Recenzija Apivita Lip Care balzama sa kakao maslacom i 20 spf faktorom :)

apivita balzami main

Hello 04…….evo me natrag sa novim postićem, prije nekoliko tjedana dobila sam paketić od Delmeriona koji je sadržavao novu Neoviderm emulziju i Apivitin Lip care balzam za usne sa kakao maslacem, a kako ih iznimno obožavam odlučila sam post podijeliti na 2 dijela nego je to prvobitno bilo planirano.

O Apivitinim balzamima sam već pisala kao i maskama za lice koje su me oduševile i postića se možete podsjetiti ovdje —-> https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/03/07/recenzija-3-apivita-maska-za-lice-i-lip-care-balzama-za-usne-sa-propolisom/

Iako sam se tad malo pobliže upoznala sa ovim brendom, ostala sam brzo opčinjena njihovim balzamima za usne – kao što znate, ja sam također jedna od osoba koja skuplja balzame za usne ko hrčak za zimu – moraš skupiti sve  wew-onion-head-emoticon……i nikad ih ne stignem potrošiti do kraja. Od tolike pretrpanosti i raznolikosti balzama danas teško je više pronaći one koji su stvarno dobri i da smo, prema nekim svojim kriterijima, zadovoljni sa njima – mislim da su nam balzami ili razne mazalice za usne više postali kao sredstvo s kojima se tek tolko reda radi mazuckamo…..bili da ste ih dobili, kupili na sniženju ili izvukli iz ormara tolko da vam usne ne bude suhe i dehidrirane. horse

Ja sam, kao i vi, tijekom vremena isprobala sve i svašta – od ultra jeftinih balzama, Labella, raznih mazalica, od onih u tubici, kutijicama, sticku ili teglicama, skupljih i pristupačnih….iskreno, rijetko se nekima vraćam dvaputa….možda jer ih imamo previše za birati? Pa uvijek jurimo kroz nove formule, boje i okuse…..ili jednostavno jer nas nisu toliko dojmili. Ne znam……..ocijenite sami.gaah

Meni osobno, Apivitini balzami dolaze u top 5 najboljih balzama dosad koje sam probala i nadam se da ću ih imati priliku isprobati bar dobru polovicu ako ne i sve. Imala sam ih prilike testirati u svakakvim uvjetima i zadovoljna sam sa formulom i efektom kojeg imaju.

apivita-2

APIVITA je prva grčka tvrtka koja koristi propolis u proizvodima za njegu zdravlja i ljepote.  Propolis – čudotvorni antiseptik prirode – razlikovni je element APIVITE. Poboljšava učinkovitost proizvoda zahvaljujući antiseptičkim i antioksidativnim svojstvima.  U cilju daljnjeg poboljšanja kvalitete i učinkovitosti proizvoda, APIVITA je zamijenila običnu voda organskim infuzijama, uključujući infuziju vode zelenog čaja, vode ružmarina, vode hamamelisa i vode maslačka.

Iz njihove raznolike ponude možete birati : proizvode za čišćenje lica, maske za lice, prirodne sapune, serume za lice, Lip care balzame za usne, kreme za ruke, razne linije za njegu lica, šampone i maske za kosu, gelove i losione za tijelo, liniju proizvoda za djecu, proizvoda za intimnu njegu pa čak svijeće, čajeve i umatanje poklona.

GDJE KUPITI: webshop ili bolje opskrbljene ljekarne

Ako želite više info potražite ih na njihovoj Facebook stranici —> https://www.facebook.com/apivita.prirodna.kozmetika

službenoj stranici –> http://www.apivita.com/

te web shopu —> http://delmerion.hr/webshop/brandovi/apivita

ili ih posjetite na Delmerion Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Delmerion/219771488200974

apivita_cijela2

APIVITA LIP CARE BALZAM ZA USNE KAKAO MASLAC 20 SPF sa pčelinjim voskom i kakao maslacom

Apivita Lip care proizvodi sa propolisom, medom, pčelinjim voskom i organskim karite maslacom hidratiziraju, štite i obnavljaju osjetljivu kožu usana. Jedinstveni su sa 100 posto prirodnom bazom i do 100 posto prirodnim sastojcima.  Osim Lip care kakao maslac spf20 , linija sadrzi i Lip care bio-eco med, Lip care crni ribiz, Lip care kamilica spf 15, Lip care nar, Lip care propolis i Lip care roza ruža.

apivita balzam kakao 2

  • Maslinovo ulje, pčelinji vosak, ulje balzama, kakao maslac, karité maslac, ulje avokada, ricinusovo ulje i eterično ulje geranija hidratiziraju i omekšavaju usne.
  • Obnavlja ispucale usne  vitaminom A, a-bisabololom i uljem avokada.
  • SPF20 štiti usne od UV zračenja.
  • Idealan za korištenje tijekom zime ili ljeta za vrijeme sportskih aktivnosti.
  • Idealan je i za muškarce.

Ovaj proizvod ne sadržava sintetičke sastojke koji mogu biti štetni za zdravlje i okoliš.

Ne sadržava parabene, silikone, propilen glikol i mineralna ulja.

KAKO KORISTITI: nanesite na usne po potrebi. Može se koristiti i ispod ruža ili sjajila za usne.

CIJENA: 55,69 kn u webshopu

SASTOJCI: sadrži 95 posto prirodnih sastojaka: kakao maslac, pčelinji vosak, maslinovo ulje, karite maslac, ulje avokada, ulje balzama, ulje ricinusa, vitamin A, eterično ulje geranija

Balzamić za usne sa kakao maslacom dolazi u lijepo plavoj, plastičnoj ambalažici od 4.4 grama i crnim čepom koji ima Apivitin logo na sebi. Kao što sam i prije napisala kod prvog balzama, ovi balzami djeluju dosta maleno i lako ih zametnem u torbi – pogotovo jer moja samo što ne sadržava ostatke dinosaura iz prahistorije,  – nikad ne znate kad ćete ih trebati.uhhh

Unutra je postolje sa proizvodom koji je žućkaste boje i dok je ambalažica nova – škljocne kod zatvaranja, ali olabavi sa vremenom – pogotovo ako ju stalno imate u rukama, ko ja. Miris je jako slabi, ugodan – nešto između meda i kakao maslaca dok je sama formula fenomenalna – hranjiva, ugodna na usnama, nije masna i topi se tijekom nanošenja. Na usnama ostavljaju tek blagi odsjaj, nema boje i meni je odlična njega bilo da ga koristim samostalno ili ga nanesem prije ruža – iako ovisi o samom ružu i formuli, neke nećete moći lijepo aplicirati.

Jedina mala zamjerka koju imam je što se dosta brzo troši – možda zbog te formule ili male gramaže te stalnog korištenja, ali ako ih usporedite sa drugim balzamima ili Melemom u sticku, definitivno se brže troši, a ima i veću cijenu od njih. Ipak, da li je cijena opravdana? Za mene jest. Ja ih obožavam, zadovoljna sam sa formulom, mekoćom usana, nisu ispucale te sam ih i testirala u jako suhim uvjetima i prošli su. Ovaj balzam ima i spf 20 što je super po ovim pasjim vrućinama koje su se iznenada obrušile na nas.hot

Hidratacija na usnama dugo traje, baš lijepo nahrani usne i nema one ljepljive “korice” koju neki balzami stvore, također je dobar i za muškarce – u zadnje vrijeme ih sve više primjećujem kako vade neki balzam iz džepa i pritom gunđaju što im se smijemo….malo, lijepo je vidjeti da i muški drže do sebe.lol

OCJENA 5/5

Nakon 2 Apivitina balzmića – što drugo reći osim ja sam zadovoljna i obožavam ih. A na vama je da ih sami isprobate i prosudite sami.smile onion

Neki dan mi je stigao i predivan paketić od Afrodite sa 4 nova kremasta gela za tuširanje, tonikom za lice u spreju i proizvodom protiv opeklina i uboda komaraca pa ću u sklopu te recenzije napraviti i novo darivanje – jest da sam oduševljena sa tim gelovima jer mirišu ko sladoled i za pojesti su, ali ipak su mi 4 previše, a i mislim da bi bilo fer da netko dobije priliku isprobati također nešto, pa ću srediti to darivanje. Napravit ću 2 malo veća paketića tako da se isplati radi poštarine.

Znam da ne pišem često ko prije jer između posla gdje na kraju radim vikende i praznike te obveza doma i putovanja busom ostanem iscrpljena …ali to ne znači da neću povremeno objaviti neki svoj romanček od posta. Stay tuned, već imam fotkice napravljene za darivanje.smug

apivita kakao balzam

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - Prirodna kozmetika, Recenzije -njega usana and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Recenzija Apivita Lip Care balzama sa kakao maslacom i 20 spf faktorom :)

  1. Pingback: Recenzija Apivita Express beauty Aloe vera maske za lice te Lip care Bio Eco balzama od meda i pčelinjeg voska :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Što ste mogli čitati od lipnja 2014. godine do kraja kolovoza 2015. godine :) | SANA SOREY

  3. Pingback: Mala recenzija Neoviderm emulzije za kožu :) | SANA SOREY

  4. Mirjana says:

    znači da trknem po apivitin balzam 😉

    • sanasorey says:

      a meni su dobri, a sad…ne mogu ja drugima prosuditi što njima paše…malo su mi bolji od Nuxea u teglici, od Baleinih koji imaju dobru formulu ali stvaraju koricu na usnama, od nekih Labella koji na kraju ne rade ništa – pogotovo ono u kutijici, a Melem – tu negdje….Melem dulje traje, ovaj se brže troši….:P

Leave a Reply

