Svi smiješni postovi i recenzije koje ste mogli čitati na početku bloga – veljača i ožujak 2013.

375479_173207606110979_164484566983283_286000_1689302248_n

Hello,  bedtime fairy neko vrijeme već razmišljam kako bih trebala malo poraditi na dizajnu bloga, imam neke ideje, ali ne i toliko vremena da to sve ostvarim pa radim na sitnicama koje mogu, malo bolje kategorizirati stvari i omogućiti posjetiocima da se bolje snalaze. Inače imam napravljen popis na blogu Sve recenzije dosad, ali taj vražji popis se stalno poremeti i onda to izgleda katastrofalno.

I tako sam imala Eureka ideju da napravim male podsjetnike u obliku posta što ste mogli čitati prošlog mjeseca, koje ste postove propustili, da li vas zanima ta tema, o čemu se ukratko radilo i koja je bila ocjena proizvoda. drumroll

Naravno, budući da meni vrag neda mira i počnem živčaniti oko perfekcionizma, sad je bilo pitanje a što sa postovima koje sam napisala u ovih godinu dana, uvijek je dobro podsjetiti na njih ( ne samo zbog mojih bisera gluposti u njima) nego možda pronađete i neku vrijednu informaciju…….i što ćete drugo nego početi ispočetka i sad ću napraviti sažetke za cijelu godinu.

Baš dobro da sam si pronašla još jedan projekt za raditi, kao da ih već dovoljno nisam imala i hrpe recenzije koje me čekaju, a veoma postajem nostalgična za pisanjem na engleskom jer vidim po statistici kako su prvotni postovi koje sam pisala jako dobro posjećeni na tjednoj bazi.

Pa, krenimo u mali vremeplov mojih starih postova u kojima sam bila preslužbena i pomalo suzdržanog osobnog mišljenja, sva sreća da ne pišem kratke postove inače sad ne bi bilo moguće sažeti toliko postova. circles

POČECI NA BLOGU – kraj veljače i ožujak 2013…..

after_the_rain1.jpg1. POST    https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/02/25/my-introduction-to-the-blogging-world-please-dont-eat-me-for-breakfast-p/

Ovo je službeni prvi post kojeg sam ja napisala na ovom blogu, pomalo vrckav i smiješan uvod u moje nade i želje kuda bi ovaj blog trebao krenuti, kratko predstavljanje moje lude osobnosti i mogućnosti tema koje bih željela pokriti na blogu, napisano u prilično šaljivom tonu sa puno smajlića i personaliziranom mišljenju. Post je napisan na engleskom, a budući da je već i stari, trenutno ga niti neću prevoditi, ali ako želite vidjeti onu šaljivu, ali plahu vrckavost uvijek mi  se možete naknadno smijati. Tad još nisam vjerovala da će mi itko čitati.

So, who am i? lol. I’m 24 , female from Croatia with no job, bunch of failures in my life and few crazy ideas once in a while, just like the good old scorpions are scorpion. My personality is…quite charming, gentle little critter who wouldn’t hurt a fly….winking kitten…………nah…who i’m kidding? i would eat you for breakfast if you give me reason for it hahaha.”   Vidite, dobra stara ja. ahaha

cutie pie2. POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/02/laziness-hobby-or-a-disease/

Drugi post je bio većinom živi cirkus kao što je to obično i slučaj dok me pustite da pričam o čemu god hoćem,  lolmožda ga u budućnosti prevedem na hrvatski, pisan je sa velikom dozom humora i malim uvidom u moju lijenost koja ponekad pomiče sve granice, na kraju sam krivnju prebacila na mačke. Kliknite ako vas zanimaju gluposti koje sam izvodila u srednjoj školi te navodila hrpetinu razloga za izbjegavati bilo kakve obaveze, ili ćete se držat za glavu na kraju posta ili se smijati skupa sa mnom.

I still remember when i jumped out the window of a gym followed by few fellow thinkers, because who would want to go in a pub alone? good old days kava ………..5. and if you are already on the route to the school and managed to get past the waking up and bus part, you end up in front of the doors and before the final moment stepping in….you turn around and go for a nice warm breakfast and a cappuccino …………..so how did i pass the school with the actually good or excellent grades ? It’s a mystery to me as well smil4093e95ebc67a.

merz picture3. POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/06/recenzija-merz-spezial-drazeja-i-labello-lip-butter/

Ovo je moja prva pisana recenzija na blogu, odlučila sam vam predstaviti vitamine sa kojima sam ja bila oduševljena, iako prilično skeptik koji ne voli gutati tablete, Merz dražeje daju vidljivi efekt na noktima, koži i kosi te su dobile peticu, dok Labello Lip Butter od vanilije i maline nisu bili te sreće i izvukli su jedva 3.8 ocjenu od 5.

Mislim da sam više očekivala od ovih  proizvoda jer ih je na početku bilo jako teško nabaviti, ali kutijica je problem za sebe, od otvaranja proizvoda do njegovog doziranja, a nikakav wow efekt nisam baš vidjela na usnama, Labella u sticku su na kraju bolji izbor.  dunno

Moja frendica dobrovoljno je pristala biti recezent za Lip butter od maline smug. Složila se sa mojim mišljenjem o pakiranju i nepraktičnosti otvaranja, ali Labello u kutijici je  dobra ideja i moram svakako spomenuti, teže se zagubi, koliko puta samo mi se nekuda obično Labello zarolalo ispod kreveta ili u najuži kut do kojega ne možete dosegnuti, a mislim da sam na jednoj stranici čak i vidjela šaljivi kratki video cure koja trči za svojim Labellom”.

Ovaj post je preveden i na svoju englesku verziju —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/06/review-of-merz-spezial-dragees-and-labello-lip-butter/

loreal za blog
 4. POST     https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/07/recenzija-nove-loreal-paris-revitalift-laser-renew-dnevne-kreme/

Sljedeća recenzija je bila Lorealova krema protiv bora koju sam ja, spletom okolnosti, dobila u svoje cape prije nego je opće bila lansirana na hrvatsko tržište. Iako ju nisam mogla detaljno testirati na sebi već sam spojila svoje mišljenje sa promatranjem osoba koje su ju koristile dulje vrijeme, krema je dobila visoku ocjenu – 5, zbog svojeg dizajna, efekta, pristupačne cijene i predivnim mirisom. Ipak, pripazite malo na sastojke jer neki tipovi osjetljive kože imaju lošu reakciju na njih.

Ovaj post je također preveden na engleski —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/07/review-of-new-loreal-paris-revitalift-laser-renew-day-care-cream/

Moram priznati da dosad ni sa jednom kremom nisam bila toliko oduševljena koliko sa ovom novom dnevnom kremom, a nije čak ni trenutno za moju dobnu skupinu. Pakiranje, sam dizajn bočice i zatvarača, prekrasan miris i profinjena tekstura kreme sa odmah osjetljivim efektom na koži je jednostavno savršen, nisam uspjela naći niti jednu jedinu manu i ova L’Oréal Paris dnevna krema definitivno spada u kraljevsku liniju ne samo krema protiv bora nego i krema općenito.

DSCF12295. POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/09/recenzija-batiste-samponi-za-suho-pranje-kose

U ovoj recenziji mogli ste pročitati zašto su ovi suhi šamponi dobili kod mene samo 2.7/5 ocjenu te smo imali i naše prvo darivanje na blogu.  mirko Inače nisam baš fan ovih šampona jer na kraju nisu vrijedni efekta u kojem uspiju isušiti kosu, ostaviti praškasti trag na kosi ili odjeći plus da tretirate kosu sa puno štetnih kemikalija, a sam miris je preintezivan, parfemiziran i doslovno će vas od njega početi boljeti glava – upozorenje za migrene.

Bilo je to još vrijeme kad nisam imala čime fotkati, pa su mi fotke bile ili katastrofalno mutne ili sam ih rađe preuzela s neta, danas imamo bolju kvalitetu fotkica.

Osobno moram reći da ne volim napasni miris šampona, više preferiram da kad se nekome baš približite onda se osjeti onako totalni blagi miris nekog voća ili cvijeća pa možete dati kompliment toj osobi da joj kosa baš lijepo miriši, ovaj miris je malo pretežak i vuče na parfem pa ga nekako smatram neprikladnim za kosu. Iako su suhi šamponi za pranje kose prilično popularni širem svijeta, kod nas još nisu se uspjeli toliko raširiti, a oni koji su ga probali imaju prilično različita mišljenja.”

Ovaj post je prilagođen i preveden na engleski te koliko god vidim po statistici, prilično visoko rangiran po čitanosti svaki tjedan  —>https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/09/review-of-batiste-dry-shampoos/

pizap.com13633688938161

6. POST https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/16/depression-cure-p/

Ovdje sam vam predstavila jedne od dviju najsmješnijih osoba na Youtubu, radi se o Dan-u Howellu aka danisnotinteresting i Philu Lesteru aka AmazingPhil, u postu se nalaze i neka videa dok je sam post napisan sa punooooo emotikona, humora, mojih razmišljanja i blagog sarkazma. Ipak vam preporučam da ako ste imalo loše volje, kliknite na post i dobro se nasmijte, ne samo meni nego i njihovim glupostima. Post je zasad na engleskom, ali razmišljam da ga prevedem i približim ostalima kojima strani jezik nije jača strana.

“I must say i had quite peaceful life, before i started to watch those videos, i did not know how Justin Bieber looks like….yep.i know…..i blocked any info about some brat that is popular…and no one knows even why….i did not hear about One direction, or that they have a fan base with a special name, i was never much into boy bands, i’m pretty much allergic to Twilight, i must say…i watched so many crappy movies about vampires, i have myself over 150 movies in my collection just with vampires, and there is lots of crappy acting, low budget movies and plot that actually makes no sense , if it even exists…but Twilight? wow…it’s a …piece of art…..i actually blame the actors, maybe if there are other actors, movie would be better…….ok, i think i overdosed on sugar now..also i never listened damn Britney, i had no clue who Delia Smith is ( yes, just try to judge me ghost rider2., i have absolutely no clue about Disney characters ( after few times i blurted out that Tweety ??? is a chicken…….and got a lot of …o……..m………g………………..looks, i started to avoid that theme…lol…what? i grew up watching Beetlejuice and reading books shrug) oh yeah…i have watched Pokemon, Sailor moon, Digimon, Dragon Ball, ect……..see, i was on a better level.

So, yeah, thank you very much guys for traumatizing me with those stuff, i’m sure my life was such a wasteland without all that knowledge help me actually, i’m too old for that now “

garnier theme

7. POST https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/25/recenzija-garnier-intensive-care-repair-linije/

Ovo je jedna od mojih najdražih Garnierovih linija za njegu kože, sadrži javorov sirup, predivno miriši, a odličan je za njegu suhe kože ili rješavanju problema iritacije kože. Krema za ruke, mlijeko za tijelo i univerzalna krema dobili su čistu peticu. Također imale smo drugo darivanje u kojem sam vas ostavila da pogađate koja dva predmeta će biti nagrada.

Post je također preveden na engleski dok sam još bila nadobudna i imala višak slobodnog vremena –> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/29/review-of-the-garnier-intensive-care-repair-for-extra-dry-skin-products/

Krema je veoma lagana i jako brzo se upija pa može poslužiti kao i podloga za šminku, iako ju rađe koristim samostalno i totalno zaboravim na puder, nekako volim taj miris kreme i svilenkasti osjećaj na koži. Osim ako vam se ne dogodi da vas osoba s kojom ste se trebali naći počne ( i nastavi) šnjofati jer je miris baš ugodan 😛 A ako dobijete *kompliment* da tako lijepo mirišite da bi vas se moglo pojesti – bježite! njamilol

6018_362792323825093_998486125_n8. POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/03/29/all-the-good-ways-to-make-yourself-look-like-a-total-idiot-part-1/

Ovo je jedan od najsmješnijih postova na mojem blogu, zasad, napisala sam deset kratkih pričica kako sam se uspješno izblamirala u nekim situacijama ili još bolje izblamirala nekog tko je bio pokraj mene u to vrijeme.  gaah

Ovaj post je preveden kasnije na hrvatski jer su me neki od vas to tražili, da se možete pošteno smijati mojim biserima i nalazi se na ovom linku —>https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/12/06/kako-se-uspjesno-izblamirati-prvi-dio/

Ako vas zanima kako sam pala nepoznatom tipu u krilo na busu, izblamirala frenda nasred supermarketa da je poslije još dugo bio nazivan perveznom osobom, jadan ni kriv ni dužan, kako je pijanac lijepo zahrkao na mom krilu i još druge peripetije, slobodno kliknite na link i uživajte u smijanju na moj račun. Ako vas što tješi, to je samo vrh od onog što bih sve mogla ispričati. smil42c642dbb72ef

Osim toga, ovo je bilo riječ o živoj osobi….mogla sam to zaključiti po ovom hrkanju….. On se možda dobro provodio,  ali ja sigurno nisam. I što sam napravila? Poslala zadnje s.o.s signale kondukteru koji je došao provjeriti što se događa i objasnila da uskoro moram van iz autobusa tako da su on i još jedna herojska osoba pokušavali ga podići ,što  je bilo puno teže u praksi nego u teoriji, i kada se napokon probudio samo je tiho zurio u nas kao da smo ga pokušavali opljačkati. . heroDok su svi ostali objašnjavali situaciju ja sam valjda bila crvena ko rak, a on je samo sjedio u tišini dok smo čekali koja će biti njegova reakcija i onda je mudro rekao – “Baš sam se dobro naspavo”. …………….sighMislim da vam niti ne moram opisivati koliko su se ljudi počeli smijati, a ja sam pobjegla najbrže što sam mogla i pokušavala se izgubiti u obližnjim ulicama………oh bože, zašto ja?”

I to bi bilo sve za prvi mali vremeplov, nadam se da će vam se sviđati ova ideja i malo razbiti monotonost sa temama, povremeno ću napraviti mjesečne sažetke na blogu dok ne dostignem tekući mjesec, mislim da je ovo dobra ideja za podsjetiti čitatelje na stare postove ili možda zainteresirati nove da provjere što su propustili. Stay tuned. hi

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog - mjesečni sažeci svih postova ;) and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Svi smiješni postovi i recenzije koje ste mogli čitati na početku bloga – veljača i ožujak 2013.

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Samanta says:

    Dopada mi se ovakav tip posta! 🙂 slobodno Piši i dalje 🙂

  3. Pingback: Recenzija Ulola maslaca za tijelo od čokolade i naranče te Pilinga od limuna,naranče i ulja koštica marelice ;) | SANA SOREY

Leave a Reply

