Recenzija Nuxe Reve de Miel balzama za usne ;)

nuxe balzam main

Hello, 04budući da sam prilično opsjednuta sa Nuxe proizvodima ( iako je to već stara vijest), ne može proći par mjeseci da vam ne stavim novu Nuxe recenziju, a imali ste čak i priliku nedavno osvojiti Reve de Miel kremicu za ruke.

Ovaj puta napisati ću par riječi o balzamu iz iste linije pogotovo što se njegovi osvježavajući sastojci dobro uklapaju u ove ljetne dane ( iako još čekamo da krenu pasje vrućine…..nekako mi je već dosta kišobrana i dugih jakni).

PROIZVOĐAČ: Nuxe Pariz Francuska

Zastupnik i uvoznik: Sabex d.o.o Zagreb

GDJE KUPITI: u svim bolje opskrbljenim ljekarnama, prodajna mjesta možete pogledati ovdje —>   http://www.nuxe.hr/Nuxe/Prodajnamjesta.aspx

CIJENA: oko 96 kn, 15 ml

Ako želite više doznati o Reve de Miel liniji skoknite na ovaj link —>  http://www.nuxe.hr/Linije/RevedeMiel.aspx

ili posjetite ih na Facebook stranici —>   https://www.facebook.com/NuxeHrvatska

Ako želite isprobati neke testere, pišite im na ovaj link —>   http://www.nuxe.hr/Nuxe/Prijavitese.aspx

nuxe balzam

NUXE REVE DE MIEL BALZAM ZA USNE

Ovaj legendarni balzam, čija je učinkovitost dokazana u izrazito nepovoljnim vremenskim uvjetima u Kanadi, bogato hrani i obnavlja suhe i ispucale usne. O njegovoj popularnosti govori i podatak da se svake minute proda jedan Rêve de Miel® Balzam za usne diljem svijeta.

Balzam je namijenjen izrazito suhim i oštećenim usnama, a preporuča ga se nanositi svaki dan, i ljeti i zimi – koliko god je potrebno da se usnice ne oporave.

Učinci na kožu 
Oštećene usnice su obnovljene – 96%*,
Usnice su nahranjene – 82%*
Usnice su zaštićene – 91%

SASTOJCI: Dragocjena biljna ulja čileanske ruže, slatkog badema te uljni ekstrakt nevena hrane, omekšavaju i regeneriraju ispucale usne.

Med cvijeta bagrema umiruje i štiti hidrolipidni sloj kože, dok shea maslac njeguje kožu čineći ju mekšom.

Vitamin E djeluje aktioksidativno, protiv prijevremenog starenja kože dok ekstrakt grejpa daje osjećaj nevjerojatne ugode prilikom korištenja.
Sadrži 80,2 % sastojaka prirodnog porijekla.

nuxe balzam 2

Sam balzam dolazi nam u već poznatoj Nuxe kutijici te u sebi sadrži malu, slatku  staklenku (teglicu)  sa 15 grama proizvoda. Kao što možete vidjeti na fotkicama, sama ambalaža nije napunjena do kraja nego tek možda do pola budući da ipak sadrži samo 15 grama, iako bih voljela da je puno više, pogotovo što mu je cijena skoro sto kn.Teglica ima bijeli plastični zatvarač.

Miris je dosta blagi, slatkasti i vuče na limun te prilično osvježavajući za ove ljetne dane, iako sam se ja naučila na slatkastije stvari, bogme se po ljeti neću buniti na nešto svježije ili citrusnog, okusa skoro pa i nema.

Balzam je žućkaste boje i u teglici je tvrde, guste  teksture koja se topi u dodiru sa prstima, tu i tamo možete naići na neku grudicu u balzamu, ali se i ona rastopi. Što se nanošenja tiče – tu ćete ipak morati upotrijebiti prste, ne znam koliko vam to paše ili ne -meni baš i ne smeta……ipak su to moji prstići. Jest da ipak ima nekih minusa koji dolaze sa tom metodom – poput masnijih ruku, teže zahvaćanje proizvoda kad ste već pri kraju teglice,  itd. …..

Nuxe ima i balzam za stiku, pa kako god vam paše.

Kako rekoh, balzam se topi pod prstima i tekstura postane lagano kremasta, malo ga treba za nanošenje i ostavlja blagi odsjaj na usnama. Prvenstveno je namijenjen jako suhim i oštećenim usnama, što moje zasad još nisu, ali ono…….kako odoljeti isprobavanju Nuxea ako već imate priliku? spa-onion-head-emoticonDefinitivno trebam u neku kliniku za odvikavanje – mislim da će me stavit u onu grupu gdje će pisati -“čudaci opsjednuti s kozmetikom”.crying2-onion-head-emoticon

Možda zato jer su mi usne više manje normalne – nisam mogla baš vidjeti neki veliki efekt na njima, većinom je baš za oštećene usne kojima treba brzi oporavak, možda bi mi više onda pasao Nuxe balzam u stiku, pogotovo jer ga je praktičnije nositi svuda za sobom.

nuxe balzam sastojci

Meni je bio solidan, usne su meke, imaju blagi odsjaj, med se na svu sreću baš i ne skuži jer nisam baš veliki ljubitelj njegovog mirisa. Možete ga stavljati po danu ili malo u debljem sloju prije nego idete spavati, znam da ga neki stavljaju i ispod nekih ruževa ili sjajila za usne, meni osobno to jednostavno ne paše – niti volim zabetonirati 50 stvari na sebe, niti miješati stvari – pogotovo one koje bi trebale imati neku regenerativnu funkciju, niti mi baš paše kao podloga jer će se neke formula ruževa početi brže mrljati ili brisati, itd.

Malo dulje traje na usnama od drugih balzama, pa uz onaj meki osjećaj i blago osvježavajući efekt ne trebate svakih pola sata kopati po torbici i nanositi balzam opet ….i opet…..što je svakako dobro. Također, gramaža od 15 grama dugo traje.

OCJENA 4/5  sherlock

Ovaj balzam na kraju je dobio ocjenu 4…….zašto? Ne znam………mrvicu sam više očekivala, pogotovo što svi pričaju o njemu, a bogme i za cijenu koju ima, iako mi se čini da je nekad davno bio jeftiniji. Kako rekoh, više je namijenjen za suhe, oštećene, ispucane usne koje reagiraju na promjenu vremena, velike vrućine, vjetar, hladnu zimu…..you get the point……..pa se na njima vjerojatno i vidi veća promjena – meni je bio solidan za normalne usne,.

ALI, moram napomenuti kako me ni Melem nije baš previše očarao sa svojim djelovanjem – tj. opet solidno………tako da jednostavno mislim kako mi nije potrebna ( za sad) ultra njega i više bi mi pasala neka lagana hidratacija uz blagu njegu što većinom dobim iz kvalitetnih sjajila za usne ili ruževa ( i još jedno desetak jadnih balzama otvorenih pokraj mene koji strpljivo čekaju kad će napokon doći na red  ignored……….).

Sama ambalaža je slatka, pogotovo teglica sa balzamom koja sadrži prirodne sastojke, ima ga 15 grama i cijena mu je skoro 100 kn, na vama je da odlučite trebate li ga…..ja ću eventualno probati još njegovu verziju u stiku.

Eto, ovo je bila mala, kratka i ljetna recenzija još jednog Nuxeovog proizvoda, čini mi se da će ovakvih postića biti više, pogotovo dok radim, imam još par suradnji na vidiku, pa će tako, nadam se, biti i još nagradica za vas. Ako želite da se pozabavim kojom određenom kategorijom slobodno javite tu ili na fejsu – npr, gelovi za tuširanja, lakići za nokte, njega kose, dekorativa, itd. Stay tuned, uskoro bi moglo novo darivanje.cheer

nuxe reve de miel linija

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije -njega usana and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Recenzija Nuxe Reve de Miel balzama za usne ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

  2. Keke Kao says:

    super, i ja volim nuxe proizvode, ali ovo mi je ipak preskupo, za 15 ml…..ali, kao i uvijek, super recenzija 😉

    • sanasorey says:

      thanks…….
      mislim da je davno prije bio jeftiniji, a što ćeš….ima i luđih stvari koje kupujemo, pogotovo dok pogledaš na cijene ruževa za usne :P…onda se cijena balzama i ne čini tako nenormalna, kao…….trebale bi više uložiti u njegu nego dekorativu..ahahaha

Leave a Reply

