Darivanje povodom 2. blog rođendana!

2 blog birthday

Helllo……eating-a-whole-cake-smiley-emoticonkao što sam vam obećala kreće novo darivanje povodom 2. blog rođendana. Iako je tehnički već i prošao, ali ovaj puta  spojila sam to sa darivanjem sa onim za Uskrs ……yeyyyy.

Ovaj puta neću previše duljiti sa tekstom niti govorom, malo sam odsutna sa bloga pokušavajući riješiti doma hrpu problema i nekako balasirajući to sve skupa , pogotovo dok radim ……..bez brige, i dalje ću pisati koliko kod mogu……što bih ja bez svojih romana od postova. mirko Nove idejice se uvijek množe, a blog sam ionako pokrenula na duge staze.

Lani sam vam predstavila ovaj sustav nagrada kojeg sam nazvala Sana Sorey Dragon Rewards, ako želite vidjeti kako je to izgledalo lani, mogu samo reći da sam pošteno pretjerala sa nagradama…..a kad nisam. 626gdau—>https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/03/01/veliko-darivanje-povodom-naseg-prvog-blog-rodendana/

Dakle nagradice su podijeljene u 3 skupine, tj. izvlačim 3 dobitnika na kraju koji će dobiti jedan od ova 3 paketića, izvlačenje je random sistemom i sa dokazima tako da ne bude nikakvih prigovora. Darivanje je naravno samo za fanove …neka logika, zar ne……ali ću ostaviti za fanove Hrvatske i susjednih zemalja, zato su paketići malo veći od jedne stvarčice pa se barem isplate poslati poštarinom. Darivanje će trajati od 23. 3 do otprilike 13. 4 – ovisi kad nađem vremena da vas sve popišem, izvučem, dobim podatke, spakiram nagrade i budem u prilici poslati.

Evo što se nalazi u pojedinom paketiću, dvoumila sam se da više toga stavim, ali na kraju sam ostavila nešto za druga darivanja poslije ovoga:love-onion-head-emoticon

1. Golden Dragon RewardSchwarzkopf Got2b Rise and Shine Hairspray, Ulola Antispot krema za ruke, male slatke crne naušnice i Douglas nude sjajilo za usne

2. Silver Dragon RewardGarnier šampon od marelice, Paula’s Choice Skin Perfecting 2 % BHA Liquid, Biobaza roll on od lavande i Labello Classic

3. Bronze Dragon RewardPalmolive šampon od breskve, Afrodita mlijeko za čišćenje, Douglas smeđi laki na nokte sa blagim šljokicama i Elizabeth Arden Skin Balancing Lotion

PRAVILA: 626gdau

1. Biti fan stranice   Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, nema veze, možete i dalje sudjelovati, ali mi naznačite kako me pratite –  što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno.

2Share -ate ovaj post bloga  ( ili možete sa Facebooka sherati link posta ako vam je tako lakše —>https://www.facebook.com/SanaSorey/photos/a.139714946198336.1073741825.135740679929096/410067292496432/?type=1&theater

a) komentar na blogu – bodovat će se kao 2 upisa u darivanje

b) svako shearanje na nekoj mreži boduje se sa još jednim upisom u darivanje – dakle Facebook +1, Twitter +1…itd….više šanse da vas random izvuče.

Više mi paše da mi komentirate na blogu jer ste mi svi onda na istom mjestu i ne moram gubiti vrijeme na uspoređivanje liste, ali sam skužila da je nekima problem pristupiti preko mobitela ili sudjelovati, pa ćete imati standardnu fotkicu i na Facebooku.

Ipak, deset potpisa iste osobe bogme vam neće pomoći…..jedino će pomoć meni dobit migrenu loviti ih kroz liste van. dunno

3OBAVEZNO – se potpišite -komentirajte, napišite nešto……trebam vaše ime i prezime da vas mogu razlikovati….jer ako mi se potpišete npr. Ana, Jasna, itd….bit će vas garant više s tim imenom i ne znam koja je to osoba onda na kraju.

Nadam se da vam se sviđaju nagrade, držite se pravila – stvarno nisu komplicirana i sretno u darivanju! happy-birth-day1-onion-head-emoticon

jack-sparrow-o (1)  <—-ja se trenutno ovako osjećam sa obavezama

eating-a-whole-cake-smiley-emoticon

 ps. Hvala svima koji ste okušali sreću ovaj puta, a sada vam donosim tko je bio sretne ruke. Samo da napomenem, dokaze random izvlačenja stavit ću vam preko vikenda jer sad nemam vremena, trebalo mi je jako dugo da vas sve popišem, naravno išlo bi puno brže da mi se neki od vas nisu potpisivali skoro svaki dan………………dunno

dobitnici 2. blog rođendana br. 2dobitnici 2 blog rođendana br.3

Bilo je 901 unos u igru od čega je random izabrao: dobitnica 1. gold nagrade je —> Ksenija Gortan – no. 517.

2. dobitnica 2 silver nagrade je —> Sara Bokun i – no. 257.

3. dobitnica 3. bronze nagrade je —-> Aleksandra Miketek…no. 291

dobitnici 2 blog rođendana br. 1dobitnica 2 rođ.dokaz 3

yeyyyyyyy….čestitam i molim vas da mi javite svoje adrese i adresu Tisak kioska ako vam paše kako bih vam mogla poslati vaše nagradice. love-onion-head-emoticon

dobitnica 2 rođ.dokaz 2dobitnica 2 rođ. dokaz 1Budući da ste mi došli blizu 2000 fanova morat ću organizirati novo darivanje, a i nadam se da ću uloviti malo vremena da izglancam par polunapisanih postova i konačno ih objavim. Stay tuned……….

winner 2 blog birthday

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/, Nagradne igre i darivanja ;) and tagged , . Bookmark the permalink.

166 Responses to Darivanje povodom 2. blog rođendana!

  1. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

  2. Sara Bokun says:

    yeyyyy, hvala puno na nagradi, jedva čekam da stigne ❤

  3. leposava jovanovic says:

    Srecn drugi rodjendancic 🙂 Jedva cekam proslavu punoletstva 😉 Leposava

  4. Matea I. says:

    pratim te na Twitteru kao @decipher3 i tamo sam šerala darivanje 🙂

  5. Sanja Vecko says:

    Sretan rodjus i da nam jos dugo trajes 🙂

  6. Irena Špoljarić 🙂

    Super pokloniii

  7. Darija Bošnjak says:

    Sreetan rođendan 🙂

    Pratim i dijelim na FB: Darija Bošnjak

  8. Đurđa Klarić says:

    uspjeh u daljnjem radu i sve najbolje od >3 >>>>>Đurđa Klarić

  9. antonia rajic says:

    @antonia rajic

  10. Ana Danic says:

    Srecan rodjendan ❤

  11. Danic Ana says:

    Danic Ana

  12. Jass says:

    Srećan rođendan blogu i još puno uspešnih godina!
    JasminaMakuljevic

  13. Vesna I. says:

    sretan blogorodjos, zivili jos 100 godina! 🙂
    Vesna Ikić (na fejsu jos ex takač)

  14. Janja Aleksic says:

    Fb: Aleksic Janja
    Srecan blogorodjendan !!

Leave a Reply

