Mistikin recept za piramidu s višnjama ;)

10

Hello, mirkou zadnje vrijeme mi svakakvih stvari plovi po glavi pogotovo jer želim da ovaj blog ima više tema, a ne samo kozmetiku stoga mi je odjednom sinula ideja kako bih mogla napraviti kutak na blogu koji će biti posvećen hrani – budući da  ionako imam frendicu koja je opsjednuta zdravom prehranom i ludim receptima na čiji spomen obično pobjegnem u drugom smjeru. trk…………………peek

I tako sam odlučila da povremeno objavim neke recepte – bilo da se radi o kolačima ( na koje sam itekako slaba), zdravoj hrani, juhama, sendvičima, talijanskoj, meksičkoj, japanskoj kuhinji, vegetarijanskim jelima, voćnim smootijima ili domaćoj marmeladi, imat ćemo suradnike – goste na blogu koji će vam predstaviti mala svoja remek djela – ništa ne mora biti savršeno, ali možemo svi nešto novo naučiti, isprobati, ocjenjivati i malo se odmoriti od svih službenih postova o kozmetici, pogotovo što vam već sad mogu garantirati kako su naši gosti veoma zabavni i interesantni te vas na kraju čeka puno bisera, smiješnih postova ….i hordu emotikona.

Ovaj puta sa ponosom vam predstavljam našeg prvog gosta za kojeg sam prilično sigurna da neki već dobro znaju – Mistiku. Ne, nisam ju ucijenila da mora sudjelovati, hmmuvjeravam vas da je to bilo čisto dobrovoljno …….bilo je!!!!……zašto mi nitko ne vjeruje? Pomaže nam probiti led za početak, a što vam je  spremila kako bi ostatak dana mogli sliniti po ekranu? ….. ok, nekako mi se čini da sam samo pronašla novi način da vas mučim tu lol……..prestajem brbljati i ostavljam vas njoj u rukama….mislim figurativno, ne doslovno….neće vas strpati u pećnicu…valjda.

eating-a-whole-cake-smiley-emoticonKITCHEN TIME WITH MISTIKA hells-kitchen

Ola…dobila sam pozivnicu od Sane Sorey da joj pokvarim blog sa svojim receptima..to neće biti teško sa bilo čim to ću napraviti bez problema 😀
Blog sam davnoooo, predavno pisala, ali pjesmuljaka i postova, pa sve obrisala i opet par napisala, al to je bilo toliko davno da se ne računa…a opet kada gledam njami-njami blogove to sam si uvijek želila, no ko bi mene čitao 😀 niti sam toliko dobra, pa Sana očito
ima preveliku čitanost pa hoće da joj padne 😛 i eto mene u gostima…

Ako se pitate od kuda Sana i ja, eh ta priča…nakon prekoviše poruka o migrenama, kliknule se…(migrena je savršena tema za početak prijateljstva, očito) produbilo se i nekim rodbinskim vezama, no neki drugi put, da se ne poplašite i pobjegnete i s njenog domaćinskog dijela bloga, ja sam samo gost…ne brinite…

Rekla je da sama biram koji ću, e to mi je preeeeeteško…biram jedan od mojih prvih kolača…tj.torti…sada povijest kako sam počela peći kolače teško da bih ikoga zanimala jer baš je u mom stilu, ali preskočimo to da vas ne davim…jedan frend je pitao jel to bosanska
piramida hehe, ustvari možda bi to bio bolji naslov od ovog klasičnog 😛

11

PIRAMIDA SA VIŠNJAMA

Kore:
500 g lisnatog tijesta
1 i pol teglica višanja (ili pola kg.očišćenih višanja može i zamrznutih)
Krema:
7 dcl mlijeka
2 kom vrećice pudinga od vanilije
250 g margarina za kreme
5 žumanjaka
5 žlica šećera
2 vanili šećera
i još:
500 ml slatkog tučenog vrhnja
višnje za ukrašavanje

Odmrznuti lisnato tijesto i razvaljati obje kocke (ps…Lidl i sada već neke druge trgovine imaju svieže lisnato već razvaljano s papirom za pečenje preferiram ta 2 od 275 g), od svake napraviti 5 podjednakih traka, tako dobivenih 10 traka cijelom dužinom nizati
višnjama koje ste:

a) ako su iz kompota prvotno dobro procjedili ili b)  ako su
iz zamrzivača odmrznuli i malo pošećerili ili c) ako su svježe – oprali i
odkoštili te posuli sa žlicom šećera.

kolaž 1

Urolate ih i na preklopu lagano i vilicom rubove pritisnuti da se ne odvajaju, izbockati ih vilicom na par mjesta, premazati žumanjkom i peći dok ne porumene na 180
stupnjeva. Ostaviti da se dobro ohlade.

margarinZa kremu:    5 dcl. mlijeka staviti da zakuha, a u preostala 2 dcl.
razmutiti puding, šećer i vanilin šećer te dodati mlijeku sa razmućenim
žumancima,kada zakuha uz stalo miješanje kratko kuhati.

U hladnu smjesu
dodati dobro razmućeni margarin za kreme.

Trake od lisnatog sa višnjama slažemo 4 donje, jedna uz drugu spojene, premažemo kremom od vanilije, iznad njih složimo 3 trake, koje također premažemo kremom, na njih 2 trake, premažemo ih također kremom,te stavimo preostalu jednu na vrh, tako smo dobili oblik piramide.

Preostalu kremu namažemo po stranicama.
Čvrsto umutimo slatko tučeno vrhnje, prekrijemo piramidu s njim i
ukrasimo višnjama po želji po vrhu.
(kada se dijelio dar za dekoraciju nisam bila na satu hehe lol)

dio kolačaDobar tek!

Uvijek mi je bitniji okus od dekoracije pa istini za volju baš se ni ne trudim previše…zato ni ne smatram da su moji kolači nešto zanimljivo, obični, prosječni domaći kolači..Možemo opaliti okladu za koliko će me Sana protjerati s bloga? Ili koji dio je bloga najmanje
čitan hihihii 😛

(Ma nikud ona ne ide,osuđena je tu biti ….zauvijek lol, meni baš smiješno čitati  njezine stvari, javite mi svoja mišljenja o ovoj ideji, receptu a i našem gostu, thanks Mistiki što nas je sad pretvorila u gladne zombije u potragi za nečim slatkim….uživajte ….ja idem u lov na neki kolač…ili bar čokoladu…..ajme kako ću se udebljati 2romafd)

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Gosti bloga, Random (ili smiješni)postovi, Recepti and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Mistikin recept za piramidu s višnjama ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Samanta says:

    Ja Želim još ovakvih postova! :))

    I da, da li Će bit šanse da Čitateljice Šalju svoje gostujuće postove na blog?:)

    Meni je super kako je ovdje sve opušteno, pa mi je palo na pamet da npr.mi, Čitateljice Šaljemo ovakve slične tekstove i slike a da vi objavite?:)

    • sanasorey says:

      bit će ih još ;), to nam je i bila ideja, nadam se da će biti i naših bisera, ali kod mene svi smo lijeni nešto nafotkavati, pa je zasad bazirano na čitateljima…..:P
      naravno da ćemo staviti, samo dok malo ulovim korak sa zaostatcima, ali ovakav princip bude, neki recept po želji, par fotkica, par mudrolija i komentara osobe koja šalje, ja tu upakiram sa smajlićima i dobije se ovako opušteni tekst….:P
      hajde šapni, što bi ti nama slala? 😛 opet bi me mučila garant sa nečim slatkim 😛

      • Samanta says:

        Poslala bih divne slikice kolača Mačje oči- nimalo simpatičan naziv, ali fantastičan okus 😛 uz par slika dotičnoga deserta, pa da svi uz mene malo debljate ;)))

      • sanasorey says:

        nikad čula, ali to je valjda i poanta, možeš poslat na mail od bloga, ali doći će na red…hm…tjedan ili malo više………trebam recept, postupak kako se radi , koja fotkica kako to izgleda ili dok se radi, …..ako hoćeš pisati nešto sama o tome, kako je i mistika napravila mali uvod, ja se ne petljam u to :P, i uzmi neki alias ako nećeš imenom , ako ti se da gnjaviti sa time pošalji na mail, a ju ću već obraditi kad stignem 😉

  3. ..mistika.. says:

    ohohoohoo gle, gle…koji tandem, hehe ok ne baš snova…više migrenos tandem…dakle da da to ako mogu ja mogu svi napraviti vjerujte mi..bwt…pokraj piramide je rolada od malina….šteta baciti bjeljanjke koji ostanu od piramide 😀 hihihihii….evo već rastjeravam ljude na blogu 😛

    • sanasorey says:

      ma nikud oni ne bježe, samo ih je većina vani sad dok je lijepo vrijeme 😛 ahahaha ili višnje ili maline, i sad ja jadna nek biram između dva kisela zla 😛

  4. mel says:

    Mmmljac, obozavam kolace s visnjama, moglo bi ovo sutra na isprobavanje! Inace ih ne volim same prekisele su mi, al recimo dunavski valovi ili ovako nesto.. ne moze bolje! Nemam pojma o zdravoj prehrani, meni je sve sto je zdravo i zeleno fujic :shameonme: ali sad da se malo pohvalim, uzivam u izradi kolaca i degustaciji naravno 🙂 Jos ako mi npr. ne treba mikser (kojeg trenutno ni nemam, prosli vikend je poceo svijetliti kao lampa i ja skoro skupa s njim) i ne pece se i brzo je gotovo, sreci nema kraja! 😀 Lajk za novu rubriku na blogu!

    • sanasorey says:

      niti ih ja ne volim same, najbolje da ih jedva primijetim ili ako su potopljene u puno šećera 😛
      jojjjjjj to nije dobro s mikserom 😛 trebaš mu objasniti da je božić prošo i ništa od svjetlucanja 😛
      nisam ni ja baš fanatik zdrave hrane, ali bogme nas ne bi ubilo zar ne? ahahaha

  5. Gordana B says:

    Mislim da su svi Mistikini kolači/torte jako ukusni, bez obzira na dekoraciju (i sama sam više fan dobrog recepta i ukusa i jednostavne dekoracije. Zgodan post! 😀

    • sanasorey says:

      natjerat ću ja nju za još recepta 😛 ovo je tek početak 😛 znač da volim mučiti ljude sa slatkim stvarima 😛 svi imaju neke postove kako mršaviti samo ja stavljam kako sve udebljati 😛

Leave a Reply

