Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013.

sunako nakahara 8

Hello, spa-onion-head-emoticon evo nas u drugom sažetku prošlogodišnjeg rada na blogu, željela sam napraviti male sažetke postova da podsjetim na neke starije postove ili prezentiram novim čitateljima što su dosad propustili i koja tema bi ih možda mogla interesirati. Ovaj puta ću spojiti travanj, svibanj i lipanj skupa jer nisam puno pisala tad ili sam išla ukorak sa prijevodom na engleski jezik, a ako ne počnem spajati mjesece  nikad neću završiti sa tim projektom.2s14r3n

Pa krenimo redom, u travnju ste mogli čitati 0:

logo1. POST https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/06/nas-prvi-gost-suradnja-sa-nives-nakitom-i-malo-darivanje/

Imale smo prvog gosta na našem blogu te vam je ona spremila i malo darivanje za vas u kojem ste mogli osvojiti jednu njezinu i jednu našu nagradicu. Ako želite saznati više o rukotvorinama Nives nakita, kliknite na linkić i pogledajte fotkice njezinih radova i mali intervju sa našom gošćom. Time smo vam prezentirali naš novi projektić što se tiče slobodnog promoviranja nečijih hobija, radova, ručnih rukotvorina i sl.

omg…ja to ne bih mogla napraviti da mi život ovisi o tome lolSjećam se da me baka pokušavala naučiti štrikati, ali moja koncentracija je bila…legendarna…i bila sam ko Trnoružica…tko bi reko da se i na igle za vunu možete ubosti lolMoj pothvat je završio tako da sam na kraju maci poklonila klupko vune – recimo samo da bi lako mogao biti maskota za Limp Bizkit pjesmu – Rollin’  – stavila video na Facebook, nisam mogla odoljeti 😛 )”

Ovaj post sam prevela na engleski —>https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/11/our-first-blog-guest-cooperation-with-nives-jewellery/

bipa new 12. POST    https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/11/recenzija-cak-7-bipa-proizvoda/

U ovom postu recenzirala sam čak 7 Bipa proizvoda, svojevremeno sam sudjelovala u Bipa Pinterest natječaju i osvojila mali poklon uz uvjet da napišemo svoje dojmove o njima pa mi je bilo puno lakše natipkati to na svojem blogu, budući da sam tek počela sa blogom – rekla bih da je ovo bio i više nego uspjeh.

Moj apsolutni favorit je Bipa Iq Cosmetics Mirror shine Gloss sjajilo za usne i jedno je od najboljih koje sam probala, ne samo što se teksture i formule tiče, nego i dizajnom – izvana sadrži malo ogledalo, kada otvorite sjajilo unutra se upali svjetlo , doslovno, miriši jako lijepo i obožavam ga te nije niti skupo, mislim da dođe oko 35 kn.

Također ovo je prvi put da sam vam pokazala svoju fotku na blogu, isprike na amaterskim fotkama, ali tad smo raspolagale sa onim što smo imale. Budući da nisam baš neki fan naslikavanja, izgleda da svakih par mjeseci dobijete jednu moju fotku u postu.lol

Post je preveden kasnije na engleski —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/06/13/review-of-7-bipa-products

Budući da sam dobila 7 proizvoda ne znam odakle bih počela, pa ću se odlučiti za moj apsolutni favorit – IQ Cosmetics Mirror Shine gloss – sjajilo za usne – 8 Crystal Beige – koje ,kao što možete vidjeti na fotkicama, me totalno oduševilo. Na sam dizajn imam samo riječi hvale, stvarno sam bila i više nego oduševljena sa malim kompaktnim ogledalom na samom sjajilu i svjetlu koje se upali kada otvorite sjajilo pa je veoma pogodno za korištenje i u noćnim satima, a malo ogledalo je pun pogodak jer mislim da je već svakome jasno, jednom kad žena stavi nešto u svoju torbicu…teško će to odmah pronaći, stoga nam ogledalo skrati muke, a možemo i provjeriti ostatak make-up-a.”

65524_491815284209276_2106570167_n3. POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/18/pravila-bloga-prezentiranje-tema-i-buducnost

Ovdje sam odlučila napisati malo službeniju verziju koja će definirati neke stvari na blogu, od tema, osoblja iza bloga, pravila darivanja i neka općenita pravila ponašanja. Post je ipak napisan sa mojom dozom humora te sam ga kasnije pretvorila u zasebnu stranicu kako bi bila lakše vidljivija svima.

……..preferiram opširniji post iako nekima se valjda digne kosa na glavi jer moraju čitati roman, smil42c642dbb72ef ali ja osobno ne volim kada želim pogledati neku info o proizvodu i onda provedem sate i sate tražeći nešto i čitajući članke koji imaju 5 rečenica u totali – “dobila sam taj proizvod, još nije ili je tek sad stigao kod nas, koristila sam ga jednom i relativno miriše lijepo, mene se osobno nije dojmio ili svakako ga kupite.” Ja bogme od takve recenzije nisam saznala apsolutno ništa. smil4093e95ebc67a

Post je također preveden na engleski jezik —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/23/the-rules-of-my-blogtheme-presentations-and-the-future/

megi.s logo4. POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/04/24/nas-drugi-gost-na-blogu-rukotvorine-megis-le-ima-darivanje-za-vas/

Ovdje sam vam predstavila našeg novog gosta koja vam je na kraju intervjua odlučila pokloniti nešto prema vašem izboru, ako vas zanima više detalja oko njezinih radova, svakako kliknite na post.

Veoma mi je drago bilo vidjeti da je moj mali projektić bio zapažen i sa velikim uzbuđenjem predstavljam vam našeg novog gosta, Rukotvorine MegiS.Le!   heklaOva suradnja me iskreno iznenadila i oduševila jer volim raditi sa ljudima i otkrivati nove čari svega što drugi mogu napraviti ( iako sam ja prilično antitalenat za to  lol), pogotovo dok je osoba sa kojom surađujete topla, cool i  fleksibilna  sa kojom se sve možete dogovoriti, ovakva suradnja je čista uživancija (ja izgleda imam naviku u pola noći se sjetiti da sam nešto zaboravila pitati misli

Ovaj post je također preveden na engleski jezik —>https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/05/04/meet-our-second-blog-guest-megis-le-handmade/

SVIBANJ

malina7   

    5. POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/05/02/upoznajte-malinu-aplle-sa-slatkim-iznenadenjem-za-vas/

Izgleda da je naš novi projektić bio zapažen pa smo vam ubrzo predstavile još jednog gosta na blogu sa rukotvorinama, kao što je već polako postala tradicija, i ona vam je pripremila malo darivanje za kraj, a osim heklanih stvarčica naučili smo nešto novo i o dekupaž tehnici. Fotkice i više detalja vezanih uz njezin rad nalaze se na linku dok su nas apsolutno oduševili ukrasi za noge i ruke.

I ovaj post je također preveden na engleski jezik —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/05/15/i-present-you-our-new-blog-guest-malina-apple

Joj, i ja isto, mislim da smo svi u neko doba bili opsjednuti skupljanjem tih salveta, znam da su me ljudi uvijek čudno gledali dok bi inzistirala da ulovim jednu salvetu od njih, ako nisam imala taj motiv. Na kraju sam ih skupila punu kutiju …i s vremenom prerasla….mislim da neki ste već itekako svjesni mojeg “sindroma” hrčka – i moraš skupit sve. Dok se samo sjetim što sam sve skupljala….ne znam ni gdi je pola toga danas završilo, možda u nekoj najudaljenijoj prašnoj kutiji ili sam već bacila…..”

sunako nakahara 4

6. POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/05/08/manga-anime-yamato-nadeshiko-shichi-henge-and-sunako-nakahara

U ovom postu predstavila sam vam malo svoju opsjednutost japanskim svijetom, mangama i anime kreacijama te sam vam predstavila jednog od svojih favorita anime linkova – Sunako Nakaharu, moram reći kako je anime i manga doslovno za umrijeti od smijeha koliko god mrzovoljni ili tužni bili, uskoro ćete loviti zrak jer je svaka stranica /ili epizoda krcata komičnim situacijama.sunako gif

Sunako je otprilike neka goth verzija cure koja je prestala mariti za svoj izgled jer ju je dečko, koji joj se sviđao, nazvao ružnom. Koliko god to čudno zvučalo za blesavi razlog, promijenila se i postala osoba koja ne mari do svog izgleda, može lako prebiti muške osobe, najbolji prijatelji su joj manekenske lutke te ju se uvijek može naći kako se prežderava slatkišima i gleda horore. Zvuči poznato?lol Njezina teta želi od nje napraviti damu, iako to ova jest cijelo vrijeme, te je unajmila 4 najzgodnija dečka kako bi joj pomogli u tom cilju, a oni će besplatno živjeti u kući.

Ima dovoljno humora, zanimljivih situacija, povremenih kostura, pa i vampira i pirata, duhova da vas drži prikovanog za priču, pogotovo jer cijelo vrijeme se radnja vrti oko nje i jednog dečka, a zapravo niti jedan nije svjestan svojih osjećaja prema drugome što ostale totalno izluđuje. Stvarno obožavam njezin karakter i ako već ne želite čitati o priči, bar pogledajte fotkice, zasad je post još uvijek na engleskom, ali možda ga prevedem ako nađem vremena. Nisam bila sigurna koliko će vas zanimati manga /anime svijet.

Also no matter how people see her and that’s mostly because she doesn’t want to wear makeup or beautiful clothes, she is actually extremely beautiful girl but over the time her persona became quite gloomy, obsessed with darkness and she hates “radiant creatures” as she calls beautiful people, so she actually thinks her life is a living hell since she has to live with 4 the most handsome guys there, especially Takano Kyohei, who was kidnapped many times because he is too hot, poor thing. lol And every time she gets too close to them, she gets a nosebleed so sometimes you can literally see her being all cloaked up and hiding, most of the situations are hilarious. Being the most radiant creature there, Takano is often the target of her saying she will kill him, but she never does, even through the many chapters of similar situations where is quite clearly they care for each other more then just being friends, they still aren’t together”.

47

7. POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/05/22/mamina-brbljaonicasana-sorey-darivanje

Izgleda da smo se u svibnju osjećale baš darežljivo jer smo na kraju mjeseca organizirale vam još jedno darivanje, ovaj puta u suradnji sa dragom nam maminom brbljaonicom na Facebooku i našom moderatoricom LeeLoo koja se još i danas skriva u blog sjenama. Anyway, dvije nagradice taj puta su dobile svoje nove vlasnike.

Anyway, kao što sam već spomenula prije, vjerovali ili ne,  peek ovaj blog ima i moderatoricu za koju čekamo priliku kad ćemo ju izvući iz sjena…taaaaaaa – daaaaaa. thief Ovaj puta naša malena ribica aliasom LeeLoo odlučila je napraviti malo darivanje za vas i kupila vam ove naušnice. Nisu skupe, ali su preslatke i sa proljetnim daškom pozitive, koju vjerujte mi, ona ima i previše, eh…..vječni optimisti. starac

LIPANJ 

ivkin kutak darivanje

8. POST https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/06/10/kakvo-se-to-iznenadenje-krije-za-vas-kod-naseg-novog-gosta-ivkin-kutak/

Izgleda da smo bile na nekom putu skupljanja gostiju na blogu te smo u ovom postu predstavile vam  još jednog umjetnika heklanih stvarčica te na kraju u suradnji sa našim gostom spremile malo darivanje.

Post je kasnije preveden na engleski jezik —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/07/09/what-new-surprise-is-hiding-in-ivkin-kutak-ivanas-corner/

“Najljepše od svega vidjeti mi je zadovoljnog kupca, ono kad se na licu vidi zadovoljstvo i sreća. Time mi daju do znanja da poštuju moj rad i uloženo vrijeme. Neke mlade mame su bile toliko zadovoljne da su me reklamirale na pojedinim stranicama na Facebooku što je urodilo novim narudžbama. Ovim putem im se ponovno zahvaljujem. Ako čitaju, znaju koje su 🙂.

Htjela bi jos poručiti ljudima da kupuju ručno izrađene predmete, jer je u takve komade uloženo puno truda i ljubavi, a to je ono što svaki taj predmet čini unikatnim i posebnim.””

collistar 5

9.POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/06/11/recenzija-4-collistar-proizvoda/

U ovom postu predstavila sam vam 4 proizvoda ovog dosta kvalitetnog brenda te je sama ocjena svih proizvoda bila dosta visoka, pogotovo jer su pakiranja i dizajn elegantn, lijepo miriše, sadrže puno kvalitetnog proizvoda u čiju pouzdanost se možete i sami uvjeriti, ubrzo smo imale i malo darivanje sa Collistar tematikom, iako ovaj puta nisam bila zadovoljna sa mutnim fotkicama, ipak je post nekako ispao na prihvatljivoj razini. Ako želite više pročitati o bronzeru, laku za nokte, plavom tušu za oči ili tirkiznom sjenilu za oči, kliknite na gornji link.

Post je kasnije preveden na engleski jezik —> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/08/05/review-of-4-collistar-products/

Što se samih Collistar lakova tiče, obožavam ih, stvarno su me oduševili koliko dugo drže i kroz što sve mogu proći bez da se počnu ljuštiti, ima veliki raspon nijansi, ali cijena je malo previše za jedan lak. Jest da su jako kvalitetni, ne oštećuju nokte i naprotiv njeguju ih, ali stvarno bih željela da su malo pristupačniji.”

collistar main picture

10. POST https://shadowdaleraven.wordpress.com/2013/06/28/recenzija-cak-8-collistar-stvarcica-1-iceberg-i-sa-malim-darivanjem/

Ovo je jedan valjda od većih postova koje sam napisala , mladi i nadobudni, što ćete, pogotovo jer smo za ovaj post dobile veliki paketić Collistar proizvoda i ovo je bilo prvi put da smo službeno sklopile suradnju sa sponzorom, i to ni manje ni više nego veoma kvalitetnim i skupim brendom.oh my

Da vas nagradim za muku čitanja ovolikog romana, na kraju posta se nalazilo malo darivanje u kojem ste imali priliku osvojiti oko 250 kn vrijedan Collistar bronzer. Svi proizvodi su jednostavno super kvalitete i elegantnog pakiranja, a što se mojih favorita tiče apsolutno obožavam Collistar Satin Eye shadow + primer crno sjenilo koje je toliko pigmentirano i postojano da ga koristim i umjesto tuša za oči.

Također uvelike sam pala na njihov piling predivnog mirisa i totalno nemasne teksture, a Topgloss stickovi su jako hidratantne i ugodne formule. Uglavnom iz svih proizvoda koje sam dosad isprobala iz Collistarovog asortimana, ne sjećam se da sam ikad bila razočarana njihovim proizvodima – ali, naravno, dosta su i skupi.

I naravno kako sam vam obećala, ovdje se skriva još jedna moja fotkica make-upa.

“Collistar proizvodi su veoma pomno i detaljno isplanirani i dizajnirani, pršte elegancijom, dozom ženstvenosti i jednostavno se osjećate posebno i razmaženo, ako ste u mogućnosti, sve što vam mogu reći je da ih isprobajte sami i uvjerite se u kvalitetu ( i miris)loveeeeee

I to je to za ovaj sažetak, neću pretjerati sa duljinom posta nego ću ih rađe rascjepkati na više njih, sljedeći će također obuhvatiti više mjeseci jer sam preko ljeta radila pa nisam puno tipkala ovdje. Stay tuned, baš je zabavan ovaj mali vremeplov.

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog - mjesečni sažeci svih postova ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Što ste mogli čitati u travnju,svibnju i lipnju 2013.

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

Leave a Reply

