Recenzija Ulola maslaca za tijelo od čokolade i naranče te Pilinga od limuna,naranče i ulja koštica marelice ;)

ulola main picture

Hello, good-luck-onion-head-emoticonu zadnje vrijeme sam malo ubrzala sa tipkanjem postova, a i predstavila vam novu tematiku na blogu što se tiče recepata za slastice te udomila jednog veoma zabavnog gosta, želim malo proširiti teme na svom blogu kako je to bilo i planirano…davno, davno…..imam još šašavih ideja pa ćemo vidjeti kako će se to odvijati, počela sam raditi mjesečne sažetke prijašnjih postova i  radim na tipkanju zaostataka na engleskom  jeziku,  a ovaj puta idemo malo na njegu tijela.
Koliko se u zadnje vrijeme bavim postovima tematike prirodne kozmetike, bogme mi se čini da sam pokrenula još jedno područje, iako potpuno neplanirano, uvjeravam vas da nisam postala fanatik prirodne kozmetike pa da samo o tome pišem, ali nekako se tako poklopilo da je često prisutna kod mene.

Također veoma mi je drago predstaviti vam još jedan brend s kojim smo počele surađivati te ovom prilikom zahvaliti na povjerenju kojeg imaju u nas, očekivala sam male testerčiće proizvoda kad ono stigla mi 3 cijela proizvoda,  preslatkih ambalaža te veoma brzo isporučeni.love-onion-head-emoticon

Odlučila sam da dobivene proizvode na recenziranje podijelim na 2 posta, jedan kojeg ćete danas čitati o Maslacu za tijelo od čokolade i naranče te Pilingu za tijelo od limuna, naranče i ulja koštice marelice, dok će drugi post biti o Ulolinoj Facelift kremi za područje oko očiju budući da treba dulji period vremena kako bih testirala ovu kremicu – koliko vam mogu reći zasad sam zadovoljna.

ulola brend

ULOLA KOZMETIKA plod je velike ljubavi i umjeća, napravljena od eteričnih i biljnih ulja, organskih maslaca, meda i pčelinjeg voska, mediteranskog bilja, čokolade, voćnih i cvjetnih esencija, najfinijih ulja i „darova“ prirode našeg podneblja kao što su: maslinovo ulje, eterična ulja lavande, ružmarina, naranče, meda, pčelinjeg voska, glina, alge…
Svi proizvodi su organskog porijekla, te sadrže isključivo prirodne konzervanse poput koštice grejpa i pšeničnih klica što garantira dugotrajnost i svježinu.

Brend je nastao 2002. godine kao rezultat želje da prirodu i duh Mediterana, te zdrave mediteranske prehrane iskoristimo za njegu kože.

Proizvodi su pakirani u ambalažu prehrambene kvalitete koja zadržava svježinu i kakvoću kozmetike što je važno za očuvanje prirodnih sastojaka.

GDJE KUPITI: u dm-u, Bipi, Kozmu, Super Konzumu i web shopu ulola.i-mall.hr

Link na web shop —> http://ulola.i-mall.hr/

Ako želite saznati više info o proizvodima posjetite ovu stranicu –> http://ulola.hr/  ili ako imate pitanja možete ih kontaktirati i preko Facebook stranice –>https://www.facebook.com/ulolahr

 

ulola maslac 2MASLAC ZA TIJELO ČOKOLADA -NARANČA

Čokolada ostavlja ugodnu čokoladnu aromu koja u kombinaciji s eteričnim uljem naranče daje koži potrebnu vlagu i svježinu. Pčelinji vosak ostavlja tanki zaštitni sloj na koži koji je na prirodan način štiti od vanjskih utjecaja.

KAKO KORISTITI: Nanesite maslac na tijelo, pričekajte da se upije u kožu i… osjetit ćete neodoljiv utjecaj prirode.

SASTOJCI:  čokolada, kakao maslac, maslinovo ulje, suncokretovo ulje, pčelinji vosak, eterično ulje naranče ( Helianthus annus seed oil, cera alba, theobroma cacao, olea europaea frit oil, citrus aurantium dulcis oil, theobroma cacao seed butter, tocopheryl acetate, citrus limon fruit oil. )

Rok trajanja: 24 mjeseca (3 mjeseca od otvaranja). Čuvati na tamnom i hladnom mjestu te nakon otvaranja dobro zatvoriti.

CIJENA: 180 ml, oko 55 kn

Postoje još Ulola maslaci za tijelo od naranče i cimeta,maslaci od  bademovog ulja, meda i cedra te maslaci od lavande i čajevca.

ulola pilingPILING ZA TIJELO – LIMUN, NARANČA & ULJE KOŠTICA MARELICE– 210ml./270gr. za normalnu kožu.

Morska sol uklanja odumrle stanice, pojačava površinsku mikrocirkulaciju i potiče proces regeneracije kože. Ulola piling za tijelo sadrži aktivne sastojke eteričnih ulja naranče, limuna i koštica marelice.

Ulje koštica marelice izuzetno je hranjivi sastojak za kožu, brzo se upija te aktivira izmjenu tvari u koži. Eterično ulje naranče i limuna svojim mirisom osvježava i budi, čisti te oživljava suhu i umornu kožu. Piling pomaže pri uspostavi normalne funkcije kože i poboljšava dotok hranjivih tvari u tkivo.

KAKO KORISTITI: nanesite proizvod na vlažnu kožu, utrljajte i isperite vodom

SASTOJCI: Sea Salt, Helianthus Annuus Seed Oil, Apricot Kernel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Limon Fruit Oil.

CIJENA : oko 57 kn ( web shop oko 45 kn trenutno)

Postoji još Ulola pilinzi od  kadulje, limuna i ulja, pilinzi od mente i bademovog ulja te pilinzi od lavande.

maslac ulola

1. ULOLA MASLAC ZA TIJELO – ČOKOLADA I  NARANČA

Kad sam prvi put čula za ovaj maslac odmah sam pomislila kako me podsjeća na Jaffa kekse, mislim da vam to nije ništa čudno s obzirom koliko se volim prežderavati sa slatkišima, a ove kekse sam znala smazati i par kutija na dan, upravo imaju neki miris naranče i čokoladnog preljeva.2romafd

Ono što moram odmah spomenuti jest kako su Ulolini proizodi nadasve preslatkih dizajna, elegantni, ponekad podsjećaju na nešto iz hrvatske tradicije te njihove ambalaže izgledaju kao da je netko puno truda u to uložio – možda se sjećate da sam već bila spomenula u prijašnjima postovima kako neki brendovi opće ne mare za prezentaciju proizvoda nego dobijete običnu jeftinu plastičnu ambalažu sa 2 naljepnice na njoj, a visoke cijene – definitivno monotonost proizvoda je ono što vas neće privući, pogotovo danas u moru proizvoda i brendova koji iskaču svaki dan.dunno

Ali, vratimo se na ovu temu, sama ambalaža maslaca je tvrda plastična kutijica lagano zaobljenog oblika i neke srebrnkaste boje dok je poklopac čokoladne boje i također na neki način proizvodi su dizajnirani prema sastojcima koje sadrže unutra – npr. imate blagu smećkastu ambalažu za proizvod sa cimetom, naranča će biti naranđaste boje, mislim da kužite što pisac želi reći.

Poklopac je dosta čvrst i lijepo zatvori proizvod, nije labav niti će se sam skinuti te je proizvod dobro zaštićen od isušivanja. Kada ga otvorite zapuhne vas lagani miris koji me i dalje podsjeća na Jaffa kekse, blago čokoladni miris u kojem većinom prevladava
naranča, ali nije preintezivan, osim što ćete ogladniti od njega.

Unutra se nalazi 180 ml proizvoda i cijena mu je oko 55 kn, ne mogu ju točno odrediti jer je u web shopu drugačija, a ponekad se nađu i na raznim akcijama.  Maslac u kutiji je tamno smeđe boje, malo sam se pitala da li će me lagano ofarbati budući da sam bijele puti toliko da bi sve Snjeguljice bile ponosne na mene, ali nije – samo ga treba lijepo razmaziti po koži i ona blaga čokoladna boja nestane pa nema straha od čokoladnih fleka po koži.
Proizvod je krute teksture, ali u dodiru sa kožom se počne topiti i lako se nanosi, nije mastan što je dakako plus i upije se gotovo trenutno dok miris odsjećate još neko vrijeme, ali sam ako idete mirisati kožu.

ulola maslac sastojciSastojci se malo slabije vide na fotkici pa sam vam ih gore prepisala.

Sviđa mi se da nije mastan pa vam tako prsti neće ostati skliski ili odjeća se mastiti jer se maslac stvarno brzo upije u kožu te ostavi blagi uljni odsjaj na njoj.
Efekt je pomalo osvježavajući što pripisujem naranči dok je čokolada nužno zlo koja me tjera da idem tražiti nešto slatkog za jesti, koža je poslije mekana, niti malo masna i dobro hidratizirana što svakako cijenim budući da je moja koža na tijelu uvijek jako suha.

Što se tiče zamjerki na proizvod mislim da ih nemam – možda će ga mrvicu biti teže mazati kada dođete do dna kutije ili što  treba neko vrijeme dok ponavljate proces topljenja pod vašim prstima i mazanja određenog dijela kože, ali to su zanemarive sitnice.

Proizvod se dosta sporo troši, koristila sam ga  nekoliko puta i jedva se primijeti da sam petljala po njemu dok je cijena i više nego pristupačna pogotovo jer se radi o hrvatskoj prirodnoj kozmetici.

Također ono što moram pohvaliti su sastojci – mogli ste me već čuti prije da gunđam kako prirodna kozmetiku koju sam recenzirala ima previše stvari koje na kraju niti ne znate izgovoriti, niti znate čemu služe – za mene je prirodna kozmetika naranča, limun, lavanda, prirodna ulja, kamilica, čokolada ( morala sam ju ubaciti tek toliko
da ju podmetnem pod prirodno kako bih dokazala da ne jedem samo nezdravu hranu, lol) i napokon da smo pronašle kozmetiku koja je stvarno i prirodna te ne sadrži druge stvari.

Mislim, neću ga cjepidlačiti, ako mi se nešto sviđa onda ću to koristiti bez da povećalom proučavam sastojke, ali kad nešto piše da je prirodno, a na kraju povećalom tražim gdje je tu što prirodnog na kraju – to za mene nije prirodna kozmetika.misli

OCJENA 5/5

Mislim da sam prilično obrazložila cijeli slučaj i zašto ovaj proizvod zaslužuje čistu peticu – sastojci su bogme prirodni, cijena je i više nego prihvatljiva, proizvod se jako sporo troši, ambalaža je čvrsta i lijepog primamljivog dizajna. Sam proizvod miriši blago po čokoladno-narančinom miksu te je smeđe boje, iako krutog oblika topi se kada dođe
u kontakt sa kožom. Ne ostavlja čokoladne fleke čak niti na bijeloj koži, dok se jako brzo upija u kožu te nije nimalo mastan. Inače jedan od razloga zašto baš me maslaci za tijelo ne privlače previše je zbog tog masnog efekta gdje mi se zamasti odjeća i osjećam se na kraju ko riba u ulju, mislim da mi je jednom netko rekao da se nakon nanošenja nekog
maslaca osjećala kao da će iskliznuti iz hlača van.

Jedini loš efekt na to sve jest što ćete pošteno ogladniti za nečim slatkim, inače Ulola ima nekoliko maslaca u ponudi i nadam se da će ih biti još, nekako mislim da je ovaj najviše popularan.starac

ulola piling main

2. ULOLA PILING ZA TIJELO -LIMUN, NARANČA I ULJE KOŠTICA MARELICE

Ovaj piling mi je dizajnom jako sladak, podsjeća me dok sam bila manja i baka je pravila domaću marmeladu doma ili dok smo imali kupljene teglice domaćeg meda. Proizvod se nalazi u maloj prozirnoj staklenci naranđaste naljepnice i sa malom krpicom na zatvaraču povezanoj špagom i Ulola deklaracijom o proizvodu. Staklenka sadržava 210
ml pilinga blage žućkaste boje te mu je cijena oko 57 kn.

Nakon što skinete malu starinsku zakrpu, ispod se nalazi čvrsti poklopac sa logom brenda, dobro zatvori proizvod, ne klima se, a opet nije ga teško ni otvoriti – mislim da je stvarno fijasko kada naiđete na neki tvrdoglavi poklopac kojeg stvarno ne možete otvoriti i onda morate tražiti pomoć muškog roda – jer si ne možete otvoriti staklenku s kozmetikom………slušat ćete o tome još dugo godina kasnije.smil42c642dbb72ef

Piling je blage zrnate teksture i slanog okusa budući da ionako sadrži morsku sol, sastojci su veoma jednostavni i prirodni bez ostalih dodataka. Miris je dosta blagi i nekako mi ga je teže odrediti, osjeća se onaj svježi miris limuna, ali kao da je prigušen sa slatkastom
notom ulja marelice.
Kako rekoh piling se sastoji od blagih zrnca soli koja se polako tope na mokroj koži i nije vezan sa teškim uljima niti ga treba prethodno miješati. Ja ga zasad nanosim prstima, ali mislim će mi kasnije trebati žlica dok će proizvod ići prema svom kraju, ne treba ga puno, nije mastan i ne curi po podu – e sad, ja više preferiram ovakve zrnatije pilinge bez da moram ih prethodno miksati i onda se razvlače ko žvakaća guma ili pola toga iscuri po podu.ljut

ulola piling sastojciZrnca soli su prilično nježna pa vas ne grebu – rekla bih da je ovo dosta dobar i efikasan piling, ali nekako srednjeg intenziteta, npr. imam Collistarov piling koji je puno više agresivniji i baš osjećate
ona zrca u njemu.

Na koži ostavlja osvježavajući efekt, meki te blagi uljni završetak, ako bih ga usporedila sa onim Afroditinim 100 % SPA pilingom, definitivno je manje uljni nego Afroditin.

Ja piling većinom koristim jednom tjedno, to mi je dovoljno da očistim kožu i sredim koju zaraslu dlačicu jer inače koristim uređaj za depilaciju, a ova zrnca  soli suu odlično rješenje i za suhu kožu peta.

Budući da se niti ne troši brzo, dosta će dugo trajati iako izgleda da je mala staklenka i cijena mu je prihvatljiva, jednostavno obožavam sastojke, dizajn i učinkovitost.

OCJENA 5/5

Mislim da već dugo nisam dala dvije petice za redom, ali  ovaj proizvod ju zaslužuje, dizajn je presladak i detaljan, sastojci su u potpunosti prirodni, 210 ml proizvoda će vam potrajati neko vrijeme te mu je cijena prihvatljiva. Piling miriši blago po limunu i slatkastom ulju marelice, a zrnca morske soli su veoma nježna prema koži.
Nije mastan, ali ostavlja blagi uljni završetak na koži, ne cijedi se ili ispada sve po svud iz staklenke i prilično je učinkovit – ne grebe, nježan je, a koža je osvježena, čistija i meka te poslije pilinga nije bilo potrebe da koristim neku mazalicu za tijelu.

Možda mala opaska kako će kasnije definitivno trebati vam žlica da bi iskopali van ostatke pilinga, ali nekih ostalih primjedbi nemam. Zasad ima nekoliko pilinga u ponudi, ja navijam da naprave od čokolade – to bi vjerojatno bio pravi hit.njami

Ostalo mi je sad još da natipkam recenziju Ulola Facelift kremice za područje oko očiju, još ju uvijek testiram jer treba barem 4 tjedna da bi vidjeli neke rezultate, a morala sam i naći mjesta u svojoj dnevnoj rutini da ju uguram na testiranje.

Ako vam je dosadno provjerite kako su izgledali moji postovi prije godinu dana, —–> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/31/svi-smijesni-postovi-i-recenzije-koje-ste-mogli-citati-na-pocetku-bloga-veljaca-i-ozujak-2013/     ,  ima i općenitih postova sa mojim glupostima, nešto recenzija, pa čak i pričice kako sam izblamirala sebe, a bogme i druge oko sebe. Uskoro ću vam staviti novo darivanje samo da se domognem nail wheels koji su kod kolegice i pošteno poslikam boju lakića. Stay tuned, očekuje vas puno postića još. winking kitten

ulola poklonpaketi2

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Recenzija Ulola maslaca za tijelo od čokolade i naranče te Pilinga od limuna,naranče i ulja koštica marelice ;)

  1. Pingback: Testiranje Ulola Univerzalne Family kreme za lice i tijelo :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  3. ZMajaT. says:

    Ja sam prebrzo potrosila ovaj piling jer ga 2,3 puta tjedno koristim i to sto ti moras pokoju uraslu rijesit, ja pokoju uraslu nemam-a ostalo su sve urasle pa ribam po cijele dane hh.. Nije da mi je nesto spesl piling, znala sam svoje radit neke (moras kad te prokleti epilatori zeznu) i ono… sol u principu. Uljast je i ostavi te glatkom istina 😀 Preskup mi je… Da je mozda 20,30 kn razmislila bi i ono, ok bi bio za tu cijenu…. Al ja sam skrta tak da ne slusajte mene 😀

    • sanasorey says:

      ahaha, tri put na tjedno ? meni se to neda 😛
      i ja imam problema sa uraslim dlačicama, ali ok je, riješi se, dosta mi je piling jednom tjedno plus ostalo mazuckanje svim i svačim 😛
      a gle, uvijek imaš Afroditu piling, taj je u tvom cjenovnom rangu :P, osim nemoj doći u napast ga pojesti 😛

  4. Samanta says:

    Wow! Definitivno sam doživjela crush na Ulolu nakon ove recenzije! 😉

    Maslac za tijelo se Čini odličan, a i ja jako volim Jaffe tako da je to u jednu ruku i loše, jer takvo nešto mazati po tijelu a ne otrčati po nešto slatko je nemoguća misija 😀

    No, dobro, dosta o maslacu, već sada slinim 😀

    Piling mi se dopada, baš je fensi zbog te tegle…Padam na ambalažu i slažem se s tobom oko Činjenice da je previše proizvoda sa jednoličnom ambalažom, pa me to nekako odbije od njih, a možda su dobri ovako, ali Što ću, meni je kozmetika kao hrana – ako ne izgleda lijepo nije mi previše privlačna.:)

    • sanasorey says:

      dobro, ima blagi miris po jaffama :P, ali to mi je prvo palo na pamet zbog kombinacije čokolada -naranča.
      znaš da ja patim na sve slatko, ajde nisam jučer kupila jaffu, ali sam uzela k plus neki american cookies ahahaha…koma sam 😛

      piling je baš sladak, a bogme mi onako, baš zanimljivi, prirodan, lijepa ambalaža, dobra kvaliteta, zrnca su utopljena u prirodno ulje koje se onda lagano topi na koži…..ma super…..
      meni je npr biobaza katastrofa…..vidim te ambalaže, cijene…..sastojke……i ništa me ne privlači 😛
      dok kolegicu ne mogu odljepiti od nje. eh što ćeš

  5. Gordana B says:

    Ja mogu zamislit’ i maslac na svom tijelu, a i ovaj peeling. Izgledaju (ambalažom) privlačno, ali i sastojcima! Big like fore naturale cosmetics! Čekam recenziju Ulola Facelift kremice…..

  6. ..mistika.. says:

    e ovaj put sam si me ubjedila…hmmmm…samo dvojim da li bi možda maslac prije popapala u ovoj kombinaciji… 😀
    a i piling ako je dobio 5-tardu kod tebe e to je to, dakle želim ga i budem probala 😀

    • sanasorey says:

      a možda ne bi, ima dosta miris po naranči da te posjeti da nije za jesti 😛
      ahahaha samo daj 😛 bit će još proizvoda sa peticama, a što onda? 😛

  7. Jasna L. says:

    Jedva čekam recenziju Ulola Facelift kremice jer me to područje oko očiju baš nervira. Ovaj piling mi djeluje super, a maslac nekako ne mogu zamisliti na tijelu, pogotovo čokoladni. Ne volim ni ulja, čak ni ona za sunčanje. Preferiram mlijeko i kremice. Jedino što me ovaj sastojak naranče privlači. Isprobala sam dosta proizvoda prirodne preparativne kozmetike. Ulolu još nisam.

    • sanasorey says:

      ulola ima dobre proizvode i baš prirodne, a ne sa hrpom umjetnih sastojaka…
      pa ne osjeti se baš taj maslac, jako brzo se upije, nije mastan, …meni je ok :P, ali bogme ne stignem to sve mazati na sebe :P………
      a kremica oko očiju je zasad ok, mene isto nervira to područje ispod očiju jer je jako suho, hrapavo, onda još se i podočnjaci uključe plus da su mi one dvije crte/bore ispod ponekad jako izražene …živcira me na maksimum pogotovo jer se neke formule pudera ili korektora nakupljaju na tom dijelu i onda umjesto crta imam kanale ispod 😛
      zasad miksam tu kremicu i ujutro clinique repairwear laser focus – wrinke and uv damage corrector, i napokon vidim neke rezultate..nakon para i para potrošenih na gluposti.

Leave a Reply

