Veliko darivanje povodom našeg prvog blog rođendana !

main birthday picture

Hello…….wew-onion-head-emoticoni evo nas, godinu dana poslije još uvijek sa vama, nekima čisto iznenađenje, nekima zabavna činjenica, a nekima znak da je vrijeme za slavlje, yayyy….ali kao što je to dobri stari običaj, prvo je na redu onaj dosadni govor – prema fotkici nagrada koje smo vam spremile, mislim da zaslužujem tih deset minuta vremena. 2romafd

Iskreno, kada mi je puhnula u glavu ideja da stvorim svoj blog nisam ni ja sama vjerovala u njegov napredak, koliko je to god bilo ironično što se moje osobnosti tiče…duh koji se provlačio kroz život bez neke veće želje za komuniciranjem sa ljudima, bježao od fotića kao da mu život ovisi o tome…osoba koja je uživala u svojoj privatnosti čitajući 500 -800 stranica knjige i kojoj bi sve svi vlasi na glavi digli da joj je netko tad rekao da će imat svoje “fanove”, goth čudak u očima drugih i osoba koju život nije opće mazio do te točke da sam tetovirala na leđa “Trust no one”………ideja bloga je sasvim nešto neočekivano od mene, zar ne? Ali opet, poteze koje ja povlačim nikad nikome nisu jasni. lol

Imam puno ideja za njegov napredak, željela bih da bar nađem posao i riješim neke situacije doma koje me sputavaju u razvijanju mojih ciljeva…ali……radite s onim što imate. Kao što ste već mogli vidjeti, moj blog se grana na par dijelova – ne samo beauty corner, nego i gostima koje ponekad imamo da pomognemo sa malom promocijom raznih vaših hobija – npr izrada nakita, torbica, škrinjica, heklanih stvarčica, slika, itd. , također i dio projekta posvećen razgovoru sa depresivnim tinejđerima u nadi da će bar u razgovoru sa nekim naći put u kojem žele da im život krene. starac

Također imam još ideja i projektića na umu, možda još jedan dio posvetim kolačima ili zdravoj hrani ( kolegica je postala veliki fanatik odjednom lol),  možda uzmemo suradnike za to, vaše recepte ( naravno sa vašim potpisom ), ……ima puno mogućnosti da vas sad ne uspavam sa time …….cilj je stvoriti  a sanctuary….utočište….zajednicu ljudi koji će si međusobno pomagati umjesto graditi karijeru na koliko ljudi možete pregaziti. arhitekt

ChocolateWeddingCake

1. Zato, 1 godinu našeg postojanja, želim zahvaliti ponajprije vama…svima koji me čitate, dajete savjete, komentirate, a neki bogme i debljate sa čokoladama i kolačima….hvala na podršci jer bez vas ovog bloga ne bi bilo. Imale smo priliku upoznati stvarno zakon ljudi i ne bih vas mijenjala ni za kamion bajadera…..za 2 kamiona bih već razmislila. lol

2. Hvala i sponzorima koji su nam pružili šansu kada smo još bile ko mali mačići i teturale okolo, veoma smo zahvalne na tome i trudit ćemo i dalje raditi na što kvalitetnijem blogu, budući da nismo baš tipični robotski blog koji ide stopama svih drugih.

3. …i da zahvalim, ono reda radi, mojim najužim frendicama, što me trpite kroz moja grumpy cat raspoloženja i povremeno podmitite sa lino ladom,  kolegicu LeeLoo sam čak uspjela zavezati i za blog. Kad sam pisala ovaj post škorpion u meni je počeo izlaziti na sunce, pa sam ga morala zaključati u kutiju inače bi ovaj post postao neki poziv na blog revoluciju lol…stoga ću kopirati kolegičine riječi i reći nešto tipa….proljeće dolazi, svi se vesele, naš rođendan je…….i’ll play nice..for now.  ignored

Malo nostalgično išla sam kroz neke stvari koje vodim u svojoj bilježnici, došla sam i do podatka da smo vas kroz godinu dana nagradile ukupno – 33….ajme kud ste se toliko namnožili ( ja krivim onaj Xmas Cheer ).

DARIVANJE POVODOM NAŠEG 1 ROĐENDANA happy-birth-day1-onion-head-emoticon

Da bi vam se odužile za svu podršku do sad, odlučile smo napraviti naše prve Sana Sorey Dragon Rewards, prilagodile smo se poštarini pa ću preko Tiska slati i stvorile smo pakete koji su onda vrijedni poštarine……..naravno da smo opet pretjerale po običaju, pa vam je eto ovo darivanje za naš rođendan, dan žena, kolegičin rođendan,maškare, dolazak proljeća….i što sve nije u tom periodu….ovo je naš način da vam se zahvalimo, ….naravno ako mislite da je previše…lako vam stavim samo jednu trakicu za nokte, jeftino sjajilo…..ili lak za nokte od 10 kn..samo recite. cool

natura main pictureOvaj puta imamo i suradnju sa Natura Siberica brendom koji nam je darežljivo proslijedio jednu nagradicu za vas povodom nedavnog predstavljanja nove Absolut linije, radi se o Absolut Extra Lifting Face Cream vrijednosti oko 130 kn i očekujem od vas da slijedite pravila za nju.

Biti će 3 dobitnika, presudit će vam random izvlačenje kako ne bi ispalo da se igramo favorita ( i naravno sa svim dokazima izvlačenja objavljenim u ovom postu), darivanje će biti za sve fanove pa tako i iz susjednih zemalja….jer bili ste s nama cijele godine, ne bi bilo fer da sad zaključamo samo na Hrvatsku.

Također darivanje će trajati od 1.3 do 20.3…..molim vas da pročitate sve što sam napisala pa da si svi skratimo muke odgovaranja na pedeset privatnih poruka…a sve sam lijepo tu objasnila….također ćemo pažljivo gledati na naša pravila..ipak je fond nagrada i više nego…darežljiv te smo kolegica i ja dugo na ovome radile.

Nagrade se sastoje od nekih naših favorita, a sad— što smo vam pripremile: love-onion-head-emoticon

1. GOLDEN DRAGON REWARD -Maybelline Affinimat – Rose Beige nijansa, Aussie Color Matter 3 Minute Miracle, OPI ljubičasti lak za nokte, Afrodita 100 % SPA maslac za tijelo, Labello Beauty Repair, Nivea Soft krema tester.

2. SILVER DRAGON REWARDMaybelline Affinitone – Opal Rose nijansa, Biotherm losion in a mist, Afrodita Young&Pure 3 u 1 piling, maska i gel za umivanje, Catrice korektor u 5 nijansi, Smart Girls lakić sa šljokicama + Natura Siberica Absolut extra lifting face cream

3. BRONZE DRAGON REWARD – Garnier Moisture Match zelena krema, Nivea Pearl&Beauty gel za tuširanje, Boulevard de Beautte paleta, Loreal Elseve Total Repair šampon, Vollare ljubičasti lak za nokte, Nivea Soft krema tester, tester Weleda ulje za masažu od arnike.

cool dragon

(ovo je isti zmaj kojeg imam i tetoviranog pa se nekako uklopio u blog…da..znam…imam previše tetovaža  lol).

PRAVILA:

1. Biti fan stranica  

Natura Siberica –> https://www.facebook.com/NaturaSibericaHrvatska

Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, nema veze, možete i dalje sudjelovati, ali mi naznačite kako nas pratite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno.

2Share -ate ovaj post bloga  ( ili možete sa Facebooka sherati link posta ako vam je tako lakše —> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=260832720753224&set=a.139714946198336.1073741825.135740679929096&type=1&stream_ref=10  )

a) komentar na blogu – bodovat će se kao 2 upisa u darivanje

b) svako shearanje na nekoj mreži boduje se sa još jednim upisom u darivanje – dakle Facebook +1, Twitter +1…itd….više šanse da vas random izvuče.

Više mi paše da mi komentirate na blogu jer ste mi svi onda na istom mjestu i ne moram gubiti vrijeme na uspoređivanje liste, ali sam skužila da je nekima problem pristupiti preko mobitela ili sudjelovati, pa ćete imati standardnu fotkicu i na Facebooku.

Ipak, deset potpisa iste osobe bogme vam neće pomoći…..jedino će pomoć meni dobit migrenu loviti ih kroz liste van. dunno

3OBAVEZNO – nam se potpišite -komentirajte, napišite nešto……trebamo vaše ime i prezime da vas možemo razlikovati….jer ako mi se potpišete npr. Ana, Jasna, itd….bit će vas garant više s tim imenom i ne znam koja je to osoba onda na kraju.

Nadam se da vam se sviđaju nagrade, bogme smo pretjerale, opet, ali eto…….pozivamo vas da sa nama proslavite naš 1 rođendan bloga i ovaj post završit ću sa klišejiziranim – “May the odds be ever in your favor“……..samo zato sam što nedavno gledala Hunger games 2…i umrla od dosade na tom filmu. Good luck and happy birthday to us!

Toliko zasad od nas – vrckavog škorpiona i (pre)optimistične ribice.em1%20(12)

 

edit. I tako je došlo na proglasimo naše dobitnike 1. blog rođendana i prvih Sana Sorey Dragon Rewards , vjerojatno ste jedva dočekali. Želim ovim putem svima zahvaliti na lijepim porukicama i čestitkama, previše vas je da svakome odgovorim osobno – neke su nas raznježile, neke motivirale za daljni rad, a neke i pošteno nasmijale,  (poput one da ću ja peći tortu nekome…..ahahahaha), hvala vam…….lijepo je vidjeti poznata imena čitatelja na sve više naših postova. wow1-onion-head-emoticon

Bilo vas je puno i trebalo mi je skoro 3 sata da vas sve popišem, pridodam dodatne unose u izvlačenje i to sve sredim, pogotovo jer uvijek postoje oni koji se ne drže pravila pa se sve zakomplicira……ukupno je bilo 703 unosa u ovo darivanje i mislim da s nestrpljenjem čekate da vidite što je random ovaj puta presudio.

winner of 1 sana sorey dragon rewards

1. SANA SOREY GOLDEN DRAGON REWARD goes to……….-JOSIPA BUNETA, no. 348                                                                                                                                                      2. SANA SOREY SILVER DRAGON REWARD goes to……….-SELMA SEA SPAHIROVIĆ, no. 517                                                                                                                  3. SANA SOREY BRONZE DRAGON REWARD goes to……..-GORDANA BREZOVEČKI, no. 136.

 

Čestitamo našim dobitnicama i naravno na dobivenim nagradicama koje su ovaj puta bile baš debele, molimo da nam ostavite svoju adresu kako bi se dogovorile oko slanja paketića i svima zahvaljujemo na sudjelovanju. cheer1-onion-head-emoticon

Bez brige, za one koji nisu imali sreće ovaj puta, već su barem dva nova darivanja u planu, samo ih moram nekako ukomponirati sa recenzijama. Yay, ovo je bilo zabavno, zar ne? Stay tuned, nikad ne znate kada će mi opet pasti neka šašava ideja na pamet. 626gdau

winner golden 1winner silver 1winner the bronze 1winner golden 2winner silver 2winner the bronze 2

happy-birth-day1-onion-head-emoticon

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/, Nagradne igre i darivanja ;), Random (ili smiješni)postovi and tagged , , . Bookmark the permalink.

225 Responses to Veliko darivanje povodom našeg prvog blog rođendana !

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Darivanje povodom 2. blog rođendana! | SANA SOREY

  3. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  4. Selma "Sea" Spahirović says:

    Hvala puno na predivnoj nagradi..jedva čekam 😉

  5. Gordana B says:

    Jutroooooo!!!!! Pa hvala ….uljepšala si mi jutro!!!! 😀

  6. Josipa Buneta says:

    Puno hvala. Oduševljena sam! Pametno ću iskoristiti svaku stvar koju sam osvojila. Jedva čekam uživanciju mazanja u afroditi. 😉

  7. Ana Marija Brtan says:

    Sve prekrasno izgledaa.

  8. Sretan rodjendan!!!!! :DDDDD

  9. Marija Pupić-Bakrač says:

    Divne nagrade 🙂

  10. Melinda Šabanić says:

    I da 33 nagrade ste podijeli za godinu,pa svaka čast,nemam riječi.Nisam znala da ste toliko,ali to je super,sve pohvale za vaš rad i trud i da još dugo budete sa nama,da isprobavate proizvode da mi ne bacamo novce ako neki ne valjaju,hehe :D.

  11. Martina Prašin says:

    Super blog i jako lijepe nagradice! 🙂

  12. Melinda Šabanić says:

    Sretan rođendan, :*

  13. Selma "Sea" Spahirović says:

    Srećan rodjendan i dugo nam pisali romane ;), pratim na blogu i preko emaila.

  14. ines dautanac says:

    uistinu odlična nagrada i veliki trud.svaka pohvala!
    FB-Dautanac Ines

  15. Martina Tinaa says:

    Super nagrade! 🙂

Leave a Reply

