Mala recenzija slatkog Rimmel Hydra Renew Bronze Goddess ruža za usne ;)

rimmel kolažHello,rose-rouge-ouvre evo da malo razbijem monotoniju postova sa kremama i preparativom, odlučila sam napisati  mali  slatki postić o jednom od mojih najdražih ruževa za usne…što je istina i prava rijetkost budući da prilično cjepidlačim oko tih ruževa i njihovih formula. Davno sam vam obećala još postića o Rimmel-u, ljeta točnije, kad sam kupila neke stvarčice i na kraju već pola njih i dala u darivanjima……a bogme ćete još pričekati za 60 seconds lakove za nokte…hey, ne krivite mene, krivite dostavu za one nail display wheels pa da napokon mogu napraviti poštene swatcheve lakova za nokte. mirko

Fotke imam već neko vrijeme, ali bogme sam ih se i natražila jer su upale u stotine foldera i na kraju se čovjek više ne snalazi gdje je što završilo…jedino što me pošteno iživciralo je da nikako nisam uspjela prikazati boju samog ruža za usne jer stalno vuče na blijedu boju, pa na nude verziju, onda opet naranđastu gaah……..sladak ruž, ali jako zločesti i nefotogeničan.

Inače nisam baš fan klasičnih ruževa za usne…bolje da niti ne počnem o svim kriterijima koje jadnici moraju proći, ali većinom preferiram neki miks hidratantnog ruža za usne + sjajila pa ne patim baš na jaku pigmentiranost boja jer u mojim očima to meni ionako ne stoji dobro ( što će vam drugo reć osoba čiji ormar je prepun crne odjeće lol).

Prije nego zaboravim, moram spomenuti da sam nekako u isto vrijeme probala jedan Chanel nude ruž za usne ( koji btw. isto čeka na recenziju) i ako bih morala birati između njega i Rimmela, svakako bi Rimmel ovaj put odnio pobjedu jer jednostavno volim njegovu formulu, a i puno je jeftiniji od Chanela, još jedan dokaz da ono što je jako skupo nije nužno i najbolje.starac

Rimmel je br. 1 „brand za boju“ u Ujedinjenom Kraljevstvu i lice londoskog stila.

Distributor za Rimmel je Laura Filia kozmetika, proizvođač je Coty.

rimmel ruževiHydra Renew je hidratantni dugotrajni ruž za usne, sadrži kolagen i peptide. Pruža 70% veću hidrataciju usana i spriječava njihovo isušivanje – za meke i glatke usne. Sadrži vitamine A, C, E, te zaštitni faktor 20. Zaglađuje površinu usana, obnavljajući ih iznutra. Štiti usne od vanjskih utjecaja.

Upotreba: nanijeti u jednom ili više slojeva na usne

GDJE KUPITI: u parfumerijama Mueller, Iris, Douglas, Nama

CIJENA: oko 39 kn

Dostupne nijanse možete vidjeti ovdje —>http://us.rimmellondon.com/products/lips/moisture-renew, također imaju opciju Try it on gdje na modelu možete isprobati sve nijanse ovih ruževa.

Za pitanja ili info posjetite njihov Facebook page –> https://www.facebook.com/pages/Rimmelhr/436643443048342

RIMMEL HYDRA RENEW RUŽ ZA USNE – 930 

Znate onu situaciju kad idete samo nešto pogledati, a vratite se doma sa punom vrećicom totalno neplaniranih stvari? E takav je bio i moj dan kad sam ulovila sniženje na Rimmel proizvode dok su se još mogli kupiti u Bipi, stajala sam ispred police i birala što da vam uzmem za darivanje, što da kupim frendici za rođendan, pa nešto morate i sebi uzeti, pa se sjetite da vas je druga frendica zamolila da joj pogledate jednu nijansu ruža………poanta je da sam provela dosta dugo vremena kod ovog brenda i isprobavala testeriće na policama.

rimmel swatchNa kraju dok sam već htjela odustati mislim da je ova nijansa više pronašla mene nego ja nju – 930, Bronze Goddess, trenutno piše da je dostupno 18 nijansi Hydra Renew ruževa za usne, iako ovu nijansu ne vidim više među njima….sa mojom srećom vjerojatno više nije u prodaji.smil42c642dbb72ef

Ambalaža je neki miks plavo-ljubičaste-srebrne boje sa Rimmel logom na vrhu, ali nažalost ne piše nikakvih info o proizvodu ili sastojcima. Drugi dio ruža škljocne prilikom zatvaranja i neće se sam otvoriti što je i više nego plus. Miris je  lagan i ugodan iako ga nekako ne mogu odrediti, dok je većina nijansi ovih ruževa jako pigmentirana, moja nijansa se ne skuži toliko na usnama, ali radi se o nekoj lagano brončanoj boji koju nikako da pošteno ulovite na fotki jer ne uspije dočarati pravu nijansu – nadam se da je ovaj swatch bar donekle pristojan. ignored

Ono što mi je najbolji dio ovog ruža jest njegova formula – meni je odlična i puno puta sam se ulovila da posežem za njim doma umjesto labella ili neke mazalice za njegu usana. Lako se nanosi i lijepo razmazuje, ali se ne razlijeva,ne ljepi, stvarno je ugodan za nositi i hidratantan tako da nema nikakvog isušivanja usana tijekom nošenja ovog ruža ili nakon skidanja. Također se ne uvlači u pore usana niti ih ističe pa ne stvara probleme niti ako imate oštećene ili suhe usne…naprotiv meni je odličan upravo radi toga (zato mi je pao na pamet Chanel jer nekako imaju sličnu ugodnu formulu.)

Kako rekoh isprobala sam ostale neke nijanse i bile su jako pigmentirane tako da je jedan sloj bio i više nego dovoljan, za moju nijansu treba mu otprilike dva sloja jer je boja nježnija.

Što se ove nijanse i postojanosti tiče – rekla bih srednja, moglo bi se još poraditi na tome, pogotovo što izgleda da se na nježnijoj nijansi brže skine dolje, pogotovo ako nešto pijete ili jedete, ali budući da ne patim baš na intenzivnu pigmentiranost ruževa za usne i sviđa mi se formula, oprostit ću mu ovaj kiks, pogotovo jer mi daje izliku da stalno vrtim tu ambalažu po rukama. Bez da nešto konzumirate i bez olovke za usne trajati će oko nekih 2-3 sati, ovisno o nijansi, ali izrazito se lako nanosi bez da trebate ogledalo tako da opće nemam osjećaj kao da koristim ruž za usne. yay

me with rimmelCijena mu je oko 39 kn, ali sam na svojeg naletjela dok je bio na 50 posto sniženja, mislim da mu je gramaža oko 4 grama, ali nisam sigurna budući da nemam info  na njemu, također niti o točnim sastojcima.

Uspjela sam iskopati 2 fotkice gdje imam ovaj ruž na sebi, tek toliko što nisam mogla prežaliti koliko je taj mali zafrkant nefotogeničan pa ću vam staviti ukupni dojam na meni, ovo je nekako moj dnevni look, prilično jednostavno iako da si dam malo više truda oko odjeće i napravim nešto s tom dugom kosom na kraju bih mogla postići prezentaciju Bronze Goddess….ne znam zašto mi taj naziv vuče  na grčku mitologiju.lol

Kao što rekoh na Facebooku, tek toliko da vas s vremena na vrijeme podsjetim tko je ta luda škorpija iza ovog bloga iako se ne volim baš naslikavati, stotine fotki mačaka u raznim pozama – naravno, moje fotke…..tu i tamo na kapaljku možda ih pronađete. cute kitten

OCJENA 4.7/5 

me with rimmel 2Prilično sam zadovoljna sa ovim Hydra Renew ružem, ponajprije obožavam hidratantnu formulu koja ne isušuje usne, a veoma ga je lako nanijeti čak i bez ogledala pa stalno posežem za njime i moja nijansa je nježna brončana boja koja se ne ističe previše što mi je super za normalan svakodnevni look. Moja ocjena proizvoda je malo utjecana malim sitnicama koje meni osobno ovaj puta nisu imale presudnu ulogu – gramaža oko 4 grama je nekako mala za ruž pa ako ga stalno vrtite po rukama brzo će se i potrošiti, teže je doći do informacija o ovom ružu te mu je postojanost na nekim nijansama  prosječna. Inače, sasvim dobra linija hidratantnih ruževa za malu cijenu i svakako jedan od mojih favorita iako ne znam što ću bez njega jer izgleda da ova nijansa više nije dostupna za kupiti. miser

Podsjećam na naše veliko darivanje povodom 1. blog rođendana –> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/01/veliko-darivanje-povodom-naseg-prvog-blog-rodendana/ te imajte milosti na moje fotke  …..a dok se ja zabavljam sa novim pristiglim stvarčicama i nekoliko novih suradnji koje smo postigle ove godine, možda nabrzinu dovršim još jedan postić o Catrice dekorativi koji čeka već neko vrijeme na blogu, stay tuned. hi

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Mala recenzija slatkog Rimmel Hydra Renew Bronze Goddess ruža za usne ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Gordana B says:

    OK su im ruževi….ova nijansa nije za mene doduše…. 😀 crni…. why not?

  3. Sviđa mi se sve osim nijanse. Nekako sam sasvim slučajno prije godinu dana nabasala na crveni ruž i očarana ostala njime. A i imam neku nijansu koju stalno koristim. Cijena nije baš visoka, pa tko zna..ako naletim na ruževe ove marke možda probam jedan, crveni!

    • sanasorey says:

      ja imam čudan ukus za ruževe, molim lijepo 😛 najrađe bi crni nosila, ali bi me ljudi čudno gledali, pa vučem na neku bronačnu, ljubičastu ili neku posebnu rozu 😛 mislim da oni pola tih boja još nisu izmislili koje bih ja imala 😛
      crveni je za moj ton kože i boju kosu prekričavi…stalno bi lovila ogledalo dal se nije to sve razmrljalo 😛

  4. Swann says:

    Nije moja nijansa nikako, ali budući da nisu ekstremno skupi zavirit ću pogledati ostatak boja. Možda nađem nešto i za sebe. Sadžaj zvuči obećavajuće.

    • sanasorey says:

      klikni na onaj linkić gdi ima sve nijanse pa ih možeš vidjeti i isprobati na umjetnom modelu….dok sam ja kopala po njima bilo je nekoliko nijansi dostupno, od jako crvene i par nijansi roze, ali dosta toga su već ljudi pokupili kad je bila rasprodaja 😉

Leave a Reply

