Recenzija 3 Paula’s Choice proizvoda – Skin Perfecting 2 % BHA Liquid, Clear Fluid i Skin Balancing moisture gel ;)

paula choice new stuff

Hello,work-onion-head-emoticon napokon sam pronašla malo vremena da vam otipkam i ovu recenziju o tri proizvoda koja su mi bila doplovila na testiranje od brenda koji je nedavno stigao i na hrvatsko tržište.  Jako mi je drago da sam imala prilike ostvariti suradnju sa njima – jednostavno obožavam kopati po novim stvarčicama i predstavljati ih drugima. mirko

Radi se o Paula’s Choice brendu za kojeg ste dosad već možda i čuli, njihove stvarčice dostupne su vam putem web shopa, a često imaju akcije i male poklone uz kupnju pa ih svakako vrijedi  pratiti, a sama komunikacija sa njima je fenomenalna što svakako svi znamo cijeniti i proizvodi koji su mi stigli su odabrani prema mojem tipu kožu i problematici.love-onion-head-emoticon

Moram priznati da dosad nisam baš imala priliku koristiti hidratantne kreme u tubicama, većinom sam imala razne teglice svega i svačega pa nakon skoro 2 mjeseca korištenja ovih proizvoda krenimo na same dojmove.

Samo da napomenem kako za ovakve proizvode trebam malo dulje vremena kako bih bila sigurna u dojmove ili rezultate pa vam tako ne mogu napisati recenziju o kremi za lice nakon deset dana, a i jednostavno ne volim poplavu članaka u par dana o jednom te istom predmetu – sjetimo se samo Aussie brenda, krv mi je ispio na slamku sa reklamama i člancima…i na kraju sam pola proizvoda razdijelila okolo, a pola još uvijek  doma skuplja prašinu. kava

PAULA’S CHOICE PROIZVODI: 

paula choice

– Osnovala ih je stručnjakinja za njegu kože Paula Begoun

– Dokazano učinkoviti u borbi protiv bora, akni, rozaceje i osjetljive kože

– Bez umjetnih mirisa i bojila (što je najbolje za vašu kožu)

– Proizvodi se ni na kojoj razini razvoja ne testiraju na životinjama

– 100% garantiramo da budete s njima zadovoljni

Misija Paula’s Choice jest vrhunska skrb o vašoj koži bez obzira koristite li naše ili neke druge proizvode.

Proizvodima Paula’s Choice uspješno se tretiraju brojni problemi, od akni, bora, rozacee, osjetljive kože, oštećenja od sunca, suhe kože, masne kože do mitesera.

Jamčimo stopostotnu učinkovitost naših proizvoda kod bilo kojeg tipa kože ili problema. Zbog našeg jedinstvenog pristupa, koji je kombinacija istraživanja, recenzija i stalnog razvoja proizvoda, obraćaju nam se žene iz cijeloga svijeta želeći dobiti objektivne, uravnotežene i potvrđene informacije o tome što jest a što nije dobro za njihovu kožu.

Razlika između AHA i BHA kiselina smiley-wise

BHA kiseline sadrže salicilnu kiselinu koja čisti duboko unutar pora i tako odčepljuje i smanjuje pore skoro preko noći. Na ovaj način spriječava nastajanje mitesera i akni. Također djeluje protiv upalno i smirjuje iritaciju. BHA proizvodi namjenjeni su svima onima koji se bore protiv akni, mitesera i prištića.

AHA kiseline sadrže glikolnu kiselinu koja djeluje samo na površini kože i tako smanjuje znakove starenja, uključujući bore, oštećenja od sunca i diskoloraciju. Vraća mlađi i čvršći izgled kože te smiruje kožu. AHA proizvodi namjenjeni su koži oštećenoj od sunca, suhoj i vrlo suhoj koži te koži koja se već bori s prvim znakovima starenja.

Prilikom uporabe AHA ili BHA proizvoda, pobrinite se da tokom dana koristite i kremu sa zaštitnim faktorom 15 ili više.

INFO I KONTAKT smug

http://www.paulaschoice.hr/

Na  internetskoj stranici dostupne su  informacije o proizvodima iz  internetske trgovine, uključujući uzorke skoro svih  proizvoda. Savjete o njezi kože potražite u člancima ili video zapisima. Više o sastojcima proizvoda i ocjenama raznih proizvoda za njegu kože naći ćete u Rječniku sastojaka ili Beautypediji.

U slučaju dodatnih pitanja obratite se na:

Telefon: +385 (0)99 1912 760

E-pošta: info@paulaschoice.hr

ili putem Facebook stranice —> https://www.facebook.com/PaulasChoiceHrvatska

1. Paula’s Choice Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel 

paula choice moisture gel

Stvara osjećaj nevjerojatno glatke kože zahvaljujući izuzetno laganoj recepturi bogatoj antioksidansima. Gel je elegantna emulzija vode i silikona s koncentratom antioksidansa, najsuvremenijih agensa koji vezuju vodu, te sredstava koja umiruju kožu. Štiti i lagano hidratizira kožu, a ne čini je masnom.

  • Odličan za sve tipove kože, ali posebno idealan za masnu kožu sa suhim predjelima i suhu kožu sklonu izbijanju bubuljica
  • Malo je vjerojatno da će začepiti pore ili uzrokovati mitesere
  • 100% bez umjetnih mirisa i bojila
  • CIJENA: 60 ml – 198, 97 kn

Kako koristiti: Nanijeti nakon čišćenja i toniziranja, idealno je za upotrebu na licu, vratu i oko očiju.

Samo pakiranje ove kremice dolazi u 60 ml maloj tubici bijele boje sa zelenkastim natpisom, krema je pretežito namijenjena za normalnu do masnu kožu. Ima ovalni čvrsti zatvarač ispod kojeg se nalazi mala zaštitna folija koju morate skinuti prije korištenja proizvoda dok se sama krema dozira prilično lako i precizno, malo nisam navikla na kreme u tubicama, ali su mi zato interesantne. smil42c642dbb72ef

Krema je neke gelaste, prozirne, lagane  i svilenkaste strukture, mirisa baš i nema, treba ju dobro umasirati u kožu i onda se upije,  hidratantna je, jedino na početku ostavlja malo svilenkasti efekt na koži, ali ako ju dobro umasirate u kožu taj efekt nestane.

Ne treba ju puno dozirati da bi se pokrila površina lica, ja sam ju koristila samo za lice, za vrat nemam baš neke navike koristiti kreme dok za područje oko očiju imam posebne proizvode. Korištena je skoro 2 mjeseca i još je ima unutra tako da nije potrošena do kraja, dakle nekih 60 ml solidno traje dok joj je cijena skoro 200 kn – jest da su Paula’s Choice malo skuplji pa vam tako niti neću soliti pamet o tome – na vama je da odlučite želite li ih kupiti, ja vam samo mogu prenijeti zapažene dojmove o proizvodima.starac

Ovdje vam je fotkica sastojaka, ali moram dodati kako ima puno stvari koje niti ne mogu izgovoriti.smil4093e95ebc67a

paula choice sastojci 1

Rekla bih da je ovo krema za osobe koje  imaju čudnu kožu ko i ja – malo je suha, malo masna, malo neka mješovita pa uvijek govorim da bih trebala valjda pet krema tako da ih imam za svako područje na licu, iako se i ova jedna pokazala kao sasvim dobar izbor.

Super je što je lagane gel teksture pa ne osjećate nikakvu težinu na licu, proizvod nije mastan, ne ostavlja ljepljivi dojam, proziran je i dobar kao podloga za make up dok ipak daje potrebnu hidrataciju tijekom dana i rekla bih neki polu -mat finish – ako imate dosta problema sa sjajem ipak ćete trebati neko drugo rješenje za to.

Ono što mi nije baš sjelo u vezi ovog proizvoda jest taj svilenkasti osjećaj na licu, nekako silikonski, što bi moglo začepiti pore i većinom je baš za ljeti dok je vruće, po zimi ipak vam treba neka jača njega. Nisam imala nekih većih problema sa kožom, par sitnica, ali općenito sam jako oprezna što se tiče tog svilenkastog osjećaja – bilo da se radi o koži ili kosi, pogotovo moja kosa nije fan silikona. smil42c642dbb72ef

OCJENA 4/5

Budući da me se više nekako dojmio Clear Fluid o kojem ću vam sad pisati, ili je to možda zato jer sam Fluid prvog isprobala pa mi se ovaj proizvod činio malo slabiji, ipak sam mu dala solidnu četvorku. Ima lijepo malo slatko pakiranje koje možete nositi sa sobom, 60 ml iako izgleda malo neće se tako brzo potrošiti pogotovo jer je tekstura samog proizvoda gelasta, lagana i dosta se brzo upija u kožu. Ne treba ga puno stavljati na lice, neprimjetan je, ne ostavlja teški ili ljepljivi osjećaj na koži i može bez problema poslužiti kao podloga za make up.

Jedino mi je osobno malo taj svilenkasti osjećaj na koži čudan pa ako imate većih problema sa začepljenim porama, masnom i nezahvalnom kožom sklonom problemima i osjetljivu na neke sastojke – ipak se dokopajte prvo testera kako bi vidjeli reakciju kože.smug

Meni je bio dosta hidratantan preko ljeta, ali ga nisam nanosila na područje oko očiju, već sam vam pisala o toj problematici i koliko sam jednostavno živčana na to pa ako uspijem pronaći nešto što trenutno ima nekog efekta – toga se i držim. oh my

2. Paula’s Choice Clear Ultra Light Daily Mattifying Fluid 

paula choice fluid

  • Zaista lagana zaštita od sunca idealna za masnu kožu sklonu prištićima
  • Sprečava bore i drži masnoću pod kontrolom
  • Vodenasta tekstura s dugotrajnim mat slojem
  • 100 % bez mirisa i boja

Zbogom, akne. Dobar dan, zaštito od sunca. Ovaj vodenasti fluid bez sjaja smanjuje pore i štiti vas od sunčeva oštećenja, pa akne brže zacjeljuju.

CIJENA: 60 ml  -225 kn

Kako koristiti:  nanijeti bar 15 min prije izlaganja suncu

Ovaj proizvod  je relativno novitet i stigao nam je krajem kolovoza, ako me sjećanje dobro služi ( nekako u zadnje vrijeme i u to sam počela sumnjati smil42c642dbb72ef). Radi se o jednom fluidu koji je pretežito namijenjen vrućem vremenu jer je laganije teksture i ne začepi pore kao teške i masne kreme, iako nas je ljeto prilično izdalo, to ne znači da ovaj proizvod ne možemo i dalje koristiti.

Ovaj novitet dolazi u slatkoj plavkastoj tubici od 60 ml i cijena joj je oko 225 kn. Čep je prilično lagan i plastičan, dok fluid ima jako precizno doziranje s kojim doslovno možete ga stavljati kap po kap. Sama tubica je napravljena od meke plastike pa ne trebate skakati po njoj da bi istisnuli zadnje kapi proizvoda van. Tekstura je dosta vodenasta pa je dobro da je doziranje precizno, fluid me iz nekog razloga podsjeća na mlijeko za tijelo smil4093e95ebc67a, ima jako blagi i ugodni miris te je bijele boje.

Ne treba ga puno stavljati, lako se razmaže te brzo upija u kožu dok je osjećaj na koži prilično ugodan i lagano osvježavajući te jako volim ovaj fluid upravo zbog toga. Koža djeluje osvježeno, zaštićeno, meko, a opet sam proizvod je lagan i ne ostavlja masne tragove po licu niti se počne cijediti niz lice ako ste izloženi većim vrućinama.

Moram priznati da me ovaj fluid osvojio na prvo korištenje jer mi i kroz dan koža djeluje osvježeno i hidratizirano, a budući da sam bijela ko papir (  i sir očito ima previše boje za moju usporedbu smil42c3e6741add0), dobro mi dođe bilo kakva spf zaštita, iako, priznajem, prilično sam lijena paziti na to kod odabira proizvoda jer obično pažnju pridajem drugim stvarima.

paula choice sastojci 2

Također ono što mi je super jest da mi se lice ne sjaji,  djeluje zdravo i osvježeno – svakako cijenite to dok svi drugi mašu s papirima kako im je vruće i sve se cijedi s njih. A i neke pore su manje vidljive, pogotovo one izraženije oko nosa koje nikako da uspijem udesiti do kraja. ljut

Neke probleme sa ovim proizvodom nisam imala, niti imam primjedbe na sam fluid, niti sam primijetila ikakve nepravilnosti tijekom korištenja, ne ljepi se, ne cijedi dolje, ne izaziva prištiće, ne zateže kožu……uglavnom, meni je ovo jedan od boljih fluida koje sam imala priliku koristiti.

OCJENA 5/5 scorpion

Ovaj fluid je stvarno odličan proizvod, jako je lagane vodenaste teksture koja se nakon nanošenja na kožu brzo upija i kao da nemate ništa na licu, dok ipak osjećate kako vam je koža lijepo osvježena cijeli dan, hidratizirana, meka i glatka. Ima spf 30, što je prilično dobro i za bijele duhove ko ja. Nisam primijetila ikakve probleme tijekom korištenja ovog proizvoda plus da ako gledate sastojke ne sadrži pola štetnih i teških sastojaka koje inače sadrže fluidi ili proizvodi sa spf faktorom, što je i više nego super.

Možete bez problema koristiti make up poslije nanošenja fluida ili ga jednostavno koristiti samog, dozira se pomoću jako uskog aplikatora i dolazi u lijepom plavkastom pakiranju u tubici. Iako vam se 60 ml možda neće činiti puno, ali dozira se u malim količinama, a uvijek možete vrebati na posebne popuste i akcije u njihovom webshopu. winking kitten

3. Paula’s Choice Skin Perfecting 2 % BHA Liquid

paula choice exfoliant

Ova prozirna tekućina koja sadrži 2% salicilne kiseline (BHA) omogućava djelotvornu eksfolijaciju pora i značajno smanjuje pojavu mitesera i prištića. Sadrži sredstava za umirenje kože.

  • Tekuća tekstura (slična toniku) odlično djeluje na masnu i mješovitu kožu
  • Skida površinski sloj kože i prodire duboko u začepljene pore
  • pH 3,2 optimalan je za djelotvornu eksfolijaciju
  • 100% bez umjetnih mirisa i bojila

Kada koristite proizvode koji sadrže BHA, svakako tijekom dana koristite i kremu sa zaštitnim faktorom.

PAŽNJA: Oni koji su alergični na aspirin (acetylsalicylate) ne bi trebali koristiti proizvode koji sadrže salicilnu kiselinu (BHA).

CIJENA: 30 ml – 58,96 kn , 118 ml – 198, 97 kn

Kako koristiti: nanijeti malu količinu na blazinicu te zatim na čistu kožu, izbjegavajući oči i usne; koristiti jednom do dva puta dnevno ; tijekom dana treba nanijeti proizvod sa bar 15 spf

Meni su stigla dva ova proizvoda po 30 ml, nalaze se u jednostavnoj, bijeloj,  plastičnoj maloj bočici sa plastičnim čepom kojeg prvo morate skinuti dolje da bi maknuli zaštitnu foliju sa proizvoda. Doziranje je kroz čep te dosta malo i precizno što svakako cijenim jer se radi o tekućini pa ne želim odjednom izlijati pola bočice van.

Sam proizvod skoro pa i nema mirisa, vodenast je, proziran i lagan, možete ga nanijeti na blazinicu pa zatim preći preko lica ili staviti par kapi na lice i razmazati – kako vam god paše. Treba malo proizvoda i dosta dugo drži, čak i ova mala bočica.

Dosta je blag prema koži jedino mi je malo dulje ovdje trebalo da shvatim ima li kakvog učinka kod mene ili nema. Inače pokušavam održavati kožu njegovanom pa ima dana kad stvarno ne mogu cendrati da nešto ne valja …..mislim, savršenstvo nikad nećete postići pa bolje biti zadovoljan sa normalnim, jelda? kava Zato mi je malo teže bilo odrediti ispočetka ima li nekog većeg efekta ili ne. Ponekad imam problema na području brade, mislim da bih mogla reći kako je to najviše kritično područje pa sam ovaj proizvod većinom koristila tamo.

Ovaj proizvod isproban je na suhoj i na masnoj koži, rezultati su prilično isti. Kako rekoh, tekstura je veoma blaga prema koži, ne pecka, ne iritira, pomalo djeluje umirujuće na kožu, ali trebate ovaj proizvod koristiti nešto dulje vremena kako bi primijetili neke razlike. Ono što sam ja skužila jest da je koža zaglađenija, meka, manje se problemi pojavljuju čak i na testnom području gdje uvijek mogu očekivati neke komplikacije.

paula choice sastojci 3

Isprva moram priznati da sam bila malo oprezna sa korištenjem i nanosila sam ga jednom dnevno te pomno pratila kako će mi koža reagirati jer obično nakon korištenja ovih proizvoda stanje se prvo malo pogorša dok se lice ne pročisti, ali na sreću nisam imala problema sa time pa od tud i mala dilema koliko zapravo ima efekta kod mene.

Također mi se čini da nakon nanošenja proizvoda na lice ostane blagi sjaj koji ubrzo nestane, pogotovo ako nanosite make up, ništa strašno, ali eto toliko da spomenem, nisam imala dojam da mi je koža masna. Dakle, ovo je proizvod za rješavanje problema sa prištićima, mitesera, pora, potkožnih problema, itd.

Što se cijene tiče, uvijek ostavim to na vama da sami procijenite. Ako vam proizvod stvarno pomaže, tada cijena neće imati bitnu ulogu. U ovom slučaju ako niste sigurni da li će vam ovaj proizvod pomoći ili ne, dolazi u 2 pakiranja, od 30 ml i 118 ml pa možete izabrati što vam više odgovara.

OCJENA 4.8/5

Rekla bih da je ovo prilično dobar proizvod, dolazi u dva pakiranja i militraže što je super ako niste sigurni da li će vam proizvod odgovarati ili ne, pa je 30 ml samo 59 kn. Pakiranja su jednostavna, ali čvrsta, unutra zaštićena sa zaštitnom folijom koju prvo morate skinuti dolje. Proizvod je vodenast, skoro bez mirisa i boje, dosta je blag prema koži, ne izaziva iriticaju ili crvenilo, ne pecka na koži, jedino mrvicu ostavlja blagi masni sjaj, ali ubrzo nestane i koža ne ostaje masna.

Jedino što kod ovog proizvoda trebate malo strpljenja, malo više vremena treba da bi vidjeli prave rezultate, kao što je to kod mene bio slučaj, ili će vam koža prvo malo podivljati dok se ne pročisti, u svakom slučaju, ako i niste uvjereni da je ovo proizvod za vas, ipak isprobajte manju verziju od 30 ml, sa malim doziranjem dosta dugo vam bude trajalo.

Drago mi je da sam imala prilike isprobati Paula’s Choice proizvode, svakako probajte bar nabaviti testere, proizvodi su im zanimljivi i učinkoviti, neka vas pokoja viša cijena ne obeshrabri. Trenutno imaju opet neke stvari na akciji, a osim testera možete nabaviti i putna pakiranja proizvoda…pa navalite narode. elephant

Eto, toliko o ovoj temi, još me uvijek napada ideja o otvaranju male kolumne na mojem blogu – nadam se da ću ubrzo to i napraviti, imam dosta tema za sarkastično gunđanje, samo sam trenutno pretrpana sa obvezama koje rastu iz dana u dan skupa sa obiteljskim dramama, tako da sam ponekad previše umorna i za tipkati po laptopu. Valjda će se ubrzo stanje malo smiriti (  i hope so…..) pa da se mogu mirno vratiti na razvijanje mojih ludih ideja na blogu i nagradnim igrama, dotad, stay tuned. (Totalno sam zaboravila da je već listopad……što znači ……..da vas mogu opet spamati sa Halloween emotikonima…yeeeeey….)gif-garfield_oct1sunako gif

paula choice second main

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega lica and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Recenzija 3 Paula’s Choice proizvoda – Skin Perfecting 2 % BHA Liquid, Clear Fluid i Skin Balancing moisture gel ;)

  1. Pingback: Recenzija testerića Paula’s Choice Moisture Boost Hydrating Treatment kreme | SANA SOREY

  2. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

Leave a Reply

