Recenzija danskih Unique Beauty proizvoda sa malim darivanjem :)

unique main

Hello, cat44evo nam i druge recenzije proizvoda koje sam dobila na testiranje od eshopa Via Naturalis. Nedavno su otvorili eshop koji ima distribuciju proizvoda i u Hrvatsku, sjedište im je u Sloveniji, ali su zato jako brzi sa isporukom. Zasad imaju pet brendova u svojoj ponudi – Balm Balm, Herbfarmacy, Organic Surge, Unique Beauty i Bioglan.

Ako vas zanima prijašnja recenzija o Balm Balm proizvodima možete baciti oko ovdje —>

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/10/28/recenzija-balm-balm-tea-tree-lip-balm-a-i-balm-balm-bath-body-oil/

Via Naturalis također su otvorili i Facebook stranicu koju možete pronaći ovdje ukoliko imate neka pitanja ili vas zanimaju neke stvari —https://www.facebook.com/vianaturalis

a svakako ih posjetite i na njihovom eshopu, gdje, vjerujem, svatko od vas može pronaći neki proizvod po dobroj ponudi. Eshop se nalazi ovdje —> http://via-naturalis.si/

Budući da sam od njih dobila veoma bogat paketić, odlučila sam recenzije podijeliti  na nekoliko postova, prema brendovima i tijeku testiranja. Postić o Balm Balm aromaterapičnom ulju za tijelo i kupku te balzamu od čajevca već imate, a sad je vrijeme da vas malo više upoznam sa Unique Beauty proizvodima.mirko

Također sam vam odlučila dati u darivanje dva njihova proizvoda. Malo sam razmišljala kako od tako velikog paketića ipak ne mogu sve zadržati za sebe, a htjela bih da bar netko ima šansu isprobati ove proizvode stoga sam odlučila ostaviti 2 proizvoda na darivanje i napisati vam samo općenito o njima, plus 2 testerića Herbfarmacy – brendu o kojem će biti malo više riječ u sljedećem postu.good-luck-onion-head-emoticon

I na kraju sam odlučila napraviti malo veće darivanje i spojiti Halloween, darivanje za moj rođendan i predstavljanje ovog brenda stoga ćete imati priliku osvojiti 2 veća paketića. Jednog sam pretvorila u više prirodniji darić dok cijeli paket sadrži neke od mojih favorit proizvoda.

unique beauty lot

UNIQUE BEAUTY je danska tvrtka koja proizvodi visokokvalitetne proizvode za njegu tijela i kose sa prirodnim sastojcima. Svi proizvodi imaju najmanje 98 posto prirodnih sastojaka te do i 43 posto tih sastojaka dolazi iz organskog uzgoja.cheer1-onion-head-emoticon

U proizvodnji koriste 100 postotnu snagu vjetra dok su im proizvodi oslobođeni GMO parabena,  propilen glikola, PABA sunfiltersa, sintetičkih boja, sintetičkih mirisa, nano-sastojaka, genetski modificiranih sastojaka, formaldehida, derivata ​​formaldehida, otrovnih kemikalija, lanolina, SLS / SLES, triethanolamina (TEA), EDTA, urea te ispitivanja na životinjama.

Ukoliko želite više saznati o njima posjetite ih ovdje –>http://www.uniqueproducts.dk/

unique 4

  1. 1. UNIQUE BEAUTY COLOUR CARE TREATMENT MASKA ZA KOSU 

Organska maska ​​bez dodanih mirisa ima čudesne učinke za njegu oštećene kose i kose kojoj je potrebna dodatna njega. Sadrži jedinstvenu kombinaciju prirodnih sastojaka koji poboljšavaju zdravlje i izgled kose, štiteći ih od izbljeđivanja te štite od mehaničkih i termičkih procesa. Vi ćete ojačati i revitalizirati kosu, a ona će postati sjajna i mekana kao kašmir.

Također je pogodna za  osobe sa osjetljivom kožom.

• Sirutka – hrani, jača, omekšava kosu, čini ju zdravijom i sjajnom
• Aloe vera – regenerira, vlaži, čini kosu podatnom, glatkom i stvara nevjerojatan sjaj
• Suncokret – izvrstan ovlaživač, obnavlja kosa te ona postaje glatka, sjajna, zdrava i jača, štiti ih od UV zraka
• Shea maslac – hrani, vlaži, štiti od topline i UV zraka
• repa – pomaže u održavanju sjajne teksture i poboljšava kvalitetu i debljinu kose                • Vitamin E – antioksidans koji sprečava oštećenje od slobodnih radikala, upija UV zrake

KAKO KORISTITI: Nakon šamponiranja, nanesite masku ravnomjerno kroz kosu. Ostavite 5-10 minuta te zatim dobro isprati.

CIJENA: 12,99 €

SASTOJCI: Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin**, Helianthus Annuus (Sunflower Seed Oil)*, Xanthan Gum, Octyldodecanol, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Benzoate, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Hydrolyzed Corn Starch, Lactic Acid, Potassium Sorbate, Citric Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, p-Anisic Acid *Ingredients from organic farming.

Meni je  na testiranje stigla verzija testera ovih 3 proizvoda od 50 ml, punih do vrha. Mali testeri su izgledom isti ko njihovih originali, samo manje veličine koje sam vam također navela u postu kao i cijenu za svaki proizvod.

colour_care_treatment_result-360x463Bočice su prilično slatke i napravljene od tvrde plastike sa crnim zatvaračem na vrhu koji čvrsto zatvori bočicu, ali ponekad ga je teško otvoriti pa mi je bilo lakše dozirati proizvod ako ga jednostavno odšrafam, pogotovo jer imam veoma dugu kosu i trebam više proizvoda za nju. Također bočice su dosta tvrde pa ih ne možete stiskati – jedino tresti prema dolje dok vam proizvod ne izađe van, srećom pa im formula nije pregusta pa se dugo ne mučite.

Samo da napomenem, ovo je opis tester bočica, original ima pumpicu za doziranje.sherlock

Ova maska je bijele boje, srednje gustoće i lagana, lako se nanosi na kosu i meni je  bočica od 50 ml otprilike trajala za oko 6 nanošenja – imajte na umu da imam jako dugu kosu i da bi  nekome sa kraćom kosom ova bočica trajala još dulje.

Miris je malo neobičan, pogotovo ako niste navikli na prirodne proizvode, malo oštri, srednje jaki i teško mi je zapravo odrediti po čemu miriši meni, osjeti se još tijekom nanošenja na kosu, ali nakon ispiranja nestane. Budući da ja volim slatkastije mirise ovaj mi je dosta djelovao čudno, ali se zato sama maska za kosu isplati i iscijedila sam ju do zadnje kapi u bočici.

Iako u uputama stoji da se treba ostaviti pet do deset minuta i zatim isprati ja sam ju imala deset minuta i više – pogotovo dok ja to nanesem na dugu kosu, nekako rasporedim i zatim i zaboravim na nju dok radim nešto drugo usput.rotfl Nekako mi nema smisla nanijeti proizvod i odmah isprati jer smatram kako time neću dobiti baš nikakve rezultate.

Maska se lako ispire i odlična je čak i za čišćenje kose jer još povuče masnoću sa kose van – testirala sam na normalnoj kosi – što kod meni znači da ju prosječno perem svaka 2 dana….i malo masnijoj nakon 4 dana. U oba slučaja dodatno je još očistila kosu što još šampon nije uspio pokupiti. Kosa je nakon ispiranja meka i puno se lakše raščešljava – pogotovo što sam kupila detangler četku pa trebam manje psihičkih priprema da se raščešljam bez da iščupam pola kose van.horse

Nakon sušenja kosa je predivno meka – opće nema onu oštrinu, svaka vlas je predivno mekana i nahranjena, nije opće suha, naelektrizirana……obožavam taj efekt – pogotovo jer je došao iz proizvoda koji ne sadrži hrpu silikona koji samo zaglade kosu i naprave više štete nego koristi.

Nakon što sam ispraznila bočicu ne samo da je kosa bila mekša, njegovanija, lakše se češljala, čak i suha što je kod mene nemoguća misija bez dodatnih ulja nego je i lagano dobila na prirodnom sjaju plus da se manje masti tijekom dana.

 OCJENA 4.9/5 Hail

Ova maska za kosu je pravo malo otkriće i ako možete malo zaboraviti na čudniji miris, sama formula je pravo malo bogatstvo za kosu. Moja bočica od 50 ml bila je dovoljna za oko 6 nanošenja na dugoj kosi. Rezultati su odlični – jako meka kosa, nahranjena, lakše se raščešljava, s vremenom dobije na blagom prirodnom sjaju, nema elektriciteta te kosa dobije na blagom volumenu. S obzirom da se radi o prirodnom proizvodu sa kojima nisam imala tolike sreće što se njege kose tiče – poput Weleda šampona koji nažalost nisu bili dosta jaki da operu moju kosu – ovo je super proizvod i stvarno me oduševio.

Bočice su slatke, nema izlijevanja ili curenja proizvoda, nema trganja poklopca, jedino mi je nekako lakše dozirati proizvod ako maknem sam poklopac, ali to je moja opaska. Miris jest malo čudniji,oštriji i biljni, ali se svakako isplati radi rezultata na kosi i kako rekoh, iscijedila sam ju do zadnje kapi.

Ako ste u mogućnosti isprobati ovu masku za kosu svakako joj dajte šanse – ovo je jedna od rijetkih maski za kosu na prirodnoj bazi koja daje toliko dobre rezultate.Fox Wow

unique 1

2. UNIQUE BEAUTY CORNFLOWER BODY LOTION – LOSION ZA TIJELO

Organski losion njeguje kožu, hidratizira, zateže i omekšava. Pruža neposredan učinak, vaša koža postaje mnogo mekša, ojačana i zaštićena. Fina tekstura losiona duboko prodire u kožu i čini je mekom, glatkom i napetom. Umirujuć i skladan miris različka za potpunu udobnost.

• sirutka – bogata proteinima mlijeka, vitamina, minerala, tako da će koža biti nahranjena, meka i glatka 
• aloe vera – dodaje vlagu na koži
• suncokret – čuva vlažnost kože i sprječava oštećenja uzrokovana slobodnim radikalima, regenerira kožu, umiruje nadraženu kožu
• Shea maslac – bogat vitaminima i mineralima, antibakterijski, hrani, vlaži, ostavljajući kožu svilenkasto glatkom
• različak – ima protuupalno, antibakterijsko, anti-oksidativna svojstva
• maslačak – eliminira toksine
• vitamin E – antioksidans koji sprječava oštećenje od slobodnih radikala, upija UV zrake, regulira elastičnost kože

KAKO KORISTITI: Nanesite velikodušno na cijelo tijelo i nježno masirajte dok se ne upije.

CIJENA: 13,49 €

SASTOJCI: Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin**, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower Seed Oil)*, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water*, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Sodium Stearoyl Glutamate, Taraxacum (Dandelion) Officinale Leaf Extract*, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Alcohol**, Tocopherol, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool *Ingredients from organic farming.

cornflower_body_LOTION_result-360x463Ova bočica od 50 ml losiona za tijelo osobinama je slična kao i maski za kosu pa neću opet pisati isto. Budući da sam vam ga odlučila dati u nagradnoj igri nisam ni puno petljala po njemu, isprobala sam tek mrvicu na ruci kako bih dobila neki dojam o njemu.

Miris je dosta oštri i biljni, zadrži se neko vrijeme na koži nakon nanošenja, formula je bijela, lagana, tekuća i lako se nanosi te razmazuje u kožu. Treba ju dobro umasirati u koži i onda se brzo upije, nije masna i ne ostavlja tragove te se čini dosta hranjivom čak i za suhu kožu – kažem iz slučaja jer je na testiranom dijelu koža bila i dalje osvježena, meka i hidratizirana.

Jedan od sastojaka je različak – moram priznati da nisam naletjela na proizvode sa njima.

unique 3

3. UNIQUE BEAUTY CORNFLOWER BODY WASH – GEL ZA TUŠIRANJE

Lagano zapjenjeni organski gel za tuširanje sadrži prirodna sredstva za pjenjenje i obilje hranjivih tvari koje će nježno očistiti i pobrinuti se  za vašu kožu, koja će postati meka i glatka.

Osvježavajući i osnažujući miris različka za savršen početak dana koji će vas ostaviti  punima energije i boljeg raspoloženja.

• sirutka – bogata proteinima mlijeka, vitamina, minerala, tako da će koža biti nahranjena, meka i glatka 
• aloe vera – dodaje vlažnost kože
• različak – ima protuupalno, antibakterijsko, anti-oksidantivna svojstva
• kopriva – poboljšava cirkulaciju krvi 
• preslica – hranjiva i hidratantna, stimulira krvnu cirkulaciju
• maslačak i čičak – duo za dubinsko čišćenje i uklanjanje toksina
• bazga – umiruju suhu, nadraženu kožu
• sljez – sadrži puno biljnih bjelančevina, njeguje, štiti
• blister alge – poboljšavaju tonus kože, teksturu , elastičnost, detoksificira kožu

KAKO KORISTITI: Nanesite na cijelo tijelo, nježno masirajte dok se ne počne pjeniti i  i isperite. Ako želite više pjene, koristite spužvu ili krpu. Za najbolje rezultate koristite poslije Cornflower losion za tijelo kako bi vaša koža bila dulje mekša i nahranjena.

CIJENA: 10,99 € za 250 ml

SASTOJCI: Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Glycerin**, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water*, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Equisetum Arvense Leaf (Horsetail) Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Taraxacum (Dandelion) Officinale Leaf Extract*, Betula Alba (Birch) Leaf Extract*, Althaea Officinalis Root (Marsh Mallow) Extract*, Arctium Lappa Root (Burdock) Extract*, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract*, Sambucus Nigra (Elderflower) Flower Extract*, Calluna Vulgaris (Heather) Flower Extract*, Alcohol*, Citric Acid, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Citral, Limonene *Ingredients from organic farming.

cornflower_body_WASH_result-360x463Gel za tuširanje je neke prozirne gelaste strukture, lagano se pjeni, lako se ispire i miriši biljno, ali malo manjeg intenziteta nego losion za tijelo. Kako je ovo također jedan od proizvoda kojeg sam vam odlučila dati u darivanje – testiran je samo malo da ne petljam previše po njemu.

Kao što možete vidjeti – sadrži prilično zanimljiv sastav prirodnih bilja, mislim da su ovi proizvodi pravo malo otkriće za fanatike prirodne kozmetike.

U darivanje sam vam također odlučila dati 2 testera Herbfarmacy brenda – Body Lotion i Cleanser koji su također brend prirodne kozmetike.

darivanje sa via naturalis

A sada na onaj dio kojeg ste čekali neko vrijeme, a to je još jedno darivanje……yeyyyyyyyyy…….i ovaj puta napravila sam 2 paketića sa proizvodima te će random izvući i 2 dobitnika. Molim vas unaprijed da se pridržavate pravila i ne potpisujete mi se deset puta tijekom darivanja, imate dovoljno mogućnosti za dodatne unose u nagradnu igru. Darivanje će trajati od 17.11 do 30.11  te vrijedi za Hrvatsku i okolne zemlje.

Paketić broj 1 sadrži : Afrodita kremasti gel za tuširanje od pistacije, Rosal Lip balm Aloe vera, Syoss Glossing Shine Seal šampon i Borotalco Invisible sprej protiv znojenja.

Paketić broj 2 sadrži: Unique Beauty Cornflower Body Wash, Unique Beauty Cornflower Body Lotion, Ulola family univerzalnu kremu, Merz Spezial masku za kosu te 2 Herbfarmacy testera – Cleanser i Body Lotion.

PRAVILA:

1. Biti fan stranica  

Via Naturalis —> https://www.facebook.com/vianaturalis/?fref=ts

Sana Sorey –>  https://www.facebook.com/SanaSorey?fref=ts

ps. ako nemate Facebook, možete i dalje sudjelovati u igri, ali mi to naznačite.

a mene možete pratiti – što god vam paše, Email, Twitter, Pinterest..sve sam nadrobila , linkići su vam sa strane nadesno.

2Share -ate ovaj post bloga na vašim profilnim mrežama da i drugi saznaju ;) ( ili možete sa Facebooka sherati link posta ako vam je tako lakše, stavit ću i posebnu fotkicu sa nagradnom igrom, ali nemojte mi se sto puta potpisivati).

Ako sudjelujete na blogu imate dvostruki unos u nagradnu igru, plus za svako dijelenje na društvenim mrežama po još 1.

3OBAVEZNO –  se potpišite inače ne znam tko je sudjelovao pa tako nećete ni ući u izbor za nagradu !……možete i birati koji paketić vam se više sviđa

Sretno.gif-garfield_oct1

 

dobitnici darivanja sa via naturalis

edit: Izvučene su dobitnice nagradne igre, ukupno je bilo 705 unosa u igru, a ovaj puta najviše sreće imala je pod brojem 77. Ivana Pauk  za paketić broj 2 i pod brojem 183.Sanela Legin za paketić broj 1. Čestitam i molim da mi se javite s adresama, a ostali čekajte novu igru koja će jako brzo 🙂

dobitnici via naturalis br.2dobitnica via naturalis darivanja dokaz 4dobitnici via naturalis br.1dobitnica via naturalis darivanja dokaz 3

 

Ostaju mi još 3 proizvoda Organic Surge linije te Herbfarmacy krema za lice plus nekoliko testera za tipkanje o njima, a zatim će opet jedan post o novim Afroditinim proizvodima za kosu jer trenutno imam doma novi Serum i Arganovo ulje za kosu…yeyyyyy.04

unique 5

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Nagradne igre i darivanja ;), Recenzije - njega kose, Recenzije - njega tijela, Recenzije - Prirodna kozmetika and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

87 Responses to Recenzija danskih Unique Beauty proizvoda sa malim darivanjem :)

  1. Pingback: Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Recenzija 3 proizvoda jednog od meni najdražih brendova – Organic Surge :) | SANA SOREY

  3. Sanela L. says:

    joooj, hvala ti puno na nagradi, baš sam sretna :)))))))

  4. Pingback: Recenzija Herbfarmacy Divine Light kreme za lice plus nekoliko testerića ;) | SANA SOREY

  5. Jasmina H. says:

    Jasmina Herceg
    Paket br.1
    Podijeljeno na fb

  6. Ivana Runjic says:

    Ivana paketic br 1

  7. Darija says:

    Darija Bošnjak

    Paketić br. 2

  8. Lili J. says:

    Lili Josipović
    podijeljeno na fb; paketić br. 1

  9. Katica Pavlović says:

    Katica Pavlović, paketić br.1

    Pretplaćena sam na mail, i podijelila sam objavu na FB.

  10. Kristina K says:

    Kristina Kemešić, paketic br 2 🙂

  11. Sunčica says:

    Sunčica Belinić
    paket br.2 🙂

  12. Milica says:

    Učestvujem u zadnji čas, pa ko zna 🙂
    Milica Milošević-Meseldžija
    Pratim te preko FB i Printeresta.
    Šerovan post o nagrađivanju.
    Više bi me usrećio paket br.1 🙂
    Pozz i hvala za ovu divnu priliku 🙂

  13. Irena says:

    Irena Karabajić
    Paketić br. 2

  14. Ljubica1 says:

    Ljubica Hošnjak
    Paketic br:1

  15. nikolina84 says:

    Nice! meni se sviđa paketić broj 1, a dijelila sam na svim mrežama koje imam (jaaaako mi se dopada Afroditina pistacija!!!):


  16. Jedna Jasna says:

    FB, share: Jedna Jasna
    Twitter share: Jedna_Jasna
    Paketić br. 1 🙂

  17. Ljiljana Gligorevic says:

    Ljiljana Gligorevic Paketic broj 1

  18. Irena Hajtok says:

    Fb Irena Hajtok
    Paketić broj 1

  19. Ljiljana Solenički paketić br.1

  20. Ksenija says:

    Ksenija Cajzek, paketić br.1
    Podijeljeno na Fb 😉

  21. Marina B says:

    Marina Belak
    želim paketić 1

  22. Sanela Legin says:

    Sanela Legin – pratim te na blogu i pretplaćena sam na mail 🙂
    super su nagradice, ko i uvijek. 🙂

  23. Tanja says:

    Divno,paketic br.2 🙂
    Podelila na FB: Tanja Tajci Petrovic
    Twitter: @ljubiteljknjiga
    Google+ : Tanja Petrovic

  24. Jelena Markovic says:

    Jelena Markovic Podelila na fejsu 🙂 vise mi se svidja paketic broj 1 😀

  25. Jelena Markovic says:

    Pratim te na fejsu i serovala sam, preko maila i na pinterestu! 🙂 Mnogo mi se svidjaju nagrade 🙂 ❤ Jelena Markovic

  26. Ivana says:

    FB: Ivana Bubek
    Paketić broj 2 🙂

  27. Nikolet says:

    FB: Ni Ki
    paketić broj 1 🙂

  28. Airamana says:

    Ja sam za paketic broj 1 🙂

    Anamaria Jakelić
    (Podijeljeno)

  29. sandra says:

    Sandra Seligo
    podijeljeno na fb

  30. nevia says:

    paketić broj 2 mi je interesantniji. nagrade su super 🙂

  31. Jelena Ilic says:

    Prelepo darivanje. Srecno svima pa i meni. .Jelena Ilic. (Podeljeno i na Fb.) paketic br.1

  32. Aleksandra Pantelic says:

    Aleksandra Pantelic Paketic br 1

  33. ivana says:

    Ivana Petricevic Blagajac paketic br 1

  34. Stjepan Maja Šimić says:

    Maja Šimić paketić broj 1. Darivanje je krasno.

Leave a Reply

