Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :)

via vitalis

Hello. gif-garfield_oct1

Nastavljajući sa sažetcima postova koje ste imali priliku čitati kroz nekoliko mjeseci, ovaj puta sam ostvarila jednu predivnu suradnju sa eshopom Via Naturalis koji mi je približio proizvode prirodne kozmetike,  a samim time i Organic Surge, jedan od mojih najdražih brendova prirodne kozmetike o kojem sam pisala na samom početku mojeg bloganja.

Eshop Via Naturalis ima sjedište u Sloveniji, ali isporučuju k nama i susjednim zemljama te zasad imaju nekoliko brendova prirodne kozmetike u svojoj ponudi. 

LISTOPAD 2015.

balm balm main picture

  1.   POST                  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/10/28/recenzija-balm-balm-tea-tree-lip-balm-a-i-balm-balm-bath-body-oil/

Proizvode sam podijelila na nekoliko postova pa su tako prvi na redu za recenziranje bili Balm Balm aromaterapično ulje za tijelo i kupanje te Balm Balm balzam od čajevca.

Iako dotad ovaj brend mi je bio dosta nepoznat, sam balzam od čajevca me prilično osvojio – 1. ionako sam hrčak što se tiče balzama – još jedna od stvari koje moraš skupit sve….uhuhuh-onion-head-emoticon

i 2. ovo je balzam za manje problemčiće što se tiče njege usana – što znači suhe i ispucane usne te antibakterijsko djelovanje za svakakve probleme.

Imam prilično lošu naviku svako malo ugristi se za usnicu – a samim time zacjeljivanje toga područja je noćna mora……….balzamić uvelike pomaže u tome.

“U bočici ulje izgleda blage  narančaste boje, miriši biljno, ali blago i privlačno – dosta dugo sam ga šnjofala pokušavajući odgonetnuti mirise sastojaka, ali teško, dobro su ukomponirani i mirišu dobro – možda mi nekako najviše vuče na neven i šipak sa mrvicom lavande – valjda zato jer sam radila doma domaću marmeladu od šipka pa mi se taj miris urezao u pamćenje…….kao i milijun šipka koje je trebalo očistiti.lol

Ovo ulje koristi se za aromaterapiju te sadrži puno eterečnih ulja koja bogato njeguju vašu kožu. Ovo je proizvod koji me nekako privukao iz prve – svi mi živimo danas u ubrzanom  tempu života sa previše stresa u svakodnevnici, a ja uvelike padam na mirišljave stvarčice.  Može se koristiti u opuštajućoj i aromaterapičnoj kupki, zatim za masažu, nakon kupke za njegu tijela ili  bilo kad dok joj je potrebna njega.”

afrodita thermal main

2.     POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/10/31/mala-recenzija-odlicne-afrodita-hydra-thermal-hranjive-hidratantne-kreme-za-suhu-kozu-lica/

Morala sam ubaciti i recenziju jedne od mojih najdražih kremica za lice koju sam kupila – radi se o Afroditinoj Hydra Thermal linijitražila sam nešto hranjivog, laganog, nemasnog i jakom hidratacijom za moju suhu kožu – i ova kremica me oborila sa nogu. Drago mi je da sam dobro izabrala jer imam i cijelu hrpu krema koje mi jednostavno ne pašu, makar sam testiranje tih krema polako svela na minimum jer imam nekoliko favorita i njih se i držim.love-onion-head-emoticon

Ako imate suhu kožu – ovo je kremica koju stvarno morate probati.….također dajte joj par dana da napravi svoju magiju jer je ispočetka moja koža upijala svaki ml i nisam bila sigurna da li krema ima ikakvog efekta……….također jedan od razloga zašto ju obožavam jer ide odlično sa mojim Wet n wild puderom u kamenu – mogu ga nanijeti odmah par sekundi nakon korištenja kremice te uz dobru hidratantu kremu koja njeguju kožu cijelo vrijeme i lagani puder u kamenu – uvelike sam izbacila korištenje tekućeg pudera……i moram priznati da mi koža izgleda bolje.embarrassed3-onion-head-emoticon

“Mislim da sam iznesla svoj slučaj prilično detaljno…….obožavam ovu kremicu i drago mi je da sam ju kupila, pokazala se kao odlična njega za suhu kožu, super ju hidratizira, nahrani, ugodnog je mirisa, lako se razmazuje, dugo traje i kod mene se dosta brzo upija te je postala neizostavni dio moje svakodnevne njege. Pogotovo što se tiče izbacivanje tekućeg pudera iz upotrebe i korištenja samo pudera u prahu. Ponekad. Zamislite olakšanje dok ne morate cementirati svoju kožu prije nego izađete preko praga kuće.lol

Ako imate kožu lica koja vapi za hidratacijom – svakako se pozanimajte za ovu liniju proizvoda, možda pronađete nešto što će vaša koža voljeti.”

STUDENI

unique main

3.    POST       https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/11/17/recenzija-danskih-unique-beauty-proizvoda-sa-malim-darivanjem/

Ovdje sam vam predstavila danski brend Unique Beauty sa svojim prirodnim proizvodima – malo mirišu čudno, više biljno i reskije nego na što smo se navikli – pomalo me podsjećaju na Weleda biljne šampone, ali maska za kosu me fascinirala već  na prvom korištenju i na kraju sam iscijedila i zadnju kap proizvoda van.embarrassed2-onion-head-emoticon

Daje stvarno dobre rezultate, kosa je jako meka i sjajnija čak, nije toliko suha….i povuče i dodatnu masnoću van s kose – pogotovo ako koristite ulja za kosu.

“Maska se lako ispire i odlična je čak i za čišćenje kose jer još povuče masnoću sa kose van – testirala sam na normalnoj kosi – što kod meni znači da ju prosječno perem svaka 2 dana….i malo masnijoj nakon 4 dana. U oba slučaja dodatno je još očistila kosu što još šampon nije uspio pokupiti. Kosa je nakon ispiranja meka i puno se lakše raščešljava – pogotovo što sam kupila detangler četku pa trebam manje psihičkih priprema da se raščešljam bez da iščupam pola kose van.horse

Nakon sušenja kosa je predivno meka – opće nema onu oštrinu, svaka vlas je predivno mekana i nahranjena, nije opće suha, naelektrizirana……obožavam taj efekt – pogotovo jer je došao iz proizvoda koji ne sadrži hrpu silikona koji samo zaglade kosu i naprave više štete nego koristi.”

PROSINAC

herb main 1

4.    POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/12/01/recenzija-herbfarmacy-divine-light-kreme-za-lice-plus-nekoliko-testerica/

Tu sam imala cijelu malu hrpicu Herbfarmacy testerića za isprobavanje od čega me najviše fascinirala krema za lice – jako je lagana, odlično hidratizira, jako brzo se upija i poboljšava stanje kože nakon već par dana. Uvelike sam u dilemi između nje i Afroditine – zato jer su mi obje odlične.

Ako vas zanima kako su testerići prošli – pročitajte u postu, da sad ne kopiram pola njega tu. Svi proizvodi su prirodni i jako nježni prema koži.embarrassed3-onion-head-emoticon

“Koža je mekanija i hidratizirana, dosta je hranjiva za lice i nakon duljeg korištenja koža izgleda zdravije, prirodnije, hidratizirano i meko, također je odlična za jako problematičnu kožu koja je netolerantna prema ostalim proizvodima za njegu lica.

Jako se sporo troši – što je super, sastojci su dobri prema koži i mislim da opravdava cijenu koju ima. Jedino se pitam kako će se izvući van zadnje kapi proizvoda – budući da se dozira na pumpicu, a ne može se odšrafati. Trebam još dugo vremena koristiti ovu kremu kako bih si odgovorila na ovo pitanje.”

fail products

5.     POST                             https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/12/03/16-brutalno-iskrenog-misljenja-o-proizvodima-i-brendovima-koji-su-me-razocarali-1-dio/

Ovo je meni jedan od dražih postova jer sadrži puno smiješnih izjava, ali i brutalno iskrenog mišeljnja, pogotovo o proizvodima koji svi hvale samo zato jer su ih dobili besplatno. Titulu najgoreg brenda svakako je odnesao Avon, dok ga slijede Oriflame, Biobaza, Aussie, Balea maske za lice, Lavare……trenutno 16 njih, pa ako se želite malo nasmijati……svakako pročitajte ovaj postić.uhuhuh-onion-head-emoticon

“Tako je i ovaj postić malo posvećen proizvodima ili i nekim brendovima koji su me razočarali – bilo da sam ih sama kupila ili dobila – pogotovo mi ide na nerve dok je neka kampanja i onda vidite sto recenzija jednog te istog proizvoda, svi ga hvale samo zato jer su ga dobili……..a nitko zapravo ne napiše više od par rečenica o samom proizvodu. I onda još kasnije negdje naletite i pročitate na svoje oči od iste osobe  kako taj isti proizvod ništa ne valja – samo su ga morale hvaliti, reda radi……………….da, ok…reda radi, negdje je 1, 2, 5, 10 ljudi kupilo taj isti proizvod na vašu riječ………i sad bi ga vam najrađe bacile u facu.”

“Prva i svakako moja broj 1 nominacija za najgori brend, po mojem mišljenju, jest Avon.

Svojevremeno sam potrošila puno para na njih i imam svoje pravo reći kako je ovo jedan od brendova koji me uspio razočarati gotovo u svemu. Imajte na umu kako godinama više ne kupujem njihove proizvode pa ne bih ni znala da li se nešto promijenilo na bolje ili ne….alli svakako znate i sami da su prijašnjih godina ti katalogi bili dosta aktualni i Avon ljudi ima posvuda…bilo da ste radili s nekim, išli na faks, živjeli pokraj, vozili se busom, itd. kao i Oriflame predstavnika, bilo ih je posvuda. Ponekad ste valjda, kao i ja, kupili  nešto tek toliko da vas ostave na miru, ili ste nekome pomagali, ili radili uslugu, ima i dana kada ste bili zainteresirani za neke proizvode……ali ruku na srcu, većinom ste kupili samo da vas prestanu proganjati okolo.trk

organic surge 5

6.     POST  https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/12/22/recenzija-3-proizvoda-jednog-od-meni-najdrazih-brendova-organic-surge/

Organic Surge meni je jedan od najdražih brendova prirodne kozmetike i na samom početku bloganja pisala sam vam o 2 kreme za lice i maramicama za skidanje šminke. Ovaj puta imala sam prilike isprobati još njihovih proizvoda – a najveće otkriće je bio njihov šampon, koji usprkos mojem skepticizmu da neće biti dovoljno jak da opere moju kosu – odmah me u tome razuvjerio.shy-onion-head-emoticon

Nadam se da će nam ovi prozvodi biti malo pristupačniji jer je ovo šampon za kosu kojeg bih voljela ponovno kupiti.

S time sam ujedno i završila suradnju sa Via Naturalis – radi se o web shopu sa sjedištem u Sloveniji i zasad imaju u ponudi nekoliko brendova koji se baziraju na proizvodima prirodne kozmetike. Također dali su mi čak i kod sa popustom za vas.

“Ali, ovaj šampon me razuvjerio u tome odmah na prvom korištenju toliko da sam ostala – wow…..Iako sam u najboljem slučaju očekivala prosječan učinak, šampon je dao izvanprosječne rezultate jer odlično opere kosu i izvuče van svu masnoću, ulje, proizvode za stiliziranje ako ste ih koristili, a ne trebate ga ni puno nanijeti.

Šampon dolazi u 250 ml tubici i neke je tekuće gelaste strukture, čep je dosta čvrst i ništa ne curi van dok je sam miris jako ugodan, nježan i voljela bih da se dulje zadrži na kosi – miriši po nekom miksu jabuke i mandarine.

Budući da imam dosta dugu kosu, obično trošim i puno šampona – iako je uvijek debata kako možete oprati kosu sa nekim doziranjem velične badema, graška….ili čega već, budimo realni………nema teorije da ćete u tome oprati jako dugu kosu. Npr, Afroditini šamponi od 1 litru mi jako dugo traju, dok one od Garniera ili Nivea jako brzo potrošim – iako nekako uvijek doziram isto.smil4093e95ebc67a

treće xmas cheer darivanje

7.    POST   https://shadowdaleraven.wordpress.com/2015/12/23/vrijeme-je-za-velikoooo-sana-sorey-xmas-cheer-darivanje/

Naravno, bilo je vrijeme za još jedno darivanje u kojem ja obično pretjeram sa fondom nagrada…….i ovaj puta napravila sam 3 debela paketića te čak vam prezentirala i 3 Apivita maske za obojanu kosu koju su vam oni darovali. Odlučila sam da jedan paketić bude na random izvlačenju za one koji nisu toliko kreativni ili im se trenutno neda zbog previše slatkiša i kolača za blagdane…eating-a-whole-cake-smiley-emoticon…dok su 2 paketića bila namijenjena za kreativne radove.

Moram priznati da su me neke sitnice ovdje razljutile stoga sam napravila dosta promjena koje ću uvesti u nova darivanja kao i stvorila album sa svim pobjednicima i dokazima izvlačenja te dodala kategoriju za vjerne čitatelje.hells-kitchen

Ako sam rekla da treba biti kreativan – copy paste sa interneta i cijele pola minute rada za to nije dovoljno.

“Ta-daaaaaaaa…………….što kažete na izbor nagradica? Ovdje se našlo dosta i mojih favorita stoga nadam se da vam se nagradice sviđaju, a sad pravila……da vidimo – napravite snjegovića od morskih školjki, naučite susjedove mačke pjevati božićne pjesme i snimite video, naganjajte Djeda Božićnjaka po dvorištu sa neplaćenim računima od režija, obucite psa u odijelo soba i zovite ga Rudolph, teturajte po dvorištu sa snježnom kuglom u ruci i hamletovskom teatralnosti dramatizirajte zašto nemamo snijega za božić, …..lol

……………..prekomplicirano? …..ali sigurno bi bilo zabavno ……071onion

SIJEČANJ 2016.

afrodita ulja main

8.    POST                                      https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/01/25/recenzija-novog-afrodita-10-u-1-seruma-za-kosu-i-6-u-1-arganovog-ulja/

Novu godinu započela sam sa recenzijom Afroditinog 10 u 1 Seruma za kosu te 6 u 1 Arganovog ulja kojeg sam već neko vrijeme htjela isprobati stoga sam bila dosta sretna kada je Afrodita lansirala ovu liniju za njegu kose. Lansirali su i balzame za kosu, a budući da koristim puno njihovih šampona svakako ću se dočepati bar jednog balzama.

Ovi proizvodi su jako slatki, sporo se troše i dosta su cjenovno pristupačni – ako niste sigurni da li  bi vam odgovarali, također imaju puno funkcija i hranjivih sastojaka.

Nakon duljeg korištenja kosa izgleda bolje – iako sam ja koristila oba proizvoda u testnom periodu i serum se malo brže troši nego samo ulje. Proizvodi super mirišu, ne maste kosu i odlični su za raščešljavanje kose – kosa je meka, manje suha ili puna elektriciteta, s vremenom dobi na sjaju i djeluje čvršća……………………meni čisto dosta, ne očekujem nikakva čuda.dunno

“Doziranje je  na pumpicu – ali ja takve proizvode rijetko doziram na prste – osim ako nisu u pitanju vrhovi kose – nego na svoju četku. Zašto? Prvo – jednostavnije je……….pogotovo ako koristite ulja sa raspršivačem – primjerice Nuxe ulje – i ako imate neku četku za raščešljavanje – Tangle teezer ili neka jeftinija verzija nje.

Drugo, ako ga dozirate na prste, a zatim na kosu – nanijeti ćete ga na jednom mjestu previše, a na drugim mjestima nigdje…….zatim stavite previše i kosa vam se zamasti dok na ostatak kose ionako ništa niste ni nanijeli……….plus da su vam ruke poslije masne i pol toga vam leti van što god primite…….pila

Doziranje na četku je jednostavnije i nekako efikasnije – serum ili ulje nanesete na četku za raščešljavanje, ja koristim jedan stisak pumpice za prvi put – te krenem u čupanje kose dok se ne uspijem raščešljati……….poanta je da se na taj način više proizvoda rasporedi po kosi i u manjim količinama. Treba mi još jedno doziranje pumpicom za drugu polovicu kose. …….ali, to je moj način nanošenja – meni je ovako bolje, a vi kako god vam paše……budući da je serum tekući – njega sam dozirala malo više. Radi se o serumu za obnovu kose pa ga i treba raspodijeliti po vlasima da bi vidjela neki efekt.”

afrodita jagoda kolaž

9.    POST                          https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/01/28/15-razloga-zasto-obozavam-novi-afroditin-100-spa-piling-i-mousse-od-jagode-recenzija/

U ovim proizvodima sam iskreno uživala…….radi se najnovijim trenutnim novitetima Afrodite koja je dopunila 100 % SPA liniju sa slatkiša koji predivno mirišu po jagodama. Stigli su predivno upakirani u bijelu kutijicu i mašnicu dok su sami proizvodi stvarno fenomenalni – mirišu za pojesti – između džema od jagode i Milke od jagode.love-onion-head-emoticon

Najviše me očarao piling za tijelo od jagode te sam u samom postu nabrojala 15 razloga zašto obožavam ova dva proizvoda. Piling je fenomenalan – nalazi se tubici meke plastike, doziranje je jednostavno, piling je kremasti u dodiru s vodom te sadrže jako sitne čestice koje opće ne grebu ili iritiraju kožu, naprave odličan posao – a zbog njegove formule možete ga jednostavno nanijeti na spužvicu za tuširanje i očistiti kožu za vrijeme koliko bi vam trebalo da se otuširate. Jednostavno ga obožavam – nema cijeđenja pilinga na sve strane, nemasni je…..i ne morate paziti da se ne posliznete na njega dok hodate bosi po pločicama.spa-onion-head-emoticon

Mousse za tijelo je nemasni, jako brzo se upija i daje dobru hidrataciju za jako suhu kožu – te mirišite po jagodama, baš cool. Također me oduševilo što su folije zamijenili malim plastičnim poklopcem – stoga opće nisam mogla naći niti jedan jedini nedostatak ovih proizvoda. Svakako preporučujem da ih isprobate.wew-onion-head-emoticon

“5. tekstura pilinga – sam piling je više sličan gelu i dosta je tekući, postane kremasti nakon što se ga nanijeli na kožu – a ono što me posebno oduševilo sa ovim pilingom jest koliko sam vremena si skratila sa njime, a napravila bolji posao nego sa nekim drugim.

Da objasnim…….nakon nanošenja pilinga na kožu i u doticaju sa vodom postane blago pjenasti i lako se razmazuje po koži – što mi je dalo ideju da ga jednostavno stavim na svoju spužvicu za tuširanje i tretiram kao gel za tuširanje . Inače se mučimo sa nanošenjem pilinga, a zatim dok opće uspijemo izpilingirati samo jednu površinu kože već smo pri kraju sa živcima.bsod-onion-head-emoticon

Zato kažem koliko mi je ovo skratimo muke – piling se jednostavno nanosi, nježan je prema koži,  dozira se u malim količinama i sa spužvicom mi nije trebalo opće dugo da očistim i osvježim kožu.”

10.    POST                            https://shadowdaleraven.wordpress.com/2016/01/31/sto-ste-mogli-citati-od-lipnja-2014-godine-do-kraja-kolovoza-2015-godine/

Radi se o sažetku postova koje ste mogli čitati u tom periodu.

Zadnjih mjesec dana intenzivno radim na nekim promjenama na blogu – još samo par stvari da podesim i onda ću ih sve nabrojati i opisati u posebnom postu, također već sam najavila i postojanje nove teme – a to je recenzija slatkiša i grickalica…….kad se već toliko prežderavam sa njima onda već mogu i napisati nešto o njima i na taj način podijeliti svoju strast prema njima i sa drugima.uhuhuh-onion-head-emoticon

Jedan postić o Lidl čipsu već imate, imam još hrpu Milka čokolada i još čipseva i grickalica. ……samo trebam natipkati o njima.

Radim i na preinakama da mi blog bude dvojezični te se nadam kako ću s vremenom  vratiti se na pisanje postova na engleskom jeziku. Stay tuned, puno tipkanja me čeka…….a i darivanje za blog rođendan se bliži.trk

facebook blog banner

About sanasorey

Hello ;) I will be writing with alias, Sana Sorey. I'm from Croatia,born on 7.11.1988., and a really stubborn scorpion. I'm a real bookworm, especially for vampire and fantasy novels, also a big fan of Anime and Manga....i love black color, metal, goth and rock music....i watch a lot of tv series and love a good action or comedy movie, also i'm a gamer as well, too bad i dont have Play station...i probably wouln't leave the room then :p I can with the most confidence say that i passed a lot of crap in my life and i'm pretty much sure that's still just a tip of the iceberg what the future life have in store for me. I started few projects on my own: 1. helping/giving advice/support to depressed people - abused teenagers (just for being different then anyone else), some funny and random post or advice from life exp. 2. reviewing cosmetics, books and other stuff 3. promoting other people - their job or hobbies ( making unique jewellery at home, bags, crochet, tattoos, drawings, ect.) 4. reviews of snacks and sweets :) ......and working on starting more themes plus going back to write on both languages - English and Croatian :) If you want to know little more about me, visit this link ---> https://shadowdaleraven.wordpress.com/about/
This entry was posted in Blog - mjesečni sažeci svih postova ;) and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Što ste imali priliku čitati od listopada 2015. godine do kraja siječnja 2016. godine :)

  1. Emma says:

    I love the old quilting by hand method but have noticed that alot of quilts in the past few years which are machine stitched are abloultesy made to be on a wall! I have to agree that there are no rules applicable in quilting because if there were, then the quilts would not have the uniqueness that they do. But then, it’s just fun to shock people too!

  2. Madonna Ojurović Čačić says:

    Kod tebe uvijek svasta zanimljivog procitam! Super post :*

Leave a Reply

