Predstavljanje i recenzija prvih 4 Weleda proizvoda – citrus ulje, losion i kremasti gel za tuširanje te šampon za normalnu kosu od prosa

thank you weleda

Hello, wew-onion-head-emoticonznam da štekam malo sa objavama postova, ali moj laptop ne želi komunicirati sa mnom, a preko tableta je stvarno muka i pol nešto tipkati jer nemam toliko mogućnosti i slobode kao na laptopu, ipak vam ostavim pokoji post od romana te trenutno imate i darivanje za Valentinovo da vas zabavlja…..ne znam kako vi, ali ja doslovno odbrojavam dane kad će to Valentinovo više biti gotovo i kad će mi prestati svi postovi, reklame i razne gluposti  zatrpavati mail i wall feed. smiley-wise

Prije nekih mjesec dana i nešto sitnog dobile smo puni mali zeleni neseser testera Weleda proizvoda koje ću podijeliti na 4 ili 5 postova te grupirati po nekim karakteristima, toliko da vas ne zatrpam sa previše teksta niti opet sa 20 i nešto postova zaredom o jednom brendu. Uz neke stvarčice koje me muče u zadnje vrijeme te kojih ste već i svjesni zbog mojeg cendranja, treba dosta  vremena da smjestim ove testere u svoju rutinu i isprobam neke stvari jer ih je stvarno puno stiglo i mislim da se velika većina vas i sjeća ove fotkice sa Facebooka.

Također imajte na umu kako su recenzije temeljene na testerima, a ne original proizvodima, pa vam tako ne  mogu reći o dizajnu, ambalažama, čvrstoći, praktičnosti, ili o dugotrajnom efektu kojeg ovi proizvodi postižu, opisat ću vam proizvode i prvotne dojmove. starac

mixed-packs-2012-300Kozmetika Weleda, koja ove godine slavi 90. rođendan, danas je vodeći svjetski brand u području prirodne kozmetike i prodaje se u više od 50 zemalja.  Još od 1921.godine WELEDA proizvodi u ravnoteži s čovjekom i prirodom antropozofske lijekove i kozmetičke proizvode, pri čemu se posebna pozornost polaže na  iznimnu kakvoću – od izbora sirovina iz bio-dinamičke proizvodnje ili certificiranih otkupa divlje rastućih sastojaka, sve do cjelovitog proizvoda. Uvijek se pomno pazi da sve što se posadi, ubere i preradi bude ekološko, održivo i vjerodostojno. Samo tako se može osigurati i jamčiti iznimna kakvoću proizvoda i prijateljski i odgovoran odnos prema prirodi i ljudima.

WELEDA podrazumijeva održivost, FairTrade, očuvanje prirodnih resursa i transparentnost prema svojim potrošačima i partnerima.

Svi su proizvodi slobodni od sintetskih mirisa, bojila i konzervansa, te ne sadrže sirovine na osnovi mineralnih ulja.

Što je jedinstveno kod WELEDA proizvoda za njegu? Djelotvorni sastojci iz prirode se fokusirano upotrebljavaju kako bi podržavali prirodne snage kože i održavali ili vratili njenu unutarnju ravnotežu. Ljepota tako postaje autentična i potpuna!

Zastupnik: Orvas Plus

GDJE KUPITI: Bipa, Dm, bio&bio shop, web shop Terra Organica

Neke od proizvoda i cijene možete pogledati ovdje —> http://www.biobio.hr/robnamarka/weleda/?brandID=82

Ako želite više info posjetite –> http://www.weleda.de/

ili ih posjetite na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/weleda.hr

Što se tiče testera proizvoda, pokušajte ih potražiti u bio trgovinama ili na Weleda promocijama koje su često najavljivane na njihovoj Facebook stranici.

weleda main

Dobile smo punooooo testerića, hvala darežljivoj Weledi na tome,  yaypa smo odlučile prvi post napraviti u nekom citrusnom raspoloženju i predstaviti vam prva 4 proizvoda, mislim kako će se dobro uklopiti u ovo pospano zimsko vrijeme.

Naravno, ovo nije prvi put da smo se susrele sa Weledom pa o nekim proizvodima znamo više informacija, ali doći ću s vremenom i na taj dio. Mislim da ste i vi već dobro upoznati sa njome, pogotovo ako ste fan prirodne kozmetike i dodala bih još kako su njihove ambalaže proizvoda baš vesele, raznobojne i poput malih dijelova prirode uhvaćene u bočice čiji vas miris prenese u određeni dio prirodne čarolije, ovaj puta smo u zelenkastom raspoloženju, ali ako ste ikad gledali na police sa Weleda proizvodima – baš izgledaju veselo i karizmatično. smile onion

weleda losion 2

1. WELEDA CITRUS HIDRATANTNI LOSION ZA TIJELO

Novi osvježavajući Citrus hidratantni losion sa ekstraktom limuna daje koži ugodnu hladnoću i okrepljuje s aktiviranjem svježine. Dragocjenog sastava ulja organske aloe vere, kokosa i sezama daje koži njegu i vlagu. Osim toga, losion je zbog svog efekta hlađenja također prikladan za njegu nakon sunčanja. 

Praznik za osjetila: u trenutku nanošenja voćni miris sunčanog limuna razbuđuje duh i osjetila. Daje novu energiju.

CIJENA: oko 90 kn….nisam sigurna

weleda losion 3O ovome proizvodu vjerojatno ste već čuli dosta u zadnje vrijeme, radi se o hidratantnom losionu za tijelo sa mirisom limuna i kod nas je ukupno 20 ml testera dok sam original ima  200 ml.

Formula je jako lagana, nježna, bijele boje i jako brzo se upija u kožu te ostavlja miris svježe iscijeđenog limuna. Također ga treba jako malo dozirati jer pokrije dosta površine kože te se sporo troši pa će 200 ml potrajati neko vrijeme.

Kako rekoh, upija se jako brzo, nemastan je i jako lagan, ne ostavlja tragove po odjeći, a koža nakon nanošenja je meka, osvježena i osjećate onaj cool osvježavajući hladniji efekt što bi svakako moglo biti korisno za ljetne vrućine….trenutno mi je sad zima zbog njega.

weleda losion 1Miris limuna je malo intenzivniji nego kod ostalih proizvoda u ovom postu pa se i dulje zadrži na koži dok osvježavajući efekt traje dulje vremena, mislim da dosad još osobno nisam isprobala kombinaciju aloe vera i limuna te sam znatiželjna kako će se ponašati ljeti.

Koliko sam uspjela uloviti feedback na ovaj proizvod, vidim da vam se ovaj proizvod prilično sviđa, pogotovo obožavateljima prirodne kozmetike – naravno, i onima koji su ludi za mirisom limuna. Nakon ovog losiona ne samo da sam ja mirisala po limunu nego bogme i moja soba.

OCJENA 4.7/5

Losion je osvježavajući, nemastan, lagan i jako se brzo upija te ga malo treba za nanošenje na kožu. Miris mu je dosta intezivan, svježi i gorki limun – jedino sad ne znam da li će taj miris malo postati problem za ljude koji pate od migrena. Ne znam kako ostali, ali neki intenzivan miris kod mene jednostavno zapne u nosu i dalje je to jedino što mogu namirisati tako dugo dok me ne počne boljeti glava…koja zatim prođe u migrene.

Losion se sporo troši dok kožu ostavlja mekom, hidratantnom, osvježenom i daje hladni cool efekt koji bi više mogao doći do izražaja za vrijeme ljeta. Mislim da će se nekima dosta sviđati.

2. WELEDA ŠAMPON ZA NORMALNU KOSU – PROSO

weleda šampon

Nježno čisti i štiti, njeguje kosu i vlasište. Održava prirodnu čvrstoću kose.
Prirodni ekstrakta ljuske prosa i kadulje te ulje makadamije, nježno čisti, hrani i održava kosu čvrstom. Voćni grejp, paprena metvica i okrepljujuća topla drvenasta nota Amyris daje šamponu svjež miris. Idealno je za cijelu obitelj.

Prirodna kozmetika. Ne sadrži sintetičke boje, mirise, konzervanse, kao i sastojke na bazi mineralnih ulja. Ne sadrži silikon.

U liniju za njegu kose od šampona spadaju još Šampon za suhu i oštećenu kosu od zobi, te Šampon protiv prhuti od pšenice.

KAKO KORISTITI: umasirajte u mokru kosu i isperite

CIJENA: oko 70 kn….nisam sigurna

weleda šampon 3Kod nas je stiglo ukupno 38 ml testera ovog šampona dok sam original ima 190 ml. Miris mi iz nekog razloga vuče na citrusno – propolisni, smil4093e95ebc67a nije jako intezivan i nakon ispiranja osjeti se tek jako blagi miris. Budući da ja imam jako dugu kosu, a bogme sad i oštećenu te ju tretiram zadnje vrijeme sa svime i svačim, pogotovo sam potrefila period sa proizvodima koji imaju previše silikona, moram reći da ovaj šampon nije dovoljno jak da ispere te silikone, bar na nekoj razini. Tekstura šampona je tekuća i više djeluje kao prozirni gel sa tek blagim žućkastim odsjajem. Budući da se radi o prirodnoj kozmetici nisam ni očekivala da će se jako pjeniti, ali u slučaju jako duge kose malo ostanete zbunjeni jer ne znam koliko točno dozirati šampona da bih to sve oprala dolje stoga u mojem slučaju bih rekla kako bi se ovaj šampon jako brzo potrošio što s obzirom na njegovu cijenu i nije baš najbolja opcija – mislim da bi više efikasniji bio za osobe kraće kose.

Kao što rekoh, u zadnje vrijeme zbog testiranja nekih proizvoda što me nije i baš oduševilo, kosa mi ima veći udio silikona – inače nisam baš cjepidlaka koja će cendrati oko svih sastojaka, ali budući da sam prilično čangrizava i pokušavam popraviti stanje kose, debeli sloj silikona opće ne pomaže stvari jer onda kroz taj sloj ostali proizvodi teško prodiru pa su i moji pokušaji da nahranim kosu skoro pa žalosni. smil42c642dbb72ef

Inače sam uvijek za isprobavanje prirodne kozmetike, ali trenutno ovaj šampon ne odgovara mojoj kosi jer nije dovoljno jak da ju opere – dođe u dvoboj sa silikonima, ne može ih isprati niti malim dijelom, kosa mi ostane masna, užasno se teško suši, a kad ju napokon uspijem posušiti ( i to nakon što sam odustala i ostavila ju napola mokru da se suši na sobnoj temperaturi), kosa mi djeluje nekako jako suho i dehidrirano…….budući da sam testirala proizvod nisam ništa drugo stavljala, ali idući dan prilikom izlaska iz kuće i u doticaju sa vlagom kosa mi je bila masna…što sam ionako mogla odmah predvidjeti.  sigh

weleda šampon 2Stavit ću vam fotkicu sastojaka ovog šampona, da sam ga prije isprobala mislim da bi imao veće šanse, ali trenutno u kakvoj je fazi moja kosa te proizvodima i količinom ulja kojima je tretirana, prirodni šampon nažalost nije dovoljno jak da napravi neki efekt na njoj. Također za dugu kosu potrebna je veća količina šampona nego ju inače koristim – npr. upotrijebila sam svih 10 ml šampona odjednom i mislim kako je još uvijek bilo …premalo…za moju kosu….ne po tome što se ne pjeni, nego jednostavno imate onaj osjećaj da li vam je kosa oprana ili nije.

OCJENA 2.5/5   sigh

Malo sam podijeljena oko ocjenjivanja proizvoda kada ga niti ne mogu testirati u potpunosti, ovo je šampon za normalnu kosu sa prosom tako da u samom startu nije niti namijenjen mojoj oštećenoj, jako dugoj kosi i tretiranom sa previše proizvoda u čijoj hrpetini još uvijek nisam pronašla one koji bi bar radili nekih 60 posto dobrobiti za moju kosu (čekajte samo dok napišem koliko me Aussie razočarao).

Miris mi vuče na citrusno-biljni-propolisni, nije jako intezivan i nakon sušenja postane mekši i više miriši na jako blagi medno-limunski miks ( iako bi trebao biti od prosa -ali…kako bi proso trebalo opće mirisati? smil4093e95ebc67a ). Šampon je lagane, tekuće i gelaste prozirne formule koja se jako malo pjeni, ali je dosta blag prema kosi pa nema dovoljnu jačinu da opere kosu, ako vam je ona tretirana raznim sredstvima, maskama, uljima i vražjim silikonima.

S obzirom na količinu koju dozirate, pogotovo ako imate kosu do kraja kralježnice kao ja ( i 175 cm visine  lol), šampon će se jako brzo potrošiti, a samim time cijena mu nije baš pristupačna, pogotovo ako živite u obitelji gdje vam uvijek netko krade šampon sa strane.

Rekla bih – interesantan pristup šamponu za kosu, prirodna baza, ali namijenjen više ljudima zdrave i normalne…a bogme i kraće kose.

weleda tuširalica 1

3. WELEDA KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE OD LIMUNA

Osim limuna koji osvježava kožu u ovoj liniji tuširalica nalaze se kremasti gel za tuširanje od lavande koja umiruje kožu, divlje ruže za opuštanje kože, nar-šipak za obnavljanje kože te pasji trn koji vitalizira kožu, mislim da sam na Ebayu vidjela još kombinacija.

Weleda citrus kremasti losion za tuširanje hrani, revitaliza i daje koži vlažnost uz pomoć finog sezamovog ulja. Počnite dan sa posebnim iskustvom svježine. 

Losion za tuširanje daje tijelu i umu novu energiju, a koži nježno iskustvo tuširanja. Garantirano organski uzgojeni limun i naranča daju osnažujuću svježinu i osjećaj lakoće, dok blagi šećeri površinski djeluju i nježno čiste kožu. Čisto sezamovo ulje, bogato nezasićenim masnim kiselinama, daje koži vlažnost i sprječava njezino sušenje. Tuširanje će vam pružiti osjećaj mekoće i gipkosti.

KAKO KORISTITI: nanijeti na vlažnu kožu i nježno umasirati prilikom kupanja ili tuširanja, a zatim temeljito isprati

CIJENA: oko 64 kn

Naš testerić ima 20 ml dok original ima 200 ml proizvoda koji dođe oko 64 kn i nalazi se u citrusno zelenoj ambalaži.

Ovo je nešto što je dosta popularno u zadnje vrijeme, kremasti gel za tuširanje od limuna i nekako jedan od mojih favorita iz ove hrpice proizvoda. Iako moram priznati da preferiram slatkije mirise svojih tuširalica, nježna formula ovog gela me je svakako oborila sa nogu. oh my

CitrusErfrischungsdusche_largeMiriši po svježem, iscijeđenom limunu – mislim da će vam biti jasnije koliko mi se zapravo sviđa dok počnem govoriti kao bih voljela da se miris ovog gela malo dulje zadrži na koži.

Formula je nježna, kremasta, napravi bogatu kremastu pjenu – ne u smislu da imate mjehuriće koji lete po zraku nego baš bogata kremasta pjena koja vas cijelog umota u svježi i prirodni miris limuna, nježna je prema koži, razbudi vas i djeluje osvježavajuće te se osjećate puni energije i spremni za daljnje izazove……vjerujte mi, ovo dolazi iz usta jedne nepopravljive ljenčine. lol

Ono što je također super jest da ga ne treba puno dozirati i lako se ispire, dok koža ostane baš meka, nježna, razbuđena i svježa – jedino bih voljela da se malo dulje osjeti taj miris limuna na koži jer nakon ispiranja skoro pa ga više niti ne osjetite.

weleda tuširalica 2Mislim da će biti odličan za ljetne vrućine i lijepo će razbuditi te osvježiti kožu, a dotad će poslužiti kao tuširalica za razbuđivanje ( što je svakako problem kod mene) ili za punjenje energije .

Vjerujem da svi znate kako je ponekad doći od nekud doma i najrađe bi se izvalili u krevet i ne micali do sutra, ali vas , na veliku sreću, čeka još hrpetina posla doma. Ova kremasta tuširalica je pravi mali energy boost koji vam bar privremeno podigne raspoloženje, napuni “baterije” i spremni ste prihvatiti se rješavanja ostalih obveza koje vas čekaju.

Budući da ga se stvarno malo treba dozirati nećete ga odmah potrošiti iako 200 ml izgleda malo, pogotovo što mu je i veća cijena, ali ako vam priraste srcu sumnjam da se s vremena na vrijeme nećete razmaziti sa njime.

OCJENA 5/5 loveeeeee

Ova kremasta tuširalica je jedna od mojih favorita Weleda proizvoda, sviđa mi se nježna kremasta formula, bogata, a opet ne prenapadna pjena koja vas obavije mirisom svježeg limuna i obnovi vaše zalihe energije, razbudi osjetila i osvježi kožu. Odličan je kao tuširalica za razbuđivanje, punjenje energije, a jedva čekam vidjeti koliko će efekta imati po ljeti.

Miriši po svježem limunu jedino bih voljela da se miris i malo dulje zadrži u koži, ali opet stalno zaboravljam da je riječ o prirodnoj kozmetici koja ne sadrži sastojke poput običnih jeftinih tuširalica.

Malo doziranje je dovoljno za nanošenje pa se time i sporije troši, a u sljedećem postu predstavit ću vam još jednu takvu tuširalicu, slatkijeg mirisa i trenutno pogodnije za ovo tromo i monotono vrijeme.

weleda ulje 2

4. CITRUS ULJE ZA NJEGU TIJELA

 
Ulje korice limuna je bogato esencijalnim uljima i posjeduje svojstva za učvršćivanje kože. Fino bademovo ulje s visokom sadržajem nezasićenih masnih kiselina čini kožu super glatku i štiti od gubitka vlage.  Za čak i najosjetljiviju kožu, ovo ulje se lako i brzo upija, ostavljajući meku i podatnu kožu.

CIJENA: oko 100 kn

Naš tester ulja dolazi u maloj, slatkoj, staklenoj  bočici od 10 ml dok sam original ima 100 ml i dođe oko 100 kn.

Mislim da mi se čak ova mini verzija više sviđa, preslatko je pakiranje, a zatvarač je čvrst i prilikom otvaranja polomite drugi dio plastike pa se odmah vidi da li je bilo otvarano prije ili nije. Ambalaža je zelenkasta i ulje miriši po limunu – moram napomenuti da miriši po svježem, kiselom limunu, a ne onaj industrijski slatki miris.  smil42c642dbb72ef

weleda ulje 3Miris nije jako intezivan, ali je dosta prisutan, osjetite ga još neko vrijeme i nakon nanošenja na kožu jer taj kiselkasti miris limuna baš zapne u nosu. Tekstura ulja nije gusta i dosta je tekuće, ne bih rekla da je masno, ali trebate ga dobro umasirati u kožu i zatim pustiti 2-5 min da u potpunosti sjedne u kožu. Tako dugo dok se ne upije biti će mrvicu masno, poslije je ok i nije više masno da bi smetalo odjeći, ali ga osjetite na koži, ne upije se u potpunosti.

Koža je mekana i miriši po limunu, mislim da sam malo više naučena na slatkastije note nego opori limun, iako se pokušavam natjerati da ga više koristim jer je odličan za razbuđivanje, osvježavanje za vrijeme pasjih vrućina pa i uvelike za njegu problematične kože, ali moja lijenost uvijek izvuče najbolje iz mene…..hrpetine proizvoda u ormarima također ne pomažu. lol

Mislim da ga trebate ostaviti malo dulje da ga koža u potpunosti upije i poslije djeluje nekako opuštajuće, osvježavajuće dok je koža meka, nemasna i nahranjena, pogotovo se vidi razlika na jako suhoj koži.

Ne treba ga puno dozirati, dosta je par kapljica da ih razmažete na koži i vidite prema tome kakav efekt ima, a zatim odlučite za koju svrhu ga želite koristiti – opuštajuću masažu, osvježavajući efekt, nahranjenu kožu ……što se učvršćivanja kože tiče – to ne mogu utvrditi na testeru od par ml.

weleda ulje 1Evo fotkice sa sastojcima ulja, mislim da će citrusni proizvodi biti puno atraktivniji dok počnu vrućine…zasad se još uvučemo pod par dekica i zamotavamo u toplije, slatkije i zamamne mirise koji nas uspavljuju. Budući da je ovo ulje napravljeno od svježih limuna uzgojenih na Siciliji, nekako ne sumnjam da će svi zaljubljenici u prirodnu kozmetiku uvelike biti zainteresirani za ovakve proizvode. Što se cijene tiče, iskreno ne znam, 100 ml ulja ne izgleda puno, ali opet ovo je ulje koje se jako sporo troši, ovisi još i od namjeni za koju će vam služiti najbolje da odlučite sami – opet – fanatici prirodne kozmetike će sigurno teško odoljeti.

Jedna od funkcija koju ovo ulje kod mene ima je testiranje da li me može izvući iz kreveta. Ja se užasno teško budim i osoba sam koja stavi bar 4 alarma, probudi se, čeka da alarm počne zvoniti, isključim i čekam drugog..i trećeg…i četvrtog…..i ako nije nešto hitno što moram napraviti i ustati zbog toga, u 90 posto ću se preokrenuti na drugu stranu i zaspati……i opet pomaknuti alarm za sat ili dva.  sleep

Budući da limun ima osvježavajući miris, koji bi me teoretski trebao razbuditi, ostavim onu malu bočicu pokraj sebe i probam se natjerati da ju pomirišem te kapnem malo na ruku ( a ako vam baš paše i na dekolte) kako bih se probala izvuć iz kreveta………i da li mi uspijeva?

Yeah………ne baš. Ono, razbudi me malo pa ne zaspim opet, ali očito trebam naći sad neki drugi trik koji bi me natjerao da se zapravo i izvučem iz kreveta….ili ne počnem tipkati po tabletu. Vražja tehnologija. hmm

Ovo nije jedino ulje koje ću recenzirati i imam još tih malih slatkih bočica koje su super za strpati u torbicu i nositi sa sobom.

OCJENA 4.5/5

Mislim da bi mi ovo ulje više pasalo ljeti i po velikim vrućinama jer je miris ovog ulja svježi i kiselkasti limun, onaj prirodni kako miriši dok ga iscijedite, a ne onaj umjetni industrijski miris. Samo ulje izgleda mrvicu masno dok ga nanosite, dosta je tekuće, ali ne trebate ga opće puno dozirati, nježno je prema koži, ali da se u potpunosti upije..hajde…treba mu nekih 5 minuta. Poslije više nije masno niti se preslikava na odjeću, ali osjećate ga da je još uvijek tamo, kao i miris, a koža je meka, nije suha niti dehidrirana te proizvod ne pecka na koži.

Ako ste možda skeptični na početku, kasnije vam se počne dosta sviđati, ima osvježavajući i umirujući, opuštajući efekt i znatiželjna sam koliko će zapravo biti od koristi tijekom velikih vrućina dok trebate neku njegu za kožu …a sve vam se čini “preteško” na koži…dotad ću se baviti trikovima kako se izvući iz kreveta na vrijeme. lol

Što se cijene tiče, odlučite sami, radi se prirodnom ulju sa limunom koje se neće tako brzo potrošiti, ja trenutno pokušavam smanjiti gomilanje proizvoda kod sebe…iako bezuspješno…još malo pa ću biti ko mali zmaj koji čuva kozmetičko blago…..sva sreća da već imam zmaja tetoviranog na ramenu…eh uhhh

I to bi bilo sve u ovom postu, budući da mi neki detalji nedostaju jer ocjenjujem testere, ovaj puta ste se čak izvukli od čitanja povećeg romana usprkos predstavljanju više proizvoda…ali zato ćete dobiti još nekoliko postova sa Weleda tematikom. Ovaj puta pokrila sam 4 proizvoda i 10 testera dok me još više njih očekuje, dotad ne zaboravite na Valentinovsko darivanje koje još traje, stay tuned.  ( i odbrojavajte kad će više kraj tome “valentinovskom” napadu  lol).

weleda body lotions

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega kose, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Predstavljanje i recenzija prvih 4 Weleda proizvoda – citrus ulje, losion i kremasti gel za tuširanje te šampon za normalnu kosu od prosa

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Pingback: Recenzija drugog dijela Weledinih proizvoda – ulje za masažu od arnike, krema od badema i šipak gel za tuširanje | SANA SOREY

  3. Pingback: Recenzija drugog dijela Weledinih proizvoda – ulje za masažu od arnike, krema od badema i šipak gel za tuširanje | SANA SOREY

  4. Dobila sam na njihovoj Facebook stranici neke proizvode (ove male naranđaste kutijice). Iskreno dugo sam to čuvala, ali nigdje na kremicama niti kutijicama nisam pronašla na našem jeziku za što su, onda sam surfala, ali ni web baš nije bio velikodušan. Na kraju sam ih bacila jer nisam znala za što su.

    • sanasorey says:

      da, njihovi testeri su nečitljivi, imam ih i ja sad, da bar na engleskome piše…a ni web stvarno nije od veće koristi, ima njemačka stranica…postoji google translate ali radi jadan posao 😛

  5. Roseybelle says:

    Nisam nikada probala nista od njihovih proizvoda, ali mogla bih probati s ovim gelom za tusiranje 🙂

    • sanasorey says:

      gelovi su mi još najbolji, imam i drugog od šipka, ali budući da me laptop zafrkava nikak da to sve natipkam eh.
      jedino je cijena bogme malo previše za nešto što koristiš svaki dan.

Leave a Reply

