Recenzija Lidl Crusti Croc čipsa sa kiselim vrhnjem i sirom :)

lidl čips main picture

Hello………….eating-a-whole-cake-smiley-emoticonevo nas napokon u mojoj prvoj recenziji u novoj temi koju sam otvorila – Recenzije slatkiša i grickalica – budući da se već tovim sa ogromnim količinama nezdrave hrane i obavezno uvijek kupim za doma nešto, mislim da bi trebala početi i pisati o tome kako bi svi skupa dijelili strast prema finim stvarčicama.

Ako želite saznati više kako će ovo funkcionirati, više info napisala sam ovdje —

https://shadowdaleraven.wordpress.com/sweetssnacks-reviews-recenzije-slatkisa/

Uvijek isprobavam nešto novog, nema veze da li je jako slatko, slano, začinjeno ili čudnog okusa – volim isprobati nove stvarčice i testirati okuse. Stoga, ovaj puta ću malo više natipkati o jednom čipsu kojeg sam otkrila u Lidlu – postić će ipak biti nešto manji nego što ste navikli na moje romančeke, ali stvarno niti ja tu ne  nemam što za govoriti na par stranica.mirko

Ovaj čips preporučila mi je frendica, a može ga se kupiti u Lidlu – koji je od mene stvarno daleko, pogotovo kad nemam auto, stoga u Lidl dođem tek povremeno dok idem specifično po nešto.

Čips nije baš zdrava hrana – sadrži puno kalorija, masti i soli, ali svakako nam je omiljena poslastica – pogotovo dok nešto gledamo na tv-u ili ekranu laptopa.

Ako želite saznati više o Lidlu ili koja je najbliža trgovina vama – linkić je ovdje –

http://www.lidl.hr/hr/index.htm

lidl čips 3

REBRASTI KRUMPIROV ČIPS SA OKUSOM KISELOG VRHNJA I SIRA

Sadržaj pakiranja je dovoljan za 5 obroka po 30 grama.

ZEMLJA PODRIJETLA: EU – LIDL

NETO KOLIČINA: 150 grama

SASTOJCI: Krumpir, palmino ulje, rižino brašno, sol, aroma, šećer, pojačivač okusa: mononatrijev glutamat, dinatrijev guanilat, dinatrijev inozinat; maltodekstrina, sir u prahu, vrhnje u prahu, kiselina : limunska kiselina, bojilo : ekstrakt paprike. Može sadržavati tragove glutena.

CIJENA: 5 kn

lidl čips kalorije 2

Prvo, sviđa mi se pakiranje – vrećica je plastificirana i prilično dobra……čvrsta je, jaka, neće se puno izgužvati, ovo je jedna od ambalaža čipsa da mi se stvarno sviđa, još kad bi ju mogli natrag zatvoriti – kao što sam to vidjela u nekim japanskim grickalicama…bilo mi super. Ali, moj čips ionako ne preživi toliko dugo da ga treba pospremati.embarrassed2-onion-head-emoticon

Vrećica ima 150 grama i mislim da mu je cijena oko 5 kn, još sam ga baš ulovila na akciji…….i sviđa mi se što dok ju otvorite vidi se da ima čipsa unutra, a ne 3/4 zraka i malo zgnječenog čipsa kojeg morate vaditi van sa žlicom.

Miris nije jak, ali vam ne govori puno o čipsu niti o sastojcima koje ima u sebi – tako da ga baš morate probati da bi skužili o čemu se radi.

Još jedna stvar koja mi se sviđa u ovom čipsu jest što su listići čipsa stvarno veliki, debeli, ne mrve se i ne pucaju tako lako – čak sam ostavila mali dio čipsa i sakrila ga od sebe ispod knjiga na fotelji – i nije se zgnječio previše. Stvarno mrzim dok kupim čips i onda je sve u sitnim komadićima i sve što vadim van je previše soli i začina dok ti komadići lete na sve strane jer se niti jesti normalno ne mogu.bsod-onion-head-emoticon

lidl čips 4Listići čipsa su žućkasto – naranđaste boje te rebrasti, nisam primijetila da baš imaju dodatnu sol ili začine po sebi, ali opet………bila sam prezauzeta sa utapanjem u njemu.cheer2-onion-head-emoticon

U ustima se najprije osjeti okus kiselog vrhnja, ali mislim da je dobro izbalansirano i nije previše kiselo – sir se ne osjeti toliko te paprike i soli ima u manjim količinama i ne prevladavaju kao glavni  – iako sve skupa daje prilično fini okus – barem meni.

Prilično volim čipseve sa okusom vrhnja i sira, ali teško je i naći nekog koji je stvarno dobar, neko vrijeme sam se utapala u K plusovom, ali nešto su spetljali sa formulom i jednostavno nema više okus ko prije – sad je više ko prepečeni i previše začinjeni.2zfmv7r

Također sam skužila da je okus čipsa bolji što ga više jedete – znam, nema smisla, ali npr. oni slani čipsevi su isti – od prve sekunde kako ga zagriznete do zadnje…….loša strana ovoga jest da ćete jednostavno smazati cijeli čips odjednom, ko ja.

Ako ga ostavite otvorenog neko vrijeme neće tako brzo omekšati ko drugi čipsevi, a također nije ni težak za želudac niti iritira grlo i usta – što je svakako testirano na mojem ocu koji se stalno žali na probleme sa želucom pa mora paziti što jede.

Na dnu vrećice se osjeti mrvicu više soli, ali meni je prilično dobar. Šteta da mi je Lidl dosta daleko pa samo povremeno mogu skoknuti do njega – ako baš nađem neku žrtvu da te odveze do tamo. Idući puta ću uzeti punu košaru tog čipsa – možda ubacim još koji drugi okus na testiranje……..mislite da će biti čudno ako dođem teticima na blagajnu sa deset čipsova u košari? 2s14r3n

OCJENA 4.7 od 5 2romafd

Mislim da je ovaj čips zapravo dobio jako visoku ocjenu jer sam dosta kritična prema stvarima koje trpam u sebe. Sviđa mi se pakiranje, cijena je stvarno jeftina  – pogotovo ako planirate ih nakupovati više, čips je  veliki, hrskavi sa dobrim omjerom vrhnja – jedino bi bilo super da se malo više sira osjeti……mislim da je ovo prilično jeftini i dosta kvalitetni čips, dobrog okusa i ambalaže.wew-onion-head-emoticon

Nije preslani ili prezačinjeni, ne omekša ako je otvoreni neko vrijeme i mislim da je okus prilično dobar – meni je trenutno najdraži čips što se tiče okusa vrhnja i sira.

Eto, nadam se da sam vam malo približila karakteristike ovog čipsa – iako bi najrađe napisala – idite i kupite ga……..ako na nešto nisam obratila pozornost – podsjetite me, još pokušavam skužiti formulu dobre recenzije što se tiče grickalica i slatkiša……za recenzije kozmetičkih preprata ju znam.

Uskoro bi mogli vidjeti i darivanja sa ovom temom, a bliži se i treći rođendan mojeg bloga za kojeg moram isplanirati fond nagradica. Stay tuned, čeka vas još slatkih i slanih recenzija.2ytoc4l

lidl čips 2

 

 

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Hrvatski jezik - Recenzije slatkiša i grickalica :), Recenzije čipseva and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Recenzija Lidl Crusti Croc čipsa sa kiselim vrhnjem i sirom :)

  1. Pingback: Recenzija Bellarom bijele čokolade s kokosom i cornflakesom te Bellarom bijele čokolade s vrhnjem i kavom :) | SANA SOREY

  2. haha, super ti je ideja recenzirati grickalice i slatkiše 😀 totalno originalno 😀
    ovaj čips obožavam, baš si dobro rekla – što ga više jedeš, ti je finiji 😀
    volim ga cijelog – i one velike komade, i manje kad se zalome 😀 svaki zalogaj je slastan 😀 zna biti snižen i na 3 kn, znam da lidl ciljano njega snizi, jer valjda kuže da im je to najbolji čips

    • sanasorey says:

      hvala ti, trudim se :)))), mrzim kopirati sve što drugi rade pa rađe uvodim svoje ideje….sad samo čekam tko će početi kopirati me grrrr….a gle, idem – kupim po 4 velke milke, neki put cijelu kutiju kviki grickalica, uvijek nakupujem svega i svačega, pa ću i pisati o tome :p
      evo, baš jedna cura rekla da je 4 kn od četvrtka opet na akciji :p……….yey, moram kupit sebi, starome, možda uzmem još koji okus, izgleda da ću doć sa punom košarom na blagajnu :p

      • e već sam te ja mislila iskorpirati haha 😀 zezam se 😀 ali imaš pravo, ionako trošimo novce i na duge stvari, ne samo na šminku, treba i o tom pisati 🙂

Leave a Reply

