15 razloga zašto obožavam novi Afroditin 100 % SPA piling i Mousse od jagode – recenzija :)

afrodita jagoda kolaž

Hello…..wew-onion-head-emoticonbudući da sam već imala prilike isprobati neke proizvode iz 100 % SPA linije, kao i pilinge iz Afroditine ponude – odlučila sam napisati par riječi o ovim divnim novitetima koji su me odmah osvojili na prvo korištenje……….

Doma me dočekala predivna bijela kutijica sa ovim slatkišima, pripremila sam puno fotkica da možete i sami vidjeti.

Na testiranje sam dobila dva noviteta iz 100 % SPA linije, Piling za tijelo od jagoda i Mousse za tijelo sa jagodama, stigli su do mene sa preslatkom bijelom mašnicom i podlogom sa otiskom info o novitetima, sama prezentacija i pažljivost kako su upakirani me odmah oborila s nogu, obožavam ovakve stvarčice.love-onion-head-emoticon

Inače si uzmem dulje vrijeme da bih testirala proizvode, ali kako rekoh, isprobala sam već neke proizvode iz same linije, kao i nekoliko Afroditinih pilinga tako da mislim kako mi ovaj puta ne treba dugo da napišem svoje dojmove…….osim toga, oduševili su me na prvu.

  • 100-spa-skupna-nova-jagoda
  • 100 % SPA linija spada u grupu tzv. proizvoda osobnog wellnessa koja će vam na jednostavan način i u miru vašeg doma učinkovito i bez štetnih sastojaka pomagati u procesu očuvanja ravnoteže, optimalnog zdravlja i ljepote kože, odličnog raspoloženja, pozitivnog stava i usklađenosti s okolinom.
  • Proizvodi 100% SPA omogućuju prirodnu njegu kože bez parabena, parafina, silikona i konzervansa. Prilagođeni su potrebama svakog pojedinca, bez obzira na to je li riječ o:
  • čišćenju tijela i duha,
  • očuvanju čvrstoće i elastičnosti kože,
  • anti-stresnoj masaži za opuštanje ili
  • hranjivoj njezi kože u kućnoj sauni.

100% SPA linija zasad sadrži – body mousse od jagode, piling za tijelo od jagode, jogurt za lice i tijelo, šećerni piling, maslac za tijelo i 4 ulja za masažu – od naranče, lavande, arganovo ulje i Relax ulje s jojobom.

Ako želite više saznati o ovim proizvodima posjetite njihovu stranicu –

http://www.kozmetika-afrodita.com/cro/beauty-care/proizvodi/linije/njega-tijela/100-spa/

afrodita kolaž

Ako vas zanimaju moji dojmovi drugih proizvoda možete skoknuti ovdje –

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2014/01/31/predstavljanje-afrodita-100-spa-linije-i-malo-darivanje-za-vas/

ili ih posjetite na Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-Afrodita-Hrvatska/121311061256351

afrodita jagoda 3

100 % SPA PILING ZA TIJELO

S prirodnim abrazivima koštica marelice nježno i učinkovito odstranjuje odumrle stanice epidermisa. Dodana sinergija ulja makadamije i karite maslaca obnavlja, hrani i štiti kožu te njezinu fleksibilnost i elastičnost. Rezultat je meka i glatka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda.Ne ostavlja neugodan masni trag, a pogodan je i za masnu kožu.

ULJE MAKADAMIJE: dobiva se iz oraha makadamije i bogato je nezasićenim masnim kiselinama. Zbog sličnosti s prirodnom masnoćom kože, brzo se upija i ugodno njeguje te zaglađuje. Zato se često dodaje kremama i uljima za suhu kožu koja se ljušti;

KARITÉ MASLAC: prirodni je emolient, ovlaživač i antioksidant, njeguje kožu, obnavlja je i štiti od preranog starenja.

KAKO KORISTITI: Umasirajte piling i zatim ga isperite vodom.

CIJENA: 150 ml44 kn u webshopu

Sastojci: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Nylon-11, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Armeniaca Seed Powder, Acrylates Copolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Macadamia Ternofolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Octocrylene, Homosalate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl  Stearate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, CI 14720

Već ste mogli čitati neke moje recenzije o pilinzima – kao i muke po njima. Koliko god su nam potrebni kako bi nam pomogli u održavanju naše kože zdravom i mekom, toliko su ponekad i dosta….zahtjevni za naše živce. Neki su previše uljni i masni pa se skližite po pločicama i ostavljate masne tragove za što se god primite, neki su pretekući pa ih niti ne uspijete pravilno nanijeti da pola toga ne završi po podu………kao i oni sa prezrnatima pa ih skupljate okolo i borite se sa njima…………..

ponekad i nakon 20 min još uvijek niste ništa postigli, a već imate pilinga oko sebe više nego u ambalaži…….a bogme i na kvaki.warning-onion-head-emoticon

O iritaciji i ogrebotinama zrnci iz pilinga da niti ne govorim………….isprobala sam  nekoliko pilinga za tijelo, od Collistarovog ok pilinga – ali malo preskupog, Ulolinog prirodnog sa zrncima soli, Afroditinog šećernog pilinga i još nekoliko sa kojima sam jedva izašla na kraj, ali niti jedan me nije toliko oduševio kao ovaj novi piling od jagoda. Što se pilinga za lice tiče  držim se Afroditinog Clean Phase kremastog pilinga sa zrncima marelice o kojem sam već pisala – postao je moj omiljeni te je zamijenio Collistarov piling i još jedan iz Afroditine Young&Pure linije……………….yep, koristim stvarno puno Afroditinih stvari, moraš skupit sve.cute2-onion-head-emoticon

I, zašto me onda toliko 100 % SPA piling od jagode toliko očarao na prvo korištenje?

  1. pakiranje i ambalaža – piling se nalazi u 150 ml tubici ružičaste boje – što itekako olakšava samo doziranje proizvoda ………..tubica je od mekane plastike i čvrstog zatvarača – jednostavno je za doziranje proizvoda, ne treba vam žlica, ne treba ga miješati i loviti okolo dok ga pokušavate nanijeti, nije u staklenki koja bi vam mogla izletjeti iz masnih ruku i razbiti se…….a budući da je tubica mekana – nećete ni trebati skakati po njoj kako bi istisnuli proizvod  i možete bez problema izvući i zadnje ml proizvoda vanembarrassed3-onion-head-emoticon

2. način upotrebe  – nema skupljanja zrnaca po podu, cijeđenja i navlačenja pilinga van ko žvakaće gume, ne morate poslije ribati pločice i kadu, nema masnih otisaka nigdje i stvarno je odličan za upotrebu.

3. miris – koji je fantastičan…………………miriši po jagodama, ali po nekom džemu od jagoda ili keksima sa jagodama dok me Mousse za tijelo definitivno vuče na Milku sa jagodama………………….miris nije jak, ali je stvarno super i cijelo vrijeme ga šnjofam tu dok pišem8vria9

Uvelike volim proizvode koji odlično mirišu, a opet da nisu prenapadni pa da pokrenu migrenu…….osim toga, mislim da nisam jedina koja se susrela sa pilingom koji je stvarno mirisao grozno, bez obzira koliko god je predstavljan kao prirodan ili dobar za kožu.

4. doziranje – stvarno jednostavno, kontrolirano – bez curenja i cijeđenja proizvoda van, bez da pola proizvoda na kraju izgubimo okolo

5. tekstura pilinga – sam piling je više sličan gelu i dosta je tekući, postane kremasti nakon što se ga nanijeli na kožu – a ono što me posebno oduševilo sa ovim pilingom jest koliko sam vremena si skratila sa njime, a napravila bolji posao nego sa nekim drugim.

Da objasnim…….nakon nanošenja pilinga na kožu i u doticaju sa vodom postane blago pjenasti i lako se razmazuje po koži – što mi je dalo ideju da ga jednostavno stavim na svoju spužvicu za tuširanje i tretiram kao gel za tuširanje . Inače se mučimo sa nanošenjem pilinga, a zatim dok opće uspijemo izpilingirati samo jednu površinu kože već smo pri kraju sa živcima.bsod-onion-head-emoticon

Zato kažem koliko mi je ovo skratimo muke – piling se jednostavno nanosi, nježan je prema koži,  dozira se u malim količinama i sa spužvicom mi nije trebalo opće dugo da očistim i osvježim kožu.

afrodita jagoda 2

6. zrnca pilinga – koja su izuzetno sitna i nježna i skoro pa ih niti ne osjetite, a naprave odličan posao. Ono što me posebno nervira kod pilinga su zrca koja izgrebu i iziritiraju kožu, pogotovo suhu kožu kakva je moja. Sa ovim pilingom nisam primijetila niti jednu crvenu točkicu niti osjetila ikakvo peckanje na koži.

7. meka i nemasna koža – još jedna stvar koja sigurno nije nikome omiljena jest masna ili uljna koža – dok blago uljni piling još mogu preživjeti jer ulja pomažu u hranjenju suhe kože, previše je jednostavno grozno……..skližete se po pločicama, zamastite odjeću, ručnik, pa čak i kvaku od vrata……….dok vas ukućani gledaju i odmahuju s glavom, pogotovo muški kojima nije jasno što izvodimo2zfmv7r

Iako su zrca ovog pilinga sitna i nježna – naprave odličan posao – to se pogotovo može vidjeti na nekom problematičnom području poput laktova, a koža je odlično čista i meka, bez ikakvog traga masnoći ili uljnom odsjaju.

8. vrijeme koje vam je potrebno za korištenje pilinga – u odnosu na ostale pilinge koje sam koristila ovo mi ne oduzima ništa više vremena nego što inače potrošim na tuširanje – pogotovo na način koji ga koristim

9. manje se troši – količinski se troši manje jer niti jedan ml proizvoda ne završi po podu, ali………..budući da je u tubici i gelaste formule te ako ga koristite za cijelo tijelo – možda ćete ga trošiti onda podjednako……………..ipak, 150 ml je dovoljno za nekoliko puta korištenja, a piling ionako ne koristite svaki dan……….nitko od nas nema toliko vremena

10. sastojci – ovaj piling sadrži koštice marelice, ulje makadamije i karite maslac, ne sadrži štetne tvari te sastojci nježno čiste kožu i njeguju, bez ogrebotina i iritacija te masnih tragova na koži, nije pregrub prema suhoj koži i ne isušuje ju

11. cijena – budući da sam probala razne pilinge – neke preskupe, neke u malim dozama, teglicama, plastičnim kutijama, itd.  – mislim da je 150 ml za oko 44 kn normalna cijena ……..budući da sam iscrpno opisala proizvod i nisam našla niti jedan nedostatak – čak niti tvrdu tubicu za doziranje, ovaj proizvod me oduševio u mnogo toga i trenutno skočio u mojeg favorita što se pilinga za tijelo tičecheer1-onion-head-emoticon.

Ovo je odličan piling za tijelo – ne samo zbog navedenih karakteristika nego i je za prilično lijene ljude poput mene…..ili one koji nemaju toliko vremena gubiti vrijeme i živce na pokušavanje korištenja nekog pilinga. Radi dobar posao i sa uraslim dlačicama na koži te korištenjem dobrog pilinga možete spriječiti nove.

OCJENA 5/5

Ovo je jedan od rijetkih pilinga koji su me apsolutno oduševili na prvo korištenje i za kojeg nema nikakvog prigovora – bar meni – proizvod je odličan i trenutno moj najdraži piling za tijelo. Zadovoljna sam sa ambalažom, doziranjem proizvoda i jednostavnošću korištenja te vremenom – zbog njegove gelaste i kremaste formule sa sitnim zrncima mogu ga bez problema istisnuti na spužvicu i izpilingirati cijelo tijelo za par minuta koliko bi mi i trebalo za obično tuširanje.

Bez ostatka pilinga po podu, kadi, ručniku, odjeći, …….bez masnih i uljnih tragova, bez iritacije na koži od prevelikih zrnca pilinga ……te sa predivnim osvježavajućim mirisom jagoda.

Nisam jedna od onih osoba koja će padati u nesvijest i hvaliti proizvod do neba, ne govorim vam u svakom postu da morate nešto kupiti i uvijek dobijete moje iskreno i detaljno mišljenje, a na vama je da odlučite sami trebate ili želite neki proizvod…….ali ovaj piling je jedan od ekstremno rijetkih slučajeva da ga preporučam. Ja ga obožavam, a ako vam moji razlozi nisu dovoljni……..ostaje vam jedino da ga sami isprobate.congrats-onion-head-emoticon

afrodita jagoda 4

100 % MOUSSE ZA TIJELO SA JAGODAMA

Nježna pahuljasta tekstura s dodanim kakao maslacem osigurava dubinsko vlaženje kože i sprečava njezino isušivanje. Mikrokapsule vitamina E tijekom nanošenja se lagano otapaju na koži i pružaju zaštitu od preranog starenja. Rezultat je njegovana i svilenkasto meka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda. Brzo se upija i ne ostavlja neugodan masni trag.

KAKAO MASLAC: Dobivaju ga iz sjemenki drva kakaovca još od 1695. godine. Iznimno je cijenjen zbog antioksidativnog djelovanja. Kao dio kozmetičkih proizvoda bogato hrani kožu i štiti je od vanjskih utjecaja (vjetar, hladnoća). Sadrži mnogo vitamina E. Kao učinkovit emolient smanjuje isušenost kože te povećava njenu elastičnost i mekoću;

vitamin E – Pomaže kod sprječavanja preuranjenog  starenje kože zbog djelovanja slobodnih radikala.

KAKO KORISTITI: nanijeti na kožu i razmazati – brzo se upija

CIJENA: 200 ml – 44 kn u webshopu

Sastojci: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Parfum, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Polyacrylate, Perfluorohexane, Perfluorodecalin, Pentafluoropropane, PEG-4, Propanediol, Agar, Tocopheryl Acetate, Algin, Glucose, Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Benzoate, CI 73360

 

Nakon pilinga vrijeme je za njegu kože – pogotovo ako ste ko ja i patite sa suhom kožom, koja mi ove zime zadaje veće muke nego inače – ali s obzirom koliko vode pijem na dan, nemam se stvarno niti što čuditi. Dok se moj otac nalijeva s litrama na dan, ja mogu čist ok preživjeti sa 2 šalice čaja i opće ne biti žedna. Koliko je to pohvalno, ne znam………..znam jedino da moj organizam nije sretan s time.dunno

Mousse za tijelo nalazi se u već prepoznatiljivoj 100 % SPA kutijici, samo što je ova ružičaste boje. Ambalaža je dosta čvrsta i zatvarač je dobar pa se ne lomi.

Pa, nastavljajući moje nabrajanje zašto obožavam ove proizvode –

12 – plastični poklopac umjesto folije za zaštitu proizvoda. Iako su za ostale proizvode u kutijicama iz ove linije koristili foliju, što i nije baš moja najdraža stvarčica jer na kraju je više muke s njome nego koristi – bila sam jako oduševljena kada sam vidjela da su je zamijenili sa plastičnim poklopcem. Jednostavno uklanjanje poklopca i postavljanje natrag je stvarno super – nema masne folije koju pecate po proizvodu, zamastite ruke ili rukave niti se brinete koliko će se bakterija skupiti na tu foliju nakon što ju upecate iz proizvoda van…………plus da se ponekad strga ili ju jednostavno morate baciti.

13. iako sam već spomenula miris – ali moram opet – miris ovog proizvoda je fantastičan – miriše ko čokolada Milka s jagodama – a ja sam jako slaba na Milke ………..zapravo, jučer sam kupila 4 njih……300 gramske………..toliko o mojem smanjenju šećera.2romafd

Miris nije prejak, osjeća se neko vrijeme nakon nanošenja na kožu – i jesam li spomenula da miriši odlično? Šteta da s vremenom miris ispari, ali definitivno će vas svi šnjofati…mirisat ćete jestivo.mirko

afrodita jagoda 1

14. nemasna i jako lagana upijajuća formula – tekstura je jako lagana, nježna, neće iscuriti van (probala sam okrenuti ga naopačke……..), sadrži sitne roze čestice, ne treba ga puno i lako se nanosi i razmazuje po koži.

Ono što me fasciniralo jest brzina upijanja bez obzira koliko proizvoda ste stavili na kožu –

npr. prvi puta isprobala sam ga na ruci – po običaju sam nanijela malo previše, ali kako sam mazala ga po ruci – koža je sve upila jako brzo – bez ikakvog  masnog ili uljnog traga.

Već nakon prvog nanošenja možete osjetiti da je koža hidratizirana i mekanija, nakon nekoliko dana korištenja i promatranjem kakav efekt ima na suhu kožu možete zaključiti da je hidratacija stvarno dobra. Trenutno je moja koža jako suha i dosta  me nervira, a nisam baš fan ulja za tijelo – koliko god nađete i neka koja nisu toliko masnjikava. Sviđa mi se ovaj proizvod upravo radi jako brzog upijanja – bez obzira ako ste i stavili malo previše – što je inače problem sa drugima jer višak proizvoda se ne želi upiti u kožu i osjećate onaj masniji sloj na koži.

Nakon korištenja pilinga za tijelo koji je nježno očistio kožu i maknuo stare stanice kože, te ovog Mousse -a za tijelo koji ju je nahranio i hidratizirao sa brzom upijajućom formulom, te nježnim mirisom – malo je lakše disati sa suhom kožom.wew-onion-head-emoticon

Ne treba nanijeti puno proizvoda, dosta je maziv i ne troši se brzo – dobijete 200 ml proizvoda za 44 kn, meni se sviđa. Nadam se da će nastaviti razvijati ovu liniju i dodati još proizvoda u nju.

OCJENA 5/5

Kod ovog proizvoda najviše me se dojmila jako brza upijajuća formula proizvoda – čak i ako ste ga previše nanijeli – koža ga jako ubrzo upije, nema masnog ili uljnog traga na njoj , ostavlja blagi miris po jagodama i pruža prilično dobru hidrataciju . Također mi je bilo drago vidjeti da su zaštitne folije zamijenili sa plastičnim poklopcem i nakon mojih 15 razloga zašto obožavam ove proizvode – više se stvarno nema što za dodati.

Nadam se da će nastaviti dodavati nove stvari u ovu liniju, pogotovo još neki piling u tubici, a bilo bi zanimljivo vidjeti i koji SPA gel za tuširanje ili  kupku. Iako bih ja rado da imaju i balzame za usne, ali budimo skromni za sad.2s14r3n

Vidjet ću koliko budem zatrpana sa obavezama pa vam možda i organiziram darivanje sa jednim od ovim proizvoda – naravno, nakon što poharam opet DM – s namjerom da kupim samo jednu stvar………možda iskombiniram i sa nekim grickalicama ili slatkišima budući da već radim na prvoj recenziji slatkiša za novu temu, samo da tretnutno napišem neke recenzije koje moram, također dužna sam vam postić i sa malim promjenama na blogu, stay tuned…………….puno zanimljivih stvarčica vas čeka.

afrodita jagoda new

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega tijela, Recenzije kutijica sa proizvodima, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to 15 razloga zašto obožavam novi Afroditin 100 % SPA piling i Mousse od jagode – recenzija :)

  1. Pingback: Recenzija Afrodita SOS kreme za ruke od badema i Why mask Extreme Hydration maske za lice :) | SANA SOREY

  2. Pingback: Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :) | SANA SOREY

  3. Pingback: Nekoliko riječi o Žena hr kutijama -limited edition prosinac i kutijica za veljaču | SANA SOREY

Leave a Reply

