate istisnuti pola van da bi vidjeli neki efekt. Ja imam dosta nježne, bijele ( i većinom hladne ruke koje vas i u ljetu mogu pretvoriti u ledenu skulpturu cold) te  sam radila nekoliko sezona već u tvornici gdje dođete u doticaj sa svim mogućim stvarima, a pogotovo sol i ocat, tisuće vražjih trijeski, metalnih pregrada na koje se bar jednom dnevnom ogrebem, a i vrućem staklu da niti ne počnem….možete si zamisliti kakav to efekt ostavi na mojim “damskim” rukama.

Od kad je ova krema doplovila do mene, više se ne odvajam od nje – potreba ili navika, ne znam…ali ima mi predivan miris i nakon duljeg korištenja ostavi onaj nježan zaštitni sloj te su ruke meke, glatke, krema zagladi hrapava područja, umiri crvenilo kože pokraj nokta ili genije se često opečem na nečemu pa mi je također poslužila i kao blago umirujuće sredstvo protiv pulsiranja boli i za vrijeme oporavka uništenog sloja koža. smil42c642dbb72ef

Što se kožice oko noktiju tiče, postane mekanija, manje suha i oštećena te zaglađena, ja kremu koristim jednom do dvaput dnevno – većinom navečer kad zavšim sa svim poslovima i više nisam blizu vode, osim toga volim onaj osjećaj kad se probudite ujutro, a ruke su vam meke, glatke, baršunaste, ne maste se ili znoje i još se osjeća jako slabi miris kremice…..Hail

Ovaj puta neću prigovarati cijeni jer ako proizvod trošite po nekoj veličini graška ( ajde, malo udebljalom grašku, ne onom recesijskom lol),proizvod će vam dugo trajati, sadrži 75 ml za cijenu od 95 kn pa ako mi čudna ženska stvorenja možemo odvojiti toliko para za jedan ruž za usne svakako nam se isplati uložiti u dobru kremu za ruke.

OCJENA 5/5 love-onion-head-emoticon

Kao već dobro znani skeptik na proizvodima koji je prelijen jednostavno koristiti tisuće stvari i šlepam se na svoje dobre gene, ovaj puta išla sam kroz zabavno i detaljnije istraživanje krema za ruke -naravno da me nećete natjerati da počnem kupovati sto njih, ostavit ću taj dio svojoj kolegici, ali mislim da sam jednostavno preskočila kreme za ruke i došla do THE kreme za ruke koja je svakako već sprhnula u moje dnevne favorite i ponosno kampira na mom stolu – tolko da se lijenosti radi ne moram protezati do ormara.

Krema je lagane i nemasne teksture koja se upije u kožu za otprilike 10 sekundi, nahrani suhu kožu, zagladi hrapavo područje i ostavi nježne, meke i njegovane ruke sa predivnim mirisom. Zagladi hrapave površine, omekša i zagladi kožicu oko noktiju te također blago djeluje na crvenilo te kožice, pogotovo ako imate oštećene ruke zbog rada. Troši se jako sporo, a dobijete 75 ml za cijenu od 95 kn i svakako se isplati u nju uložiti – prije ili poslije završit ćete na nekoj kremi za ruke i birati neke hranjive sastojke pa na kraju ako želite odličan rezultat vrijedna je svake kune, iako malo jest preskupa.

Sljedeći post će biti Afroditina SPA linija koja će vam nositi malo darivanje, bilo bi vrijeme za jedno, zar ne? Taman mislim da će se to rastegnuti pa će biti nekome poklon za Valentinovo, koje osobno, naveliko bojkotiram pa sam i skoro zaboravila na njega…sva sreća da ima tisuće reklama koje samo što iz paštete nisu počele iskakati da me podsjete na to…right?  shrug Stay tuned! spa-onion-head-emoticon

nuxe krema za ruke 2

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - ruke i nokti, Recenzije kutijica sa proizvodima and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Mirisno putovanje kroz mogućnosti Nuxe Reve de Miel kreme za ruke i nokte – recenzija

  1. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  2. Snežana .T. says:

    prošle zime sam isprobala ovu kremu i oduševljena sam sa njom.Kao što si i sama rekla miris mi je odličan a i jako se brzo upije što najviše volim i naravno njeguje moje ruke

  3. Gordana B says:

    “Ono što me većinom zna nevirati kod krema za ruke je upravo ta masnoća koja se onda preslika na sve što god taknem, a ako još dođete u doticaj sa vodom – ko da ribate ulje sa sebe. gaah ” Moram se osvrnut na ovu tvoju rečenicu jer meni valjda 90% krema za ruke nije odgovaralo, dok nisam skužila da je stvar u *ebenom glicerinu (njegovoj količini)…..Fuj….kao neki zaštitni sloj, ruke masne, počnu se znojit’…ma užas (posebice one glicerinske iz A_o_a. :D….tako da si mi dala još više volje da ovo isprobam….. Jedina krema za ruke koja mi je iz Avona odgovarala bila je planet spa-ona neka siva—morsko nešto…..

    • sanasorey says:

      uf….ja i avon, to je odmah direktno antilove čim ga spomeneš :P:…
      i ova ti stvori neki zaštitni sloj ali bar nije mastan, niti se ruke znoje same od sebe….a i krema se jako brzo upije u kožu…..
      mislim da ima malo pakiranje od nekih 15 ml i probaj pitati da ti pošalju testere —ima tu gore link stavljen pa će ti poslat neke testere i odmah vidiš kako će ti proizvodi pasati…..ipak su dosta skupi
      a moji smajlići su zakon, skoro pa su moje reakcije već ko njihove 😛 šteta da nema opciju da mi ljudi mogu komentirati sa tim smajlićima 😉
      što se tiče drugih postova…a gle…načekat ćeš se….s mojim tupavim zujavim kompom i stalno sto drugih stvari, nikako da se skoncentriram i otipkam nešto kak treba. 😛

  4. Gordana B says:

    BTW…čekam post o migreni…. 😀 no hard feelings

  5. Gordana B says:

    Volim tvoje emotikone 🙂 Nisam isprobala kremicu, vjerujem da je dobra, bit će prilike…. 😉

Leave a Reply

