Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;)

rimmel noviteti

Hello,spa-onion-head-emoticon evo još jednog sažetka jer sam htjela obuhvatiti sav period sa postovima da dođem do trenutnog lipnja i bar mi duša bude na mjestu kako sam od svojih sto pedeset projekta koji postoje u mojoj glavi bar uspjela dostići jedan. Osim što si ja nađem posla tamo gdi ga nema, npr. napokon sve tagiram i kategoriziram u neke općenite kategorije i onda se sjetim da sam mogla nešto odvojiti ovako ili napraviti ovako…….eeeeee pa ne idem opet otvarat te postove.embarrassed2-onion-head-emoticon

Mislim da je ovaj period bio nekako obilježen testiranjem prirodne kozmetike jer je tako na kraju neplanirano ispalo, također se povećao broj suradnji sa brendovima i bacila sam vam još koje darivanje, pogotovo što je bio i prvi rođendan bloga.eating-a-whole-cake-smiley-emoticon

VELJAČA

sisley main

1. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/02/05/recenzija-sisley-so-intense-crne-maskare/

Ovdje sam vam pisala o najskupljoj maskari koja je dosad imala prilike doći u moje ruke samo da bih došla do zaključka kako mi baš i ne odgovara. ( 400 kn 2zfmv7r). Ovo je maskara za ljude sa slabim i tankim trepavicama blijede boje te formula potiče njihov rast i čvrstoću pa je tako i sama četkica, iliti ga češalj ovaj puta, dizajniran za te trepavice…….dok su moje čista suprotnost od toga.

“Koliko je Sisley skup, i čak što je jedna kolegica kupila već i drugu ovakvu maskaru, nažalost kod mene je promašeni slučaj jer za guste i duge trepavice nije. Toliko o maskari koja dođe 400 kn.

Boja je čista crna i maskara ima miris koji vuče na med – budući da sadrži pčelinji vosak, ništa čudno, miris nije intezivan i osjetite ga samo ako šnjofate direktno maskaru.

Vjerujem da ste se već dosad naučile na svakakve inovacije četkica za nanošenje maskare, ali ova maskara dolazi sa češljem čije sitne iglice zahvaćaju trepavicu od korijena do vrha – a meni se ljudi smijali kad sam rekla da treba počešljati trepavice sa maskarom i gle sad ovog čuda. lol

weleda main

2. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/02/08/predstavljanje-i-recenzija-prvih-4-weleda-proizvoda-citrus-ulje-losion-i-kremasti-gel-za-tusiranje-te-sampon-za-normalnu-kosu-od-prosa/

Još jedan od brendova sa kojima sam ostvarila suradnju jest Weleda koja nam je poslala ogromnu neseser torbicu punu testerića pa sam imala što pisati u nekoliko postova i malo detaljnije proučiti njihove proizvode. Moram priznati da imaju prilično dobrih stvari kad ih isprobate, pogotovo što su prirodna kozmetika, ali nisu toliko zastupljeni i razvikani u reklamama.

Ovaj puta sam iskombinirala citrusne proizvode i šampon od prosa koji jedini nažalost nije mi odgovarao jer za moju dugu, oštećenu kosu i tretiranu sa uljima ipak nije dovoljno jak da ju opere.dunno

Miriši po svježem, iscijeđenom limunu – mislim da će vam biti jasnije koliko mi se zapravo sviđa dok počnem govoriti kao bih voljela da se miris ovog gela malo dulje zadrži na koži.

Formula je nježna, kremasta, napravi bogatu kremastu pjenu – ne u smislu da imate mjehuriće koji lete po zraku nego baš bogata kremasta pjena koja vas cijelog umota u svježi i prirodni miris limuna, nježna je prema koži, razbudi vas i djeluje osvježavajuće te se osjećate puni energije i spremni za daljnje izazove……vjerujte mi, ovo dolazi iz usta jedne nepopravljive ljenčine. lol

weleda 2, main picture

3. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/02/21/recenzija-drugog-dijela-weledinih-proizvoda-ulje-za-masazu-od-arnike-krema-od-badema-i-sipak-gel-za-tusiranje/

U drugom dijelu posta sa Weleda proizvodima bavila sam se i sa kremom od badema koja me i danas još uvijek baca u veliku dilemu – što izabrati – kremu od badema ili kremu od irisa hmm i to samo zato jer sam kreme od nara stavila u treći plan budući da su one namijenjene zrelijoj koži. Sve Weleda kreme su posebne predivne teksture i bogate prirodnim uljima koji ostavljaju kožu toliko mekom i nježnom da se jednostavno zaljubite u te kreme. Fox Wow

Naravno, nisu savršene jer uljni sloj na koži se lagano sjaji pa ako imate problem sa t-zonom i trebate nekud ići ova krema nije baš pogodna za to, također nisu baš za make up podlogu, ali inače sam oduševljena sa njima, pogotovo što dugo traju jer treba ih jako malo za doziranje. Ali…………pustit ću vas da odaberete što hoćete čitati i prestati brbljati ( opet) o tome.

Hipoalergijska Badem krema za lice daje dubinski, umirujući hranjivi tretman osjetljivoj suhoj koži. Weleda Badem krema za lice daje intenzivnu vlažnost, uspostavlja prirodnu ravnotežu unutar kože i ojačava njenu zaštitnu barijeru bez iritacije kože.
Spriječite znakove starenja koristeći ovu prirodnu kremu za lice. Organsko ulje slatkog badema u ovoj kremi sadrži visoki udio esencijalnih masnih kiselina koje osjetljiva koža iznimno dobro podnosi i štiti vašu kožu od isušivanja i preranog starenja.”

lavare main

 

4. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/02/25/zasto-nisam-odusevljena-sa-lavare-glow-gelom-za-tijelo-recenzija/

Ovaj postić nije bio sretan za Lavare Glow gel za tijelo jer nije ni prošao puno testiranje, našla sam previše sitnica koje su me jednostavno nervirale oko njega. Mogli ste vidjeti već koliko znam biti kritična o proizvodima koji mi se ne sviđaju pa takvu jednu oštru kritiku imate i na ovom linku.

Miris je preintenzivan i doslovno me počne boljeti glava od njega, sastojci za prirodnu kozmetiku baš i nisu prirodni, gel nema posebnog efetka na koži, a one šljokice ionako otpadnu sa kože čim se gel posuši.gaah

Mislim da sam opet napisala jedan od povremenih inspirativnih bisera —>

“Za cijenu od 50 kn dobijete 150 ml proizvoda, …neki osobni zaključak: očekivala sam puno više od proizvoda koji se toliko reklamira okolo – “sjati ćete kao celebrity osobe, izgledati ko grčke boginje“, itd……………..realnost: da se i sparkirate na svjetlost sunca šljokice će davati minimalan odsjaj dok ćete mirišati kao da ste upravo proveli dan u kupaoni…i to radno, a ne odmarajući, možda malo oštar komentar, ali hey……….ovo je moje mišljenje, tko zna..možda ćete vi baš ovaj proizvod obožavati. sherlock

OŽUJAK

main birthday picture

5. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/01/veliko-darivanje-povodom-naseg-prvog-blog-rodendana/

U ožujku sam bila dosta hiperaktivna i puno postića napisala, a ako ste se zapitali pa kako mogu proći četri posta bez darivanja…fear not starac…….evo darivanja povodom prvog blog rođendana. Budući da sam opet željela kreirati nešto specifično za svoj blog, izmudrila sam Sana Sorey Dragon Rewards, kao zahvala što ste nas tako dugo pratili. Fond nagradica je bio dosta vrijedan i naravno da ste se mogli birati za što želite igrati.

U sklopu ovog darivanja imale smo i malu suradnju sa Natura Sibericom pa su nam ustupili jednu Absolut kremicu za lice za nagradnu igru.

“Da bi vam se odužile za svu podršku do sad, odlučile smo napraviti naše prve Sana Sorey Dragon Rewards, prilagodile smo se poštarini pa ću preko Tiska slati i stvorile smo pakete koji su onda vrijedni poštarine……..naravno da smo opet pretjerale po običaju, pa vam je eto ovo darivanje za naš rođendan, dan žena, kolegičin rođendan,maškare, dolazak proljeća….i što sve nije u tom periodu….ovo je naš način da vam se zahvalimo, ….naravno ako mislite da je previše…lako vam stavim samo jednu trakicu za nokte, jeftino sjajilo…..ili lak za nokte od 10 kn..samo recite. cool

elizabeth arden krema main picture

6. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/11/recenzija-elizabeth-arden-8-hour-cream/

U hrpici Weleda proizvoda upala je i ova kremica Elizabeth Arden pa sam joj posvetila kratki postić budući da ima dosta zanimljivih činjenica o njoj. Krema je drugačije strukture nego sam to navikla, više me podsjeća na neku gelastu voćnu kašu od marelice uguranu u tubicu za kremu i formulom je definitivno najmasnija krema koju sam ikad probala.

Ali…….krema ima jako puno funkcija, baš kao i Melem, i testirana je na manjim ogrebotinama, opeklinama, porezotinama i svakakvim peripetijama te djeluje jako blago na kožu i koža brže zacjeljuje, također mi je bila odlična kao balzam za usne, ali cijena joj je malo preskupa da bih ju koristila samo za to. Ako vas zanima detaljniji dojam, skoknite na link od posta.yay

“Krema se bogme ne upije satima u kožu i više imam osjećaj da se većinom niti ne upije nego vjerojatno  izbriše dok se ja po noći koprcam po krevetu ( da me zavežete nema šanse da ću zaspati na jednom mjestu…za početak se okrenem sto puta prije nego
opće zaspim gaah). Znam da sam svako malo pipkala kožu da provjerim kad će se
formula polako upiti, nakon pola sata je i dalje bila kao da sam ju tek nanijela, i nakon sat…i 2….i 6 sati poslije koža mi je bila masna….a bogme i ujutro sam mogla
osjetiti kako još uvijek ima malih tragova kreme na koži ( što bi negdje bilo 12-14 sati kasnije, na suhoj koži).”

rimmel kolaž

7. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/12/mala-recenzija-slatkog-rimmel-hydra-renew-bronze-goddess-ruza-za-usne/

Napokon sam našla vremena da vam otipkam svoje dojmove o jednom od najdražih Rimmel ruževa za usne, Bronze Goddess nijanse koju sam prvotno kupila da vam ju stavim u darivanje, ali je na kraju završila u mojim capama.hahaha

Uspjela sam ulovili lijepi swatch na ruci, a imate i ( čak) 2 moje fotkice koje predstavljaju svakodnevni make up upravo sa ovim slatkišem u glavnoj ulozi.

“Ono što mi je najbolji dio ovog ruža jest njegova formula – meni je odlična i puno puta sam se ulovila da posežem za njim doma umjesto labella ili neke mazalice za njegu usana. Lako se nanosi i lijepo razmazuje, ali se ne razlijeva,ne ljepi, stvarno je ugodan za nositi i hidratantan tako da nema nikakvog isušivanja usana tijekom nošenja ovog ruža ili nakon skidanja. Također se ne uvlači u pore usana niti ih ističe pa ne stvara probleme niti ako imate oštećene ili suhe usne…naprotiv meni je odličan upravo radi toga (zato mi je pao na pamet Chanel jer nekako imaju sličnu ugodnu formulu.)”

catrice main picture

8. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/17/kako-su-4-catrice-proizvoda-iskocili-iz-kataloga-recenzija-blush-tint-allround-concealer-mat-mousse-make-up-i-liquid-lip-tint/

Ovdje sam pisala o 4 Catrice proizvoda čije sam fotkice napravila na samom katalogu pa su negdje izgledali kao da sam ih magično izvukla iz njihovih fotkica, ima dosta slika i swatcheva za pogledati.

Moram priznati kako sam od ovog All round korektora više očekivala, ali ima jako mazivu formulu koja se uvlači u sitne borice oko očiju, što me baš i ne oduševljava previše.ljut

“Bilo bi super kad bi bilo više nijansi, pogotovo za svjetliji ten kože, ali na kraju ocjenom je ovaj proizvod  dobro prošao kod mene jer cijenom, dizajnom, funkcijom i postojanosti ima dobre ocjene publike. Puder je jako lagani, lijepo se razmaže, stopi sa licem i maskira pore, manje nepravilnosti i dobar je za matiranje. Ako patite na sitne borice oko očiju ( ili negdje drugdje) bolje izbjegavajte debelo nanošenje ovog pudera na njih jer će ih ili istaknuti ili se početi lagano nakupljati na tom mjestu.”

weleda main šipak

9. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/24/recenzija-novih-3-weleda-proizvoda-nar-ucvrscujuce-dnevne-i-nocne-kreme-te-iris-osvjezavajuce-hidratantne-kreme/

Usporedila sam 3 Weleda kremice za lice od čega sam najviše bila fascinirana Iris hidratantnom kremom za lice, malo mi nije pasao miris, ali je zato efekt na koži bio predivan. Jedino što nisam sretna jer ju nigdje u svojoj blizini ne mogu naći za kupiti, gledala sam na par mjesta, zatim na netu i ništa…grrrrrrrrrrr scorpion

“Jedini razlog što krema nije zaslužila čistu peticu jest onaj preintezivan miris kreme inače drugih primjedbi nemam pa tako ni za cijenu – jest da bih voljela da je militraža veća, ali cijena u webshopu je oko 97 kn, što znači da ju negdje drugdje možete uloviti za manju cijenu, a ponekad i sa akcijskim popustima.

Rekla bih da je ovo dobra krema za hidrataciju kože, daje mekan, nježni,  mlađahni efekt i jednostavno ga obožavam  na svojoj koži – također sam primijetila da se drugi problemi pojavljuju rjeđe nakon korištenja ove kreme i baš sam sretna sa svojom Snjeguljičinom puti. Ova krema je definitivno moj favorit skupa sa kremom od badema za osjetljivu kožu. smile onion

weleda baby main

10. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/26/recenzija-weleda-paste-za-zube-sol-djecjeg-gel-paste-za-zube-te-neven-djecjeg-losiona-za-tusiranje-i-sampon/

Mislim da je ovo bio zadnji post o Weledi zasada pa sam ostavila neke dječje proizvode za kraj i paste za zube. Iako mi isprva nisu paste baš pasale, ali sad ih počinjem sve više i više voljeti, pogotovo ovu plavu, jednostavno onaj osjećaj čistoće je teško zamijeniti sa bilo kojom drugom pastom poput Plidente, Colgate, itd.

Ako nastavim trpati na popis što sve moram kupiti, bankrotirat ću samo na odjelu prirodne kozmetike, ali ova pasta sol je daleko na vrhu popisa stvari koje moram kupiti prvom prilikom.njami

“Miris je također ugodan, ali ovaj puta me podsjeća na slatki pepermint ili neke žvake, tekstura je isto gelasta, ali smeđkaste boje – jest da malo čudnije izgleda na četkici, ali nema veze.

Nisam puno dozirala paste jer  iako pepermint ne osjetite jako mirisom dosta ga se osjeti okusom plus sam okus soli, dovoljno ga je malo da bi taman osvježilo dah i to osvježenje će trajati još kasnije otprilike jedan sat, onda počinje polako nestajati.

Pasta lijepo opere zube, ali dosta me okusom podsjeća na onaj homemade pripravak za izbjeljivanje zubiju – soda bikarbona, sol i ako želite jabučni ocat iako se ovakvo tretiranje zubiju ne preporuča stalno jer će oštetiti zubnu caklinu.”

10

11. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/27/mistikin-recept-za-piramidu-s-visnjama/

Da malo razbijem monotoniju na blogu, uvela sam novu kategoriju i pronašla žrtvu koja će mi pomoći sa tome pa sam ovaj puta predstavila recept blog gosta – Mistike. Preporučam da svakako pogledate ovaj post, nije dugačak, ali je pun humora i naših bisera – ili ćete se smijati ili držat za glavu, ali neku reakciju ćemo već izmamiti od vas.smil42c642dbb72ef

Nazvala sam ga Kitchen time with Mistika. 

ps. ne otvarajte na prazan želudac.smug

“Ovaj puta sa ponosom vam predstavljam našeg prvog gosta za kojeg sam prilično sigurna da neki već dobro znaju – Mistiku. Ne, nisam ju ucijenila da mora sudjelovati, hmmuvjeravam vas da je to bilo čisto dobrovoljno …….bilo je!!!!……zašto mi nitko ne vjeruje? Pomaže nam probiti led za početak, a što vam je  spremila kako bi ostatak dana mogli sliniti po ekranu? ….. ok, nekako mi se čini da sam samo pronašla novi način da vas mučim tu lol……..prestajem brbljati i ostavljam vas njoj u rukama….mislim figurativno, ne doslovno….neće vas strpati u pećnicu…valjda.”

bioderma sebium global

12. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/28/mala-recenzija-biodermine-sebium-global-kreme/

Još jedan dragulj u njezi masne kože je svakako ovaj proizvod, pogotovo što se tiče sprječavanja nastanka prištića i njihovog nestajanja – npr. ponekad ako nanesete ovu kremu na problematično mjesto, ujutro postoji mogućnost da je crvenilo skoro u potpunosti nestalo ili se bar uvelike povlači, prilično zanimljiv i koristan proizvod, ali od Bioderme ionako imam visoka očekivanja.  cheer

“Kao i velika većina iz Sebium linije što smo testirale miris je jako ugodan, nije preintezivan i dalje mi miriši na nešto tropskog – stvarno ne znam od kud ta asocijacija. lolSam proizvod je jako lagan, nemastan, malo vodenasti te bijele boje i također ga ne treba puno za doziranje.

Koža je lagano osvježena i na kremu bez problema možete stavljati make – up ili ju koristiti samu, nakon što sredim one problemčiće koji me živciraju i otprilike sam zadovoljna izgledom kože, pa makar i nije savršena, obično prestanem koristi pudere – nekako nisam fan teške šminke  i ratnih indijanskih boja na sebi. Samo zapamtite da ne stavite previše proizvoda jer se Biodermini proizvodi ponekad mogu početi lagano “ljuštiti” sa lica – znak da ste ih previše stavili…….osim ako to nije baš dizajnirani efekt samog proizvoda.”

13. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/31/svi-smijesni-postovi-i-recenzije-koje-ste-mogli-citati-na-pocetku-bloga-veljaca-i-ozujak-2013/

Na kraju ožujka počela sam raditi sa sažetcima blog postova pa vam ih detaljnije neću objašnjavati, postoji kategorija na blogu sa istim imenom i samo trebate kliknuti na nju da vam prikaže sve postove strpane u nju.

Bilo bi prečudno da vam u sažetku blog posta počnem pisati o već sažetom postu prijašnjih postova…na kraju bi se i vi i ja izgubili u tekstu. help me

TRAVANJ

ulola main picture

14. POST –https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/01/recenzija-ulola-maslaca-za-tijelo-od-cokolade-i-narance-te-pilinga-od-limunanarance-i-ulja-kostica-marelice/

U travnju smo ostvarile još par suradnji pa tako i sa odličnom Ulolom koja nam je poslala ovaj predivan poklon na testiranje i uz detaljno proučavanje nisam mogla naći mane. Ovdje mi se posebno sviđa dizajn i prezentiranje proizvoda, dakako, i kvaliteta u usporedbi sa prihvatljivim cijenama te su mi  oba proizvoda  bila odlična. (ne, nisam počela jesti maslac sa čokoladom koji miriši po Jaffa keksama….suzdržala sam se lol).

Sam piling je također odličan jer obožavam prirodna ulja u proizvodima, a limun je super za osvježenje kože po ovim vrućinama.

“Mislim da sam prilično obrazložila cijeli slučaj i zašto ovaj proizvod zaslužuje čistu peticu – sastojci su bogme prirodni, cijena je i više nego prihvatljiva, proizvod se jako sporo troši, ambalaža je čvrsta i lijepog primamljivog dizajna. Sam proizvod miriši blago po čokoladno-narančinom miksu te je smeđe boje, iako krutog oblika topi se kada dođe
u kontakt sa kožom. Ne ostavlja čokoladne fleke čak niti na bijeloj koži, dok se jako brzo upija u kožu te nije nimalo mastan. Inače jedan od razloga zašto baš me maslaci za tijelo ne privlače previše je zbog tog masnog efekta gdje mi se zamasti odjeća i osjećam se na kraju ko riba u ulju, mislim da mi je jednom netko rekao da se nakon nanošenja nekog
maslaca osjećala kao da će iskliznuti iz hlača van.

Jedini loš efekt na to sve jest što ćete pošteno ogladniti za nečim slatkim, inače Ulola ima nekoliko maslaca u ponudi i nadam se da će ih biti još, nekako mislim da je ovaj najviše popularan.starac

wet n wild main

15. POST  –https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/09/recenzija-3-wet-n-wild-stvarcice-coverall-pressed-powder-megalast-lak-za-nokte-i-megaglo-illuminating-powder/

Sa sve većom popularnošću ovog brenda, morala sam i ja natipkati nešto o njemu, iako je nažalost jedan proizvod stigao polomljen u prijevozu, tuzniali lakić za nokte je odlične kvalitete koju mogu mirne duše usporediti sa OPI i Collistarom dok mi je ovaj Pressed Powder sve bolji i bolji iz dana u dan, pogotovo jer nalazim razne varijacije kako ga koristiti.

Wet n Wild je prilično jeftin brend sa dobrom kvalitetom kozmetike pa škicnite malo na njihove stalke u Dm-u.

“Nemam prigovora za ove lakiće, osim možda kako bih voljela da imaju više nijansi. Kvaliteta formule je odlična, jako dugo traje, ne oštećuje nokte, ne ljušti se, podsjeća na Collistar lakove za nokte, ali se ipak brzo skidaju sa odstranjivačem dolje. Četkica je jedna od boljih koje sam imala priliku koristiti, dizajn lakića je lijep, dosta ga je jedan sloj i čak ima blagi završni sjaj na lakiću, dobijete  13.5 ml proizvoda lakića odlične kvalitete i duge postojanosti za samo 23 kn. Što bi još htjeli?  Definitivno preporučam.”

estee lauder sjajila main

16. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/11/mala-recenzija-slatkih-estee-lauder-pure-color-gloss-ultra-brilliance-sjajila/

U ovom postiću napisala sam nešto više o ovim predivnim Estee Lauder sjajilima, bogate, hidratantne formule, odličnog mirisa i lijepih nijansi, svakako se vidi razlika između ovog sjajila i nekih jeftinijih brendova.

“Miris je apsolutno predivan, podsjeća me na voćni puding, ali domaći kad ga radite, malina ili jagoda, nije intenzivan, ali par puta sam se ulovila kako želim ići spremati puding za jesti. lolSjajilo se dozira kroz malu rupicu na ambalaži i meni je to ok – nije previše, a niti premalo i sjajilo se može lijepo rasporediti i bez onog viška sa kojim ne znate kud dalje.

Jedna od razlika koju sam uočila između tih dviju nijansi jest da je Flashdance malo više gumenastije strukture dok je Coral Chic više tekuća, pogotovo se vidi kako trošite sjajilo pa se kod Flashdancea vidi koliko ga je još ostalo jer vidite praznu ambalažu tubice, dok to na Coral chicu ne primijetite i ambalaža je konstantno iznutra premazana proizvodom.”

17. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/12/sto-ste-mogli-citati-u-travnjusvibnju-i-lipnju-2013/

Drugi sažetak blog postova.

nikel noviteti

18. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/24/testirale-smo-nikelovu-bajku-mirisnu-kremu-za-tijelo-i-mirisni-piling/

Sa dolaskom proljeća i prirodom u cvatu ( iako smo imali prilično jadno, tmurno i kišovito proljeće) stigli su nam i Nikel noviteti koji super mirišu pa sam ovaj puta pisala o 2 njihova proizvoda – mirisnoj kremi za tijelo i pilingu.

Nikel je također hrvatska kozmetika, uvelike nagrađivana za svoje proizvode i dosta pristupačna cijenama te osim ovih proizvoda imam još dosta favorita o kojima ću pisati.

“Svakako podržavam što je u pilingu miris puno manje intenzivan,ambalaža je preslatka, piling se sastoji od zrnca jadranske soli natopljenih u prirodnim uljima, nije mastan i ne cijedi se dolje, meni je sasvim ok, a učinkovitost mu je dobra te na kraju ostavi blagi uljni sjaj i osjećaj na koži dok je miris dosta prigušen.

Budući da mu je cijena dosta prihvatljiva te se sporo troši, rekla bih da se isplati – jedino ću sad patiti doma jer imam otvoren ovaj piling i onaj od Ulole, malo su slični pa ću opet biti rascjepkana kojeg da koristim – vjerojatno ću svaki put koristiti drugog. lol

rimmel space dust

19. POSThttps://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/25/opsjednutost-sa-rimmel-space-dust-lakicima-za-nokte-recenzija/

U ovo vrijeme bila sam opsjednuta sa jednom serijom pa su mi ovi lakići odlično poslužili ( iako me već sad prošla zaluđenost sa njome, a mislim da je i otkazana….znam, grozna sam, ali općenito brzo gubim zanimanje za neke stvari misli).

Svakako škicnite na post jer sam fotkala swatcheve ovih predivnih lakića i teško ih je prikazati preko fotkice, puno su ljepši u realnosti. Da su nam barem sve nijanse dostupne…loveeeeee

“Nemam prigovore na ove lakiće, možda jedino kako želimo ostatak kolekcije da nam bude dostupna, inače su boje predivne, formula izgleda kao da sadrži zvjezdanu prašinu, dovoljan je jedan sloj, ali ako želite baš intenzitet možete staviti još jedan. Nama su lakići superiorni i brzo su skočili u favorite.

Postojanost je odlična, meni se nisu dugo počeli ljuštiti ili uništavati, ne treba ih ribati dolje da bi ih skinuli, nisam dobila migrenu od mirisa,ne uništavaju nokte,  dizajn je presladak – a cijena je 25 kn za 8 ml proizvoda.”

20. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/04/26/sazetak-postova-koje-ste-mogli-citati-preko-ljeta-2013-od-srpnja-do-pocetka-studenog/

Treći sažetak blog postova.

SVIBANJ

essence bloom me up main

21. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/05/04/darivanje-essence-bloom-me-up-proizvoda-i-malo-predstavljanje-kolekcije/

Svibanj je mjesec kad mi općenito ništa ne polazi od ruke i jedva čekam da prođe pa sam ga odlučila započeti sa malim darivanjem za vas i ukratko vam predstavila novu Essencu Bloom me up kolekciju iako se nažalost nisam uspjela dočepati nigdje kistića – bili su rasprodani brzinom munje.

“Proizvod dolazi u jednostavnoj prozirnoj plastičnoj ambalaži i sam poklopac djeluje malo klimavo i lomljivo. Na samom puderu možete vidjeti cvjetni dizajn koji polako blijedi kako ga trošite, nijansa je prilično prozračna i bijela, sadrži jako sitne šljokice, formula je lagana, svilenkasta, ne trusi se i bez mirisa je. Nije za suha područja na licu jer će ih praškasta formula pudera istaknuti.

To je ono što vam mogu reći sa limitiranim isprobavanjem ovog proizvoda, inače baš ne koristim shimmer pudere jer sam bijela ko Snjeguljica pa se uvijek sjetim grozne scene iz Twilighta i svjetlucavih vampira što je i više nego dovoljno da zaobilazim ovakve proizvode lol pa vam ostavljam da prosudite sami, cijena mu je ionako jeftina. “

rimmel maskara i puder

22. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/05/05/recenzija-rimmel-rockin-curves-maskare-i-stay-matte-pudera-u-kamenu/

Ovaj puta na red je došla Rimmel Rockin curves maskara pa sam ju malo uspoređivala sa Retro Glam maskarom, a napisala sam i nekoliko pohvala na račun Stay Matte puderu u kamenu za matiranje. Mislim da vas je dosta upoznato sa ovim proizvodom i uvelike je hvaljen kao dobar proizvod za matiranje masne kože. 

“Također još jedna razlika od Retro Glam maskare je u samoj četkici koja je zaobljena i lagano srcolika – lijepo zahvati trepavice, čak i one male ili slabije, meni je onaj deblji zaobljeniji dio puno više bolji za gornje trepavice, a relativno se brzo i suši – minuta možda ako ju niste stavili na više slojeva.

Ja praktički nikad nemam samo 1 sloj maskare jer uvijek gunđam kako ne mogu postići volumen jer iako imate duge trepavice ponekad jednostavno ne žele surađivati da ih podignete i uvijete…….a sprave za uvijanje trepavica zasad izbjegavam u širokom luku. Ova maskara bi trebala podići vaše trepavice i pomoću rotiranja aplikatora ih lagano uviti bez da se gnjavite sa dodatnim spravama za uvijanje ili češljanja trepavica sa suhom četkicom neke posušene maskare da bih ih razdvojili.starac

ulola krema

23. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/05/06/kako-je-testiranje-prosla-ulola-facelift-prirodna-krema-za-intenzivnu-njegu-podrucja-oko-ociju-i-smanjivanje-bora/

Ovdje ste mogli više pročitati o svim mukama koje imam sa suhim područjem oko očiju te sitnim boricama koje neke formule istaknu pa izgledaju ko kanali, te sam vam opisala svoj način rješavanja tih problema.hair

Jedan proizvod koji mi je uvelike pomogao u tome je ova Ulola Facelift kremica za njegu područja oko očiju, malo čudnije miriši i neke je zelenkaste boje, ali zasad sam zadovoljna sa njezinim efektom i koristim je svaki dan, opet, patim na prirodna ulja u proizvodima.

“Moj problem je što sam si dosta uništila to područje oko očiju, nije samo velika količina stresa kriva, nego godine kad sam u srednjoj jednostavno zaspala sa šminkom na očima, ne koristila nikakvu hidrataciju za kožu dok mi je to područje inače jako suho, dehidrirano, ponekad i hrapavo, a meni ne da vrag mira pa stalno prelazim prstima po tom području što svakako ne pomaže, jako loša navika  zbog koje moram koristiti vodootporni make up inače bih drugo sve razmrljala.2zfmv7r

Također imam izražene mišiće ispod očiju, npr.  dok se  smijem ( rijetki trenuci smil42c642dbb72ef), to područje izgleda kao da imam vreće podočnjaka ispod, a budući da je moj centar šminkanja isticanje tamno zelene boje očiju, mislim da sad već možete vidjeti problem.”

clinique main picture

24. POST –

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/05/27/recenzija-clinique-high-impact-curling-maskare-even-better-korektora-i-repairwear-laser-focus-seruma/

Nastavljujući svoje muke sa njegom oko očiju, drugi proizvod koji mi uvelike pomaže u tome jest Clinique Laser Focus serum, iako mu je cijena malo preskupa.

Također sam vam malo predstavila Even Better korektor za srednje do teže prekrivanje te High Impact curling maskaru koja radi na duljini trepavica, ali blagom volumenu.

“Budući da je ovaj serum prilično skup, najbolju svrhu kod mene ima ujutro – ono što ovaj slatkiš najbolje radi jest vizualna korekcija – dosta mu je kap ili 2 da utrljam na kožu ispod oka i borice se vizualno smanje, koža osvježi, podočnjaci povuku do nestanu te dobijem onaj svilenkasti zaštitni film na koži koji mi je zatim odlična podloga za nanošenje make up-a bez da se brinem kako će se ostatak make upa zavući u te borice. Jednostavno vam ne mogu opisati koliko me te funkcije ovog seruma oduševljavaju. loveeeeee

biobaza 2

25. POST – https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/05/31/razocaranje-sa-biobaza-3-u-1-gelom-za-tusiranje-od-ruze/

Jedan od proizvoda za koja sam imala velika očekivanja je bio gel za tuširanje od ruže iz Biobazine kolekcije, ali me nažalost dosta razočarao, nabrojala sam vam u postu oko 8 točaka zašto i izrazila prilično veliku kritičnost prema njemu.banned

“5. Kao kupka? Kako? Jednostavno ne vidim tu teoriju. Trebalo mi je po 5 doziranja pumpicom da se opće mogu otuširati i onda mi je više dojadilo …….ne vidim kako napraviti kupku od nečeg što se niti ne pjeni,niti osjetite da opće koristite…….za mene su kupke pojam nečeg mirisnog, bogatog, opuštajućeg, ili bar osjetite da je nešto u vodi, neka bogatija i nježna, hranjiva formula ……..možda da istresete pola ambalaže unutra? javite mi ako netko proba.lol

Ovaj puta sam malo oduljila ovaj post sa sažecima, ali htjela sam dostići svoje trenutno piskaranje i trudila se da vam stavim linkove i ne pretjeram sa objašnjavanjima, pa ako vas nešto zanima sve detalje možete saznati na njima.

Preko vikenda čeka  nas Ulola recenzija mlijeka za čišćenje i kremice za ruke, a vjerujem da vas zanimju i dobitnici Afrodita darivanja, stay tuned. bedtime fairy

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog - mjesečni sažeci svih postova ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Što ste mogli čitati od veljače do lipnja 2014. godine ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

  2. ovo je baš originalna ideja, napravit presjek postova 😀
    zainteresirala si me za Weleda kozmetiku,, davno sam dobila neke njihove testere i znam da mi je prvi dojam bio oke 😀 zanimaju me i njihove paste za zube, neki su ih nakvalili 😀
    obožavam i Wet N Wild 😀 upravo ovi Megalast lakovi su im najbolji 😀

    • sanasorey says:

      da, bio je jedan od mojih trenutnih bisera kad nemaš pametnijeg posla pa si ga nađeš za sljedećih par mjeseci 😛
      ali je puno posla…..
      meni isprva weleda pasta sol nije bila nešto fantastično, okus mi je bio čudan i dosta je vodenasta, ali na kraju kad pogledaš rezultat – odlična je, izribala mi je i nešto kamenca i to sam tek poslije skužila……tako mi je sad teško se vratiti na stare paste npr plidentu, a trenutno imam druge stvari koje su na hitnoj listi….
      ostala sam i bez dnevne kreme pa se sad i dalje dvoumim između 2 favorita – organic surge ili weleda 😛
      wet n wild imaju dosta super stvari, samo treba prošnjofati po njima, super da su došli k nama. 😉

      • hahaha vjerujem da je hrpa posla 😀 ovo je super pregled za nove čitatelje, koji su propustili sve te postove 😀
        možda je dobro Weledu miksat s nekom drugom pastom koja ima bolji okus 😀 super što kamenac skida 😀

  3. Goga B says:

    E, da…i dobar ti je savjet-Mistiku ne čitat na prazan želudac! 😉

  4. Goga B says:

    Jesi se natipkala……..Svaka čast 😀 Svega ima. Osvrnut ću se samo na Weledu-nakon tvog posta, odlučih se na kupnju Welede, koja je pun pogodak za moju kožu. 😉

    • sanasorey says:

      ahahaha, i sebe sam zaludila s weledom, imam tri stvari na popisu pa ću vrebati akcije ili dok se nađem opće blizu dm-a da pogledam…..:P
      ps. a kako je meni jadnoj bilo tipati opet o postu s mistikom i gledam te fotkice 😛 odmah sam tražila nešto slatkog i kupila milka kekse, one ko jaffa samo milka verzija…….vražje sniženje u konzumu 😛

Leave a Reply

