Predstavljanje Afrodita 100 % SPA linije i malo darivanje za vas ;)

afrodita main picture

Hello, good-luck-onion-head-emoticon počela sam pisati ovaj post još prije par dana i onda je taman prvi put pao snijeg kod nas – mislim da sam frazu da će pasti snijeg, ako napravite nešto što se inače ne uklapa u vaš karakter, dovela do nove razine, većinom što je ovaj puta tema prilično nešto opuštajuće i ugodno. Nažalost, moj laptop i dalje umire pa sam skroz spriječena išta raditi na njemu, još jedna od ironija kod mene da se gasi od pregrijavanja dok je sad vani baš hladno, držte fige da je na štrajku i proradit će kasnije dok se odmori par dana.crying2-onion-head-emoticon

Rekla bih kako smo ovaj puta imale jako težak posao tijekom testiranja proizvoda, ali vjerojatno bi me htjeli istući za zafrkavanje, zahvaljujući darežljivoj Afroditi, ustupljeno nam je 5 proizvoda iz njihove nove linije, a budući da uvijek iskopam i neku sitnicu za vas, na kraju posta kao nagrada za čitanje još jednog mojeg mini romana, čeka vas maleno iznenađenje.
Ali, krenimo mi redom….

Afrodita je slovenska kuća ljepote koja osim mnogih linija proizvoda također posjeduje i beauty centre, a novitet kojeg ćemo vam ovaj puta predstaviti je mogućnost tog wellnesa kod vaše kuće.spa-onion-head-emoticon

AFRODITA 100 % SPA LINIJA

16054_1

Briga o tijelu ulaganje je u zdravlje svakog pojedinca. Dugoročno čuva i održava zdravlje, osigurava dobro raspoloženje, daje poseban izgled i istovremeno pomaže poboljšati kvalitetu života.

Za sve koji žele savršenu njegu tijela i zaštitu od štetnih utjecaja iz okoliša na temelju dugogodišnjih istraživanja prirodnih čimbenika u kozmetici razvili smo novu liniju proizvoda 100% SPA.
Linija spada u grupu tzv. proizvoda osobnog wellnessa koja će vam na jednostavan način i u miru vašeg doma učinkovito i bez štetnih sastojaka pomagati u procesu očuvanja ravnoteže, optimalnog zdravlja i ljepote kože, odličnog raspoloženja, pozitivnog stava i usklađenosti s okolinom.
Proizvodi 100% SPA omogućuju prirodnu njegu kože bez parabena, parafina, silikona i konzervansa. Prilagođeni su potrebama svakog pojedinca, bez obzira na to je li riječ o:

  • čišćenju tijela i duha,
  • očuvanju čvrstoće i elastičnosti kože,
  • anti-stresnoj masaži za opuštanje ili
  • hranjivoj njezi kože u kućnoj sauni.
  • REGENERATIVE WELLNESS CARE
  • paraben & paraffin & silicone FREE

GDJE KUPITI: Nama, Iris Harmica, Muller, neki trgovački centri, Dm, Kozmo, Bipa

CIJENA: preporučena mp cijena maslaca, šećernog pilinga i jogurta za saunu je 39,90 kn, a masažna ulja su 29,90 kn

Više o ovoj liniji možete pogledati ovdje —> http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-tijela/100-spa/

ili ih posjetite na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

afrodita spa - 3 stvari

Nova Afrodita 100 % SPA linija sastoji se od 5 proizvoda, samo da napomenem kako su neki proizvodi slični pa neću ponavljati iste info tijekom pojedinog predstavljanja.

1. 100 % SPA ŠEĆERNI PILING ZA TIJELO

Učinkovito uklanja površinski sloj mrtvih stanica epiderme i nudi slatku, s mirisom vanilije, namirisanu njegu kože, koja je nakon pilinga temeljito čista, glatka i meka na dodir. Sadrži prirodne aktivne sastojake.

Čuvati pri sobnoj temperaturi u tamnom prostoru! Prije uporabe promiješajte!

SASTOJCI: KARITE MASLAC –  egzotičan je sastojak dobiven iz sjemenki karite drveća, iznimno je bogat antioksidansima, masnim kiselinama i vitaminima. Na kožu djeluje hidratantno, protuupalno i hranjivo.

i SMEĐI ŠEĆER.

KAKO KORISTITI: nježnim kružnim pokretima nanosite na tijelo, a zatim isperite vodom.

Odstranjivanjem odumrlih stanica epiderme oslobađamo put aktivnim sastojcima proizvoda za njegu do živih i zdravih stanica te pružamo koži iznimnu svježinu. Piling je preporučljivo koristiti jednom tjedno, odnosno po potrebi. Ostatke pilinga isperemo vodom.

CIJENA: 39,90 kn

piling 1

Šećerni piling nalazi se smeđoj plastičnoj kutiji sa crnim naljepnicama, sadrži 175 grama proizvoda koji je čvrsto zatvoren velikim crnim poklopcem pa nema straha od oštećenja ili prosipanja sadržaja. Kao i ostala 2 proizvoda u kutijicama iz ove linije, proizvod je zaštićen plastičnom folijom što ne samo da štiti proizvod nego je i izvrstan pokazatelj da li je netko već petljao po tom proizvodu, nešto sa čime se, nažalost, danas susrećemo sve više.

Miris je ugodan i blagi  dok je sam piling neki miks što me najprije podsjećalo na mješavinu bijele lino lade i šećera -dobro da su stavili upozorenje da nije za konzumiranje.lol Proizvod inače nije krut, ali u mojoj sobi je baš jako hladno pa se skrutio i prije upotrebe prvo ga moram “odmrznuti”, a bogme i sebe.

Piše da ga prije upotrebe treba promiješati, ali nije baš ni nužno jer se piling ne razdvoji u dva dijela ( ako ste ikad i to doživjeli da težu masu imate na dnu, a neku masnu “tekućinu” gore…)

piling 2

Nanošenje je prilično jednostavno, ne treba ga puno i rekla bih da su sastojci proizvoda dobro “povezani” pa vam neće pola toga iskliznuti iz ruke i završiti po podu.

Ono što uvelike ne volim kod piliga je grozan miris, gruba zrnca koja baš grebu i rade više štete nego koristi,
piling koji se jednostavno “razlije” na sve strane i niti ga možete pravilno nanijeti, skupljate ga po podu kasnije, a ako ste ga i uspjeli nanijeti onda je već iskliznuo sa kože dolje, da još dodam i preskupu cijenu plus da je neke pilinge nemoguće isprati dolje – više ste dobili recept za horor, a ne opuštanje……sva sreća pa je ovaj čista suprotnost takvim fijaskima. starac

Prvo su mi zrnca smeđeg šećera izgledala dosta veliko, ali nema nikakvog problema sa njima i opće ne grebu – možete lijepo istrljati kožu bez da vas zrnca grebu, a na koži ostane blagi uljni završetak -inače malo jest čudno kad ga ispirete vodom -šećer se lako makne, ali voda “sklizne” dolje po koži – nakon brisanja ručnikom koža nije masna, nego je meka, glatka, manje suha i djelomičnog efekta kao da ste već upotrijebili neku mazalicu za tijelo -pa samim time idealno za uštedu vremena ili za lijene ljude kao ja.smil42c642dbb72ef

Ostane vam blagi miris  na koži koji se još zadrži neko vrijeme. Što se učnkovitosti tiče piling nježno odstrani stare stanice kože te ona  izgleda svježije i čisto, također sam skužila da je odličan i za problematična područja poput oštećenih peta i tamo najbolje možete vidjeti koliko zapravo su korisna ona zrnca šećera. Jedino izbjegavajte hodanje po pločicama jer će vam mokra stopala biti onda malo skliska zbog tog uljnog završetka.

Još jedna funkcija koju ovaj piling nudi jest da je odličan i prije depilacije,a i inače dobra opcija protiv problema sa uraslim dlačicama. Ima ga 175 grama, ali je bar dobra vijest da ga nećete potrošiti odjednom, ili još gore da vam pola sklizne po podu.

sastojci - pilingJa ga obično koristim jednom tjedno, dvaput ako ga baš želim  koristiti na specifičnom području – poput stopala, s obzirom na iskustva koja sam imala sa nekim pilinzima rekla bih da je ovaj jedan od boljih, trenutno imam Collistar piling, ali cijena čak i za 75 ml tog proizvoda je i više nego…paprena,misli pa bih rekla kako je 40 kn za 175 ml proizvoda punjenog do vrha i više nego  prihvatljivo.

OCJENA 5/5

S obzirom na muku koju sam imala sa pilinzima, ovo je jedan od boljih primjeraka, miriši ugodno, nije pretekući i ne rasipava se tijekom nanošenja, zrnca nisu gruba te prilično dobro obavi posao otklanjanja starih stanica kože. Daje lagani uljni završetak na kožu, nije mastan nego onako meki i hranjiv pa je koža također manje dehidrirana te se dobro uklopi i kao zamjena za dodatne mazalice za tijelo, barem taj dan.

Odličan je za rješavanje problema uraslih dlačica kao i oštećenih peta, a dovoljno nježan da ne iritara kožu usprkos zrncima smeđeg šećera. Sastojci su prirodni, dobijete 175 ml u velikoj kutijici za 40 kn koju sigurno nećete potrošiti u jedan ili dva puta. Rekla bih da je prilično dobar piling za tijelo, ali zapamtite….nije za konzumiranje.lol

afrodita maslac 1

2. 100 % SPA MASLAC ZA TIJELO 

Maslac lagane hidratantno – hranjive teksture omogućuje opuštajuću regenerativnu njegu i masažu svih tipova kože, osobito suhe i atrofirane. Kožu obilno hidratizira, hrani, daje joj osjećaj glatkoće i mekoće sa mirisom vanilije. Sadrži prirodne aktivne sastojake.

Čuvati pri sobnoj temperaturi u tamnom prostoru!

SASTOJCI:  ULJE JOJOBE – poznato i kao zlatno obojan tekući vosak, vrlo je slično prirodnom kožnom sebumu te bogato vitaminima, mineralima i antioksidantima. Uspostavlja ravnotežu masnoća i vlage u koži te poboljšava njenu elastičnost. Vlaži i njeguje kožu. Ne zatvara pore.

i KARITE MASLAC.

CIJENA: 39,90 kn

afrodita maslac 2

Proizvod se nalazi u velikoj kutijici od 200 ml te zlatnim naljepnicama. Unutra se nalazi zaštitna plastična folija, a miris je dosta blagi i ugodan, većinom po vaniliji. Tekstura je jako lagana, totalno nemasna i upija se u sekundama, bjelkaste boje i blagog mirisa koji još dugo vremena ostaje na koži.

Mala osobna opaska jest da miris nije jako intezivan, dapače dosta je ugodan, ali meni je malo “težak”, kao što sam to već bila istaknula u nekim postovima, ponekad teži miris vanilije može biti okidač moje migrene – npr.mirisne svijeće ili kolegičin parfem.  Tako da moram izbjegavati da se cijela zamotam u taj maslac, bar što se ruka tiče gdje i inače imam naviku mazuckati se sa svime i svačime. hahaha

Što se nanošenja tiče nije ga potrebno puno, formula je dosta hranjiva i razliku možete osjetiti odmah ne samo po mirisu nego da je koža mekanija, nahranjena i malo hidratiziranija – ako patite sa suhom kožom kao ja, lako se vidi razlika, naravno, da bi koža uistinu  bila takva, treba ga dulje koristiti, ali maslac je pravi užitak nanositi na kožu upravo jer je lagan i nemastan te je  ovo  prva takva formula da sam naišla kod sebe gdje je maslac za tijelo toliko lagan i bez teške masnoće u sebi.

sastojci - maslacMiris se čak dosta dugo osjeti na koži, ujutro kad sam se probudila još ga uvijek mogu osjetiti  na koži. Ono što je super da opće nije mastan i brzo se upija u kožu pa tako nećete zamastiti odjeću koju stavite ne sebe niti ćete imati osjećaj da će sve iskliznuti sa vas.Također se sporo troši jer ga ne treba pola kutije za jednu upotrebu pa je kutija od 200 ml za 40 kn nemasne mazalice za tijelo čisto solidan izbor.

Stavila sam vam fotkicu svih sastojaka ako koga zanima, ali ja sam prilično oduševljena samom formulom. greenstars

OCJENA 5/5

Proizvod je lagane skoro prozračne teksture i opće nije mastan niti uljasti, upija se u kožu u sekundama i ne ostavlja nikakve tragove masnoće na koži, odjeći ili rukama tijekom nanošenja proizvoda – ono što radi jest da daje meku, nahranjenu i hidratiziranu kožu koja miriši po vaniliji – miris se može osjetiti dulje vremena na koži. Dolazi u velikoj kutijici koja se neće tako brzo potrošiti koliko god ga često koristili, a cijena od 40 kn je i više nego prihvatljiva po mojem mišljenju. Ovaj maslac za tijelo je prava mala uživancija za nanošenje upravo zbog formule i mirisa kojeg ima. cheer1-onion-head-emoticon

afrodita jogurt 1

3. 100 % SPA JOGURT ZA LICE I TIJELO – ZA SAUNU

Zbog sadržaja meda i maslaca karite djeluje kao bogata hranjiva maska u sauni.  Vruć zrak u sauni stimulira cirkulaciju u tijelu te potiče otvaranje pora na koži. Omogućava učinkovitu penetraciju aktivnih sastojaka te koži vraća izgubljenu vlagu te je bogato nahrani. Nakon završetka tretmana u sauni masku isperite pod tušem. Koža je nakon uporabe mekana na dodir, napeta i mirisna.

Nije za konzumiranje. Čuvati na sobnoj temperaturi.

SASTOJCI: MED – djeluje antibakterijski i antioksidativno; revitalizira kožu, čuva vlagu u njoj i izdašno je hrani, pospješuje obnavljanje stanica, umiruje je te omekšava i zaglađuje.

i KARITE MASLAC.

KAKO KORISTITI: Jogurt za lice i tijelo s medom i maslacom karite nanosimo kao bogatu i hranjivu masku u sauni. Nakon završetka tretmana u sauni masku isperite pod tušem.

Nije za konzumiranje. Čuvati na sobnoj temperaturi.

CIJENA: 39,90 kn

afrodita jogurt 2

Ova jogurt maska nalazi se u velikoj smeđoj kutiji sa bijelim naljepnicama i sadrži 200 ml proizvoda. Sa poklopcem nema problema i čvrsto zatvori i zaštiti proizvod, a kad ga otvorite unutra se nalazi i zaštitna plastična folija.

Miris se blago osjeća i preko folije, a stvarno je nježan, ugodan i blagi – većinom moj nos osjeća miris meda. Tekstura samog proizvoda je malo drugačija nego sam to očekivala, jogurt za lice i tijelo je jako lagane, polukremaste strukture, predivnog mirisa, lako se razmaže, nije opće masno i bijele je boje te se nakon nanošenja na kožu uskoro više i ne primijeti – uglavnom prilično lijepo izenađenje kada ga krenete koristiti.

Ovaj proizvod namijenjen je za saunu jer se pore otvaraju zbog vrućine pa sastojci lakše prodru u kožu kako bi ju dubinski nahranili i njegovali, ali kao i većina vas će pomisliti, dom i sauna ne idu baš skupa – pogotovo moja kuća, recimo samo da mi u sobi skoro pa vise sige – toliko o sauni.cold

Pa, kao i što radim sa svime drugime, jednostavno sam prilagodila proizvod sebi o onome što mogu izvući od njega.

1.Ova jogurt maska je lagane mliječne boje do prozirna nakon što se nanese na lice – nešto što osobno jako volim pa ju vremenski mogu utrpati u svoj raspored skoro u bilo koje vrijeme kad sam doma, a neću izgledati ko Frankesteinovo čudovište —-> ova maska se lijepo upije na licu, posuši nakon par minuta ( ako niste izloženi vrućini pa se preznojite do kosti), zbog toga se ne cijedi niz lice ili vrat, lijepo miriše i skoro pa se više niti ne skuži da ju imate na sebi i možete mirne duše za to vrijeme raditi nešto drugo po kući, a potom naći minutu-dvije da ju isperete dolje.

Probala sam malo se igrati sa vremenom koliko ju držim na licu -pa ako nemate vremena i stavite ju na 5 min – koža će vam biti poslije meka, mirisna i nježna, ako ju držite dulje još bolje.

2. Masku možete staviti i dok radite druge stvarčice u kupaoni – pretpostavljam da će vam kupoanica ionako biti topla i zagrijana pa dok ste recimo u kadi, maska vam mirne duše može biti na licu ili gdje ju već želite koristiti.

Za tijelo ju dosad nisam koristila, odlučila sam da je super za lice, vrat dekolte ili ruke, znam da opet škrtarim na stvarima….ali ovako mi bolje paše jer imam cijelu liniju doma pa trebam i drugim proizvodima naći neku funkciju.

sastojci - jogurt maskaKoža je poslije meka, nježna, ima blagi miris po medu – isprobala sam masku za vrijeme suhe kože na svom licu i dok je masnija te nisam primijetila neke probleme kako bi začepila pore ili uzrokovala pojavu prištića.

Što se količine maske tiče – inače ne volim stavljati puno toga na sebe, pa prema nekoj procjeni toliko da je prekrivana koža, a nije predebelo – nisam baš fan onih teški maski i osjećaja kao da imam 3 kile nečeg na sebi. Također nema problema sa ispiranjem maske, nije masna, ne trebate ju ribati dolje -nekako mi vuče na stara vremena dok su se dame njegovale sa medom i mlijekom. love-onion-head-emoticon

Veličina kutije i 200 ml proizvoda do vrha me također ugodno iznenadila pa je cijena i više nego prihvatljiva, koristila sam masku već nekoliko puta i tek se mrvicu primijeti da je korištena tako da ju nećete brzo potrošiti, osim ako ju ne koristite baš za cijelo tijelo.

OCJENA 5/5

Ova jogurt maska je također bila ugodno iznenađenje i svakako će u moje favorite, ima blagi i nježni miris po medu, lagane je strukture koja se nakon nanošenja više ni ne primijeti na licu, nije masna, upija se dosta brzo, a ne morate ju samo koristiti striktno u sauni nego također daje dobre rezultate i kao obična maska za lice, što je svakako super, a i uštedite vremena na njoj. Ono što mi je odlično kod nje da ne klizi niz lice i vrat, niti je teške formule pa na kraju imate osjećaj kao da ste premazani ratnim bojama ili imate nešto nalik na miks gline i blata na sebi i nikako da to maknete sa svoje kože. Čak i ako nemate puno vremena da ju ostavite na koži, daje meku, nahranjenu i medno mirisnu kožu, 200 ml proizvoda za 40 kn je i više nego prihvatljivo, bar meni.cheer

spa ulja skupa

4. 100 % SPA ULJE ZA MASAŽU RELAX SA JOJOBOM

Ulje s jojobom za luksuznu masažu tijela kožu njeguje baršunastom mekoćom i zamamnim mirisom slatke vanilije. Ne ostavlja masan  trag. Sadrži 100% prirodna ulja.

Čuvati na hladnom i tamnom mjestu.

SASTOJCI: ulje jojobe i karite maslac

CIJENA: 29,90 KN

ulje jojoba

Bočica je dizajnom slična masažnom ulju sa lavandom, razlika je u zlatnoj naljepnici koja nam govori da se radi o 150 ml masažnog ulja sa jojobom i karite maslacom. Preko tamne plastične bočice možete vidjeti koliko ulja se još nalazi u bočici dok je doziranje kap po kap ulja, ali bez prolema…da ne pomislite kako ćete zaspati prije nego ga nakapate.smil42c642dbb72ef

Zatvarač je čvrst i dok ga otvorite potrga se drugi dio bijele plastike – pa se vidi ako je ulje bilo otvarano ili je novo. Miris je blagi, ugodni i miriši po vaniliji, ali nije prezagasit niti intezivan.

Ulje se dozira kap po kap, lako se upija i nije masno, nakon što se upije u kožu osjećate samo blagi miris vanilije još neko vrijeme, tako da se koža ne masti niti će se preslikati ako obućete nešto na sebe jer je upijanje relativno brzo.

Znam da će sad neki od vas misliti – pa kad ću ja nać vremena za masiranje? Tako je otprilike i kod mene, pogotovo ovaj snijeg i led vani ne pomažu jer imam bar 4 majice na sebi. Naravno, primarna funkcija bi mu bila masiranje – bilo da se radi o uživanciji ako uspijete nekog nagovoriti da vas izmasira, ili jednostavno radite to sami – ja uvijek prilagodim proizvode kako će meni  najbolje poslužiti.

ulje -doziranjeAko ga koristite za masažu, ulje nije masno i brzo se upije u kožu, također je miris blagi i nekako opuštajući, smirujući……pogotovo ako ste u toplini doma i uspjeli ste naći neku žrtvu da vas izmasira i malo opustite one napete mišiće na ramenima, ukočene vratne mišiće ( ja po običaju uvijek spavam na previsokom položaju pa me svako malo ukoči u vratu ili boli), također je dobro i za masažu kralježnice………da ne spomenem kako me uspješno i tu zakočilo neki put..osjećam se ko stara bakica, eto što radi previše zurenja u ekran i krivi položaj za sjedenje.starac

Ako masirate sami neke dijelove tijela -npr ja imam dosta suhu kožu  pogotovo zimi pa mi treba dosta mazalica za tijelo, što i najiskrenije nemam baš živaca svaki dan se mazuckati sa sto stvari……a ponekad imate osjećaj da neki maslac, krema ili što god koristite već nisu dovoljno hidrantni…ko da ih koža upije odmah i još uvijek nije dosta. Ovo ulje mi je iznenađujuće sjelo kao dodatno hidratizirajuće sredstvo – moja suha koža ga je prilično lijepo upila, a i ostavi meku kožu sa blagim svilenkanstim osjećajem kada prođete prstom preko nje plus onaj nježni miris.

Još jedna funkcija, koja mi je uletila iz mojih ludih ideja, jest da ga upotrijebite za ili poslije depilacije – ja koristim uređaj za depiliranje plus suha koža što je ekvivalent čistom mučenju i boli ……ali je bar rezultat dulji.

Pa sam htjela probati da nakon toga mučenja stavim malo ulja na kožu budući da sam već skužila kako su mi proizvodi od Afrodite odlični za smirivanje iritacije kože, čak i dok prvenstveno nisu namijenjeni tome…..a i gdje da bolje testiram opuštajuće sredstvo nego na meni živčanoj tijekom pauze za depilaciju?lol Ulje je dalo onaj svilenkasti završetak na meke, glatke noge i čak smirilo tu i tamo one male vražje iritirajuće crvne točkice, a i koža mi nije bila više toliko suha što se moglo osjetiti još i idući dan.

ulje jojoba - sastojci

Budući da meni vrag neda povremeno mira …ako funkcionira nakon depilacije….da testiram na malom području prije depilacije? Inače to nije dobra ideja jer će ulje ili nešto slično zamastiti uređaj za depilaciju  i samo napravite više štete nego koristi….ali budući da je ovo bilo obećavajaće i nemasno na koži…pa hajde…da testiram i taj dio na maloj površini. Stavila sam malo ulja i umasirala u suhu kožu te ostavila par minuta – i bogme je manje boljelo tijekom procesa čupanja dlačica jer mi koža više nije bila toliko napeta i suha ko pustinja.   Budući da ulja ne treba puno jer je dosta bogato i pokrije dosta površine kože tijekom upijanja, čak i ova mala bočica će dosta dugo trajati, s obzirom da dobijete 150 ml za 30 kn, rekla bih da dobijemo čisto dobro ponudu.

OCJENA 5/5

Prvo sam mislila da ću ga možda najmanje koristiti jer nemam baš nekoga trenutno da me masira, ali izvukla sam dosta korisnih funkcija od ovog ulja što mi je svakako važnije nego da se držim primarne funkcije ko pijan plota i onda mi to stoji u ormaru. Blagi miris ulja izvrsno se uklopi u opuštajući tretman bilo da se radi o opuštajućoj masaži tijela ili ga pak sami masirate, može super poslužiti nakon depilacije kao umirujuće sredstvo protiv iritacije kože, koža je meka i svilenkasta te manje dehidrirana, a također ga možete koristiti i prije depilacije jer ulje lijepo omekša i opusti kožu.

Budući da opće nije masno i lijepo se upije u kožu, svakako će mi dobro doći, pogotovo jer mu cijena opće nije skupa, a dozira se po kapljicama…….mislim da će me Afrodita previše razmaziti, ako počnem davati oglase da tražim nekoga da me tetoši, masira, nosi mi kapućino i vruću čokoladu te kupuje bajadere….slobodno okrivite njih. spa-onion-head-emoticon

ulje jojobe 1

5. 100 % SPA ULJE ZA MASAŽU ANTI-STRESS S LAVANDOM

S lavandom omogućuje relaksirajuću masažu koja poboljšava dobrobit i kožu obavija svilenim osjećajem udobnosti. Ne ostavlja mastan trag. Čuvati na tamnom i hladnom mjestu. sadrži 100 posto prirodna ulja.

SASTOJCI: ETERIČNO ULJE LAVANDE – Smiruje i obnavlja stanice kože te djeluje antiseptički;

ETERIČNO ULJE RUŽMARINA: blago antiseptički, vitalizira kožu, pomaže u borbi protiv celulita (stimulativno djelovanje);

CIJENA: 29,90 KN

ulje lavanda - sastojciBočica dolazi u 150 ml masažnog ulja koje se nalazi u tamnoj plastičnoj ambalaži, ako ju podignete u zrak vidi se koliko ulja sadrži i koliko ga još imate za upotrijebiti. Naljepnica je plavkaste boje budući da je ovaj put glavni sastojak lavanda, dok je čep crne boje i čvrsto zatvoren, nešto tipa zatvarača plastičnih boca gdje vidite odmah da li je nešto zatvoreno ili je netko otvorio to jer se ispod nalazi bijela plastika koja se polomi tijekom otvaranja.

Bočica je istog dizajna kao i masažno ulje jojobe, nakon što otvorite čvrsti zatvarač, bočica ima jako precizno i malo doziranje te ulje možete dozirati kap po kap.

Budući da sam željela nešto ostaviti i za vas, a stvari po kojima sam ja već petljala ne mogu vam dati dok su masažna ulja uvelike slična pa sam zaključila kako sam dosta info prikupila na otvorenom masažnom ulju jojobe te ću vam neotvoreno ulje sa lavandom pokloniti u darivanju. Već sam izrazila svoje zadovoljstvo uljem od jojobe pa bolje da ovo udomim kod nekoga od vas….ako naravno nemate ništa protiv. embarrassed3-onion-head-emoticon

ZAKLJUČAK

Noviteti koje nam je Afrodita predstavila svakako su pravo osvježenje i ne sumnjam da će postati prilično popularni za korištenje.

Većina nas želi si povremeno priuštiti wellness opuštanje, malo mira, odmora i zasluženog tetošenja, ali nismo svi u mogućnosti si to i priušititi – što zbog financija, udaljenosti od takvih centra, vremenski to ne možemo izvesti, a pogotovo obitelji sa djecom – vrijeme koje imate za sebe je ponekad skoro ravno nuli pa do jedvice pola sata do sat. 5 proizvoda koje su nam predstavili je zapravo mali kućni wellness, proizvodi su po pristupačnim cijenama, vremenski ih možete koristiti kad god imate malo vremena za odmor, mogu čak poslužiti za više funkcija, a svakako nije loša ideja uljučiti još nekoga, npr za masažu. 626gdau
Ono što je meni super da ih mogu koristiti kako meni paše, npr piling jednom tjedno kad imam malo više odmora, masku od jogurta otprilike 2 puta tjedno s time da mi opće ne oduzima vrijeme jer je nemasna i ne cijedi se okolo pa mogu raditi i druge stvarčice, maslac je lagani i nemasni te pogodni za nanošenje bilo kad bez straha da ćete sve zamastiti, čak sam i uljima za masažu našla dodatnu svrhu pa nema veze da li sam taj dan koristila većinu proizvoda jer sam uspjela odvojiti malo više vremena za sebe ili ih mogu koristiti raspoređene po tjednu,  male sitnice koje činimo za sebe je ono što nas i čini sretnima, a koliko vidim po rasprodanosti ovih proizvoda po prodajnim mjestima – izgleda da ste i vi došli do istog zaključka. cheer1-onion-head-emoticon

Nadam se da će proširiti ovu liniju sa još proizvoda, ja osobno navijam za čokoladu u sastavu – osim što bih opet došla u napast ju pojesti, dobro da izričito piše da nije za konzumiranje.

afrodita kolaž

 ezogoyVALENTINOVSKO DARIVANJE

Na kraju mi se post rastegnuo do kraja mjeseca pa sam došla do zaključka kako će mali poklon iz ove linije biti idealan za Valentinovo, osobno ga prilično ne volim i nisam fan komercijalizacije svakakvih eventa, ali eto toliko da ne kažete kako ne mislimo na vas pa bilo da imate osobu koja će vas ( morati) darivati ili ste solo – odlučila sam staviti nagrade za 2 osobe, jedna će dobiti Afrodita 100 % SPA ulje za masažu Anti stress s lavandom, a drugoj osobi će pripasti Lavare Glow hidratantni svjetlucavi gel za tijelo.

darivanje za valetinovo

Budući da mi je bilo dosta kretivnih zadataka za neko vrijeme, vraćamo se jednostavnom sistemu pa vas molim da poštujete ovo malo pravila koje stavim, dakle 2 nagrade – 2 osobe, random izvlačenje.

1. Biti fan stranica  

Afrodita —>  https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno.

2. Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;) ( ili možete sa Facebooka sherati link posta ako vam je tako lakše)

3OBAVEZNO – nam se potpišite inače ne znam tko je sudjelovao pa tako nećete ni ući u izbor za nagradu – pa molim vas, po stoti put, obratite pozornost na to!……i recite koju nagradicu želite, možete birati između Afrodite i Lavare.

Darivanje je samo za Hrvatsku ili ako imate nekog u Hrvatskoj na čiju adresu vam mogu poslati nagradu nažalost postalo je preskupo za slati u druge države.  Trajati će od 31.1 do  . 14.2 . 2014.  Sretno.

Dalje vas čeka post o Weledi gdje je puno testerčića na redu za tipkanje, stay tuned i držite fige za moj laptop.

edit. Imamo pobjednice još jednog darivanja, bit ću kratka ovaj put jer mi se laptop napreže, od 204 sudionika ( sa postom na Facebooku) najviše sreće imale su pod brojem 36. Suzana Štrk koja je osvojila Afrodita ulje od lavande te pod brojem 15. Maja Tončinić 😛 ( vidite ljudi da se više shearanja isplati…) koja je osvojila Lavare shimmer gel. Čestitamo našim dobitnicama i molim vas da mi šapnete adresu i broj Tisak kioska kamo da vam šaljnem nagradice ;). 626gdau

winner afroditawinnner afrodita 2

pobjednik lavare 2pobjednik lavare

A ostali, ubrzo će naše 1. darivanje povodom blog rođendana, kao što sam već pretvorila Sana Sorey Xmas Cheer u neki svoj potpis za božićno darivanje, mislim da će rođendansko biti Sana Sorey Dragon rewards…..što kažete? Bacit ću vam par teasera nagradica uskoro, biti će normalno izvlačenje jer trenutno ne mogu bacati kreativu kad se jedva naprežem da dođem na net.., budući da je Tisak također digao cijene poštarine, odlučila sam se i ja tome prilagoditi pa ćete dobiti malo udebljale paketiće….nadam se da nitko neće žaliti. ahahahaha…8vria9 .

winner valentines

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - njega lica, Recenzije - njega tijela and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

84 Responses to Predstavljanje Afrodita 100 % SPA linije i malo darivanje za vas ;)

  1. Pingback: 15 razloga zašto obožavam novi Afroditin 100 % SPA piling i Mousse od jagode – recenzija :) | SANA SOREY

  2. kenny says:

    Amazing piece of creating, I’m subscribing to your site kennysang.org.

  3. Pingback: Sažetak postova preko zime 2013 – od studenog do kraja siječnja ;) | SANA SOREY

  4. odlicno si ti to opisala 😀 neznam kako drugi, al ja kupujem ovo, prava stvar! i jos Afroditina ❤

  5. Tamara Čokoholičarka says:

    Ja sam obožavateljica šljokica, tak da se javljam za Lavare nagradicu 🙂

    E da, odlična je recenzija, sviđa mi se dok je sve tak opisano :)))

    Na fb pratim pod imenom Tamara čokoholičarka 😀

    tamara kišiček

  6. Rea says:

    Rea Lujić, Afrodita 🙂
    nemam fejs..

  7. Sanja Vecko says:

    Afroditu za moju tetku, ako osvojim ulje ide u Petrinju ❤

  8. Lavare
    Gordana Mandić Čotra

  9. Maja B. says:

    Želim Afroditu 🙂
    Maja Biodić, isto ime na Facebooku 🙂

  10. Slađana Sušilović says:

    Lavare 🙂
    Slađana Sušilović
    FB: Slađana Sušilović

  11. Marina Ikić says:

    Lavareeee 🙂 pratim fejs, blog.. isto ime… ❤

  12. MARINA LAVRNIĆ says:

    Pratim preko facebooka MARINA LAVRNIĆ
    Afroditu obožavam 🙂

  13. nicole k. says:

    afroditu obožavam, pa si držim fige :))))

    nicole korpar

  14. Matea says:

    zaboravila sam napisati, htjela bih Lavaru 🙂

  15. Matea says:

    Bok! Nemam fejs, ali imam Twitter pa te tamo pratim kao Decipher (@Decipher3) i tamo sam šerala ovaj post! Pozdrav 🙂

  16. Suncica Babaja says:

    Suncica Babaja -Afroditino ulje 🙂

  17. Dora Kramarić says:

    Dora Kramarić na facebooku Dora Alen Vrbnac
    Afrodita ❤

  18. Voljela bi dobiti , divno je !!! Ljiljana Solenički facebook:Ljiljana Solenički

  19. Anamarija says:

    Afrodita 🙂
    Anamarija Storelli

  20. Želim Afroditu jer koristim neke njihove super proizvode pa bih voljla upotpuniti.
    Ruža Matika
    Na FB: Hanna Ruža Matich

  21. Mirna O. says:

    Predivne nagrade,želim Afrodita ulje za masažu 🙂
    Mirna Oreč

  22. Suzana Bubnjić says:

    Suzana Bubnjić , Afrodita

  23. Dora Kramarić says:

    Dora Kramarić – Afrodita

  24. kathy says:

    Afrodita, Katica Putanec (podijelila fb Kathy Pu)

  25. Edita says:

    Edita Ezer
    Afrodita

  26. Renata says:

    Renata Šišak, Afrodita 🙂

  27. Anita Baćurin, Afrodita

  28. Marica says:

    Marica Opačak, Lavare.

  29. slavica says:

    Afrodita,hvala!
    slavica smiljanic

  30. Vlatka says:

    Vlatka Toljan,Afrodita 😀

  31. Ana P says:

    Lavare molim. 😉
    Ana Petrinac

Leave a Reply

