Par riječi o meni :)

me with rimmel

Hello,uhhh odlučila sam napisati par osnovnih stvari o mojoj malenkosti iako nisam baš luda za profiliranjem svoje osobnosti:

IME: Suzana S. – pišem  kao  Sana Sorey

Zašto alias ime: jer sam kao mala uvijek htjela pisati fantasy romane i imati svoje autorsko ime / alias……..naravno, probala sam ih i napisati samo sam s vremenom skužila kako od toga u Hrvatskoj nema kruha….pa, još uvijek imam svoje radove doma.

Kada sam imala 17 godina napisala sam roman od nekih 270 a4 stranica …….za 6 dana…….mirko…..iako bih ga danas totalno izmijenila i napravila cijeli niz knjiga iz toga, mogućnost da ga netko i objavi su ravne nuli.dunno

ROĐENA: 7.11.1988. – Zagreb

HOROSKOP: jedan jako tvrdoglavi škorpion scorpion

KONTAKT INFO: ako me želite nešto pitati možete to napraviti na blogu, Facebook stranici ili mi pošaljite  www-text_107 : shadowdaleraven@gmail.com

POSAO : to je svakidašnja noćna mora, nisam izbirljiva i šaljem molbe i za poslove od kojih mi se diže kosa na glavi – još kad bi se opće trudili odgovoriti…….za neke imam previše škole, za neke premalo, nekima smeta što sam upravni referent po struci, itd……. come back……..najbolje što mogu jest dobiti neki sezonski posao koji traje ovisno o sezoni

FASHION STYLE: preferiram crnu odjeću – neki miks elegancije i rocka te  jednostavnog prirodnog make up-a – također mi je još uvijek teško odmaknuti se od goth subkulture ( ali to ne znači da hodam po ulici u viktorijanskoj haljini i suncobranom u ruci lol )

ChibiMaker5OVISNA SAM O : čokoladi i slatkišima –   – Bajadera, Griotte, Rafaello, Lindt, Milka, Dorina, nije važno koji brend – pojedem i čokoladu za kuhanje kada nema ničega drugoga…..mislim da su ljudi skužili da kad nešto loše naprave ili zaribaju najbolji način da smanje moj gnjev tako da me prvo podmite sa slatkišima i onda prezentiraju loše vijesti give me

NE RAZUMIJEM OVISNOST O : cigaretama, alkoholu, kavi, itd…- ne pušim , ne pijem baš kavu – jedino ako moram i to onu s automata što se niti ne može nazvati kava……a alkohol pijem u ekstremno posebnim rijetkim prilikama i nikad se u životu nisam napila………….mislim da je jednostavno takva cijela obiteljdunno

NAJDRAŽE ŽIVOTINJE:  stvarno volim životinje i one su uvijek nekako opuštene oko mene, čak i one koje prvi put sretnem i moj vrt doma je uvijek nalik zološkom vrtu; imam generacije mačaka i imam lošu naviku skupljati čudne lutalice okolo kojima treba pomoć ili ih hraniti – tako da završim na kraju sa draganjem žaba, igranjem sa ježevima, spašavanjem guštera od mojeg mačka, hranjenjem fazana kojima još uvijek nisam uspjela objasniti da mi prestanu kvocati u 7 ujutro pred prozorom, raznim pticama, itd……kitty

Uvijek sam bila fascinirana konjima – …………..ali sam također htjela i zmaja za ljubimca, pa……….wow1-onion-head-emoticon

garfield for blog,jpg

( Ova mala mekana loptica je Garfield, jedan veoma lijeni mačak koji hrče cijeli dan, često izvodi neke gluposti koje nikome nisu jasne, obožava naganjati jadne leptire iako su mu instinkti za lov ravni nuli – ali nam je svejedno jako drag  varie5……)

FAVORITI GLAZBE: ufff, mislim da bi moja mjuza bila labelirana kao goth, metal i rocktakođer ne slušam ništa iz Hrvatske…..jer je to stvarno katastrofalna glazba…….ovo su neki bendovi koje najčešće slušam…….: Cradle of filth, Deathstars, Slipknot, Black Veil Brides, The Used, Rammstein, Eluveitie, Bullet For My Valentine, Ensiferum, Elvenking, Within Temptation, Evanescence, Disturbed, Imagine Dragons, The agonist, Avenged Sevenfold, Children of Bodom, Dope stars inc, Blood Stain Child, Murderdolls, Wednesday 13, In Flames, Lordi, Lovex, Three Days Grace, Nightwish, Tvangeste, The 69 Eyes, ect…..ova lista je stvarno ogromna kod mene……uhuhuh-onion-head-emoticon

ChibiMaker4NAJDRAŽE KNJIGE : ja sam pravi mali knjiški crv, kada sam bila mala otac mi je čak zabranio koliko knjiga smijem pročitati na tjedan jer  meni knjiga na dan je bila tek zabava za par sati – sav taj razgovor o tome kako ću pokvariti vid, trebam izać na svježi zrak , bla bla……..najdraži hrvatski pisac mi je Marija Jurić Zagorka sa svim njezinim knjigama također bih spomenula i Viktoriu Faust.

Od drugih knjiga izdvojila bih knjige iz serije Forgotten realms, zatim Vampire kisses od Ellen Schreiber, seriju o Aniti Blake – ali one ranije knjige, prestala sam čitati oko 10 ili 11 knjige jer radnja jednostavno više nije bila ko prije. Moje najdraže knjige su također od Karl May pisca – o Winnetou – divlji zapad, kauboji i indijanci – sviđao mi se lik Winnetoua i bila sam jako tužna kada je jadnik nastradao. indiangaah

Vrijedno je još spomenuti 3 knjige Ghost and the goth by Stacey Kade i Mortal Instruments by Cassandra Clare – knjige su ok, iako su mi njihovi prequeli bolji, film je bio čak ok – ali serija je katastrofalna.

Obožavam knjige sa supernatural temama – vještice, vampiri, zmajevi, magija i ostala mitološka stvorenja – ali moram dodati kako stvarno ne volim Twilight knjige ili filmove……..jest da su mi knjige o vampirima najdraže i čitala sam ih toliko i gledala filmova da više ni sama ne znam broj – neki su stvarno bili loše kvalitete, ali nema ništa tako lošeg kao što je to Twilight ………svjetleći vampiri i teen drama sa glavnim likom koja padne svakih par minuta ……wow……………warning-onion-head-emoticon

NAJDRAŽI FILMOVI: jednostavno ih ima previše za nabrajanje – najviše volim gledati akcijske filmove i horore te filmove s vampirima, naravno, zatim nešto komedija………stvarno ne mogu preživjeti drame i ljubavne cirkuse…….od akcijskih zasad dosta pratim Avengerse i filmove o njihovim junacima te Pirate s Kariba……freddy

NAJDRAŽI TV SHOW : previšeeeeeeee njih, od malosti sam provodila zureći sate i sate u serije – odrasla sam gledajući Buffy the vampire slayer, Angel, Dark Angel, Roswell, Alias, Dead like me, Invisible man, Xena the warrior princess, La femme Nikita, Charmed, Prison break, X Files, .

..sad gledam sve i svašta –  Supernatural, Vampire diaries, Originals,Blindspot, Limitless, Scorpion, American Horor story, Grimm, Sleepy Hollow, Marvels agents of Shield, Quantico, Unforgettable, Shadowhunters, Under the dome, Defiance, Stitchers, Killjoys, Arrow, The 100, The walking dead, White collar, Once upon a time, True blood ( nisam baš impresionirana), Continuum, Game of thrones, Hannibal, , Terminator : Sarah Connor Chronicle, Ghost Whisperer, Lost girl, Covert Affairs,….ako je nešto zanimljivo, bez problema ću provesti sate i sate svog života zureći u to buffy

MANGA/ANIME: također sam veliki fan gledanja Anime i čitanja Mange – imam gigabajte i gigabajte raznih mangi koje me čekaju da ih još pročitam – najbolje su mi Perfect girl evolution, Skip beat, Naruto, Inuyasha,Bleach, Vampire Knight, Nurarihyon no Mago …..ima ih tisuće valjda, jednom sam probala napraviti listu ali sam odustala nakon par stotina .. sunako gif

Najdraže su mi od Hwang Mi Ri – crteži su predivni, iako su neke radnje dosta slične…ali, koja žena ne mašta da baš ona može upecati i pripitomiti zločestog dečka? wow1-onion-head-emoticonTakođer volim igrati igrice – šteta da nemam Play Station jer opće onda ne bih ni izlazila iz sobe van.  cat44

TETOVAŽE: na neki način su moja strast – imam ih nekoliko i svaka predstavlja dio moje osobnosti ili podsjetnik na nešto……još mi fali par njih da završim onaj prvotni plan.

ŠTO STVARNO NE VOLIM: ljude koji ti zabijaju nož u leđa iako niti ne znaju ništa o tebi, one koji žive u nekom svojem svijetu gdje su im svi drugi sluge i ako nisi s njima, protiv si……ne volim dramatiziranja ili petljati se s takvim ljudima koji će i dalje nastaviti gaziti po svima drugima…….dok ih život neće naučiti par lekcija………također imam 0 posto tolerancije za one koji napadaju i maltretiraju nekoga samo zato jer je netko drugačiji  kava

MOJA OSOBNOST:  uvijek držim svoju riječ – bez obzira na bilo što – ako sam nešto obećala onda ću to i napraviti, nemam baš puno tolerancije za one koji stalno kasne i zaboravljaju što su obećali – ponekad se teško osloniti na takve osobe kada ih trebašbike-onion-head-emoticon

me with rimmel 2

Također sam veoma tvrdoglava i dosta lijena u svojem slobodnom vremenu, brutalno iskrena, kreativna i sa previše mašte, cjepidlaka što se tiče nekih stvari jer želim da budu skoro savršene……ne volim natjecanja, ali ću se truditi pobjediti jer poraz nije dobra opcija za škorpiona, veoma sam lojalan frend i čuvar tajni, veoma je teško zadobiti moje povjerenje i ekstremno teško me je iznenaditi s bilo čime…….uvijek ću pomoći kome god treba…..ali…….moram reći da sam također veoma neugodna osoba ako me se iznevjeri ili zabode nož u leđa.  killer onion

U VEZI : mislim da ću se rađe držati kojih 50 mačaka ..lol……ne volim ljude koji varaju, lažu i ne poštuju svojeg partnera – stoga je to nešto što nikad ne opraštam.

FRENDOVI:  nekoliko užih osoba – i tako i preferiram

ChibiMaker6ZAŠTO SAM ZAPOČELA OVAJ BLOG : željela sam pokrenuti nekoliko svojih projektića i vidjeti kako će se to odvijati, tko zna – možda ću napraviti nešto od svog života – a možda i ne… misli…jednu stvar znam – a to je da obožavam pisati – nekako imam osjećaj produktivne svrhe u svom životu ……..također bih željela vidjeti koliko daleko mogu doći sama – ono što sam dosad uspjela vidjeti – svijet blogera kod nas je većinom…….ko jama puna zmija….

Trenutno radim na uvođenju još tema na blog – također svaka od njih je posebno objašnjena na svojoj stranici tako da se lakše čitatelji mogu snalaziti.

Nadam se da ću naći vremena kako bih se vratila pisanju na oba jezika – hrvatski i engleski , ali za taj projektić će trebati puno vremena.2ytoc4l

Jednu stvar koju su čitatelji mogli već primijetiti da se ne volim često naslikavati i nemam Youtube kanal te ne radim nikakve make up tutorijale, niti kopiram sve što rade drugi blogeri – tako da nemam nikakvog kolaža, mjeseca u slikama, favorita, ispražnjenih boca, što je mojoj torbici, ovaj mi radi šminku, blablabla………………..dosadno…….više volim razvijati svoje ideje i svoj način pisanja…..a to je za moj blogić dovoljno. mirko

Kreirala sam ove male chibi verzije sebe i napravila super cover koji pomalo predstavlja moj blogić i moju osobnost, ovo je moj hobi u kojeg ulažem jako puno vremena – daleko više nego druge blogerice….stoga preferiram svoje kategorije, stil pisanja i način rada…..te suradnje koje to i podržavaju. Ne planiram prodati dušu samo zato jer nešto dobijete besplatno.

xena cat

(Ova mačka puno krstari po našem dvorištu – zovemo ju Xena – veoma je živahna, odličan lovac iako ne pojede svoj ulov, jako se voli maziti i ne može biti 5 sekundi na miru )

Trenutno imam i crnu mačku – hahaha, tipično zar ne, Blackie – taj se samo izležava cijeli dan i zahtijeva kupljenu mačju hranu………po mogućnosti sa njegovim najdražem okusom.

Pa, dobro došli….samo sam malo čudna i opičena, ostalo je previše šećera u krvi. lol

facebook blog banner

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog pravila /vijesti/objave/ and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Par riječi o meni :)

  1. Janay says:

    Haha! I think maybe yoru182#7;&e both right. ;)(PS: Your talk of boeuf bourguignon has planted a seed in my head, Melbourne. That’s gonna be my dinner tomorrow night! <3)

  2. Doms says:

    Volio bi pročitati tvj roman

  3. Pingback: Nekih 16 promjena koje sam uvela na blogu u zadnjih dva mjeseca | SANA SOREY

  4. ZMajaT says:

    Volim ja tebe i sve to, al brate da nisi ovisnik o kavi. Razocara me totalno xD xD Za serije i filmove se sve slazemo..ko da sam ja pisala 😀 Macke volim vise od ljudi ofkors, a crnu boju vise ne mogu nosit jer imam dvije bijele i place mi se svaki dan kad izadjem u necem bez, plavom..svijetlom. Za slatkise …ah well. Rekoh ti vec da sam izbirljiva. Ubuduce kad mi netko pokloni Griotte, saljem tebi xD Rec ce mi Mira vec adresu hahahaha.

Leave a Reply

