Recenzija novog Afrodita 10 u 1 seruma za kosu i 6 u 1 Arganovog ulja :)

afrodita ulja main

Hello …….spa-onion-head-emoticonvrijeme je za novi postić ove godine, iako ne da nisam pisala na blogu, radim puno na drugim sitnicama – poput organiziranja kategorija, tagova, stvorila sam nove stranice u kojima su na engleskom i hrvatskom jeziku objašnjene teme  koje dosad imam na blogu…….

Naravno, planiram i par novih tema , ali o tome u drugom postu. Mislim da prvo moram malo posložiti neke stvari na blogu – onda ću krenuti sa novom temom – i recenzijom japanskih slatkiša…….ako opće sretno doplove do mene.dong-onion-head-emoticon

Ali, danas ću malo više vremena posvetiti jednom meni od najdražih brendova te njihovim novim proizvodima iz linije za njegu kosu. Afrodita je nedavno predstavila nam 4 proizvoda za njegu kose, 3 ulja i 1 serum koje možete pronaći po dosta pristupačnim cijenama.

ulja-za-kosu-skupna

Ulja za kosu pružaju obnovu, revitalizaciju i intenzivno hranjivu njegu. Kosu štite od vanjskih utjecaja, vraćaju joj izgubljenu životnu energiju te joj omogućuju zdravi sjaj!

Formule za njegu s mnogim blagodatnim učincima sadrže prirodna ulja i vitamine koji revitaliziraju cijelo vlasište, poboljšavaju strukturu vlasi te štite vrhove kose od pucanja.

»MUST HAVE« proizvodi za sjajnu i zdravu kosu! ZA SVE VRSTE KOSE

  • Ulje čička,
  • Orahovo ulje,
  • Arganovo ulje i
  • Serum 10 u 1. 

Dubinski njeguju suhu, tanku i oštećenu kosu, ističu strukturu kovrčave i sjaj obojene kose.

DA LI STE ZNALI?
Ulje možete upotrijebiti na 2 načina: kao masku za kosu koja predstavlja odličnu kuru za njegu ili za tretman bez ispiranja koji već s nekoliko kapi omogućuje prekrasan izgled kose.

ulje-cickovo-390x680

  1. ČIČKOVO ULJE

Sprječava prekomjerno ispadanje te čuva zdrav izgled i rast kose. Smiruje nadraženo vlasište, revitalizira i poboljšava strukturu kose.

  • za sve vrste kose
  • vitamin E & ulje čička & eterična ulja
  • 3 u 1

ULJE ČIČKA: primjereno za svjetliju kosu, poboljšava strukturu kose i pomaže kod prekomjernog ispadanja kose, blagotvorno djeluje na vrhove i revitalizira cijelo vlasište.

ETERIČNA ULJA: eterična ulja prodiru duboko u unutrašnjost vlasi, a stimulacijom cirkulacije u korijenu utječu na rast zdravije i kvalitetnije kose.  Eterično ulje lavande – jača korijen kose i smanjuje izlučivanje sebuma; eterično ulje ružmarina – stimulira rast kose te pomaže kod sprječavanja prhuti.

VITAMIN E: vitamini održavaju kosu elastičnom i sprječavaju njihovo lomljenje. Vitamin E učinkovito djeluje protiv suhe i umorne kose.

Sastojci: Paraffinum Liquidum, Olea Europaea Oil, Isopropyl Myristate, Arctium Lappa Root Extract, Tocopheryl Acetate, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Geraniol, D-Limonene, Linalool

ulje-orehovo-390x6802. ORAHOVO ULJE

Iznimni prirodni ekstrakt oraha hrani i obnavlja tamnu kosu te ističe njezin sjaj. Vitamin E potiče rast te štiti kosu i njezine vrhove od vanjskih utjecaja.

  • RICH CARE
  • za tamnu kosu
  • vitamin E & orahovo & maslinovo ulje
  • 3 u 1

ORAHOVO ULJE: bogato je omega 3 masnim kiselinama, bjelančevinama, ugljikohidratima, MINERALIMA i VITAMINIMA, pogotovo  A, B, C i E. Izrazito je dobro za njegu i obnavljanje tamnije kose.

MASLINOVO ULJE: kosu hrani i pruža joj sjaj te elastičnost.

VITAMIN E: vitamini održavaju kosu elastičnom i sprječavaju njihovo lomljenje. Vitamin E učinkovito djeluje protiv suhe i umorne kose

CIJENA: orahovo i čičkovo ulje – 25 kn u web shopu

GDJE KUPITI: Dm, Bipa, Kozmo, Afroditin webshop, Afrodita shop  u Zagrebu, mislim da  ih ima  u KTC-u te nekim drugim većim trgovinama

Više o samoj liniji možete saznati ovdje —>

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-kose/ulja-za-kosu/

blazam-skupna1

Osim ovih proizvoda u ponudi imaju i nove balzame za kosu – u velikoj sam napasti da ulovim bar jednog – iako trenutno imam dosta otvorenih stvari za koristiti doma….

Radi se o Balzamu 10 u 1 Argan i jojoba, Balzam češnjak i Balzam med i proteini badema, cijena u web shopu je 25 kn iako sve proizvode možete potražiti i na drugim navedenim lokacijama.

 

Ako vas zanima više info o njima ovdje vam je link –

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-kose/balzami-za-kosu/

Za dodatna pitanja možete ih posjetiti na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

oh my

Već ste mogli primjetiti kako koristim puno proizvoda od Afrodite – jednostavno zato jer sam zadovoljna sa njihovim proizvodima, svako malo izbace novi proizvod, imaju dobar omjer kvalitete i cijene, ambalaže su kvalitetne i zanimljive……a ponekad lansiraju i neki proizvod od kojeg se jednostavno ne želite više odvojiti…..zadnji takav slučaj je sa novim proizvodima od jagode. 8vria9

Stoga sam bila veoma sretna što su lansirali i ulja za njegu kose – mogli ste vidjeti na fotkicama iz mojih kupovina kako uvelike koristim njihove šampone…….iako se jadnici gomilaju da napišem postić o njima i usporedim par njih……..moraš skupit sve.bike-onion-head-emoticon

Ulja za kosu je nešto što je kod mene postalo obavezno – iako sam prvo bila dosta skeptična jer neka ulja jako maste kosu ili su krcata sa silikonima, dok su druga previše skupa da bi se kockali sa njima, a ne znate da li će vam pasati………kod mene najviše služe za raščešljavanje kose, ukroćivanje letećih vlasi, a neka stvarno i dobro mirišu. Također ih koristim u  jako malim dozama …..a ovisno o njihovoj namjeri, neka ponekad i naprave neki pomak s kosom, bilo na bolje……..ili na gore………….cheer2-onion-head-emoticon

afrodita ulja 3

AFRODITA 10 U 1 SERUM

Bogata formula s tri stupnja njege štiti kosu od vanjskih utjecaja te je omata u svilenkastu mekoću. Ulje makadamije osigurava dubinsku revitalizaciju i njegu koja pomlađuje.  Ulje mrkve jača kosu i vlasište te obnavlja ispucale vrhove. Omogućuje lakše raščešljavanje.

  • PROTECTION
  • zaštita za sve vrste kose
  • ulje makadamije & ulje mrkve & pantenol
  • 10 u 1

ULJE MAKADAMIJE: jedinstvenim sastavom sličan je sebumu – ulju, kojeg vlasište prirodno izlučuje. Brzo se upija i na kosi ne ostavlja osjećaj težine. Obnavlja strukturu kose, daje joj sjaj i štiti ju od oštećenja i štetnih vanjskih čimbenika.

MRKVINO ULJE: sadrži visoki udio beta-karotena-snažnog prirodnog antioksidanta. Djeluje blagotvorno na suho vlasište i isušene vrhove kose. Jača kosu i vlasište.

PANTENOL: popravlja i jača oštećenu kosu,  vlaži, smanjuje raspucane vrhove i povećava elastičnost kose. Pantenol je provitamin biljnog izvora.

SILIKONI: kosu obavijaju  svilenkastom mekoćom bez osjećaja težine, uz istovremenu pružanje zaštite od štetnih vanjskih čimbenika (vrućina, kemijski sastojci, vlaga, …)

Sastojci: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Cyclopentasiloxane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Dimethicone, Panthenol, Beta-Carotene, Daucus Carota Sativa Root Extract, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Rosmarinus Officinalis Leaf extract, Brassica Campestris Seed Oil, Parfum,Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 47005, CI 14720, CI 42051

CIJENA : 35 kn za 45 ml

afrodita serum

Ja sam testirala Serum 10 u 1 i Arganovo ulje – proizvodi dolaze u malim,crnim, kartonskim  kutijicama sa izrezbarenim prozorčićem u kojem se vidi i bočica proizvoda. Kutijice su dosta čvrste i kvalitetne, mislim da ću ih kasnije ostaviti i pronaći im namjenu da nešto spremim u njih – ionako ne znam gdje mi pola stvari završi.indian

Bočica sa serumom ima 45 ml i dosta izgleda mala, također nije ni punjena do vrha. Dosta je kvalitetna i od čvrste plastike, ima malu črvstu crnu pumpicu koja se može odšrafati. Serum u bočici ima 3 sloja stoga ga prije upotrebe treba dobro protresti. Miris je jako ugodan, ali slab – možete ga jače osjetiti tek dok odšrafate pumpicu – meni se sviđa, nije napadan i ne okine migrenu, što je i više nego odlično.

Serum se nanosi na mokru kosu i dobar je za raščešljavanje – to je i inače moj  način upotrebe takvih proizvoda – dijelom zato jer mi je na taj način najbolje iskoristiti proizvod…a dijelom jer bez ulja ionako mi trebaju psihičke pripreme da raščešljam zapetljanu dugu kosu………..ponekad sam zahvalna da nemam guste kovrče, mislim da ne bih dugo preživjela s njima.smiley-wise

Doziranje je  na pumpicu – ali ja takve proizvode rijetko doziram na prste – osim ako nisu u pitanju vrhovi kose – nego na svoju četku. Zašto? Prvo – jednostavnije je……….pogotovo ako koristite ulja sa raspršivačem – primjerice Nuxe ulje – i ako imate neku četku za raščešljavanje – Tangle teezer ili neka jeftinija verzija nje.

Drugo, ako ga dozirate na prste, a zatim na kosu – nanijeti ćete ga na jednom mjestu previše, a na drugim mjestima nigdje…….zatim stavite previše i kosa vam se zamasti dok na ostatak kose ionako ništa niste ni nanijeli……….plus da su vam ruke poslije masne i pol toga vam leti van što god primite…….pila

Doziranje na četku je jednostavnije i nekako efikasnije – serum ili ulje nanesete na četku za raščešljavanje, ja koristim jedan stisak pumpice za prvi put – te krenem u čupanje kose dok se ne uspijem raščešljati……….poanta je da se na taj način više proizvoda rasporedi po kosi i u manjim količinama. Treba mi još jedno doziranje pumpicom za drugu polovicu kose. …….ali, to je moj način nanošenja – meni je ovako bolje, a vi kako god vam paše……budući da je serum tekući – njega sam dozirala malo više. Radi se o serumu za obnovu kose pa ga i treba raspodijeliti po vlasima da bi vidjela neki efekt.

Ovaj serum  je uljni, ali nije premastan ili težak, super miriši, lako se nanosi, dobar je za raščešljavanje, ne otežava kosu i ne masti ju – ako ga previše ne stavite. Sadrži  ulje makadamije za revitalizaciju, njegu i pomlađivanje kose te ulje mrkve – koje jača kosu i vlasište te obnavlja ispucale vrhove. Dok ga promućkate bogme i podsjeća bojom na mrkvu.uhhh

Također ima 10 funkcija: zaštitu, revitaliziaciju, popravak oštećene kose, jačanje, hidrataciju i hranjenje kose, omogućava kontrolu letećih vlasi, obnovu kose, omata ju u svilenkastu mekoću i popravlja ispucale vrhove.

Sad vjerojatno znam što mislite……….toliko toga u  jednom proizvodu? Teško……..Da li sam ja primjetila neko čudesno obnavljanje kose? Iskreno, ne znam……jer nisam stavila kosu na analizu kako bih vidjela stanje kose prije i poslije korištenja nakon seruma.smil42c642dbb72ef

Ali, ono što mogu zaključiti nakon korištenja ovog seruma je dovoljno da  mi formira zaključno mišljenje o njemu – također nisam htjela odmah pisati o serumu i ulju jer mi je iskreno toliko glupo vidjeti recenziju ulja, seruma,šampona, kreme ili nečeg čemu treba dulje vremena za neke rezultate…………a recenzija iskrsne jedva nakon prvog korištenja.

Serum stvarno lijepo miriše, nije mastan, ne masti ili otežava kosu, pomaže u raščešljavanju kose, smanjuje se elektricitet na kosi, kosa se brže suši i s vremenom dobije blagi sjaj, manje se lomi tijekom češljanja i mekanija je.

Ponekad ga nenesem na vrhove kose, ali nemam toliko problema s njima – možda jer ih niti ne viđam toliko……..kad imate kosu do guzice, prvo trebate doći do tih vrhova…lol….a i ako njegujete kosu bar u nekoj mjeri, vrhovi će biti u boljem stanju.

Ovaj serum sadrži malu količinu silikona koji služe za zaštitu kose tijekom korištenja uređaja za oblikovanje kose gdje je ona izložena velikim toplinama.

Jedino što sam primijetila jest da se ovaj serum troši brže nego ulje, a i militraža mu je mala, 45 ml……….ali opet, cijena mu je 35 kn u web shopu……..što znači da u trgovinama možete ga naći i po manjoj cijeni ili akciji……

OCJENA 4.9/5

Meni se ovaj Serum 10 u 1 sviđa – ambalaže su kvalitetne, čvrste i slatke, miris seruma je baš ugodan i privlačan, ali nije prenapadan i ne izaziva migrenu. Serum treba promućkati prije upotrebe i sadrži ulje makadamije i ulje mrkve, ima 10 funkcija i cijena mu je oko 35 kn…..

Serum nije mastan, lako se nanosi, ne otežava kosu i ne masti ju, olakšava raščešljavanje, kosa se brže suši, mekana je, sjajnija, smanjuje se elektricitet i leteće vlasi, manje se lomi kosa,  itd………………ne znam da li baš ispunjava svih navedenih 10 funkcija, ali ja sam zadovoljna.

Prvo sam mislila da je 45 ml proizvoda malo, pogotovo jer se serum brže troši nego ulja – ali kad bolje razmislim, neka ulja su mi problem jer nikako da ih potrošim do kraja i samo se gomilaju pokraj mene…..stoga, dobar proizvod sa 10 funkcija i cijenom od 35 kn? Ja bih rekla da je odlična ponuda.smile onion

afrodita argan ulje

AFRODITA ARGANOVO ULJE 6 U 1

Bogata mješavina prirodnih ulja dragocjenog argana, makadamije i kokosa obnavlja vrhove kose, štiti, bogato njeguje, dubinski obnavlja, intenzivno hidratizira i osigurava sjajnu kosu.

  • TOTAL REPAIR
  • njega za obnovu vrhova kose
  • arganovo & kokosovo ulje & ulje makadamije
  • 6 u 1

ARGANOVO ULJE: brzo se upija u kosu, prodire duboko u unutrašnjost vlasi, obnavlja ih, sprječava  listanje vrhova kose kao i pretjerano ispadanje. Pomlađuje kosu, jača vlas, povećava njenu elastičnost i njen izgled.

KOKOSOVO ULJE: za intenzivnu njegu suhe, oštećene i raspucane kose. Kosi daje sjaj i intenzivno ju hrani.

ULJE MAKADAMIJE: jedinstvenim sastavom sličan je sebumu – ulju, kojeg vlasište prirodno izlučuje. Brzo se upija i na kosi ne ostavlja osjećaj težine. Obnavlja strukturu kose, daje joj sjaj i štiti ju od oštećenja i štetnih vanjskih čimbenika.

Sastojci: Helianthus Annuus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, Cocos Nucifera Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, CI 12010

CIJENA: 50  ml,- 35  kn

Arganovo ulje je nešto što sam već duže vremena htjela isprobati pa sam skakala ko mali psić kada sam vidjela da ga je Afrodita lansirala. Neke stvari sam vam već opisala gore, pa ih neću bezveze kopirati tu – zato ih i recenziram skupa.starac

Ambalaža je slična onoj od Seruma, samo što bočica sa uljem sadrži 50 ml proizvoda i ulje u njoj izgleda ko tekuće zlato za kosu. Bočica ima malu pumpicu koja se može odšrafati, doziranje je prilično jednostavno i precizno – ulje ne curi van i miriši ugodno, ima neki privlačan i bogati miris koji se osjeti neko vrijeme na kosi.

Ovo ulje sadrži i ulje makadamije i kokosovo ulje te ima 6 namjena: obnavlja vrhove kose, štiti, bogato njeguje, dubinski obnavlja, intenzivno hidratizira i osigurava sjajnu kosu.

Nije masno, dosta je lagano i tekuće, kako rekoh – ja ulja većinom koristim nanošenjem za četku za raščešljavanje i to na mokru kosu…….ili rjeđe na suhu, ako ju baš moram raščešljati pod hitno –  taj podhvat rađe izbjegavam jer ću iščupat pola kose van, ali definitivno ju je lakše raščešljati sa uljem. Što se doziranja ulja tiče – držim se oko 2 puna doziranja pumpice – ovisi koliko je kosa zapetljana.hair

Ulja za kosu možete koristiti i kao masku za kosu – pogotovo ako su dosta hranjiva, iako nisam isprobala ovo ulje na taj način – većinom jer mi se ne uklapa u raspored – mogu ga ostaviti preko noći, ali rijetko kad perem kosu ujutro, ja sam obično noćna ptica…….pogotovo dok tipkam nešto u 2 sati u noći.smil42c642dbb72ef

Koristila sam ga usporedno sa Serumom, zato mi je malo dulje trebalo da ocijenim njihov rezultat, a djelomice i zato jer ih ne koristim baš svaki dan – ali skupa su zapravo dobra kombinacija….naravno, nikad ih ne miješam odjednom, i kosa je malo bolja nego prije – čvršća, manje se lomi, mekša, čak je dobila na blagom sjaju, lakše se raščešljava i brže suši…..tako da sam zadovoljna sa rezultatima.

Ovo ulje je također dobro za ukroćivanje letećih vlasi ili suhe i ispucale vrhove kose, a i odlično miriše pa ponekad ga znam nanijeti malo na prste i proći po kosi tek toliko da mogu uživati u mirisu ulja – to ionako radim sa svima. Nisam fan teških parfema jer mi pokrenu migrenu, tako da suptilan i nježan miris ulja stvarno mi popravi raspoloženje i malo “osvježi” kosu, a i dobijete puno komplimenata kako vam kosa odlično miriši.winking kitten

OCJENA 5/5

Ako bi me pitali da moram birati između Seruma i Arganovog ulja – mrvicu bi ulje pobijedilo jer mi ovakvi proizvodi puno olakšavaju život i daju dobre rezultate na mojoj kosi………….Serum ima silikone u sebi, iako mrvicu, koji služe za zaštitu kose od topline od uređaja za oblikovanje kose………..koje ja ionako izbjegavam naveliko. Probala – ali onaj momenat dok čujete i osjetite kako vam pegla zagrijava i lomi kosu da bi ju postavila u drugi oblik – brrrrrrrrrrrr……………….ghost

Arganovo ulje ima 6 funkcija, opće nije masno i lagano je, ima nježan miris i daje dobre rezultate – plus jako se sporo troši i u ovom slučaju 50 ml će vam stvarno i dugo trajati, a cijena mu je samo oko 35 kn.

Trenutno je jedan od mojih favorita – Nuxeova suha ulja su mi ok, ali previše parfemizirana za osobu sa čestim migrenama, Loreal Elseve je odlično za raščešljavanje i super miriši – ali je čisto silikonsko i  nema hranjivih svojstava za kosu, Olivalovo mi je nekako ..hm, preslabo? Možda mu treba dulje za rezultate? Ne znam….Biobazu, Avon i Oriflame me stvarno nećete natjerati da stavim na svoju kosu……ikad više……..Trenutno koristim Schwarzkopfovo Gliss ulje – prilično dobro ulje i odličnim mirisom, imam ga recenzirano na blogu i uspjela sam doći sa njime skoro do dna bočice……….tako da je Afroditino ulje jedno od favorita .cheer

afrodita jagoda new

Trenutno imam i na testiranju Afroditine novitete iz SPA linije – 2 slatkiša sa jagodama koji su me totalno oduševili stoga će postić o njima jako brzo, a kopka me i recenzija Afroditine maske za lice za hidrataciju koja me isto oborila s nogu i ovu zimu spašava moju suhu kožu……..što reći, koristim jako puno njihovih proizvoda. Pitam se da li razmišljaju o balzamima za usne – ako su im već svi drugi prozvodi odlični, možda da napokon netko napravi pristojan balzam dostojne kvalitete za njegovu cijenu.

O nekim tehnikalijama i promjenama na blogu pisat ću vam u posebnom postiću, a uskoro će i recenzija slatkiša na vidjelo – mislim da će biti Kviki Gric grickalice čiju fotkicu ste već mogli vidjeti na Facebooku, tj cijelu kutiju njih…..ili japanski slatkiši, što prvo uleti, stay tuned, čeka me punooooooo tipkanja.eating-a-whole-cake-smiley-emoticon

afrodita ulja second main

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega kose, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Recenzija novog Afrodita 10 u 1 seruma za kosu i 6 u 1 Arganovog ulja :)

  1. Pingback: Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :) | SANA SOREY

Leave a Reply

