Razočaranje sa Biobaza 3 u 1 gelom za tuširanje od ruže

biobaza main

Hello, good-luck-onion-head-emoticon ovaj postić dugo već čeka na red, pogotovo što sam taj proizvod relativno brzo dobila u razdoblju kad je bio i predstavljen, a ja uvijek nekako završim sa tipkanjem o nečemu što više nije aktualno, ali možda je tako i bolje…..ako vidite 20 postova o jednom te istom proizvodu u par dana – više se nikome neće dati to ni čitati, zar ne?

Moram priznati da sam od ovog proizvoda očekivala jako puno, ali na kraju se nismo baš našli. Također, jedna od mojih loših navika je skupljati gelove za tuširanja – uvijek završim sa previše njih u ormaru, puno više nego ih zapravo trebam, ali ne mogu si pomoći – obožavam te mirisne, šarene bočice i razne kupke, stoga iako sam dosta izbirljiva što su moji favoriti, rijetko kad se dogodi da mi neki gelovi ne pašu – a stvarno skačem od raznih brendova – od običnih K plus gelova za tuširanje do Iceberg parfemiziranog ( i nadasve skupog) gela.smiley-wise

natura_line-data

BIOBAZA linija hrvatskih kozmetičkih proizvoda izdvaja se od ostalih proizvoda na tržištu svojom farmaceutskom kvalitetom i visokim udjelom prirodnih sastojaka iznimne kvalitete. Svaka serija proizvoda, prije izlaska na tržište, laboratorijski se testira. Time se sustavno nadzire kvaliteta proizvoda prema visokim farmaceutskim standardima.

Cilj je bio osmisliti liniju proizvoda za svakodnevnu njegu koji će biti ugodni i blagotvorni za kožu. Upravo iz tog razloga BIOBAZA sadrži isključivo prirodne komponente koji koži trebaju te izbjegava konzervanse, mirise ili bojila. BIOBAZA proizvodi nisu testirani na životinjama!

GDJE KUPITI: Dm,Kozmo

Za više info o proizvodima posjetite ovu stranicu —-> http://www.biobaza.com/index.php/hr/

ili ih možete kontaktirati preko Facebook stranice –>

https://www.facebook.com/pages/BIOBAZA-prirodna-kozmetika/311479192196070

biobaza 2

BIOBAZA 3 u 1 GEL ZA TUŠIRANJE SA RUŽOM  I GERANIJEM

Body&Hair linija sastoji se od 4 gela za tuširanje  – s jedinstvenom 3u1 formulom koja je, osim za tuširanje, posebno osmišljena za pranje kose, ali i za mirisne, pjenušave kupke.

Uz Biobaza Body&Hair svako tuširanje postaje poseban, osvježavajuć doživljaj koji budi i uravnotežuje sva osjetila, a svakodnevni rituali postaju pravi, mirisni užitak za bezbrižan početak ili kraj dana. Zahvaljujući 96%-tnom sastavu prirodnog podrijetla te bogatstvu dragocjenih eteričnih ulja i minerala iz morske soli, svaki tip kože može uživati u nježnim Body&Hair gelovima.

Baršunasta ruža i osvježavajući geranij obavijaju kožu i kosu profinjenim mirisom. Prirodno ulje geranija njeguje i štiti kožu od starenja te djeluje blago antiseptički na nadraženo vlasište.

Novi Biobaza 3u1 gel primjeren je za svakodnevnu njegu osjetljive kože jer zahvaljujući kombinaciji prirodnih eteričnih ulja, omekšava i hrani suhu i oštećenu kožu te poboljšava njen izgled, a kosu ostavlja sjajnom i ugodno mirisnom.

CIJENA: 30 kn, 400 ml

SASTOJCI: morska sol, ulje ružina drva, ulje geranija, ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise.

Budući da sam već objasnila svoju zaluđenost gelovima za tuširanje ( i općenito bilo čime za tuširanje i kupanje  uhhh), još jednu stvar koju moram napomenuti jest kako obožavam ruže – malo klišejizirano, ali meni su jedan od najdražih vrsta cvijeća i čak doma imamo par grmića raznih vrsta, stoga kada sam vidjela da je lansiran prirodni gel za tuširanje od ruže, kako mu odoljeti?

Svoj primjerak sam slučajno osvojila u jednoj nagradnoj igri u časopisu, stigao je zapakiran u Biobaza tuljac sa katalogićem i malom zelenom spužvicom – vrstom koja mi je omiljena za kupke. Mislim da joj je cijena u DM-u oko 8 kn, dok sam ja svoju ljubičastu očito preplatila u Kozmu sa cijenom od nekih 12-13 kn.pila

Cijeli tuljac sa gelom i spužvicom cjenovno dođe oko 50 kn.

biobaza gel od ruže

Prvo kad je stigao bila sam dosta oduševljena – došao je lijepo upakiran i prezentiran, gratis spužvica i katalogić, sam gel dolazi u jednostavnoj plastičnoj ambalaži sa 400 ml proizvoda, ima posebno doziranje sa pumpicom i miriši predivno po ružama. Zašto sam onda na kraju ostala razočarana? shower

1. Miris je predivan, onaj pravi, bogati miris ruže umjesto umjetne imitacije……ali…….nakon doziranja nestane, pogotovo nakon ispiranja, jedva da se više može osjetiti kako je nešto mirišalo po ičemu, a kamoli ružama, budući da ja preferiram imati mirisne stvarčice za kupanje, to je već bio prvi minus, ali……ne može sve biti po mojem, zar ne?  tuzni

2. Tekstura je lagan, nemasni, prozirni gel koji se lako dozira kroz pumpicu, ali jednostavno nemam osjećaj koliko treba proizvoda da bi bili zadovoljni sa njime -ok, znam da se prirodni proizvodi ni ne trebaju pjeniti, ali jednostavno sa ovom formulom ne mogu procijeniti koliko ga je dosta, nekako ju smatram dosta “ograničenom”…….treba ga puno kako bi opće osjetili da nešto koristite jer se baš niti dobro ne razmazuje. sigh

3. Za pranje kose, pogotovo moje duge, jednostavno nije ……..iako sam to i očekivala, ne dao meni vrag mira pa ja to moram i sama probati, ali na kraju sam ostala razočarana. Prvo opće ne mogu ga dovoljno dozirati, trebalo mi je bar 5 stiska pumpice kako bih dobila dovoljno proizvoda da osjetim kako je bar oprao kosu na pola, što me  prilično iživciralo, a kod ispiranja sam skužila kako mi je kosa zapravo masna i trebalo joj je 3 puta dulje da se posuši………naravno da sam jedva dočekala idući dan da ju idem opet oprati, dakle gubitak vremena i truda – inače perem kosu svaka 2-3 dana, ovisno kud se krećem i što radim. Ipak toliko vremena nemam da svaki dan glumim morsku sirenu sa dugom kosom. dunno

4. Nadala sam se barem da ću biti sretna sa njime kao gelom za tuširanje – yeah, not really….prvo ga jednostavno nisam mogla “rasporediti” ili “razmazati” po koži da bih se opće otuširala s njime, trebalo mi je opet 5 doziranja pumpicom samo da se operem na miru i to što sam na kraju odustala.

Drugo, dojam na koži nije ništa poseban, prilično prosječan, rekla bih, miris ispari dok sama formula nije ništa pretjerano bogata ili hranjiva………ali ono što me najviše iznerviralo jest moja reakcija na njega – ok, nemam osjetljivu kožu, na tijelu je većinom jako suha i zatijeva dosta mazanja, ali ovo je bilo prvi puta da mi je koža bila iziritirana nakon tuširanja sa ovim proizvodom.

Prilično neugodan osjećaj peckanja kože i na kraju sam izvukla 4 različita proizvoda i mazala svaku nogu i ruku sa različitom mazalicom da vidim koja će najbrže vratiti stvari u normalu, vjerujte nisam bila nimalo oduševljena s time.hmm Prvi puta bih još mogla probati opravdati, ali ni drugi puta nije ništa bolji, pogotovo jer sam imala malu ogrebotinu koja me, nakon izlaganja ovom proizvodu, još više pekla, iako reakcija nije bila toliko jaka kao prvi put, povjerenje u ovaj proizvod mi je svakako splasnulo.

5. Kao kupka? Kako? Jednostavno ne vidim tu teoriju. Trebalo mi je po 5 doziranja pumpicom da se opće mogu otuširati i onda mi je više dojadilo …….ne vidim kako napraviti kupku od nečeg što se niti ne pjeni,niti osjetite da opće koristite…….za mene su kupke pojam nečeg mirisnog, bogatog, opuštajućeg, ili bar osjetite da je nešto u vodi, neka bogatija i nježna, hranjiva formula ……..možda da istresete pola ambalaže unutra? javite mi ako netko proba.lol

6. Nakon toga počela sam gledati druge stvari – budući da ga stvarno prebrzo bih potrošila ( recimo 5 doziranja pumpicom za kosu + 5 za tuširanje + …..tko zna kolko da bi se čovjek pošteno okupao u tome……) cijena od 30 kn postaje previše budući da se radi o nečemu što koristite svaki dan, pogotovo ako mogu kupiti gelove za tuširanje i za 10 kn ( baš sam neki dan upiknula Nivea gel za tuširanje na velikom popustu). Jest da nisu prirodni, ali na kraju mi se više sviđaju……..što me vodi do sljedeće točke…

biobaza gel sastojci

7. Prirodni sastojci u proizvodu – 96 posto, da budimo precizni. ……Gdje?misli  Evo vam fotkice sa sastojcima, pola toga ne mogu izgovoriti, za dobru većinu nemam pojma ni čemu služe, imala sam prirodne gelove za tuširanje, ali bogme od niti jednog ikad nije moja koža reagirala toliko loše na neki proizvod.

8. Ambalaža – nešto što me prilično ne oduševljava kod ovog brenda jest upravo ta jeftina, jednolična, plastična ambalaža sa naljepnicama i većina proizvoda izgleda baš monotono, samo drugačija naljepnica, a neke cijene proizvoda su bogme skupe…….kad sve dojmove stavim na hrpu, nisam baš sigurna da li su vrijedni te cijene.

9. Pumpica – dok je s jedne strane prilično ok rješenje, s druge me samo nervira. Budući da se radi o gelu za tuširanje i proizvodu koji nema baš bogatu niti pjenušavu formulu, jednostavno stiskate…i stiskate….i udarate po toj pumpici dok vam ne dojadi.

Može se odšrafiti, ali gel je dosta tekući i garant će vam nešto kapnuti sa strane…pumpica se “odključa” s jedne strane na drugu, ali nije baš najsigurnija metoda prilikom nošenja u torbi.

Itd……..mislim da kad jednostavno sa nečime nisam zadovoljna to više mana pronalazim u samom proizvodu.

Nažalost, ovaj gel za tuširanje i ja se nismo našli, sjećam se kad me kolegica proganjala sa njegovom starijom verzijom od lavande u Kozmu i da su moji instinkti za gelove bili na dobrom mjestu, ja sam otišla po Pampered voćni smoothie za kupanje  lol( koji još uvijek nije došao na red), ali koliko se sjećam njezinih dojmova bili su na kraju prilično slični mojima.

OCJENA ….1/5  gaah

Iskreno ne znam kako da ga ocijenim…….nakon razočaranja sa njime još uvijek stoji u ormaru, mislila sam ga pokloniti frendici, ali nisam sigurna ni da je to dobra ideja, …….probat ću ga potrošiti do kraja, što po jednoj strani budući da ga jako puno treba za doziranje, možda neće niti biti teško…….ili skipati u kupku………ali me ta ideja ne privlači da uronim kožu u nešto što ju je iziritiralo već kod tuširanja.

Na kraju je dobio ocjenu jedan, vjerujte, može i niže, ali još je nekako u pozitivi zbog prvotnog dojma, ali ne i ostalih činjenica.

Očekivala sam puno više, pogotovo sam bila sretna što napokon ima neki normalan gel za tuširanje, pogotovo od ruže, ali kako sam vam nabrojala i objasnila u gornjim točkama, ovo je jedan od ekstremno rijetkih gelova za tuširanje koji nije preživio moje testiranje. miser

Možda će vama odgovarati, ali meni nije i ovo je moje opažanje na sam proizvod, mislim da je bolje da ne pišem toliko često negativne recenzije jer sam brutalno iskrena u kritičnosti.

Stay tuned, sljedeći post bi trebao biti o Afroditinoj liniji i sa malim darivanjem.

biobaza gelovi

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Proizvodi i brendovi koji su me razočarali, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to Razočaranje sa Biobaza 3 u 1 gelom za tuširanje od ruže

  1. Maja says:

    Probaj Oh! So heavenly! Najbolji

  2. Pingback: Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;) | SANA SOREY

  3. PaulaN says:

    eto svakom svoje 🙂 Meni je odličan, makar mi je mnogo bolji onaj od lavande..savršen miris, divno mekana kosa nakon pranja i napokon rješena perut.. njemu se vraćam čim ovaj potrošim ^^ meni su zapravo svi njihovi proizvodi odlično sjeli, mlijeko za skidanje šminke koje služi i kao krema za lice-odlično 🙂 gel za umivanje-lice napokon pod kontrolom, ma mogla bi do sutra 🙂 jedino mi se ne sviđa family pakiranje kreme za tijelo, jako lijepo hidratizira ali je pregusta i dugo se upija što ne volim 😛 zato ću probati nova mlijeka za tijelo koja su par ovim tuširalicama 🙂

    • sanasorey says:

      sto ljudi – sto ćudi :P, meni biobaza općenito nije sjela…
      probala sam par drugih stvari, ali došla do zaključka da to nije za mene.
      mlijeko za skidanje šminke jednostavno ne radi ništa – pogotovo ne na kvalitetnijoj šminki dugotrajnih formula, a i moram trljati i trljati da bih to skinula dolje što općenito rezultira sa par trepavica manje.

      da bar mogu vidjet kako netko može oprat kosu sa time i biti happy, ja sam imala masne špagete na glavi, a još nisam ni posušila kosu :P.

  4. Ljubica Pešorda says:

    Možda je izrađen od trnja umjesto od cvjetova ruže. To bi donekle objasnilo lošu reakciju tvoje kože na proizvod 😀
    Hvala na iskrenoj recenziji, moram priznati da mi je baš zapeo za oko u posljednje vrijeme, iz istih razloga kao i tebi. Sva sreća pa ga nisam kupila.

    • sanasorey says:

      ahahahaha, nemoj me nasmijavati 😛
      baš mi je jedna čitateljica dala dobar savjet, kad ne znam što sa njime, bit će za pranje ruku………iako vidim da će se potezat dugo tu kad koristimo i kruti sapun..eh

  5. Ja sam imala od Biobaze neke proizvode, također sam ih dobila. Mislim da se radilo o losionu ili nekoj kremi za Trudnice. Nisu me baš oduševili, međutim ja inaće niam baš tip koji voli mrljati po sebi išta, pa ajde.

  6. Gordana B says:

    ja nisam isprobala 3 u 1, a nakon ovog posta, čisto i sumnjam, jer imam osjetljivu kožu.

    • sanasorey says:

      bogme niti ja više ništa iz te linije, malo previše razočaranja, pogotovo o gelu za tuširanje.
      nisam prije mislila da postoji opće nešto za kupke/tuširanje da mi opće ne bi pasalo 😦

Leave a Reply

