Recenzija Balm Balm tea tree lip balm -a i Balm Balm Bath & Body Oil :)

balm balm main picture

Hellogif-garfield_oct1…..nedavno sam ostvarila još jednu novu suradnju o kojoj ste već mogli vidjeti da sam pisala na Facebook stranici – radi se o Via Naturalis koji su povodom otvaranja eshopa organizirali i malu nagradnu igru gdje je petero sretnika moglo osvojiti proizvode brendova koje imaju u svojem shopu. U svojem asortimanu zasad imaju 5 brendovaOrganic Surge, Herbfarmacy, Balm Balm, Unique Beauty i Bioglan, čiji proizvodi su prirodnog podrijetla. Kao što ste mogli i vidjeti, dobila sam predivan i velikodušan paket proizv0da na testiranje, a u planu je i još  jedna nagradna igru sa njihovim proizvodima.

Via Naturalis također su otvorili i Facebook stranicu koju možete pronaći ovdje ukoliko imate neka pitanja ili vas zanimaju neke stvari —https://www.facebook.com/vianaturalis

a svakako ih posjetite i na njihovom eshopu, gdje, vjerujem, svatko od vas može pronaći neki proizvod po dobroj ponudi. Eshop se nalazi ovdje —> http://via-naturalis.si/

Samo da napomenem, njihovo sjedište je u Sloveniji – ali moram reći da im je isporuka bila ekspresno brza…dok mi sa našom poštom još nakon pet dana ispitujemo jel došlo.pila

U velikom paketiću koji mi je stigao doma, fotkica vam je na kraju posta, stiglo mi je puno testerića, ali i cijelih proizvoda te sadrže čak 4 brenda koje imaju u svojoj ponudi – bila sam jakooooo sretna što se ponovno  mogu dočepati Organic Surga, i to 3 njih,  – o njima sam vam pisala na samom početku mojeg bloganja i oduševljenje sa njihovim dnevnim kremama.Hail

Također dobila sam kremicu i testere od Herbfarmacy, losione za tijelo i masku za kosu od Unique Beauty te balzam za usne i ulje za tijelo od Balm Balm. Tijekom mojeg procesa testiranja ovih stvarčica, ali i istraživanjem info o njima ,shvatila sam koliko neke stvari koje imam u rukama su dragocjene, napravljene sa ljubavi prema prirodi i apsolutno predivne. Danas ću vam malo više tipkati o Balm Balm proizvodima.

balmbalmbanner

Za one koji se dosad nisu susreli sa ovim brendom, Balm Balm je brend 100 postotne  prirodne kozmetike kojeg je osnovala Glenda Taylor 2005. godine i ovo je obiteljski posao. Nemaju testiranje na životinjama, ambalaža je reciklirana i sastojci koji se koriste u proizvodima su 100 prirodni. Glenda je također osnivač Cariad aromaterapije.

Imaju veliku ponudu proizvoda – od balzama,ulja, krema,pilinga, maski,čak i parfema sa 100 postotnim prirodnim sastojcima. Jedan Božić su napravili jedinstven parfem za kraljevsku obitelj Lihtenštajna kao dar za njihove goste.

Ako želite saznati više o njihovim proizvodima ovdje vam je link –>http://balmbalm.com/

Kod nas su dostupni sada u Via Naturalis eshopu.

balm balm oil1.BALM BALM OPUŠTAJUĆE ULJE ZA KUPKU I TIJELO

Ovo je dnevna doza aromatičnih i hranjivih organskih ulja za tijelo, puna luksuznih eteričnih ulja koja vam poboljšavaju raspoloženje i opuštaju vas.

Sa dodanim bogatim  i hranjivim biljnim uljima maze vašu kožu, hidratiziraju, štite, hrane i jačaju.

Nije prikladno za trudnice ( koristite baby ulje).

100% organskih sastojaka. Pogodno za vegetarijance i vegane.

Neven, geranij, mandarina, lavanda, mirisni ylang- ylang – smiruje nervozu i napetost, smanjuje stres i podiže raspoloženje, opušta mišiće, smiruje iritacije, smanjuje znakove starenja, potiče zdravu kožu i njen sjaj

noćurak, suncokret, šipak, jojoba – lako se apsorbiraju u kožu, hidratiziraju, njeguju, štite od slobodnih radikala, infekcija i upala, stimuliraju obnovu stanica, omekšavaju kožu, poboljšavaju elastičnost kožete  te čine kožu mladenačkom

CIJENA: 18,85 €

KAKO KORISTITI: Raspršite ga iznad vode u kadu ili utrljajte u kožu uz masažu prije ili nakon kupke ili kada koži treba vlagu i njegu.

Iako moram priznati nemam puno iskustva sa Balm Balm proizvodima – ubrzo su me jako brzo osvojili. Na testiranje sam dobila ovo ulje koje dolazi u prilično slatkoj bočici od 100 ml i roze naljepnice. Dozirate ga raspršivačem te ga možete i odšrafati. Ambalaža je dosta kvalitetna, nema izlijevanja ili curenja proizvoda van te plastični čep koji pokriva raspršivač je dosta čvrst – ne znam kako vi, ali mene nervira dok se takav čep strga i onda ne znate kud s njime – ili vam labavo visi gore, ili stalno ispada, ili nehotice si špricate proizvod po svemu ostalome.crying2-onion-head-emoticon

U bočici ulje izgleda blage  narančaste boje, miriši biljno, ali blago i privlačno – dosta dugo sam ga šnjofala pokušavajući odgonetnuti mirise sastojaka, ali teško, dobro su ukomponirani i mirišu dobro – možda mi nekako najviše vuče na neven i šipak sa mrvicom lavande – valjda zato jer sam radila doma domaću marmeladu od šipka pa mi se taj miris urezao u pamćenje…….kao i milijun šipka koje je trebalo očistiti.lol

Ovo ulje koristi se za aromaterapiju te sadrži puno eterečnih ulja koja bogato njeguju vašu kožu. Ovo je proizvod koji me nekako privukao iz prve – svi mi živimo danas u ubrzanom  tempu života sa previše stresa u svakodnevnici, a ja uvelike padam na mirišljave stvarčice.  Može se koristiti u opuštajućoj i aromaterapičnoj kupki, zatim za masažu, nakon kupke za njegu tijela ili  bilo kad dok joj je potrebna njega.

I…..ja sam morala to sve isprobati. Miris je stvarno jedinstven, ugodan, biljni -nije prenapadni ili jaki, ali osjeća se njegova prisutnost što je stvarno super za aromaterapiju. Kako rekoh, ulje se dozira sa raspršivačem, ali doziranje je odlično jer ga ne špricne previše -rađe si ja budem sama špricnula koliko god puta trebam nego da mi se to sve cijedi na sve strane. Što se teksture samog ulja tiče – odlično je. Upija se skoro odmah, opće nije masno i dosta je hranjivo – moja koža tijela je suha i odmah je upila ulje, ali je bilo dovoljno njege da ostane meko, nahranjeno …baš osjećate razliku. Odmah sam ga išla upotrijebiti na suhim mjestima poput laktova ili koljena, koja su, pogotovo zimi, dosta problematična mjesta kod mene.tuzni

balm balm oil sastojki

Mislim da me najviše fascinira koliko je ulje nemasno i brzo se upija u kožu, čak i sad nakon što sam ga utrljala u kožu i tipkam po tipkovnici prsti mi opće nisu ni najmanje masni. Također sam ga probala i na ogrebotinima na koži i nije peckalo ili iritiralo kožu, lijepo ju je omekšalo, nahranilo i smanjilo potrebu da se stalno pipkam po tom mjestu.

Isprobala sam ga i u kombinaciji i sa kupkom – daje onu opuštajuću dozu uživanja, ali mi ga je šteta trošiti na tolke količine pa mislim da ću ga dalje koristiti kao njegu kože ili masažu. Iako trenutno nisam našla neku žrtvu za masažu ramena, ali sam ga sama isprobala na listovima noge gdje me često zna uloviti grč – mislim da se svi možemo složiti kako to stvarno nije zabavno iskustvo i nakon jednog takvog pothvata gdje sam se neko vrijeme koprcala po krevetu -palo mi je na pamet da probam umasirati malo ovog ulja u još uvijek bolno i pulsirajuće mjesto na nozi – i moram reći da je pomoglo. Što od ugodnog mirisa koji me nekako na kraju uvijek vuče da se samo prebacim u  krevet i malo odspavam, što od laganog masiranja bolnog područja……tako da sam pronašla još jedan način na koji će mi ovo ulje koristiti.

Ambalaža od 100 ml će vam dosta dugo potrajati, doziranje je malo, ulje je neke srednje gustoće te mu je cijena oko 18,85 € eura u eshopu što i nije tako strašno s obzirom da se radi o sto postotnoj prirodnoj kozmetici.

OCJENA 5/5

Da li mi se sviđa proizvod?……obožavam ga. loveeeeeeOsobito obožavam dok iz nečega meni novog i nepoznatog upecam novi favorit te još k tome pronađem načine na koji će meni proizvod najbolje poslužiti. Ovo je jedan od najboljih proizvoda što se aromaterapije tiče da sam isprobala….samo da vas podsjetim iako većina koji pratite moj blog znate kako patim od dosta jakih migrena –  stoga iako obožavam mirišljave stvarčice, neke mi doslovno mogu okinuti migrenu.

Hm………..upravo sam dobila ideju da ga testiram za vrijeme sljedeće grozne glavobolje ili migrene – možda pomagne. Znam da ima i alternativnih načina liječenja migrena uključujući i svakakva ulja – moram reći da sam prilično bila skeptična oko toga i da su neka toliko mirisala teško…da me od nekih još bolje boljela glava. Sljedeći put ću testirati sa ovim proizvodom – aromaterapična kupka ne može škoditi, zar ne…smug

I da skratim moj roman od posta, obožavam ovaj Balm Balm relaxing bath and body oil, bočica je slatka, ambalaža je čvrsta i praktična, 100 ml dugo traje, doziranje je umjereno i precizno – ulje dobro miriši i odmah se upija u kožu, nije nimalo masno – što je izuzetan plus ……….jedino što nikako ne mogu odgonetnuti na što me asocira i to me doslovce izluđuje….i zatim ga šnjofate, i šnjofate…ali ima stvarno neki posebni smirujući i opuštajući tretman. Mislim da je vrijedan svoje cijene, možete ga koristiti kako god želite – od kupke, do masaže, njege tijela ili aromaterapiju.I like it. cheer

balm balzam 2

2.BALM BALM BALZAM ZA USNE OD ČAJEVCA U KUTIJICI

Brzo upijajući organski balzam za usne je osmišljen kako bi zaštitio, smirio, nahranio i hidratizirao vaše usne, ili bilo koji drugo mjesto na koži kojem je potrebna njega.

Eterično ulje čajevca ima antibakterijska i antivirusna sredstva te pomaže u prevladavanju različitih malih problema na  usnama i koži.

Pogodno za sve tipove kože, osobito za problematičnu kožu.

Shea maslac – bogat vitaminima i mineralima, djeluje antibakterijski, njeguje, hidratizira i čini kožu svilenkastom i mekom
• suncokret – bogat hranjivim tvarima i antioksidansima, održava vlagu u koži, štiti stanice od oštećenja slobodnih radikala, zaglađuje bore, umiruje nadraženu kožu, upale i crvenilo
• Pčelinji vosak – daje koži mekoću i elastičnost, djeluje protuupalno, sprječava isušivanje kože
• jojoba – brzo se upija u kožu čineći kožu mekom i baršunastom
• neven – umiruje nadraženu kožu, detoksicira, djeluje antiseptički i ljekovito

• grm – djeluje  protuupalno

KAKO KORISTITI: Utrljajte na usne ili na bilo koji drugi dio tijela koji treba  njegu. Nanesite ga na točkice, herpes, posjekotine, ogrebotine, …. Ako reagirate  dovoljno rano biti ćete ugodno iznenađeni rezultatom. Za primjenu na većim površinama kože prvo ga ugrijte među vašim prstima  i utrljajte na kožu.

1.Kad ste prehlađeni, nanesite malo balzama pod nos.                                                                 2. Koristite ako ste na putu, a nemate na raspolaganju sapun – zatim operite ruke nakon korištenja proizvoda  kao antibakterijski agens.                                                                 3.Možete ga koristiti i na kožici noktiju ili crvenilu – pogotovo ako ste se ko ja izdrapali na nečemu.                                                                                                                                         4.Koristi se i za ukroćivanje neposlušnih obrva ili vrhova kose                                 5.Isprobajte i na trepavicama i koži oko očiju kako bi ih tijekom spavanja nahranili            6. Koristite preko ruža za usne kako bi dobili prirodni sjaj na usnama                       7.Pomaže i kod jako suhih dijelova kože poput laktova, koljena i peta                             8.Zbog svojeg antibakterijskog djelovanja pomaže sa manjim problemima na koži i prištićima

Sastojci: Butyrospermum parkii (Shea Butter), Helianthus annuus (sunflower), cera alba (beeswax), calendula officinalis (calendula), Simmondsia chinensis (jojoba), Melaleuca alternifolia (tea tree), all organically grown

Made with 100% Organic Ingredients. Certified organic skincare product – Soil Association.

Cijena: 4,99 €

balm balzam

Jedna od stvarčica kojima se uvijek posebno veselim su svakako balzami – mislim da ste u proteklim postovima mogli vidjeti da ih se dosta pojavljuje, a ja ih uvijek moram skupiti sve….smil42c642dbb72ef

Balm Balm balzam za usne od čajevca nalazi se u maloj bijeloj kutijici i nanosite ga prstima. Pakiranje je nježne svijetloplave boje i sadrži 7 ml balzama koji je blage žućkaste boje. Miris je malo čudan, nešto između biljnog i uljnog dok je tekstura samog balzama jako topiva – odmah na dodir se počne topiti i jako je maziv, ne treba ga puno – mrvica ga je dosta da ga razmažete po usnama i ostavlja uljni sjaj na njima.

Nakon nanošenja osjećate da je balzam dosta bogat, odlična je njega za suhe ili ispucale usne ili kao zaštita pred nadolazećom hladnoćom. Ali tu ne staje njegova svrha. Ovaj balzam koristi se i za jako suha područja tijela, ogrebotine, male ranice, herpes, također ga možete nanijeti i  na iziritiranu kožu nosa ako ste prehlađeni – isprobano na meni. lolOvo je višenamjenski balzam sa ljekovitom namjenom.

Balm_Balm_100__Organic_Lip_Balm___Tea_Tree_10ml_1372925849Postoji i pakiranje u tubici koje ima 10 ml i cijena mu je 6.65 €.

Može se koristiti i kao antibakterijski agens, ali ja ga nisam koristila na taj način – predragocjen mi je za takve podvige i ostat će samo u ljekovite svrhe.

Pakiranje bi vam moglo dugo trajati – ako ga koristite samo za usne, ali ako ga koristite na nekim drugim mjestima onda će i brže nestati – pa je samim time 7 ml nekako malo. Također nekima će možda smetati miris dok je formula dosta uljna i takav osjećaj imate na usnama. Jedan od pluseva je što ga možete bez problema strpati u torbicu ili džep.

OCJENA 4.9/5

Ovaj balzam je mrvicu drugačiji  nego što smo navikli do sada, glavni sastojak mu  je čajevac na čiji se miris morate prvo naviknuti, ali ima puno djelovanja i može se koristiti za razne stvari, od ljekovitih svojstava zacjeljivanja  manjih ranica i problema, antibakterijskog djelovanja do korištenja u druge svrhe…kako god, mislim da se isplati, pogotovo ako imate suhe i ispucale dijelove tijela ili problema sa takvim usnama. Samo imajte na umu da je formula dosta uljna i sjajna, a miris je po blagom čajevcu. Ja sam ga i testirala na nadraženoj koži nosa nakon prehlade i super je djelovalo – koža je bila nahranjena, manje se ljuštila i iritirala dok nije i zacjelilo.

Pakiranje je slatko, ali malo – 7 ml vam ipak neće biti dosta dok jednom shvatite mogućnosti u kojima vam može pomoći pa bih svakako voljela da je malo veće, ali opet imate i pakiranje u tubici koje vam omogućuje i lakše doziranje, ako ne volite petljati sa prstima po proizvodu.starac

Dala sam ovom proizvodu 4.9 ocjenu mrvicu zbog mirisa i uljnog okusa dok vam je na usnama, također kutijica je premala za bilo kakvo drugo doziranje osim sa prstima – ako pokušavate sanirati neko suho područje na koži – trebat ćete ga par puta nanositi. Također, malo je nespretno za muške ruke. Ovo su osobne primjedbe što se tiče ovog pakiranja, kako rekoh ima i veće pakiranje u tubici od 10 ml ako ga mislite koristiti za nešto više od kao balzama za usne.

Nadam se da ste nešto novo naučili u ovom postu, skupa sa mnom, malo sam vam predstavila Balm Balm brend i proizvode. U sljedećim postovima očekuju vas Organic Surge, Unique Beauty i Herbfarmacy dok ću negdje i ukomponirati darivanje koje na kraju veže Halloween i moj uskori rođendan….osjećam se staro……………smil42c642dbb72ef

Stay tuned, ovaj tjedan biti će još postova. Happy Halloween!

Frogpot

via vitalis

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika, Recenzije -njega usana and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Recenzija Balm Balm tea tree lip balm -a i Balm Balm Bath & Body Oil :)

  1. Pingback: Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Recenzija 3 proizvoda jednog od meni najdražih brendova – Organic Surge :) | SANA SOREY

  3. Pingback: Recenzija Herbfarmacy Divine Light kreme za lice plus nekoliko testerića ;) | SANA SOREY

  4. Pingback: Recenzija danskih Unique Beauty proizvoda sa malim darivanjem :) | SANA SOREY

Leave a Reply

