Recenzija Apivita Express beauty Aloe vera maske za lice te Lip care Bio Eco balzama od meda i pčelinjeg voska :)

apivita kolaž maski i balzama

Hello….04U zadnje vrijeme sam dosta produktivna, ne samo što se tiče promjena na blogu nego i postova, iako sam ovaj postić imala u planu još prije – malo sam ga odgodila  jer sam u međuvremenu kupila još dva Apivitina balzama te sam htjela to sve ukomponirati u ovaj postić.

Za same božićne blagdane Apivita mi je poslala ovaj divan paketić od Express Beauty maske za lice sa aloe verom te čak 3 Propoline maske za obojanu kosu koje su vam namijenili u božićno darivanje te ste sve tri maske imali priliku osvojiti za moj Xmas cheer u kojem po dobrom starom običaju pretjeram sa nagradama.2ytoc4l

Inače imam suhu kožu tijela i lica sa masnom T zonom, ali ove zime me koža baš izluđuje te sam se  naoružala sa nekoliko vrsta preparata – od maski za lice, krema, ulja, tonika….a budući da sam uvelike zadovoljna sa Apivitinim maskama za lice, jedva sam čekala isprobati još jednu.

apivita maska za kosu i za lice

APIVITA je prva grčka tvrtka koja koristi propolis u proizvodima za njegu zdravlja i ljepote.  Propolis – čudotvorni antiseptik prirode – razlikovni je element APIVITE. Poboljšava učinkovitost proizvoda zahvaljujući antiseptičkim i antioksidativnim svojstvima.  U cilju daljnjeg poboljšanja kvalitete i učinkovitosti proizvoda, APIVITA je zamijenila običnu voda organskim infuzijama, uključujući infuziju vode zelenog čaja, vode ružmarina, vode hamamelisa i vode maslačka.

Iz njihove raznolike ponude možete birati : proizvode za čišćenje lica, maske za lice, prirodne sapune, serume za lice, Lip care balzame za usne, kreme za ruke, razne linije za njegu lica, šampone i maske za kosu, gelove i losione za tijelo, liniju proizvoda za djecu, proizvoda za intimnu njegu pa čak svijeće, čajeve i umatanje poklona.

GDJE KUPITI: webshop ili bolje opskrbljene ljekarne

Ako želite više info potražite ih na njihovoj Facebook stranici —> https://www.facebook.com/apivita.prirodna.kozmetika

službenoj stranici –> http://www.apivita.com/

te web shopu —> http://delmerion.hr/webshop/brandovi/apivita

ili ih posjetite na Delmerion Facebook stranici —> https://www.facebook.com/pages/Delmerion/219771488200974

apivita maska za obojenu kosuPROPOLINE MASKA ZA OBOJENU KOSU KOJA ŠTITI BOJU SA SUNCOKRETOM I MEDOM

88% prirodni sastojci

  • Pomaže u zaštiti sjaja i vitalnosti boje kose.
  • Hidratizira i štiti od lomljena kose i pucanja vrhova.
  • Štiti od štetnih utjecaja iz okoliša i raznih tretmana.
  • Idealan za zaštitu obojene kose.

SASTOJCI: Suncokret, med, masline, vitamine E, B3, B7, B5, karité maslac, eterično ulje lavande, eterično ulje jasmina, bio-pamučni zaštitni sustav, infuziju ružmarina umjesto vode

Ovaj proizvod ne sadržava sintetičke sastojke koji mogu biti štetni za zdravlje i okoliš. Ne sadržava mineralna ulja, parabene, silikone, propilen glikol, etanolamine, boje, ftalate, PMC, NM.

CIJENA: 135 kn – 150 ml

Budući da ove tri maske za kosu su bile namijenjene u darivanje, ja nisam petljala po njima što su dobitnici i mogli sami vidjeti jer su maske bile zapečaćene sa selotejpom na otvoru. Osim toga ova maska za kosu je namijenjena za obojanu kosu – dok je moja još prirodna – naravno, to me inače ne spriječi da isprobam stvari koje su namijenjene za obojanu kosu – ali jedino što onda postignem jest da se svaka moja sijeda vlas vidi iz svemira.2zfmv7r

Apivita face masks

Što se maski za lice tiče – jako sam izbirljiva što stavljam na svoju kožu – pogotovo jer sam se već opekla na neke maske za lice i jednostavno izbjegavam eksperimentiranje sa nečim u što nemam povjerenja – a to su maske za lice Balea, one iz Kozme, neke jeftine iz Mullera i definitivno bilo što iz Avona ili Oriflame-a, pa da je od suhoga zlata.trk

Budući da sam isprobala kreme za lice iz Organic Surge linije, kao i neke druge proizvode, svakako mi je na wishlisti bila i njihova maska za lice, zatim Nikel maske za lice su dobre….dok su moj apsolutni favorit Afroditine i Apivitine maske…..

apivita main picture

O nekim maskama za lice iz Apivitine ponude sam već i pisala, ako želite provjeriti o čemu je bilo riječ, linkić je ovdje ——

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/03/07/recenzija-3-apivita-maska-za-lice-i-lip-care-balzama-za-usne-sa-propolisom/

Na webshopu Delmeriona možete kupiti i 6 maski za lice trenutno sa 30 posto popusta te im je cijena 280 kn . Osim Express beauty maski u malim pakiranjima, neke maske za lice imaju i veće verzije u tubicama.

apivita maska za lice aloe vera

APIVITA EXPRESS BEAUTY MASKA ZA LICE SA ALOE VEROM

Ova maska za lice je za ekstremnu hidrataciju -namijenjena je  suhu i normalnu kožu.

  • Aloe vera hidratizira i umiruje kožu.
  • Dodatak soka ruže osigurava održavanje hidratacije kože.
  • Ekstrakt jasmina i eterično ulje bergamota revitaliziraju kožu i osjetila.

KAKO KORISTITI: Nanesite ravnomjeran, bogat sloj na čisto lice izbjegavajući područje oko očiju. Masku ostavite na licu 10 minuta te potom dobro isperite. Koristite 1-2 puta tjedno ili po potrebi.

SASTOJCI: Med, ekstrakt jasmina, aloe vera, ulje jojobe, ulje ruže, karité maslac, ulje pšeničnih klica, eterično ulje bergamota, infuzija zelenog čaja umjesto vode

CIJENA : 39.90 kn………..ima i maska u tubici čija je cijena 119.kn u webshopu

Ove male slatke Express beauty maske za lice dolaze u malim crnim pakiranjama te obično bojom koja predstavlja glavni sastojak – kao što je to u ovom slučaju zelena za aloe veru . Sadrži 2 pakiranja po 8 ml proizvoda i meni stvarno jako dugo traju. Prvo, iako maske za lice nanosite u malo debljem sloju na lice – ja ih nekako koristim po svojoj procjeni da je dosta – ne volim gusti sloj žbuke na svom licu niti mi ima smisla natrpati 8 ml proizvoda na sebe, ako to koža neće niti upiti – jer ima i nekih maski koje se niti ne ispiru……a nisam ni favorit onih u bojama pa plašim i kućne ljubimce po sobi.

Također sam vidla da blogerice nanose maske za lice i sa kistovima – meni je to nekako…..previše….,  sa prstićima bolje razmažem masku po koži te ujedno po osjetu znam koliko mi je dosta.

funny face masks

Stoga mi samo jedno pakiranje od 8 ml potraje za nekoliko puta – jedino je malo problem kako ih sačuvati – pažljivo zarežete u ambalažu i zaljepite nekim čvrstim selotejpom ili trakom…..ili ju jednostavno iscijedite u malu kutijicu – pogotovo ako imate one mini tester verzije  krema (čuvajte na hladnijem području) .Te male kutijice su savršene za čuvanje maski za lice.wow1-onion-head-emoticon

Maske za lice koristim prosječno 2 do 3 puta na tjedan, ovisno koliko vremena imam – pogotovo jer sam  našla stvarno super stvari sa prirodnim sastojcima za svoju kožu poput Apivitine – ali nju morate isprati na kraju ……ili Afoditine Why maske za hidrataciju koja se ne ispire i odlična je ako nemate puno vremena…8vria9

Nakon što otvorite ovu masku za lice prvo vas zapuhne blagi miris – trebalo mi je neko vrijeme da skužim kako se radi o mirisu jasmina, kojeg inače obožavam……i imam nekoliko grmova u vrtu koji cvjetaju skoro cijeli mjesec….Miris je nježan, nije jak, ali ima nešto u njemu da ga stalno morate šnjofati, nakon nanošenja na lice jedva se osjeti.

apivita maska za lice aloe vera druga fotka

Budući da sam već isprobala neke Express Beauty maske za lice – znam što mogu očekivati od njih, također jedna od stvari koja mi je super što ne ostavljaju onaj grozan dojam žbuke u boji na licu pa se mogu kretati po prostorijama i nešto drugo raditi bez da plašim koga kog sretnem putem. Ova maska sa aloe verom je još nježnija i prozračnija – inače ovakve maske ostave blagi kremasti sloj na licu, ova je teksturom više nalik na laganom mlijeku za lice te se dosta brzo upija i ne ostavlja tragove proizvoda po licu.starac

Masku treba ostaviti desetak minuta da djeluje – što inače ja stalno produljim za koju minutu više i ispere se bez problema.

Uz prirodne sastojke koje Apivitine maske za lice sadrže, ono što me apsolutno oduševi svaki put jest onaj predivan osjećaj meke, čiste i osvježene kože koju jednostavno morate probati da bi shvatili o čemu govorim. Također nisam primijetila nikakve iritacije, crvenila, peckanja, zatezanja kože ili ostale probleme koje neke druge maske za lice od raznih brendova znaju prouzročiti.loveeeeee

Hidratacija je dobra – ali budući da je moja koža trenutno u ekstremno suhom osjećaju, ipak nanesem nakon sat vremena i hidratantnu kremu za lice.

Ponekad ih se zna naći na sniženjima, a mislim da im je i ova cijena sasvim ok…..iako vam se možda mrvicu na početku to čini skupim – pakiranje ima 16 ml koje se može iskoristiti na dosta navrata dok su prirodni sastojci i meka, njegovana, osvježena i čista koža nešto što meni itekako odgovara…….kao što mislim da bi i vama……………kako rekoh, meni su super pa mi nije problem ponekad se razmaziti sa njima jer ću rađe staviti nešto na kožu u što imam povjerenje i već znam da daje dobre rezultate nego eksperimentirati sa ovim jeftinim drogerijskim i uništiti lice – mislim da one neke Baleine pune alkohola i one iz Kozma sa sastojcima koji peku na licu govore same za sebe.smiley-wise

OCJENA 5/5

Zadovoljna sam sa Apivitinim maskama kao što sam i detaljno obrazložila slučaj – jedini možda nedostatak bih navela da nakon otvaranja ambalaže ne znate kako bi ju zatvorili i bilo bi super kada bi izmislili nešto što bi nam pomoglo zatvoriti ih natrag.

Ja ih obožavam…….najvažnije jest da odgovaraju mojoj koži i zapravo i rade nešto – naravno da ne očekujem čuda od proizvoda kojeg jednom ili dvaput na tjedan nanesete na lice i ubrzo isperete, ali Apivitine maske su jedne od rijetkih koje su me stvarno i oduševile.

Iako neki primijete žarenje na licu tijekom nanošenja ili ispiranja – ja to nisam primijetila niti sa jednom Apivitinom maskom koju sam dosad probala  – osvježavajući cool efekt ponekad da, vrućina na licu ne…..valjda ovisi o tipu kože i toleranciji na sastojke dunno.

apivita balzami novi

Balzami za usne su nešto što skupljam ko da su Pokemoni – moraš skupiti sve….iako ih niti ne koristiš, ali glavno da su ti u ladici.Pika

Iako isprobavam sve i svašta jednostavno ne znam što koristiti – od svih Labela ono najobičnije mi je jedino ok, oni u kutijicama su slatki, ali totalni promašaj što se njege ili hidratacije tiče. Moram priznati da mi je Nuxe balzam u teglici nekako djelovao slabo – pogotovo za cijenu koju ima, ali eto……kupila još i Nuxe sjajilo, tek tolko jer nisam mogla odoljeti ambalaži.smil42c642dbb72ef

Balea im neke ok proizvode što se formule tiče – ali stvaraju groznu koricu na usnama, one Lip Smackere i ostale cirkuse u raznim bojama, okusima i oblicima nekako ne smatram baš da su hidratantni ili će raditi nešto na njezi usana, Melem u stiku mi je isto preslabi, Biobazu – ne hvala………itd……………………vidite tu muku?help me

Apivitini balzami su nešto što mi je zapelo za oko – iako sam kroz vrijeme dobila 2 na poklon, prije nekog vremena kupila sam još dva – što je bio razlog da i odgodim malo recenziju kako bih to sve ukomponirala jer je nekako moj stil pisanja mali roman od recenzije – ali i više proizvoda.

apivita balzami mainAko vas zanima prijašnji postić o njima, prvi linkić vam je već gore, a drugi je ovdje –  recenzije se odnose na Apivitin balzam Lip care propolis i Apivita balzam Lip Care kakako maslac spf 20 – koji je trenutno i moj najdraži.

https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/07/05/recenzija-apivita-lip-care-balzama-sa-kakao-maslacom-i-20-spf-faktorom/

 

APIVITA BIO – ECO LIP CARE SA MEDOM I PČELINJIM VOSKOM

Bio-Eko Lip care med ima bogatu formulu te sadržava 100% prirodnih sastojaka.

  • Maslinovo ulje, pčelinji vosak, ulje balzama, kakao maslac, karité maslac, ulje avokada, ricinusovo ulje i eterično ulje geranija hidratiziraju i omekšavaju usne.
  • Obnavlja ispucale usne vitaminom A, a-bisolbolom i uljem avokada.
  • Vitamin D i eterično ulje naranče pomažu u zaštiti usana od štetnih utjecaja i okoliša te sprječavaju iritacije.
  • Idealan je za suhe i ispucale usne.

KAKO KORISTITI: Nanesite na usne po potrebi, možete koristiti ispod sjajila ili ruža za usne.

CIJENA : 55,69 kn u webshopu

lip-med

Bio Eco Lip care balzam dolazi nam u crnoj ambalažici – moja najdraža boja smil42c642dbb72ef– od tvrde plastike te se unutra nalazi malo postolje sa 4.4 grama proizvoda. Sam balzam je žućkaste boje i miriši po medu – iako sam mislila da će mirisati slično onom balzamu sa propolisom – miris je definitivno drugačiji, ali nježan.

Dosta su maleni pa ih je lako nositi sa sobom, ali i bogme i za izgubiti u hrpetini stvari koju obično imam u torbici. Ono što mi je odlično kod Apivitinih balzama jest da ne ostavljaju koricu na usnama i ne nakupljaju se – to me užasno živcira kod balzama.gaah

Ovi su dosta nježni, lako mazivi i osim možda blagog sjaja na usnama jedva se primijete na usnama. Mogu poslužiti kao podloga za ruž ili sjajilo, ali ja ih nekako preferiram nositi samostalno. Jednostavno volim onaj osjećaj mekih i hidratiziranih usana – više niti ne tražim od balzama. Moram priznati da trenutno baš nemam problema sa oštećenim usnama – možda skupljanje balzama ko hrčak pomaže lol – tako da mi je za sada važno da ne ostavlja tu koricu, njeguje usne, po mogućnosti ima prirodne sastojke i ostavlja ih mekima i hidratiziranima. Iako – neće vam dati neku ekstremnu hidrataciju nego normalnu.

apivita balzami 2.jpg

Također nemaju baš neki dug vijek trajanja na usnama – pogotovo ako nešto idete piti ili jesti, ali formula je prilično dobra i nekako se upije u usne što je meni ok – a ionako ih stalno vrtim po rukama i nanosim.

Jedine nedostatke bih spomenula malo labavija ambalaža proizvoda nakon što ju koristite neko vrijeme, balzam se dosta brzo troši i ima 4.4 grama……te postolje u kojem se balzam nalazi jest malo preduboko te dok dođete do kraja sa korištenjem – ostane vam još proizvoda unutra i onda ga morate prstima čupati van………što je i inače slučaj sa drugim balzamima u stiku, ali ovdje malo više.

OCJENA 4.8/5loveeeeee

Inače, prilično sam zadovoljna sa Apivitinim balzamima, usprkos nekim sitnicama, ali ionako ne utječu na kvalitetu samog proizvoda.

Ne ostavljaju koricu na usnama, ne ljepe se, daju dobru zaštitu usnana od oštećenja, nisam primijetila da ih isušuju i ostavljaju ih mekima i blago hidratiziranima…….što je meni dosta.

Zasad ih imam 4 – potrošila sam onaj od propolisa i kakaov maslac te imam 2 nova opet – sa propolisom i crni sa medom. Nadam se da ću isprobati i ostale.phsyco onion

Eto, tolko o Apiviti ovaj puta, ostaje mi još jedna kratka recenzija o testeru Paula Choice kreme za lice, a zatim ću krenuti sa par drugačijih postova koje ste već mogli vidjeti u najavi…..a to su recenzije grickalica i slatkiša te par tema iz zabavne kategorije.

Također očekuje vas postić o svim promjenama koje sam dosad napravila na blogu – mislim da će tu ispasti cijela stranica toga, te krajem veljače je darivanje povodom trećeg blog rođendana…..yey…….osjećam se staro..miserable………….također, aktivna je i kategorija za nagrađivanje vjernih čitatelja stoga će tad biti nagrađeno ukupno 4 osoba iako moram napomenuti da se “vjerni čitatelj” kod mene odnosi na osobu koja  od mojih 10 postova pročita 5 i bar komentira na 2-3 njih na blogu. Stay tuned…i feel creative.cheer

facebook blog banner

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - recenzije - kozmetika, Recenzije - njega kose, Recenzije - njega lica, Recenzije - Prirodna kozmetika, Recenzije -njega usana, Savjeti i beauty trikovi :) and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Recenzija Apivita Express beauty Aloe vera maske za lice te Lip care Bio Eco balzama od meda i pčelinjeg voska :)

  1. Jako dobra recenzija prije svega. Moram priznati da za ove proizvode nikad čula nisam u životu, možda i bolje jer nekako su zaista preeeskupi za mene. Šteta što uvijek nešto što je dobro, košta puno.

  2. Volela bih da probam balzam za usne, ali mislim da se ne mogu kupiti u Srbiji.

    • sanasorey says:

      hm, stvarno ne znam, ako te zanima probaj se malo raspitati, možda ti netko iz Hrv može kupiti i poslati, ili imaš uvijek web shopove koji prodaju , tu i tamo se naleti na dobre ponude cijenom ili poštarinom free.

  3. Arabela says:

    Aaaaaa, lezim u krevetu, kraj mene zaspala kćer i kad sam vidjela “gospođu” koja se prepala sama sebe, zaurlam ko budala. Mala se uplasila, al sam je brzo smirila.

  4. ZMajaT says:

    Apivita ova propoline maska za obojenu kosu je nesto naj ikad aaaaaah. Da sam bar bogata 😀 Samo bih to kupovala i japanske candy boxove xD Moram Apivitin balzam probat. Ovi mat ruzevi mi ubili usta koja su ionako vec suha i ispucana…

    • sanasorey says:

      ahaha, još mi nisu stigli candy, već me strah da se to nije izgubilo, ili su ovi na carini malo prigrizli…uf, mat ruževi, ako je baš tolko oštećeno apivita ti možda bude pomogla, probaj i sa melemom ili nekim prirodnim balzamom, ona amara je dosta hvaljena, ali mi se zamjerila malo ta ženska, pa….ništa od kupovine :p

      • ZMajaT says:

        Uspijevam nekako s onim Blistexom iz Mullera, jedini mi pomaze, al mi se usta valjda već navikla pa mi treba nešto jače. I ako te tješi za carinu, meni šminke došle nakon 3 mjeseca xD Već mi jadan seller vratio pare i sve hahhaa. I dok dođe đapaniz box ima da poslikaš i staviš na blog da slinim 😛 E! I da šaljem cimerici pa da i ona slini hahhah. Dovoljno je u depri jer sam kupila onesie na Totora pa pati 😀

      • sanasorey says:

        ahahahaha, naravno, planirala sam cijeli post o njima sa punooooo slika, samo me strah da ću ih sve pojesti prije toga….samo da dođu, baš se veselim ko malo dijete….a da probaš ruževe sa boljim formulama? :p, rimmel,collistar i loreal imaju dobre formule, naravno i chanel al taj je skup :p, wet n wild su isto ok – ali postojanost je malo problem

Leave a Reply

