Kako su 4 Catrice proizvoda iskočili iz kataloga – recenzija Blush Tint, Allround Concealer, Mat mousse Make up i Liquid Lip Tint :)

catrice main picture

Hello,good-luck-onion-head-emoticon evo još jednog postića o dekorativi većinom zato jer jadan čeka već neko vrijeme da izađe na sunce samo nikako da ga završim i lansiram van….budući da je  već i proljeće na vidiku, čemu čekati? Mislim da ste se već naučili da u mojim postovima ponekad ima više proizvoda za recenziranje pa tako niti ne lansiram novi post svaki dan……budite zahvalni na tome, zamislite da vas svaki dan dočeka novi roman od posta……osjećali bi se kao da ste opet u školi.lol

Catrice je jedan od brendova čije stvarčice leže sve po svuda kod nas, otvorite ormar tamo je, otvorite drugi već ispadne van, tražite nešto po torbi pronađete nešto od njega….a bogme ste ga već mogli vidjeti i u našim darivanjima, prilično je pristupačan i jeftin dok se uvijek može pronaći dobrih stvarčica ( ja se ne odvajam od sjenila za oči..iako naravno, opet, imam nijansu koja više nije u prodaji tuzni).

catrice fotka

CATRICE je inspiracija – moderan, intenzivan, senzualan, privlačan i uvijek profesionalan.

                                                 -budi vaše želje za novim: predane boje, teksture koje diraju vaša osjetila, jedinstveni proizvodi.
Catrice – make-up brand kojem nećete moći odoljeti.

GDJE KUPITI:  Muller, Kozmo, nekim prodajnim mjestima DM-a

Za više info posjetite ovu stranicu  —> http://www.catrice.eu/hr

ili njihov Facebook page —-> https://www.facebook.com/Catrice.cosmetics.hrvatska

U ovom postu predstavit ću 4 proizvoda koji su bili prilično aktualni ove zime, a radi se o Catrice Liquid Lip Tint tekućem sjajilu za usne, Blush Tintu – kremastom rumenilu za obraze, Allround Concealer – korektor u boji i Mat Mouse Make Up – puder u pjeni te vas očekuje puno lijepih fotkica jer sam nekako išla sa idejom kao da su upravo magično  iskočili iz kataloga….vamp………ne pitajte me da li to mogu i sa parama…i wish. uhhh

catrice lip tint 1

1. CATRICE LIQUID LIP TINT TEKUĆE SJAJILO ZA USNE

Tekući dugotrajan ruž za usne pruža vam sjajni šareni wow efekt. Nanesite jednom za nježan rezultat ili više puta za intezivniju boju. Može se koristiti posebno, kao podloga za ruž ili kao sjajilo za usne.

Sa preciznim flock aplikatorom jednostavan je za nanošenje i idealan je kao podloga za ruž ili sjajilo za usne zahvaljujući hidratantnim glicerin sastojcima. Ultra lagane formule na bazi vode.

Dolazi u dvije nijanse010-Red my lips i 030-Are you Red-y, iako sam na netu vidjela i treću tamniju nijansu boje šljiva. 

ÇIJENA: 33.90 kn

catrice lip tint 2Ambalaža je prozirna i tvrda plastika u kojoj možete vidjeti tubicu koja sadržava proizvod, zatvarač je pravokutno crni i u sebi sadrži mali plosnati aplikator, čvrsto zatvori ambalažu pa se neće dogoditi curenje proizvoda van. Što se tiče dizajna izgleda dosta elegantno i primaljivo te sadrži 5 ml proizvoda.

Kad otvorite ovaj Lip tint, osjeća se slatkasti voćni miris koji podsjeća na liker od jagode, okus mu je nekako umjetno slatkasti. Boja je svjetlija crvena, nijanse 010 Red my lips – rekla bih da je ova nijansa možda malo više idealnija za osobe sa svjetlijom prirodnom bojom usana – ako nanesete ovu nijansu na usne npr. više tamnije crvene boje – nijansa se malo slabije vidi.

Aplikator je jednostavan za nanošenje, struktura formule je dosta vodenasta pa se lako nanese na usne, ali ravnomjerno raspoređivanje boje je već malo problematičnije, osim toga formula će se zavući u sve zareze na usnama, pa ako imate problema sa ispucalim usnama – moglo bi ih još više istaknuti.  Brzo se posuši, ali za intenzivniju boju morate nanijeti još jedan sloj ili dva. Također se trebate spriječiti da ne oblizujete usne inače će intezivnost brzo nestati.

Kao što sam već spomenula kod testiranja nekih Lip tinta, sam koncept bio je dobar jer dobijete boju na usnama koja se nekako stopi i izgleda prirodnije – tj ne vidi se ona kremasta struktura ruževa – usne izgledaju transformirane sa bojom…..jedino što vam preporučam da lip tinte nanosite na prethodno njegovane i zaštićene usne sa nekim balzamom jer formula bi mogla isušiti usne, samo ne opet nešto masnije jer onda lip tint neće moći “obojati” vaše usne.

catrice lip tint 3Meni boja nekako vuče na naranđasto-crvenu, a kad se posuši, neće se više prenijeti na ono što taknete,osim ako npr. nešto ne pijete, formula onda dođe u doticaj sa tekućinom, a što se dugotrajnosti tiče – dajem joj par sati ,ovisi što radite. Kao podlogu za ruž ga nisam isprobala jer ruževe koje ja koristim imaju dosta hidratantnu formulu i dobru pigmentiranost. Formula je lagana i ne osjeća se na usnama niti se ljepi.

Ne troši se baš brzo makar ga često vrtili po rukama pa bih rekla da je cijena dosta pristupačna za ovaj proizvod.

OCJENA 3/5

 Mislim da se na njega morate prvo naviknuti i treba ga pažljivo nanijeti na usne, pustiti da se dobro posuši, a zatim nanijeti još jedan sloj ili čak i dva za jaku intenzivnu boju. Valjda nisam naviknuta na onaj proces sušenja proizvoda pa mi usne djeluju suho, inače se proizvod lako nanosi, brzo suši, ne ljepi se, ali iako imate ispucale usne formula će se zavući u svaku poru usana.

Dosta je vodenasta pa treba neko vrijeme da se izgradi lijepa nijansa, ali  pričekajte da se prvi sloj dobro posušio. Mislim da ja općenito nisam za ovakve crvenkaste boje pa bi bilo dobro da ima malo veći izbor nijansi, ali ako ste jedni od onih ljudi koji koriste ovakve proizvode tek toliko da im usne dobiju blagu boju, onda će vam ovo biti ok……ovakve nijanse općenito mi ne pašu jer imam ten ko deset Snjeguljica skupa. lol

catrice blush tint 2

2. CATRICE BLUSH TINT -KREMASTO RUMENILO ZA OBRAZE I USNE

Ovo dugotrajno tekuće rumenilo za lice i usne pruža vašim obrazima i usnama prirodan, svjež sjaj. Ružičasta mliječna testura može se lagano nanijeti pomoću prstiju. Pojačajte boju nanošenjem drugog sjaja – za visoku definiciju i zdrav sjaj.

Ovo je novitet na tržištu i dolazi u nijansi 010 Rose Flush.

CIJENA 33.90 kn

catrice blush tint 3Proizvod dolazi u prozirnoj staklenoj maloj bočici od 10 ml sa velikim bijelim zatvaračem. Sam dizajn bočice podsjeća na neke lakove za nokte, iako moram priznati da je rumenilo u ovakvoj bočici novost za mene, što se dizajna tiče rekla bih da je slatko. Zatvarač je pratičan i dosta čvrst, u njemu se nalazi mali aplikator za nanošenje, ako ga usporedite sa onim od Liquid Lip Tint rekla bih da je malo kraći, deblji i zaobljeniji.

Nijansa koju ja imam je 010 Rose Flush, ono što primijetite  dok prinesete bočicu blizu nosa- miriše prekrasno, ima pravi, bogati miris ruže,ali miris se ne osjeća osim ako baš ne idete mirisati bočicu ili aplikator te se ne osjeća  nakon aplikacije – šteta jer mirisu stvarno dajem veliki plus. oh my

Boja je tamnija i nekako me podsjeća na boju zrelih trešanja, testura je lagana, vodenasta i jednostavna za apliciranje, sama nijansa je jako lijepa, ali da bi izgradili neku lijepu boju na usnama – treba malo više muke.

Okus je umjetno slatki te posjeća na Lip Tint i dosta je sličan njemu, pogotovo što se tiče korištenja kao lip tint funkcija, osobno mi ne paše – nijansa je lijepa, ali stavljati par slojeva gore da bi se izgradila neka boja koju sa malo nepažnje možete lako skinuti dolje – nemam baš toliko vremena.

catrice blush tintKao rumenilo još može proći i također možete nadograditi boju ako tako želite, ali trenutno mi je od tih tekućih verzija, souffle rumenila i onog u kamenu/prahu najbolje u kamenu pa ga mogu lijepo sa četkicom nanijeti i kreirati look po želji, Catrice upravo ima jako dobra takva rumenila – Defining blush, ima ih u nekoliko nijansi, dođu jedva 29 kn i kolegica je aposlutno luda za njima smil42c642dbb72ef ( ne pitajte me kad će oni doći na recenziju….jednom…u budućnosti…..valjda….imam previše stvari za tipkati trk).

Još jedna stvar oko Blush tinta jest da ćete se zamrljati ako ga razmažete prstima dok nekome tko nije naviknut na to bit će malo problematično odrediti koliko ga točno nanijeti kao rumenilo i kako ga ukamuflirati u kožu da izgleda prirodno.

Postojanost je dobra, formula se upije u kožu i ako ga pravilno stavite izgleda prirodno jer je vodenastije i stopi se sa kožom – dok tijekom upotrebe nekih rumenila u prahu baš dobijete efekt umjetne lutke.

catrice swatchevi

Tu sam stavila Liquid Lip Tint i Blush Tint da vam pokažem boje i teksturu te kako to izgleda nakon nanošenja. Swatchevi u sredini – kako izgleda dok ova dva proizvoda nanesete samo u jednom sloju, dok su vanjski swatchevi kako to izgleda dok izgradite boju sa više slojeva. Probala sam razmrljati na koži, ali sam previše toga stavila pa mi je boja bila preintezivna da bih to uračunala kao funkciju rumenila ( osim ako ne idete u cirkus), ipak s desne strane mojeg vrha tetovaže vidite da je kao rumenilo puno nježnije sad.

OCJENA 4/5

Nijansa Blush Tinta mi se više sviđa pogotovo jer je miris jako lijep, po pravoj bogatoj svježoj ruži, ali šteta da se osjeti samo ako ga prinesete nosu. Aplikator je nešto kraći i deblji nego kod Liquid Lip Tinta, ali se njime proizvod lijepo nanese, formula je također dosta vodenasta pa ako želite intezivniju boju moraju ju izgraditi. Brzo se suši, ne ljepi se niti razlijeva, ali postojanost ovisi o tome da li nešto konzumirate tijekom tih nekoliko sati ( 1-3 otprilike).

 Kao rumenilo drži puno dulje, ali za nekoga tko nije naviknut na njega malo će biti problematičnije tijekom nanošenja jer nikako da pogodite koliko vam ga treba i kako ga razmrljati da izgleda potpuno prirodno na licu – osim toga obojati ćete prste što ga malo čini nepraktičnim ako ste negdje vani i želite popraviti make-up.

Ova bočica će vam svakako  dugo trajati dok je cijena dosta jeftina. Mislim da je ovo zanimljiv proizvod i nadam se da će biti još nijansi iz ove linije, ali držat ću se ipak ja rumenila u kamenu, lakše i brže ih je nanijeti na lice ipak sam na kraju dala ovom proizvodu četvorku – zanimljiv je, jako pristupačan,ima  dvojnu funkciju i onome tko zna dobro baratiti s njime će biti dosta dobar. starac

korektor 3

3. CATRICE ALLROUND CONCEALER – korektor u kremi

Korektor u kombinaciji od 5 nijansi za korekcije svake nesavršenosti kože. Kremasta tekstura osigurava jednostavnu aplikaciju. Bež – ispravlja nesavršenosti. Roza – prekriva podočnjake. Zelena – neutralizira crvenilo. Dermatološki testirano.

CIJENA: 28,90 kn

Ambalaža ima 6 grama, ova mala “paleta” prilično je lagana iako sadrži 5 nijansi korektora za prekrivanje, ambalaža je čvrsta, neće se strgati, škljocne kad ju zatvorite pa čuva i sam proizvod od otvaranja ili isušivanja, jedino sam se prvi put  mučila kako to otvoriti….po običaju.smil42c642dbb72ef

korektor 1

Unutra se nalazi 5 malih postolja sa nijansama korektora, ali ne dobijete nikakav aplikator tako da koristite svoje prstiće ili neki aplikator doma, iako samim prstima to bolje ide. Nijanse imaju jako  blijedi miris koji me podsjeća nekako na umjetne boje, ne osjeća se uopće osim ih baš ne pribiližite nosu i šnjofate.

Korektor je dosta kremaste strukture, pogotovo ako koristite prste tad formula na neki način reagira i postane jako maziva, mrvicu vuče na masnu, lako se razmaže na koži što možete vidjeti i na fotkici. Probala sam ga nanijeti aplikatorom, ali brzo odustala, lakše je prstima, također nije pretvrd pa se nećete mučiti sa njime,ne mrvi se ili trga.

Ne znam zbog čega, ali prvo što sam išla probati je zelena nijansa, možda zato jer sam upala u onaj tipični klišej – pa što će ti zelena za korektor? heroInače zelena nijansa neutralizira crvenilo, iako nemam sa time baš problema jer sam snjeguljičine puti, uspjela sam ga testirati i zaključak jest da će neutralizirati crvenilo manjeg problema, ali nešto većeg baš i ne.

catrice korektor swatchRoza nijansa upotrebljava se za prekrivanje podočnjaka – rekla bih da nemam baš previše problema ni sa time jer dok me lupi prospavam noć i pol dana, privilegije nezaposlene osobe. lolJedna stvar koja me nervira kod mene su oni mišići ispod očiju  – npr dok se smijete onda mi ti mišići postanu dosta izraženi i izgledam ko da imam podočnjake, budući da stalno vodim rat sa tim područjem ispod oka jer je uvijek užasno suho i na kraju vidim sitne borice od toga, to je jedino što me užasno nervira od moje kože – ali obično ovakav korektor nije rješenje za to. Poanta mojeg cendranja o tome jest da je ova formula dosta maziva, malo masnija, upije se u kožu – sad, ako imate kožu kao ja – ova formula bi te zareze ili borice mogla dosta istaknuti.

Da se odmah nadovežem, 3 nijanse bež boje su za prekrivanje nepravilnosti – budući da zbog moje puti jedino mogu kombinirati onu najsvjetliju i srednju nijansu – upravo na tom dijelu koje me najviše muči nažalost općenito korištenje takve formule nije dobro – svjetlija nijansa beža će možda ujednačiti ten, ali istaknuti svaki zarez na suhoj koži koja će izgledati još bolje suho i dehidrirano. sigh

Ova nijansa može se koristiti i kao blagi highlighter, ali budući da je kod  mene primarna fukcija korektora svedena na par sitnih stvarčica, mislim da nemam baš previše šanse onda upotrebljavati ovaj korektor i proslijedila sam ga kolegici koja je zadovoljna sa njime ( mora da sam ja dosta kritična prema proizvodima).

korektor 2

Ako vam se koža lagano ljušti – npr efekt kad se prehladite pa vam je nos ko čudovište- također ne preporučujem korištenje ove teksture jer će to baš istaknuti, iako dobijete prekrivanje jednog problema sa crvenilom.

Koža je pod dodirom zaglađena, ali ovisno o tipu kože npr suhoj postane malo masnija, ali nisam primjetila isušivanje kože. Za masnu kožu – probajte fiksirati nekim puderom u prahu inače će se početi lagano nakupljati na sitnim boricama i početi skidati dolje.

Također sam dojma ako ga koristite puno, ili imate samo jednu nijansu koja vam je favorit brzo ćete doći do samog dna tog postolja.

OCJENA 3/5 

Dakle, rekla bih da je ok za one osobe koje nemaju puno problema sa kožom, a dobro bi im došao raspon nijansi za popraviti par nedostataka koji povremeno iskoče, za veće prekrivanje baš i nije. Korektor je dosta maziv, pigmentiran, ali brzo se i troši dok na određenoj koži malo djeluje masno, a ako imate nekih problema sa kožom poput sitnih borica ili ljuštenje kože zbog prehlade – formula korektora će to još bolje istaknuti,  možda da ju malo prilagode korektor bi se puno popravio. starac

5 različitih nijansi u jednoj paletici je dobra ideja pogotovo jer dođe 29 kn, ali ako ste ko ja i na kraju ćete koristiti samo jednu nijansu bolje vam je onda uložiti u dobar korektor.

catrice mousse 1

4. MAT MOUSSE MAKE UP – mat mousse puder u pjeni

Baršunast i lagan kao pero. Puder u pjeni neprimjetno se stapa sa kožom i čini pore nevidljivima. Za ravnomjeran i mat završetak. Dermatološki testirano.

Nijanse: 011 Light Beige, 020 Natural Beige, 030 Warm Beige, 041 Bronze Beige

CIJENA: 41,90 kn

 

catrice mousse 2

Sama ambalaža je elegantna, radi se o malom staklenom, pomalo profinjenom dizajnu koji sadrži 16 grama proizvoda 020 Natural beige nijanse. Poklopac je bež nijanse, plastičan i dobre čvrstoće.

Proizvod ima jedva uočljiv miris koji me lagano podsjeća na neke korektore, danas mi je očito pobrkano osjetilo za miris, ja krivim previše šećera u krvi. kava Možete ga nanijeti prstima, kistićima ili spužvicom, na koji god način ste se naučili da vam bolje odgovara.

Za ovo sam imala jako visoka očekivanja, ali sa mojom ukletom srećom nijansa nije za Snjeguljice. Trebala sam znati čim je u pitanje naziv “beige” – to uvijek meni paper white personi ispadne pretamno.hmm

Tekstura ovog pudera u pjeni je jako lagana, opće ga ne osjećate na licu, baršunasta je, lijepo se razmaže, brzo se upije i stopi sa kožom. Treba ga jako malo tijekom nanošenja, većinom nije za jača prekrivanja – ovo je baš za onaj završni finish što se matiranja i maskiranja pora tiče. Nekako mi vuče kao puno praktičniji proizvod za ljetne i vruće dane.

catrice mat mousse swatchBilo bi super da ima malo više nijansa jer je odmah pretamna za moju put, a vjerujem da nisam jedina Snjeguljica u ovoj državi. Što se matiranja tiče, prilično je dobro i čula sam od nekoliko ljudi da je jako zadovoljno upravom ovom funkcijom.

Dobar je za masnu i neku mješovitu kožu, bolje izbjegavajte područje oko očiju jer će se zavući u one sitne borice i istaknuti ih, za suhu baš nisam sigurna – bar kod mene čini mi se da se dosta zavuklo u pore i nakon nekih sat koža mi čak djeluje malo masno. Baš u zadnje vrijeme imam totalni peh sa nekim proizvodima.

Postojanost je prilično dobra, ako niste izloženi većem naporu ili se ne pržite na većoj temperaturi + tip vaše kože, može izdržati oko  6 sati – isprobala sam ga doma iako mi je pretamna nijansa.

OCJENA 4. 6/5

Bilo bi super kad bi bilo više nijansi, pogotovo za svjetliji ten kože, ali na kraju ocjenom je ovaj proizvod  dobro prošao kod mene jer cijenom, dizajnom, funkcijom i postojanosti ima dobre ocjene publike. Puder je jako lagani, lijepo se razmaže, stopi sa licem i maskira pore, manje nepravilnosti i dobar je za matiranje. Ako patite na sitne borice oko očiju ( ili negdje drugdje) bolje izbjegavajte debelo nanošenje ovog pudera na njih jer će ih ili istaknuti ili se početi lagano nakupljati na tom mjestu.

Eto, došli smo do kraja još jednog postića o Catrice proizvodima, svakako ne i zadnjem jer imamo puno stvarčica od ovog brenda, pogotovo jer je kolegicu teško spriječiti da se ne zaleti po neki novitet.amazed kitten

Nadam se da vam se sviđaju fotkice i trudila sam se ubrzati malo sa postovima o dekorativi jer ste me to tražili, a dalje ne znam……kao što vidite povremeno na Facebook stranici počelo se puno toga gomilati ne samo od nas nego i sponzora, još imam i tu nedovršenih postova, muči me što nemam dovoljno vremena da sve to pošteno prevedem na engleski kako sam i bila počela,a  imam i par ideja na pameti koje nikako da provedem……i tako mi prođe dan da ništa ne stignem…pogotovo jer i dalje nemam posao. hmm

ps. podsjećam na naše veliko darivanje koje traje do 20.3, a poslije su već drugi u planu kako imamo dogovoreno sa sponzorima, stay tuned. —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/01/veliko-darivanje-povodom-naseg-prvog-blog-rodendana/

main birthday picture

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Kako su 4 Catrice proizvoda iskočili iz kataloga – recenzija Blush Tint, Allround Concealer, Mat mousse Make up i Liquid Lip Tint :)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Elijana Butković says:

    Recenzija ti je i više nego dobra i baš sam se oduševila čitajući iako dosada nisam imala ništa od Catrice-a, a inače imam dosta suhu kožu lica pa moram paziti kaj stavljam na facu…lol Samo nastavi i dalje tako!!!

  3. Mihneta S. says:

    Super objašnjeno,fotke su dobre,post je OK 😉 …Baš sam se pitala kakav je ovaj puder u pjeni,ali eto,mana mu je manjak svijetlih nijansi…a meni treba najsvjetlija moguća 🙂 eto,nisi sama…ima nas još Snjegovića 😉

  4. ZMajaT says:

    Toliko svega od Catrice imam da je vec postalo smijesno. Ispada da ih full obozavam,al nekako se uvijek pogodi da nesto njihovo uzmem ni ne gledajuc marku i onda poslije pogledam policu sa sminkom i zacudim se samoj sebi >D

    • sanasorey says:

      haha, onda nismo jedine, dobro je to :P, nađe se ponekad dobrih stvari, a i jeftinih, ima i lijepih nijansi dok nešto tražim pa onda i kod nas ispadne da puno Catrice-a imamo 😉

  5. Gordana B says:

    Hvala na info…nemam baš od Catrice stvačicei, Sviđa mi se recenzija za korektor u kremi, jer zaključih da nije niti za mene, ne treba mi, svijetla put. Mat mousse puder u pjeni također nije za mene jer imam suhu kožu. Ugl, hvala na info…..Barem si me informirala…. thanx 😉

    • sanasorey says:

      ahahahaha, što je sad ovo? gupno informiranje sa burze da zaključimo što nije za nas? 😛 ma tako je trenutno kod mene ispalo da sam potrefila loše nijanse, imala sam već post o par stvari od Catrice, sjenila su mi zakon npr, kolegica je luda za rumenilom, ruževi su dosta kremasti i jeftini….nađe se svega 😉 mislim da mi varijante rumenila, pudera ili bronzeri nisu najjače strane 😛

  6. mel says:

    Uzivala sam u ovom romanu 😀 Ne stvarno imate odlicne recenzije, ocjena 5/5! Ono sto mene jaako zanima i svidjam je kremasto rumenilo. Nisam nikada isprobala nijedno jer me strah da cu izgledat kao klaun, mogao bi jedan post ici o tome za nas dummies ha? 😉 I svida mi se ono sto je tebi steta, da mirisi jedino blizu nosa. Volim Catrice pogotovo ruzeve i drago mi je da ih sad ima posvuda a ne kao prije samo u Kozmu. Kojeg nemam ovdje ofkors. Vidjela sam danas nabrzinu i neku objavu o wet n wild danas, a gdje njih da nadem? U dm i bipi ni traga ni glasa 😦

    • sanasorey says:

      Ovako, za wet n wild sam potražila na fotkicama da li imam prodajna mjesta i izgleda da sam ih i njih fotkala, pa sam to stavila u komentar ispod onog posta što sam dobila od njih danas – piše gdje ih se može kupiti ;):

      Hvala na pohvalama 😉 *blushing* dosta vremena u ovo utrošim pa mi je jako drago da bar netko otvori ;).

      Ovo rumenilo je tekuće, a souffle sam imala od…hm..Essence? mislim da bi trebala bit recenzija o njemu na blogu, može se pronaći na search opciji.

      i o ružu sam pisala, a ima toga još kod nas,rumenila, olovka za oči, ruževa, a lakića nemamo pojma ni kolko ih ima 😛 puno tipkanja, ali sad se moram vratit na ono što se gomila doma 😉
      još imam i nedovršenih – o avonu, aussijeu, garnier moisture match, nisam baš presretna sa ovima.

Leave a Reply

