Kako je prošlo testiranje Bioderma Cicabio kreme – recenzija ;)

bioderma 3

Hello, cheer1-onion-head-emoticonpreko ljeta uvijek malo štekam sa pisanjem jer sam obično sretna što radim, pa makar to bilo i sezonski samo, ali obično to sve nadoknadim preko zime dok imam viška slobodnog vremena, a i većina vas nije tu često ko prije iako nam je ovo ljeto totalni promašaj. Pitanje kakva će nam onda biti jesen.dunno

Ipak polako nastavljam sa suradnjama, kako dosadašnjim tako i sa novima o kojima ću pisati ubrzo, pogotovo što sam bila happy jer sam postala VIP Schwarzkopf ambasador na godinu dana i čeka me pisanje par recenzija o dobivenim proizvodima, a neki su me bogme i oduševili, ali vratimo se mi na temu kako je ova Cicabio kremica dospjela u moje ruke.

Budući da sezonski radim u tvornici proizvodnje hrane pala mi je na pamet ideja kako bih bila odličan testni zamorac za ovu kremicu budući da se sto pedeset puta tamo porežem, ogrebem, napiknem na nešto, opečem, redovno oblijem sa vodom, octom, itd……uglavnom, you get the point.  A budući da ste stalno u nekakvim rukavicama ili u vodi jako masne stvari ne dolaze u obzir – tako da mi je ova kremica došla kao idealan izbor da vidim njezin učinak, pogotovo što su me neki već pitali da li sam ju isprobala i kakvi su moji dojmovi. sherlock

Proizvodi Bioderma svrstavaju se u skupinu dermokozmetike, a sadrže prirodne sastojke i komponente izolirane iz ekstrakata ljekovitog bilja, čija je učinkovitost klinički dokazana.

Razvijeni u farmaceutskom okruženju, uz stalnu suradnju s vodećim istraživačima i stručnjacima u području dermatologije, proizvodi Bioderma nude rješenja za njegu i zaštitu kože kod različitih dermatoloških problema poput preosjetljivosti kože i vlasišta, akne, eritro-kuperoze, rozaceje, atopijskog i seborojičkog dermatitsa, psorijaze te za zaštitu od UV zračenja u sučajevima hiperpigmentacije, lupusa, polimorfnih svjetlosnih erupcija…

GDJE KUPITI: ljekarne, također postoje Dermo-barovi na kojima možete dobiti uzorke proizvoda

Ako želite saznati više info o njihovim proizvodima, molimo posjetite ovu stranicu —>

http://www.pharmatheka-consult.hr/program.php?id_programa=1&oznaka=bioderma

ili pak ih pitajte na Facebook stranici —>

https://www.facebook.com/pages/Bioderma-Hrvatska/203960083013957

bioderma 1

BIODERMA CICABIO KREMA 

Cicabio linija se sastoji od KREME i LOSIONA.

Suhe rane, rezove i porezotine tretirati s kremom, dok losionom tretiramo sve vrste vlažnih lezija.

CICABIO BIODERMA KREMA

Cicabio KREMA, umirujuća i regenerativna krema temelji se na novom konceptu u njezi oštećene i nadražene kože. Potiče obnovu površinskog sloja kože, stimulira zacjeljivanje i zatvaranje oštećenja kože, potiče sintezu kolagena i elastina te djeluje umirujuće i protuupalno. Patentirani sastojak Antalgicine® , inovacija proizvođača BIODERMA, umiruje svrbež i ublažava lokalni osjećaj boli. Time krema štiti od oštećenje kože kao posljedice lokalne iritacije. Krema stvara zaštitni film i štiti hidrolipidnu barijeru kože.

Djelovanje i aktivni sastojci:
– odmah umanjuje bol i umiruje svrbež (Antalgicine®)
– djeluje antibakterijski i prevenira sekundarnu infekciju (bakar)
– ima protuupalno i antibakterijsko djelovanje (cink)
– djeluje snažno antioksidativno (resveratrol)
– potiče sintezu kolagena i elastina (azijatikozidi iz gotu-kole)

Zahvaljujući svojim sposobnostima optimalizacije procesa zacjeljivanja kože, Cicabio krema može se primjenjivati kod svih oblika suhih lezija: porezotina, ogrebotina, opeklina prvog stupnja, od prvog previjanja rana sa šavovima, nakon carskog reza ili bilo kojih dermatoloških zahvata (laser, peeling, dermoabrazija, itd.).

CIJENA : oko 55 kn, 40 ml 

KAKO KORISTITI: Obilno nanijeti na područje oštećenja kože i lagano razmazati bez utrljavanja.
Ponoviti nanošenje 2 ili više puta na dan, sve do potpunog zacjeljivanja i oporavka kože.

Original ove kreme možete vidjeti gore na fotkici, radi se o tubici sa uskim aplikatorom od 40 ml i cijena joj je u ljekarni oko 55 kn. Bioderma mi je velikodušno poslala na testiranje 6 testerića po 2 ml ove kreme što mi je zapravo i super došlo jer mogu jedan testerić uvijek nositi sa sobom na posao, mali je, tanak i stane u malu torbicu koju imam sa sobom pa ako ju zatrebam ( a vjerujte mi, svaki dan se uspijem negdje srediti – o modricama da niti ne govorim – od zelenih do ljubičastih i crnih uhhh) znam da ju imam sa sobom.

Prvo, ova krema ima veliku popularnost u zacjeljivanju rana i ožiljaka od prištića te ju mnogi koriste i umjesto kreme za lice, ali mislim da baš nije preporučljivo jer je ovo krema namijenjena za zacjeljivanje kože i rješavanju određenih problema, rana, opeklina te su njeni sastojci upravo namijenjeni visokom i brzom zacjeljivanju kože – što nije baš preporučljivo da ju koristite umjesto dnevne kreme, bar moje mišljenje. misli

bioderma 4

Moram priznati da imam dosta brzo prirodno zacjeljivanje kože, ali čak sam i ja uvjerila da ova kremica ima svojim čari te sam ju testirala na nekoliko područja.

Krema nema mirisa niti boje, dosta je lagana, fluidna i nemasna, lako se razmazuje, ne ostavlja tragove po koži ili odjeći i brzo se upija u kožu. Također u doticaju sa vodom ne ostavlja masni osjećaj pa ne glumite ribu u ulju, što je nešto ja posebno mrzim.gaah

Na razne tipove opeklina ili iziritiranu kožu djeluje umirujuće i smanuje ono bolno pulsiranje dok je koža jako glatka i meka, krema se upije u kožu tako da se niti ne vidi kako ste nešto nanijeli na sebe. Ako ju nanosite više puta na dan možete primijetiti kako se koža brže oporavlja.

Na porezotine, ogrebotine, vađenje sitnih ivera trijeska koje su vam završile pod kožom – itd, također se može vidjeti kako se koža brže regenerira i pritom je meka i glatka, bez onih hrapavih krastica i ljuštenja.

Što se tiče mojeg problema sa misterioznim krugovima koji mi se svake sezone pojave po koži stopala, a da još uvijek nisam skužila od čega – vjerojatno iritacija na one gumene čižme u kombinaciji sa octom i ostalim tvorničkim cirkusem – nažalost nisam vidjela nekog pomaka, ali trenutno sam ostala više bez ideja čime to tretirati, a da zapravo i djeluje jer puno stvari koje obično pomognu u sličnim slučajevima sad ne djeluju. Većinom mi se koža vrati u normalu nakon što prestanem raditi tamo. hmm

Kao što rekoh, odlična je i za tretiranje problema sa prištićima i koža se brže oporavi, također je jako lagana i nemasna te stvori zaštitni film na koži  pa ju možete nanijeti ispod make up-a da djeluje – međusobno ne smetaju jedna drugoj, a nakon što skinete make up nakon cijelog dana ( ili ako ste jedan od jadnika koji radi noćnu ) imate onaj “wow” izraz lica jer ova kremica bogme radi čuda na ovom području. loveeeeee

Kremu ne treba puno nanijeti, meni tester iznenađujuće dugo traje, a u ljekarni ju možete kupiti prilično jeftino što se mene tiče – pogotovo što vjerujem Bioderminim proizvodima i zasad me niti jedan nije razočarao. Hail

OCJENA 4.3 /5

Po prirodi imam prilično brzo zacjeljivanje rana, na čemu sam inače zahvalna pogotovo dok radim u tvornici, ali to ne znači da mi neka super kremica dobro ne dođe. Prvo sam željela mjeriti vremenski koliko treba nečemu da zacijeli, ali sam ipak došla do zaključka kako će kod svakog djelovati drugačije – što sam testirala i na još jednoj osobi pa ova kremica u kombinaciji sa mojim brzim zacjeljivanjem daje odlične i super rezultate. Što ne znači da se baš moram non stop srediti na poslu, ali čim više pazite to se više gluposti dogodi, jelda? indian

Mislim da je ovo prilično dobra kremica, naravno još ne mogu prežaliti Bivacin prašak koji mi je bio najbolji ikad za zacjeljivanje rana, ali mislim da su ga prestali proizvoditi – bar dok sam ga tražila. Krema je prilično solidna jer sam vidjela na svojoj koži kako je na nekim ozljedama ubrzano zacjeljivanje i meka koža, plus da je nemasna što me prilično oduševljava te stvori onaj zaštitni film na koži koji stvarno i ostaje tamo – ne briše se dolje u doticaju sa par kapi vode i ne miješa se sa make up-om.

Sporo se troši, mislim da je prilično jeftina, ponekad možete naletjeti na akcije u kojima je drugi proizvod upola cijene, tako da se bogme isplati pomno pratiti Biodermine novosti.

Nisam joj dala peticu jer ipak moj trenutni problem sa iritacijom kože na gumene čižme i ocat nije riješila, ali nastavit ću dalje tretirati pa što bude, ovako ju smatram prilično dobrim izborom za neke vrste oštećenja kože. starac

bioderma 2

Još da spomenem kako postoji i Bioderma kartica vjernosti za koju iskreno ni ja nisam znala da postoji dok mi nije došla poštom doma – uglavnom za kupovinu proizvoda u iznosu od 680 kn imate pravo na proizvod gratis, što je prilično dobra gesta kako nagraditi svoje vjerne kupce. Priložila sam vam fotkicu na kojoj vam piše više detalja.

Eto, toliko u ovom postu sa Bioderminom kremicom, sljedeće me čeka ona mala hrpica proizvoda od Schwarzkopfa, a mislim da neki teško čekate da natipkam kako je prošlo testiranje dvaju Nuxe ulja, kasnije mi dolazi Afrodita sos linija za njegu stopala i nekoliko proizvoda iz Paula’s choice linije proizvoda i milijun stvari koje na kraju prije potrošim nego uspijem natipkati o njima. stress

Obećala sam vam i nagradnu igru, iako sam imala nešto drugačije u planu i napraviti mali ljetni paketić, samo ljeto je podbacilo pa ću ipak smisliti nešto za nagradu toliko da fun and games are still going on. Stay tuned, čeka me puno tipkanja.horse

BIODERMA CICABIO LINIJA

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Kako je prošlo testiranje Bioderma Cicabio kreme – recenzija ;)

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

Leave a Reply

