Darivanje Essence Bloom Me Up proizvoda i malo predstavljanje kolekcije ;)

essence bloom me up main

Hello,spa-onion-head-emoticon na Facebook stranici ste iskazali veliko zanimanje za proizvode iz ove kolekcije pa smo kolegica i ja odlučile da vam na kraju poklonimo sva 4 proizvoda koje imam kod sebe budući da ona ima neke svoje primjerke, a ja ko dobri stari hrčak samo gomilam stvari u svom ormaru.

Mislim da ste već upoznati sa novom Essence kolekcijom, pogotovo sa kistićima koje je nemoguće naći za kupiti jer su se jednostavno brzinski rasprodali i na moju veliku žalost tako je završila  avantura sa potragom za ovim kistićima i aplikatorima jer ih nigdje nema na vidiku, budući da se radi o LE – limitirana kolekcija, sumnjam da ću ih opće i pronaći na vrijeme. crying2-onion-head-emoticon

Ovaj puta nebudem radila detaljnu recenziju, predstavit ću vam malo kolekciju, staviti fotkice, cijene te  napisati prvotne dojmove o proizvodima tako da čim manje petljam po njima budući da smo ih zapakirale u darivanje. Tako da nema ocjene proizvoda na kraju, jedino sam vam htjela stavit swatcheve, ali zbog nijansi jako se slabo vide.

essence bloom me up nova

Lijepa u cvatu: nova Essence trendovska kolekcija “bloom me up”! ujedinjuje proljetne trendove u travnju 2014, nježna čipka s cvjetnim uzorcima u kombinaciji sa svježim bojama sastoji se od ružičaste, boje marelice i lavande.

Essence nam poručuje da će proljeće biti razigrano i romantično, samouvjereno i cool. S ovim modernim komadima ljepote vaše oči, usne, lice i nokti će se pretvoriti u prave magnete za poglede.

Također nudi praktične kistove za profesionalan make-up i stilsku torbicu za spremanje svih alata. 

GDJE KUPITI: prodajna mjesta DM-a

CIJENE: Essence bloom me up! rumenilo u sticku, 22,90 kn – 2 nijanse
Essence bloom me up! duo olovka za oči, 17,90 kn
Essence bloom me up! ruž za usne, 17,90 kn – 2 nijanse ružičasta i breskvasta

Essence bloom me up! sjenila za oči, svako 17,90kn – 3 nijanse-bež, roza i zelena

Essence bloom me up! lakovi za nokte, svaki 15,90 kn – 4 nijanse – zelena, boja lavande, breskvasta i roza

Essence bloom me up! gumica za kosu, 13,90 kn,
Essence bloom me up! shimmer puder, 22,90 kn – 1 nijansa
Essence bloom me up! naljepnice za nokte, 13,90 kn

composing_essence_bloom_me_up_tools.pptx

Uz nježne proljetne trendove Essence se pobrinuo za vrhunsku aplikaciju svojih proizvoda uz pomoć bloom me up tools! kolekcije alata za uljepšavanje. Proizvode obilježava dizajn u veselim proljetnim bojama sa čipkastim elementima i nježnim cvjetnim uzorcima, a kolekcija uključuje:

  1.  Mali kist za sjenilo u nježnoj boji marelice za laganu aplikaciju i savršeno blendanje sjenila. 11, 90 kn
    2. Veliki kist za sjenilo u mint boji prikladan osobito za smokey eyes look.13,90 KN
    3. Aplikatore za sjenila u praktičnom pakiranju koja sa sobom možete nositi i kada ste u pokretu. 11, 90 kn
    4. Duo styler za obrve s dvostranim završecima, koji omogućuju definiranje, oblikovanje i češljanje obrva. 22, 90 kn
    5. Uvijač za trepavice u boji lavande. 26, 90 kn
    6. Spužvicu za korektor za precizno prikrivanje podočnjaka i nepravilnosti, čak i na teško dostupnim mjestima. 26, 90 kn
    7. Veliki kist za puder s baršunasto mekim vlaknima. 26, 90 kn
    8. Kist za rumenilo idealan i za sjenčanje i modeliranje kontura vašeg lica. 24, 90 kn
    9. Torbica u boji lavande za uredno čuvanje kistova. 31, 90 kn

Kolekcija će biti dostupna na prodajnim mjestima DM-a do cca sredine svibnja.

Za više info posjetite službe stranicu  —-> http://www.essence.eu/hr    ili

Facebook page —-> https://www.facebook.com/essence.cosmetics.hrvatska

essence sjenila 3

1. Essence bloom me up! – mono sjenilo za oči

Cvjetna zabava! Visokopigmentirana sjenila u krem, ružičastoj i menta boji sa svjetlucavim efektima koji stvaraju lijep proljetni make – up stil. Puderasta tekstura lako se nanosi i blenda, a tu je i prekrasan cvjetni dizajn na površini teksture.

essence blow my mintCijena ovih sjenila je 17,90 kn za za 2.5 grama proizvoda.

Dostupna su  u 01 bloomylicious ( bež nijansa), 02 rose it up! (roza nijansa) i 03 blow my mint ( zelena nijansa). 

Sjenila se nalaze u malim plastičnim, prozirnim i jednostavnim ambalažama koje škljocnu kada ih zatvorite,  nijanse su jako nježnih boja sa blagim i sitnim šljokicama te se na njima nalazi cvjetni uzorak.

Formula je svilenkasti prah neke osrednje pigmentiranosti, a postojanost je također srednja, izdržat će puno više ako koristite dobru bazu za sjenila. Što se tiče nijansi, dosta su …hm…blaga, tako da je boja puno više izraženija u ambalaži, kao što to možete i (ne) vidjeti na mojoj ruci.

essence bloom me up swatcheviBlow my mint  je nježna, proljetna zelena boja koja je prilično lijepa iako se slabije vidi, a može se i nadograditi na intezivniju nijansu, ja nisam puno proizvoda trošila na swatchanje ovaj puta.

Rose it up je nježna roza nijansa, ali više isprana roza boja, ima neki svoj svilenkasti šarm, ali ja nisam za roze niti crvene nijanse tako da ovaj puta ostavljam vama da procijenite da li rađe želite kupiti intenzivniju boju ili vam je ovakva dovoljna, u duhu daška proljeća i to. smil42c642dbb72ef

Treći swatch je shimmer powder koji mi je nekako na kraju ispao bolje pigmentiran nego sjenilo.

essence shimmer

2. Essence bloom me up! shimmer puder

Essence bloom me up! shimmer puder je delikatno pigmentiran puder kojeg krasi raskošan cvjetni uzorak na površini.  Svijetle je bež nijanse koja će vašem licu i dekolteu pružiti svjetlucavi efekt.

Cijena mu je 22, 90 kn  i dostupan je u 01 Rose it up nijansi. Na proizvodima nema informacija o sastojcima pa vam ne mogu ništa o tome napisati.

essence shimmer 2Proizvod dolazi u jednostavnoj prozirnoj plastičnoj ambalaži i sam poklopac djeluje malo klimavo i lomljivo. Na samom puderu možete vidjeti cvjetni dizajn koji polako blijedi kako ga trošite, nijansa je prilično prozračna i bijela, sadrži jako sitne šljokice, formula je lagana, svilenkasta, ne trusi se i bez mirisa je. Nije za suha područja na licu jer će ih praškasta formula pudera istaknuti.

To je ono što vam mogu reći sa limitiranim isprobavanjem ovog proizvoda, inače baš ne koristim shimmer pudere jer sam bijela ko Snjeguljica pa se uvijek sjetim grozne scene iz Twilighta i svjetlucavih vampira što je i više nego dovoljno da zaobilazim ovakve proizvode lol pa vam ostavljam da prosudite sami, cijena mu je ionako jeftina. 

essence nails

3. Essence bloom me up! naljepnice za vrhove noktiju 

Kolekcija uključuje i ove romantične naljepnice za vrhove noktiju sa modernom čipkom. Sadrži 28 komada dok im je cijena 13.90 kn.

Kako koristiti: 1. dobro očistite svoje nokte, stavite lak za nokte i pustite da se dobro posuši                           2. izaberite pravu veličinu naljepnice za pojedini nokat                                                                     3. pažljivo odljepite naljepnice i zaljepite ih na nokte                                                                         4. čvrsto pritisnite naljepnice na nokte i nanesite prozirni top coat preko njih.

essence nails 2Nisam ih otvarala niti petljala po njima, ne samo što sam ih odlučila darovati nego zato jer kod mene to ne bi ni imalo smisla budući da stalno imam nekog posla koji uključuje ribanje nečeg u vodi, čeprkanje u vrtu ili po ružama pa se takone isplati gubiti vrijeme na poštenu manikuru jer će se ionako brzo oštetiti. 

 U nagradu sam vam ubacila i Essence Nail Art Glitter koji mi bezveze stoji u ormaru iz istog razloga pa će nadam se nekome bolje poslužiti.

Imamo još i ruževe iz ove kolekcije, ali dok ja saznam da ih je kolegica utrpala u svoj džep tijekom posjeta Dm-u već su jadnici i napola potrošeni, rekla je da je zadovoljna formulom koja ne isušuje usne i miris je jako lijepi, nijanse su dosta nježne pa je i postojanost dosta kraća.

ESSENCE DARIVANJE elephant

Kao što rekoh, odlučila sam vam onda dati ove proizvode u darivanje i podijelila sam nagrade na 2 osobe koje će biti izabrane random odabirom. Nagrade sam odvojila na dva dijela pa možete birati:

 nagradu broj 1. – Essence Bloom me up shimmer powder i Essence Bloom  me up sjenilo  ili nagradu broj 2. Essence Bloom me up naljepnice za nokte, Essence Bloom me up sjenilo za oči i dodala sam još Essence nail art srebrne zvjezdice.

Pravila su prilično jednostavna i molim vas da ih poštujete ili bar pročitate jer uvijek sve detaljno objasnim i stvarno je više dosadno odgovarati na desetke poruka u inbox iako sam sve tu napisala, također nemojte me živcirati sa pitanjima kad će proglašenje jer uvijek u roku od dan -dva sve saznate i uvijek vam izrežem sve dokaze izvlačenja i popis. starac

darivanje essence

PRAVILA:

1. Biti fan stranica  Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, nema veze, možete i dalje sudjelovati, ali mi naznačite kako nas pratite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno.

2Share -ate ovaj post bloga  ( ili možete sa Facebooka sherati link posta ako vam je tako lakše –>https://www.facebook.com/photo.php?fbid=281021698734326&set=a.139714946198336.1073741825.135740679929096&type=1&stream_ref=10 )

a) komentar na blogu – bodovat će se kao 2 upisa u darivanje

b) svako shearanje na nekoj mreži boduje se sa još jednim upisom u darivanje – dakle Facebook +1, Twitter +1…itd….više šanse da vas random izvuče.

Više mi paše da mi komentirate na blogu jer ste mi svi onda na istom mjestu i ne moram gubiti vrijeme na uspoređivanje liste, ali sam skužila da je nekima problem pristupiti preko mobitela ili sudjelovati, pa ćete imati standardnu fotkicu i na Facebooku.

Molim vas da mi se ne potpisujete deset puta jer gubim jako puno vremena na uspoređivanje lista, popisivanja tko sudjeluje i koliko unosa u igru imate. sigh

3OBAVEZNO – nam se potpišite -komentirajte, napišite nešto, birajte između paketića 1 ili 2……trebamo vaše ime i prezime da vas možemo razlikovati….jer ako mi se potpišete npr. Ana, Jasna, itd….bit će vas garant više s tim imenom i ne znam koja je to osoba onda na kraju.

Darivanje je za Hrvatsku i okolne zemlje, trajat će od 4.5 do  18.5. Dobro pročitajte pravila, stvarno nisu komplicirana i sretno u izvlačenju.cheer

essence bloom me up winners

edit. Evo da nekog razveselimo i izvučemo dobitnice, hvala vam na strpljenju što ste me  malo dulje pričekali sa izvlačenjem. Ukupno smo imale 342 prijave u nagradnu igru od čega je random ovaj puta pokazao na broj  83 pod kojim se krije Ruža M kao dobitnica paketića broj 1 te  broj 124, Andrea Čretni kao dobitnica paketića broj 2.

Čestitamo i molimo vas za podatke kako bi vam čim prije mogle poslati nagradicu, treba nam puna adresa, email, šifra tisak kioska i adresa kioska.

Hvala svima na sudjelovanju i lijepim komentarima, trebam objaviti Clinique recenziju, a zatim će nam doći Afrodita sa još jednim darivanjem. Malo štekam sa pisanjem dok ne riješim doma neke stvari, ali nastavit ćemo dalje sa planom. Stay tuned. eating-a-whole-cake-smiley-emoticon

essence bloom winner 1 aessence bloom winner 1b

essence bloom winner 2 aessence bloom winner 2 b

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - dekorativna kozmetika and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

100 Responses to Darivanje Essence Bloom Me Up proizvoda i malo predstavljanje kolekcije ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  2. Kristina K says:

    Essence uvijeek ima divne proljetne kolekcije! Pratim preko fejsa: Kristina Kemešić
    Voljela bih osvojiti prvi paketić 😉

  3. Milica R. says:

    Super dartivanje i divni proizvodi 🙂
    lajkovala sam i sherovala na fejsu pod imenom moje malo carstvo
    boram paketic broj 1
    Milica R.

  4. slavica says:

    Kao i uvijek lijepe nagrade kao i postovi za citanje o kozmetici!

  5. Adrijana Cossara says:

    Super darivanje, sviđa mi se paketić br.2, predivne su mi naljepnice za nokte 🙂

  6. Katarina Kaljiković says:

    Odlicno darivanje, jako mi se svida 2. paketic :-)) Pratim vas na Facebooku pod Katarina Kaljikovic.

  7. divno darivanje pratim vas fb: Mai Sunshaine ❤

  8. Dina Husakovic says:

    Super darivanje ❤

  9. Zaista divno od vas proizvodi su prosto savršeni koji god da dobijem bila bih vam zahvalna i neizmjerno sretna ali bez obzira sve najjj za vas i puno uspjeha u radu i cestitke sretnicama koje osvoje lijep pozdrav 😉 pratim vas na fb i tweeteru Maida Cicvara ❤

  10. divnooo darivanje.. ❤ 🙂

  11. Ale Ra says:

    Lijepi poklončići! Sviđa mi se paketić 2.
    Danijela Žagar
    FB: Ale Ra

  12. odlično darivanje!!!!

  13. snjezana says:

    Snjezana Mamula,odlicno darivanje
    Podijelila na fb.snjezanahajdinmamula,twitter shmamula 13,pinterest,e mail

  14. Marijana Škorvaga says:

    Marijana Škorvaga – nagrada broj 2

  15. Tina says:

    tina Ivanisevic
    Paketic br. 1

  16. Vesna Ikić says:

    Pratim na fejsu pod istim imenom… darivanja su uvijek odlična, ali i recenzije. A paket br 2 je ono, to je to!! 🙂
    lijep pozdrav!
    Vesna Ikić (Ex Takač za provjeru podijele na fejsu 😉

  17. Gordana Brezovečki says:

    Ne sudjelujem u darivanju, ali moram komentirat’. 😉 Blow my mint mi super ovako izgleda, ali swatchana mi presvijetla…..Inače podržavam Essence iz raznih razloga: ne testiraju na životinjama, a o povoljnim cijenama da ne pričam. You go girl! 😀

  18. Pratim te preko fb i podijeljeno je na fb. Tajana Bošnjak. Paketić br. 1.

  19. Marina P. says:

    Super darivanje!
    Odlično proizovid, pravi proljetni, biram paketić 1 🙂

  20. Matea says:

    Bok, pratim te na Twitteru kao Decipher (@Decipher3) i tamo sam podijelila darivanje. Matea Ivančić, paketić broj 1.

  21. mel says:

    Ni ja nisam uspjela ulovit kistice 😦
    Fb: Melita J.
    Veceras sam skuzila da te mogu pratit i preko maila, bravo ja! Kad vec fb ne pokazuje sve, a i sve manje me ima tamo, sad mi nece nista promaknut hihi ;))

  22. suzika1 says:

    FB: Susana Pizeta, lajk i share

    Željela bih dar 2!

  23. ookamigirl says:

    Super darivanje. Nagrada 1 mi je predobra 🙂
    twitter – ookamigirl

  24. ivana kuna says:

    ivana kuna..pratim na fesju i ovdje.. paketic broj 1;)) super si;)

  25. Marija says:

    Paketić br. 1. Pratim te na fb i podijeljeno na fb. Marija Bošnjak

  26. Pingback: Kako je testiranje prošla Ulola Facelift prirodna krema za intenzivnu njegu područja oko očiju i smanjivanje bora ;) | SANA SOREY

  27. Sanja Birkić says:

    Sanja Birkić. više mi se sviđa paketić broj 2.

  28. Amera Suša says:

    Divno darivanje, i paketići. 🙂

  29. Gordana says:

    Super darivanje kao i uvijek 😉
    Meni se sviđa nagrada broj 2 🙂
    Gordana Laco
    Podijeljeno na;
    Twitter – @goga4166
    Facebook – Gordana Goga Laco
    Linkedin – Gordana Laco
    Google+ – Gordana Laco
    Pinterest – Gordana Laco
    Tumblr – goga4166

    🙂

  30. Petra Kljajić says:

    Prekrasno izgleda… Nekako me više vuče paketić br. 1 🙂
    Pozdrav svima ❤

  31. Ivana Zorić says:

    Super darivanje, teško se odlučiti, ali malu prednost ipak dajem paketicu br.1. ; Ivana Zorić

  32. Lejla Turkic says:

    Odlično, pratim vas ovdje i na fb, svejedno koji paketić, smao da dobijem odličan poklon ❤

  33. Ana Josic says:

    Paketic br 2 ❤

  34. Irma T. says:

    Irma Tufek
    Ja bih paketić 2 🙂

    http://irma2410.tumblr.com/post/84862654088/darivanje-essence-bloom-me-up-proizvoda-i-malo
    FB-IrMa Tüfek
    Twitter-Irma Tufek@IrmicIrma
    Pinterest-Irma T.(irma2410)

  35. Jelena Kovačević says:

    Nagrada broj 1.
    Sretno svima!

  36. Amina says:

    Ja bih paketic broj 1. 🙂
    Super je sve 🙂

  37. Hristijana says:

    Hristijana Mitic paketic br 1

  38. Jelena Obradovic says:

    Divno! ❤ 😉

Leave a Reply

